کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: ما دوندگانِ استقامتِ فرهنگِ سرزمین.مان!

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,290
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض ما دوندگانِ استقامتِ فرهنگِ سرزمین.مان!

    یعنى هنوز راستى.راستى گیرِمان این.جاست که چرا فلانى در فلان یادداشت از استادِ ما تعریف نکرده است؟ یا از این هم سخیف.تر؛ چرا به.قدر کافى(!؟) تعریف نکرده است؟ بد گیرى است خُب. چون نظریه.پرداز یا حتی منتقد، منطقاً وظیفه.اش حراست از دایره.ى -نه.چندان بسیطِ- علاقه.هاى شخصىِ ما که نیست. دارد کارِ خودش را مى.کند و اقتضاى کار و حرفه و البتّه تخصص.اش هم این است که هرازگاهى پَرش مى.گیرد به پَرِ کسى و نه.تنها ممکن است تعریف.اش را نکُند، که ممکن است حتی قلم به انکارِ اثرى هم بَردارد. این که این همه قصّه و غصّه ندارد.

    رفیقِ نزدیکى دارم که در یکى از دانشگاه.هاى امریکا درسِ لیسانسِ موسیقى مى.دهد و هم.زمان درسِ دکترىِ موسیقى مى.خوانَد. چند شب پیش داشتیم به شیوه.ى معاصرین، توى «سْکایْپ» گپ مى.زدیم، مى.گفت: «امّا یکى هست که خیلى دلخور است از این که تو درباره.ى کنسرتِ آن هنرمندِ گرامى نقدِ منفى نوشته.اى.» گفتم: «من منتقد نیستم و لاجرم آن چه نوشته.ام نقد نیست، یادداشتى است بر مبناى نظرِ شخصى.ام. نقد، کارِ دیگرى است و نظریه.پردازى در حوزه.ى هنر و فرهنگ، کارى دیگر.» رفیقِ ینگه.دنیا نشین.ام پرید میانِ حرف.ام که: «آره، اتفاقاً او هم همین را مى.گفت. مى.گفت این چه.جور نقدى است که «طرف» دائم دارد از خودش و درباره.ى خودش مى.نویسد؟» گفتم: «خُب پس برایش توضیح بده که «طرف» نقد ننوشته، نظریه.پردازى کرده و نظریه.پردازى یعنى این که تو چهار خط مطلب بنویسى و در آن چهار خط، نوعِ واکنشِ جهانِ ذهنىِ خودت را نسبت به موضوعى شرح بدهى. گفت: «نه! آخر خلاصه.ى حرف.اش این بود که فُلانى از چه جایگاهى و به چه اجازه.اى دارد «اُستاد» را زیرِ سؤال مى.بَرَد؟» این را که گفت، دیدم خیلى خوش.شانس است که آن سَرِ جهان است و از توى «سْکایْپ» دست.ام به.اش نمى.رسد! امّا به روى خودم نیاوردم و گفتم: «یحتمل از جایگاهِ کسى که مى.تواند و بلد است چهار خط مطلب را بى.غلطِ انشایى در حیطه.ى موضوعى که درس.اش را خوانده و 30 سالى به.اش مشغول بوده، به سامان کُند. امّا اگر هیچ.یک از اینها هم نبود و کارگرِ سَرِ ساختمان هم بود، هم.چُنان براى اظهارِ نظر کردن درباره.ى کارِ یک هنرمند یا یک کنسرت که براى شنیدن.اش پول پرداخته و بلیت خریده است، مُعطّلِ اجازه نمى.مانْد لابد. این که چه کسى حرف مى.زند مهمّ نیست یا نباید باشد، مهمّ این است که چه حرفى دارد گفته مى.شود.»

    گفت: «ببین! به فرضِ این که تو درست بگویى، باز یک جاى کار مى.لَنگد.» گفتم: «کجاش؟» گفت: «این که به.هر.حال حقیقت این است که هر کَس نمى.تواند کارِ عملى بکُند، قلم بَرمى.دارد و درباره.ى عملِ دیگران اظهارِ.نظر مى.کُند.» دیدم نَه، واقعاً خوش.شانس است که آن سَرِ دنیاست و از توى «سْکایْپ» دست.ام به.اش نمى.رسد! امّا باز خودم را جمع.وُ.جور کردم و کوشیدم از کوره به دَر نروم. گفتم: «بخشِ وسیعى از نظریه.پردازانِ هنرى، اتفاقاً خودشان هنرمندانِ بلدى بوده.اند و به شرطِ آن که جلوى کارشان بنا بر دلیل.هاى بى.شمار و احمقانه گرفته نمى.شد، حجمِ تولیدِ هنرى.شان اگر از کسانى که تو «عمل.گرا» مى.خوانى بیشتر نمى.بود، کمتر هم از کار در نمى.آمد. امّا خودِ این هم که فکر کُنى نوشتن درباره.ى هنر و فرهنگ، کار و عمل نیست، از آن خرافه.هایى است که فقط از آدم.هاى بى.سواد و عامى مثلِ تو و رفیق.ات و هم.تیمى.هاى رفیق.ات بَرمى.آید. [بد حرفى به.اش زدم و گُناه داشت طفلک رفیق.ام، امّا بالاخره در جَدَل که حلوا خیرات نمى.کُنند!] او گفت و من گفتم و بحث به درازا کشید، امّا بحثى شد که هنوز مرا -وَلو در تنهایىِ خودم- رها نکرده است.

    نتیجه این که گُمان مى.کُنم یک عدّه.اى -که تعدادشان در جامعه.ى موسیقى کم هم نیست- از پایه با خواندن و نوشتن مشکل دارند و بر اساسِ همین مشکل، تجربه.شان در نوشتن و خواندن اندک است. این تجربه.ى اندک، امکانِ درکِ دشوارى و پیچیدگىِ خلقِ یک متنِ مکتوب را سَلب مى.کُند مسلّماً. این حرف، بسیار گُفته شده و از من نیست، امّا من با آن موافقتِ عمیق دارم که نوازندگى لزوماً هنر نیست. صناعت است، مهارت است، مثلِ خوشنویسى. حالا گیریم که کسانى مثلِ «پاگانینى» یا «میرعماد» این.جور مهارت.ها را تا سرحدّ هُنر ارتقاء داده باشند، استثناء که قاعده نمى.شود. امّا این.جور مهارت.ها چون نسبتِ بلافصل دارند با مقوله.ى فرهنگ، مى.توانند در شخصِ صاحب.فن این توهّمِ نا.به.جا را ایجاد کُنند که آدمِ بافرهنگ یا صاحب.نظر و روشن.فکرى است و حال آن که واقعاً نیست و حق ندارد به مبحث.هاى جدّىِ این.جور موضوعات ورود کُنَد. در برابر امّا، نگارنده در هیچ.یک از منبع.هاى معتبرِ تاریخِ هنرِ جهان نخوانده و یا حتی اشاره.اى گذرا ندیده است که نوشتن را مهارت یا صناعت خوانده باشند. شأنِ نوشتن اهمیّتى دارد مرادفِ تمدن و نوشتن اصلاً یعنى سواد و اطلاع و نظر و به تبعِ آن حقِ مسلّمِ اظهارِ نظر کردن.

    فلذا همین.جور به شیوه.ى شوخى و جدّى که از آغاز این یادداشت در جریان است، پیشنهاد مى.شود همه.ى عزیزانِ نوازنده که احیاناً از نوشته.اى درباره.ى کارشان دلخور مى.شوند و پیش از هرگونه قضاوت درباره.ى دُرستىِ نظرِ نگارنده، مى.کوشند او را به بى.عملى یا بیرون گود نشستن وُ «لنگ.اش کُن» گفتن متّهم کُنند، بکوشند چند سطرى درباره.ى هر موضوعى که دوست دارند [از آب.وُ.هوا و آشپزى گرفته تا موضوعاتِ جدّىِ فلسفه.ى هُنر یا جامعه.شناسىِ فرهنگى یا هر موضوعِ دیگر و با هر سطح از ادبیاتى که بضاعت.اش را دارند و دامنه.ى واژگان.شان مجال و امکان مى.دهد] بنویسند. اگر حاصلِ نوشتن.شان چیزى فراتر از 600 کلمه شد، تشریف بیاورند تا درباره.ى عمل و بى.عملى حضوراً چانه بکِشیم. اگر هم نشد که خُب بروند و کوشش.شان را در زندگى بیش.تر کُنند!
    تعارف که نداریم. ممیّزى پیشِ اهلِ هُنر، کارِ دلچسبى نیست. موضوعى است از اساس توهین.آمیز. دستِ.کم پیشِ نگارنده که این.جور است. جماعتى فرض را از آغاز بَر این گذاشته.اند که تو بَلَد نیستى و یا مُجاز به فعالیّتِ فرهنگى نیستى، مگر به تشخیصِ آنها. این نزدِشان بدل به باورى شده که مواجهه.ى با آن، گاهى تحمّل و طاقتى مى.طلبد فراتر از جانِ آدمى.

    مدّت.ها بود نمى.خواستم کُنسرت بدهم. اصلى.ترین دلیل.ام هم، همین نوع نگاهِ «ارشادى» و البتّه ساز و کارِ دیوان.سالارى.اى بود که پیرِ آدم را دَر مى.آورد. تا این.که دوستان اغفال کردندِمان و باورِمان شد که این پرت.و.پلاها که مى.نویسیم را مى.شود «کوارتت» تلقى کرد و یکى دو نفرى از آشناها از سَرِ بیکارى شاید بیایند و بشنوند. با نوازنده.ها حرف زدیم و قرار و مدار تمرین گذاشتیم و پیشِ خودمان فکر کردیم یک روز هم مى.رویم «ارشاد» و چند ساعتى معطّلى داریم و بعد لابد مجوز مى.گیریم و بیرون مى.آییم.

    یک روز صبح، مبلغِ قابلِ.توجهى (قابلِ.توجه براى یک معلّمِ موسیقى البتّه) ضرر کردیم و کلاس.هایمان را تعطیل کردیم و رفتیم «ارشاد». گفتند گروه.تان را ثبت کنید و البتّه هفت، هشت صفحه کاغذ هم گذاشتند جلومان که سیر تا پیازِ کارِمان راتوضیح بدهیم. تا آمدیم توضیح بنویسیم، فرمودند با قلم ننویسید و همه.ى «فُرم».ها باید «تایپ»شده باشد. رفتیم و فردا دوباره چند کلاس را تعطیل کردیم و آمدیم و توضیحِ کارِمان را تایپ.شده تحویل دادیم. البتّه بمانَد که توضیح دادنِ 11 موومانِ یک کوارتتِ موسیقىِ کلاسیک، کارى است کمابیش شبیه توصیف کردن مزه.ى یک غذا براى کسى که هرگز نچشیده باشدش؛ و من هرچه فکر مى.کُنم نمى.فهمم کسى که آن کاغذها را مى.خوانَد (اگر کسى واقعاً مى.خوانَد) از کجا مقصودِ نوشته.ى ما را مى.فهمد؟ و تازه مگر براىِ اخذِ مجوز، نمونه.ى صوتى یا تصویرىِ کار را از گروه.هاى اجراکُننده نمى.گیرند؟ پس توضیحِ مکتوب مى.خواهند چه کار؟ به هر حال در روزِ دوّمِ مراجعت، کاغذهاى تایپى را ارائه کردیم. داشتیم بیرون مى.آمدیم که خانم متصدّى فرمودند: «شما که این.جا نوشته.اید غیر از 4 نوازنده، 2 راوى هم دارید!» عرض کردیم: «بله خُب. منظور؟!» فرمودند: «آن.ها قرار است چه کُنند؟» گفتیم: «خُب راوى، منطقاً روایت مى.کند دیگر!» فرمودند: «آن.وقت چه چیز را؟» گفتیم: «نوشته.اى از مرا، ساختمانِ اثر یک چیزى است شبیهِ «داستانِ سربازِ» جنابِ آقاى «سْتراوینسکى»». یک.جورى نگاه.مان کردند که انگار داریم به زبانِ روسى حرف مى.زنیم، امّا از تَک.و.تا نیفتادند باز و گفتند: «خُب حالا! هرچه که هست، باید بیاورید تا «شوراى شعر و ترانه» تأیید کُنَد.»

    دیدیم نه، مثلِ این که دیوان.سالارى تازه آغاز شده است. رفتیم و فردایش براى بار سوّم، چند کلاس را تعطیل کردیم و یک نسخه از متنِ نوشته.ها را مکتوبِ تایپ.شده و تَروتمیز آوردیم که ارائه بشود به «شوراىِ شعر و ترانه». بعد هم با فرضِ این.که دیگر کارى باقى نمانده، رفتیم دنبالِ زندگى.مان که یک هفته بَعد تلفن زنگ خورد. پیغام رسید که فُلانى چه نشسته.اى که متن.ات را شورا به کُل رد کرده. چرا؟ فرموده.اند گُنگ و نامفهوم و ضعیف است. از شما چه پنهان، صاحبِ این قلم آدمى است از خود راضى و گَنده.دماغ و ابله و خیلى طاقتِ نقد شنیدن ندارد و راست.اش این که در این 36 بهار هم که از عمرش گذشته، بى.خود و بى.جهت، هم بابتِ موسیقى.ها و هم بابتِ فارسی.نوشته.هاش از خاله.جان و عمّه.جان زیادى تمجید شنیده و بد عادت شده است. این بود که خیلى به.مان بَرخورد. تقاضا کردیم قرارى مقرّر شود و برویم شورا و اهلِ ممیّزىِ ادبِ سرزمین.مان را حضوراً ملاقات کنیم و ببینیم کجاى سوادِمان آن.قدر مى.لَنگد که شورایى که برخى مصوباتِ منتشر در بازارش، پهلو مى.زند به «چه.قدر قَدِت بُلنده و چه.قدر چِشِت قشنگه» کارِ ما را از بیخ و بُن ضعیف تلقّى کرده است؟

    یکشنبه.روزی و ساعتى معیّن کردند و ما براىِ بارِ چهارم چند کلاس را تعطیل کردیم و رفتیم که برسیم خدمتِ اهلِ ادب. رسیدیم. در آن روز که من به اتاقِ شورا ورود کردم، ترکیب عبارت بود از دو غزلسراى سَرشناس و محترم، یک ترانه.سراى روزهاى جنگِ تحمیلى، یکی دو ادیبِ همیشه.حاضر در رسانه.ها و چند ریش.سفید که به چهره نمى.شناختم.شان و یکى دو تنِ دیگر که جوان.تر بودند و دست.کم منِ عامى هیچ به جا نمى.آوردم.شان. از راه نرسیده، یکى از همان ناشناس.هاى جوان.تر گفت: «این که نوشته.اى چیست؟» گفتم: «کُجاش؟» گفت: «مثلاً این جمله که زیرِ آن خط کشیده شده. این در «نظامِ» ما چه معنى مى.دهد؟ هیچ به محتواى سیاسىِ نوشته.ات فکر کرده.اى؟» نگاه.اش کردم. چهل.و.چهار،پنج ساله مى.زد به زعمِ من یا کمى بیش و یا کمى کم. تَه.ریشِ امضادارى داشت و لحنى که انگار متولّىِ تمامِ ارزش.ها در 35 سالِ گذشته (یعنى از نُه، دَه سالگى.اش تا به امروز) بوده است. در آمدم که بگویم «شما اوّل تکلیفِ مرا روشن کُن که این.جا یک وزارتخانه فرهنگی است یا امنیتی و من آمده.ام این.جا بحثِ فنّىِ ادبى بکُنیم یا بازجویىِ امنیتى پس بدهم» که آن ترانه.سراى روزهاى جنگِ تحمیلى رو به من گفت: «عزیزِ دل! این بحث.ها که دوستان مى.گویند به ما ربطى ندارد. من متنِ شما را کامل خواندم و با استاد (اشاره به غزلسراى صاحب.نام کنارِ دست.اش) هر دو متفق بودیم که متنِ زیبا و مستحکمى است، چند سطر از کار را بخوان که شورا بشنود و دفاع کُن.»

    متن را خواندیم. در طولِ زمانى که مى.خواندیم امّا آدم.هاى مختلف -از کارمند و آبدارچى و مراجعین بخش.هاى دیگرِ وزارتخانه- مى.آمدند و حرف مى.زدند و امضاهایى مى.گرفتند و مى.رفتند. چند نفر از حاضرینِ مسنّ شورا هم اصلاً گوش نمى.کردند و با هم گفت.و.گو داشتند و من پیش خودم فکر مى.کردم نوشته.ى دوریالى ما که هیچ، در چنین فضایى اگر «تاریخِ بیهقى» هم خوانده بشود، نثرى پریشان و گُنگ و ضعیف تلقّى خواهد شد. به هر سختى بود، خواندیم و کوشیدیم لحنِ نوشته و ضربانِ کلام در حدِ بضاعت و در همان فضاىِ پُر رفت.و.آمد و شلوغ منتقل بشود. شد ظاهراً، چون همه به جُز همان «متولّىِ خودخوانده.ى ارزش.ها» کمابیش پذیرفتند که دست.کم غلطى در کارِ ادبىِ ما نیست و آن کسى که ذیلِ متنِ ما نوشته «گُنگ و ضعیف است»، حق نگفته است. «متولّىِ خودخوانده.ى ارزش.ها» دوباره در آمد که فُلان.جا و فلان.جاش «مسأله» دارد. ادیبِ محبوبِ رسانه.اى و ترانه.سراى جنگِ تحمیلى گفتند «مسأله».اى ندارد. بحث.شان بالا گرفته بود و من نشسته بودم به تماشا. ادیبِ محبوب و آن ترانه.سراىِ جنگ، خیلى همراهى کردند و سرانجام وقتى که «متولّىِ خود.خوانده.ى ارزش.ها» خیلى پایش را کرد در یک کفش، رو کردند به من که ما متنِ تو را کامل تصویب مى.کُنیم و تو هم «براى این که کارت راه بیفتد» فُلان جمله را حذف کُن. مى.دانستم این یعنى «سانسور» و یادم بود آن نامه.ى درخشانِ «استاد بهرامِ بیضایى» را به وقتِ اکرانِ «مسافران»اش که وقتى «ارشاد» از او خواسته بود، قسمت.هایى از فیلم را «اصلاح» کُنَد، نوشت و فرمود و به بچه.هایى مثلِ من آموخت که «من دست.ام را قطع مى.کنم و نمى.گذارم شما مرا سانسورچىِ خودم بکُنید.»

    نگاه کردم به جُمله.اى که دورش خط کشیده شده بود و بنا داشتند حذف.اش کُنند. یقین داشتم و دارم که آن جمله هیچ «مسأله»اى نداشت و البتّه دیدم که ترانه.سراى روزهاى جنگ، با شرفِ بسیار تلاش.اش را کرده که حداقلِ آن چه ممکن است درونِ خط قرار بگیرد و حذف بشود. به سانسور اعتقاد نداشتم و ندارم، امّا به مرام و معرفت معتقدم همچنان. خوش.ام آمد از مرامِ کهنه.سربازِ ترانه.سراىِ سرزمین.ام و دیدم شرطِ مروّت نیست موىِ سپیدش را نادیده بگیرم و شانه بالا بیندازم و بگویم: «این جهل است و سانسور است و من بر جهل، گردن نمى.نهم.» مى.توانستم بگویم، مى.توانستم قید کُنسرت را بزنم. مى.توانستم بیایم بیرون و به بچه.هاى نوازنده بعد از یک ماه تمرین بگویم خواسته.ى شورا با آموخته.هاى من از بزرگ.ترهام منافات دارد و اجرا نمى.رویم. مى.توانستم چهره.هاى پَکَرشان را تجسّم کنم. آن نوازنده.هاىِ درخشان ارکستر سمفونیکِ حالا تعطیل.شده.ی مملکت را. این لحظه.ها سخت.ترین لحظه.هاى عمر آدمى است. لحظه.اى که میان عقیده.ى خودت و منافعِ جمع باید یکى را انتخاب کُنى. انتخاب کردم. رو کردم به کهنه.سربازِ جمع، فقط به او و خطاب به او گفتم: «من معذوراتِ شما را درْک مى.کُنم و حذفِ این جمله، فقط همین تَک جمله را مى.پذیرم.» کهنه.سرباز بلند مى.شود و از تمام شورا براى پاى نوشته.ى من شخصاً امضا مى.گیرد، هرچند متولّىِ خودخوانده.ى ارزش.ها همچُنان از امضا تن مى.زنَد، امّا حالا دیگر در میانِ «رأىِ اکثریت» نظرِ شخصىِ او محلّى ندارد از اعراب. بیرون مى.آیم.

    مسئول روابط.عمومىِ گروه.ام بشارت مى.دهد که «در شوراى موسیقى کار برعکس بوده و همه تو را مى.شناخته.اند و کوارتت.ها درجا تصویب شده». با خودم مى.گویم بعید نیست آهنگسازِ بلد گمنامى به همان شورا اثر ارائه کُند و نظر به این که «نمى شناسندش»، همان بر او برود که بر ما در شوراىِ شعر رفت. به مسئول روابط.عمومىِ گروه.ام مى.گویم: «خُب مجوز موسیقى.ها و متن که گرفته شد. کار تمام است دیگر؟» مى.گوید: «البتّه که نه! تازه الان پرونده.ى گروه مى.رود به «حراست»، 20 روز طول مى.کِشد (یا مى.کُشد) تا آن.ها جواب بدهند، بعد باید «پوستر» و «بروشور» را ارائه کنیم تا «مورد» نداشته باشد؛ اگر نداشت، آن.وقت تمام است و مى.توانیم 2 شب در «تالارِ رودکى» با ظرفیتِ 200 نفر یک ساعت موسیقى کلاسیک اجرا کُنیم.»

    نگاه.اش مى.کُنم، مى.دانم که شوخى نمى.کُند. فکر مى.کُنم: «من دونده.ى استقامتِ فرهنگِ سرزمین.ام هستم، مثلِ بسیارى از دوستان و همکاران.ام. تا وقتى بتوانم و جان داشته باشم، مى.دوم. امّا خیلى دوست دارم بدانم آن.ها که در جایگاهِ ویژه نشسته.اند و دویدنِ ما را تماشا مى.کنند، مرادشان از حضور در «استادیوم» و تماشاىِ دویدنِ ما چیست؟
    باقى بقایتان [یا بنابر روایتى دیگر] باغى برایتان!

    منبع: موسیقی ما


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۰۱ در ساعت 11:20

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. درخواسته سورس(بسته شد)
    توسط essence در انجمن آرشیو
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۶/۲۸, 03:34
  2. آموزش استفاده از دسته پلی استیشن درfl studio!!!!
    توسط Grave در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۲۷, 22:03
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۹/۲۶, 12:11
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۱, 16:23
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۵/۲۵, 07:08

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی