کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

موضوع بسته شد
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: آموزش جامع آهنگسازی ( محمد سعید صمدی )

  1. محمد سعید صمدی آواتار ها
    محمد سعید صمدی
    شماره کاربری
    1452
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    parsian
    255
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی60
    588
    سپاس از شما 422 بار در 141 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    Lightbulb آموزش جامع آهنگسازی ( محمد سعید صمدی )

    با سلام خدمت همه ی دوستداران هنر و موسیقی

    خیلی وقت هست که قولش رو داده بودم ... نوشتنش رو شروع کردم و تایپش میمونه
    و در جلسات مختلف مسایل رو پیش میبریم

    این آموزش به هیچ عنوان در مورد نرم افزار خاصی نیست و میشه گفت تئوری و ذهنیت ساخت آهنگ هستش ! ...

    لطفا جهت حفظ نظم تاپیک از زدن پست در این تاپیک خودداری کنید ... سوالات و نظرات خودتون رو تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید مطرح بفرمایید


    منابع آموزشی هم از بیشتر برگرفته از کتاب آموزش آهنگسازی نوشته ی جان هوارد ، تحقیقات و مطالعات خودم در دانشگاه های مجازی موسیقی مخصوصا berkleemusic هست.


    تعداد کل آرای این پست : 11
    تعداد آرای مثبت : 11
    ویرایش توسط محمد سعید صمدی : ۱۳۹۱/۰۴/۲۵ در ساعت 18:12

    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۴/۲۲ در ساعت 14:45


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. محمد سعید صمدی آواتار ها
    محمد سعید صمدی
    شماره کاربری
    1452
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    parsian
    255
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی60
    588
    سپاس از شما 422 بار در 141 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    جلسه اول : معرفی سرفصل های آموزش آهنگسازی


    مقدمه

    نگرش آهنگساز : ایده پردازی ، چگونگی بکار بردن آن

    فنون آهنگسازی : 1- زمان 2- ملودی 3- کلام 4- آکوردها 5- تمبر 6- بافت 7- ساختار یا فرم موسیقی

    .................................................. .................................................. .................................................. ....
    ***
    در ابتدا از شما عزیزان علاقه مند خواهش میکنم در مورد هریک از موارد بالا تحقیق و مطالعه ای اجمالی داشته باشید تا بار آموزشی مطالب بیشتر شود

    .................................................. .................................................. .................................................. ....


    - چگونگی نگرش به آهنگساز و آهنگسازی

    باید توجه داشت که نظریه ی مرسوم که آهنگسازان کناری بنشینند و منتظر الهام شوند ، الزاما صحیح نیست ، اگر شما میخواهید آهنگسازی را به عنوان حرفه ی خود دنبال کنید، ادامه ی مطالب را مطالعه کنید . یک منبت کار خلاق و حرفه ای هرگز به دنبال لحظه ای نیست که طرحی زیبا برای خلق اثری بر او الهام شود ، اگر به فنون واقف باشد ، مصالح را بخوبی بکار گرفته و زیباترین ها را خلق می کند
    آهنگساز نیز این گونه است ، تقریبا همه ی افراد عادی نیز می توانند در ذهن خود آواها و صداهایی را در نظر بگیرند و به ذهن بسپارند اما آهنگسازی یعنی سازمان دهی این صداها ، که این امر نیاز به یادگیری اصول و فنون مربوطه دارد تا به بار بنشیند و صداها در ذهن سامان بافته ، سازمان دهی شده، در کنار هم چیده و بر کاغذ پیاده شوند. استفاده از تجربیات موسیقایی خودمان بهترین راه است . درک موسیقی های شنیده شده و کشف خلاقیت های خالق آن از تجربیات بسیار مهم موسیقایی است
    برای افزایش سطج تجربیاتمان دو عمل تقویت کننده داریم : 1)بداهه نوازی 2) گوش دادن به موسیقی
    اگر با چند نوازنده ی دیگر در حال تمرین هستید کافیست لحظه ای خلاقیت و تجربیات خود را بکار گرفته و قطعه ای بداهه را وارد قطعه ی اصلی نمایید . و سپس موسیقی خود را مورد مطالعه قرار داده و بررسی کنید ، اگر موسیقی که ساخته اید راضی هستید که بسیار خوب ، در غیر این صورت با ثبت آن و بکارگیری فنون و تجربیات خودتان می توانید آن را تغییر دهید . این تمرین شبیه سازی کارگاه های عملی موسیقی بوده و تاثیر شگرفی در نگرش هنرجویان نسبت به آهنگسازی دارد .


    مهم :
    شاید شما بفرمایید اینها که فقط توضیحاته کلی هستش !!! اما باید خدمتتون عرض کنم که مهمترین ها همینا هستن! انشاالله با صبر و حوصله پیش میریم ... سوالات نظرات و مشکلات خودتون رو در این تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید مطرح بفرماییندوستان عزیز اگه مشکلاتی در تایپ و جمله بندی بود و همینطور بین جلسات زمان زیادی میگذره واقعا از حضورتون عذرخواهی میکنم .این روزها شدیدا مشغله دارم انشاالله در آینده سریعتر پیش میرم... درود به همگی


    تعداد کل آرای این پست : 10
    تعداد آرای مثبت : 10
    ویرایش توسط محمد سعید صمدی : ۱۳۹۱/۰۵/۱۹ در ساعت 12:08

    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۴/۲۵ در ساعت 16:03


  4. محمد سعید صمدی آواتار ها
    محمد سعید صمدی
    شماره کاربری
    1452
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    parsian
    255
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی60
    588
    سپاس از شما 422 بار در 141 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    جلسه ی دوم : اصوات خام ، کار با صوت
    مقدمه : مصالح خام
    طبیعت سرشار از اشکال گوناگون دیداری و شنیداری است که با استفاده از این عناصر میتوان به خلق آثاری بکر پرداخت . اثری که پس از شنیدن و یا دیدن آن مجذوب آن خواهید شد چون آن اثر متعلق به خودتان است . به تصاویر زیر توجه داشته باشید :

    تمرین :
    مکان زیبایی را برای دیدن و مشاهده انتخاب کرده و به آنجا بروید . سپس بدون اینکه خودتان صوتی ایجاد کنید ، مدت پنج دقیقه با دقت گوش دهید و صداها را به خاطر بسپارید . سپس یک فهرست از اصوات جالبی که شنیده اید بنویسید و آنها را لیست کرده و بصورت زیر صدا ها را دسته بندی نمایید .
    - اصوات کوتاه و طویل - قوی یا ضعیف - آغاز صوت با حمله (Attack) قوی یا نرم . بصورت یک جدول مانند جدول زیر آنها را فهرست بندی کنید :


    الفبای خودتان را داشته باشید . اصوات بالا را به اصوات انسانی ، میکانیکی و طبیعی تقسیم نمایید حال سعی کنید با اشکال ساده هر صدا را معرفی کنید . صدای قدم ها ( دور شدن قدم ! ) :

    شکل بالا شخصی را در حال قدم زدن و دور شدن از شما را نشان می دهد . علامت زیر قدم ها یعنی اینکه صوت بتدریج ضعیف میشود(دیمنوئنه-diminuendo)

    به همین ترتیب اصوات دیگر را نیز با اشکال نشان دهید . در سرتاسر این تمرینات ،این سه مرحله را بخاطر داشته باشید :
    1. گوش دادن ( با تمرکز کامل)
    2. به یاد آوردن
    3.ضبط و یادداشت کردن

    - تمرین2 )
    سازی را انتخاب کنید و سعی کنید تمامی اصواتی را که میتواند تولید کند کشف نمایید و با دقت آنها را ثبت و یادداشت کنید .
    خلاصه ای از مراحل این تمرین :
    1. کشف اصوات مختلف ساز انتخابی شما
    2. فهرست بندی اصوات و یادداشت کردن آنها
    3. تصمیم گیری در انتخاب ترتیب آنها ( اصوات را به گونه ای که فکر میکنید جالب و موثر است در کنار هم قرار دهید)
    5. ضبط آنها روی نوار
    6. گوش دادن بترتیب اصوات ضبط شده

    ادامه ی تمرین 2
    حال به فهرست خود نگاه کنید و در کنار هر صوت شکل ساده ی آن را بکشید . مثالی برای صداهای تولید شده از سنج :

    توجه داشته باشید که این اشکال فقط یک پیشنهاد است و شما میتوانید هرآنچه خودتان از یک صوت درک میکنید را به تصویر بکشید .

    در تمرینات بالا بدون اینکه خود متوجه شوید شروع به آهنگسازی کرده اید . قوه ی تشخیص شما درباره ی اصوات ، روش گروه بندی و ترتیب گذاری آنها از مهمترین اصول آهنگسازی هستند . پس از تمرینات بالا میتوانید مرحله ی بعدی را آغاز کنید .

    جلسه ی بعد : ایده ی موسیقایی


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7

    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۵/۱۹ در ساعت 13:42


  5. محمد سعید صمدی آواتار ها
    محمد سعید صمدی
    شماره کاربری
    1452
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    parsian
    255
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی60
    588
    سپاس از شما 422 بار در 141 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    جلسه سوم : ایده های موسیقایی
    تا الان شما با ذهنیت یک آهنگساز برای شروع ساخت یک آهنگ آشنا شدین ... حال تمرین های خودتون رو مورد ارزیابی قرار بدین و با دوستان نوارندتون به شور بذارین... باید ببینید با این اشکال موسیقایی که بوجود آوردید چه کارهایی میتونین انجام بدین ، چطور میتونین ارتباط موثری بین اونها برقرار کنین .... باید دید چگونه میشه چیز کوچکی رو شکل داد که بعدا بتونین اون رو به یک پاساژ و یا حتی قطعه ای کامل از موسیقی تبدیلش کنین .... ساخت موسیقی دارای جریان استانداردیست که بصورت زیر خلاصه میشه :
    1) شکل گیری ایده ی موسیقایی 2) ایده ی موسیقایی به پاساژ تبدیل میگردد 3) تبدیل پاساژ به قطعه ای کامل

    یک ایده موسیقایی ،شکل بسیار ساده است که از هرگونه حشو و زواید یا تکرارهایی مشخص فارغ است . ایده ی موسیقایی میتونه دو نت متوالی اجرا شده توسط ساز زهی باشه و یا الگوی کاملا ساده ی ریتم رو ساز کوبه ای و یا الگوی ساده آکورد ها بر روی سازهایی مثل برس و سازهای بادی و یا ضرب های گوناگون روی سنج .پ
    پس الگوی موسیقایی میتونه بصورت یک ملودی ، یک آکورد یا ریتم و یا ترکیبی از آنها باشد . اما موضوع مهم آینجاست که ایده ی که توسط شما شکل میگیره باید دارای خواص بالقوه و مشخص کننده ای باشه تا بتونین بعدا به گسترش اون بپردازین...

    نکات کلیدی در مورد ایده موسیقایی عبارت است از ، 1) قابلیت رشد و گسترش 2) داشتن توان بالقوه موثر برای آینده

    -حال برای شکل دهی ایده موسیقایی:

    بصورت ملودی : ملودی پایین و بالا رونده ، ایجاد حالت تضاد (contrast) و حالات غیرقابل پیش بینی (unpredictability)
    با بکارگیری سه شیوه ی فوق با حالات گوناگون میتوان ایده موسیقایی رو اصلاح کرد . در آکوردها نیز میتوان با استفاده از ال...ای مختلف زمانی و فاصله حالات خاصی رو برای ایده شکل داد

    -یادداشت کردن اصوات و ایده ها :
    شاید نت نویسی استاندارد نتواند نیازهای شما رو جهت نشون دادن شکا کامل یه ایده نشون بده ، شما میتونین با شکل های مختلف گرافیکی این نیاز رو برطرف کنین .


    دوستان تاپیک نظرات و سوالات راجع به این تاپیک صرفا برای این موضوع نیست .... بهتر میبینم بصورت کارگاهی کار کنیم و شما تمرینات خودتون رو در اون تاپیک قرار بدین و ایده هاتون رو برای بررسی اونجا قرار بدین
    مثالهایی از شکل های مختلف گرافیکی ایده ها رو در پست بعدیم قرار میدم ... انشاالله جلسه ی آینده به چگونگی بکار بردن ایده های موسیقایی میپردازیم


    تعداد کل آرای این پست : 11
    تعداد آرای مثبت : 11

    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۱۲ در ساعت 01:30


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۵/۲۰, 22:42
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۱۵, 16:50
  3. سعید شریفیان: آهنگسازی سمفونی «غدیر» به پایان رسید
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار موسیقی ایران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۱۸, 10:35
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۷, 00:13
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۷, 00:13

جستجو شده ها

یادگیری آهنگسازی

محمد سعید صمدی

آموزش کامل آهنگسازی

آموزش جامع آهنگسازی

آموزش جامع آهنگ سازی

مراحل یادگیری آهنگسازی

یادگیری اهنگسازی

آموزش آهنگسازی cubase

صمدیآموزش آهنگسازیمحمدسعید صمدیمحمدسعيد صمديhttp:cubase.irthread11045مهم-آموزش-جامع-آهنگسازی-محمد-سعید-صمدی.htmlایده برای آهنگسازیمراحل فراگیری آهنگسازیآموزش جامع آهنگسازی ( محمد سعید صمدی )دانلود کتاب اموزش اهنگسازی جان هاوارددانلود آموزش آهنگسازی جان هوارداموزش اهنگسازیcubaseآموزش آهنگسازی جان هوارد دانلودآموزش کامل آهنگسازی خرید اینترنتی کتاب اموزش اهنگسازی نوشته جان هواردآموزش آهنگسازی جامعساخت ذهنیت واسه آهنگسازیاموزش جامع اهنگسازیآموزش یادگیری اهنگسازیآموزش جامع cubaseآهنگسازی یاد گیریآموزش جامع اهنگسازیکتاب آموزش آهنگسازی جان هوارد اموزش اهنگ سازی cubassنحوه یادگیری آهنگسازیآموزش کلی آهنگ سازیآموزش آهنگسازی cubase pdf یادگیری آهنگسازی يادگيري آهنگسازيآموزش آهنگ سازیبراي يادگيري آهنگسازيمراحل يادگيري آهنگسازياموزش اهنگ سازی CUBASEاموزش اهنگسازی توضیحات در مورد فنون آهنگسازی : 1- زمان 2- ملودی 3- کلام 4- آکوردها 5- تمبر 6- بافت 7- ساختار یا فرم مویقینظرات راجع به کتاب جان هوارد آموزش آهنگسازیایده ی بکر2.ملودی پردازی، آهنگ سازیدانلود کتاب آموزش آهنگسازی جان هواردمحمد صمدی پارسیانفنون آهنگ سازیکتاب آهنگسازی جان هواردمحمد صمدی در پارسیانآهنگسازی cubase pdf

تا این لحظه 1951 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی