کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: انقلاب باعث شد امثال گوگوش و فریدون جای خود را به آهنگران.ها بدهند

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,238
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض انقلاب باعث شد امثال گوگوش و فریدون جای خود را به آهنگران.ها بدهند

    به گزارش خبرنگار مهر، محسن صفایی فرد نماینده تیم تحقیقاتی که سه سال بر روی تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دهه 60 پژوهش می کردند در اولین نشست تخصصی چهارمین جشنواره .فیلم عمار با موضوع “سوژه های سینمایی در تاریخ هنر انقلاب” که در سینما فلسطین برگزار شد، گفت: یکی از هنرهایی که بعد از انقلاب اسلامی حرف و حدیث زیادی پشت آن بود موسیقی است. اهالی موسیقی فکر می کردند که بعد از انقلاب کار آنها تمام خواهد شد.

    به گفته وی، تاریخ هنر انقلاب و سوژه های سینمایی برگرفته از 7 هنر اصلی کشور است که نوع ارتباط این هنرها بعد از انقلاب با مردم باید مورد بررسی قرار گیرد.

    وی با اشاره به اهمیت هنر گرافیک و طراحی نمادهای انقلابی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توضیح داد: برخی از نمادهای انقلابی آنقدر دیده شده اند که فراموش شده اند. به عنوان مثال طراحی آرم و پرچم جمهوری اسلامی ایران از آن نمونه.هاست. اینکه طراحی اولیه آرم جمهوری اسلامی ایران و پرچم جمهوری اسلامی چگونه انجام شده و آیا این طراحی توسط هنرمندان آکادمیک گرافیک انجام شده و یا افراد عادی، خود سوژه ای بسیار مهم است. متاسفانه هیچ گونه تاریخ نگاری برای این اثر مهم تاریخ هنر انقلاب ایران وجود ندارد.

    این پژوهشگر با اشاره به طراح آرم و پرچم جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: علی دلدوزی یکی از فعالان انقلاب است که در تبریز زندگی می.کرد. او آرم سپاه پاسداران و حزب الله لبنان را طراحی کرده اما هیچ .. این طراح را که آرم سازمانهای بزرگ شیعیان را طراحی کرده نمی شناسد. طراحی چنین آثاری نشان می دهد که اکثر آثار هنری انقلاب در حوزه گرافیک توسط هنرمندان آکادمیک خلق نشده و این آثار اکثرا از طریق هنرمندان مردمی طراحی شده است. طی تحلیل های مختلف می.فهمیم که هنرمندان آکادمیک و مردمی تا چه اندازه در حوزه هنر بعد از انقلاب تاثیرگذار بوده و سهم هر یک از آنها در این هنر چقدر بوده است.

    صفایی فرد در ادامه این نشست گفت: هنر تئاتر بعد از انقلاب جایگاه متفاوتی پیدا کرد. این هنر خاص در دهه شصت به یک هنر مردمی تبدیل و در سطح کشور بسیار فعال شد. در واقع در دهه شصت تئاتر و موسیقی نسبت به دوران های دیگر بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت.

    وی با اشاره به شکل گیری تئاتر اسارت بعد از انقلاب بیان کرد: این نوع تئاتر بعد از انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و بخصوص شکل گیری تئاتری های کمیک و طنز در 8 سال دفاع مقدس نشان داد که تنها ملتی می تواند به دشمن خود بخندد که از دشمن خود بالاتر باشد.

    مسئول دفتر موسیقی جبهه مطالعات فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه مسجد به عنوان یک رسانه مردمی در انقلاب اسلامی توضیح داد: مسجد امروز جایگاه عبادی پیدا کرده و چراغ.های مسجد نیم ساعت بعد از اقامه نماز خاموش می شود این در حالی است که در دهه شصت چنین وضعیتی در مساجد کشور وجود نداشت. به عنوان مثال در مسجدی در کاشان فعالیت های تئاتر آنقدر گسترده بود که یک سن تئاتر برای اجرای تئاترهای انقلابی در این مسجد طراح شده است. محسن خسروی کارگردان که بارها جوایز مختلفی را از جشنواره تئاتر دریافت کرده در این مسجد آموزش تئاتر می.داد.

    وی در ادامه به دیگر رسانه های خلاق در دوره انقلاب اشاره کرده و گفت: علاوه بر مسجد، دیوارها نیز به عنوان یک رسانه عمومی مطرح بودند. رسانه های رسمی از جمله تلویزیون و رادیو در آن دوران هنوز فتح نشده بودند و دیوار رسانه ای بود که شعارها در آن شکل می گرفت. در دیوارها دعوت به کتابخوانی می شد از جمله قرآن و نهج البلاغه.

    صفایی فرد گفت: موسوی گرمارودی شعر “روح منی خمینی بت شکنی خمینی” را در روز تسخیر لانه جاسوسی برای اولین بار بر روی دیوار سفارت آمریکا نوشته است. این شعار هنوز ماندگار است چراکه ارزش فرهنگی و هنری بالایی دارد. یکی دیگر از رسانه.های با اهمیت در دوره انقلاب نوار است. میشل فوکو تحلیل.گر فرانسوی معتقد است انقلاب ایران یک انقلاب نوار کاستی است. پروسه تولید نوارکاست ها می تواند جزو سوژه های مستندسازی در تاریخ هنر انقلاب باشد. در این نوارها یک طرف درس های امام ضبط می.شد و طرف دیگر شعرها و سرودهایی همسو با صحبت های امام.

    وی با اشاره به اینکه حجله.ها از دیگر رسانه ها انقلاب است بیان کرد: حجله رسانه ای بود که مردم در محل عبور و گذر خود آن را تماشا می کردند. این حجله ها طراحی های خاص و متفاوت داشته و طول آنها گاهی به 9 تا 10 متر می رسید.

    صفایی فرد گفت: زمانی که می خواهیم به دنبال سوژه.های انقلابی در سینما برگردیم باید سوژه های مورد نظر را به سه دسته تقسیم کرد. توجه به آرمهای جمهوری اسلامی و واکنش مردم نسبت به طراحی این آرمها چه در داخل مرز و چه در خارج مرز، تئاتر اسارت، مستند پرتره از جمله این سوژه هاست. به عنوان مثال قره باغی سازنده سرود “ننگ به نیرنگ تو” از نوادگان ستارخان است که زندگی شخصی او می تواند سوژه ای مناسب برای یک فیلم مستند و یا حتی سینمایی باشد. سرود “ننگ به نیرنگ تو” در سه روز ساخته شده اما بسیار ماندگار بود و بسیاری از کشورهای فارسی زبان منطقه آن را بازخوانی کرده اند. نباید فراموش کرد که باز شدن راه موسیقی و سینما از بعد از انقلاب تا امروز مسیری بسیار طولانی بوده که می توان از آن طریق قصه های زیادی ساخت.

    مسئول دفتر موسیقی جبهه مطالعات فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه موسیقی توسط متدینین تحریم شده و به عنوان یک فعل حرام اعلام شده است، گفت: چه کسی فکر می کرد که زمانی موسیقی در محراب یک مسجد پخش شود اما سرود، این کار را کرد. سرودهای انقلابی در طول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس ساخته و در تمام مساجد اجرا و تبدیل به یک کار فرهنگی شد. من به همه ستاره های موسیقی و هنری پیشنهاد می کنم که خاطرات آهنگران را در دوره ستاره بودنش بخوانند. آهنگران نیز به عنوان یک ستاره دچار شایعه های مختلف بود. آهنگران که به عنوان بلبل خمینی معروف است بارها در جنگ توسط رادیو بغداد کشته اعلام شد چرا که این شایعه می توانست در بین رزمندگان تضعیف روحیه انقلاب کند.

    وی در ادامه بیان کرد: هنر انقلاب تخیل موهون نیست. در ساخت آثار هنری خیال نقش دارد اما هنر اندیشه را از خروجی و صافی خیال رد می کند؛ خیالی که با عقل همراه باشد نه با وهن.

    این پژوهشگر با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از انقلاب اسلامی هنرمندان انقلابی جایگاه متفاوتی در موسیقی ایران پیدا کرده اند، توضیح داد: نباید فراموش کرد که جریانهای فرهنگی هنری سازمانهای مذهبی و سیاسی انقلاب کاری کردند گوگوش و فریدون جای خود را به صادق آهنگران دادند.

    وی در ادامه توضیح داد: متاسفانه رسانه های خارجی خیلی بیشتر و کامل.تر از ما به هنر انقلاب پرداخته اند و از هر کدام مسائل ریز و درشت هنر ایران بعد از انقلاب مستندهای مختلف و متفاوتی ساختند که از آن جمله می توان به شبکه بی بی سی و ساخت مستندهایی در رابطه با شکل گیری هنر انقلاب توسط طبقه متوسط جامعه و مستندی دیگر با نام معماری مقبره آیت الله خمینی اشاره کرد و یا همین شبکه بی بی سی مستندی دیگر ساخته که در رابطه با سه دهه استفاده جمهوری اسلامی ایران در سرودهای مختلف است.

    صفایی فرد در پایان گفت: می گویند شجریان صدای دهه شصت است صدای موسیقی ایران از دهه 60 به بعد است اما آن زمان شجریان کجا بود که نوارهای گلریز از فروش بالایی در سطح کشور برخوردار بود؟


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۵ در ساعت 10:00

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

+ پاسخ به موضوع

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 1 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی