کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1 2 3 4 5 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 69

موضوع: پــــای سادگـــیم با تنظیم و صدای رضا دهقان و ترانه ای از امید افتخاری

  1. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5053
    4,807
    سپاس از شما 9,093 بار در 3,766 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    همه حرفا درسته علیرضا و امید ولی میخوام بدونم این نکته هایی که میگین اصلا چه ربطی به انتخاب کیک داره؟؟

    انتخاب کیک کاملا طبیعیه واصلا ربطی به تئوریک موسیقی نداره و چهار چوبی براش تعریف نشده ....
    شکستن فرکانس ها و این موارد همش دست کسیه که میکس و مستر کار رو به عهده میگیره یکی با همین میکسینیگ و مسترینگ کیک رو تقویت میکنه یکی یه جور دیگه در میاره ...
    ولی من نمیدونم کجای کیک من به کل کار نمیخوره ...


    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 02:48

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی260
    4,159
    سپاس از شما 4,151 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza70 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    همه حرفا درسته علیرضا و امید ولی میخوام بدونم این نکته هایی که میگین اصلا چه ربطی به انتخاب کیک داره؟؟

    انتخاب کیک کاملا طبیعیه واصلا ربطی به تئوریک موسیقی نداره و چهار چوبی براش تعریف نشده ....
    شکستن فرکانس ها و این موارد همش دست کسیه که میکس و مستر کار رو به عهده میگیره یکی با همین میکسینیگ و مسترینگ کیک رو تقویت میکنه یکی یه جور دیگه در میاره ...
    ولی من نمیدونم کجای کیک من به کل کار نمیخوره ...
    من فکر می کنم مشکل از کیک نباشه بلکه از ملودیه. ملودیه اصلی خیلی کنده ولی اون ملودی که زیر صدای ملودی اصلی زدی و با یه سینت هستش خیلی خوبه.


    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 02:53

  4. کاربران زیر از شما AliRezA Nasehi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ممنون امید جان. صدای کیک به ملودی ربطی نداره تا حدودی درسته اما این رو هم در نظر داشته باشید که اون کیک خودش دارای فرکانس یک نت هستش. خودت می تونی بری و فروتی کیک رو باز کنی و رو پیانو رول صداهای کیک رو با فرکانس های مختلف بشنوی. کیک شاید نتونه از نظر تئوریک تو آهنگ فالشی ایجاد کنه چون ما صداهای ضربی رو فاقد فرکانس نتی می دونیم. یعنی می گیم کیک یه ضرب و نت نیست اما تو تنظیم یه آهنگ خودت می تونی این رو حس کنی که هر کیکی به هر آهنگی نمی خوره و ما می گردیم دنبال یه کیکی که بیشتر به آهنگمون بیاد. این به آهنگ اومدن یعنی همون تعامل فرکانسی. آهنگ های کوشان حداد رو که گوش می دم خیلی وقتا ناخواسته به خودم می آم و می بینم دستم یا پام داره رو تمپو آهنگ ضرب می خوره. چرا؟ چون به نظرم کیک و بیسی که کوشان تو آهنگاش استفاده می کنه کاملا با هم تعامل داره. همون مقوله میکسی که فرمودین. ملودی تو این سبک آهنگها نقش ثانویه رو ایفا می کنه و باعث هیجان بیشتر آهنگ میشه. اگه ملودی رو تجزیه کنیم می بینیم پر نت چنگ و دولا چنگه. که ناخواسته سرعت آهنگ رو بیشتر از اون تمپوی واقعی نشون می ده و اون حس ترنس رو بوجود می آره. این نظره منه.
    علیرضا جان شما ظاهرا پست من رو نخوندید...

    من گفتم شما نحوه نقدتون ناصحیح بود...

    شما گفتید ملودی....باید میگفتید کیک به فضای موزیک نمیخوره..نه به ملودی..
    شما دو تا مقوله رو با هم قاتی کردی...

    بحث شما سر ساز بندیه...

    بله تو ساز بندی میتونی تایین کنی که جنس کیکت نسبت به سازهای دیگت چی باشه نه اینکه من ملودیه کارم اینه پس کیکم این باشه...

    من وقتی تو یک کارم ساختار موزیک بیس محوره و با یک پیانو تکمیل میشه خب 100 در صد کیکم با یک موزیکی که پاور کورد و گیتار آکوستیک به همراه گیتار لید وجود داره فرق میکنه..این برمیگرده به ساز بندی کارم نه ملودی کار البته اینم بگم به نظر من اولین پارامتر تایین کیک یک کار سبک موزیکه مثلا تو سبک ترنس ما کیکهای قوی که واقعا خودنمایی میکنن و اکثرا یک بمی خاصی دارند رو داریم (البته این نسبی و هیچ قانونی در کار نیست) اما تو راک این (اسنیر) هست که خیلی بیشتر خودنمایی میکنه و در کنار کرشهای ممتد باعث ایجا فضا و هیجان میشه...

    ملودی نقش ثانویه رو ایفا میکنه؟!!!

    اصلا و به هیچ وجه موافق نیستم...

    اصلا این مولدیه که به موزیک شخصیت میده درام -وبیس-و اف ایکسها-نقش مکمل ملودی یک آهنگ رو برعهده دارند شما بر اساس چه اصلی میگی که ملودی نقش ثانویه رو ایفا میکنه؟!!

    فکر کن یه موزیک ترنس بدون هیچ ملودی...ولی زیباترین چیدمان درام چقدر مسخره و حتی آزار دهندس...

    حالا یک ملودی ترنس رو در نظر بگیر..یه ملودی خالی که با پیانو نواخته شده میتونی بارها و بارها گوش کنی و حتی لذت ببری هر چند خلا وجود درام و مکملهای دیگرو به خوبی حس میکنی ولی میشه باهاش ارتباط برقرار کرد...


    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 02:55

  6. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5053
    4,807
    سپاس از شما 9,093 بار در 3,766 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    من فکر می کنم مشکل از کیک نباشه بلکه از ملودیه. ملودیه اصلی خیلی کنده ولی اون ملودی که زیر صدای ملودی اصلی زدی و با یه سینت هستش خیلی خوبه.
    علیرضا نمیدونم حرفت چرا دو منظوره هست ملودی مشکل داره یا کیک ؟ ما که نفهمیدیم ...
    اگه ملودی مشکل داره چرا کنده؟ اگه کنده پس چرا سر ضرب و میزان ها رسونده خودشو ..و اگه کیک مچ نیس چرا تداخل نداره ؟؟


    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 02:59

  7. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی260
    4,159
    سپاس از شما 4,151 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط OMID تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    علیرضا جان شما ظاهرا پست من رو نخوندید...

    من گفتم شما نحوه نقدتون ناصحیح بود...

    شما گفتید ملودی....باید میگفتید کیک به فضای موزیک نمیخوره..نه به ملودی..
    شما دو تا مقوله رو با هم قاتی کردی...

    بحث شما سر ساز بندیه...

    بله تو ساز بندی میتونی تایین کنی که جنس کیکت نسبت به سازهای دیگت چی باشه نه اینکه من ملودیه کارم اینه پس کیکم این باشه...

    من وقتی تو یک کارم ساختار موزیک بیس محوره و با یک پیانو تکمیل میشه خب 100 در صد کیکم با یک موزیکی که پاور کورد و گیتار آکوستیک به همراه گیتار لید وجود داره فرق میکنه..این برمیگرده به ساز بندی کارم نه ملودی کار البته اینم بگم به نظر من اولین پارامتر تایین کیک یک کار سبک موزیکه مثلا تو سبک ترنس ما کیکهای قوی که واقعا خودنمایی میکنن و اکثرا یک بمی خاصی دارند رو داریم (البته این نسبی و هیچ قانونی در کار نیست) اما تو راک این (اسنیر) هست که خیلی بیشتر خودنمایی میکنه و در کنار کرشهای ممتد باعث ایجا فضا و هیجان میشه...

    ملودی نقش ثانویه رو ایفا میکنه؟!!!

    اصلا و به هیچ وجه موافق نیستم...

    اصلا این مولدیه که به موزیک شخصیت میده درام -وبیس-و اف ایکسها-نقش مکمل ملودی یک آهنگ رو برعهده دارند شما بر اساس چه اصلی میگی که ملودی نقش ثانویه رو ایفا میکنه؟!!

    فکر کن یه موزیک ترنس بدون هیچ ملودی...ولی زیباترین چیدمان درام چقدر مسخره و حتی آزار دهندس...

    حالا یک ملودی ترنس رو در نظر بگیر..یه ملودی خالی که با پیانو نواخته شده میتونی بارها و بارها گوش کنی و حتی لذت ببری هر چند خلا وجود درام و مکملهای دیگرو به خوبی حس میکنی ولی میشه باهاش ارتباط برقرار کرد...
    امید جان منظورم رو بد متوجه شدین. این تیکه آهنک رو گوش کنید.

    لینک تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تو این آهنگ از دو کیک استفاده شده. کیک اینترو و کیک اوج.
    اول کیک می آد و تمپو رو واسه شنونده مشخص می کنه. یه سینت می آد و واسه ورود ملودی فضا سازی انجام میده. کیک و بیس اوج وارد می شن و میشه عامل اولیه هیجان اما آهنگساز می آد و با یه ملودی دیگه بازم اوج می ده و دوباره یه موتیف دیگه که از ملودی اول تند تره و صدای بیس هم باهاش اوج می گیره و این ملودی میشه عامل ثانویه اوج این آهنگ.


    ویرایش توسط AliRezA Nasehi : ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 11:47
    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 03:10

  8. کاربران زیر از شما AliRezA Nasehi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. ایمان احمدزاده آواتار ها
    ایمان احمدزاده
    شماره کاربری
    8926
    کاربر پیـشرفته
    دی /۱۳۹۰
    690
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی261
    129
    سپاس از شما 1,362 بار در 415 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام رضا جان
    تبریک میگم، خسته نباشی

    گفتنی ها رو دوستان گفتن، سلیقه ها متفاوته

    تنظیم: در رابطه با جنس کیک هم که دوستان گفتن باید عرض کنم که توی سکوئنس موسیقی الکترونیک خیلی مسائل از جمله انتخاب صداها سلیقه ایه ولی این سلیقه باید یه کم آپدیت باشه؛ این جنس کیک برای الآن نیست، قدیمیه، توی موزیک های روز همچین صدایی کمتر استفاده میشه ولی در کل نمیشه گفت این انتخاب یه ایراد محسوب میشه
    پیانوی آخر موزیک خیلی ماشینی صدا میده، یعنی کوانتایز دقیق داره که برای سازی مثل پیانو زیاد خوشایند نیست (میتونه سلیقه ای باشه)
    چون خودت هم کار رو میکس میکنی پس بد نیست که از موقع تنظیم به این موضوع فکر کنی که جنس صداهایی که انتخاب میکنی توی میکس برات مشکل ساز نباشه، مثلاً بیس Saw حجیمتر و به قول معروف توپول تر میتونست خیلی خیلی فضای بهتری رو بسازه
    باقی مسائل مربوط به سلیقه ی تنظیم کننده است
    مصلماً سلیقه ی مجید خراطها و الیاس شیرزاد با سیروان خسروی و کوشان حداد و مسعود فولادی و ... با هم فرق میکنه هر کدوم هم مخاطب خودشون رو دارن

    میکس: خیلی از فرکانسهای اصلی از صدای خواننده شنیده نمیشه و همین باعث شده تعادل وجود نداشته باشه و وکال کم حجم صدا بده (یه جور انگار زیادی لاو کات شده یا اینکه میکروفن مورد استفاده پهنه ی فرکانسی وسیعی رو شامل نمیشده، یه کم بیشتر کات میشد صدا تلفنی میشد)
    میکست حجیم نیست، اکثر سازها دارن از وسط پخش میشن، توی آنالایزر که چک کنی به راحتی میتونی ببینی
    فالشی های ریز خواننده هم با تمرین میتونه بهتر بشه (ملوداین (ع ) این روزها روی صدای اکثریت خواننده ها کار شده، میشه، با کمی حوصله این نواقص کوچیک رو از بین برد)

    مسترینگ: موزیکت پاور لازم رو نداره، قسمت معرفی رو میتونستی ولوم رو کمتر کنی تا هدروم بیشتری در کل موزیک داشته باشی و موقع مسترینگ بتونی صدا رو بالاتر ببری و RMS موزیکت رو تقویت کنی


    این موسیقی اگه خوب صدا میداد میتونست خیلی جذاب تر باشه برای مخاطب


    عذر میخوام بابت زیاده گویی، فرمودید نقد کنم بنده هم اطلاعت کردم امیدوارم توی کارهای بعدیت پیشرفتتون رو ببینم

    موفق باشید


    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 03:14

  10. 5 کاربر زیر از ایمان احمدزاده برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5053
    4,807
    سپاس از شما 9,093 بار در 3,766 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام استاد ...
    واقعا خیلی خوشحالم کردین که نظرتون رو دادین دقیقا من همینارو از شما میخواستم مرسی خیلی کمکم کردین ..
    من توی میکس به این مواردی که گفتین خیلی شک داشتم اما خودمو با نقیض حرف خودم ازمونو خطا کردم و الان با فرمایشاتت به این نتیجه رسیدم ..پ
    خیلی ازت ممنونم استاد ...واقعا خیلی مسرور شدم ...
    یه سوال اگه برای کار بعدی اینارو لحاظ کنم مشکلاتی که دارم تا الان که شنیدین رفع میشه؟


    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 03:19

  12. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی260
    4,159
    سپاس از شما 4,151 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Iman Ahmadzadeh تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام رضا جان
    تبریک میگم، خسته نباشی

    گفتنی ها رو دوستان گفتن، سلیقه ها متفاوته

    تنظیم: در رابطه با جنس کیک هم که دوستان گفتن باید عرض کنم که توی سکوئنس موسیقی الکترونیک خیلی مسائل از جمله انتخاب صداها سلیقه ایه ولی این سلیقه باید یه کم آپدیت باشه؛ این جنس کیک برای الآن نیست، قدیمیه، توی موزیک های روز همچین صدایی کمتر استفاده میشه ولی در کل نمیشه گفت این انتخاب یه ایراد محسوب میشه
    پیانوی آخر موزیک خیلی ماشینی صدا میده، یعنی کوانتایز دقیق داره که برای سازی مثل پیانو زیاد خوشایند نیست (میتونه سلیقه ای باشه)
    چون خودت هم کار رو میکس میکنی پس بد نیست که از موقع تنظیم به این موضوع فکر کنی که جنس صداهایی که انتخاب میکنی توی میکس برات مشکل ساز نباشه، مثلاً بیس Saw حجیمتر و به قول معروف توپول تر میتونست خیلی خیلی فضای بهتری رو بسازه
    باقی مسائل مربوط به سلیقه ی تنظیم کننده است
    مصلماً سلیقه ی مجید خراطها و الیاس شیرزاد با سیروان خسروی و کوشان حداد و مسعود فولادی و ... با هم فرق میکنه هر کدوم هم مخاطب خودشون رو دارن

    میکس: خیلی از فرکانسهای اصلی از صدای خواننده شنیده نمیشه و همین باعث شده تعادل وجود نداشته باشه و وکال کم حجم صدا بده (یه جور انگار زیادی لاو کات شده یا اینکه میکروفن مورد استفاده پهنه ی فرکانسی وسیعی رو شامل نمیشده، یه کم بیشتر کات میشد صدا تلفنی میشد)
    میکست حجیم نیست، اکثر سازها دارن از وسط پخش میشن، توی آنالایزر که چک کنی به راحتی میتونی ببینی
    فالشی های ریز خواننده هم با تمرین میتونه بهتر بشه (ملوداین (ع ) این روزها روی صدای اکثریت خواننده ها کار شده، میشه، با کمی حوصله این نواقص کوچیک رو از بین برد)

    مسترینگ: موزیکت پاور لازم رو نداره، قسمت معرفی رو میتونستی ولوم رو کمتر کنی تا هدروم بیشتری در کل موزیک داشته باشی و موقع مسترینگ بتونی صدا رو بالاتر ببری و RMS موزیکت رو تقویت کنی


    این موسیقی اگه خوب صدا میداد میتونست خیلی جذاب تر باشه برای مخاطب


    عذر میخوام بابت زیاده گویی، فرمودید نقد کنم بنده هم اطلاعت کردم امیدوارم توی کارهای بعدیت پیشرفتتون رو ببینم

    موفق باشید
    اینجا جاش نیست ولی واقعا می خواستم از ایمان عزیز به خاطر پست های مفیدی که در سایت می ذارن تشکر ویژه داشته باشیم. من که خیلی ازت یاد گرفتم ایمان جان.


    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 03:22

  13. 2 کاربر زیر از AliRezA Nasehi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5053
    4,807
    سپاس از شما 9,093 بار در 3,766 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اینجا جاش نیست ولی واقعا می خواستم از ایمان عزیز به خاطر پست های مفیدی که در سایت می ذارن تشکر ویژه داشته باشیم. من که خیلی ازت یاد گرفتم ایمان جان.

    استاد ایمان خیلی جاها مطالب مفیدی زدن ...اینجا اولین بار نیست ...
    چشم ها رو باید شست جور دیگر باید دید ...

    ممنون ازت علیرضا بابت این همه انتقاد قاطعت خوشم اومد مرسی داداش


    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 03:26

  15. 2 کاربر زیر از Reza Dehghan برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. ایمان احمدزاده آواتار ها
    ایمان احمدزاده
    شماره کاربری
    8926
    کاربر پیـشرفته
    دی /۱۳۹۰
    690
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی261
    129
    سپاس از شما 1,362 بار در 415 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza70 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام استاد ...
    واقعا خیلی خوشحالم کردین که نظرتون رو دادین دقیقا من همینارو از شما میخواستم مرسی خیلی کمکم کردین ..
    من توی میکس به این مواردی که گفتین خیلی شک داشتم اما خودمو با نقیض حرف خودم ازمونو خطا کردم و الان با فرمایشاتت به این نتیجه رسیدم ..پ
    خیلی ازت ممنونم استاد ...واقعا خیلی مسرور شدم ...
    یه سوال اگه برای کار بعدی اینارو لحاظ کنم مشکلاتی که دارم تا الان که شنیدین رفع میشه؟
    قربانت رضا جان
    حتماً، یه کم وسواس بیشتر روی میکس میتونه خیلی کمک کنه، همین وسواس باعث میشه که ایراد کاراتو خودت متوجه بشی کم کم
    ضمناً، با گوش خسته میکس نکن، گوشتو خسته نکن، این کار مشخصه که هر جلسه واسه میکسش خیلی طولانی بوده
    میکست رو با موزیکهای دیگه مقایسه کن
    بقیه نه گوش اضافی دارن نه اینکه سیگنال از آسمون میارن
    تمرین تمرین تمرین


    موفق باشی

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اینجا جاش نیست ولی واقعا می خواستم از ایمان عزیز به خاطر پست های مفیدی که در سایت می ذارن تشکر ویژه داشته باشیم. من که خیلی ازت یاد گرفتم ایمان جان.
    ممنونم علیرضا عزیز، لطف داری برادر


    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ در ساعت 03:26

  17. 2 کاربر زیر از ایمان احمدزاده برای این پست سپاسگزاری کرده اند


صفحه 3 از 7 نخستنخست 1 2 3 4 5 ... آخرینآخرین

جستجو شده ها

رضا دهقان

پای سادگیم

رضا دهقان پای سادگیم

تا این لحظه 126 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست