کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

موضوع: ترانه "انتظار" تقدیم به M.Hosseini و Roya با اجرای حامد خلیلی

  1. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام و درود و همچنين خسته نباشيد خدمت دوستان عزيزم حامد ، سجودي و محمدرضا بايت اين همكاري زيبا .
    خب همونطور كه اشاره كردين فعلا اين موزيك ماكت هستش و نميشه نظر قطعي راجبش داد .
    ولي در عين ماكت بودن حس خوبي رو بهم منتقل ميكنه .
    هر سه اِلمان ِ اين اثر يعني ترانه ، ملودي و اجرا واقعا زيبا و شنيدني شده .
    به هر حال يه پيشنهاداتي دارم كه اگه قابل دونستين ما رو پياده كنين تو كار .
    آكوردبندي ميتونه از محدود شدن به سه آكورد ِ " دو ديز مينور ، سل ديز مينور و فا ديز مينور " خارج بشه و مقداري متونع تر بشه .
    يعني ما از ابتدا تا انتها داريم اين دور ِ آكوردي و هركدام يك ميزان رو ميشنويم : " دو ديز مينور ، سل ديز مينور ، فا ديز مينور ، سل ديز ماژور " .
    محمدرضا ، اگه بتوني بخشي از ملودي رو به سمتي ببري كه يه آكورد ِ مي ماژور هم اضافه كني به كار مطمئنا آكوردبندي از اين يكنواختي و ريپيت بودن خارج ميشه .
    و يا تو بعضي قسمت ها بجاي فا ديز مينور اكورد ِ لا ماژور هم ميتونه تاثير خيلي زيادي رو روند ملودي داشته باشه .
    توجه كن كه تو اين گام اكورد ِ فا ديز مينور يجوري هست كه اگه خودت هم نخواي بازم ملودي رو به سمت فرود ميبره و اصلا نميذاره كه ملودي اوج بگيره .
    .
    البته اين فرودها بر روي فا ديز مينور براي يكي دوبار اصلا اشكالي نداره . ولي اينكه هر دفعه كه به فا ديز مينور رسيديم بايد فرود بيايم ملودي دچار تكرار ميشه .
    چاره ي كار هم اينه كه در ادامه بجاي اين اكورد لا ماژور گرفته بشه .
    و اينكه تو بعضي از بخش ها در ميزان ِ چهارم از اين دور ِ اكوردي ، بجاي ايكه دوباره برگردي به سل ديز مينور برو روي مي ماژور .
    در ضمن در تايم 1:21 كلمه ي " ميدوزه " : ملودي ِ " دوزه " هنوز روي اكورد سل ديز مينوره ولي اكورد ِ دو ديز مينور گرفته شده .
    اصلا اشكالي نداشت اگه سل ديز مينور يك ميزان ديگه ادامه پيدا ميكرد و بعد ميرفت روي دو ديز مينور .
    اصلا نباد به اين فكر ميكردي كه تركيب چهار ميزاني ِ اكوردها به هم ميريخت .
    و يا اينكه خواننده ميتونست اين كلمه رو زود ببنده قبل از اينكه به دو ديز مينور برسه .

    در مورد ترانه : براي اون قسمت كه ميگه " رو سيمهاي همين گيتار " قطعا بايد ساز ِِ گيتار تو تنظيم وجود داشته باشه . خواننده داره حرف از گيتار ميزنه ولي شنونده داره صداي پيانو ميشنوه !
    در ثانيه ي 57 بهتره كه بجاي كلمه ي " سالايي " كلمه ي سالهايي " گفته بشه .
    البته ميدونم كه نوع گويش ِ اين ترانه محاوره هست ولي اين كلمه اگه بصورت كلاسيك بيان بشه ملودي ِ اون قسمت رو روان تر ميكنه .
    در " سالايي " ما داريم پشت سرم هم دو تا " آ " ميشنويم و تو خوانندگي زياد جالب نيست اگه بخوايم يه حرف ِ صدا دار رو دو بار پشت سرم هم بشنويم .
    ولي در " سالهايي " ساكني كه بر روي حرف " ل " قرار داره باعث ميشه كه اين تكرار ِ پشت سر هم از بين بره .

    راستی تو اين مدل آكوردبندی يكی از تكنيك های سبك جز خبلی جواب ميده .
    به اين صورت هستش : در مواقع محدود قبل از اينكه بخوان آكورد رو عوض كنن برای يك لحظه يه آكورد ِ خارج از گام ميگيرن .
    بذارهمين آكوردهايی كه تو اين موزيك گرفته شده رو مثال بزنم : قبل از اينكه بخوايم از سل ديز مينور بريم روی فا ديز مينور ، ميتونيم تو نيم ضرب ِ آخر ِ ميزان ، آكورد ِ سل مينور رو بگيريم و بعد بريم روی فا ديز مينور !
    به اين سورسی كه بر اساس اورتور ِ اين موزيك ساختم و در انتهای پستم گذاشتم توجه كن تا بهتر متوجه منظورم بشی .
    به نت ها و آكوردهای خارج از گام كه يك لحظه گرفته ميشه " آلتره " گفته ميشه .

    با اجازت يه تغييراتی هم رو ملودی اورتور انجام دادم .
    در ضمن ببين چطور آكورد می ماژور رو به ملودیت اضافه كردم ، بدون اينكه به ملودی لطمه ای بزنه .
    و همچنين متوجه شدم كه در ميزان ِ چهارم برای ملودی يك برش 8 درجه ای انجام دادی كه از لحاظ ِ تئوريك زياد جالب نيست !
    پرش نبايد بيش از فاصله ی ششم ِ كاسته باشه .
    دقت كن كه چطور با ايجاد يك پل اين پرش ِ 8 پرده ای رو از بين بردم .

    در هرصورت در ابتدا عرض كردم كه موزيك زيبايي شده و اميدوارم از اين زيبا تر هم بشه و صحبت های بالای من از لحاظ ِ آكادميك بود كه وظيفه ی خودم دونستم خدمت شما دوستان ِ بزرگوارم عرض كنم و قطعا اين حرفا چيزی از ارزش های كارتون كم نميكنه .

    فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده
    • نوع فایل: flp Waiting.flp‏ (62.2 کیلو بایت, 14 بار این فایل دانلود شده است)


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    ویرایش توسط Violinist : ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 07:51
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 04:26

  2. 5 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. EMIA آواتار ها
    EMIA
    شماره کاربری
    43730
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۲
    تبریز
    308
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی862
    334
    سپاس از شما 891 بار در 268 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    وای چه شود......

    سه هنرمند بزرگ که یه جا جمع بشن ، منفجر میشه

    بسیار خوشحال شدم و بسیار زیبا بود

    هیچ گونه نقدی نمی کنم ، چون به کار هر سه ایمان دارم و می دونم قراره چی بشه

    موفق باشین دوستان خوب من


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 11:20

  5. 4 کاربر زیر از EMIA برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. hipboy آواتار ها
    hipboy
    شماره کاربری
    51339
    کاربر نیمه فعال
    شهریور /۱۳۹۲
    59
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی64
    77
    سپاس از شما 63 بار در 55 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خیلی لذت بردم بسیار زیبا بود صدای زیبای شما ترانه زیبای خانوم سجودی وهمچنین آهنگسازی آقای محمد رضا حسینی کمتر از این هم انتظار نمیرفت خیلی لذت بردم موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 13:04

  7. 3 کاربر زیر از hipboy برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. sirwanmessy آواتار ها
    sirwanmessy
    شماره کاربری
    7414
    کاربر فعال
    آذر /۱۳۹۰
    128
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی211
    316
    سپاس از شما 196 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تنظیم نهایی نیست پس بیخیال تنظیم ولی اهنگ و دوس داشتم با ترانه ی خانم سجودی ارتباط برقرار نکردم صدای اقای خلیلی بسیار دلنشینِِ :* البته امیدوارم تو تنظیم اصلی یه گیتار هم هنر نمایی کنه


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 13:24

  9. 3 کاربر زیر از sirwanmessy برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. hamed_kh آواتار ها
    hamed_kh
    شماره کاربری
    39008
    هنــرمنـد انجمن
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    تهران
    876
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4276
    3,542
    سپاس از شما 4,064 بار در 805 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.Hosseini تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و عرض ادب
    جناب خلیلی بسیار به بنده لطف دارند
    راستش این ترک رو که به صورت ماکت هستش با ترانه ی زیبای خانم سجودی
    و صدای زیبای برادر عزیزم جناب خلیلی رو بنده 45 دقیقه ای آهنگسازی و تنظیم کردم
    و قطعا در ترک اصلی این نقص ها نخواهد بود
    و بدیعی است که تنظیم بنده ی حقیر در بین هنر این دو بزرگوار هرچه هم باشه کمتر نمایات خواهد شد
    جناب arash slow عزیز شاید یکمی واسه لگد کوب کردن یک اثر زود باشه
    درواقع تا به تنظیم نهایی نرسه نمیشه نظر داد
    ولی خب نظر شمارا نیز محترم میشماریم
    ممنونم بازهم
    نقل قول نوشته اصلی توسط M.Hosseini تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و عرض ادب
    کار هم اکنون نیز در دست تنظیم است
    این ماکت کار با تغییرات اضافه
    موفق باشید
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض سلام و ادب برادر عزیزم محمدرضا جان
    کاملا برعکس این شما هستید که به بنده بسیار لطف دارید...
    آنقدر نسبت به ادامه ی کار به تنظیمت اطمینان دارم که جایی برای حرف باقی نمی ماند
    تلاش میکنم اجرایم را کمی تقویت کنم تا زیر سنگینی ترانه ی خانم سجودی و تنظیم شما بزرگوار کم نیاورم...
    ضمنا مسترینگت به اجرای نامناسب بنده روح تازه ای بخشید...


    خاک پای تو حامد خلیلی
    سرسبز و ماندگار باشید...


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    One Day The Sun will Shine On Me
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 13:36

  11. کاربران زیر از شما hamed_kh عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. hamed_kh آواتار ها
    hamed_kh
    شماره کاربری
    39008
    هنــرمنـد انجمن
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    تهران
    876
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4276
    3,542
    سپاس از شما 4,064 بار در 805 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    Red face

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و درود و همچنين خسته نباشيد خدمت دوستان عزيزم حامد ، سجودي و محمدرضا بايت اين همكاري زيبا .
    خب همونطور كه اشاره كردين فعلا اين موزيك ماكت هستش و نميشه نظر قطعي راجبش داد .
    ولي در عين ماكت بودن حس خوبي رو بهم منتقل ميكنه .
    هر سه اِلمان ِ اين اثر يعني ترانه ، ملودي و اجرا واقعا زيبا و شنيدني شده .
    به هر حال يه پيشنهاداتي دارم كه اگه قابل دونستين ما رو پياده كنين تو كار .
    آكوردبندي ميتونه از محدود شدن به سه آكورد ِ " دو ديز مينور ، سل ديز مينور و فا ديز مينور " خارج بشه و مقداري متونع تر بشه .
    يعني ما از ابتدا تا انتها داريم اين دور ِ آكوردي و هركدام يك ميزان رو ميشنويم : " دو ديز مينور ، سل ديز مينور ، فا ديز مينور ، سل ديز ماژور " .
    محمدرضا ، اگه بتوني بخشي از ملودي رو به سمتي ببري كه يه آكورد ِ مي ماژور هم اضافه كني به كار مطمئنا آكوردبندي از اين يكنواختي و ريپيت بودن خارج ميشه .
    و يا تو بعضي قسمت ها بجاي فا ديز مينور اكورد ِ لا ماژور هم ميتونه تاثير خيلي زيادي رو روند ملودي داشته باشه .
    توجه كن كه تو اين گام اكورد ِ فا ديز مينور يجوري هست كه اگه خودت هم نخواي بازم ملودي رو به سمت فرود ميبره و اصلا نميذاره كه ملودي اوج بگيره .
    .
    البته اين فرودها بر روي فا ديز مينور براي يكي دوبار اصلا اشكالي نداره . ولي اينكه هر دفعه كه به فا ديز مينور رسيديم بايد فرود بيايم ملودي دچار تكرار ميشه .
    چاره ي كار هم اينه كه در ادامه بجاي اين اكورد لا ماژور گرفته بشه .
    و اينكه تو بعضي از بخش ها در ميزان ِ چهارم از اين دور ِ اكوردي ، بجاي ايكه دوباره برگردي به سل ديز مينور برو روي مي ماژور .
    در ضمن در تايم 1:21 كلمه ي " ميدوزه " : ملودي ِ " دوزه " هنوز روي اكورد سل ديز مينوره ولي اكورد ِ دو ديز مينور گرفته شده .
    اصلا اشكالي نداشت اگه سل ديز مينور يك ميزان ديگه ادامه پيدا ميكرد و بعد ميرفت روي دو ديز مينور .
    اصلا نباد به اين فكر ميكردي كه تركيب چهار ميزاني ِ اكوردها به هم ميريخت .
    و يا اينكه خواننده ميتونست اين كلمه رو زود ببنده قبل از اينكه به دو ديز مينور برسه .

    در مورد ترانه : براي اون قسمت كه ميگه " رو سيمهاي همين گيتار " قطعا بايد ساز ِِ گيتار تو تنظيم وجود داشته باشه . خواننده داره حرف از گيتار ميزنه ولي شنونده داره صداي پيانو ميشنوه !
    در ثانيه ي 57 بهتره كه بجاي كلمه ي " سالايي " كلمه ي سالهايي " گفته بشه .
    البته ميدونم كه نوع گويش ِ اين ترانه محاوره هست ولي اين كلمه اگه بصورت كلاسيك بيان بشه ملودي ِ اون قسمت رو روان تر ميكنه .
    در " سالايي " ما داريم پشت سرم هم دو تا " آ " ميشنويم و تو خوانندگي زياد جالب نيست اگه بخوايم يه حرف ِ صدا دار رو دو بار پشت سرم هم بشنويم .
    ولي در " سالهايي " ساكني كه بر روي حرف " ل " قرار داره باعث ميشه كه اين تكرار ِ پشت سر هم از بين بره .

    راستی تو اين مدل آكوردبندی يكی از تكنيك های سبك جز خبلی جواب ميده .
    به اين صورت هستش : در مواقع محدود قبل از اينكه بخوان آكورد رو عوض كنن برای يك لحظه يه آكورد ِ خارج از گام ميگيرن .
    بذارهمين آكوردهايی كه تو اين موزيك گرفته شده رو مثال بزنم : قبل از اينكه بخوايم از سل ديز مينور بريم روی فا ديز مينور ، ميتونيم تو نيم ضرب ِ آخر ِ ميزان ، آكورد ِ سل مينور رو بگيريم و بعد بريم روی فا ديز مينور !
    به اين سورسی كه بر اساس اورتور ِ اين موزيك ساختم و در انتهای پستم گذاشتم توجه كن تا بهتر متوجه منظورم بشی .
    به نت ها و آكوردهای خارج از گام كه يك لحظه گرفته ميشه " آلتره " گفته ميشه .

    با اجازت يه تغييراتی هم رو ملودی اورتور انجام دادم .
    در ضمن ببين چطور آكورد می ماژور رو به ملودیت اضافه كردم ، بدون اينكه به ملودی لطمه ای بزنه .
    و همچنين متوجه شدم كه در ميزان ِ چهارم برای ملودی يك برش 8 درجه ای انجام دادی كه از لحاظ ِ تئوريك زياد جالب نيست !
    پرش نبايد بيش از فاصله ی ششم ِ كاسته باشه .
    دقت كن كه چطور با ايجاد يك پل اين پرش ِ 8 پرده ای رو از بين بردم .

    در هرصورت در ابتدا عرض كردم كه موزيك زيبايي شده و اميدوارم از اين زيبا تر هم بشه و صحبت های بالای من از لحاظ ِ آكادميك بود كه وظيفه ی خودم دونستم خدمت شما دوستان ِ بزرگوارم عرض كنم و قطعا اين حرفا چيزی از ارزش های كارتون كم نميكنه .

    سلام و عرض ادب مهرزاد عزیز
    نقدهایت را که میخوانم خودش درسنامه ی کاملی برای آموزش قواعد هارمونی موسیقی است
    هر بار عاشقانه و با شور و شوق نقدهای دقیق و به جایت را میخوانم
    و تک تکشان را بر گوش جان میسپارم
    تمام تلاشم را برای اجرای دقیق نکاتت روی تنظیم و ملودی جدید خواهم کرد

    بی نهایت از حضورت متشکرم
    خاک پای تو حامد خلیلی
    سرسبز و ماندگار باشید


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    One Day The Sun will Shine On Me
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 13:41

  13. 2 کاربر زیر از hamed_kh برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. hamed_kh آواتار ها
    hamed_kh
    شماره کاربری
    39008
    هنــرمنـد انجمن
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    تهران
    876
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4276
    3,542
    سپاس از شما 4,064 بار در 805 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Danial Khakian تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام
    کار زیبا بود افرین
    خسته نباشید میگم به محمد رضا جان/حامد جان و خانم سجودی که من بی شک از طرفداران ایشون هستم.
    ملودی زیبایی داره این تنظیم زیبا
    خوب محمد رضا جان میخوام چندتا پیشنهاد کنم برای خیلی عالی شدن این تنظیم عالی
    ملودی که خوب هست.به خاطر ساده بودن و روان بودنش خوب به دل میشینه
    اما در ارپژ سعی کن مانور بیشتری بدی چون یکم یکنواخت هست.از فواصل و سرعت فرود و محدود نکردن نت های اکوردها می تونی خیلی بیشتر بهره ببری چون شما در این ضمینه برای
    بنده اثبات شده هستید
    صدای پیانو خشک هست که میشه بهترکرد.
    ------------------------------------------------------
    وکال:
    حامد جان تن صدای زیبایی داری.افرین. اما کشش و تحریرهاتون رو اگه بتونید کنترل کنید بهتر میشه.
    احساس میکنم هنوز روی ملودی خواندن و نحوه ی تحریرها این پروژه مسلط نیستید
    قسمت اوج دل نشین هست.
    پیشنهاد: تحریر و کشش به همون اندازه که میتونه کار رو حرفه ای و زیبا جلوه بده به همون اندازه هم میتونه صدای دلنشین شما رو در پروژه بهش صدمه بزنه.
    --------------------------
    ترانه:
    خانم سجودی تبریک میگم.خیل زیبا بود
    ------------------------------
    بچه ها کارتون دوست داشتنی وزیبا هست. صحیت های بنده فقط برای بخیلی عالی تر کردن هست از تظر شنونده ای همچون من.
    چون اهنگسازی /وکال/ترانه خوب هست و به دل بنده نشست .پس انتظار دارم کار بدون نقص باشه
    به امید موفقیت بیشترتون
    سربلند و هنرمند باشید
    سلام دانیال خاکیان عزیزم
    از لطف بی پایان و حضور سرسبزت بسیار سپاسگزارم....
    ممنون از نکاتی که گوشزد کردی دوست عزیزم
    فقط لطفا کمی دقیقتر بگو تا متوجه شوم برادر عزیزم....
    دقیقا کجای اجرا تحریرهای اضافی باعث افت شده بود؟

    به حضورت دلگرمم
    خاک پای تو حامد خلیلی
    امیدوارم سرسبز و با طراوت باشی...


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    ویرایش توسط Ashkan.B : ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 15:01
    One Day The Sun will Shine On Me
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 13:46

  15. 3 کاربر زیر از hamed_kh برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. hamed_kh آواتار ها
    hamed_kh
    شماره کاربری
    39008
    هنــرمنـد انجمن
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    تهران
    876
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4276
    3,542
    سپاس از شما 4,064 بار در 805 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط EMIA تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    وای چه شود......

    سه هنرمند بزرگ که یه جا جمع بشن ، منفجر میشه

    بسیار خوشحال شدم و بسیار زیبا بود

    هیچ گونه نقدی نمی کنم ، چون به کار هر سه ایمان دارم و می دونم قراره چی بشه

    موفق باشین دوستان خوب من
    عرض ادب و احترام امیا جان...
    سپاسگزارم از لطف و محبت بی پایانت
    خودت خوب می دانی این ایمان را صدها برابر نسبت به شما دارم


    خاک پای تو حامد خلیلی
    سرسبز و ماندگار باشید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    One Day The Sun will Shine On Me
    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 13:49

  17. 2 کاربر زیر از hamed_kh برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. Ashkan.B آواتار ها
    Ashkan.B
    شماره کاربری
    1297
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۰
    Limbo
    1,236
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3461
    2,763
    سپاس از شما 4,008 بار در 1,314 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ادب...
    همه چیز بسیار زیبا و عالی بود و بسیار لذت بردم.
    فقط جناب حسینی عزیز به نظر بنده اگر آکورد های دست چپ رو یک اکتاو پایین تر ببرید و بم تر کنید فکر می کنم با صدای حامد هماهنگ تر بشه و کار رو زیبا تر کنه.

    ارادتمند/ ♥


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    Music Is Freedom
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 14:10

  19. 3 کاربر زیر از Ashkan.B برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. M.Hosseini آواتار ها
    M.Hosseini
    شماره کاربری
    295
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    ایران
    2,234
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی10474
    4,767
    سپاس از شما 10,588 بار در 2,061 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و درود و همچنين خسته نباشيد خدمت دوستان عزيزم حامد ، سجودي و محمدرضا بايت اين همكاري زيبا .
    خب همونطور كه اشاره كردين فعلا اين موزيك ماكت هستش و نميشه نظر قطعي راجبش داد .
    ولي در عين ماكت بودن حس خوبي رو بهم منتقل ميكنه .
    هر سه اِلمان ِ اين اثر يعني ترانه ، ملودي و اجرا واقعا زيبا و شنيدني شده .
    به هر حال يه پيشنهاداتي دارم كه اگه قابل دونستين ما رو پياده كنين تو كار .
    آكوردبندي ميتونه از محدود شدن به سه آكورد ِ " دو ديز مينور ، سل ديز مينور و فا ديز مينور " خارج بشه و مقداري متونع تر بشه .
    يعني ما از ابتدا تا انتها داريم اين دور ِ آكوردي و هركدام يك ميزان رو ميشنويم : " دو ديز مينور ، سل ديز مينور ، فا ديز مينور ، سل ديز ماژور " .
    محمدرضا ، اگه بتوني بخشي از ملودي رو به سمتي ببري كه يه آكورد ِ مي ماژور هم اضافه كني به كار مطمئنا آكوردبندي از اين يكنواختي و ريپيت بودن خارج ميشه .
    و يا تو بعضي قسمت ها بجاي فا ديز مينور اكورد ِ لا ماژور هم ميتونه تاثير خيلي زيادي رو روند ملودي داشته باشه .
    توجه كن كه تو اين گام اكورد ِ فا ديز مينور يجوري هست كه اگه خودت هم نخواي بازم ملودي رو به سمت فرود ميبره و اصلا نميذاره كه ملودي اوج بگيره .
    .
    البته اين فرودها بر روي فا ديز مينور براي يكي دوبار اصلا اشكالي نداره . ولي اينكه هر دفعه كه به فا ديز مينور رسيديم بايد فرود بيايم ملودي دچار تكرار ميشه .
    چاره ي كار هم اينه كه در ادامه بجاي اين اكورد لا ماژور گرفته بشه .
    و اينكه تو بعضي از بخش ها در ميزان ِ چهارم از اين دور ِ اكوردي ، بجاي ايكه دوباره برگردي به سل ديز مينور برو روي مي ماژور .
    در ضمن در تايم 1:21 كلمه ي " ميدوزه " : ملودي ِ " دوزه " هنوز روي اكورد سل ديز مينوره ولي اكورد ِ دو ديز مينور گرفته شده .
    اصلا اشكالي نداشت اگه سل ديز مينور يك ميزان ديگه ادامه پيدا ميكرد و بعد ميرفت روي دو ديز مينور .
    اصلا نباد به اين فكر ميكردي كه تركيب چهار ميزاني ِ اكوردها به هم ميريخت .
    و يا اينكه خواننده ميتونست اين كلمه رو زود ببنده قبل از اينكه به دو ديز مينور برسه .

    در مورد ترانه : براي اون قسمت كه ميگه " رو سيمهاي همين گيتار " قطعا بايد ساز ِِ گيتار تو تنظيم وجود داشته باشه . خواننده داره حرف از گيتار ميزنه ولي شنونده داره صداي پيانو ميشنوه !
    در ثانيه ي 57 بهتره كه بجاي كلمه ي " سالايي " كلمه ي سالهايي " گفته بشه .
    البته ميدونم كه نوع گويش ِ اين ترانه محاوره هست ولي اين كلمه اگه بصورت كلاسيك بيان بشه ملودي ِ اون قسمت رو روان تر ميكنه .
    در " سالايي " ما داريم پشت سرم هم دو تا " آ " ميشنويم و تو خوانندگي زياد جالب نيست اگه بخوايم يه حرف ِ صدا دار رو دو بار پشت سرم هم بشنويم .
    ولي در " سالهايي " ساكني كه بر روي حرف " ل " قرار داره باعث ميشه كه اين تكرار ِ پشت سر هم از بين بره .

    راستی تو اين مدل آكوردبندی يكی از تكنيك های سبك جز خبلی جواب ميده .
    به اين صورت هستش : در مواقع محدود قبل از اينكه بخوان آكورد رو عوض كنن برای يك لحظه يه آكورد ِ خارج از گام ميگيرن .
    بذارهمين آكوردهايی كه تو اين موزيك گرفته شده رو مثال بزنم : قبل از اينكه بخوايم از سل ديز مينور بريم روی فا ديز مينور ، ميتونيم تو نيم ضرب ِ آخر ِ ميزان ، آكورد ِ سل مينور رو بگيريم و بعد بريم روی فا ديز مينور !
    به اين سورسی كه بر اساس اورتور ِ اين موزيك ساختم و در انتهای پستم گذاشتم توجه كن تا بهتر متوجه منظورم بشی .
    به نت ها و آكوردهای خارج از گام كه يك لحظه گرفته ميشه " آلتره " گفته ميشه .

    با اجازت يه تغييراتی هم رو ملودی اورتور انجام دادم .
    در ضمن ببين چطور آكورد می ماژور رو به ملودیت اضافه كردم ، بدون اينكه به ملودی لطمه ای بزنه .
    و همچنين متوجه شدم كه در ميزان ِ چهارم برای ملودی يك برش 8 درجه ای انجام دادی كه از لحاظ ِ تئوريك زياد جالب نيست !
    پرش نبايد بيش از فاصله ی ششم ِ كاسته باشه .
    دقت كن كه چطور با ايجاد يك پل اين پرش ِ 8 پرده ای رو از بين بردم .

    در هرصورت در ابتدا عرض كردم كه موزيك زيبايي شده و اميدوارم از اين زيبا تر هم بشه و صحبت های بالای من از لحاظ ِ آكادميك بود كه وظيفه ی خودم دونستم خدمت شما دوستان ِ بزرگوارم عرض كنم و قطعا اين حرفا چيزی از ارزش های كارتون كم نميكنه .

    سلام و عرض ادب
    مهرزاد جان ممنونم بابت وقتی که واسه شنیدن کار گذاشتی
    چشم تصمیم گرفتم این سورسی که زحمتی کشیدی و ساختی ازش بهره ببرم(با اجازت البته)
    خیلی خوشم میاد که اشکالات واقعی کار رو میگی
    بازم ممنون ...گهمیشه مارو با حضورت خوشحال کن داداشم


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5

    *** سفارش آهنگسازی و تنظیم پذیرفته میشود ***
    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ در ساعت 14:44

  21. 5 کاربر زیر از M.Hosseini برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۲/۲۲, 21:53
  2. فیلم آموزشی مروری کلی بر یک پروژه ی پاپ راک "اختصاصی سایت"M.Hosseini
    توسط M.Hosseini در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۲/۱۵, 02:38
  3. آموزش ساخت موزیک اجتماعی رپ(2) "اختصاصی سایت"M.Hosseini
    توسط M.Hosseini در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۱/۲۴, 18:00
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۹/۰۲, 16:35

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 146 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست