کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: حسین علیزاده: حل مسائل موسیقی، راحت.تر از حل مسائل هسته.ای است

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,242
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض حسین علیزاده: حل مسائل موسیقی، راحت.تر از حل مسائل هسته.ای است

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید حسین علیزاده در نشستی صمیمی درباره سخنان اخیر رییس جمهور، روند صدور مجوزهای موسیقی، انتشار آلبوم جدیدی شامل برخی موسیقی فیلم.هایش،. تعطیلی ارکسترهای دولتی و … سخن گفت.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این نوازنده پیشکسوت تار و سه.تار که به بهانه انتشار آلبوم جدیدش سخن می.گفت.، درباره ملاک انتخاب فیلم برای ساخت موسیقی گفت: هیچ وقت برای فیلم.های بازاری و مصرفی موسیقی نمی.سازم و همیشه سعی می.کنم به مسائل زیبایی.شناسی و محتوای فیلم توجه کنم. حالا این آثار می.توانند آثاری اجتماعی یا غیر متداول باشند اما دوست دارم محتوای فیلم به فرهنگ ایرانی اهمیت بدهد.

    او درباه آلبوم جدیدش گفت: آلبوم جدید. شامل، موسیقی فیلم.هایی چون «ملکه»، «آسمان زرد کم عمق» و مستند «ایلین» است که ساخته ابراهیم سعیدی است؛ این مستند مربوط به جنایات دوره صدام است که اسرا خاطرات خود را از آن زمان روایت می.کنند.

    وی افزود: فیلم «ملکه» نیز در مورد جنگ است، البته بنده در زمینه جنگ کار زیادی انجام نداده.ام و برایم مهم است که فیلم چه نگاهی به مقوله جنگ دارد. ملکه ابعاد دیگری از جنگ را روایت می.کند و در این فیلم، انسان مهم.تر از جنگ است. دوست دارم از ابوالقاسم حسینی تهیه کننده این فیلم نیز یاد کنم که این آلبوم به ایشان تقدیم شده است، او یک جانباز بود و هنوز می.بینیم با اینکه سال.ها از جنگ گذاشته هنوز هستند افرادی که پس از درگیری با جنگ به هنر روی آورده.اند.

    علیزاده که موسیقی فیلم «لاک.پشت.ها پرواز می.کنند» را نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.، ادامه داد: کردها به من لطف زیادی دارند و اولین فیلمی که در این راستا برایش موسیقی ساختم، «زمانی برای مستی اسب.ها» بود که البته شک داشتم روی آن کار کنم یا نه، چرا که این فیلم کاملا کردی بود. اما باعث شد تلاش بیشتری کنم، البته به فرهنگ کردها آشنایی زیادی دارم و روی آن کار کرده.ام اما از آنجا که موسیقی کردی ابعاد بسیار گسترده.ای دارد، باعث شد در ساخت این موسیقی. ریشه.ای تر با موسیقی کردی برخورد کرده و از موسیقی اسطوره.ای کردستان نیز استفاده کنم.

    این آهنگساز درباره دیدار هنرمندان با رئیس جمهور، اظهار کرد: از آمدن آقای روحانی خوشحال شدیم زیرا پس از آن آقای مرادخانی روی کار آمد این خبر خوب بود اما در حد یک خبر خوب باقی ماند زیرا هنوز اتفاق خوبی برای موسیقی نیفتاده است و صحبتی هم در این راستا نشده بلکه تازه پیروز ارجمند به عنوان مدیر کل دفتر موسیقی انتخاب شده است.

    علیزاده تاکید کرد:برای اینکه موسیقی.دان.ها خوش.بین شوند، پیروز ارجمند مسئولیت سنگینی دارد، متاسفانه اتفاقات به کندی در حال روی دادن است مدت زیادی از انتخابات گذشته اما می.گویند هنوز بودجه نداریم به زعم بنده مسئولان باید سریعتر قدم بردارند.

    خالق نینوا در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: بیش از هر چیز باید احترام به موسیقی و موسیقی.دان را در اولویت قرار داد، حتی اگر بودجه.های کلان وجود داشته باشد باز هم باید به این موضوع توجه و نگاه درستی به موسیقی ایجاد شود.

    او در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر نظرش درباره تعطیلی ارکسترهای دولتی و راهکارش برای احیای آنها، گفت: در تمام دنیا برای ارکسترها سازمان. و اصول مشخصی وجود دارد و تا آن اصول رعایت نشود کار پیش نمی.رود ارکسترها در ایران سازمان دهی محکمی ندارند و دائم دستخوش سلیقه.های شخصی افراد می.شوند و هر مسئولی یک چیز می.گوید، یکی می.گوید، ارکستر خوب است و آن یکی می.گوید، ارکستر بد است.

    خالق «از سواران دشت امید» یادآور شد: من یک سوال دارم اگر هر چهار سال یکبار رئیس جمهور و دولت تغییر می.کنند، باید همه چیز عوض شود؟ مثلا اگر هر سه ماه یکبار مسئولان تغییر کنند، ارکستر.ها باید فعالیت خود را از سرگرفته یا تعطیل کنند؟

    علیزاده خاطر نشان کرد: ارکستر سمفونیک تهران یکی از قدیمی.ترین ارکسترها در منطقه بود. 80 سال برای ارکستر سمفونیک تهران عمر کمی نیست اما در حال حاضر تنها یک عنوان باقی مانده است. این در حالی است که ارکستر یک کشور حتی در شرایط جنگی نباید تعطیل شود. زمانی که در ارمنستان جنگ بود، برق در کشور وجود نداشت، تمام شهر توافق کردند در آن چند ساعتی که برق است.، ارکسترها از برق استفاده کنند که کار به تعویق نیفتد، زیرا ارکستر یک موضوع ملی است و امید و زندگی را به مردم تزریق می.کند.

    خالق «حصار» تاکید کرد: باید افراد با صلاحیت ارکسترها را مدیریت کنند.

    او درباره تشکیل موسسه ارکستر ایران که ایده.اش سال گذشته از سوی شاه.آبادی معاون امور هنری وقت، ارائه شده بود،. گفت: موسسه ارکستر ایران تنها یک سیاست بود که آقای شاه آبادی بگوید، ارکستر.ها منحل نشداند.

    آقای شاه آبادی قبل از اینکه ارکستر را منحل کند، باید این مسئولیت را برعهده می.گرفت. خراب کردن راحت و درست کردن بسیار سخت است.

    برای این ارکسترها زحمت زیادی کشیده شد اما شاه آبادی حتی این درک را نداشت که برای منحل کردن ارکستر با شورای سیاست.گذاری آن مشورت کند. شاه آبادی بیش از همه به ما بی.احترامی کرد.

    آهنگساز ملکه همچنین گفت: نتیجه این است که ارکسترها نباید دولتی باشند، دولت باید طبق وظیفه.اش از ارکسترها حمایت بکند، اما تمام تصمیمات، دولتی نباشد.

    ارکستر متعلق به همه مردم و سمبل فرهنگی این ملت است و برای اینکه بتواند حیات داشته باشد، این بهترین راه است چنین اتفاقی در ایران مثبت تلقی می.شود و در این صورت تعداد ارکسترها بیشتر و رقابت سالم. شکل می.گیرد.

    علیزاده که در زمینه موسیقی فیلم فعالیت. زیادی انجام داده است،. در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: از سینمای ایران ممنونم. سینما را دوست دارم و از اینکه می.توانم خودم را جزو خانواده سینما هم بدانم، خوشحال هستم، البته من برای ریشه.دار شدن خودم، موسیقی سنتی کار می.کنم، حتی زمانی هم که برای فیلم.ها موسیقی بسیار مدرن می.ساختم، این موضوع را مدنظر داشتم.

    فکر می.کنم موسیقی فیلم دست و پای من را باز کرد و من را از گروه متعصبین نجات داد. زمانی که من این کار را شروع کردم بسیاری از آهنگسازها معتقد بودند، موسیقی ایرانی.، موسیقی تصویری نیست و ایده استفاده از آن در فیلم غلط است.

    آهنگساز «آسمان زرد کم عمق» همچنین بیان کرد: خیلی از کارگردانان مرا به سمت ساخت موسیقی فیلم سوق دادند، زیرا معتقد بودند موسیقی من تصویری است، من قبل از اینکه موسیقی را بسازم، تصاویر و رنگ.ها در ذهنم شکل می.گیرند و این تجربه از دلشدگان شروع شد و ادامه پیدا کرد.

    او بخش دیگری از سخنانش را به بحث خلاقیت در ساخت موسیقی فیلم اختصاص داد و گفت که گاهی اوقات کارگردان.ها نمونه.ای از یک کار خارجی را به آهنگساز نشان می.دهند و می.گویند که کاری شبیه آن برایش تولید کند، کاری که شاید جایزه هم بگیرد اما خلاقیتی در آن نیست.

    علیزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت موسیقی فیلم «حاجی واشنگتن» توسط محمدرضا لطفی گفت: زمانی که آقای حاتمی کار حاجی واشنگتن را به لطفی پیشنهاد داد، کار اشتباهی کرد، آن زمان هیچ کدام از ما در ساخت موسیقی فیلم تخصص نداشتیم و آن موسیقی هم کار جالبی نشد. آقای لطفی هم چند موسیقی از جای دیگر برداشتند و از دو کار من نیز استفاده کردند که من هم در جریان نبودم. به هر حال من فکر می.کنم، ذوق لطفی در مسیر دیگری جریان دارد.

    خالق «به تماشای آب.های سپید» خاطر نشان کرد: ایده.های فکری من پر از موسیقی ایرانی است و فکر می.کنم اگر می.خواهیم به سمت جهانی شدن پیش برویم نباید ایرانی بودن را فراموش کنیم. تعهد اصلی من این است که به هنر وفادار باشم، من برای ارضای دیگران کار نمی.کنم و بعد از چهار دهه فعالیت کردن دوست دارم نظرات خودم را در موسیقی بدهم و هنوز از مقوله آموزش جدا نشده.ام.

    او همچنین درباره دغدغه.های مالی استادان موسیقی نیز صحبت کرد و گفت: ننگ است که یک استاد موسیقی پس از 50 سال فعالیت، همچنان دغدغه مالی دارد. برای مثال اگر استاد ظریف که من هم شاگرد ایشان بودم، در هر کشور توسعه نیافته.ای زندگی می.کرد، او را روی سرشان می.گذاشتند، اما متاسفانه مسئولین موسیقی کشور درکی از موسیقی ندارند و صحبت.ها و پیشنهادهای ما را پس از سی سال تجربه نمی.شنوند.

    ارگان.های دولتی مشکلات را حل نمی.کنند در حالی که خیلی از مسائل موسیقی راحت حل می.شوند، حل کردن مسائل موسیقی خیلی راحت.تر از حل کردن مسائل هسته.ای است.

    حسین علیزاده درباره روند کند صدور مجوز نیز سخن گفت و اظهار کرد: می.خواهم بپرسم مجوزها چه تاثیری بر کیفیت موسیقی داشتند، مثلا یک تک.نوازی یا کار ارکسترال چه خطری دارد که باید مجوز بگیرد؟ چرا یک هنرمند پس از 50 سال فعالیت و کار باید اشتباه بکند؟ هیچ جای دنیا مساله مجوز موسیقی وجود ندارد و این ضعف ارگان.های دولتی است که هنوز جامعه هنری.اش را نشناخته. است.

    منبع: ایسنا


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ در ساعت 09:20

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۹/۲۵, 17:00
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۹/۰۸, 11:00
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۱, 13:00
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۶/۱۱, 12:30
  5. حسین علیزاده: صمدبهرنگی، بخشی از تاریخ ادبیات ماست
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۵/۱۲, 13:40

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی