کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: گفت.وگو با واهرام بابایان، آهنگساز و تئوریسین موسیقی اهل ارمنستان

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,213
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض گفت.وگو با واهرام بابایان، آهنگساز و تئوریسین موسیقی اهل ارمنستان

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید نیوشا مزیدآبادی: واهرام بابایان، آهنگساز، پیانیست و تئوریسین موسیقی در سال 1948 متولد شد. او از سنین کودکی به واسطه پدرش که نوازنده ترومپت در ارکستر ایروان بود، با موسیقی آشنا شد و نخستین موسیقی جدی خود را در سن شش سالگی ساخت و در 9 سالگی نخستین سمفونی.اش را برای ارکستر زهی نوشت. بابایان از آن زمان تاکنون به.طور مستمر به کار موسیقایی خود ادامه داده و آثار متعددی در ژانر.های مختلف ساخته است که از جمله آنها می.توان به 9 سمفونی، دو پوئم سمفونی، شش اپرا، چهار باله، سه کرال سمفونی، هفت کوارتت زهی و تعداد زیادی سونات و کنسرتو برای سازهای مختلف اشاره کرد. بابایان که هم.اکنون علاوه بر فعالیت آهنگسازی در کنسرواتوار کومیتاس ارمنستان، به تدریس هم مشغول است به مدت یک ماه به ایران آمده تا مستر کلاس آهنگسازی و ارکستراسیون خود را در کانون موسیقی جوان سازمان صدا و سیما برگزار کند. مستر کلاس.های آهنگسازی و رهبری ارکستر از یک.سال و نیم گذشته تشکیل شده و در این مدت میزبان اساتید برجسته.یی از ایران و کشورهای غربی بوده است که از آن میان می.توان به چهره.های سرشناسی چون فریدون شهبازیان، علی اکبر قربانی، سهراب کاشف و مهدی حسینی و محمدرضا چراغعلی اشاره کرد. در گفت.وگوی زیر واهرام بابایان به مشکلات آهنگسازان جوان ایرانی و دروسی که در این دوره در ایران داشته اشاره کرده است. او معتقد است آهنگسازان جوان ایرانی پیش از هر چیز باید پایه و اصول اولیه آهنگسازی را یاد بگیرند. در اینجا باید از همراهی.های وحید وفایی، نوازنده کنترباس ارکستر سمفونیک تهران که در این گفت.وگو زحمت ترجمه را برعهده داشت، تشکر کنم.

    این سفر چندمین سفر شما به ایران است و در این مدت که کلاس.های آهنگسازی خودتان را در کانون موسیقی جوانان برگزار کردید سطح کاری هنرجویان و موزیسین.های ایرانی را نسبت به موزیسین.های غربی چطور ارزیابی می.کنید؟


    این نخستین بار است که من به ایران سفر کرده.ام، هر چند پیش از اینکه به ایران بیایم از سال.های خیلی دور در مورد تاریخ و فلسفه ایران شنیده و خوانده بودم. من خوب می.دانم که ایران تاریخ بسیار قدیمی.ای دارد و فلاسفه بزرگی داشته است که امروزه در تمام دنیا مطرح هستند. از سوی دیگر، من در «کنسرواتوار ایروان» هم شاگردان ایرانی زیادی داشته و دارم و می.دانم که ایرانی.ها و ارمنی.ها به لحاظ فرهنگی و تاریخی شباهت.ها و نزدیکی زیادی با هم دارند. به هر روی آنچه از فرهنگ ایران در ذهن من بود این کشور را در باور من تبدیل به کشوری با ملیت منحصر به.فرد می.کرد. من ایران را بسیار دوست دارم و علاقه.مند هستم که هنوز هم مثل گذشته از جایگاه بالایی در بین جهانیان – چه از نظر فرهنگی و چه از نظر علمی- برخوردار باشد. اما متاسفانه با شناختی که در این مدت از موزیسین.های جوان ایرانی در ایران و ایروان پیدا کرده.ام، باید بگویم که این جوانان تئوری و علم موسیقی را به خوبی نمی.دانند در حالی که اگر شناخت و درک.شان از تئوری موسیقی بیشتر شود، موزیسین.های خوبی خواهند شد. البته باید یادآور شوم که همه شاگردان من در این کلاس.ها در یک سطح نبوده و نیستند. بعضی از آنها وقتی در ترم اول «کنسرواتوار ایروان» ثبت.نام می.کنند با روزی که از این کنسرواتوار فارغ.التحصیل می.شوند، اصلا قابل مقایسه نیستند. بعضی از آنها قدم.های بسیار بزرگی بر می.دارند و در مدت چهار سال (که البته زمان زیادی هم نیست) با جدیت و موفقیت دوره خود را به پایان می.رسانند. من هم وقتی چنین شاگردانی را می.بینم که توانسته.اند براساس پایه و اصول علمی، راه موسیقایی خود را پیش بگیرند بسیار هیجان.زده و خوشحال می.شوم که توانسته.ام موثر باشم. البته ناگفته نماند، چون ایران کشور همسایه ما است من از موفقیت.های این کشور همسایه خوشحال می.شوم و برای من بسیار ارزشمند است. من در حال حاضر در کلاس.هایی که در کانون موسیقی جوانان برگزار می.شود، شاگردان زیادی دارم که سطح علمی متفاوتی دارند. بعضی از آنها ضعیف هستند و بعضی هم متوسط، البته چند نفری هم سطح خوبی دارند که با کار زیاد می.توانند به جایگاه خوبی برسند اما این نیازمند کار و یادگیری بیشتر است چون همان.طور که گفتم اصولا هنرجویان و دانشجویان آهنگسازی ایران اغلب پایه هارمونی درستی ندارند و یادگیری این مبحث زمان زیادی می.برد، حال آنکه من فقط یک ماه در ایران هستم.

    با توجه به اینکه شما اشاره کردید از پیشرفت شاگردان.تان هیجان زده می.شوید، فکر می.کنید تا چه حد آموزش.های تئوریک و تشکیل کلاس.های اینچنینی برای تربیت نسل جوان آهنگسازان به.خصوص در ایران مورد نیاز است؟

    اگر هنرآموزان من از نظر علمی سطح پایینی داشته باشند در این مدت یک ماه اتفاق خاصی برایشان نمی.افتد اما آنهایی که سطح متوسط و خوب دارند می.توانند از این کلاس.ها استفاده کنند و برای مراحل بعدی آماده شوند. البته نباید این نکته را هم نادیده گرفت که نحوه ارتباط و آموزش دادن هم بسیار مهم است. ممکن است یک نفر 10 سال دوره آموزشی.ای را بگذراند اما در نهایت به جایی نرسد.

    با توجه به اینکه شما به مدت یک ماه در ایران حضور دارید و کلاس.هایی را هم با آهنگسازان جوان داشته.اید فکر می.کنید چطور می.توان این ارتباط را بیشتر کرد؟ آیا به همین دوره یک ماهه بسنده می.کنید یا ترجیح می.دهید این ارتباط ادامه.دار باشد؟

    اگر من و شاگردانم در ایران دوباره همدیگر را ببینیم آن قدم.هایی را که برداشته.ایم دنبال می.کنیم و راه.مان را ادامه می.دهیم اما اگر من نتوانستم به ایران بیایم آنها باید در خاطر داشته باشند که من چه مباحثی را در زمینه آنالیز موسیقی به آنها آموخته.ام و باید آثار چه آهنگسازانی را گوش کنند و مورد آنالیز و بررسی قرار دهند. به عنوان مثال من از شاگردانم خواسته.ام که آثار مالر و نگاه پلی فونیک باخ به آهنگسازی را بررسی کنند، اینها کارهای بزرگی است که این جوانان، حتی اگر من در ایران هم نباشم می.توانند انجام دهند و مسیر درست آهنگسازی را در پیش بگیرند. اما اگر همدیگر را دوباره ببینیم خیلی بهتر می.شود چون مسلم است که ارتباط نزدیک، مفید.تر از آن است که مدام بخواهیم درس.های گذشته را به یاد آوریم. به هر حال من هم شاید اگر دوباره فرصتی پیش بیاید به ایران سفر کنم و این دوره را ادامه دهم. چون معتقدم در این یک ماه تازه شاگردان نحوه بیان و مفهوم سخنان استاد خود را می.فهمند و زمان بیشتری لازم است تا با نگرش درست.تری در کلاس.ها حضور داشته باشند.

    ارزیابی شما از این دوره یک ماهه به چه صورت بود؟ آیا روند کاری این آهنگسازان جوان (شاگردان.تان) به.گونه.یی بود که به شما این انگیزه را بدهد که به ایران برگردید و این کلاس.ها را ادامه دهید؟

    من در حال حاضر نمی.توانم جواب مشخصی به این سوال بدهم چون هنوز کلاس.های من در ایران ادامه دارد و نمی.دانم در پایان این دوره چه می.شود. از طرف دیگر در فرانسه فستیوال«واهرام بابایان» برگزار می.شود و من باید حتما در این فستیوال شرکت کنم. بعد هم که به ایروان می.روم و برنامه.های کاری خودم را دارم. بنابراین باید زمان.هایم را چک کنم و ببینم دوباره کی می.توانم به ایران بیایم. اگرچه همه آن چیزی که من در مورد تاریخ و فرهنگ ایران گفتم برای من بسیار مهم هستند و ملیت ایرانی به خاطر آن فرهنگ و مسائل فلسفی.اش برای من مهم و جالب توجه است و بسیار به موفقیت این کشور همسایه اهمیت می.دهم. علاوه بر این در ارمنستان شاگردان ایرانی خوبی دارم که از آن میان آثار آرش تیموریان، آیدین صمیمی و کاوه جودت را شنیده.ام و لذت برده.ام. من در این مدت کوتاهی که در ایران بودم چیزهای زیادی در مورد وضعیت موسیقی در ایران شنیده.ام. مثلا شنیده.ام که ارکستر سمفونیک تهران را تعطیل کرده.اند. این موضوع برای من بسیار تاسف.برانگیز است چون می.دانم که تعطیلی این ارکستر، فرهنگ ایران را در جامعه جهانی به عقب می.راند. وقتی در کشوری ارکستر سمفونیکی را تعطیل می.کنند یعنی راه.های پیشرفت موزیسین.های آن کشور را می.بندند. مردم ایران باید با همه دنیا از نظر فرهنگی در ارتباط باشند و با توجه به پیشرفت همه دنیا پیش بروند. نمی.توان در یک محیط بسته زندگی کرد و انتظار پیشرفت داشت.

    در این کلاس.ها شاگردان ایرانی شما قطعات متنوعی نوشته.اند و در کلاس.های گروهی شما هم شرکت کرده.اند. بد نیست کمی درباره این کلاس.های گروهی و قطعاتی که شاگردان.تان نوشته.اند برایمان توضیح دهید …


    آثاری که به آنها اشاره کردید در ژانرهای متنوعی است. قطعاتی برای پیانو است و حتی قطعاتی برای گروه کر، کوارتت، ارکستر بزرگ و… این به نظر من پیشرفت خوبی است اما در مورد کلاس.های گروهی نقدهایی دارم. از آنجایی که دانش علمی تمام هنرآموزان این کلاس.ها در یک سطح نیست به نظر من بهتر است برای کلاس.های بعدی (خواه من به ایران بیایم یا نه) درجه.بندی انجام شود تا اساتید بدانند باید در چه سطحی صحبت کنند. در کلاس.های گروهی بسیار سخت می.توان فهمید که کسی مباحث را فهمیده یا نه اما با رتبه.بندی کلاس.ها می.توان تا حدودی امر آموزش را ساده.تر کرد. هر چند در این دوره هم بسیاری از شاگردان بعد از کلاس به من مراجعه می.کنند و مشکلات.شان را با من مطرح می.کنند اما فکر می.کنم با درجه.بندی کلاس.ها در نهایت می.توان نتیجه بهتری گرفت.

    شیوه تدریس شما در این کلاس.ها درست مثل تدریس شما در ارمنستان است؟

    من در نخستین قدم از شاگردانم می.خواهم که یک تم کوتاه به اندازه هشت تا 10 میزان برای من بنویسند و آن تم را مورد بررسی قرار می.دهم که چطور می.توان آن را بسط و گسترش داد. مثلا در سمفونی پنج بتهوون این آهنگساز با ایده اولیه.یی که یک تم ساده بیشتر نبوده به خوبی پیش رفته و در نهایت یک سمفونی تاثیرگذار خلق کرده است. بنابراین نخستین قدم نوشتن آن چند نت یا متریال اولیه است، حال این ایده اولیه می.تواند براساس موسیقی اصیل ایرانی باشد یا براساس موسیقی کلاسیک یا مدرن غربی. در هر صورت آن انتخاب اول مهم است. به بیان بهتر تا وقتی سنگی در کار نباشد نمی.توان یک ساختمان زیبا ساخت. موسیقی هم به همین شکل است. اگر ایده اولیه.یی وجود نداشت شکسپیر نمی.توانست هملت را خلق کند یا اگر عشق رومئو و ژولیت وجود نداشت هرگز داستانی به آن عظمت شکل نمی.گرفت. تمام این مسائل در اصل ایده.های اولیه.یی هستند که نویسنده براساس آن داستان را بسط و گسترش داده و توانسته یک اثر شگفت.انگیز خلق کند. علاوه بر این زمانی که ما با موسیقی سر و کار داریم، کار سخت.تر و پیچیده.تر می.شود چون بیان موسیقایی.ای که براساس یک ایده شکل می.گیرد باید چنان بسط و گسترش پیدا کند که از تاثیرگذاری.اش کاسته نشود. برای این منظور من سمفونی 9 بتهوون یا سمفونی چهار شوستاکوویچ را برای شاگردانم مثال می.زنم تا ببینند چطور همه.چیز از چند نت ساده شروع شده و گسترش یافته و به شکل سمفونی درآمده است. به.طور کل یک آهنگساز باید قطعات زیادی را گوش کند تا شیوه درست کار را یاد بگیرد. قدم بعدی بعد از نوشتن آن چند نت، خلاقیت و تفکر است.

    همان.طور که شما اشاره کردید موزیسین.های جوان ما که در ایران زندگی می.کنند پایه خوبی در زمینه مباحث تئوریک موسیقی ندارند. این در حالی است که در غرب اغلب بچه.ها با موسیقی زندگی می.کنند و به درک درستی از یک اثر سمفونیک و الزامات آن می.رسند. به عنوان مثال اجراهای آموزشی.ای که لئونارد برنستاین با ارکستر سمفونیک نیویورک برای بچه.ها داشت بسیار در دانش موسیقایی بچه.های آن دوره تاثیر گذاشت. شما فکر می.کنید اگر چنین کلاس.هایی در ایران برگزار شود می.تواند دانش موسیقایی علاقه.مندان را ارتقا دهد؟


    من فکر می.کنم چنین قدم.هایی برای شکل دادن پایه و اساس موسیقایی جوانان ایران لازم است. من نمی.دانم چه کسی می.تواند این کار را انجام دهد اما معتقدم این کار نه.تنها بسیار خوب است بلکه خیلی هم لازم است. کسانی مثل لئونارد برنستاین با شیوه آموزشی خاص.شان توانسته.اند قدم.های اساسی.ای در زمینه آموزش بردارند. به عنوان مثال ویدیویی از برنستاین موجود است که دارد برای ارکستر سمفونیک قطعه «پرستش بهار» استراوینسکی را تشریح می.کند. آنالیز او از این قطعه چنان با دقت است که آدم متحیر می.ماند. کارهایی از این دست زیاد است. کارهایی که می.تواند به آهنگسازان و موزیسین.ها تفکر درست را یاد بدهد. من وقتی کودکی.ام را مرور می.کنم به خوبی به یاد می.آورم که پدر من- که نوازنده ترومپت بود- چطور پایه موسیقایی مرا شکل داد. من اصلا به مدرسه یا آموزشگاه موسیقی نرفته بودم اما وقتی اثری را می.شنیدم به درستی آن را درک می.کردم. یادم می.آید زمانی که سه سال بیشتر نداشتم به ارکستر اپرای ایروان رفتم و «آیدا» مونته وردی را تماشا کردم. پدر من در آن ارکستر ترومپت می.زد و با آنکه زمان زیادی از آن روزها گذشته هنوز هم آن اجرا را با تمام جزییاتش به خاطر دارم. به همین دلیل بود که به سادگی توانستم از چهار، پنج سالگی نوشتن موسیقی را شروع کنم و در شش سالگی نخستین سمفونی.ام را برای ارکسترزهی بنویسم.

    البته در ایران کمی وضع متفاوت است و همان.طور که شما اشاره کردید الان مدت.هاست که ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر موسیقی ملی ایران تعطیل شده.اند و هنوز تکلیف نوازنده.ها مشخص نیست اما به هر روی زمانی هم که ارکستر سمفونیک فعالیت می.کرد در بسیاری موارد برای مناسبت.های مختلف کارهای سفارشی را اجرا می.کرد. شما به عنوان یک آهنگساز فکر می.کنید کارکرد اصلی ارکستر سمفونیک در یک کشور چیست؟

    به نظر من ارکستر سمفونیک در هر کشوری یک لیدر است برای جلو بردن فرهنگ آن مملکت. هیچ .. نمی.تواند به ارکستر سمفونیک بگوید که فلان قطعه را بزن یا فلان قطعه را نزن! این رهبر ارکستر است که مشخص می.کند که چه اجرا و چه قطعاتی برای بالا بردن سطح سلیقه مردم لازم است. رهبر ارکستر کسی نیست که سرش را پایین بیندازد و براساس سلیقه عامه مردم پیش برود، این مردم هستند که باید سلیقه موسیقایی.شان را روز به روز ارتقا دهند. به عنوان مثال کسی نمی.تواند به کارایان بگوید که فلان پارتیتور را اجرا کن! بلکه مردم هستند که به خاطر عشق و علاقه.یی که به اجراهای او دارند کارهایش را دنبال می.کنند و در کنسرت.هایش حضور می.یابند. بتهوون هم هرگز قطعه.یی ننوشته بود که مردم خوش.شان بیاید. او موسیقی.اش را آن طور که می.خواست پیش می.برد تا درک مردم را از موسیقی بالاتر ببرد. هر چند ممکن بود کسانی ارزش کار او را به.خوبی درک نکنند. اما من معتقدم، خورشید وجود دارد و ما از وجود آن استفاده می.کنیم و هرگز هم انتظار نداریم که پایین بیاید تا ما از نور و گرمای آن بهتر بهره ببریم. موسیقی هم به همین منوال است. هرگز نباید آن چیزی را اجرا کرد که با درک مردم مطابقت دارد. مسوولان هر کشوری باید بدانند که ارکستر سمفونیک می.تواند سطح سلیقه و فرهنگ مردم را ارتقا دهد.

    برخی آهنگسازان ایرانی به دلیل مسائل مادی و… به ساختن اثر سفارشی روی آورده.اند و معتقدند ساخت آثار سفارشی منافاتی با ارزش هنری آن اثر ندارد. چنان که بسیاری از آنها معتقدند موتزارت هم در یک دوره.یی کار سفارشی ساخته و آن آثار سفارشی امروزه ارزش هنری بسیاری دارد. نظر شما در این باره چیست؟ فکر می.کنید کارهایی که به سفارش سازمانی ساخته می.شوند ارزش هنری دارند؟

    آهنگسازی که به هر پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد نمی.تواند موزیسین بزرگی شود. همان.طور که گفتم یک موزیسین باید کاری را که فکر می.کند درست است، بسازد و جلو برود. موتزارت، بتهوون، هایدن و دیگر آهنگسازان مشهور هرگز این طور کار نکرده.اند. این استدلال به عقیده من هیچ پایه و اساسی ندارد. درست است که در برخی موارد این موزیسین.ها پول گرفته.اند و کار ساخته.اند اما در نهایت موسیقی خودشان را ساخته.اند. یک آهنگساز حتی اگر گرسنه هم باشد باید در خانه بنشیند و کار بسازد چنان که بتهوون و باخ هم.چنین کاری را انجام دادند. همه باید بدانند که یک ارکستر سمفونیک و آثار موسیقایی سمفونیک نیاز اساسی هر کشوری برای بالا بردن فرهنگ آن کشور است. فقط هم ارکستر سمفونیک نیست. یک مملکت هم موسیقی می.خواهد، هم تئاتر و هم اپرا. دولت.ها باید از موزیسین.ها و هنرمندان خود حمایت کند تا آنها دست به ساختن اثر سفارشی نزنند. هرچند من هنوز هم معتقدم حتی اگر آهنگسازی وضعیت مالی خوبی نداشته باشد، نباید کار سفارشی بسازد. البته کمی درک این موضوع دشوار است و کمتر کسی می.تواند با توجه به زندگی روزمره و مشکلاتی که دارد این راه را پیش بگیرد اما من سعی کرده.ام در تمام این سال.ها این شیوه را در پیش بگیرم و به شاگردانم هم این تفکر را آموزش دهم.

    منبع: روزنامه اعتماد/ بازنشر از موسیقی ایرانیان


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ در ساعت 14:00

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. دانلود صدای بیسیم و آژیر پلیس ( ایرانی)
    توسط Erfan Maleky در انجمن Samples , Loops
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۹/۳۰, 00:36
  2. دانلود کتاب الکترونیکی تئوری میسیقی و نت خوانی در 106 صفحه
    توسط M.Hosseini در انجمن مبانی و تئوری موسیقی(Basics & Theroy of Music)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۰/۱۲, 00:50
  3. دانلودانواع سمپل صدای آژیر و بیسیم پلیس
    توسط ali-sample در انجمن دانلود سمپل و لوپ Samples و Loops
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۰۸, 15:25
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۲۶, 13:51
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۰۲, 13:21

جستجو شده ها

تئوریسین موسیقی

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی