کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخستنخست 1 2
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

موضوع: ترانه ی می گذرم ....... از Roya

  1. کیان بزرگمهری آواتار ها
    کیان بزرگمهری
    شماره کاربری
    17520
    مؤلف آموزشی
    تیر /۱۳۹۱
    www.kian-bozorgmehri.com
    134
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی54
    430
    سپاس از شما 256 بار در 111 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    ترانه بسیار زیبا و روانی بود .وزن بسیار خوب و آهنگینی هم داشت
    لذت بردم ،منتظر ترانه های بعدیتون هستم


    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۸/۲۴ در ساعت 20:58

  2. 2 کاربر زیر از کیان بزرگمهری برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط vahidnajafy تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام مجدد . . .
    1- یه روزی عاشق ِچشام شدی / گفتی که دوسم داری قد ِ گلا .... من معنی این مصرع رو متوجه نشدم .(اگه با کسره بخونیم -بدون کاما) معنی : یک روزی تو عاشق چشمان من شدی - حال بدون کسره و ببا کاما بخوانیم : یه روزی عاشق ، چشام شدی .معنی : در یک روز عاشق ، تو چشمان من شدی !!!!؟ به نظرت وقتی در مصرع بعدی حرف از دوست داشتن به میان می آید در مصرع قبل باید کدام معنی گذاشته شود ؟!!!
    2- زبان اصل مهم در تفکیک ترانه با گونه های دیگری از شعر نیست و اگر مطالعه فرموده باشی ترانه های دیروز رو متوجه صحبت من می شی .
    3-دم از اختیارات شاعری زدی و لازم به ذکر هست اخوان ثالت به شهادت سیروس شمیسا ابیاتی رو دقیقا هم معنی و هم وزن شاهنامه و به منظور مقایسه سروده که وقتی اون ها رو می خونی متوجه می شی که روح فردوسی به خاطر همین پیش و پس کردن های دقیق و موشکافانه ش چقدر بزرگتر از دیگران هست . پس و پیش کردن کلمات در شعر اگر به خاطر تولید وزن باشه که شعر نیست اون می شه نظم . متاسفانه مطالعه ی کمی در زمینه ی ادبیات داشته ای و یا اینکه دقیق مطالعه نکردی که اختیارات شاعری رو بدونی چی هستش . اختیارات در انتخاب وزن هست و اختیارات وزنی و اینکه تو از چه کلمه یی استفاده کرده و در کل با کلمات چه برخوردی می کنی و چه کلماتی رو بیشتر استفاده می کنی جزو مختصات سبکی و شعری می شه . هر کلمه یی بار روانی خاص خودش رو داره چنانکه برما و بشین و بتمرگ هر سه یه معنی میدن اما قرار دادن اون ها و انتخابشون به تجربه و پختگی شاعرش وابسته س. . . ضمناترانه و اصولا شعر موجز شده ی هنرهایی مثل سینما و رمان و داستان باشه اینجاست که میگن رمان نویسات شاعران ِ شکست خورده اند.
    4-مطلب پایانی ت حق من نبود که وقت گذاشتم برای اثرت تاتو با لحنی تمسخر آمیز با من صحبت کنی . لازم نیست علاقه ی شخصی من رو در نظر بگیری . من تجربیات یک آدم 35 ساله رو در اختیارت گذاشتم که بد یا خوب سه تا کتاب داره و جمعا ده سال هستش در این زمینه عرق ریزی روحی داره می کنه . و اما نکته ی دیگه اینکه برای شناخت شعر سپید ناچاری اول جهان شعر کلاسیک رو بشناسی و در اون قلم زده باشی و محدودیت ها ش رو بشناسی تا در سپید سرایی هات چون بزرگانمون موفق باشی همونطور که نیما وشاملو و فروغ و باقی غول های شعر سپید اول شعر سنتی ما رو تجربه کرده بودند و در ترانه هم مطمئن باش کسانی که گونه های دیگر شری رو تجربه کرده باشن قدر فضای ترانه رو می دونن . در پایان ادبیاتی رو که انتخاب کردید برای صحبت کردن یک ادبیات غیر ادبی هستش و شاید هنوز زمان اون نرسید ه که در این سایت مدیر انجمنش بشید چرا که شان هر جلسه و هر سالنی به اداره کنندگان و طریق صحبت اون هاست با دیگران . اگر لحن تندی داشتم تنها به خاطر قدر ناشناسی شما و لحن صحبت پایانی شما بود . موفق باشی
    با سلام به همه هنرمندان عزیز...

    رویا جان ترانه زیبایی بود و ایراداتی بهش وارد بود که اولین به نظر من استفاده از کلمات تکرای وکلیشه ایه که روح ترانه رو خط خطی میکنه...

    اما ترانت رو نقد نمیکنم و پاسخ دوست بسیار عزیز و محترمم رو میدم.

    شما خیلی موضوع رو پیچیده کردید تجربه و توانایی شما بسیار قابل احترام و ستودنی،اما من صحبتهاتون رو اصلا قبول ندارم اولا که سروده ایشون ترانه امروزی بود به سبک و سیاق امروز اگه از ایشون بیشتر بدونید تا حالا چند ترانه ایشون اجرا شده یعنی پایبندی به اصول ملودیک و ریتمیک ترنه اشون برای ایشون مهمه چون امکان اجرای اون زیاده ..

    دوم:سرده ایشون سپیده؟!!شاید من نمیدونم سپید چیه...اما اینطور نیست

    سوم:برای نوشتن ترانه اصلا لازم نیست در امر کلاسیک و کهن سرایی تجربه و توانایی داشته باشی و فقط دونستن اصلا تئوری سرودن شعر کفایت میکنه هرچند سرودن شعر کهن میتونه بسیار راه گشا باشه اما لازم نیست که به نظر من این دوتا دو مقوله کاملا از هم جدا هستند چون توی ترانه سرایی: عامیانه نوشتن -توجه به بار رتمیک و ملودیک-موضوع-کلمات مورد استفاده در جمله بندیها-و...خیلی باهم فرق میکنن.

    و در آخر هم بسیار بسیار از آشنایی با شما خرسند شدم امیدوارم کارهاتون رو در سایت ببینم و همچنان نقدهاتون رو در مورد کارهای کاربران ادامه بدید چون خودتون بهتر میدونید که یک نقد سازنده میتونه آموزگاری باشه برای پیشرفت بهتر ..

    ممنون ..سربلند باشید.


    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۸/۲۵ در ساعت 02:21

  5. 2 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. oaj آواتار ها
    oaj
    شماره کاربری
    11535
    مدیر بـازنشسته
    اسفند /۱۳۹۰
    Dezfull
    1,147
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی355
    1,825
    سپاس از شما 1,772 بار در 739 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    کار زیبا و ستودنی بود خانوم سجودی عزیز...

    با نظر جناب افتخاری عزیز کاملا موافقم...
    که تایید کردند بیشتر نظرات جناب نجفی رو و قسمتی رو مبنی بر سپید و نو بودن رو رد...

    همچنین با بیشتر حرف های جناب نجفی هم موافقم...

    گفتنی ها گفته شده و کمی هم بیشتر...دیر رسیدم ...
    حرف خاصی ندارم..

    بهترن آرزو ها رو میکنم براتون خانوم سجودی


    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۸/۲۵ در ساعت 03:23

  7. کاربران زیر از شما oaj عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. محمد سعید صمدی آواتار ها
    محمد سعید صمدی
    شماره کاربری
    1452
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    parsian
    255
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی62
    588
    سپاس از شما 426 بار در 141 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    لذت بردم از ترانه ی بسیار زیباتون roya عزیر ... همیشه حس خوبی از ترانه های شما دوست هنرمند و مهربانم به بنده القا میشه ... با سپاس



    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۸/۲۵ در ساعت 12:46

  9. کاربران زیر از شما محمد سعید صمدی عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. vahidnajafy آواتار ها
    vahidnajafy
    شماره کاربری
    24521
    کاربر بسیار فعال
    آبان /۱۳۹۱
    267
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی286
    0
    سپاس از شما 452 بار در 209 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط OMID تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با سلام به همه هنرمندان عزیز...

    رویا جان ترانه زیبایی بود و ایراداتی بهش وارد بود که اولین به نظر من استفاده از کلمات تکرای وکلیشه ایه که روح ترانه رو خط خطی میکنه...

    اما ترانت رو نقد نمیکنم و پاسخ دوست بسیار عزیز و محترمم رو میدم.

    شما خیلی موضوع رو پیچیده کردید تجربه و توانایی شما بسیار قابل احترام و ستودنی،اما من صحبتهاتون رو اصلا قبول ندارم اولا که سروده ایشون ترانه امروزی بود به سبک و سیاق امروز اگه از ایشون بیشتر بدونید تا حالا چند ترانه ایشون اجرا شده یعنی پایبندی به اصول ملودیک و ریتمیک ترنه اشون برای ایشون مهمه چون امکان اجرای اون زیاده ..

    دوم:سرده ایشون سپیده؟!!شاید من نمیدونم سپید چیه...اما اینطور نیست

    سوم:برای نوشتن ترانه اصلا لازم نیست در امر کلاسیک و کهن سرایی تجربه و توانایی داشته باشی و فقط دونستن اصلا تئوری سرودن شعر کفایت میکنه هرچند سرودن شعر کهن میتونه بسیار راه گشا باشه اما لازم نیست که به نظر من این دوتا دو مقوله کاملا از هم جدا هستند چون توی ترانه سرایی: عامیانه نوشتن -توجه به بار رتمیک و ملودیک-موضوع-کلمات مورد استفاده در جمله بندیها-و...خیلی باهم فرق میکنن.

    و در آخر هم بسیار بسیار از آشنایی با شما خرسند شدم امیدوارم کارهاتون رو در سایت ببینم و همچنان نقدهاتون رو در مورد کارهای کاربران ادامه بدید چون خودتون بهتر میدونید که یک نقد سازنده میتونه آموزگاری باشه برای پیشرفت بهتر ..

    ممنون ..سربلند باشید.
    سلام جناب امید عزیز ... من موضوع رو پیچیده نکردم فقط گفتم بهتره با شناخت بیشتری به سرایش روی بیاره و اینکه من واقعا نمی دونم ترانه ی امروزی چه تفاوتی با ترانه های دیروز می تونه داشته باشه که به راحتی (اگه ترانه ی رویا امروزی هست ) این ترانه ی رویا بیاد و به اسم امروزی بودن حتا پیش پا افتاده ترین مسائل رو که به قدرتمند تر شدن زبان ترانه و مفهوم کمک میکنه نادیده بگیره . مثه این میمونه من بیام غزل امروز بگم و توش قافیه نداشته باشه و بگم غزل امرو هست و قافیه نداره . می خوام بگم یه چیزایی ذاتییه برای شعر . گسست معنا در همون بیت اول کاملا مشهود هست (با توجه به کامایی که گذاشته و روی بودن اون اصرار می کنه ) . دوست عزیز جناب امید مگه میشه بدون پشتوانه ی گذشته کار خلاقه کرد؟ (اگر به گذشته تیری شلیک کنی آینده تو را به توپ خواهد بست )به این بیت رویا توجه کن :
    نگا کن ببین چقد دلواپسم
    شدم باز حریصِ لحظه هایِ تو
    ولی نیستی تو ، به فکر چشمِ من
    می گذرم از تویِ قصه هایِ تو
    در مصرع دوم قسمت قرمز رو توجه کن . من واقعا نمی دونم چرا باز رو بعد از شدم آورده و ساختار سالم جمله رو با اینکاش خدشه دار کرده و حال اینکه واین کار کاملا غیر ضروری بود . در بیت بعد که قسمتی که با این رنگ مشخص شده باز شعر رو دچار یه گسست معنایی کرده . به این بیت یغما گلرویی توجه کن :
    یه ساله رفتی و اسمت هنوز مونده تو این گوشی
    می دونم قهوه تو مثل قدیما تلخ می نوشی
    می دونم شب ها تو تختت کتاب شعر می خونی
    کنار پنجره شادی با یه سیگار پنهونی
    ساختار رعایت شده ی عمودی بیت ها و ارتباط معنایی درست بین اون ها +همنشینی و جانشینی صحیح کلمات در کنار هم +حضور اشیایی که مربوط به انسان امروز هست مثل قهوه و سیگار و تخت و کتاب شعر و گوشی تلفن +معنای تازه و در عین حال ارجاع دادن ما به یه نوستالوژیا + ایجاد یه فضای مشترک (در حین خصوصی بودن اثر )بین مخاطب و شعر با ساخت تصویرهایی که ببین انسان های امروز مشترک هست و... خب این برای من ترانه ی امروز هست با تمام ویژگی های امروزی که در شعر کلاسیک ما هم در محیط غزل با عناوینی مثل پست مدرن و پیشرو در حال اتفاق افتادن هست . اثر امروزی که بر پایه ی موسیقی و سیلاب و بار قرار بر ترانه شدن داره موظف هست در عین رعایت اصول اولیه و سنت شده ی ترانه اون رو در تصویر و زبان و کلمه و در نهایت مضمون سازی بپردازه . من نگفتم اثر ایشون سپید هست . تعداد آثار خوانده شده توسط هنرمندان خوش صدا دلیل درستی برای محک ایشون نیست . چاپ کردن کتاب این روزها مثل آب خوردن هست و فقط باید حساب موجودی داشت . پس نه چاپ کتاب کسی رو شاعر میکنه و نه خوانده شدن ترانه یی توسط هنرمندن خوش صدایی کسی رو ترانه سرا ( خودم رو مثال زدم و توهین به کسی نباشه ) . آقای امید عزیز بسیاری از بیت های زیبایی که شاعران امروز می سرایند ریشه در گذشته دارند . بسیاری از بیت های مثلا فاضل نظری رو در سبک هندی می تونیم پیدا کنیم در شعر سپید یک مثال می زنم : دلم / به مویی بند بود / شانه اش کردی ؟... (رضا صارمی) این سطرها و مضمون ساخته شده بسیار تکراری ست . سعدی و چند تن از شاعران گذشته هم با شانه کردن مو و دل بازی کردند و رضای صارمی با مطالعه ی اون آثار تونسته این سطرها رو بنویسه . من نو شدن مضمون سازی های گذشته رو تجربه ی خوبی می دونم و اگه رویا بر ادبیات گذشته و لااقل سعدی و حافظ اشراف داشت چه اتفاقی در ترانه ش می افتاد . و نکته ی آخر اینکه شاعر (در اینجا ترانه سرا ) موظف ومکلف هست ترانه به ترانه کم عیب تر بشه و ترانه به ترانه اشتباهات قبلی رو تکرار نکنه . ما وقتی ترانه یی می نویسیم دیگر آن ترانه سرای قبلی نیستیم . چنانکه عزیزی گفته هیچ گاه نمی توانید دو ببار پای خود را دررودخانه ای بگذارید . ... موفق باشی




    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۹/۰۴ در ساعت 11:06

  11. کاربران زیر از شما vahidnajafy عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. hamid_pme آواتار ها
    hamid_pme
    شماره کاربری
    11016
    کاربر فعال
    اسفند /۱۳۹۰
    همدان
    101
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2
    200
    سپاس از شما 74 بار در 57 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    همیشه دوست داشتم وقت کافی داشته باشم تا ترانه های زیباتون رو به آهنگ دربیارم ، اما چه کنم که از کم سعادتی منه که همچین فرصتی نصیبم نمیشه.
    امیدوارم موفق باشید


    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۹/۰۵ در ساعت 10:47

  13. کاربران زیر از شما hamid_pme عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. ترانه ی قسمت از Roya
    توسط Roya در انجمن ترانه های سروده شده ی کاربران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۱, 20:21
  2. ترانه ی می خوام ... از Roya
    توسط Roya در انجمن ترانه های سروده شده ی کاربران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۵/۰۵, 11:34
  3. ترانه ی خبر نداری از Roya
    توسط Roya در انجمن ترانه های سروده شده ی کاربران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۲۵, 13:39
  4. ترانه ی سالنامه عشقم از Roya
    توسط Roya در انجمن ترانه های سروده شده ی کاربران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۲۴, 14:05
  5. ترانه ی برو ای درد از Roya
    توسط Roya در انجمن ترانه های سروده شده ی کاربران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۲۳, 00:06

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 64 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست