کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: بیوگرافی بتهوون

  1. FeReD آواتار ها
    FeReD
    شماره کاربری
    17973
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    TeHraN
    534
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی454
    1,534
    سپاس از شما 851 بار در 299 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض بیوگرافی بتهوون

    کمتر آهنگ سازی پیدا میشود که او را نشناسد وکارهای او را سرلوحه ی خود قرار نداده باشد.
    حال بیاید و بیوگرافی وی را یخوانیم:

    لودویگ فان بتهوون

    لودویگ فان بیتهوفِن یا لودویگ فان بتهوون (به آلمانی: Ludwig van Beethoven) (غسل تعمید در ۱۷ دسامبر ۱۷۷۰[۱][ت۱] – درگذشتهٔ ۲۶ مارس ۱۸۲۷) یکی از موسیقی.دانان برجستهٔ آلمانی بود که بیشتر زندگی خود را در وین سپری کرد. وی یکی از بزرگ.ترین و تأثیرگذارترین شخصیت.های موسیقی در دوران کلاسیک و آغاز دورهٔ رمانتیک بود. بتهوون، به.عنوان بزرگ.ترین موسیقی.دان تاریخ، همیشه مورد ستایش قرار گرفته و آوازهٔ او موسیقیدانان، آهنگ.سازان، و شنوندگانش را در تمام دوران تحت تأثیر عمیق قرار داده.است. در میان آثار شناخته.شدهٔ وی می.توان از سمفونی نهم، سمفونی پنجم، سمفونی سوم، سونات پیانو پاتتیک، سونات مهتاب، و هامرکلاویِر، اپرای فیدِلیو و میسا سولِمنیس نام برد.

    بتهوون در شهر بنِ آلمان متولّد شد. پدرش، یوهان وان بتهوون، اهل هلند (فلاندر آن زمان) بود و مادرش ماگدالِنا کِوِریچ وان بتهوون تبار اسلاو داشت. این خانواده صاحب هفت فرزند شد که چهارتن از آنان در کودکی در گذشتند. آنان که باقی ماندند عبارت بودند از سه برادر به نام.های لودویگ، کاسپارکارل (۱۷۷۴-۱۸۱۵) و نیکولائوس یوهان (۱۷۷۶-۱۸۴۸). اولین معلّم موسیقی بتهوون پدرش بود. پدرش یکی از موسیقی.دانان دربار بن بود. او مردی الکلی بود که سعی می.کرد بتهوون را به.زورِ کتک، به.عنوان کودکی اعجوبه همانند موتزارت به نمایش بگذارد. هرچند استعداد بتهوون به.زودی بر همگان آشکار شد. بعد از آن، بتهوون تحت آموزش کریستین گوت.لوب نیفه قرار گرفت. همچنین بتهوون تحت حمایت مالیِ شاهزاده اِلِکتور (همان درباری که پدرش در آن کار می.کرد) قرار گرفت. بتهوون در ۱۷سالگی مادر خود را از دست داد و با درآمد اندکی که از دربار می.گرفت، مسئولیّت دو برادر کوچک.ترش را بر عهده داشت.

    بتهوون در سال ۱۷۹۲ به وین نقل مکان کرد و تحت آموزش ژوزف هایدن قرار گرفت؛ ولی هایدنِ پیر در آن زمان در اوج شهرت بود و به قدری گرفتار، که زمان بسیار کمی را می.توانست صرف بتهوون بکند. به همین دلیل بتهوون را به دوستش یوهان آلبرشتس.برگر معرّفی کرد. از سال ۱۷۹۴ بتهوون به صورت جدّی و با علاقه شدید نوازندگی پیانو و آهنگسازی را شروع کرد و به سرعت به عنوان نوازنده چیره.دست پیانو و نیز کم.کم به عنوان آهنگسازی توانا، سرشناس شد.

    بتهوون بالاخره شیوهٔ زندگی خود را انتخاب کرد و تا پایان عمر به همین شیوه ادامه داد: به جای کار برای کلیسا یا دربار (کاری که اکثر موسیقیدانان پیش از او می.کردند) به کار آزاد پرداخت و خرج زندگی خود را از برگزاری اجراهای عمومی و فروش آثارش و نیز دستمزدی که عدّه.ای از اشراف که به توانایی او پی برده.بودند و به او می.دادند، تأمین می.کرد.

    زندگی او به عنوان موسیقیدان به سه دورهٔ «آغازی»، «میانی»، و «پایانی» تقسیم می.شود:


    دورهٔ آغازی
    در دورهٔ آغازی (۱۷۹۲-۱۸۰۲) کارهای بتهوون تحت تأثیر هایدن و موتسارت بود، درحالی.که در همان زمان مسیرهای جدیدتر و به تدریج دیدِ وسیع.تری در کارهایش را کشف می.کرد. بعضی از آثار مهم وی در دوران آغازی می.توان: سمفونی.های شماره ۱ و ۲، شش کوارتت زهی، دو کنسرتو پیانو، دوازده سونات پیانو (شامل سوناتهای مشهور پاتِتیک و مهتاب) را نام برد.

    دورهٔ میانی
    دوران میانی (۱۸۰۳-۱۸۱۶) مدتی پس از بحران روحی بتهوون که به.خاطر ناشنوایی.اش در او ایجاد شده بود، شروع شد.بر خی بر این باورند که ناشنوایی وی بر اثر باس زیاد سمفونی ۵ بوجود آمد. این در حالی است که مطالعات اخیر پزشکی نشان می دهند ناشنوایی وی بر اثر وجود سرب در پیانو شخصی وی بوده است. آثار بسیار برجسته.ای که درون.مایه اکثر آنها شجاعت، نبرد و ستیز است، در این دوران شکل گرفتند. این آثار بزرگ.ترین و مشهورترین آثار موسیقی کلاسیک را شامل می.شود. در این هنگام بتهوون، از لحاظ تمپو، چالاکی انگشتان و قدرت توقعات زیادتری از نوازندگان داشت؛ در تغییر مقام یا مدولاسیون راه خود را از لطف و نرمی تا صلابت و قدرت پیمود؛ ابتکار خود را در واریاسیون و سلیقه خود را در بدیهه سازی آزاد گذاشت، اما این هر دو را تابع منطق همبستگی و تکامل کرد. سونات و سمفونی را تغییر جنسیت داد و آنها را از لطافت و احساسات زنانه به اراده و جسارت مردانه سوق داد. او در این دوره در حرکت (موومان) سوم سمفونی یا سونات به جای مینوئه (که معمول آن دوران بود) یک سکرتسو سرشار از نت.های شاد می.آورد که گویی به چهره تقدیر می.خندید. تقریبا همه آثار این دوره به صورت کلاسیک درآمده و طی نسل.ها، پی در پی در رپرتوارهای ارکستری جلوه کرده.است.[۲]

    آثار دورهٔ میانی
    بتهوون سمفونی شماره ۳ (اروئیکا) را که در سالهای ۱۸۰۳-۱۸۰۴ ساخته بود بهترین سمفونی خود به شمار می.آورد. او این سمفونی را به ناپلئون هدیه کرد ولی بعداً در زمان جنگ فرانسه و پروس آن را پس گرفت. شش سمفونی (شماره.های ۳ تا ۸)، سه کنسرتوی پیانو (شماره.های ۳ تا ۵)، و تنها کنسرتوی ویولون، پنج کوارتت زهی (شماره.های ۷ تا ۱۱)، هفت سونات پیانو (شماره.های ۱۳ تا ۱۹) شامل سوناتهای والدشتاین و آپاسیوناتا، و تنها اپرای او «فیدِلیو» از آثار مهم این دوره.اند.

    دورهٔ پایانی
    دورهٔ پایانی فعالیتهای بتهوون از سال ۱۸۱۶ میلادی به بعد می.باشد. آثار دوران پایانی بسیار قابل ستایشند و آنها را می.توان عمیقاً متفکرانه و به.تمامی بیانگر سیمای شخصی خود او توصیف کرد. همچنین بیشترین ساختارشکنی.های بتهوون را در آثار این دوره می.توان یافت (به طور مثال، کوارتت زهی شماره ۱۴ در دو دیز مینور دارای ۷ موومان است. همچنین بتهوون در آخرین موومان سمفونی شماره ۹ خود از گروه کُر استفاده کرد). از آثار برجسته این دوره می.توان: سونات پیانوی شماره ۲۹ هامرکلاویر، میسا سولمنیس، سنفونی شماره ۹، آخرین کواتت.های زهی (۱۲-۱۶) و آخرین سونات.های پیانو (۲۰-۳۲)را نام برد. او در این زمان شنوایی خود را به طور کامل از دست داده.بود.

    با توجه به عمق و وسعت مکاشفات هنریِ بتهوون، همچنین موفّقیت وی در قابل درک بودن برای دامنه وسیعی از شنوندگان، هانس کلر، موسیقیدان و نویسنده انگلیسیِ اتریشی.تبار، بتهوون را اینچنین توصیف می.کند: «برترین ذهن در کلِ بشریت».

    شخصیت



    بتهوون بیشتر اوقات با خویشاوندان و بقیه مردم نزاع و با آنان به تلخی برخورد می.کرد. شخصیت بسیار مرموزی داشت و برای اطرافیانش به مانند یک راز باقی ماند. لباسهایش اغلب کثیف و به.هم.ریخته بود. در آپارتمانهای بسیار به.هم.ریخته زندگی می.کرد. بسیار تغییر مکان می.داد. طی ۳۵ سال زندگی در وین، حدود چهل بار مکان زندگی.اش را تغییر داد. در معامله با ناشرانش همیشه بی.دقت بود و اکثر اوقات مشکل مالی داشت.

    بتهوون پس از مرگ برادرش، گاسپار، بر سر حضانت برادرزاده.اش، کارل، با بیوه گاسپار مدت ۵ سال نزاع قانونیِ تلخی داشت. سرانجام بتهوون در این نزاع پیروز شد. ولی این پیروزی برای کارل فاجعه بود؛ زندگی با یک ناشنوا، مردی بی.زن و غیرعادی در بهترین شکلش هم وحشتناک بود. سرانجام کارل اقدام به خودکشی کرد (البته خودکشی کارل منجر به مرگ نشد) و بتهوون، که سلامتی.اش حالا کمتر شده.بود، زیر بار آن خُرد شد.

    بتهوون هیچگاه در خدمت اشراف وین نبود. بر این اعتقاد داشت که هنرمندان به اندازه اشراف قابل احترام.اند. در یکی از روزهای ملاقات گوته با بتهوون در سال ۱۸۱۲ چنین نقل می.کنند: «روزی گوته و بتهوون در کوچه.های وین در حال قدم زدن بودند. جمعی از اشراف.زادگان وینی از مقابل آن دو در حال عبور از همان کوچه بودند. گوته به بتهوون اشاره می.کند که بهتر است کناری بروند و به اشراف.زادگان اجازه عبور دهند. بتهوون با عصبانیت می.گوید که «ارزش هنرمند بیشتر از اشراف است. آنها باید کنار روند و به ما احترام بگذارند.» گوته بتهوون را رها می.کند و در گوشه.ای منتظر می.ماند تا اشراف.زادگان عبور کنند. کلاهش را نیز به نشانه احترام برمی.دارد و گردنش را خم می.کند. بتهوون با همان آهنگ به راهش ادامه می.دهد. اشراف.زادگان با دیدن بتهوون کنار می.روند و راه را برای عبور وی باز می.کنند و به وی ادای احترام می.کنند. بتهوون هم از میان آنها عبور می.کند و فقط کلاهش را به نشانه احترام کمی با دست بالا می.بَرد. در انتهای دیگرِ کوچه منتظر گوته می.شود تا پس از عبور اشراف.زاده.ها به وی بپیوندد.»

    وِجههٔ او به قدری عظیم بود که وقتی در سال ۱۸۰۹ تهدید کرد که پُستی را خارج از اتریش خواهد پذیرفت، سه نفر از نجبا اقدامات خاصی برای نگه داشتن وی در وین به عمل آوردند. شاهزاده کینسکی، شاهزاده لوبکوویتز، آرشدوک رودُلف، برادر امپراتور و شاگرد بتهوون، داوطلب پرداخت حقوق سالانه به او شدند. تنها شرط آنها برای این قرار بی.سابقه در تاریخ موسیقی این بود که بتهوون به زندگی در پایتخت اتریش ادامه دهد.

    موسیقی
    بسیاری معتقدند موسیقی بتهوون بازتاب زندگی شخصیِ اوست که در اکثر اوقات تجسمی از نبرد و نزاع همراه با پیروزی است. مصداق این توصیف را می.توان در اکثر شاهکارهای بتهوون، که بعد از یک دشواری سخت در زندگی.اش پدید آمدند، یافت. او در سال ۱۸۰۲ در هایلیگِنشتاد (روستایی خارج از وین) وصیت.نامه.ای خطاب به دو برادرش نوشت که به وصیتنامه هایلیگِنْشتاد معروف است. پس از واقعه هایلیگنشتاد و غلبه بر یأسش از ۱۸۰۳ تا ۱۸۰۴ سمفونی عظیم شماره ۳ خود به نام اروئیکا را که نقطه تحول در تاریخ موسیقی است، تصنیف کرد. طی مبارزه چندساله.اش برای قیمومیت برادرزاده.اش، کارل، بتهوون کمتر آهنگ ساخت، و وینی.ها شروع به زمزمه کردند که کار او تمام است. بتهوون، که شایعات را شنیده.بود، گفت: «کمی صبر کنید، به.زودی چیزی متفاوت خواهید فهمید» و اینطور هم شد. بعد از ۱۸۱۸ مسائل داخلیِ زندگی بتهوون مانع از انفجار خلاقیت او نشد و بعضی از بزرگ.ترین آثارش: میسا سولِمنیس، سمفونی شماره ۹، آخرین سوناتهای پیانو و آخرین کوارتتهای زهی را به وجود آورد. او از سال ۱۸۰۰ به ناشنوایی تدریجیِ خود پی برد. برای یک آهنگساز و نوازنده هیج اتفاقی نمی.تواند ناگوارتر از ناشنوایی باشد، اما حتی آن هم نتوانست مانعی جدی برای بتهوون باشد. آخرین کارهای او شگفتی خاصی دارند، و بسیاری آن.ها را مملو از معانی مرموز و ناشناخته به شمار می.آورند. بتهوون را بزرگ.ترین هنرمند تاریخ موسیقی و پیانو می.دانند.

    مرگ
    بتهوون از سلامت کمی برخوردار بود، زمانی درد شکم شروع به آزار دادنش کرد. اما علاوه بر این مشکلات جسمی، او درگیر چندین مشکل روحی نیز بود، که ناکامی در یک.سری روابط عشقی از جمله آن.ها بود. در سال ۱۸۲۶ سلامت وی به شدت وخیم شده بود، تا اینکه یک سال بعد در ۲۶ مارس ۱۸۲۷ از دنیا رفت. در آن زمان تصور می.شد مرگش به دلیل مرض کبد بوده.است، اما تحقیقات اخیر بر اساس دسته.ای از موهای بتهوون، که پس از مرگش باقی مانده، نشان می.دهد که مسمومیت سرب باعث بیماری و مرگ نابهنگام وی شده.بوده.است (مقدار سرب خون بتهوون ۱۰۰ برابر بیشتر از مقدار سرب در خون یک فرد سالم بود). احتمالاً منبع این سرب از ماهیهای رودخانه آلوده دانوب و ترکیبی از سرب، که برای شیرین کردن شراب استفاده می.شود، بوده.است. بعید است ناشنوایی او به خاطر مسمومیت از سرب بوده.باشد. برخی از تحقیقات نشان می.دهد که اختلال در پادتنِ سیستم دفاعیِ بدن و دچار شدن به بیماری لوپوس منتشر، عامل آن بوده.است.




    منابع

    وب.گاه allmusic


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۹/۰۹ در ساعت 02:10

  2. 3 کاربر زیر از FeReD برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. sinatak آواتار ها
    sinatak
    شماره کاربری
    1455
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۰
    Iran-Ramsar
    475
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی209
    903
    سپاس از شما 369 بار در 269 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نظر هرکسی برای خودش محترمه و بقیه هم باید به اون احترام بذارن، از این دیدگاه یه دنیا میگن موسیقیدان خیلی بزرگی بوده و ازش تمجید میکنن منم به نظرشون احترام میذارم.ولی نظر شخصیم اینه که این آقا هیچی نبوده جز یه آهنگساز معمولی. و نکته ی بعدی اینکه میگن با وجود ناشنوایی آهنگ میساخته، ایشون از ابتدا نشنوا نبوده شاید ضعف شنوایی داشته چون در غیر اینصورت نمیتونسته صدا ی نت رو بشناسه ولی بعد از اینکه کاملا شنواییش رو از دست داد بازهم کار شاخی انجام نداه که آهنگ ساخته چون درسته شنوایی نداره ولی صدای نت ها که تو ذهنش هست مغزش که فرمت نشده! بنا بر این هیچ جای تعجب و شگفتی نداره.


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۱۶ در ساعت 19:12

  5. بهنام مینایی آواتار ها
    بهنام مینایی
    شماره کاربری
    32233
    کاربر تازه وارد
    اسفند /۱۳۹۱
    14
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی0
    0
    سپاس از شما 5 بار در 5 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    با احترام زیاد خدمت دوستان . بزرگ بودن و یا کوچک بودن هر .. و هر چیزیی حتی تمام خدایان ادیان و افراد فقط فقط به شناخت و تجربه ی خود اون فرد بستگی دارد و به قول این دوستمون که میگن جناب لودویگ هیچی جز یک آهنگساز معمولی نبودن 100 در صد آثار این دوستمون خیلی بهتر از بتهون بوده و شناختشون هم خیلی بیشتر از افرادی هست که بیهوده عمرشونو صرف برسی این بزرگ مرد تاریخ موسیقی کرده اند


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۷ در ساعت 15:23

  6. FeReD آواتار ها
    FeReD
    شماره کاربری
    17973
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    TeHraN
    534
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی454
    1,534
    سپاس از شما 851 بار در 299 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهنام مینایی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با احترام زیاد خدمت دوستان . بزرگ بودن و یا کوچک بودن هر .. و هر چیزیی حتی تمام خدایان ادیان و افراد فقط فقط به شناخت و تجربه ی خود اون فرد بستگی دارد و به قول این دوستمون که میگن جناب لودویگ هیچی جز یک آهنگساز معمولی نبودن 100 در صد آثار این دوستمون خیلی بهتر از بتهون بوده و شناختشون هم خیلی بیشتر از افرادی هست که بیهوده عمرشونو صرف برسی این بزرگ مرد تاریخ موسیقی کرده اند
    ممنونم دوست من هر چیز که می خواستم بگم رو گفتی
    البته من نمی دونم این دوستمون بر چه اساس این حرفو میزنن !


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۷ در ساعت 22:39

  7. FeReD آواتار ها
    FeReD
    شماره کاربری
    17973
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    TeHraN
    534
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی454
    1,534
    سپاس از شما 851 بار در 299 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهنام مینایی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با احترام زیاد خدمت دوستان . بزرگ بودن و یا کوچک بودن هر .. و هر چیزیی حتی تمام خدایان ادیان و افراد فقط فقط به شناخت و تجربه ی خود اون فرد بستگی دارد و به قول این دوستمون که میگن جناب لودویگ هیچی جز یک آهنگساز معمولی نبودن 100 در صد آثار این دوستمون خیلی بهتر از بتهون بوده و شناختشون هم خیلی بیشتر از افرادی هست که بیهوده عمرشونو صرف برسی این بزرگ مرد تاریخ موسیقی کرده اند
    ممنونم دوست من هر چیز که می خواستم بگم رو گفتی
    البته من نمی دونم این دوستمون بر چه اساس این حرفو میزنن !


    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۷ در ساعت 22:39

  8. ramzeobur آواتار ها
    ramzeobur
    شماره کاربری
    24202
    کاربر اخراجی
    آبان /۱۳۹۱
    47
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4
    2
    سپاس از شما 13 بار در 11 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهنام مینایی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با احترام زیاد خدمت دوستان . بزرگ بودن و یا کوچک بودن هر .. و هر چیزیی حتی تمام خدایان ادیان و افراد فقط فقط به شناخت و تجربه ی خود اون فرد بستگی دارد و به قول این دوستمون که میگن جناب لودویگ هیچی جز یک آهنگساز معمولی نبودن 100 در صد آثار این دوستمون خیلی بهتر از بتهون بوده و شناختشون هم خیلی بیشتر از افرادی هست که بیهوده عمرشونو صرف برسی این بزرگ مرد تاریخ موسیقی کرده اند
    دوست عزیز مضخرف نگو اگه به نظر تو که اصلا مهم نیست و نخواهد بود بتهوون آهنگساز نابغه ای نیست حتما سیروان خوبههههههههههه با اون کارای مسخرش و جَوهای خبریش


    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۷ در ساعت 23:58

  9. m.j آواتار ها
    m.j
    شماره کاربری
    13225
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    تهران
    4,007
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5066
    2,997
    سپاس از شما 6,678 بار در 2,564 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ramzeobur تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست عزیز مضخرف نگو اگه به نظر تو که اصلا مهم نیست و نخواهد بود بتهوون آهنگساز نابغه ای نیست حتما سیروان خوبههههههههههه با اون کارای مسخرش و جَوهای خبریش
    دوست عزیز لطفا ادب رو رعایت کن


    [SIZE="4"]لطفا تقاضای انجام پروژه و اموزش رایگان رو ندهید .. انجام نمی دهم .. تشکر
    تلگرام >> @Mdjavanmard
    اینستاگرام >> mohammadjavanmard70
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۸ در ساعت 00:03

  10. FeReD آواتار ها
    FeReD
    شماره کاربری
    17973
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    TeHraN
    534
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی454
    1,534
    سپاس از شما 851 بار در 299 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ramzeobur تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست عزیز مضخرف نگو اگه به نظر تو که اصلا مهم نیست و نخواهد بود بتهوون آهنگساز نابغه ای نیست حتما سیروان خوبههههههههههه با اون کارای مسخرش و جَوهای خبریش
    معلومه
    ما ایرانی ها نمی تونیم کسی رو که از ما بالا تره ببینیم و بهش حسودی می کنیم


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۸ در ساعت 00:23

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۷/۰۹, 17:50
  2. «بتهوون» 6 آلبوم منتشر می.کند!
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۵/۱۲, 13:40
  3. پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۲۱, 22:27
  4. دانلود نت آهنگ Ode to Joy از بتهوون
    توسط Beyond-voice در انجمن نت نویسی و نت خوانی (Sheet Music)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۳/۲۹, 15:01

جستجو شده ها

بتهوون

بیوگرافی بتهوون

تا این لحظه 29 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست