کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: موسیقی فراتر از ساز در اولین اجرای بخش بین.الملل/ گزارش تصویری موسیقی ایرانیان

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض موسیقی فراتر از ساز در اولین اجرای بخش بین.الملل/ گزارش تصویری موسیقی ایرانیان

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید کوارترت «وولفرت بردروده» به عنوان نخستین نمای آلبوم بین.المللی جشنواره موسیقی فجر، تصویری غافلگیرکننده و مبتکرانه در اذهان علاقه.مندان به موسیقی غرب برجای گذاشت.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هنوز یک ساعت به نخستین اجرای کوارترت گروه هلندی در بیست.ونهمین دوره جشنواره فجر مانده بود که برخی از علاقه.مندان به موسیقی در سالن انتظار تالار ایوان شمس حاضر شدند.

    در حالی که کم.کم به جمعیت حاضر در سالن اضافه می.شد بروشورهای کار علاوه بر لوح فشرده.ی برنامه.های جشنواره در سالن توزیع شد. در گوشه.ای هم آلبوم.های متعدد این هنرمند هلندی به فروش گذاشته بود.

    «بردروده» از آهنگسازان مطرح هلندی است که یکی از چهره.های منحصربه.فرد موسیقی پیشروی کشورش به حساب می.آید.

    در اجرای شب گذشته «کلدویو پونتین» با کلارینت، «متس آیلرتسن» با کنترباس.اش و «ساموئل روهرر» با سازهای کوبه.ای خود، وی را تمام و کمال همراهی کردند و تجربه.ای نو از نواختن را به گوش موسیقی.دوستان ایرانی رساندند.

    گروه هلندی کار خود را با قطعه.ای رازآلود آغاز کردند؛ ملودی.ای که ذهن شنونده را در فضای خلق.شده غرق می.کرد. شاید چندان دور از ذهن نباشد اگر حال و هوای این قطعه را با اتمسفر حاکم بر رمان معروف «بلندی.های بادگیر» امیلی برونته قیاس کنیم. اما آنچه بیش از همه، همنوازی این گروه را متمایز می.کرد،. استفاده آوانگارد آن.ها از سازها بود, نوازنده کنترباس گه.گاه با آرشه ضربه.هایی به سازش وارد می.کرد و گاه آن را بدون آرشه و همچون گیتار به صدا درمی.آورد و همین کافی بود که مخاطب متوجه شود به دیدن اجرایی معمولی و متعارف نیامده است.

    پس از بخش نخست بود که «بردروده» به زبان فارسی به مخاطبان سلام کرد و گفت: این تنها کلمه.ای است که بلدم و نمی.دانم آن را درست تلفظ می.کنم یا نه.

    وی سپس اعضای گروهش را معرفی کرد و اعلام کرد که این چندمین سفر هر یک از ایشان به ایران است.

    این.موسیقی.دان هلندی در ادامه مختصری راجع به دو قطعه.ای که نواخته شده بود، توضیح داد.

    قطعه.ی بعدی شاید بیش از دیگر بخش.ها به مزاق موسیقی.دوستان ایرانی خوش آمد، چرا که ترکیبی بود از هم.نوازی بی.مثال پیانیستی که با سازش یکی شده و نوازنده کلارینتی که با چیره.دستی.اش تک.تک مخاطبان را با خود همراه کرده بود. طی قطعه.ای که در پی این اثر آمد، نقش کلودیو پونتین (نوازنده کلارینت) کمرنگ.تر شد و روهرری درام.نواز توانمندی.هایش را به رخ شنوندگان کشید.

    اما در همین میان بود که مشکلی فنی کمی مکث را برای گروه هلندی به همراه آورد. پونتین با اشاره درخواست کرد صدای یکی از باندها را پایین بیاورند، اما تکرار ملودی و لبخندهای معناداری که پس از انتظاری چند دقیقه.ای بین اعضای گروه رد و بدل شد، نشان می.داد مشکل برطرف نشده و آن.ها بالاجبار کار خود را ادامه دادند.

    قطعه بعدی با ریتمی بسیار کند پیش رفت و مملو از مکث.های طولانی.مدت و البته حرکت.های ابتکاری نوازندگان بود. برای مثال آیلرتسن نروژی از بخش.های کناری کنترباس برای نواختن استفاده می.کرد و بردروده با دست، زه.های پیانو را به صدا می.آورد.

    «بردروده» و هم.نوازانش سپس سراغ قطعه.ای شلوغ.تر رفتند و تا جایی پیش رفتند که دیگر جز موسیقی چیزی در فضای سالن معنا نداشت. اگر قرار بود این قطعه را در قالب تصویر بریزیم، شاید تابلوی «جیغ» ادوارد مونش گزینه.ی همسان و مناسبی از کار درمی.آمد، چرا که هر دوی این آثار هنری مملو از حس تنش و اضطرابی هستند که کام انسان مدرن را لبریز از تلخی و استیصال می.کند.

    پونتین سوئیسی علاوه بر کلارنیت،. سازهای دیگری چون ساکسیفون و حتی «زنبورک» را هم نواخت. وی که در برخی بخش.های اجرا صدایی بادمانند از سازش درمی.آورد و یا با نواختن ضربه.هایی روی بدنه.ی کلارینت هنرنمایی می.کرد،. در قطعه.ی پایانی کمی هم نقش ووکالیست را ایفا کرد.

    همان.طور که پیش.تر گفته شد، نوع استفاده.ی این نوازندگان از سازهایی که در تمام جهان با یک روش نواخته می.شوند،. نقطه.ای قوت اجرای شامگاه 24 بهمن ماه بود..

    این نوازندگان برجسته که از هلند.، سوییس و نروژ برای حضور در جشنواره فجر سفر کرده.اند، .آنچنان با شور و عشق اجرای خود را ارائه کردند که مخاطبان را هم به وجد آوردند. پس از پایان کار، تشویق پرحرارت تماشاچیان.، «بردروده.» و سه عضو گروهش تعظیم کرده و از سن خارج شدند اما کف.زدن.های مداوم علاقه.مندان که هنرنمایی دوباره.ی آن.ها را خواستار بودند، کارگر افتاد و گروه هلندی بار دیگر روی صحنه آمدند و یکی از قطعات را تکرار کردند.

    منبع: ایسنا - عکسها از موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ در ساعت 19:20

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۰۱, 17:40
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۱۶, 10:22
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۱۰, 16:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 12:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۰, 00:30

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست