کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: ساختار یک آهنگ

  1. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی260
    4,159
    سپاس از شما 4,151 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض ساختار یک آهنگ

    با سلام خدمت کاربران عزیز.
    یکی از مهمترین بخش های ساخت یک آهنگ ، مشخص کردن ساختار اون آهنگ هستش.
    خیلی از دوستان زمانی که شروع به ساخت یک آهنگ می کنن ، نمی دونن که اون آهنگ رو چه طوری باید شروع کنن و چه طور به پایان برسونن.
    یکی از راهایی که باعث می شه دوستان در امر آهنگسازی و تنظیم پیشرفت کنن ، آنالیز ساختار آهنگ های مختلف هستش.
    این تمرین رو می تونید روزانه روی آهنگ های مختلف انجام بدین.
    قبل از شروع مطلب شما رو با چند مفهوم رایج در ساختار آهنگ ها آشنا می کنم.

    تمرین : آهنگی را انتخاب کرده و قسمت های مختلف یک آهنگ رو در اون مشخص کنید.
    راهنمایی : معمولا ساختار آهنگ های ایرانی این طوریه که کار با یک اینترو آغاز می شه.
    ممکنه این اینترو به صورت اورتور ( تک نوازی ساز زنده ) باشه.
    بعد از اون با آغاز وکال قسمت ورس آغاز می شه.
    و سپس ترجیع بند ترانه آغاز می شه که به اون قسمت کروس آهنگ می گن و آهنگ ما در این قسمت اوج می گیره.
    در قسمت بریج قسمتی هستش که آهنگ از هیجان می افته و آهنگ آروم می شه معمولا.
    بعد از اون قسمت ورس ، کروس و اوت رو و اندینگ.
    برای این کار می تونید از مارکرهای نرم افزار Fl Studio هم کمک بگیرید.



    Intro (introduction)
    آغاز/ مقدّمه و معارفه
    اکثر قطعات موسیقی در ابتدای خود قسمتی دارند که در آن گوش شنونده با فضای آهنگ آشنا می شود. این معرّفی و شروع می تواند تکنوازی، «ریف» اصلی آهنگ، دکلمه ی خواننده و… بنا به سلیقه ی خالق اثر باشد.
    Verse
    بخش
    بخشی از آهنگ یا شعر که تنها یک بار در آن قرار می گیرد. مقوله ی «ورس و کوروس» صرفاً محدود به موسیقی نیست و بیشتر یک اصطلاح ادبی محسوب می شود. همان طور که ما در بسیاری از اشعار کهن فارسی می توانیم شاهد این بخش ها باشیم.
    Chorus
    همخوان
    به بخش تکرار شونده در قطعه ی موسیقی یا ادبی گفته می شود که پیام اصلی خالق اثر و محتوای موسیقی یا شعر را به مخاطب گوشزد می کند. هم چنین این بخش شنونده را برای همخوانی دعوت کرده و به اصطلاح قطعه را از حالت یکنواختی خارج می نماید. البته این بخش در ادبیات اینگونه نامیده نمیشود.
    Bridge
    پل
    همانند «ورس» تنها یک بار در آهنگ آورده می شود اما تفاوت زیادی با آن دارد. اصولاً «بریج» چند میزانِ بسیار کوتاه است که برای ایجاد تنوّع و تغییر ذائقه ی مخاطب آورده می شود و به اصطلاح به گوش شنونده استراحت می دهد. این قسمت می تواند صرفاً یک تکنوازی یا یک «وکال ملودیک» باشد که البتّه به ندرت در موسیقی ها یافت شده و به همین دلیل وجود آن در آهنگ، نشانه ای از شعور موسیقیایی و سواد بالای خالق اثر می باشد.
    Outro (Ending)
    پایان/خاتمه
    «آترو» یک اصطلاح عامیانه ی آمریکایی است که تنها در دنیای هیپ-هاپ به کار برده می شود. اصطلاح رسمی آن «اِندینگ» بوده که به بخش پایانی آهنگ اطلاق می شود. مثل «اینترو» که گوش شنونده را با فضای آهنگ آشنا می کرد، ما در این قسمت از آهنگ نیز می توانیم شاهد مفهوم پایانی کار یا دور شدن از فضای آهنگ و برگشت به نقطه ی صفر، بنا به سلیقه ی خالق اثر باشیم.
    Beat
    بیت (ضرباهنگ)
    این اصطلاح در زبان انگلیسی به یک صدای تکرار شونده گفته می شود، همان طور که اوّلین بار برای صدای تپش قلب به کار برده شد، هنوز هم تداعی گر ضربان قلب در زبان انگلیسی است. این اصطلاح در هیپ-هاپ به خاطر تکرار زیاد آن نسبت به دیگر موسیقی ها کاربرد دارد و به موسیقی بدون کلام (منظور موسیقی صرف و بدون صدای خواننده) هیپ-هاپ اطلاق می شود.
    Melody
    ملودی
    به مجموعه ای از نت ها که در کنار یکدیگر می آیند و به صورت هم زمان قسمتی از یک قطعه یا کل یک قطعه را تشکیل می دهند؛ گفته می شود. به اضافه نت ها با هم نواخته نمی شوند؛ بلکه به ترتیب کنار هم قرار گرفته و در نهایت ملودی را می سازند.
    Rhythme
    ریتم
    هرگاه مقطع زمانی مشخّصی با داشتن نقاط قوی و ضعیف به طور پشت سر هم و مکرّر تکرار شود، عنصر منظّمی به نام ریتم تولید می شود.
    میزان
    واحد تقسیمات یک قطعه ی ریتمیک موسیقی را از نظر زمان میزان می گویند. به عبارتی دیگر، میزان ها قالب هایی هستند که از نظر طول زمان (در یک آهنگ) با هم برابر بوده و در اثر کنار هم قرار گرفتن آن ها، عنصر «ریتم» به وجود می آید.
    طول زمان میزان های یک قطعه را توسّط کسری به نام “کسر میزان” که در ابتدای آهنگ می آید مشخّص می کنند.
    غالباً یک «بیت رپ» در دو میزان اجرا می شود. به طور مثال یک ورس استاندارد رپ که هشت بیت است روی شانزده میزان خوانده می شود.
    ضرب
    واحد سنجش و تقسیمات زمان در موسیقی را ضرب می نامند. ضرب حالتی شبیه به ثانیه داشته اما برابر ثانیه نمی باشد. فرق ضرب با ثانیه این است که تعداد ثانیه در دقیقه برابر شصت بوده، ولی تعداد ضرب در دقیقه بنا به میزان آهنگ متغیّر می باشد. در هیپ-هاپ مفهوم “ضد ضرب” هم به کار برده می شود که کاربردی تخصّصی داشته و بنا بر طولانی شدن متن، از توضیح مجزّا آن صرف نظر می شود. { امید است دوستان با آگاهی تسلّط کامل به این تکنیک در مورد آن نظر بدهند…}
    Solo
    تکنوازی
    نیاز به توضیح خاصی ندارد، برگردان فارسی به تنهایی بازگو کننده ی معنی این اصطلاح می باشد. تکنوازی به نواخته شدن حرفه ای و تنهای یک ساز در یک قسمت از آهنگ گفته می شود. لازم به ذکر است که تمامی سازها قدرت تکنوازی دارند و حتّی یک آهنگ می تواند به طور کامل تکنوازی یک ساز خاص باشد.
    Falsh
    هر نت موسیقی یک بسامد (فرکانس) خاص و ثابت دارد که باید دقیقاً همان گونه نواخته/ادا شود. «فالش» اصطلاح رایج خواننده های حرفه ای بوده و به معنی عدم تطابق فرکانس تولید شده با فرکانس اصلی نت مورد نظر است.
    Vocal
    وکال
    برخلاف زبان فارسی، در زبان انگلیسی برای تمامی صداها اسم خاصّی وجود دارد. وکال در زبان انگلیسی هم به معنای صدای انسان بوده، هم به عنوان اسم فاعل و هم به عنوان اسم مفعول در دنیای موسیقی به کار برده می شود.
    Text (Lyrics)
    شعر
    «تکست» را می توان تقریباً یک غلط مصطلح برای برگردان انگلیسی “شعر” نامید. در ادبیّات انگلیسی به هر نوع نوشته ای «تکست» میگویند، ولی اصطلاح درست برای شعر یک آهنگ «لیریکس» می باشد. متذکر می شوم، شعر یک آهنگ.
    Produced by.
    این اصطلاح که بیشتر در فرهنگ هیپ-هاپ رایج است به معنای “تولید شده توسط…” است که منظور آن معّرفی نام خالق «بیت» یا موسیقی کار (آهنگساز) می باشد.
    Arrangement
    تنظیم
    این اصطلاح به معنای تنظیم اثر یک آهنگ ساز به درخواست خود صاحب اثر بر اساس اصول موسیقی می باشد. در صورتی که آهنگساز یک اثر خود به شخصه تنظیم را نیز بر عهده بگیرد (که اصولاً و اکثراً هم این طور است) به طور معمول دیگر اصطلاح تنظیم کننده به کار برده نمی شود.
    Cover
    کاور
    به باز آفرینی یک آهنگ به صورت کامل توسّط شخص یا گروهی دیگر گفته می شود. این کار اکثراً روی قطعات معروف و پرطرفدار قدیمی، برای بازسازی آن اثر انجام می شود. از جمله خواننده های ایرانی که موسیقی آن ها «کاور» شده است می توان “مرجان” و “فرهاد مهراد” را نام برد. این کار یک حرکت کاملا عادی و رسمی دراز سوی خالقین اثر در دنیای موسیقی می باشد.
    امید است دوستان تفاوت این اصطلاح را با «بیت دانلودی ومجّانی» و «بیت دزدی» درک کنند و هرکدام را به جای خود به کار ببرند. این سه مقوله به طور کامل جدا از یکدیگرند که متأسّفانه این روزها به وفور شاهد به کار بردن اشتباه آن می باشیم.
    Flow
    اگر بخواهید به دنبال معادل ادبی این واژه بگردید، قطعاً به کلمه ی “جریان” که نزدیک ترین مترادف فارسی آن است و دیگر ترجمه های گنگ و نامربوط بر خواهید خورد، امّا معنای اصلی این واژه در فرهنگ هیپ-هاپ طرز چینش و ادای واژه ها توسّط شاعر و خواننده بر روی ریتم است. نکته ی قابل ذکر این است که «فلو» هیچ ارتباطی به سرعت کار ندارد و لزوماً متعلّق به یک آهنگ با «تمپو»ی بالا نیست.
    Beat-Box
    به تولید «بیت» فقط و فقط توسّط انسان، بدون هیچ گونه استفاده از ابزارهای الکترونیکی در دنیای هیپ-هاپ گفته می شود. این عمل روشی قدیمی و رایج بین رپرها برای افزایش جذّابیت در اجراهای زنده می باشد.
    Free-Style
    اجرای فی البداهه/زنده/خام
    این روش از عادات قدیمی رپرها برای مجادله با یکدیگر بوده است. اجرای فی البداهه نه به معنای خواندن شعر از پیش نوشته شده بر روی «بیت-باکس» است و نه به معنای ارتباط دادن قافیه های از قبل آماده به یک دیگر و بازخوانی آن به طور زنده. بلکه به تولید و ارائه ی یک شعر رپ در یک زمان واحد می باشد. همچنین “روش آزاد” از ترجمه های غلط و واژه به واژه ی این اصطلاح است. {لازم به ذکر است که اگر نمی توانیم معادل مناسبی برای یک واژه یا اصطلاح غیر فارسی پیدا کنیم، به جای اصرار بر فارسی سازی مصنوعی و تولید کلمه ی جدید ناملموس، بهتر است از همان واژه به زبان اصلی آن استفاده کنیم. کما این که فارسی امروز ما هیچ شباهتی با پارسی اصیل وکهن ندارد… البتّه این نظر شخصی بنده ی نگارنده بوده و عقاید مختلف را محترم می شمارم.}
    منبع:تریبون



    منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    اما بحث ما تنها به این مفاهیم ختم نمی شه.
    ساختار یک آهنگ انواع مختلفی داره که بر اساس تقسیم بندی می شه اون رو به 5 دسته تقسیم کرد.
    Verse-Chorus-Bridge


    Verse-Chorus

    Verse-Lift-Chorus

    "AABA" Formula

    "AAA" Formula

    که توضیح هر یک از انواع ساختار ها در ادامه آورده شده.
    متاسفانه این مطالب هنوز به فارسی ترجمه نشده.


    Basic Song Structure
    In almost any discussion pertaining to music it is important to keep one thing in mind. There are no "rules". Nothing is written in stone. Much in music is largely up to interpretation.

    When it comes to songwriting, there are however, formulas and patterns that have proven to be successful time and again in regards to popular music and hit songs.


    Songwriting Formulas

    These "formulas" can apply to chord progressions. lyric content and, basic song structure.
    By understanding some elements of successful song structure you will have a better grasp on the songs that you learn to play, as well as the songs you write.

    Many popular and hit songs will typically follow one of a handful of different structures. They are used with great success because songwriters know that these are song structures that listeners are comfortable with and can relate to.

    Verse-Chorus-Bridge

    One of the most popular and well used formulas is the Verse-Chorus-Bridge song. The overall song structure can be shown as:

    "verse/chorus/verse/chorus/bridge/chorus"


    This formula is exactly as it looks. The song opens with the first verse (see تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید ) which leads into the first chorus (see - تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید ). Then the second verse leads to a second chorus. At that point the song would go to a bridge, which will typically go somewhere new musically and the bridge can be sung lyrically or played as an instrumental lead (seeتنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید ). From the bridge the song goes to the final chorus before ending.


    Verse-Chorus

    Another common song structure is the Verse-Chorus formula. This is basically the same as the previous example except that there is not a bridge. In place of a bridge there may be an instrumental solo that is played over the chords of the verse or chorus. The structure may look like this:

    "verse/chorus/verse/chorus/solo/chorus"


    Verse-Lift-Chorus

    Yet another variation of the previous formulas is the Verse-Lift-Chorus structure. (seeتنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید ) In this type of song there is a "lift" or "pre-chorus" that follows the verse and leads the song into the chorus. An example of this formula may look like this:

    "verse/lift/chorus/verse/lift/chorus/solo/lift/chorus"



    A couple of lesser used formulas would be the "AABA" and the "AAA" song structures


    "AABA" Formula

    The "AABA" formula does not have a chorus. It is just verses with a bridge. In this type of song the title or "hook" (see تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید ), is typically stated in either the first or last part of the verses. An "AABA" formula may look like this:

    "verse/verse/bridge/verse"



    "AAA" Formula

    Another lesser used formula is the "AAA" which, as you might guess, is simply multiple verses chained together into a song. You will see this formula quite a bit in older folk ballads, but has also been used to a limited degree in popular music. The structure would look like this:

    "verse/verse/verse"

    لینک تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید



    یه مطلب دیگه در مورد انواع ساختار های یک آهنگ :

    As you listen to songs that have become huge hits, you'll notice that most of them have well-written lyrics and memorable melodies. One thing you may not immediately notice though is the song structure. When crafting a song, songwriters also take into consideration the genre they are writing for and what song structure best fits it. There are several different types of song forms, the most common are:
    1. تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    What is the similarity between the songs "Bridge Over Troubled Water" and "Scarborough Fair?" Both songs are in the AAA song form. This form consists of several verses; it doesn't have a chorus or bridge. It does however have a refrain in which a line (or the title) is repeated at the end of every verse.تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    2. تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    What's nice about songwriting is that there are a variety of song forms you can experiment with. Each song form has a classic format, for example how many lines should each verse have. But there are also some exceptions to the rule. The AABA song form has an opening section (A), a bridge (B) before transitioning to the final A section.
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    3. تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    This type of song form is often used in love songs, pop, country and rock music. Hits like Madonna's "Material Girl" and Whitney Houston's "I Wanna Dance With Somebody" follow this form. One important rule of thumb when writing the verse/chorus song is to try to get to the chorus quickly, so avoid writing verses that are too long.تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    4. تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    The verse/chorus bridge is by far my most favorite song form and is one that I often follow in my songwriting. But it is also one of the most challenging forms to write to because your song may become lengthy. As a general rule, a commercially viable song shouldn't exceed the 3 minute and 30 second mark.تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    5. تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    There are also other types of song structures such as ABAB, ABAC and ABCD, although these aren't as commonly used as the other song forms. Try listening to songs that are currently on top of the Billboard charts and see if you can determine which structure each song follows.تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید



    اگر می خواین تعریف دقیق تری از ورس و کروس بدونین.


    Parts of a Song Explained

    Intro

    This is the introduction, always appearing at the start of the song. In popular music this typically lasts between 4 - 8 bars, this works best for radio airplay since most songs usually only last around 3 - 4 mins, short and simple, that's the way they like it. Other genres of music, such as rock and dance, generally don't apply this rule.
    The main job of the intro is to grab the listeners attention, it should pull them in and make them want to hear the rest of the song. It is usually an instrumental form of the verse or chorus.
    Verse

    The purpose of the verse is to tell the story of the song. Every song has a story or a message to convey and the verse is where you do it. Musically the melody of the verse is the same each time. Lyrically it differs, with each verse developing the story.
    Dynamically, verses are usually a little quieter than the chorus. Remember, the amount of verses you use depends on what song form you are using.
    Pre-Chorus

    The pre-chorus happens between the verse and the chorus. It is used to add an additional level of dynamics. Not all songs use a pre-chorus, it tends to be used on an "only if needed" basis. Its main function is to build tension up to the chorus and then the chorus provides the relief. It can really help make your chorus stand out. A pre-chorus is usually kept fairly short, between 2 - 8 bars.
    Chorus

    This is without a doubt the MOST important part of a song. It is where you convey the main message of the song. It should be the same each time, both musically and lyrically, and the title of the song should also be placed within it. A great chorus is catchy and memorable. After hearing your song only even once, the listener should walk around all day with it stuck in their head.
    Bridge

    The bridge comes after the second chorus of your song and its main purpose is to add contrast. This could be either a new chord progression that breaks up the repetitive verse/chorus structure, an instrumental solo, new lyrical message etc. Typically not lasting longer than 8 bars.
    Outro

    The end of a song can sometimes be referred to as an outro. This is when the song fades out gradually or has some kind of big finale. This could be the chorus repeated a number of times with the singer using ad lib






    تعداد کل آرای این پست : 9
    تعداد آرای مثبت : 9
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۰/۰۸ در ساعت 22:30


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. psad73 آواتار ها
    psad73
    شماره کاربری
    51380
    کاربر پیـشرفته
    شهریور /۱۳۹۲
    560
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1204
    2,299
    سپاس از شما 991 بار در 314 پست
    Follows
    0
    Following
    3

    پیش فرض

    سلام دوستان کسی pdf مطلب بالا رو نداره؟


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ در ساعت 03:35

  4. hiraddd آواتار ها
    hiraddd
    شماره کاربری
    84461
    کاربر تازه وارد
    آبان /۱۳۹۳
    Netherland-Iran
    32
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2
    0
    سپاس از شما 2 بار در 2 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    واقعا ممنون عالی بود.


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۴ در ساعت 22:45

  5. علیرضا 110 آواتار ها
    علیرضا 110
    شماره کاربری
    114038
    کاربر تازه وارد
    آذر /۱۳۹۴
    ایران
    43
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی15
    470
    سپاس از شما 17 بار در 14 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    لینکش خرابه


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ در ساعت 01:40

جستجو شده ها

غالباً یک «بیت رپ» در دو میزان اجرا می شود. به طور مثال یک ورس استاندارد رپ

ساختار آهنگ

اجزای تکست رپ

ساختار ساخته شده در اهنگ رپ

اجزای یک اهنگ chorus

اجزای آهنگ کوروس

معرفی اجزای یک آهنگ اورتور

ساختار یک آهنگ

قسمت های ترانه ورس کروس ترجیع بند

ساختار تکست

آشنایی با اجزای یک آهنگ کروس

دانلود تک آهنگ های Hip up ABCD

اجزای یک بیت موزیک

اجزای مهم یک اهنگ

اجزاي تکست موسيقي

اجزای یک بیت

اجزا تکست رپ

produced waterمعنی

ساختار آهنگ رپ

ساختار موزیک رپ

chrous و bridge در یک قطعه موسیقی

مهم ترین اجزای ساخت یک اهنگ

اجزای اهنگ

ورس و کورس

اجزای کلیدی یک اهنگ در کیوبیس

chorus

ساختار اصلی یک آهنگ

قسمت بندی یک آهنگ از نظر verse couras

ساختار یک اهنگ

ساختار یک تکست رپ

Bridge Over Troubled Water معنی به فارسی

تا این لحظه 406 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست