کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: موزیک ارکستال > تقدیم به مهرزاد مهرگان عزیز </M.Hosseini

  1. M.Hosseini آواتار ها
    M.Hosseini
    شماره کاربری
    295
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    ایران
    2,229
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی10467
    4,764
    سپاس از شما 10,569 بار در 2,055 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض موزیک ارکستال > تقدیم به مهرزاد مهرگان عزیز </M.Hosseini

    Daw: FLstudio
    Vsti: Nexus
    Vst: no vst & no mix master
    آهنگساز و تنظیم کننده: محمد رضا حسینی
    سبک پروژه: ارکستال حماسی
    سلام و عرض ادب
    این پروژه رو تقدیم میکنم به دوست خوب و مهربانم
    مهرزاد مهرگان
    ایشون توی ژنر ارکستال خیلی بنده رو تشویق کردند
    و باعث شدن بنده خیلی به این سبک توجه بیشتری کنم
    همیشه فکر میکردم موزیک ارکستال واسه ما ایرانیا بی معناست
    هرچی کار میکردیم به محض اینکه پلی میکردم هرکس یه چیزی میگفت
    چقدر خوب میشد اگر همه ی مردم ما به اندازه ی درک ِ موسیقی ِ واقعی
    علم موسیقایی داشتند
    اون وقت این سبک های یونانی و ترکی و عربی و ... وارد موزیک ما نمیشد
    و مارو محدود نمیکرد
    بله بنده کلاسیک کار میکنم
    ولی به اندازه ی خودم به مویک پاپ تسلط دارم
    اینو بگم کسی که کلاسیک کار کنه پاپ واسش پیش پا افتاده تر هستش
    ولی اصلا منظورم به خودم نیست !
    سوء تفاهم نشه
    بنده فقط درحال ِ فراگیری ِ موزیک کلاسیک هستم
    البته مردم ِ ما با دو سه خط نوشته نظرشون عوض نمیشه
    ولی مهرزاد به من ثابت کرد هنوز کسانی هستند که به
    موسیقی ِ فاخر جهانی علاقه دارند
    ممنونم ازش
    تقدیم به همه
    (پروژه کامل نیست البته)
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید




    تعداد کل آرای این پست : 16
    تعداد آرای مثبت : 16

    *** سفارش آهنگسازی و تنظیم پذیرفته میشود ***
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ در ساعت 02:28

  2. 10 کاربر زیر از M.Hosseini برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. arasharsa آواتار ها
    arasharsa
    شماره کاربری
    21898
    هنــرمنـد انجمن
    مهر /۱۳۹۱
    1,435
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1961
    1,232
    سپاس از شما 3,807 بار در 755 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تبریک میگم خیلی زیبا بود


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ در ساعت 03:30

  5. 2 کاربر زیر از arasharsa برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,275
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13556
    9,381
    سپاس از شما 18,968 بار در 5,309 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    درود بر محمدرضای عزیز .
    بسیار بسیار ممنونم ازت برادر دلسوز و مهربانم .
    اخیرا با محبت هات داری منو شرمنده میکنیا .
    امید به جبرانش دارم .
    قطعه ی ( یا به عبارت بهتر ایده ی زیبایی ) شده .
    چون معمولا به یک موزیک کامل، قطعه گفته میشه .
    و اما در مورد کارت :
    بهتر بود یک مقدار بیشتر ادامه میدادی تا اه... آهنگساز بیشتر نمایان بشه .
    ( منظورم این نیست که حتما سازهای دیگه ی ارکستر سمفونیک رو وارد کار میکردی . منظورم اینه که با همین سازها ملودی رو ادامه و ایده رو بسط و گسترش میدادی و موزیک رو هدفمند میکردی )
    البته همونطور که میدونی قطعاتی که فقط برای سازهای گروه زهی آرشه ای ( ویلن - ویولا - ویلنسل _ کنترباس ) نوشته میشن بهشون کوآرتت گفته میشه . بنابراین اگر این قطعه رو فقط با سازهای زهی آرشه ای ادامه بدی موزیکت کوآرتت لقب میگیره و نه سمفونی .
    ( سلطان کوآرتت نویسی دنیا بتهوون هست )
    سمفونی به قطعاتی گفته میشه که درش از تمام سازهای ارکستر سمفونیک استفاده شده باشه .
    در هرصورت ایده ی زیبایی شده و اگر وقت کردی دوس دارم ادامه اش رو هم بسازی تا ببینم این ایده رو به کجا میکشونی .

    و اما در مورد کم مخاطب بودن موزیک ارکسترال و کلاسیک :
    اول این نکته رو بگم که این قضیه فقط در مورد شنونده های ایرانی صدق نمیکنه و در همه جای دنیا موزیک فاخر مخاطب بسیار کمی داره .
    مثلا در آمریکا عوام کنسرت جنیفر لوپز رو به یک کنسرت که درش قطعات باخ و موتزارت اجرا میشه ترجیح میدن !

    حالا باید ببینیم علت چیه که موزیک خوب و ارزشمند مخاطب کمی داره نسبت به موزیک عوامپسند و به اصطلاح یکبار مصرف ؟! :
    از یک لحاظ باید به عوام حق بدیم که نتونن موزیک فاخر گوش بدن .
    چون درصد زیادی از مخاطبین موسیقی رو عوامی تشکیل میدن که هیچ سر رشته ای از تئوری و مبانی موسیقی ندارن و براشون هضم کردن موزیک های کلاسیک بسیار دشوار هست .
    ( معمولا آهنسازهایی هم که موزیک عوامپسند و یکبار مصرف میسازن سر رشته ای از تئوری و مبانی موسیقی ندارن و اگر بخوان هم نمیتونن موزیک کلاسیک بسازن و موسیقی رو فقط بصورت حسی و گوشی فرا گرفتن و خودشون هم قبل از اینکه موزیک کار کنن جزو مخاطبین همین موزیک های یکبار مصرف بودن ! )

    از یک لحاظ دیگه ، میشه مخاطبین موزیک های عوامپسند رو کم کم و به مرور زمان با موزیک های فاخر آشنا کرد .
    مثلا آهنگساز میتونه در موزیک پاپ به مرور المان های موزیک فاخر رو اضافه کنه .
    مثلا یک ملودی پاپ و عوامپسند بسازه و درش بصورت جزئی از سازبندی ها و هارمونی های موزیک کلاسیک استفاده کنه ( بدون اینکه به ساختار کلی و عوامپسند بودن اون ملودی دست بزنه ) .
    و بعد کم کم و به مرور زمان مقدار المان های موزیک فاخر رو در قطعات بعدی زیادتر کنه .
    در ادامه میتونه یک ملودی پاپ و عوامپسند رو تماما با سازبندی و هارمونی های مختص به موزیک کلاسیک تنظیم کنه که به اصطلاح بهش سبک " پاپ کلاسیک " گفته میشه ( مثلا حتی از تکنیک کنترپوآن و فوگ هم در اون قطعه استفاده کنه ) .
    ( در ایران حامی ، نیما مسیحا و مانی رهنما در سبک پاپ کلاسیک کار میکنن . یعنی ارکستر کاملا کلاسیک هست و ملودی ها اکثرا پاپ )
    و اما بعد از اینکه عوام به غیر از ملودی با زیرساخت های موزیک فاخر و کلاسیک آشنا شدند ، حالا آهنگساز میتونه تو ملودی ( که پرطرفدار ترین بخش ِ یک قطعه برای عوام هست ) دست ببره و باز هم به مرور شنونده رو برای شنیدن یک موزیک کاملا کلاسیک آماده کنه .
    البته این یک پروسه ی پر هزینه و طولانی مدت هست و شاید حتی یک نسل طول بکشه ! ( و مهتر از همه اینکه اگه موزیک الکترونیک اجازه بده ! )

    و همچنین این ایده فکر نمیکنم در ایران جواب بده !
    اولا مخاطب عوام ایرانی به شدت به موزیک های ضعیف ، یکبار مصرف و روضه ای عادت کرده و اگه یک آهنگ در سبک های روضه و مداحی نباشه بشدت اون آهنگ رو پس میزنه !
    و اینکه در ایران موسیقی کاملا خواننده محور هست و عوام موزیکی رو که درش خواننده وجود نداشته باشه اصلا جزو موسیقی نمیدونن و حتما باید یک صدای اتوتیونی اون وسط به مداحی و روضه خوانی بپردازه تا ملت رضایت بدن و اون آهنگ رو گوش بدن !
    ( اینو بخاطر این عرض کردم که اکثر قطعات آهنگسازان کلاسیک بی کلام و بدون خواننده هست و برای اینکه بتونیم شنونده های ایرانی رو با موزیک کلاسیک آشنا کنیم باید اول خواننده محوری رو از موزیک ایرانی حذف کنیم که در ایران کار بسیار مشکلیه )

    دوما آهنگسازها و تنظیم کننده های موزیک پاپ ایرانی اکثرا سواد موسیقی ندارن و هرکسی که در گذشته در مجالس عروسی کیبورد میزده الان شده تنظیم کننده ! و یا کسی که در گذشته در هیئت محلشون مداحی میکرده حالا شده خواننده !!

    سوما همانطور که عرض کردم این طرح نیاز به هزینه ی بالایی داره و در ایران فکر نمیکنم هیچ کمپانی ای ریسک کنه و اینجور هزینه ها رو تقبل کنه .
    ( مثلا معدود کسانی که در ایران موزیک فاخر کار میکنن تمامه هزینه های آلبومشون رو از جیب خودشون میپردازن و صد البته آلبومشون تنها به جرم اینکه فاخر هست و مخاطب رو گول نمیزنه فروش چندانی نمیکنه تا لااقل هزینه های آلبوم یر به یر بشه . حالا سود پیشکش ! )
    ( مثلا حامی که به نظر من مرد شماره یک خواننده های داخل ایران هستش ، تمامه هزینه های آلبوم رو شخصا از جیب خودش پرداخت میکنه و اگه می بینین روی آلبومش اسم کمپانی خورده تنها به این دلیل هست که اون کمپانی ( در قبال دریافت پول از حامی ) مسئول انتشار و پخش آلبوم هست .

    و اما نتیجه گیری اینکه :
    یا باید عوام برن دنبال یادگیری و مطالعه در مورد تئوری و مبانی موسیقی ( که این از لحاظ عقلی امکانپذیر نیست )
    و یا اینکه آهنگسازها یک ت.... به خودشون بدن و به مرور زمان عوام رو با موسیقی های فاخر و ارزشمند آشنا کنن ( که این مورد از لحاظ عقلی و یا حداقل بر روی کاغذ امکانپذیره )
    آهنگسازها و خواننده ها وقعا در قبال شنونده های موسیقی مسئول هستن و اگه موزیک ضعیفی در جامعه وجود داره 95 درصد تقصیر آهنگسازها و خواننده ها هست که هیچ تلاشی نمیکنن و یا به علم و سوادشون اضافه نمیکنن برای اینکه بتونن شنونده ها رو با موزیک فاخر آشنا کنن .
    ( نوک پیکانم رو به سمت کسی نشانه نمیرم و اولین نفر من خودم رو مقصر میدونم . یعنی چندین بار شده بخاطر پول و کفاف ندادن هزینه های زندگی مجبور شدم موزیک ضعیف و یکبار مصرف بسازم . موزیکی که خودم هیچ علاقه ای بهش نداشتم و فاخر نبوده. و این بخاطر اینه که از هنرمندان حمایت مالی نمیشه )

    محمدرضا ، باز هم سپاسگزارم از تو برادر مهربانم و همچنین عذر میخوام ازت بخاطر اینکه با این متن نسبتا طولانی سرت رو درد آوردم .

    بقول شاعر بلند آوازه و معروف قرن هفتم یعنی " ابوحمزه ی سلفی ِ سقفی ِبلخ آبادی الا ابن الدوله " !!!! :
    دوستت دارم خیلی زیاد ، به چشمان ات هم خیلی میاد !!!


    تعداد کل آرای این پست : 11
    تعداد آرای مثبت : 11
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ در ساعت 07:52

  7. 8 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. canopus آواتار ها
    canopus
    شماره کاربری
    44161
    کاربر تازه وارد
    تیر /۱۳۹۲
    49
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی94
    112
    سپاس از شما 80 بار در 39 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    زیباست
    موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ در ساعت 12:23

  9. 2 کاربر زیر از canopus برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. M.Hosseini آواتار ها
    M.Hosseini
    شماره کاربری
    295
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    ایران
    2,229
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی10467
    4,764
    سپاس از شما 10,569 بار در 2,055 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر محمدرضای عزیز .
    بسیار بسیار ممنونم ازت برادر دلسوز و مهربانم .
    اخیرا با محبت هات داری منو شرمنده میکنیا .
    امید به جبرانش دارم .
    قطعه ی ( یا به عبارت بهتر ایده ی زیبایی ) شده .
    چون معمولا به یک موزیک کامل، قطعه گفته میشه .
    و اما در مورد کارت :
    بهتر بود یک مقدار بیشتر ادامه میدادی تا اه... آهنگساز بیشتر نمایان بشه .
    ( منظورم این نیست که حتما سازهای دیگه ی ارکستر سمفونیک رو وارد کار میکردی . منظورم اینه که با همین سازها ملودی رو ادامه و ایده رو بسط و گسترش میدادی و موزیک رو هدفمند میکردی )
    البته همونطور که میدونی قطعاتی که فقط برای سازهای گروه زهی آرشه ای ( ویلن - ویولا - ویلنسل _ کنترباس ) نوشته میشن بهشون کوآرتت گفته میشه . بنابراین اگر این قطعه رو فقط با سازهای زهی آرشه ای ادامه بدی موزیکت کوآرتت لقب میگیره و نه سمفونی .
    ( سلطان کوآرتت نویسی دنیا بتهوون هست )
    سمفونی به قطعاتی گفته میشه که درش از تمام سازهای ارکستر سمفونیک استفاده شده باشه .
    در هرصورت ایده ی زیبایی شده و اگر وقت کردی دوس دارم ادامه اش رو هم بسازی تا ببینم این ایده رو به کجا میکشونی .

    و اما در مورد کم مخاطب بودن موزیک ارکسترال و کلاسیک :
    اول این نکته رو بگم که این قضیه فقط در مورد شنونده های ایرانی صدق نمیکنه و در همه جای دنیا موزیک فاخر مخاطب بسیار کمی داره .
    مثلا در آمریکا عوام کنسرت جنیفر لوپز رو به یک کنسرت که درش قطعات باخ و موتزارت اجرا میشه ترجیح میدن !

    حالا باید ببینیم علت چیه که موزیک خوب و ارزشمند مخاطب کمی داره نسبت به موزیک عوامپسند و به اصطلاح یکبار مصرف ؟! :
    از یک لحاظ باید به عوام حق بدیم که نتونن موزیک فاخر گوش بدن .
    چون درصد زیادی از مخاطبین موسیقی رو عوامی تشکیل میدن که هیچ سر رشته ای از تئوری و مبانی موسیقی ندارن و براشون هضم کردن موزیک های کلاسیک بسیار دشوار هست .
    ( معمولا آهنسازهایی هم که موزیک عوامپسند و یکبار مصرف میسازن سر رشته ای از تئوری و مبانی موسیقی ندارن و اگر بخوان هم نمیتونن موزیک کلاسیک بسازن و موسیقی رو فقط بصورت حسی و گوشی فرا گرفتن و خودشون هم قبل از اینکه موزیک کار کنن جزو مخاطبین همین موزیک های یکبار مصرف بودن ! )

    از یک لحاظ دیگه ، میشه مخاطبین موزیک های عوامپسند رو کم کم و به مرور زمان با موزیک های فاخر آشنا کرد .
    مثلا آهنگساز میتونه در موزیک پاپ به مرور المان های موزیک فاخر رو اضافه کنه .
    مثلا یک ملودی پاپ و عوامپسند بسازه و درش بصورت جزئی از سازبندی ها و هارمونی های موزیک کلاسیک استفاده کنه ( بدون اینکه به ساختار کلی و عوامپسند بودن اون ملودی دست بزنه ) .
    و بعد کم کم و به مرور زمان مقدار المان های موزیک فاخر رو در قطعات بعدی زیادتر کنه .
    در ادامه میتونه یک ملودی پاپ و عوامپسند رو تماما با سازبندی و هارمونی های مختص به موزیک کلاسیک تنظیم کنه که به اصطلاح بهش سبک " پاپ کلاسیک " گفته میشه ( مثلا حتی از تکنیک کنترپوآن و فوگ هم در اون قطعه استفاده کنه ) .
    ( در ایران حامی ، نیما مسیحا و مانی رهنما در سبک پاپ کلاسیک کار میکنن . یعنی ارکستر کاملا کلاسیک هست و ملودی ها اکثرا پاپ )
    و اما بعد از اینکه عوام به غیر از ملودی با زیرساخت های موزیک فاخر و کلاسیک آشنا شدند ، حالا آهنگساز میتونه تو ملودی ( که پرطرفدار ترین بخش ِ یک قطعه برای عوام هست ) دست ببره و باز هم به مرور شنونده رو برای شنیدن یک موزیک کاملا کلاسیک آماده کنه .
    البته این یک پروسه ی پر هزینه و طولانی مدت هست و شاید حتی یک نسل طول بکشه ! ( و مهتر از همه اینکه اگه موزیک الکترونیک اجازه بده ! )

    و همچنین این ایده فکر نمیکنم در ایران جواب بده !
    اولا مخاطب عوام ایرانی به شدت به موزیک های ضعیف ، یکبار مصرف و روضه ای عادت کرده و اگه یک آهنگ در سبک های روضه و مداحی نباشه بشدت اون آهنگ رو پس میزنه !
    و اینکه در ایران موسیقی کاملا خواننده محور هست و عوام موزیکی رو که درش خواننده وجود نداشته باشه اصلا جزو موسیقی نمیدونن و حتما باید یک صدای اتوتیونی اون وسط به مداحی و روضه خوانی بپردازه تا ملت رضایت بدن و اون آهنگ رو گوش بدن !
    ( اینو بخاطر این عرض کردم که اکثر قطعات آهنگسازان کلاسیک بی کلام و بدون خواننده هست و برای اینکه بتونیم شنونده های ایرانی رو با موزیک کلاسیک آشنا کنیم باید اول خواننده محوری رو از موزیک ایرانی حذف کنیم که در ایران کار بسیار مشکلیه )

    دوما آهنگسازها و تنظیم کننده های موزیک پاپ ایرانی اکثرا سواد موسیقی ندارن و هرکسی که در گذشته در مجالس عروسی کیبورد میزده الان شده تنظیم کننده ! و یا کسی که در گذشته در هیئت محلشون مداحی میکرده حالا شده خواننده !!

    سوما همانطور که عرض کردم این طرح نیاز به هزینه ی بالایی داره و در ایران فکر نمیکنم هیچ کمپانی ای ریسک کنه و اینجور هزینه ها رو تقبل کنه .
    ( مثلا معدود کسانی که در ایران موزیک فاخر کار میکنن تمامه هزینه های آلبومشون رو از جیب خودشون میپردازن و صد البته آلبومشون تنها به جرم اینکه فاخر هست و مخاطب رو گول نمیزنه فروش چندانی نمیکنه تا لااقل هزینه های آلبوم یر به یر بشه . حالا سود پیشکش ! )
    ( مثلا حامی که به نظر من مرد شماره یک خواننده های داخل ایران هستش ، تمامه هزینه های آلبوم رو شخصا از جیب خودش پرداخت میکنه و اگه می بینین روی آلبومش اسم کمپانی خورده تنها به این دلیل هست که اون کمپانی ( در قبال دریافت پول از حامی ) مسئول انتشار و پخش آلبوم هست .

    و اما نتیجه گیری اینکه :
    یا باید عوام برن دنبال یادگیری و مطالعه در مورد تئوری و مبانی موسیقی ( که این از لحاظ عقلی امکانپذیر نیست )
    و یا اینکه آهنگسازها یک ت.... به خودشون بدن و به مرور زمان عوام رو با موسیقی های فاخر و ارزشمند آشنا کنن ( که این مورد از لحاظ عقلی و یا حداقل بر روی کاغذ امکانپذیره )
    آهنگسازها و خواننده ها وقعا در قبال شنونده های موسیقی مسئول هستن و اگه موزیک ضعیفی در جامعه وجود داره 95 درصد تقصیر آهنگسازها و خواننده ها هست که هیچ تلاشی نمیکنن و یا به علم و سوادشون اضافه نمیکنن برای اینکه بتونن شنونده ها رو با موزیک فاخر آشنا کنن .
    ( نوک پیکانم رو به سمت کسی نشانه نمیرم و اولین نفر من خودم رو مقصر میدونم . یعنی چندین بار شده بخاطر پول و کفاف ندادن هزینه های زندگی مجبور شدم موزیک ضعیف و یکبار مصرف بسازم . موزیکی که خودم هیچ علاقه ای بهش نداشتم و فاخر نبوده. و این بخاطر اینه که از هنرمندان حمایت مالی نمیشه )

    محمدرضا ، باز هم سپاسگزارم از تو برادر مهربانم و همچنین عذر میخوام ازت بخاطر اینکه با این متن نسبتا طولانی سرت رو درد آوردم .

    بقول شاعر بلند آوازه و معروف قرن هفتم یعنی " ابوحمزه ی سلفی ِ سقفی ِبلخ آبادی الا ابن الدوله " !!!! :
    دوستت دارم خیلی زیاد ، به چشمان ات هم خیلی میاد !!!
    سلام عزیزم
    عیدت پیشاپیش مبارک
    ممنون از لطفت
    و مرسی که دلیل ِ کم مخاطب بودن این سبک رو
    به صورت کامل توضیح دادی
    مواظب خودت باش


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2

    *** سفارش آهنگسازی و تنظیم پذیرفته میشود ***
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ در ساعت 12:27

  11. 2 کاربر زیر از M.Hosseini برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. sirvan.amg آواتار ها
    sirvan.amg
    شماره کاربری
    52317
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۲
    تهران
    723
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی945
    37
    سپاس از شما 900 بار در 452 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.Hosseini تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام عزیزم
    عیدت پیشاپیش مبارک
    ممنون از لطفت
    و مرسی که دلیل ِ کم مخاطب بودن این سبک رو
    به صورت کامل توضیح دادی
    مواظب خودت باش
    خیلی عالی بود.عین این موزیک تیتراژ فیلمهای فاخر شده


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ در ساعت 16:32

  13. 2 کاربر زیر از sirvan.amg برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. piter1367 آواتار ها
    piter1367
    شماره کاربری
    65308
    کاربر تازه وارد
    اسفند /۱۳۹۲
    4
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4
    1
    سپاس از شما 3 بار در 2 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام خیلی زیبا بود ولی فکرکنم اگه صدای پترن یکو یه کم بیاری بالا بهتربشه


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ در ساعت 16:40

  15. 2 کاربر زیر از piter1367 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. ahmadbf آواتار ها
    ahmadbf
    شماره کاربری
    16913
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    بجنورد
    945
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی332
    1,359
    سپاس از شما 554 بار در 419 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    با مهرزاد موافقم واقعا یک بار مصرف که سهله نیم بار مصرف هم نیستن موزیک های الان فقط یک کیک که هر دو ثانیه میزنه با یک اسنر و یک خط باس و آرپژ های تکراری نکسوز که اصلا موزیک نیستن
    که اتفاقا حامی مالی بیشتری دارن


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ‏****
    شـرمــنـده کــه بــی تـــو نــفـس میــکــشم هنــوز
    احــمــد

    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ در ساعت 19:44

  17. کاربران زیر از شما ahmadbf عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,275
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13556
    9,381
    سپاس از شما 18,968 بار در 5,309 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ahmadbf تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با مهرزاد موافقم واقعا یک بار مصرف که سهله نیم بار مصرف هم نیستن موزیک های الان فقط یک کیک که هر دو ثانیه میزنه با یک اسنر و یک خط باس و آرپژ های تکراری نکسوز که اصلا موزیک نیستن
    که اتفاقا حامی مالی بیشتری دارن
    آفرین بر تو که در شنیدن موسیقی محدود و بسته نیستی و آزاد فکر میکنی .


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۰۱ در ساعت 01:45

  19. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۲/۲۲, 21:53
  2. ویدیوی ِ آموزشی تنظیم ِ موزیک رپ (گنگ)/اختصاصی انجمن/M.Hosseini
    توسط M.Hosseini در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۲/۰۳, 00:00
  3. آموزش ساخت موزیک اجتماعی رپ(2) "اختصاصی سایت"M.Hosseini
    توسط M.Hosseini در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۱/۲۴, 18:00
  4. سورس موزیک پاپ ترنس تقدیم به سعید باران عزیز
    توسط M.Hosseini در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۰/۱۷, 10:45
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۱۷, 01:00

جستجو شده ها

M.Hosseini

گروه ارکستال

تا این لحظه 70 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی