کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: گفت.وگويي با پي.ير بولز آهنگساز و رهبر اركستر فرانسوي

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض گفت.وگويي با پي.ير بولز آهنگساز و رهبر اركستر فرانسوي

    اخبار موسيقي ايران - نيما توسلي :پي.ير بولز، آهنگساز و رهبر اركستر متولد بيست.وششم.مارس 1925 در مونبريسون (لوآر) بي.ترديد يكي از برجسته.ترين موسيقيدانان نيمه دوم قرن بيستم است. وي نه.تنها تصنيف قطعات مشهوري چون پتك بدون استاد (1955)، پاسخ.ها(1984)، ديالوگ. سايه.هاي دوگانه، مالارمه و رهبري بسياري از آثارآهنگسازان چون واگنر، آلبان برگ، شوئنبرگ و استرا وينسكي را برعهده داشته،بلكه با مشاركت در فعاليت.هاي تحقيقي مراكزي چون راديو بادن بادن، كولوني،دوناشينگن و بي..بي..سي عرصه.هاي جديدي را در زمينه پيوند موسيقي و فيزيكآكوستيك گشوده است.
    بولز در سال 1964 با تاليف كتابي كم.نظير به نام «موسيقي امروز» ايده.ها ونظريات بديعي را در زمينه موقعيت موسيقي در جهان امروز بيان مي.كند. در سال 1974، وي به خطيرترين و ارزشمندترين اقدام خود دست مي.زند: تاسيس «موسسهپژوهش.هاي تطبيقي آكوستيك و موسيقي» (IRCAM)؛ پژوهشگاهي كم.نظير كه بولز تا سال 1992 رياست آن را برعهده داشت. در 1975 به دعوت ميشل فوكو كرسي.هاييرا در كولوژ دوفرانس در زمينه فلسفه و موسيقي مدرن برگزار مي.كند. در 1976بولز تصميم مي.گيرد به يكي ديگر از ايده.هايش صورتي واقعي دهد: Ensembleinter contem porain يا همان EIC. اين گروه (آنسامبل) در كنار گروه.هاييچون شو.ئنبرگ و اركستر كولوني از مشهورترين گروه.هاي موسيقي مدرن است. دراين گفت.وگو تاريخ و سابقه تاسيس IRCAM و EIC و نيز رابطه بين موسيقي وعلوم.پايه را با بولز بررسي كرديم كه اينك پيش.روي شماست.

    ..شما در 1976 به تشويق ميشل گاي 1 دست به تاسيس EIC زديد. ايده شما درابتدا تشكيل يك اركستر بزرگ بود اما بعدها اين اركستر كوچك.تر شد.
    نه دقيقا. در همان دوره. زماني تاسيس IRCAM (موسسه پژوهش.هاي تطبيقيآكوستيك و موسيقي) به اين نتيجه رسيدم كه آثاري كه در اين موسسه تمرين وبراي مخاطبان اجرا مي.شود احتياج به يك گروه ورزيده اجرايي دارد؛ گروهي كهتمام.وقت در اختيار موسسه باشد. پس از اينكه تصميم گرفتيم EIC را تشكيلدهيم، به كمك نيكولاس اسنومن 2 تلاش كرديم به تعريفي مشخص از اندازه(size)، محتويات و تناسبات بين سازهاي بادي چوبي، برنجي، سازهاي زهي،كوبه.اي و شستي.دارها برسيم. در انتها نيز اسنومن با مطالعه بخش اعظمي ازقطعات و آثار قرن بيستم توانست چگونگي و چيستي كار را مشخص كند.
    ..تركيب اصلي چه بود؟
    سازهاي بادي چوبي به همراه يك كلارینت باس، يك گروه سازهاي بادي برنجي،گروه سازهاي زهي شامل سه ويلن، دو ويلن آلتو، دو ويلن سل و يك كنترباس،همچنين سه نوازنده سازهاي شستي.دار يك هارپ و سه نوازنده سازهاي كوبه.اي.گرچه اين تركيب ايده.آل نبود اما حداقل قابليت آن را داشت كه بسياري ازآثار قرن بيستم را اجرا كند. البته قصد محدود كردن آنسامبل را نداشتيم.مثلا وقتي به نوازندگان ديگري احتياج مي.شد گروه پذيراي آنان بود. اما يكهسته دايمي وجود داشت. بعد تصميم گرفتيم يك آنسامبل تكميلي براي EIC تشكيلدهيم. يك گروه كوچك سازهاي زهي به اضافه چند ساز بادي چوبي، بادي برنجي ويك تمپونیست3 اين.گونه آنسامبل به آنسامبل موازاتي معروف است.
    ..استخدام و عضوگيري در EIC چگونه بود؟ چطور براي يك آنسامبل كه خود راكاملا وقف موسيقي معاصر كرده بود و افراد آن بايد يك تعهد دقيق مي.دادند،نوازنده انتخاب مي.كرديد؟
    آنچه باعث پيوستن نوازندگان به EIC مي.شد خود دليلي است بر تمايل و علاقهزياد آنان به موسيقي معاصر. ما اه....مان را پنهان نمي.كرديم و نوازندگانهم كاملا آگاهانه عمل مي.كردند. قبول دارم كه موسيقي معاصر براي EIC امريبنيادين است اما نوازندگان فرصت خواهند داشت كه به ساير سبك.ها و دوره.هاهم توجه كنند. نوازنده براي عميق و غني. كردن ديدگاهش نياز دارد با سبك.ها و تكنيك.هاي ديگر آشنا شود.
    ..نحوه انتخاب چگونه بود؟
    به.طور سنتي نوازندگي آنان را مي.شنيديم. ما يك روش كاملا تجربي برايانتخاب داشتيم و آن هم استفاده از مديريت هنري و اخذ راي است. يك هياتگزينش به شكلي مشورتي صلاحيت نوازندگان را مورد بررسي قرار مي.داد و نظرخود را اعلام مي.كرد. اما تصميم نهايي به وسيله شخص مدير هنري گرفته مي.شد و مسووليت همه چيز هم به گردن او بود.
    ..چرا چنين روشي را برگزيديد؟
    فكر مي.كنم اين بهترين راه گزينش است چون از تمامي مخاطرات، سازش.ها وپنهان.كاري.ها جلوگيري مي.كند. من در موقعيت.هايي خاص نوازندگاني رااستخدام كردم كه تا قبل از آن. هيچ.گونه تجربه اجرايي نداشتند و در20،19.سالگي تنها توانسته بودند تحصيلات خود را تمام كنند. جوانان در اينسن بسيار انعطاف.پذير هستند و به راحتي مي.توان آنان را تربيت كرد. در اينشرايط نمي.توان به شكل سيستماتيك دست به انتخاب زد. اگر نوازنده جواني بااستعداد و علاقه.مند باشد به بي.تجربه بودنش توجه نمي.كنم. خودم هممسووليتش را مي.پذيرم.
    ..يعني به.تدريج تجربه كسب مي.كنند.
    آنها تجربه را به شكلي متداوم و طي مواجهه با آثار كسب مي.كنند. وظيفه من اين است كه مطمئن شوم اين تجربه به دست آمده.
    ..لطفا مراحل انتخاب را شرح دهيد.
    در ابتدا داوطلبان قطعات كلاسيك مي.نوازند. اين به ما اجازه مي.دهد تا بهارزيابي شيوه نوازندگي، مهارت.ها و نيز توجه آنان به روابط بين مجموعه آثار استاندارد و آثار معاصر بپردازيم. پس از اين مرحله آنان به دلخواه قطعاتمدرن مي.نوازند. پس از اين بايد يك يا دو قطعه از موسيقي كلاسيك قرن بيستمرا بنوازند و در نهايت بايد در آزمون روخواني پارتيتور (صفحه نت.نوشت) شركت كنند. پس از اين مراحل هيات داوري بررسي و بحث را آغاز مي.كند.
    ..همزمان با فعاليت.هاي EIC گروه.هاي موسيقي مدرن ديگري هم وجود داشتند. چگونه توانستيد بين خود و آنان تمايزي ايجاد كنيد؟
    سه نوع موضوع پيش.روي ما بود. اول يكپارچه.سازي مجموعه آثار نيمه اول قرنبيستم كه بسيار مهم هستند. اين غيرممكن است كه بدون در نظر گرفتن سير وروند زبان موسيقايي به كار بپردازند. شما نمي.توانيد بدون آشنايي باشوئنبرگ 4 و آنتون وبرن 5 ناگهان از موسيقي هايدن به اشتوكهاوزن 6 برسيد.بنابراين براي اجراي موسيقي قرن بيستم بايد ريشه.هاي اصلي آن را بررسي واجرا كرد. دومين مساله موضوع كشف بود؛ كشف نوازندگي نوين، ابداع شيوه.ايجديد براي آثاري كه به تازگي تصنيف شده.
    ..و سومين موضوع؟
    رابطه نوازندگان با IRCAM يا به زبان ديگر رابطه بين سازهاي نوازندگان باتكنولوژي. هيچ چيز مهم.تر از اين موضوع نيست. به.طور كل نوازندگان تمايلدارند بدانند تكنولوژي امروز چه چيز جديدي براي سازهايشان به ارمغان آورده. بسياري از نوازندگان نوعي علاقه و همفكري با IRCAM احساس مي.كنند و بامشاركت در فعاليت.هاي اين پژوهشگاه تجربيات زيادي را حاصل كرده.اند.
    اما موضوع چهارمي هم بعدها به ميان آمد: «آموزش». اين امر از سه زاويه قابل بررسي است. اول از سمت نوازندگاني كه به تازه.واردها مطالبي را در زمينهتسلط بر تكنيك.هاي مدرن و چگونگي تكميل نوازندگي ياد مي.دهند. دومين زاويه، شركت جوانان در رهبري اركستر است. به.طور كلي رهبران جوان هرگز يا به ندرت فرصت رهبري كردن يك اركستر را پيدا مي.كنند چون مديران اركستر از ريسك وهزينه آن مي.ترسند.
    سومين زاويه، آموزش و سهيم كردن آهنگسازان است. موسيقيدانان جواني كه هنوزدر كلاس.هاي آهنگسازي شركت مي.كنند و به ندرت فرصت شنيدن آثار خود رابه.وسيله يك آنسامبل حرفه.اي دارند. در EIC بارها آثار دانشجويان به.وسيلهخودشان اجرا و رهبري شده است. از زماني كه سه بخش نوازندگي، آهنگسازي ورهبري در جدول فعاليت.هاي ما قرار گرفت موسيقيدانان جوان توانستند آثارجديد خود را با كيفيتي عالي، اجرا كرده و مورد بررسي قرار دهند.
    ..اين ايده از كجا آغاز شد؟
    از كلاس.هاي تابستاني موسيقي قرن بيستم كه توسط بنياد بزرگ Cite de lamusique برپا مي.شد و همچنين كلاس.هايي كه با مشاركت كنسرواتوار پاريستشكيل داده بوديم بسياري از دانشجويان كنسرواتوار پس از اين كلاس.ها جذبIRCAM و آنسامبل مي.شدند.
    ..اجازه دهيد به برنامه.هايتان در زمينه موسيقي قرن بيستم بازگرديم. شما در EIC همه چيزي را اجرا نمي.كرديد، بلكه دست به انتخاب مي.زديد...
    بعضي از نام.ها و آثار به علت اهميت.شان خود را بيش از سايرين به ما تحميلمي.كنند. در ابتدا سعي كرديم يك ارتباط و انسجام موضوعي در آنسامبل ايجادشود. آثار سه آهنگساز بزرگ ويني (شوئنبرگ)، آلبان برگ و آنتون وبرن) بخشاصلي كارمان را تشكيل مي.داد، همچنين آثار بارتوك7. تعداد زيادي از آثارمجلس بارتوك كه احتياج به رهبري نداشت در برنامه قرار گرفت. روي آثار ادگار وارز8 نيز به صورت جدي كار كرديم چون اكثر آثار وارز دقيقا با اندازه وقابليت.هاي EIC منطبق بود.
    ..بيشتر آثار ارايه.شده به.وسيله EIC، موسيقي مجلسي است. شما كمتر به اجراي موسيقي حاشيه.اي مانند ميني.ماليسم تمايل داشتيد.
    اصلا درست نيست. ما آثار ميني.ماليست.ها را نيز اجرا كرده.ايم. اما شخصانمي.توانم تظاهر كنم كه موسيقي ميني.مال را دوست دارم. با اين وجود تمايلات شخصي من در برنامه.ريزي EIC تاثير منفي نداشته.
    براي مثال ديويد رابرت سون 9 به.طور مرتب آثار استيو رايچ 10 را اجرا كرده است. چون خيلي خوب موسيقي رايچ را مي.شناسد.
    ..از يانيس گزناكيس (11) چطور؟
    آثار گزناكيس از همان اول با قاعده و نظمي خاص به اجرا گذاشته مي.شد. شخصامجموعه Jalons او را رهبري كردم. اين اجرا براي دهمين سالگرد تاسيس EICارايه شد. آثار هنرمنداني چوني لوسيانو بريو، پوسور، اشتوكها وزن، لي گتينونو، دوناتوني و نيز اليويه.مسيانو... . من فكر نمي.كنم هيچ.كدام از قطعات مهم قرن بيستم توانسته باشند از چنگ ما فرار كنند.
    ..موسسه پژوهش.هاي تطبيقي را قبل از تشكيل EIC تاسيس كرديد. سال 1970. اين اولين مركز پژوهش موسيقي بود كه...
    دقيقا. IRCAM مركزي است براي پژوهش. من در آن زمان به اين نتيجه رسيدم كهسهم پژوهش از كيك موسيقي بسيار اندك است. در آمريكا پژوهش غالبا در قلبدانشگاه.ها صورت مي.گيرد. يك جايي مثل دژ نظامي كه ارتباط كمي با دنيايخارج دارد. در لندن تنها يك مركز پژوهشي وجود دارد و در آلمان هم تا قبل از دهه 60 اصلا چيزي وجود نداشت. تمامي استوديوهاي موسيقي فرسوده بودند واكثرا وابسته به سازمان.ها و شبكه.هاي راديويي كه به دليل گسترش تلويزيونمرتبا بودجه.هايشان كم مي.شد. اين استوديوها به عنوان چيزي بي.مصرف معرفيشده بودند و هر روز هم وضع اقتصادي.شان بدتر مي.شد.
    طرح يك موسسه مستقل در ذهن من از مدت.ها پيش وجود داشت. فقط منتظر يك فرصتبودم. مي.خواستم يك موسسه بي.همتا تاسيس كنم. وقتي ژرژ پمپيدو 11 از منبراي كار در مركز فرهنگي - هنري.اش دعوت كرد، احساس كردم كه روياهايم بهواقعيت تبديل شده است. تلاش.هايي در زمينه تاسيس نهادهاي پژوهشي قبل ازIRCAM نيز وجود داشت اما تقريبا همگي به شكست منجر شده بود.
    مثل فعاليت.هاي بنياد فيزيك ماكس پلانك در آلمان. دانشمندان اين بنيادپيشنهاد داده بودند كه موسسسه.اي پژوهشي براي موسيقي در اين بنياد تاسيسشود. يك موسسه كه مي.توانست هم وسيع.تر و هم داراي كاربردهاي گسترده.تري از IRCAM باشد. مجموعه.اي شامل بخش.هايي مثل: آموزش، اجرا و پژوهش. از من نيز براي مديريت بخش موسيقي معاصر دعوت به عمل آمد. در سال 1967 از من خواستند گزارشي درباره نحوه فعاليت.هاي اين بخش تهيه كنم كه به هيچ.كدام از آنايده.ها عمل نشد.
    .. چرا پروژه ماكس پلانك موفقيت.آميز نبود؟
    چون دانشمندان آلماني به نوعي انزوا.طلبي دچار شده بودند و از طرف ديگرورنر هايزن برگ 12 اعتقادي به لزوم وجود چنين موسسه.اي نداشت. به چشم آنهاخلاقيت موسيقي چيزي مثل يك گياه .خودرو بود. نيازي نمي.ديدند كه پژوهشي دراين زمينه انجام شود. اين يكي از دلايلي است كه به محدود بودن و قراردادينگريستن دانشمندان به موسيقي منجر شده است.
    .. شما ايده خود را تا سال 1969 حفظ كرديد...
    بله، در آن سال پس از مباحثاتي كه با رييس.جمهور پمپيدو داشتم، طرح خود رامجددا مورد بررسي قرار داده و نقشه اقدامات و مديريت موسسه را در راستاييخاص ترسيم كردم. گمان من اين بود كه لازم است آهنگسازان و دانشمندان مكانيداشته باشند كه در آن بدون اضطراب، فشار، اجبار و قيود مختلف با بازدهيبالايي به فعاليت بپردازند.
    .. آيا توانستيد در اين ماجراجويي تكنولوژيك رابطه دانشمندان و موسيقيدانان را اصلاح كنيد؟
    من متوجه شدم كه ايجاد چنين رابطه.اي بسيار مشكل.تر از آن است كه فكرمي..كردم. پيش از اين گمان من بر اين بود كه موسيقيدانان و دانشمندانمي.توانند شانه به شانه هم حركت كنند. اما اين فقط يك تخيل بود. اختلاف بين اين دو گروه زياد است و برقراري رابطه بسيار سخت. در اين مورد دلايلمتعددي وجود دارد. اول؛ چون دانشمندان و موسيقيدانان هر كدام به دو شيوهكاملا متفاوت تحصيل مي.كنند. دوم اينكه؛ تصورات و ذهنيت علمي و موسيقايي در دو جهت و با دو روش متفاوت بيان و كاركرد مي.يابند. يعني درك مستقيم مطالب علمي با درك موسيقايي تفاوت.هاي زيادي دارد. و سوم اينكه؛ به.طور كل خيلينادر است كه يك فرد بتواند اين دو مقوله را يكجا در خود داشته باشد. اگربه.طور استثنايي دانشمندي را پيدا كنيم كه عميقا موسيقي را درك كرده باشد،به همان اندازه مي.توانيم موسيقيداني را بيابيم كه به علوم بنيادين علاقهدارد. البته مورد اول مصاديقي دارد. يعني دانشمندان آگاه به موسيقي كم وبيش يافت مي.شوند. خيلي مشكل است يك فرد در طول زندگي.اش بتواند به جذباطلاعاتي بپردازد كه هم تخصصي هستند و هم از دو فضاي متفاوت دانايي ريشهگرفته.اند.
    البته همان.طور كه گفتم امكان توانايي داشتن يك دانشمند براي وارد شدن بهذهن يك موسيقيدان و درك او بيشتر است. يعني دانشمند هم مي.تواند درك كند كه موسيقيدان «چه مي.خواهد» و هم مي.تواند بفهمد كه «چرا مي.خواهد». همچنيندانشمند توانايي آن را دارد كه اين مسايل را در سامانه علمي انديشه خودترجمه كند. اين ويژگي بايد به مشكل معكوس در ذهن يك موسيقيدان نيز وجودداشته باشد.
    .. شما فكر مي.كنيد موسيقيدانان اين خصوصيات را ندارند؟
    يك روز پپيوندي جيونو 13 در اين باره به من گفت: «موسيقيدانان قانعنمي.شوند تا با كامپيوتر كار كنند، چون از توانايي.هاي آن آگاهي ندارند.كار با كامپيوتر براي آنان مثل نوازندگي ويلن با شش يا هفت انگشت يك چيزغيرممكن و تخيلي است.» موسيقيدانان نيازمند چيزي بيش از اين هستند، چوننمي.دانند چگونه از آنچه وجود دارد، استفاده كنند. اين يكي از مشكلاتي بودكه بايد حل مي.شد. ما احتياج به اهرمي داشتيم كه بتواند روابط بين افراد وفرهنگ معاصر را تغيير دهد. بايد يك زمينه و حلقه.اي مشترك بين دانشمندان وموسيقيدانان ايجاد مي.شد. البته نبايد از اين مساله غافل شد كه فردنمي.تواند از يك دامنه به دامنه ديگر ارتباطي دقيق برقرار كند. هر كدام ازاين دامنه.ها پارامترهاي ويژه خود را دارند. يك ارتباط دوطرفه دقيق بسيارسخت و حتي بعيد است كه شايد به سمت كم.مايگي و نگرش.هاي سطحي سوق يابد.
    پي.نوشت.ها:
    1- وزير فرهنگ فرانسه بين سال.هاي 80 - 1970
    2- يكي از اولين مديران IRCAM و بنيان.گذار London Sifonieta
    3- مهم.ترين ساز كوبه.اي در اركستر
    4- آهنگساز برجسته اتريشي و مبتكر شيوه آهنگسازي سريال
    5- آهنگساز اتريشي از شاگردان شوئنبرگ
    6- موسيقيدان مدرن آلماني
    7- بلا بارتوك (1945 – 1881) آهنگساز و پيانيست مجار
    8- آهنگساز و رهبر فرانسوي كه به شدت مورد توجه دادائيست.ها بود.
    9- آهنگساز آمريكايي و يكي از موفق.ترين مديران هنري EIC بين 2000- 1990
    10- آهنگساز مدرنيست يوناني
    11- ژرژ پمپيدو رييس.جمهور فرانسه، به دستور وي يكي از بزرگ.ترين كانون.هاي فرهنگي - هنري اروپا به نام «مركز فرهنگي هنري پمپيدو» توسط رنزو پيانومعمار ايتاليايي ساخته شد. IRCAM يكي از موسسات وابسته به اين مركز است.
    12- فيزيكدان و مدير بنياد ماكس پلانك در دهه 60 ميلادي
    13- دانشمند علوم رايانه و مبتكر رايانه تحليل.گر 4X

    منبع : شرق





    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۶/۱۷ در ساعت 14:21

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. دانلود كتابهاي شعر يغما گلرويي با لينك مستقيم
    توسط Ali_Nazari در انجمن کتابهای الکترونیکی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۵/۱۰/۲۴, 21:26
  2. آموزش ويدئويي همه نرم افزار هاي موسيقي كامل و جامع
    توسط Ali_Nazari در انجمن سایر آموزشها
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۳۱, 03:59
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۹/۲۳, 16:10
  4. همايون شجريان در گفت و گويي وي.ژه
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۰۵, 13:12
  5. حسين عليزاده با شورانگيز در كنار اركستر ملي مي.نوازد
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۶, 12:26

جستجو شده ها

استخدام اهنگساز

تا این لحظه 2 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست