کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: سوال در مورد Loudness

  1. *PEYMAN* آواتار ها
    *PEYMAN*
    شماره کاربری
    13419
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    1,615
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2300
    10,232
    سپاس از شما 3,395 بار در 1,622 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض سوال در مورد Loudness

    عرض سلام و خسته نباشید ..

    دوستان یه سوال در مورد Perceived Loudness دارم ..
    خواستم ببینم Loudness دقیقا یعنی چی ؟ و چه زمانی باید بالا باشه و چی زمانی پایین ؟
    بالا و پایین بودنش چی رو نشون میده ؟
    Loudness مربوط به میکس میشه یا مسترینگ ؟

    جهت اطلاعتون هم بگم که با اکثر مباحث میکس آشنایی دارم ...


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ در ساعت 15:14

  2. 3 کاربر زیر از *PEYMAN* برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. F-Li آواتار ها
    F-Li
    شماره کاربری
    26412
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    Mashhad
    1,954
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3668
    2,584
    سپاس از شما 4,437 بار در 1,782 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط *PEYMAN* تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض سلام و خسته نباشید ..

    دوستان یه سوال در مورد Perceived Loudness دارم ..
    خواستم ببینم Loudness دقیقا یعنی چی ؟ و چه زمانی باید بالا باشه و چی زمانی پایین ؟
    بالا و پایین بودنش چی رو نشون میده ؟
    Loudness مربوط به میکس میشه یا مسترینگ ؟

    جهت اطلاعتون هم بگم که با اکثر مباحث میکس آشنایی دارم ...
    سلام پیمان جان

    لودنس همون میزان بلندی حداکثری موزیک هستش... رابطه مستقیم با RMS در مسترینگ داره
    یعنی هرچه RMS بیشتر=> لودنس بیشتر => داینامیک کمتر

    معمولا موسیقی های ریتمیک و پر انرژی لودنس بالایی دارند و موزیک های آروم و کلاسیک لودنس معمول (فرق در نوع مسترینگ و تنظیم RMS )
    مثلا، موزیک Kill Every body از SkrilleX لودنس وحشتناک بالایی داره (RMS -6) و آلبوم سکرت گاردن لودنس متوسط داره (RMS -10 ^ -12)

    و میشه گفت لودنس موزیک اول حدودا از لحاظ عددی چند هزار برابر دومی و از بیان لگاریتم دو برابر اون هستش...
    و این یعنی خیلی!
    با توجه به این که موزیک اول در ژانر Electro -House هست و دومی Classic

    موفق باشی دوست عزیز


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ در ساعت 16:19

  5. 3 کاربر زیر از F-Li برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. *PEYMAN* آواتار ها
    *PEYMAN*
    شماره کاربری
    13419
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    1,615
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2300
    10,232
    سپاس از شما 3,395 بار در 1,622 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط f-li تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام پیمان جان

    لودنس همون میزان بلندی حداکثری موزیک هستش... رابطه مستقیم با rms در مسترینگ داره
    یعنی هرچه rms بیشتر=> لودنس بیشتر => داینامیک کمتر

    معمولا موسیقی های ریتمیک و پر انرژی لودنس بالایی دارند و موزیک های آروم و کلاسیک لودنس معمول (فرق در نوع مسترینگ و تنظیم rms )
    مثلا، موزیک kill every body از skrillex لودنس وحشتناک بالایی داره (rms -6) و آلبوم سکرت گاردن لودنس متوسط داره (rms -10 ^ -12)

    و میشه گفت لودنس موزیک اول حدودا از لحاظ عددی چند هزار برابر دومی و از بیان لگاریتم دو برابر اون هستش...
    و این یعنی خیلی!
    با توجه به این که موزیک اول در ژانر electro -house هست و دومی classic

    موفق باشی دوست عزیز
    تشکر از شما ..
    حالا وقتی لودنس بالا باشه چه جوری میشه فهمید ؟ یعنی منظورم خارج از محیط نرم افزاری هسش ..
    مثلا توی ماشین یه آهنگ ترنس میزاریم .. اگه لود نسش بالا باشه از کجاش میشه فهمید و اگر آهنگی لودنسش پایین باشه از کجا میشه فهمید ؟
    لودنس رو توی سبک های ترنس واسه چی بالا میبرن یا به طور معمول به دلیل شلوغی فضا خودش بالا میره ؟ اگه خودش بالا نمیره با چی باید ببریمش بالا ؟
    من با اف ال کار میکنم و با اکثر قسمت هاش آشنایی دارم ..
    راستی rms یعنی همون لودنس ؟ یا فرق میکنن ؟
    یکم گیج شدم تو این مساله .. ببخشید دیگه ..


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ در ساعت 19:44

  7. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5053
    4,807
    سپاس از شما 9,093 بار در 3,766 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    دوست من ، اگر بخواییم از ریشه این مساله رو مورد بررسی قرار بدیم باید بگم بحث Loudness مرتبط با بالا بودن موزیک هست ولی باید جوری باشه که دیستورتی پیش نیاد .. حالا چیکار کنیم که دیستودرتی پیش نیاد ؟؟ خب میکس خوب باعث میشه دیستورتی پیش نیاد و این طوری می تونی به لودنس مناسب برسی و این یه میکس خوب رو میطلبه که باید سشما اصول میکس رو خوب رعیات کنید .
    کمپرس و اکولایز خوب و همچنین رعایت محدوده های فرکانسی خیلی مهم هستش ..
    شما به هیچ عنوان نمی تونید با اسپیکرهای معمولی یه میکس خوب و استانداردی رو انجام بدین .


    RMS/Peak :

    کمپرسیون RMS در مسترینگ برای رساندن Level صدا به بالاترین حد ممکن و در میکس بیشتر برای ساز های غیر کوبه ای و وکال استفاده میشه
    در حالی که کمپرسیون Peak فقط به "Top-End" ها کار داره و تاثیر خیلی کمی توی بلندی صدا داره اما در میکس، این نوع کمپرسور اغلب برای کمپرسیون ساز.هایی با کاراکتر کوبه. ای percussiveمورد استفاده قرار می..گیرد.

    کمپرسور در حالت RMS نسبت به کمپرسور در حالت Peak آهسته تر واکنش نشان می دهد .

    در حالت کلی بخوام بگم لودنس بالا نشونه میکس خوب نیست .. و واسه رسیدن به لودنس خوب باید میکس خوب و اصولی داشته باشید.
    در ضمن شما بحث اف ال و این صحبتا رو از سرتون بندازید دور ..آشنا بودن به نرم افزار اف ال که میکس رو خوب نمی کنه برادر ..شما باید اصول میکس رو بلد باشید اونوقت توی کیوبیس نوئندو و همه جا می تونین پیاده کنید
    مانا باشید




    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ در ساعت 20:10

  8. 3 کاربر زیر از Reza Dehghan برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. *PEYMAN* آواتار ها
    *PEYMAN*
    شماره کاربری
    13419
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    1,615
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2300
    10,232
    سپاس از شما 3,395 بار در 1,622 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza Dehghan تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام
    دوست من ، اگر بخواییم از ریشه این مساله رو مورد بررسی قرار بدیم باید بگم بحث Loudness مرتبط با بالا بودن موزیک هست ولی باید جوری باشه که دیستورتی پیش نیاد .. حالا چیکار کنیم که دیستودرتی پیش نیاد ؟؟ خب میکس خوب باعث میشه دیستورتی پیش نیاد و این طوری می تونی به لودنس مناسب برسی و این یه میکس خوب رو میطلبه که باید سشما اصول میکس رو خوب رعیات کنید .
    کمپرس و اکولایز خوب و همچنین رعایت محدوده های فرکانسی خیلی مهم هستش ..
    شما به هیچ عنوان نمی تونید با اسپیکرهای معمولی یه میکس خوب و استانداردی رو انجام بدین .


    RMS/Peak :

    کمپرسیون RMS در مسترینگ برای رساندن Level صدا به بالاترین حد ممکن و در میکس بیشتر برای ساز های غیر کوبه ای و وکال استفاده میشه
    در حالی که کمپرسیون Peak فقط به "Top-End" ها کار داره و تاثیر خیلی کمی توی بلندی صدا داره اما در میکس، این نوع کمپرسور اغلب برای کمپرسیون ساز.هایی با کاراکتر کوبه. ای percussiveمورد استفاده قرار می..گیرد.

    کمپرسور در حالت RMS نسبت به کمپرسور در حالت Peak آهسته تر واکنش نشان می دهد .

    در حالت کلی بخوام بگم لودنس بالا نشونه میکس خوب نیست .. و واسه رسیدن به لودنس خوب باید میکس خوب و اصولی داشته باشید.
    در ضمن شما بحث اف ال و این صحبتا رو از سرتون بندازید دور ..آشنا بودن به نرم افزار اف ال که میکس رو خوب نمی کنه برادر ..شما باید اصول میکس رو بلد باشید اونوقت توی کیوبیس نوئندو و همه جا می تونین پیاده کنید
    مانا باشید


    بسیار تشکر از شما رضا جان ..
    در رابطه با نرم افزار که گفتید میدونم که اصول میکس رو آدم باید بلد باشه .. علت گفتن من واسه نرم افزار این بود که خواستم اگر میخوایید مثال برای پلاگینی بزنید چون بیشتر دوستان با پلاگین های اف ال آشنایی دارند ، اطلاع داشته باشید که با اف ال کار میکنم

    طبق فرمایشات شما چیزی که من متوجه شدم ، لودنس بالا یعنی مقدار ولم بالا در حالتی که موزیک مستر شده دیسورت نشه ..
    توی پست 3 که مثال آهنگ های توی ماشین رو زدم :
    یعنی موزیکی که مقدار ولومش بالا باشه یعنی لودنس بالایی داره ؟
    خوب پس تفاوت لودنس با db موزیک چیه ؟
    یکم من گیج شدم توی این مساله .. ببخشید دیگه ..


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۱ در ساعت 00:25

  10. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5053
    4,807
    سپاس از شما 9,093 بار در 3,766 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط *PEYMAN* تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بسیار تشکر از شما رضا جان ..
    در رابطه با نرم افزار که گفتید میدونم که اصول میکس رو آدم باید بلد باشه .. علت گفتن من واسه نرم افزار این بود که خواستم اگر میخوایید مثال برای پلاگینی بزنید چون بیشتر دوستان با پلاگین های اف ال آشنایی دارند ، اطلاع داشته باشید که با اف ال کار میکنم

    طبق فرمایشات شما چیزی که من متوجه شدم ، لودنس بالا یعنی مقدار ولم بالا در حالتی که موزیک مستر شده دیسورت نشه ..
    توی پست 3 که مثال آهنگ های توی ماشین رو زدم :
    یعنی موزیکی که مقدار ولومش بالا باشه یعنی لودنس بالایی داره ؟
    خوب پس تفاوت لودنس با db موزیک چیه ؟
    یکم من گیج شدم توی این مساله .. ببخشید دیگه ..
    سلام
    خواهش می کنم
    بله .
    مقدار ولومش بالاست یعنی میکس منطقی و خوب شده که توش لودنس هم ضربه ای به موزیک و در اومدن موزیک از حالت عادی خودش نشده ...
    دیستورتی نداره . که همه این ها میکس خوب و منطقی و درست رو میطلبه .
    دسی بل(Decibel)، واحد اندازه گیری میزان شدت صوت است.
    هر 10 دسی بل، یک بل است و بل نامی آشنا و برگرفته از الکساندر گراهام بل(Alexander Graham Bell) مخترع نام آشنای تلفن و متخصص فقید فیزیواوژی صداست.
    لودنس هم گفتیم چیه ..
    موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۱ در ساعت 14:40

  11. کاربران زیر از شما Reza Dehghan عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Gear آواتار ها
    Gear
    شماره کاربری
    48688
    کاربر بسیار فعال
    شهریور /۱۳۹۲
    Tehran
    225
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی345
    74
    سپاس از شما 297 بار در 164 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    وقتی توی ماشین یا هدفون یا هرچیزی دارید مویک گوش میکنید، میبینید که یه موزیک صداش بلندتر و یکی کمتره این یعنی لودنس یکی بیشتر از دیگریه

    برای موزیکهایی که داینامیک اونها اهمیت زیادی داره باید پائین باشه مثل کارهای ارکسترال یا سافت راک یا جز و بلوز و ....

    برای سبکای الکترونیک مثل ترنس و هاوس و ... به خاطر اینکه داینامیک به اندازه ی سبکهای آکوستیک اهمیت نداره معمولاً لودنس رو بالا میبرن

    لودنس وار Loudness War یا همون جنگ بلندی صدا که این روزها بوجود اومده هم رقابت بر سر بلندی صداست، همه دوست دارن لودنس رو تا حد ممکن بالا ببرن و هرکسی برای این کار تکنیک خودشو داره و نمیشه یه روش کلی یا یه ابزار واحد براش انتخاب کرد

    برای رسیدن به حداکثر لودنس ممکن باید از زمان شروع میکس و ولوم بندی سازها به فکر هدروم و مقدار فضای ممکن برای بالا کشیدن پاور موزیک توجه کرد و در نهایت توی مرحله ی فاینالایز موزیک، میکسو به اون پاور مورد نیاز رسوند

    RMS هم به زبون ساده معیاری برای سنجش بلندی یا لودنس صداست، یعنی هرچی RMS بیشتر باشه صدا بلندتره


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۱ در ساعت 15:04

  13. 2 کاربر زیر از Gear برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. *PEYMAN* آواتار ها
    *PEYMAN*
    شماره کاربری
    13419
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    1,615
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2300
    10,232
    سپاس از شما 3,395 بار در 1,622 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    بسیار تشکر از شما دوستان عزیز که کمک کردید .. داستان لودنس و RMS رو دقیقا متوجه شدم که چیه فقط با عرض پوزش یه سوال دیگه برام پیش اومد و این که ؛ دقت کردم توی متن هاتون زیاد در مورد اهمیت داینامیک صدا صحبت کردید ..
    داینامیک صدا دقیقا منظورتون چیه چون خیلی تعریف های مختلف ازش شنیدم ..
    داینامیک به میزان بلندی یا کمی فرکانس های Low . Mid . High میگن ؟ مثلا توی یک آهنگی برای زیبایی کار فضا جوری هست که فرکانس های High مقدار بیشتری داره ..
    منظورتون اینه یا کلا اشتباه گفتم ؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۲ در ساعت 20:23

  15. Gear آواتار ها
    Gear
    شماره کاربری
    48688
    کاربر بسیار فعال
    شهریور /۱۳۹۲
    Tehran
    225
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی345
    74
    سپاس از شما 297 بار در 164 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط *PEYMAN* تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بسیار تشکر از شما دوستان عزیز که کمک کردید .. داستان لودنس و RMS رو دقیقا متوجه شدم که چیه فقط با عرض پوزش یه سوال دیگه برام پیش اومد و این که ؛ دقت کردم توی متن هاتون زیاد در مورد اهمیت داینامیک صدا صحبت کردید ..
    داینامیک صدا دقیقا منظورتون چیه چون خیلی تعریف های مختلف ازش شنیدم ..
    داینامیک به میزان بلندی یا کمی فرکانس های Low . Mid . High میگن ؟ مثلا توی یک آهنگی برای زیبایی کار فضا جوری هست که فرکانس های High مقدار بیشتری داره ..
    منظورتون اینه یا کلا اشتباه گفتم ؟
    داینامیک رو میشه اینطور استنباط کرد
    شکل سیگنال رو در نظر بگیرید
    اختلاف بین حداقل و حداکثر ولوم صدا در طی یک موزیک میشه داینامیک


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۳ در ساعت 21:04

  16. کاربران زیر از شما Gear عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. *PEYMAN* آواتار ها
    *PEYMAN*
    شماره کاربری
    13419
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    1,615
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2300
    10,232
    سپاس از شما 3,395 بار در 1,622 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Gear تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    داینامیک رو میشه اینطور استنباط کرد
    شکل سیگنال رو در نظر بگیرید
    اختلاف بین حداقل و حداکثر ولوم صدا در طی یک موزیک میشه داینامیک

    فک کنم یه جورایی میشه پیک تا پیک یک موج سینوسی رو میگن داینامیک .. درسته ؟
    یعنی مثلا اختلاف فرکانس های Low و فرکانس های High به صورت شکل موجی سینوسی
    چون بنده رشته برق میخونم با اشکال سینوسی آشنایی دارم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۳ در ساعت 22:51

موضوعات مشابه

  1. دانلود VST وی اس تی Waves WLM Plus Loudness Meter MacOSX [k'd]
    توسط vst-vsti در انجمن Download free Latest vst and Daw cracked Full
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۰/۱۷, 05:01
  2. Killer KG-PRIME Black-A...a Takasaki Model-Loudness-Japan
    توسط Ramin95 در انجمن eBay Musical Instruments & Gear
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۹/۰۷, 19:30
  3. Killer KG-PRIME Black-A...a Takasaki Model-Loudness-Japan
    توسط Ramin95 در انجمن eBay Musical Instruments & Gear
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۸/۳۰, 05:20
  4. در مورد رابطه ی ملودی و Loudness کمک میخواهم
    توسط 190086 در انجمن میزان ها و ضربها(Bars & beats)
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۷/۲۸, 21:28
  5. دانلود REQ: Nugen Loudness Management Batch processor x86/x64
    توسط vst-vsti در انجمن Download free Latest vst and Daw cracked Full
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۲۲, 21:50

جستجو شده ها

لودنس بالا

لودنس

میزان rms

تا این لحظه 81 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست