کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: «پایتخت3» صدای آمریکا را هم در آورد!

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,253
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض «پایتخت3» صدای آمریکا را هم در آورد!

    موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون) بانی فیلم نوشت:.

    هرچند نوروز امسال با حضور «پایتخت3»، همه برنامه سازان برای رتبه هایی غیر از جایگاه نخست با یکدیگر رقابت کردند و در جهت کسب اعتبار جنگیدند، اما گویا عروسک محبوب و پر شر و شور و دوستان ریز و درشتش دوباره گوی سبقت را از آنان ربوده اند.

    شنیده های موثق خبرنگار «بانی فیلم» حکایت از آن دارد مجموعه «کلاه قرمزی 93» با اختلاف رأی اندکی از «پایتخت3» در رتبه نخست نظرخواهی صداوسیما قرار گرفته است. پس از این دو نیز سریالهای «روزای بد به در»، «خوب، بد، زشت» و «ما فرشته نیستیم» قرار گرفته اند. گرچه با توجه به رویه معمول سالهای اخیر صداوسیما در اعلام نتایج نظرسنجی، نمی توان به طور دقیق درباره انتشار یا عدم انتشار آن ابراز نظر کرد. از سویی «پایتخت3» با توجه به آشنایی کاملی که مردم با کاراکترهای آن دارند، نیمی از راهی که پیش روی سه سریال دیگر بود را از همان ابتدا طی کرد و مأموریت به نسبت آسانتری را در پیش داشت و از این امکان با نهایت هوشمندی بهره برداری هم کرد. در ادامه نگاهی داریم به شرایط تولید و پخش و ارزیابی کیفی موجز و مختصری از این. آثار و حواشی آنها.
    «پایتخت3» و نان در روغن!
    «پایتخت3» امسال در مقایسه با سری قبلی خود در سال گذشته ساختار زیرکانه و به عبارت بهتر فرصت طلبانه ای را داشت. سازندگان با توجه به مشکلات مالی تلویزیون و استفاده از یک اسپانسر ثروتمند، هم رقم هنگفتی را دریافت کردند و هم در جای جای اثر خود به تبلیغ آن پرداختند. در این شرایط هم تلویزیون دست سازندگان را باز گذاشت تا با وظیفه شناسی به اسپانسر خود ادای دین و نام آنرا بزرگ نمایی کنند. به نظر می رسد. حالا دیگر عنوان پایتخت بدل به یک برند کارگشا برای تلویزیون شده که در تنگناها با قدرت به داد تلویزیون می رسد و مردم هم اقبال خوبی به آن نشان می.دهند. امسال هم در زمین پایتخت، بازی موافقت و مخالفت جریان داشت. از اعلام خبر تجمع 50 نفری مخالفان در مازندران مقابل استانداری در اعتراض به سریال گرفته تا انتقاد سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ به آن و البته تعریف و تمجیدهای بینندگان و موافقان در سوی دیگر. جالب آنکه شبکه صدای آمریکا هم در برنامه ویژه ای که پنجشنبه 14 فروردین پخش کرد، به طور کامل به پایتخت و حواشی آن پرداخت. در این برنامه هر چه مجریان با استناد به تعدادی از اعتراض ها و کمپین هایی که علیه «پایتخت3» شکل گرفته بود، قصد تاختن به این سریال را داشتند، مخاطبان با تماس خود نقشه های این شبکه فارسی زبان ماهواره ای را نقش برآب کردند! این بعد جهانی شدن پایتخت در مطلب طنز آمیز سایت عصر خبر نیز چنین وارد شد: «در پی پخش قسمت پایانی سریال پایتخت 3 از شبکه اول سیما، نمایندگان کشورهای چین، روسیه و آمریکا به این سریال واکنش نشان دادند. فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرده که حق کشتی گیر روسیه را داوران ایرانی خورده اند و حق روسیه تضییع شده است.از سوی دیگر، چینی ها تهدید کرده اند فیلم پیشنهاد رشوه ارسطو به کشتی گیر چینی را منتشر خواهند کرد.همچنین فیلا از فدراسیون کشتی ایران توضیح خواسته که چطور کشتی گیران روسیه و چین، پس از باخت، از جدول رقابت ها حذف نشده اند و مشترکأ حائز رتبه سوم شدند؟! پارلمان اروپا نیز در همین رابطه ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده و خواستار اعمال تحریم های بیشتر شد! کشور آمریکا نیز اعلام کرده است، هیچگونه ورزشکاری را به ایران اعزام نکرده است و کشتی گیر حاضر در فیلم به احتمال زیاد کشتی گیر نمای آمریکایی بوده است و…».
    اما «پایتخت3» در عین جریان تولید سنگینی که داشت و تلاشهای شبانه روزی سازندگانش در لوکیشن های متعدد آن، به دلیل عدم برخورداری از یک خط فکر شده و منسجم جای نقد بسیار داشت. این چند پارگی در قسمت های آخر پایتخت به شدت دامن آنرا گرفت و قضیه کشتی گرفتن نقی، در حد یک اتفاق ملی مهم جلوه داده شد که البته قابل باور نبود. از سویی شوخی های بی ربط با کلیت اثر، هرچند اغلب بامزه بودند و در اجرا توسط کاراکترهای محبوب و امتحان پس داده بامزه تر هم می شدند، اما دردی از مشکل قصه کم شاخ و برگ و ضعیف اثر دوا نکردند. با این وصف، پایتخت چنان روی غلتک افتاده که اگر روی فیلمنامه سری های بعدی و طراحی آن خلاقانه تر فکر شود، قطعاً نتیجه به مراتب قابل دفاع تری در پی خواهد داشت. شاید هم اگر درگیری محسن تنابنده در فیلم «لامپ صد» و سریال «شاهگوش» نبود، حضور پر رنگتر او در جریان نگارش فیلمنامه می توانست به بهبود ساختار آن کمک شایانی کند.
    «خوب،بد،زشت» و انتظار بیشتر
    منوچهر هادی اگر سریال «خداحافظ بچه» را در کارنامه خود نداشت، می شد با تأمل و اغماض بیشتری به قضاوت درباره سریال تازه اش نشست، اما خداحافظ بچه به عنوان تجربه اول، چنان شسته رفته بود که توقع می رفت سریال دوم او اثر به مراتب بهتری شود. «خوب، بد، زشت» اما دقیقاً مشکل سریال های طنز شکست خورده سال های اخیر را دارد؛ مجموعه ای که داعیه اجتماعی و طنز بودن را دارد، اما اصلاً کمدی نیست. همین مسئله موجب می شود تا قصه کم توان اثر نیز حتی با وجود دستاویزی اش به شوخی های اینترنتی، نتواند برای مخاطب جذاب شود. از سویی انتخاب امین حیایی که چند سال اخیر بخش عمده ای از محبوبیت خود را از دست رفته می بیند و اینجا هم به تکرار کاراکترهای خود در آثاری چون «مهمان» (سعید اسدی) و سه گانه «اخراجی ها» (مسعود ده نمکی) پرداخت و نیز بازیگرانی چون محمد کاسبی، حسین محب اهری، مهدی سلوکی، سیروس همتی و… که چندان در طنز بداهه حرفه ای نیستند، آن هم با توجه به جنس کم نمک فیلمنامه حاضر، عواملی در راستای پایین آمدن بار کمدی و کیفیت اثر شدند. هادی در مقام کارگردان در کنار هدایت بازیگران و طراحی دکوپاژ و میزانسن، به طرز مشهودی تلاش مضاعفی برای پنهان کردن خلاهای فیلمنامه داشت. همین مسئله سبب شد تا او تمرکز کاملی روی جزء جزء اثر نداشته باشد. حال آنکه در خداحافظ بچه او دخالتی در نگارش فیلمنامه نداشت و عمدتاً به امر کارگردانی می پرداخت که خروجی معقول تری نیز داشت. اینجا اما تراکم شوخی های درنیامده و تکیه مفرط بر ادبیات لاتی حیایی بیشتر شبیه سنگ سر راه سازندگان بودند تا عصای کمکی.
    «روزای بد به در» و قدرت نمایی برق نورد
    «روزای بد به در» بی شک بسیار مدیون کاراکتر هومن برق نورد در نقش پرویز است که باز هم یک چهره تازه را به نمایش گذاشت؛ هر چند شباهت هایی با نقش های پیشین او داشت. اینجا برق نورد با شناختی که برزو نیک نژاد از جنس بازی او دارد و عادت ها و رفتارهایی که برای او نوشت، به قدرت نمایی پرداخت و حسابی بازی خوری کرد. شاید بهتر بود به سایر کاراکترهای قصه هم پرداخت بیشتری می شد تا در راستای تکمیل شخصیت پرویز عمل کنند و مکمل باشند. همانطور که بیژن بنفشه خواه از میانه سریال به بعد در نقش برادر او همین کارکردرا به شکل کمرنگی پیدا کرده بود. در این سریال نیز انتخاب نادرست تعدادی از بازیگران از جمله مریم امیرجلالی، مهران رجبی یا امیررضا میرآقا- که این آخری سال گذشته در «آب پریا» به شدت حضوری گرم و دلنشین داشت- و عدم تطابق آنها با حال و هوای کمدی سریال، موجب هدر رفت تلاش های نویسنده شدند. سعید آقاخانی البته هر چند مشخصاً این بار با فیلمنامه متفاوتی از کارهای پیشین خود مواجه بود، تلاش کرد کارگردانی خود را با قصه تناسب بخشد. او با خرد کردن نماها و چینش وقت گیر میزانسن، اگر چه کار خود را سخت تر کرد، اما در نتیجه کارش تأثیر بسزایی گذاشت. او حتی از قاب بندی و نحوه جایگیری دوربین هم برای افزایش بار کمدی سریال بهره گرفت.
    برنامه های تحویل سال؛ تنوع، چشم و همچشمی و البته، یکنواختی!
    در میان تولیدات نوروزی امسال، صداوسیما انرژی زیادی روی برنامه های ویژه تحویل سال خود گذاشت و شاید این برنامه ها را به عنوان ورودی شیک و خاص به آثار مختص به عید، بتوان جزو دیدنی های این ایام دانست. با این حال در میان شبکه های مختلف تنها دو شبکه توانستند به نحوی روند برنامه را پیش ببرند که بینندگان لحظات بیشتری را به تماشای آنها اختصاص دهند. حضور اشکان خطیبی در مقام کارگردان برنامه تحویل سال شبکه یک و نوآوری رامبد جوان در ایده برنامه سازی طولانی تا زمان تحویل سال در شبکه تهران- هر چند در اجرا چندان جذاب از آب درنیامد و به یکنواختی کشید- هم جزو اتفاق های مثبت امسال بودند. در هر حال احسان علیخانی و فرزاد حسنی چنان رقبای قدرتمندی در قیاس با سایر مجریان هستند که حضورشان در هر شبکه ای، به ویژه در برنامه های خاص و مناسبتی، کار مجریان و شبکه های دیگر را مشکل می.کند. اتفاقی که امسال هم افتاد و فارغ از شیوه حضور و ترکیب مدعوین، اجرای این دو چهره از اصلی ترین دلایل پر بیننده شدن برنامه های تحویل سال شبکه های دو و سه بود. علیخانی در شبکه سه با زیرکی در پیگیری یک تمهید، کار خود را تا حدود زیادی راحت کرد. ایده دعوت از بهترین های شبکه سه در 20 سال اخیر، قطعاً منجر به نتیجه ای می شد که حتی هنرمندی چون مهران مدیری نیز پس از سالها با انگیزه ای قوی مثل انتخاب شدن توسط مردم، رضایت دهد در برنامه حاضر شود. علیخانی همچنین با دخالت دادن مطبوعات و رسانه های مؤثر در ارزیابی برنامه ها، برای انتخاب اولیه گزینه های مطرح، به نوعی آنها را نمک گیر کرد تا در مواجهه با اثر، تیغ نقادی خود را کند کنند!
    او همچنین از این طریق، بحث پرداخت وجوه مالی به مهمانان را نیز در قالب یک تندیس و هدیه نقدی مدیریت کرد که تازه آن هم به پشتوانه یک اسپانسر، خرجی روی دست شبکه نگذاشت. دکور چشمگیر و خوش سر و شکل برنامه «سه ستاره» نیز از حیث بصری تأثیر خوبی روی بیننده می گذاشت. از سویی شیوه دعوت از مهمانان و زمان بندی حضور آنان روی صحنه با نظم و دقت درستی صورت گرفت تا به خستگی نیانجامد. علیخانی همچنین چند ساعت چنان با تسلط و انرژی روی صحنه به اجرا پرداخت تا حتی از افت برنامه اش هم در لحظات کسالت بار جلوگیری کند. گرچه گاهی در طرح پرسش ها آماتوری عمل می کرد و از پتانسیل حضور یک مهمان ویژه، بهره شایسته ای نمی برد. تشخیص این اتفاق در زمان حضور مهران مدیری چندان سخت نبود و علیخانی بدون استراتژی حرفه ای، با سؤالاتی خنثی تنها حرفهایی تکراری از زیر زبان او بیرون کشید. حال آنکه می شد از این مجال برای شنیدن صحبتهای جذابتر استفاده کرد. به خصوص آنکه مدیری خود هم بدون گارد و با فروتنی در برابر علیخانی نشست و جالب آنکه حتی در جمله ای عجیب، عملکرد خود را در انتخاب شبکه ویدئویی و ترجیح آن به تلویزیون اشتباه دانست. اعتراضی که احتمالاً خیلی به دل مدیران تلویزیون نشسته است و مسیر را برای بازگشت او به این رسانه هموارتر خواهد کرد. مهمترین ایرادی که می توان به برنامه علیخانی گرفت، اما عدم ارتباط منطقی آن هم با مفهوم و حال و هوای سال تحویل بود این مشکل به صحبت های مهمانان هم تسری پیدا می کرد. مثلاً تهیه کننده یا مجری ای که با رأی مردم راه به برنامه پیدا کرده بود، اغلب در برنامه خود صحبت می کرد و برنامه را به سمت و سوی اثری متناسب با جشن سالگرد شبکه سوق می داد تا چیزی مناسب سال تحویل. همچنین باور صحت برخی از آرای به دست آمده برای مخاطب این برنامه مشکل بود و نمونه بارز آنرا می توان در انتخاب نجم الدین شریعتی به جای فرزاد حسنی به عنوان یکی از مجریان برتر دانست. انتخابی که به شائبه حذف تعمدی حسنی به علت حضورش در شبکه ای دیگر در مقطع حاضر دامن می زند.
    اما سرمایه گذاری شبکه دو روی اجرای زوج مجری حسنی و آزاده نامداری بهترین شیوه برای لاپوشانی کاستی های مختلف بود. حسنی همیشه آنقدر با چیره دستی نبض صحنه را در دست می گیرد و اسب خود را می تازاند که تمام کمبود های دیگر، تحت الشعاع اجرای او قرار می گیرد. فرقی هم نمی کند که مقابل او یک چهره معروف نشسته باشد یا یک فرد گمنام، او کار خود را می.کند و حرفهایی را پیش می کشد که شنیدنشان برای مخاطب جذاب است. اشتباهی که در مدیریت برنامه امسال او به خوبی حس می شد و آن تجمع شدید مهمانانی بود که گویا باید به هر ترتیب روی صندلی ها می نشستند و حضور کوتاه مدت آنان، دست حسنی را در برگزاری یک تاک شوی پر تب و تاب و تماشاگر پسند بسته بود. البته این قضیه در نیمه اول برنامه او که همزمان بود با برنامه های شبکه های دیگر، کمتر دیده می شد و او سر فرصت، گفت و ...ای خوبی با فریبرز عرب نیا و پسرش و شیلا خداد و همسرش انجام داد. الناز شاکر دوست و زانیار خسروی هم دیگر مهمانان مهم برنامه حسنی بودند.
    دیگر وجه قابل اشاره این برنامه. که مایه تعجب خیلی ها را فراهم کرد، اما طعنه های صریح حسنی به همسرش بود که زمینه ساز بروز شایعات بی اساسی نیز شد. حتی روز گذشته شنیدیم که این زوج به همین خاطر از سوی حراست صداوسیما احضار شده اند که البته نمی توانیم درستی آنرا تأیید کنیم. گرچه حسنی خود در گفت و گو با خبرنگار ما در همان مقطع پخش برنامه، هرگونه اختلاف با همسرش را در اجرای آن رد کرد و شنیده ها از پشت صحنه نیز بر صدق ادعای او گواهی می.دهند. با این وجود، عملکرد و گفتار او روی آنتن ناخودآگاه شبهه اختلافات زناشویی را به ذهن متبادر می کرد. خاصه آنکه حسنی به واسطه جسارت همیشگی در اجرا و اعتماد به نفس فوق العاده، اصولاً مجری دیگری را در کنار خود بر نمی تابد و چنان جلوی دوربین حکمرانی می.کند که اجرای همکارش به چشم نمی آید؛ حال این مجری همسرش باشد یا چهره دیگری. ضمناً دکور برنامه حسنی هم در عین وسعت بی دلیل، از طراحی زیبایی بهره مند نبود و همین عامل، از حیث بصری از جلا و جلوه صحنه کاسته بود.

    منبع: بانی فیلم


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۷ در ساعت 10:21

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. آموزش گیتار الکتریک (گیتار برقی) ، دوره مقدماتی - Learn Rock Guitar
    توسط mohsen_f_206 در انجمن گیتار الکتریک ( Electric Guitar )
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۵/۳۱, 01:49
  2. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۲/۱۸, 18:31
  3. دانلود بهترین و قویترین افکت گذار گیتار با گیتار ریگ 4 Guitar rig
    توسط guitar در انجمن دانلود VST وی اس تی پلاگین
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۰۴, 22:59
  4. سایت رسمی اینترنتی کیتارو: کیتارو در ایران نمی.نوازد
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۱۰, 13:50
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۷, 04:01

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 7 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی