کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: موسيقي الکترونيک با Reaktor 5

  1. N.Producer آواتار ها
    N.Producer
    شماره کاربری
    1226
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۰
    1,163
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی564
    2,323
    سپاس از شما 1,981 بار در 772 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض موسيقي الکترونيک با Reaktor 5

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    موسيقي الکترونيک چيست؟
    آيا موسيقي ديجيتال همان موسيقي الکترونيک است؟ خير! ممکن است اينجا و آنجا در مقالات تخصصي و يا در گفت...اي روزمره اين دو اصطلاح به جاي يکديگر به.کار روند ولي بهتر است اکنون که به مرحله پيشرفته.اي از مباحث موسيقي کامپيوتري رسيده.ايم، تعريف دقيق.تر اين دو مفهوم را به خاطر بسپاريم.
    تعبير امروزي از اصطلاح «موسيقي ديجيتال» ، يعني آهنگي که با فرمت ديجيتالي ذخيره و بازيابي شود. هرچند که دنياي ديجيتال فقط به کامپيوتر محدود نمي.شود و در مورد موسيقي مي.توان ارگ.هاي الکترونيکي سالهاي اخير را وسايلي ديجيتالي قلمداد کرد، اما موسيقي ديجيتال عمدتا به اصواتي مربوط مي.شود که توسط کامپيوتر ضبط، توليد و يا تدوين شده باشند. اين موسيقي ممکن است شامل اصوات ضبط شده سازهاي معمولي مکانيکي (مانند صداي نمونه برداري شده.ي پيانو) يا اصوات سازهاي الکترونيکي باشد. اما در هر صورت موسيقي ديجيتال به صورت فايل.هاي کامپيوتري و با منطق صفر و يک يا همان منطق ديجيتال ذخيره و بازيابي مي.شود.
    موسيقي الکترونيک، مفهوم متفاوتي است. اين اصطلاح به آن دسته از اصوات موسيقايي اطلاق مي.شود که توسط ابزارهاي الکترونيکي پديد آمده باشند. اين ابزارهاي الکترونيکي ممکن است ديجيتال يا آنالوگ باشند. سابقه اين نوع موسيقي بيشتر به دهه.هاي 60 ، 70 و 80 ميلادي باز مي.گردد. در آن زمان هنوز کامپيوتر شخصي به معنايي که ما امروزه مي.شناسيم وجود نداشت. موسيقي الکترونيک اصيل در حقيقت توسط ابزارهايي پديد آمد که هنرمندان موسيقي با کمک مهندسين الکترونيک ساخته و توسعه داده بودند. کساني مانند ژان ميشل ژار، آهنگساز معروف فرانسوي که آلبوم انقلاب صنعتي او شهرتي جهاني يافت و يا ونجليس سازنده موسيقي معروف فيلم کريستف کلمب، آثار خود را بدون کمک کامپيوتر شخصي و با استفاده از ابزارها و سيستم.هايي الکترونيکي که حداکثر به اندازه سينتي.سايزرهاي الکترونيکي امروزي پيشرفته بودند مي.ساختند. امروزه موسيقي الکترونيک هم به کمک سخت.افزارهاي ديجيتالي و آنالوگ و هم به کمک کامپيوتر توليد مي.شود.

    مباني موسيقي الکترونيک
    اصول اين شاخه از هنر موسيقي براي کساني که با مباني تئوريک فناوري MIDI آشنايي دارند، موضوع تازه.اي نيست. درک ساختمان موسيقي الکترونيک بدون داشتن تصويري روشن از مفهومي که در اينجا به آن اشاره مي.کنيم ممکن نيست. بنابراين چند کلمه درباره آن خواهيم گفت و قبل از اينکه خسته شويد، سراغ نرم.افزار جالب Reaktor مي.رويم و در آنجا خيلي زود انجام چند کار ساده را با اين نرم.افزار پيچيده خواهيد آموخت.
    يکي از ارکان موسيقي الکترونيک اصطلاحي است که به آن شکل موج يا Waveform مي.گويند. در واقع اصطلاح و کلمه Wave که در فرمت فايلي wav و نرم.افزارهاي ويرايشگر صوت به.کار مي.رود از همينجا آمده است. هر صوت در علم فيزيک به صورت يک موج توصيف مي.شود. در تئوري موسيقي الکترونيک هر شکل موج به چهار قسمت اصلي تقسيم مي.شود که عبارتند از:
    Attack Time ، Decay Time ، Sustain Level و Release Time.
    اين چهار قسمت را اصطلاحا ADSR مي.گويند(شکل1). اينها اصطلاحات علم آکوستيک هستند که آشنايي با مباني آن براي کسي که مي.خواهد تجربه لذت بخشي در کار با نرم.افزار Reaktor داشته باشد ضروري است.

    همه جادوي موسيقي الکترونيک در بازي با همين چهار قسمت کليدي يک شکل موج خلاصه مي.شود.
    لحظه Attack زماني است که يک صوت شروع مي.شود. مثلا پيانو که يک ساز چکشي است Attack کوتاهي دارد اما اين زمان در ويلن (هنگامي که آرام نواخته مي.شود) بيشتر است. لحظه Decay زماني است که موج مي.خواهد به وضعيت ثبات برسد اما هنوز در اوج است. اين لحظه که گاه بسيار کوتاه است در شخصيت و تن صدا نقش مهمي دارد. Sustain به آن قسمت از شکل موج گفته مي.شود که صوت از مرحله شروع گذشته و مي.خواهد تداوم داشته باشد. مثلا اگر نوازنده فلوت همچنان داخل ساز بدمد، اين قسمت از شکل موج طولاني مي.شود. اما به محض اينکه صوت رها مي.شود و مي.خواهد فرود آيد، لحظه Release. شروع مي.شود. اين همان لحظه.اي است که گوش انسان طنين را احساس مي.کند و خيلي آن را دوست دارد. مثلا وقتي نوازنده پيانو پدال زير پايش را فشار مي.دهد، پس از رها کردن هر کليد طنين خوش آهنگ آن براي چند لحظه ادامه پيدا مي.کند.
    وسايل موسيقي الکترونيک دو کار مهم انجام مي.دهند. نخست اينکه شکل موج.هاي پايه را توليد مي.کنند. اين شکل موجها به صورت سينوسي، مثلثي، مربعي و يا ترکيبي از اين سه هستند. اينها شکل موج خام محسوب مي.شوند. صداي يک موج سينوسي مثل يک سوت يا بوق است. آن قسمت از دستگاه.هاي موسيقي الکترونيک که شکل موجهاي پايه را توليد مي.کنند اصطلاحا اسيلاتور يا نوسان.ساز ناميده مي.شود. کار مهم ديگري که ادوات موسيقي الکترونيک انجام مي.دهند گذراندن شکل موج پايه از درون فيلترهايي است که قسمت.هاي چهارگانه شکل موج را به دلخواه تغيير مي.دهند. مثلا Attach. را زياد مي.کنند يا Release. را کوتاه مي.کنند. با تغيير دادن اين عناصر شکل موج ده.ها و صدها صداي گوناگون پديد مي.آيد و در واقع صداي هريک از آلات مکانيکي موسيقي، ترکيب منحصر به فردي از همين حالت.ها است. اگر بازي با عوامل فرکانسي و شدت و ضعف صدا را نيز به اين مجموعه بيفزاييد، کل عمليات بنياديني که هر سيستم موسيقي الکترونيک انجام مي.دهد مشخص مي.شود.

    آهنگسازي الکترونيک با Reaktor
    ري.اکتور يک نرم.افزار شبيه ساز است. کار اين نرم.افزار تقليد کردن رفتار دستگاه.هاي الکترونيکي (مانند اسيلاتورها) است که در دهه.هاي نيمه دوم قرن بيستم براي ساختن اين نوع موسيقي به.کار گرفته مي.شد. به همين دليل بسياري از ماژول.هاي نرم.افزاري که نام آنها را در دنياي موسيقي الکترونيک مي.شنويد، شباهت اسمي زيادي به دستگاه.هايي دارند که در آن دوران شهرت بسياري داشتند. به کمک ري.اکتور شما مي.توانيد به هر تعداد که مايليد نوسان.ساز داشته باشيد و آنها را در هر فرکانسي و شدتي که دوست داريد به کار بيندازيد. سپس مي.توانيد اين نوسان.سازها را به صورت مجازي به يکديگر سيم.بندي کنيد. گويي در عالم واقعي خروجي و ورودي چند دستگاه الکترونيکي را به هم متصل کرده.ايد. در نهايت مي.توانيد خروجي را از پردازشگرهاي جلوه.هاي ويژه (Effect Processors) و يا اکولايزرها و آمپلي فايرهاي گوناگون بگذرانيد و صداي آن را بشنويد.
    در برنامه ري.اکتور مي.توانيد از صداهاي نمونه برداري شده (Samples) نيز استفاده کنيد، اما برخلاف نرم.افزارهاي نمونه.برداري (Samplers) و بيشتر برنامه.هاي Sequencer مانند SONAR تاکيد ري.اکتور بر بازسازي صداي سازهاي موسيقي (چه الکترونيکي و چه مکانيکي) است و نه بازپخش صداهاي نمونه.برداري شده. بنابراين وقتي ساز فلوت را به کمک يکي از ماژول هاي اين برنامه به صدا درمي.آوريد، اين صدا، شکل موجي است که از بيخ و بن توسط کامپيوتر توليد شده و ميزان کيفيت و شباهت آن به صداي يک فلوت واقعي، به دقت الگوريتم رياضي برمي.گردد که توسط کسي همچون شما ابداع شده است. هرچه تحليل آکوستيکي شما از صداي ساز مذکور دقيقتر باشد، الگوريتم رياضي شما صداي بهتري مي.دهد و به طبيعت نزديک.تر است.احتمالا به همين دليل است که شرکت سازنده "ري.اکتور" نام خود را Native Instrument گذاشته است. در اغلب محصولات اين شرکت شما مي.توانيد شکل موج بسازيد و با خصوصيات ذاتي اصوات کار کنيد. به عبارت ديگر شما در ري.اکتور نه تنها مي.توانيد از صداي سازهاي موجود در اين نرم.افزار براي آهنگسازي استفاده کنيد، بلکه مي.توانيد خودتان يک ساز خيالي جديد ابداع کنيد و آن را آثار خود مورد استفاده قرار دهيد! و جالب.تر اينکه مي توانيد هريک از سازها، فيلترها، جلوه.هاي ويژه، ماژول.ها و ديگر دستگاه.هاي ري.اکتور را به صورت يک ساز مجازي (از نوع DXi براي SONAR يا VST. براي Cubase) مورد استفاده قراردهيد. مثلا مي.توانيد يک ساز الکترونيک جديد توسط ري.اکتور ابداع کنيد و سپس با مراجعه به برنامه سونار، يک قطعه ملودي با فرمت MIDI را به صورت يک تراک مستقل در کنار تراک.هاي صوتي ديگر قرار دهيد، ساز الکترونيک جديد خود را به صورت يک ساز مجازي DXi. وارد سونار کنيد. کانال خروجي MIDI اين تراک را روي ساز مجازي مذکور بيندازيد، قطعه را اجرا کنيد و کل تراک.ها را ميکس کنيد. حتي ممکن است همين قطعه ملودي MIDI را قبلا با استفاده از برنامه نت نويسي Sibelius نوشته. باشيد. در اين صورت شما يک استوديوي موسيقي ديجيتالي حرفه به راه انداخته.ايد!

    براي کار با ري.اکتور لازم است کامپيوتر شما به يک کارت صوتي سازگار با استاندارد ASIO مجهز باشد. همچنين مطمئن شويد که کاميپوتر شما از حافظه رم کافي (بيش از 256 مگابايت)، فضاي ذخيره.سازي مناسب روي هاردديسک و سرعتي مطلوب براي ريزپردازنده (يک گيگاهرتز يا بالاتر) برخوردار باشد.

    ري.اکتور خود را تنظيم کنيد
    وقتي براي اولين.بار برنامه ري.اکتور را اجرا مي.کنيد، از شما همان سوالي را مي.پرسد که همه نرم.افزارهاي وابسته به فناوري ASIO. مي.پرسند. اين سوال در واقع يک ويزارد کوچک است که از شما مي.خواهد سيستم MIDI. را داخل نرم.افزار تنظيم کنيد. مهمترين قسمت اين تنظيمات در اغلب برنامه.هاي وابسته به ASIO عبارت است از تعيين نوع درايور ASIO و تنظيم ميزان تاخير يا Latency که بر حسب ميلي ثانيه تعيين مي.شود. پارامتر اخير به سرعت CPU. بستگي زيادي دارد و هرچه پردازنده کامپيوتر شما سريعتر باشد، تاخير کمتر است و راندمان نرم.افزار بالاتر مي.رود.
    دفترچه راهنماي نرم.افزار ري.اکتور توصيه مي.کند ترجيحا از درايورهاي ASIO DirectX و ASIO Multimedia که در نسخه.هاي اخير سيستم.عامل. ويندوز وجود دارند استفاده نکنيد. اين درايورها در نسخه.هاي قبلي ويندوز وجود نداشتند ولي بعدا اضافه شدند تا کاربر بتواند به کمک آن بدون بهره.گرفتن از امکانات کارت صوتي، سيستم خود را مجهز به ASIO. تلقي کند، اين درايورها را در حقيقت مي.توانيد کارت صوتي.هاي مجازي و نرم.افزاري تصور کنيد. به همين دليل ميزان تاخير در آنها بالا است و بهتر است ري.اکتور را روي درايور ASIO مربوط به کارت صوتي خودتان تنظيم کنيد. در دنياي موسيقي ديجيتال همواره به ياد داشته باشيد که يک سخت.افزار از نرم.افزاري که همان سخت.افزار را شبيه سازي مي.کند سريعتر (و البته گرانتر) است. بنابراين اگر پردازش.هاي مرتبط با ASIO. را به کارت صوتي خود بسپاريد نتيجه کار خيلي بهتر از هنگامي از آب در خواهد آمد که آن را به گردن نرم.افزار DirectX. بيندازيد.(شکل 2)

    آشنايي با آنسامل.هاي مختلف در ري.اکتور
    ري.اکتور از تعداد زيادي ماژول نرم.افزاري مختلف تشکيل شده که هر کدام يک Ensemble (آنسامل) ناميد مي.شود. هر آنسامل در دل خود همان اجزاي بنيادي موسيقي الکترونيک يعني اسيلاتورها، فيلترها، آمپلي.فايرها و سيتي.سايزرها را دارد که با ترکيبات و تنظيمات مختلفي کنار هم قرارگفته.اند و مجموعه يک شيء واحد را مي.سازند که به نوبه خود قابل تنظيم است. براي اينکه صداي هر آنسامل شنيده شود بايد دکمه موتور صوتي ري.اکتور را روشن کنيد(شکل3).
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اگر نسخه 5 ري.اکتور را به طور کامل نصب کنيد، ده.ها آنسامل جالب همراه آن نصب مي.شود که همگي از طريق اين نرم.افزار قابل اجرا هستند. در ضمن اين آنسامل.ها را مي.توانيد به صورت يک ساز مجازي در برنامه.هاي ديگر احضار کنيد. (مثلا شکل4 نشان مي.دهد که سيتي سايزر Carbon در برنامه ري.اکتور به صورت DXi وارد يکي از تراک.هاي سونار شده است) هر آنسامل به صورت فايلي با پسوند ens ذخيره مي.شود.
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    معمولا کاربران دوست دارند پس از نصب يک برنامه جديد فورا نتيجه کارکرد آن را به صورت عملي مشاهده کنند. چون نرم.افزار ري.اکتور خيلي پيچيده است، براي اينکه بتوانيد به سرعت کارايي و قدرت آن را لمس کنيد، مي.توانيد يکي از آنسامل.هاي حاضر و آماده آن را احضار کنيد و صدايش را بشنويد. مثلا نسخه 5 شامل يک سري آنسامل جديد که از آن ميان SpaceDrone برايتان جالب خواهد بود. براي باز کردن اين آنسامل ابتدا به پنجره Browser داخل برنامه رجوع کنيد. (البته مي.توانيد از طريق منوي فايل و فرمان Open. نيز همين مسير را دنبال کنيد.) سپس به فولدر محل نصب برنامه (مثلا آدرس C:\Program Files\Native Instruments\Reaktor 5) مراجعه کنيد. در آنجا يک پوشه به نام Library مشاهده خواهيد کرد که تمام آنسامل.ها در آنجا ذخيره شده.اند. پوشه Ensembles. را باز کنيد و به پوشه فرعي New Additions مراجعه کنيد.
    آنسامل SpaceDrone. داخل پوشه Sound Generators قرار دارد (شکل 5).
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    روي نام اين آنسامبل دابل کليک کنيد تا باز شود. دوپنجره پيش روي شما ظاهر خواهند شد. يکي از آنها Snapshots نام دارد. معمولا هر آنسامل شامل چندين صدا و يا ساز فرعي است. فهرست اين اصوات را مي.توانيد در پنجره Snapshots ببينيد(شکل 6).
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    در واقع هر snapshot مجموعه.اي از تنظيمات خاص براي آن آنسامل است که مجموعه به صورت يک ساز يا صداي متفاوت جلوه مي.کند. شما خودتان مي.توانيد براي هر آنسامل بيشمار snapshot بسازيد. به همين دليل مي.شود گفت تعداد سازهاي الکترونيکي که به کمک ري.اکتور مي.شود ساخت بينهايت است. پنجره دوم Panel. نام دارد که ريخت و قيافه آن آنسامل را نشان مي.دهد و اينترفيسي شبيه دک يک دستگاه الکترونيکي واقعي دارد. ظاهر SpaceDrone. کمي عجيب و غريب است(شکل 7). داخل فهرست snapshots. روي صداي Polar Wind 2 (صداي قطبي شماره 2) کليک کنيد و دکمه ري.اکتور را روشن کنيد. يک صداي وهم.انگيز بسيار جالب که شايد شبيه آن را در لحظات غريب و ترسناک فيلم.هاي سينمايي شنيده باشيد آرام آرام جان مي.گيرد و شنيده مي.شود.
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    يک آنسامل ديگر امتحان کنيد. داخل همان پوشه New Addition به فولدر Synthesizers مراجعه کنيد و آنسامل SteamPipe را باز کنيد(شکل 8) و از پنجره snapshots. ساز فلوت را انتخاب کنيد. سپس در حالي که ري.اکتور روشن است به ترتيب کليدهاي Q ، W ، E. ،R و T صفحه کليد کامپيوتر را فشار دهيد. صداي نت.هاي موسيقي مختلف شنيده مي.شود. همانطور که متوجه شديد در اين حالت صفحه کليد شما مثل صفحه کليد پيانو عمل مي.کند و بعضي از آنها متناظر با يک نت موسيقي است. پس شما واقعا يک سينتي سايزر در اختيار داريد. فهرست snapshots را مرور کنيد و ببنيد در همين آنسامل چندين ساز شناخته شده ديگر نيز وجود دارد.
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    در پايان روي دکمه.اي که کنار دکمه stop در پنجره Panel ديده مي.شود و به شکل سه مستطيل کوچک کنار هم ديده مي.شود کليک کنيد. پنجره.اي به نام Structure باز مي.شود. در اينجا شما ساختار داخلي اين آنسامل و سيم.بندي عناصر اصلي آن را مي.بيند. روي ماژول وسطي که SteamPipe نام دارد دابل کليک کنيد تا سيم.بندي عناصر فرعي اين آنسامل را ببينيد.(شکل 9) اين عناصر همان قطعاتي هستند که آن اصوات را مجموعا توليد مي.کنند. روي هرکدام از اين عناصر که کليک کنيد متوجه مي.شود که هر عنصر خودش حاصل سيم.بندي قطعات فرعي ديگري است و الي آخر، تا آنجا که ديگر به کوچکترين عناصر اين سيستم مي.رسيد. اين شبکه پيچيده از ماژول.هاي شبيه.سازي شده ، در حقيقت شبيه قطعات يک مدار الکترونيکي هستند که وقتي درکنار هم قرار مي.گيرند يک دستگاه کامل را مي.سازند. شما نيز مي.توانيد همين امروز شروع کنيد و با مطالعه و خواندن مثال.ها روش ساختن آنسامل.ها را در ري.اکتور ياد بگيريد و ساز خودتان را بسازيد!
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    زکات علم به نشر آن است (( حضرت علی علیه السلام ))
    منبع:تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    ویرایش توسط N.Producer : ۱۳۹۰/۰۶/۱۹ در ساعت 14:33
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۶/۱۹ در ساعت 14:15

  2. 2 کاربر زیر از N.Producer برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۱۴, 12:10
  2. دانلود Native Instruments Reaktor 5 Standalone VST VSTi RTAS v5.6.0
    توسط آقـا مجیـد در انجمن دانلود VSTi
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۲۳, 12:23
  3. Reaktor 5 Instruments Pack 01 2012
    توسط iran music در انجمن دانلود VSTi
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۱۳, 13:40
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۳, 02:08
  5. Native Instruments Reaktor 5.1.5.002
    توسط music در انجمن آرشیو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۲/۲۳, 20:27

جستجو شده ها

گرانترین ارگ های الکترونیکی

حد اکثر استفاده از ram

reaktor

مبانی موسیقی الکترونیک

مباني موسيقي الکترونيک

اموزش reaktor 5

reaktor 5

تا این لحظه 64 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست