کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: تلویزیون پُر از خاله و عموهایی است که فکر می.کنند جذابند!

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,259
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض تلویزیون پُر از خاله و عموهایی است که فکر می.کنند جذابند!

    موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون) .ایسنا نوشت:.

    یک برنامه.ساز کودک با انتقاد از برنامه.سازی برای کودکان بیان کرد: «خونه.ی ....بزرگه»، «زی.زی.گولو»، «مدرسه موش.ها» و… نمونه.های موفقی بودند که برای عروسک.هایشان فکر شده بود.

    این کارگردان برنامه.های کودک تلویزیون آثاری چون «سنجد»، «ماتاتا»، «قارقار جیک.جیک» و سریال کودک «نامه.های بالدار» را در کارنامه خود دارد و جدیدترین کار او با عنوان «دنیای پویا» به تهیه.کنندگی مرکز پویانمایی صبا در ایام نوروز از شبکه پویا پخش شد. او همچنین در حال آماده.سازی ساخت انیمیشن عروسکی «حضرت نوح»(ع) است.

    امیر فیضی در گفت.وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره.ی برنامه.های کودکی که با حضور مجری و عروسک به روی آنتن می.روند، گفت: ترکیبات انسان و عروسک. می.تواند یکسری جواب.ها را بدهد به شرطی که خیلی درست چیده شده باشد، ترکیب انسان و عروسک معمولا به خصوص در کشور ما تاکنون خوب جواب داده است.

    این برنامه.ساز افزود: در همه جای دنیا در مجموعه.های بزرگ عروسکی نیز معمولا از حضور یک انسان استفاده می.شود ولی آدم.ها اصلی نیستند. یکی از اتفاقاتی که در بسیاری از برنامه.های ما می.افتد و باعث می.شود برنامه جواب ندهد، این است که آدم.ها بر عروسک.ها اصل می.شوند؛ در حالی که در دنیای بچه.ها عروسک.ها اصل. هستند، در هر برنامه.ای اگر عروسک.ها سوار بر ماجرا و همچنین عمده.تر باشند، قطعا موفقیت بیشتری به دست خواهد آمد.

    *** کم.توجهی به شخصیت.های عروسکی

    وی همچنین بیان کرد: بخش زنده و انیمیشن نیز چون به لحاظ تکنیکی کار سختی است، در کشور ما کمتر به سراغش رفته.اند، اینکه ما در بخش زنده، عروسکی با تکنیک استاپ موشن نیز در کارمان داشته باشیم کار سخت و پیچیده.ای است اما با همه اینها هر چه عروسک.ها را به بچه.ها نزدیک.تر کنیم بچه.ها نیز به ما نزدیک.تر می.شوند.

    فیضی در ادامه گفت.وگوی خود درباره.ی حمایت تلویزیون از شخصیت.های عروسکی و سازندگانشان نیز اظهار کرد: متأسفانه همیشه یک تعداد شخصیت و کاراکتر آمدند و رفتند و ما کمتر شاهد ماندگاری آنها بودیم و آن بهایی که باید به خالق و بناگذارنده یک کار و همچنین خود عروسک.ها داده شود کمتر شده است.

    او دلایل کم.توجهی به شخصیت.های عروسکی و خالق آنها را اینگونه عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی که باعث شده سطح کار عروسکی در کشور ما پایین بیاید، برنامه.های زنده و استیجی است، در هیچ جای دنیا نمی.بینیم که یک برنامه عروسکی پخش زنده داشته باشد چون عروسک. نیاز به متن، میزانسن، کارگردانی و بارها و بارها تمرین دارد.

    *** خاله.ها و عموها بنای کار عروسکی را متزلزل کردند

    کارگردان دنیای پویا ادامه داد: از زمانی که تعداد برنامه.های کودک زنده را در تلویزیون بیشتر کردند و یک خاله و عمو به همراه تعدادی بچه وارد اینگونه برنامه.ها کردند، بنای کار عروسکی را متزلزل کردند؛ در صورتی که ما نمونه.های بسیار موفقی از «خونه.ی ....بزرگه» تا «زی.زی.گولو»، «مدرسه موش.ها» و… داشتیم. اینها کارهایی بودند که برای عروسک.هایشان فکر شده بود.

    او تاکید کرد: از وقتی که عروسک.ها با پخش زنده آغشته شدند همه چیز در سطح قرار گرفت. من برنامه.ی پخش زنده.ای را می.شناسم که کارگردان ندارد و تهیه.کننده که خودش را بر همه والا می.داند همه کار انجام می.دهد، حتی یک روز که عروسک.گردان نیامده بود عروسک را گردانده است. این.ها باورکردنی نیست و این اتفاقات متأسفانه فقط برای این است که آنتن پر شود و دیدیم که تلویزیون پر شده از خاله و عموهایی که دست می.زنند و فکر می.کنند برنامه.یشان جذاب است.

    *** فقط روی آنتن بودن مهم نیست

    فیضی خاطرنشان کرد: از آنجایی که برنامه.ی دیگری برای رقابت نداریم، خاله و عموها همچنان مانده.اند و ادامه می.دهند. مدیر شبکه دو که خودش را خیلی هم در راستای خانواده و برنامه.های کودک می.داند آیا آمد چند برنامه.ی جدید را در این سال.ها امتحان کند؟

    این برنامه.ساز کودک به خبرنگار ایسنا گفت: برنامه.های قبلی را هم که الان امتحان می.کنند گروه سابقش را حذف می.کنند و فقط به یک فرد می.چسبند. زمانی که سنجد را می.ساختم یک گروه 15 نفره بودیم که هیچکدام از افراد حتی تدارکات گروه را عوض نمی.کردیم. چرا؟ چون با آن کاراکتر زندگی می.کردیم ولی سال.ها ساخته نشد بعد هم که ساخته شد حتی امیر فیضی خالق شخصیت و کارگردانش را حذف کردند و برنامه را به دست مجری.اش دادند.

    او افزود: الان چه کسی سنجد را می.بیند؟ اینکه فقط روی آنتن حضور داشته باشیم مهم نیست.

    *** چگونه کنترل ماهواره را از بچه.ها بگیریم؟

    این کارگردان برنامه.های عروسکی با اشاره به شبکه.ی پویا نیز عنوان کرد: در حال حاضر شبکه پویا به یک رقیب تبدیل شده و این خیلی خوب است امیدوارم اتفاقاتی که در این شبکه می.افتد تداوم داشته باشد، اگر بخواهیم کنترل ماهواره را از بچه.ها بگیریم تا شبکه.های «پرشین تون» و «جِم جونیور» را نبینند باید در حوزه.ی انیمیشن اتفاقات خوبی بیفتد.

    او درباره.ی شبکه.های تخصصی کودک ماهواره معتقد است: این شبکه.ها ضربات بسیار شدیدی به خانواده.ها می.زنند که بعدها تاثیر خود را نشان می.دهند، این شبکه.ها در لایه.های زیرین اجتماعی و تربیتی. خود موضوعات را وارد ذهن بچه.ها می.کنند که بعدها خواهیم دید که این جنگ.های فرهنگی از کجا نشأت می.گیرد.

    این برنامه.ساز با اشاره به اینکه قرار بود پویای یک و دو نیز راه.اندازی شود عنوان کرد: خوب است که شبکه پویا حمایت شود اما به شرطی که با تولید همراه باشد.

    *** دست برنامه.سازان کودک بسته شده

    وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره.ی تکرار مداوم انیمیشن.ها از شبکه.های تلویزیونی نیز گفت: بعضی وقت.ها تکرار انیمیشن برای بچه.ها خوب است چون فاصله سنی.ها تغییر می.کند و بچه.ها دید دیگری به یک کار پیدا می.کنند ولی این دلیل نمی.شود که بنای همه چیز را روی تکرار بگذاریم.

    فیضی در ادامه بیان کرد: البته تولید باید درست باشد، دوستانی که به حسن نیتشان هیچ شکی وجود ندارد آنقدر دست و بالشان به لحاظ تولیدی بسته شده که دیده نمی.شوند. در شعارها همیشه گفته می.شود که باید به شبکه.ها و برنامه.های کودک توجه شود ولی کمترین بودجه و توجه به شبکه پویا و صبا می.شود.

    *** عروسک.ها را برای بازدید دانش.آموزی نگهداری کنند

    فیضی در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا مبنی بر اینکه چقدر از حفظ و نگهداری عروسک.ها بعد از پایان کار حمایت می.شود؟ گفت: زمانی که من در شبکه دو کار می.کردم بسیاری از عروسک.ها را به شبکه. تحویل نمی.دادم و خودم نگهداری می.کردم به دلیل اینکه می.دانستم در این شبکه به درستی نگه.داری نمی.شود و عروسک.ها از بین می.روند.

    او ادامه داد: موادی که در ساخت عروسک.ها استفاده می.شود فاسد شونده است و مسلما نگهداری آن.ها در شکل و شمایلی مانند موزه یا کارگاهی که حتی گروه.های دانش.آموزی بتوانند به آن.ها رجوع کنند و ببینند بسیار مفید و سودمند است. چه ایرادی دارد مسئولیت را به یک گروهی بسپارند و بعد از پایان کار پروژه.ها تهیه.کننده.های برنامه بدانند که اگر عروسک.هایش تحویل آن مرکز داده شود به درستی از آن.ها در محفظه.ی شیشه.ای و بدون هوا حفاظت می.شود. اما این همیشه جزو افسوس.های ما بوده و زمانی هم که درباره.ی این مسائل صحبت می.کنیم می.گویند “چه دل خجسته.ای داری”.

    *** فراموش کردن خاطرات خوب کودکی

    فیضی معتقد است: عروسک.های «کلاه قرمزی»، «زی زی گولو» و… نیز که در موزه سینما حفظ می.شوند عوامل خودشان نگهداری کردند و خود مجموعه موزه سینما این را خواسته است. تلویزیون مجموعه عظیمی است. معمولا ما خیلی راحت خاطرات خوبمان را دور می.ریزیم.

    این کارگردان همچنین در پاسخ به پرسشی درباره.ی اینکه آیا تعدد شخصیت.های عروسکی در برنامه.ها لازم است؟ گفت: در همه جای دنیا شخصیت.ها و کاراکترهای بسیار متنوعی در طول سال.ها ساخته می.شود ولی موضوعی که وجود دارد این است که ماندگاری برای همه نیست، شاید هزارها کارگردان و فیلمساز در طول تاریخ سینما داشتیم اما اگر همین الان بخواهیم آنها را نام ببریم بیش از 10 – 15 نفر نتوانیم، فیلم.ها و کاراکترهای عروسکی نیز همینطور است.

    وی در تعدد و تنوع شخصیت.های عروسکی ایرادی نمی.بیند و معتقد است: در کشورهای دیگر یک کار را در یک فصل به صورت آزمایشی می.سازند اگر جواب داد و ببیننده آن را پذیرفت، فصل.های بعدی.اش را نیز می سازند اما در ایران بدون شناخت یک.دفعه 100 قسمت برنامه می.سازیم و بعد عروسک نیز ادامه پیدا نمی.کند چون بازخورد مخاطب را نداریم.

    فیضی افزود: تلویزیون ما تلویزیون عام است و همه به آن دسترسی دارند اما بازخوردهای ما به تهران خلاصه شده است و کار کودک را ساده.انگارانه به دست هر کسی می.دهند چون فکر می.کنند کار ساده.ای است. در حالی که ساخت یک عروسک، طراحی، شخصیت.پردازی و صداگذاری.اش به مراقبت فراوان نیاز دارد. شاید خلق شخصیت در نگاه اول آسان باشد ولی حفظ و نگهداری.اش بسیار سخت است؛ ضمن اینکه باید با زمانه پیش برویم و ببینیم بچه ها چه می.خواهند.

    *** انتقاد از جشنواره جام.جم

    این برنامه.ساز با انتقاد از جشنواره جام.جم سیما که هر سال برگزار می.شود، بیان کرد: سریال.های کودک در کجای این جشنواره در این دو – سه سالی که برگزار شده دیده شده است؟ چرا اصلا نباید دیده شوند؟ آیا یک برنامه زنده استودیویی با یک سریال داستانی عروسکی فرق دارد؟ چرا کسی سریال کودک نمی.سازد.

    او در پایان اظهار کرد: زمانی فیلم و سریال.های کودک ساخته می.شد که دیگر ادامه پیدا نکرد، متأسفانه ملت ما حافظه تاریخی ضعیفی دارند، ما آفرینش.گرهای خوبی هستیم ولی نگه.دارنده.های خوبی نیستیم.

    منبع: ایسنا


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۲ در ساعت 10:50

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۱/۰۷, 01:10
  2. تکذیب توهین مجری تلویزیون به علی دایی
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۱/۲۷, 08:40
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۹/۱۵, 02:00
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۲۸, 21:00
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۲/۲۲, 14:50

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 4 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی