کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: نظر سنجی پیرامون سرودی که ساختم

  1. hasanbarzegari آواتار ها
    hasanbarzegari
    شماره کاربری
    3337
    کاربر پیـشرفته
    مرداد /۱۳۹۰
    فارس
    605
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1041
    1,254
    سپاس از شما 1,021 بار در 390 پست
    Follows
    0
    Following
    1

    Post نظر سنجی پیرامون سرودی که ساختم

    Daw: FLstudio
    Vst: Nexus ، صداهای کرال، RAVST
    آهنگساز و تنظیم کننده: حسن برزگری
    سبک پروژه: حماسی
    باسلام ادب و احترام
    این پروژه ای که می شنوید مربوط به یه سرود هست که سه هفته به صورت پراکنده روش کار کردم ولی نمیدونم چند ساعت وقت برد
    خواهشمندم بشنوید و نظرتون رو بگید واسم مهمه(نقاط قوت و نقاط ضعف)
    نکته 1: عزیزان پروژه تقریبا کامل ولی باز میتونم نظر شما رو لحاظ کنم
    نکته2: اگر عزیزی هست که میتونه حرفه ای ترش کنه( از لحاظ پاساژ و ....) پیام خصوصی بده حتما ازش کمک خواهم گرفت
    با تشکر قبلی


    لینک دانلود: تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 15
    تعداد آرای مثبت : 15
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 00:50

  2. 14 کاربر زیر از hasanbarzegari برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    تایید شد جناب بزرگری عزیز


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 01:25

  5. کاربران زیر از شما Violinist عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    و اما کارتون .
    خب سرود از از سراییدن و سرایش میاد .
    یعنی مهمترین چیز در سرود قبل از تنظیم شعر و ترانه ای هست که توسط یک گروه اجرا میشه .
    بنابراین اسم این کار رو میشه گذاشت یه موسیقی در سبک حماسی .
    در مورد درام یک تناقض وجود داره .
    درام اول غربی هستش و بهد تبدیل میشه یک درام و ساز های کوبه ای در سبک ترکیه ای !
    بهتر بود فقط از همون درام غربی استفاده میکردین .
    یه مشکلی که تو کارهای حماسی وجود داره اینه که آهنگساز ناخودآگاه نت ها رو فقط سرضرب می نویسه .
    کارتون خیلی خیلی سرضربه و این یکنوختی ایجاد میکنه .
    مشکل شما اینه که هارمونی و درام رو کاملا سرضرب و سکوئنس وار نوشتین و این باعث شده که روی ملودی هم تاثیر بذاره و ملودی رو هم کاملا سکوئنس و تو همه ی میزان ها شبیه بهم بنویسین از لحاظ ایده پردازی .
    نوع نت های هارمونی و دارم ِ کار شما از اول تا آخر در همه میزانها فقط اینه : ( چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - چنگ )
    برای فرار از یکنواختی باید این ترکیب ِ نت ها رو تو میزان های مختلف و یا حداقل تو پارت های مختلف تغییر میدادین . ( هر 8 میزان رو یک پارت در نظر بگیرین )
    اون تیزرهایی رو هم که هر چند ثانیه یکبار میگه کیوبیس دات آر لطفا حذف کنید از کار !!
    تیزر رو فقط یکبار اول ِ کار میگن .
    بعدشم اینکه کامپیوتری بودن ِ تیزر اصلا به سبک کارتون نمیخوره .
    در ضمن همیشه برای کاراتون اسم انتخاب کنین و برای تاپیکها اینجوری عنوان بگذارید > مثلا : آهنگ یا قطعه ی " حسرت پرواز " کاری از حسن برزگری .
    این اسم رو مثال زدم تا منظورم روئ برسونم .
    به امید کارهای قوی تر از شما


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 01:47

  7. 3 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. hasanbarzegari آواتار ها
    hasanbarzegari
    شماره کاربری
    3337
    کاربر پیـشرفته
    مرداد /۱۳۹۰
    فارس
    605
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1041
    1,254
    سپاس از شما 1,021 بار در 390 پست
    Follows
    0
    Following
    1

    پیش فرض

    ببخشید این تاپیک در جواب استاد گرامی اشتباهی زدم قصد اسپم زدن نداشتم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ویرایش توسط hasanbarzegari : ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 02:33
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 02:17

  9. hasanbarzegari آواتار ها
    hasanbarzegari
    شماره کاربری
    3337
    کاربر پیـشرفته
    مرداد /۱۳۹۰
    فارس
    605
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1041
    1,254
    سپاس از شما 1,021 بار در 390 پست
    Follows
    0
    Following
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    و اما کارتون .
    خب سرود از از سراییدن و سرایش میاد .
    یعنی مهمترین چیز در سرود قبل از تنظیم شعر و ترانه ای هست که توسط یک گروه اجرا میشه .
    بنابراین اسم این کار رو میشه گذاشت یه موسیقی در سبک حماسی .
    در مورد درام یک تناقض وجود داره .
    درام اول غربی هستش و بهد تبدیل میشه یک درام و ساز های کوبه ای در سبک ترکیه ای !
    بهتر بود فقط از همون درام غربی استفاده میکردین .
    یه مشکلی که تو کارهای حماسی وجود داره اینه که آهنگساز ناخودآگاه نت ها رو فقط سرضرب می نویسه .
    کارتون خیلی خیلی سرضربه و این یکنوختی ایجاد میکنه .
    مشکل شما اینه که هارمونی و درام رو کاملا سرضرب و سکوئنس وار نوشتین و این باعث شده که روی ملودی هم تاثیر بذاره و ملودی رو هم کاملا سکوئنس و تو همه ی میزان ها شبیه بهم بنویسین از لحاظ ایده پردازی .
    نوع نت های هارمونی و دارم ِ کار شما از اول تا آخر در همه میزانها فقط اینه : ( چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - چنگ )
    برای فرار از یکنواختی باید این ترکیب ِ نت ها رو تو میزان های مختلف و یا حداقل تو پارت های مختلف تغییر میدادین . ( هر 8 میزان رو یک پارت در نظر بگیرین )
    اون تیزرهایی رو هم که هر چند ثانیه یکبار میگه کیوبیس دات آر لطفا حذف کنید از کار !!
    تیزر رو فقط یکبار اول ِ کار میگن .
    بعدشم اینکه کامپیوتری بودن ِ تیزر اصلا به سبک کارتون نمیخوره .
    در ضمن همیشه برای کاراتون اسم انتخاب کنین و برای تاپیکها اینجوری عنوان بگذارید > مثلا : آهنگ یا قطعه ی " حسرت پرواز " کاری از حسن برزگری .
    این اسم رو مثال زدم تا منظورم روئ برسونم .
    به امید کارهای قوی تر از شما
    باسلام و احترام
    بالاخره یه پروژه از من توسط یک از استادان سایت تایید شد مرسی
    خب درمورد انتقاداتون:
    درام: اولش غربی و غمگین زدم چون قراره یکی از اعضای گروه سرود دکلمه بگه اگر پیرامون پارت اول (20 ثانیه اول) که دکلمه قراره گفته بشه پیشنهاد بهتری دارید واضحتر بگید چطور شروع کنم تاثیرش بیشتره
    تلفیقی از سازهای کوبه ای و حماسی استفاده کردم تا تنوع بره بالاتر مثلا در پارت 3 (ثانیه 45) که شروع خوندن شعر غمگینتره و در دوپارت بعدی (تا قبل از پیانو)شعر حالت حماسی میگیره
    ایده پردازی: منظورتون درست متوجه نشدم و نمیدونم چه کنم از یکنواختی بیرون بیاد اگر ترتیب چنگ و دولاچنگ و ... رو بهم بزنم سبکش بهم میخوره مگه اینطور نیست؟ هرچی به ذهنم اومد رو نواختم( اقرار میکنم تو این بحث به صورت تخصصی حرفه ای ندارم و برام تازگی داشت مطالبتون " مشکل شما اینه که هارمونی و درام رو کاملا سرضرب و سکوئنس وار نوشتین " !!)
    ممنون میشم این بخش واضحتر بگید تو یه مثال ساده تو اف ال البته از دوستان هم کسی اگه میدونه راهنمایی کنه
    تیزرها: اون تیزها رو هم برای جلوگیری از کپی برداری آهنگ توسط برخی از(کاربران که ممکنه شیطون بره تو جلدشون)در آخر هر پارت گذاشتم و تو آهنگ اصلی همشون حذف میشن


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 02:34

  10. 2 کاربر زیر از hasanbarzegari برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. soheil6 آواتار ها
    soheil6
    شماره کاربری
    3882
    سـرپرسـت سایت
    مرداد /۱۳۹۰
    7,628
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی23782
    7,398
    سپاس از شما 27,725 بار در 6,248 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    باسلام
    برادر اول قبل از هرچیز تشکر بابت این کارزیبا وبسیاردلچسب ملودی وریتم کار روازدیدعمومی مردم می تونم بگم عالیه وپریستهای بسیارمناسب ومَچی انتخاب کردی.افرین
    امانظرشخصیم
    میتونستی از پاساژهای متنوع وبیشتری بهره بگیری نه فقط یه پاساژ رو دو/سه بار دربین کار تکرار کنی
    این سبک کارها رو معمولا باید از درامهای بهتریی استفاده کنی البته یکیشون منظورمه درامی که نتهای ریز ریتم باهاش زده میشه
    باعث شده که کار تم مدایی به خودش بگیره وما معمولا چنین صداهایی رودر دسته های زنجیر زنی میشنویم
    البته ملودیت خیلی خوب بود ودف هم خوب بود واحدی این قضیه روپوشش داده بود
    به هرحال کارزیباییه من فکرکنم الان8باره که دارم گوش میدم وخسته نمیشم
    ولی میتونه بسیار موفق ترازاین هم باشه
    ارادتمند
    هنرمندباشید


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3

    iP شما همواره رصد میشود :

    ....................................
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 04:39

  12. کاربران زیر از شما soheil6 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hasanbarzegari تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    باسلام و احترام
    بالاخره یه پروژه از من توسط یک از استادان سایت تایید شد مرسی
    خب درمورد انتقاداتون:
    درام: اولش غربی و غمگین زدم چون قراره یکی از اعضای گروه سرود دکلمه بگه اگر پیرامون پارت اول (20 ثانیه اول) که دکلمه قراره گفته بشه پیشنهاد بهتری دارید واضحتر بگید چطور شروع کنم تاثیرش بیشتره
    تلفیقی از سازهای کوبه ای و حماسی استفاده کردم تا تنوع بره بالاتر مثلا در پارت 3 (ثانیه 45) که شروع خوندن شعر غمگینتره و در دوپارت بعدی (تا قبل از پیانو)شعر حالت حماسی میگیره
    ایده پردازی: منظورتون درست متوجه نشدم و نمیدونم چه کنم از یکنواختی بیرون بیاد اگر ترتیب چنگ و دولاچنگ و ... رو بهم بزنم سبکش بهم میخوره مگه اینطور نیست؟ هرچی به ذهنم اومد رو نواختم( اقرار میکنم تو این بحث به صورت تخصصی حرفه ای ندارم و برام تازگی داشت مطالبتون " مشکل شما اینه که هارمونی و درام رو کاملا سرضرب و سکوئنس وار نوشتین " !!)
    ممنون میشم این بخش واضحتر بگید تو یه مثال ساده تو اف ال البته از دوستان هم کسی اگه میدونه راهنمایی کنه
    تیزرها: اون تیزها رو هم برای جلوگیری از کپی برداری آهنگ توسط برخی از(کاربران که ممکنه شیطون بره تو جلدشون)در آخر هر پارت گذاشتم و تو آهنگ اصلی همشون حذف میشن
    خواهش میکنم برادر .
    منم شاگرد هستم و در حال شاگردی !
    من در مورد محل ِ قرارگیری ِ درام حرفی نزدم .
    کاری ندارم در اول ِ کار از درام ِ نرم و ساده استفاده کردی .
    منظورم اینکه که درام رو بصورت ِ ترکیبی بزن و از ضدضرب هم استفاده کن .
    منظورم از چنگ و دولاچنگ اینه که شما آکوردها و درام رو تو همه ی میزان ها به اینصورت نوشتی : ( چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - دولا چنگ - دولاچنگ - چنگ - چنگ )
    به این میگن سکوئنس .
    یعنی تکرار ِ بیش از حد و بی وقفه ی یک ایده .
    خب تو میزان های دیگه این ترکیب ِ نت ها رو تغییر میدادی .
    مثلا یک پارت رو به همون صورتی که در بالا هست مینوشتی و پارت ِ بعدی رو به یک شکل دیگه و مثلا از نت های سیاه ، سفید و نقطه دار هم استفاده میکردی .
    همین نت های نقطه دار میدونی چقدر موزیک رو از یکنواختی نجات میده و باعث ِ هیجان میشه ؟

    برادر یه اصطلاحاتی تو موسیقی وجود داره که نمیشه به زبان ِ دیگه ای بیان کرد و ساده تر توضیح داد .
    شما حداقل باید کتاب ِ تئوری موسیقی رو کاملا بلد باشی و به اصطلاحات ِ تئوریک و علائم ِ نت نویسی آشنایی داشته باشی تا من بتونم مباحث ِ تئوریک و آکادمیک رو برای شما توضیح بدم .
    اینجوری من هرچی بگم شما باز متوجه نخواهی شد منظورم چیه .
    من پروزه ها و موزیک ها رو فقط از لحاظ میکس مستر و جنس ِ کیک و بیس که آنالیز و نقد نمیکنم .
    اینجوری نیستم که فقط بگم کیک رو عوض کن ، پد رو عوض کن ، اسنیر رو عوض نکن و . . . !
    من آثار رو بیشتر از لحاظ ِ تئوریک و علمی نقد و آنالیز میکنم .
    بنابراین طرف ِ مقابلم حداقل باید به اصول اولیه و مبانی ِ موسیقی آشنایی داشته باشه .
    مثلا من به فلان کاربر میگم اگه تو فلان میزان بجای آکورد ِ می مینور اکورد فادیز ساس 4 استفاده میکردی ملودی تو اون میزان بهتر و غنی تر خودش رو نشون میداد !
    خب طرف اگه متوجه نشه منظورم چیه و اگه ندونه اکورد ِ فادیز ساس 4 چی هست و چجوری ساخته میشه ، بنابراین نقد من هیچ ارزشی براش نداره و فقط وقت تلف کردنه .
    حسن جان بهت از روی رفاقت پیشنهاد میکنم اگه میخوای تو کار موسیقی پیشرفت کنی و همچنین نقد های علمی و اصولی و کاربردی در مورد ِ کارات بشنوی همین فردا یک کتاب ِ تئوری موسیقی خریداری و یا دانلود کن و بشین شروع کن به خواندن .
    هرجا هم که مشکل داشتی من و بقیه دوستان با روی باز در خدمتیم .


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    ویرایش توسط Violinist : ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 05:04
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 04:42

  14. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط soheil6 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    باسلام
    برادر اول قبل از هرچیز تشکر بابت این کارزیبا وبسیاردلچسب ملودی وریتم کار روازدیدعمومی مردم می تونم بگم عالیه وپریستهای بسیارمناسب ومَچی انتخاب کردی.افرین
    امانظرشخصیم
    میتونستی از پاساژهای متنوع وبیشتری بهره بگیری نه فقط یه پاساژ رو دو/سه بار دربین کار تکرار کنی
    این سبک کارها رو معمولا باید از درامهای بهتریی استفاده کنی البته یکیشون منظورمه درامی که نتهای ریز ریتم باهاش زده میشه
    باعث شده که کار تم مدایی به خودش بگیره وما معمولا چنین صداهایی رودر دسته های زنجیر زنی میشنویم
    البته ملودیت خیلی خوب بود ودف هم خوب بود واحدی این قضیه روپوشش داده بود
    به هرحال کارزیباییه من فکرکنم الان8باره که دارم گوش میدم وخسته نمیشم
    ولی میتونه بسیار موفق ترازاین هم باشه
    ارادتمند
    هنرمندباشید
    سهیل جان با عرض معذرت باید بگم که هممون میدونیم درام یک ساز غربی هست و این ریتمی که حسن آقا زدن در اصل یکی از معروف ترین ریتم های مارش برای ارتش های دنیا هستش .
    در واقع این دسته ها و هیئت های رنجیر زنی هستن که این ریتم رو تقلید کردن از مارش های نظامی ، و این برداشت غلط هست که بگیم مارش های نظامی ِ دنیا این ریتم رو از دسته های عزاداری در ایران تقلید کردن .
    استفاده از درام شاید 15 سال هست که در عزاداری های ایران مد شده .
    ولی این ریتم ( مارش ) نزدیک به صدها سال هست که در رژه های نظامی ازش استفاده میشه .
    برادر شرمنده از اینکه در بحث شما دخالت کردم


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 04:51

  16. 4 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. soheil6 آواتار ها
    soheil6
    شماره کاربری
    3882
    سـرپرسـت سایت
    مرداد /۱۳۹۰
    7,628
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی23782
    7,398
    سپاس از شما 27,725 بار در 6,248 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سهیل جان با عرض معذرت باید بگم که هممون میدونیم درام یک ساز غربی هست و این ریتمی که حسن آقا زدن در اصل یکی از معروف ترین ریتم های مارش برای ارتش های دنیا هستش .
    در واقع این دسته ها و هیئت های رنجیر زنی هستن که این ریتم رو تقلید کردن از مارش های نظامی ، و این برداشت غلط هست که بگیم مارش های نظامی ِ دنیا این ریتم رو از دسته های عزاداری در ایران تقلید کردن .
    استفاده از درام شاید 15 سال هست که در عزاداری های ایران مد شده .
    ولی این ریتم ( مارش ) نزدیک به صدها سال هست که در رژه های نظامی ازش استفاده میشه .
    برادر شرمنده از اینکه در بحث شما دخالت کردم
    ممنون ازشما واطلاعات مفیدتون
    به هرحال نظر شخصیم این بود که از درام هایی استفاده بشه که باحس وحال موزیکهای حماسیمون جوردربیاد به هرحال درهرکشوری نوع درام ها واستفادشون درسبکها نصبت به فرهنگ همون کشور استفاده میشه ودرکشورما هم چه خوب چه بد داره راه به راه در سبک مداییمون استفاده میشه من به محضی که درام روشنیدم یاد کارهای محرمی این چندسال اخیر افتادم ویکی ازکارهای البوم برای اخرین بار خواجه امیری هم {بیدارم ومیبینمت....} دقیقآباهمین درام وچنین ریتمی زده شده و کارهای بسیاری دیگه....این سبک درامها برای ملت ما یه حسی توام باغم به همراه داره
    درصورتی که ما درکارهای حماسی دنبال یک غرور واقتدارمی گردیم که توسط همین ریتم و....به مخاطب انتقالش بدیم.
    به هرحال بازم ممنون


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2

    iP شما همواره رصد میشود :

    ....................................
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 05:20

  18. کاربران زیر از شما soheil6 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  19. myclick آواتار ها
    myclick
    شماره کاربری
    11306
    کاربر نیمه فعال
    اسفند /۱۳۹۰
    مشهد
    52
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی54
    47
    سپاس از شما 38 بار در 23 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام...
    جناب برزگری فضای کار حس حماسی بودن رو چندان منتقل نمیکرد... اگه کمی موسیقی های پس زمینه فیلم های هالیوود رو گوش داده باشین متوجه منظورم میشین
    ابتدای کار رو با استاکاتو شروع کردین به نظرم میشد ایده های بهتری برای اینترو انتخاب کرد.
    از ساز های برنجی (با صدای کمتر و بم ) بیشتر استفاده کنید .
    بهتون پیشنهاد میکنم از Philharmonik استفاده کنید که در نوع خودش بهترینه.
    در ثانیه 47 به بعد اگه از دف دستفاده میشد خیلی بهتر بود .
    برای کتابی که جناب مهرگان فرمودند اگه تالیف "استاد مصطفی کمال پورتراب" بگیری خیلی خوبه


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ در ساعت 12:47

  20. کاربران زیر از شما myclick عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۲/۱۳, 11:50
  2. پیانو دیجیتال SP-170s پیانویی اصیل و ساده
    توسط piano4all در انجمن پیــانو(Piano)
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۲۴, 14:10
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۰/۱۰, 14:12
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۷/۲۵, 12:20
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۲۷, 16:40

جستجو شده ها

http:cubase.irthread242636پروژه-نظر-سنجی-پیرامون-سرودی-که-ساختم.html

تا این لحظه 60 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست