کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 5 نخستنخست 1 2 3 4 5 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 47

موضوع: نام اين سازها

  1. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی256
    4,159
    سپاس از شما 4,147 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mo-hammad تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    به خدا نمیدونم بخندم؟گریه کنم؟نمیدونم...مهد موسیقی ماییم نه آلمان و فرانسه.به خدا ماییم.ازمون دزدیدن.خودمون دو دستی بهشون دادیم که بدزدن.
    ---------------------
    دوست من ديگه هممون ميدونيم مهد موسيقي يونان هست و نام موزيك هم از يك اله ي يوناني گرفته شده

    چشم دوست من اينجا كه خلاف قانو هست يه ساعت ديگه كه رايگان شد اينترنتم برات آپ ميكنم شبانه رايگانم
    تاریخدانان: كردستان مهد تمدن موسیقی جهان است
    " گزنفون" تاریخ نویس یونانی در اینباره نوشته است: در سال ۴۰۱قبل از میلاد، بعد از حمله یونان به ایران و شكست كوروش هخامنشی از یونانیها، هنگامی كه لشکر یونان قصد بازگشت از کُردستان را داشت، کُردها با خواندن نغمه.ها و سرودهای دسته.جمعی یونانیها را مورد حمله قرار دادند.

    گزنفون افزوده است، كه چگونه کُردها در آن زمان با هنر موسیقی آشنایی داشتند و حتی از آن در جنگها هم استفاده می. کُردند.
    در ویژه.نامه موسیقیایی"فاسكه كه" كه در فرانسه منتشر می.شود، آمده است: در ایران قدیم و سرزمین"میزوپوتامیا" یعنی جایگاهی كه کُردها اكنون در آن سكونت دارند، قدیمی.ترین مهد موسیقی جهان بوده است.
    به نوشته این نشریه، تمام ملودیهای ایرانی در اینجا منظور ایرانی بودن ملودیها است، یعنی جایی كه فرهنگ آریایی در آنجا حضور داشته است- نه مرز جعرافیایی و سیاسی ایران كنونی، در جهان بی.همتا و بی.نظیر است.
    قوم کُرد به عنوان یكی از قدیمی. ترین اقوام آریایی به علت بهره بردن از فرهنگ غنی ایرانی دارای اصیلترین موسیقی و ملودیهای جاودان و بزرگ است.
    برای دستیابی به غنای موسیقی کُردی باید از زرتشت و فرقه اهل حق شروع کرد. زیرا اگر کُرد خود را وارث تمدن ماد می داند، زرتشت نوه به حق مادهاست و پیروان اهل حق نیز، به حق کُرد هستند و در کُردستان زندگی می.كنند و به زبان کُردی گورانی سخن می.گویند.
    بر اساس كتابهای قدیمی اهل حق، هنر موسیقی از زمانهای قدیم مورد توجه مردم این آیین بوده است.
    در نامه سرانجام(سرود یارسان) یكی از قدیمی.ترین كتابهای اهل حق آمده است:"زمانی كه خداوند قصد داشت روح را در كالبد آدم بدماند، روح در كالبد آدم قرار نگرفت تا اینكه بعد از ۴۰روز خداوند به بنیامین، دستور داد كه روح را در كالبد آدم بدماند و بنیامین آوازی برای روح خواند و روح در كالبد آدم جای گرفت".
    موسیقی کُردی در میان مردم کُردستان دارای یك پیوند ناگسستنی با زندگی روزمره مردم است، بسیاری از صاحب نظران کُرد معتقدند: موسیقی کُردی یكی از اصیل.ترین موسیقیهای ایرانی است كه با گذشت قرنها ویژگیهای خود را در فولكلور عامه کُرد زبانهای ایرانی حفظ کرده است.
    سازهای رایج در موسیقی کُردی نی، سورنا، نایه، دهل، تنبك، تنبور و كمانچه است.
    بطوركلی در موسیقی ایرانی ملودیهایی در قالب هفت دستگاه ماهور، شور، نوا، همایون، سه.گاه، چهارگاه و پنج گاه جای می.گیرند.
    اما غیر از هفت دستگاه معروف فوق یك دستگاه مشهور دیگر وجود دارد و آن دستگاه" اصفهان" می.باشد.
    بسیاری از موسیقیدانان معتقدند: این دستگاه بخشی از دستگاه شور است و بسیاری دیگر بر این باورند كه شاخه.ای از همایون است.
    آوازهای" قه.تاری" کُردی در همین دستگاه جای می.گیرند.
    در میان هفت دستگاه فوق، دستگاه شور از سایر دستگاه.ها وسیعتر و بزرگتر است. زیرا اگر چه در سایر دستگاه.ها، چندین آواز دیگر جای می.گیرد، اما دستگاه شور علاوه بر این، خود دارای چندین"گوشه" دیگر می.باشد.
    این گوشه.ها شامل ابوعطا، بیات ترك یا بیات زند، افشاری یاهه وشار، ده.شتی و بیات کُرد می.باشد.
    بسیاری از آوازهای کُردی مانند كابوكی، شاییك ده.گری، گول نیشان گول نیشان و اكثر آوازهای حیران در دستگاه شور جای دارند.
    هنر موسیقی هر ملتی وقتی پیشرفت می.كند كه فرهنگ ملی آن دیار، مورد توجه باشد و شرط پیشرفت، توسعه و احیاء آن در فرهنگ مردم نهفته است.
    کُردها به فرهنگ، زبان، ادبیات، سنت و موسیقی خود بسیار علاقه.مند هستند و به همین دلیل در این مورد پیشرفت کرده اند.
    کُردستان با دیرینه حماسی و عرفانیش، با صفا و سادگی عاطفی ساكنانش و با طبیعت بكر و دست نخورده.اش از روزگاران كهن تا به امروز همواره پرورنده موسیق دانان بزرگی در آغوش خود بوده است.
    موسیقی کُردی دارای شیوه.ها و آوازهای مختلف است كه در زیر به آنها اشاره می.كنیم.
    "بیت " یكی از مهمترین مقامهای كلاسیك کُردی است كه در جنگها، جوانمردیها و حماسه.ها به كار برده می.شود و در ستایش خالق یكتا و پیامبر گفته شده و در موسیقی غربی به آن ((prose poemمی.گویند، نام دیگر آن در موسیقی کُردی"بالوره" می.باشد.
    بالوره گویان، بی .پرده و بی.واهمه آوازشان را از هر قسم كه باشد سر می.دهند. زیرا م.دانند كه كسی از آنان دلتنگ نمی.شود.
    بیت خوانی مبتنی بر نغمه.های كاملاً ساده و بدون رعایت وزن و قافیه است.
    این آواز کُردی بیشتر در مناطق مهاباد، موكریان و بوكان نواخته می.شود.
    "سوز و مقام" یكی دیگر از انواع شیوه.های موسیقی کُردی می.باشد، مهمترین ویژگی این آواز کُردی توجه به سوز درون، شكایت و زاری می.باشد و چون با قدرت تمام صورت می.گیرد به آن سوز و مقام می .گویند.
    این آواز در اكثر مناطق کُردستان وجود دارد.
    "سیاه چمانه" یكی دیگر از مهمترین آوازهای کُردی می.باشد، این آواز به شكل هجایی و در قالب ۱۰هجایی و دو مصراعی به سبك و سیاق ایرانیان كهن سروده می.شود و به علت همزیستی با مسایل عرفانی رنگ و بوی جدیدی هم به خود گرفته است و در پاره.ای مواقع به مقام شیخانه یا صوفیانه هم می.گویند.
    "شمس قیس رازی" در كتاب"المعجم فی معاییر اشعار عجم" به سیاه چمانه اشاره و می. گوید: كه این آواز مختص منطقه هورامان کُردستان می.باشد كه دارای ۱۵مقام نغمگی می.باشد.
    در مورد وجه تسمیه سیاه چمانه نظرهای گوناگونی وجود دارد اما براساس یك نظریه معروف واژه سیاه به معنای رنگ سیاه و چمان كه همان جمان بوده از كلمه کُردی جامه گرفته شده است و به نام جامه سیاه در آمده است و منظور كسی بوده كه در موقع خواندن این آواز جامه مشكی می.پوشیده است.
    این موسیقی بیشتر در مناطق اورامان، پاوه، نودشه، نوسود، مریوان و غرب سنندج نواخته می.شود.
    " هوره " از دیگر شیوه.های موسیقی کُردی می.باشد، این آواز یك مقام بسیار زیباست كه سوگ، ماتم، غریبی و عزاداری را به شیوه.های ملیح و متین به گوش شنونده می.رساند.
    اعتقاد موسیقی دانان این است كه هوره همان ستایش اهورامزدا بوده است و کُردها كه پیروان آیین زرتشت بوده.اند، با اهورامزداشروع به خواندن می.كنند.
    این آواز در كرمانشاه، ایلام، لرستان، سرپل زهاب، اسلام.آباد، كرند غرب، گیلان غرب، هرسین، ماهیدشت و سنقروكلیایی نواخته می.شود.
    یكی دیگر از آوازهای کُردی " حیران " می.باشد كه از دل بیت سر در آورده و اغلب از متنی عاشقانه و پرسوز و گداز با توسل جستن به خالق یكتا، ائمه و پیامبران برخوردار است.
    این آواز بیشتر در مناطق مكریان و مهاباد وجود دارد.
    " لاووك " یا لاوژه از دیگر آوازهای کُردی می.باشد كه از ترانه.های كلاسیك کُردی سرچشمه گرفته است و در میان کُردهای خراسان به مقامهای ( لو و هی له لو شوان) خوانده می.شود.
    این مقام مخصوص زنان است و وجه تمایز" لاووك " با "حیران" در نوع زبان شعری به كار رفته در آن می.باشد.
    لاووك به طور كلی به گویش زبان کُردی سورانی اجرا می.شود.
    این آواز در تمام مناطقی كه به زبان کُردی كرمانجی صحبت می.كنند وجود دارد.
    " گورانی" باشكوهترین و بزرگترین شیوه موسیقی کُردی می.باشد، این آواز عظیم.ترین دسته نغمات در موسیقی کُردی را دارد و كهنترین بخش ادبیات موسیقی کُردی را شامل می.شود.
    اشعار گورانی ۱۰هجایی می.باشد و در تمام مناطق کُردستان این آواز به اجرا در می.آید.
    در زبان عامه به تمام شیوه.ها و آوازهای موسیقی کُردی گورانی نیز گفته می.شود.
    "چمری" نیز از آوازهای موسیقی کُردی است كه به پاس تجلیل از وجود با ارزش از دست رفته.ای اجرا می.شود.
    این آواز به معنای شیون، عزا و نهال قامت خم شده است، چمری همانند نوحه.خوانی در فارسی است و در مناطق مختلف ایلام، لورستان و كرمانشان طرفداران زیادی دارد.
    اما موسیقی کُردی وسیعتر از این است كه بتوان آن را در قالب آوازها یا شیوه.های محدود و مشخصی گنجاند.
    موسیقی کُردی بازتاب غنای روحی و معنوی مردم است و در عین حال تریبونی برای تفسیر مسایل عمیق جامعه می.باشد.
    نغماتی از قبیل مقامهای الله.ویسی، كوچه باغی، صمد عسكری و ترانه.های ملودیكی نیز در موسیقی کُردی وجود دارند كه بر اشعار هجایی و گاه عروضی استوارند.
    اگر چه گفته شد كه مقامها و آوازهای کُردی، جزیی از موسیقی قدیمی ایران است، ولی منظور این نیست كه تمام مقامها و آوازهای کُردی، بدون كم و كاست، در چارچوب دستگاه.های سنتی ایران قرار می.گیرند.
    بعضی از آوازها و مقامهای کُردی مانند: سیاه.چمانه و هوره در موسیقی کُردی وجود دارند كه در داخل دستگاه.های موسیقی ایرانی جای نمی.گیرند و دستگاهی خاص را می.طلبند.
    علت مصونیت این آوازها از موسیقی ایرانی اینست: این مقامها و آوازها بازمانده موسیقی غنی گاتای آیین زرتشت است و هجای این شعر نیز در ردیفهای عروضی جای نمی.گیرد و جغرافیای سخت و آغوش گرم هورامان مانند سپری از این آوازها دفاع کُرده است.
    موسیقی کُردی از دیرباز دارای ویژگی، غنا، ریشه و اصالت می باشد و به صورت سینه به سینه نقل شده است.
    منبع: شفق نیوز
    منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 02:40

  2. 8 کاربر زیر از AliRezA Nasehi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. mo-hammad آواتار ها
    mo-hammad
    شماره کاربری
    39651
    کاربر اخراجی
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    438
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی177
    185
    سپاس از شما 348 بار در 157 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    پس اين قضيه ي اله موسيقي و اينا چيه؟


    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 02:51

  5. laminor آواتار ها
    laminor
    شماره کاربری
    16283
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    1,382
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1261
    2,222
    سپاس از شما 2,195 بار در 1,072 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mo-hammad تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خصوصي ميفرستم
    مرسی دوست عزیز منتظرم
    دوستان دیگه هم اگه کسی موزیکها رو میخواد به من یا به محمد اقا بیام بده


    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 02:56

  6. dolatkhah آواتار ها
    dolatkhah
    شماره کاربری
    38614
    همیار سایت
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    IRAN - Sari
    394
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی341
    422
    سپاس از شما 491 بار در 215 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    هر سه تا نوعی گیتار هستند ... وسطی ماندولین است .... هیچکدوم بوزوکی نیست .


    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 03:00

  7. mo-hammad آواتار ها
    mo-hammad
    شماره کاربری
    39651
    کاربر اخراجی
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    438
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی177
    185
    سپاس از شما 348 بار در 157 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    جان من اون دوتا ديگه گيتار كه نيست !!!!


    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 03:04

  8. mo-hammad آواتار ها
    mo-hammad
    شماره کاربری
    39651
    کاربر اخراجی
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    438
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی177
    185
    سپاس از شما 348 بار در 157 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    يه وضوع جالب و خنده دار هيچ ميدونستيد يوناني ها هم موزيك جواتي دارن تو سبك جوادي يساري و ...

    حالا نميدونم ما از اونا تقليد مي كنيم يا اونا از ما اگر اشكال نداشت و مدير اجازه داد ويدئوش رو ميزارم


    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 03:31

  9. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی256
    4,159
    سپاس از شما 4,147 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط dolatkhah تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    هر سه تا نوعی گیتار هستند ... وسطی ماندولین است .... هیچکدوم بوزوکی نیست .
    گیتار؟!
    بوزوکیه عزیزم.


    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 18:45

  10. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی256
    4,159
    سپاس از شما 4,147 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض



    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 18:48

  11. کاربران زیر از شما AliRezA Nasehi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. mo-hammad آواتار ها
    mo-hammad
    شماره کاربری
    39651
    کاربر اخراجی
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    438
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی177
    185
    سپاس از شما 348 بار در 157 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    بوزوكي اوني كه دست اون وسطي هست ديگه ؟ اون ساز كوچيكه


    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 18:53

  13. MakLOs آواتار ها
    MakLOs
    شماره کاربری
    335
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    اروميه - كردســتان
    7,345
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5214
    6,525
    سپاس از شما 11,526 بار در 4,380 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تاریخدانان: كردستان مهد تمدن موسیقی جهان است
    " گزنفون" تاریخ نویس یونانی در اینباره نوشته است: در سال ۴۰۱قبل از میلاد، بعد از حمله یونان به ایران و شكست كوروش هخامنشی از یونانیها، هنگامی كه لشکر یونان قصد بازگشت از کُردستان را داشت، کُردها با خواندن نغمه.ها و سرودهای دسته.جمعی یونانیها را مورد حمله قرار دادند.

    گزنفون افزوده است، كه چگونه کُردها در آن زمان با هنر موسیقی آشنایی داشتند و حتی از آن در جنگها هم استفاده می. کُردند.
    . . . .
    موسیقی کُردی از دیرباز دارای ویژگی، غنا، ریشه و اصالت می باشد و به صورت سینه به سینه نقل شده است.
    منبع: شفق نیوز
    منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عليرضا جان دقيقا هم همينطور هست
    الان پدربزرگو يا عموي بزرگم كه وقتي زنده بودند ازين آهنگها گاهي تو خلوتشون ميخوند
    يه ملودي خاصي داره قافيه هاش نزديك به هم هست و جالب اينجاست كه توي هر آهنگ يه داستاني حالا از پيروزي شكست يا . . . ميگفتند


    iP شما همواره رصد میشود :


    شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر،
    شخصیت من چیزیه که من هستم،
    اما برخورد من بستگی داره به اینکه :
    " تو " کی باشی ...
    عضويت در گروه ويژه
    Vip



    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ در ساعت 19:00

  14. 5 کاربر زیر از MakLOs برای این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

تفاوت بوزوکی و ماندولین

سرزمین میزوپوتامیا کجاست

تا این لحظه 61 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی