کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

موضوع: نظردرباره ی حس صدای این حقیر/بیگانه!/

  1. biganeh آواتار ها
    biganeh
    شماره کاربری
    15126
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    678
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی251
    90
    سپاس از شما 581 بار در 364 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MNMclub تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    جنس صدات خوبه ولی همونطور که دوستان میگن سعی کن تقلیدی کار نکنی....چون ما یگانه داریم و به یگانه ای دیگه نیاز نداریم !به خواننده ای جدید نیاز داریم
    بحث تقلیدی نیست من تحریرام اینجوریه البته دارم روشون کار میکنم
    محسن یگانه که یه دونه است و تحریراشم زمین تا آسمون با من فرق میکنه
    نمیدونم چطور میگین تقلیدیه
    ولی من منظورمو همون تو عنوان تاپیک نوشتم
    در کل ممنون بابت نظر دوست عزیز


    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 02:04

  2. کاربران زیر از شما biganeh عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5051
    4,807
    سپاس از شما 9,088 بار در 3,765 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خواهش میکنم ولی این حرفتون کاملا اشتباه و غیر منطقی هست
    به دلایل زیر که عرض می کنم

    کسی که سلفژ کار کنه و یا با اصول ترانه ای رو بخونهمطمئن باشید احساس و تن صداش خیلی بهتره چرا؟؟
    ون نت ها رو میشناسه مثلا دو ر می فا صل لا سی رو میشناسه و میدونه چه زمان هایی رو بکشه و نکشه و کجا با کشیدن احساسی میشه و نمیشه
    گام ها رو میشناسه و می تونه رو سری آکوردی که بهش میدن چندین ملودی رو بیاره و این باعث میشه خیلی بهتر ایفای صدا کنه
    مثلا میگم این کورد رو در نظر داشته باش شما c...c#...d
    خو اینا اولا سری خاصی ندارن و من همینطوری نوشتم که شما متوجه منظورم بشین شما وقتی این آکوردا رو میشنوین ناخواسته بتونین روش ملودی بگین و فی البداهه هم که شده بتونین خوب روش سوار بشین
    تنها ین نیست ...اداعا نت ها به سادگی کافی نیست
    توی تئوری و سلفژ ما وزن و ریتم داریم
    یعنی وقتی شما دارین نت ها رو میخونین و باهاش کار میکنین تا با استفاده از اون خط ملودی و احساسی رو بیان کنید بتونین بدون مشکل اجرا کنید

    واحد گرد با 1/1 ارزش زمانی
    سفید با 1/2 ارزش زمانی
    سیاه 1/4 ....
    چنگ با 1/8
    دولاچنگ 1/16 ...
    سهلا چنگ با 1/32
    چهارلاچنگ با 1/64
    سکوت بین این ها ه خودش هم باز یه معقوله ای هست ..

    البته این ها فقط برای تئوری خود موسیقی نیست برای خود سلفژهم استفاده میشه چون شما دارین آواز می خونین پس باید بتونین مکث و اجرای خوب رو توی تحریر ها داشته باشید
    اول تئوری بعد دسته بندی توی صداهاست ..
    سوپرانو : صدای زیر زنانه.
    متسو سوپرانو : صدای متوسط زنانه.
    كنترآلتو : صدای بم زنانه.
    تنور : صدای زیر مردانه.
    باریتون : صدای بم یا صدای متوسط مردانه.
    باس : صدای بم مردانه و بهترین صدای مردانه

    پس مطمئن باشید با رعایت این ها احساس به صدا میاد و پشت این ها تمرینه .
    موفق باشید


    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 02:16

  5. 2 کاربر زیر از Reza Dehghan برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Nimaxtep آواتار ها
    Nimaxtep
    شماره کاربری
    26446
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    تهران
    1,675
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2776
    2,980
    سپاس از شما 5,703 بار در 1,563 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوست عزیز.

    اینکه تلاش میکنید و میخواید خوب بخونید قابل تحسینه.اما اولا صداتون رو پشت بینی تون حبس کردید.شاید بگید نه.اما نا خودآگاهه.خیلی وقتها با تمرین درست میشه،خیلی وقتها با عمل کردن.
    دوما خیلی حواستون به اینه که تحریرها رو حتما اجرا کنید. این که تحریر بزنید خوبه،اما قبلش باید درست نتها رو اجرا کنید،بعد به آرایش بپردازید.
    سوما تقریبا تمام نتهاتون فالش بود. شما وقتی زمزمه میکنید یا با آهنگ میخونید چون اون کار توی ذهنتون مدام تکرار میشه و نتهای درست رو مرور میکنید،فکر میکنید خودتون دارید درست میخونید.در صورتی که شنونده نتها رو کاملا خارج میشنوه.
    تقریبا مثل همون حالتی هست که شما وقتی صحبت میکنید صدای خودتون در محیط سرتون میپیچه و برای خودتون یه ذهنیت از صداتون دارید،اما وقتی ضبط میکنید یه چیز دیگه میشنوید.
    شما الان میگید ادای محسن یگانه رو در نمیارم.ما هم نمیگیم شما اینکار رو میکنید، اما خیلی از عزیزان نا خواسته صداشون شبیه ایشونه.شاید شما هم از همون دسته باشید. خیلی ها هم مخصوصا میخوان تقلید کنن که به صورت گذرا و برای مدتی کوتاه میان و مطرح میشن و میرن.خودمونم میدونیم کیا هستن.
    به هر حال...
    بهترین راه برای بهتر شدن رفتن به کلاس سلفژ و خوانندگی هست.اگر چه راه طولانی و دشواری رو پیش رو دارید، اما در پیشرفت شما مفید خواهد بود.

    به امید موفقیت شما برادر گرامی


    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 02:33

  7. 2 کاربر زیر از Nimaxtep برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. biganeh آواتار ها
    biganeh
    شماره کاربری
    15126
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    678
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی251
    90
    سپاس از شما 581 بار در 364 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nima Nekuei تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوست عزیز.

    اینکه تلاش میکنید و میخواید خوب بخونید قابل تحسینه.اما اولا صداتون رو پشت بینی تون حبس کردید.شاید بگید نه.اما نا خودآگاهه.خیلی وقتها با تمرین درست میشه،خیلی وقتها با عمل کردن.
    دوما خیلی حواستون به اینه که تحریرها رو حتما اجرا کنید. این که تحریر بزنید خوبه،اما قبلش باید درست نتها رو اجرا کنید،بعد به آرایش بپردازید.
    سوما تقریبا تمام نتهاتون فالش بود. شما وقتی زمزمه میکنید یا با آهنگ میخونید چون اون کار توی ذهنتون مدام تکرار میشه و نتهای درست رو مرور میکنید،فکر میکنید خودتون دارید درست میخونید.در صورتی که شنونده نتها رو کاملا خارج میشنوه.
    تقریبا مثل همون حالتی هست که شما وقتی صحبت میکنید صدای خودتون در محیط سرتون میپیچه و برای خودتون یه ذهنیت از صداتون دارید،اما وقتی ضبط میکنید یه چیز دیگه میشنوید.
    شما الان میگید ادای محسن یگانه رو در نمیارم.ما هم نمیگیم شما اینکار رو میکنید، اما خیلی از عزیزان نا خواسته صداشون شبیه ایشونه.شاید شما هم از همون دسته باشید. خیلی ها هم مخصوصا میخوان تقلید کنن که به صورت گذرا و برای مدتی کوتاه میان و مطرح میشن و میرن.خودمونم میدونیم کیا هستن.
    به هر حال...
    بهترین راه برای بهتر شدن رفتن به کلاس سلفژ و خوانندگی هست.اگر چه راه طولانی و دشواری رو پیش رو دارید، اما در پیشرفت شما مفید خواهد بود.

    به امید موفقیت شما برادر گرامی

    سلام
    ممنونم بابت نظر-بله درسته من نگفتم که فالش نخوندم چون سرسری خوندم و رو نت هم نیست اینم به وضوح میدونم منم بیشتر حس صدام مد نظر بود-تحریرهاهم بعضی جاها زیادی بود و اینکه صدا رو من با هدفون ضبط کردم و برای نویز احتمالی از نویز رداکشن کارت آنبورد استفاده کردم که یه خورده صدا رو تو دماغی میکنه من-من خودم به شخصه اصن تو دماغی نمیخونم و دوست ندارم -و اینکه کلاس سلفژ به هیچ عنوان امکانش نیست
    در هر صورت ممنونم که وقت گذاشتین
    نمیدونم چرا همه حس خوندن رو با اصول خوندن قاطی میکنن ولی من کلا دوبحث جدا دارم واسشون که مفصل هم هست به هر حال ممنون از اینکه وقت گذاشتین


    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 03:48

  9. Nimaxtep آواتار ها
    Nimaxtep
    شماره کاربری
    26446
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    تهران
    1,675
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2776
    2,980
    سپاس از شما 5,703 بار در 1,563 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط biganeh تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام
    ممنونم بابت نظر-بله درسته من نگفتم که فالش نخوندم چون سرسری خوندم و رو نت هم نیست اینم به وضوح میدونم منم بیشتر حس صدام مد نظر بود-تحریرهاهم بعضی جاها زیادی بود و اینکه صدا رو من با هدفون ضبط کردم و برای نویز احتمالی از نویز رداکشن کارت آنبورد استفاده کردم که یه خورده صدا رو تو دماغی میکنه من-من خودم به شخصه اصن تو دماغی نمیخونم و دوست ندارم -و اینکه کلاس سلفژ به هیچ عنوان امکانش نیست
    در هر صورت ممنونم که وقت گذاشتین
    نمیدونم چرا همه حس خوندن رو با اصول خوندن قاطی میکنن ولی من کلا دوبحث جدا دارم واسشون که مفصل هم هست به هر حال ممنون از اینکه وقت گذاشتین

    خواهش میکنم دوست عزیز.
    کسی این دو مورد رو قاطی نمیکنه. این دو مورد به صورت خودکار کاملا با هم قاطی هستن.
    شما اگر نتها رو درست نخونید و کلمات رو درست بیان نکنید هیچ حسی رو هم نمیتونید به شنونده منتقل کنید. تنها حسی که شنونده از شما میگیره حس تلاشی هست که دارید برای درست خوندن میکنید.
    شما اول باید پایه و اساس رو درست کنید بعد به رنگ آمیزیش که همون حس و تحریر و بداهه خونی نتها و... باشه برسید.


    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 03:59

  10. 2 کاربر زیر از Nimaxtep برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5051
    4,807
    سپاس از شما 9,088 بار در 3,765 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دقیقا با حرف نیما موافقم
    تا اصولی رو شما ندونی به هیچ عنوان نمیتونین احساس نت و کورد رو اجرا کنید
    داخل پرانتز میگم جدا از کسانی که .... زادی صدای خوبی رو دارن و بدون کلاس میتونن خوب اجرا کنن
    ولی کسی که جدا از این بند هست باید و باید اصول رو بلد باشه تا بتونه احساس و درست خوندن رو بیاره تو کاراش


    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 04:01

  12. 2 کاربر زیر از Reza Dehghan برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. biganeh آواتار ها
    biganeh
    شماره کاربری
    15126
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    678
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی251
    90
    سپاس از شما 581 بار در 364 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza Dehghan تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دقیقا با حرف نیما موافقم
    تا اصولی رو شما ندونی به هیچ عنوان نمیتونین احساس نت و کورد رو اجرا کنید
    داخل پرانتز میگم جدا از کسانی که .... زادی صدای خوبی رو دارن و بدون کلاس میتونن خوب اجرا کنن
    ولی کسی که جدا از این بند هست باید و باید اصول رو بلد باشه تا بتونه احساس و درست خوندن رو بیاره تو کاراش
    حرف شما متین
    حالا اگه امکانش هست همین رو اصولی اجرا کنید تا به قول خودتون ببینیم چقدر حس رو میاره رو کار تا ما هم یه چیزی یاد بگیریم تو خوندن
    ممنون میشم
    اگه امکانش هست تو همین روند هم اجراش کنید و حتی الامکان پی ام خصوصی بدید یا اینکه اینجا بزارید البته اگه جسارت نباشه فقط با تفاسیر شما یه خورده کنجکاو شدم و اینکه رو گام خوندن چقدر میتونه رو حس تاثیر بزاره باعث شد این خواهش رو از شما داشته باشم



    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 04:50

  14. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5051
    4,807
    سپاس از شما 9,088 بار در 3,765 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مشکلی نداره ...
    فرصت بکنم حتما چرا که نه !! خوشحالم میشم دوست عزیز ..
    فقط برام موزیک اصلی رو بفرستین چون از این متاسفانه چیزی متوجه نشدم
    قول رو نمیدم چون فرصتش رو ندارم حتی برای مسابقه هم فرصت نکردم ...
    در ضمن تفاسیر بنده هم کنجکاوی نداره تلاش میخواد
    موفق باشید


    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 04:59

  15. کاربران زیر از شما Reza Dehghan عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,275
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13556
    9,381
    سپاس از شما 18,968 بار در 5,309 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام .
    مهترين اشكالي كه در اين آواز وجود داره فالشي محضه .
    بيبين ، يه مدل فالشي داريم كه خواننده گام رو از ابتدا تا انتهاي موزيك رعايت ميكنه و فقط بعضي از نت ها تا حدودي فالش ميشن .
    ولي در اين اجرا گام مدام در حال تغييره و من بهش ميگم فالشي محض .
    اين كلمه اي كه ميخوام بگم اصلا توهين آميز نيست و يه اصطلاح متداول در بين موزيسين هاست . به افرداي مثل شما اصلاحا كر موسيقايي گفته ميشه . يعني وقتي يه نتي رو مثلا از پيانو ميشنوي نميتوني دقيقا همون نت رو ادا كني . و يا وقتي كه يه آكورد لامينور رو با گيتار واست اجرا ميكنن نميتوني صدات رو با اون آكورد و گام هماهنگ كني .
    افرادي هم كه كر موسيقايي هستن خيلي خيلي واسشون مشكله كه بخوان درست و بدون فالشي بخونن .
    شرمنده اينقدر صريح نظر دادم . چون من مخصوصا تو موسيقي اصلا با كسي تعارف ندارم و وقتيكه ببينم يكي استعداد يه كاري رو نداره كاملا رك بهش ميگم و با تعريف الكي بهش خيانت نميكنم .
    محسن يگانه هم فكر نميكنم همچين الگوي خوبي براي خوانندگي باشه . كسي كه خودش با تقليد از شادمهر خوندن رو شروع كرد ، اونوقت ما هم بيايم ازش تقليد بكنيم ، ديگه چي ميشه !
    يكي ديگه از مشكلات صدات لهجه ي تركي هستش كه تو خونندنت وجود داره . مخصوصا در حروف " ج " و " چ " كه بيشتر خودش رو نشون ميده .
    ببين وقتي كه ما داريم يه موزيك رو به زبان فارسي ميخونيم بايد كاملا نوع بيان و لهجه مون فارسي باشه . دقيقا اين حالت در زبان هاي ديگه هم هست . مثلا در خوندن به زبان هاي انگليسي و تركي بايد كاملا لهجه ي انگليسي و تركي داشته باشيم .
    پس نتيجه مي گيريم به هر زبوني كه داريم ميخونيم بايد لهجه ي صحيح اون زبون رو هم داشته باشيم تا كارمون مصنوعي و غير طبيعي نشه .
    بنابراين لهجه ي تركي اصلا رو خوانندگي به زبون فارسي جواب نميده .
    در كل به نظر من صداي مناسبي براي خوانندگي در سبك پاپ نداري . البته منكر اين قضيه نميشم كه شايد در شاخه هاي ديگه اي از موسيقي استعداد داشته باشي كه بايد به دنبال كشف اونها باشي .
    در هر صورت موفق باشي .


    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 06:22

  17. 3 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. mo-hammad آواتار ها
    mo-hammad
    شماره کاربری
    39651
    کاربر اخراجی
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    438
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی177
    185
    سپاس از شما 348 بار در 157 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دوست من - من طور ديگه نميخوام صحبت كنم كه دلزده بشيد - صداتون خوبه اما خوب نميخونيد يعني صداشو داري ولي بلد نيستي ازش استفاده كني - فالشي محض (به زور يكي دوتا نت صحيح ميشد شنيد)-حبث كردن صدا (از تمام قرت صدات استفاده نميكني)-و...كه همش نزد استاد درست ميشه - و يا اينكه اگر نرم افزاري داري چه ميدونم مثلا يه نرم افزار پيانو يا يه daw كه توش پيانو موجود هيت مثل اف ال نتها رو يكي يكي بزن و باهاش اجرا كن سعي كن صداي هر نت رو شبيه خودش ادا كني بعد مثلا ابتدا با آواهايي مثل آآآآ - يا مثلا دينگ و يا هر چيز ديگه و كم كم سعي كن همون نتهايي كه ميزني به صورت يه شعر بخوني شايد ملودي زيبايي در نيادولي تو اين مرحله قصد پيشرفت هست اين كارهايي بود كه خودم انجام ميدادم و انجام ميدم و تاثير داشته و داره


    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ در ساعت 15:01

جستجو شده ها

نظردرباره ی محسن یگانه

حس حقیر بودن

چطور فالش نخونيم

تا این لحظه 31 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی