کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: فقط تجارت پشت همه ی کارهاست

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض فقط تجارت پشت همه ی کارهاست

    ایلنا: نشست خبری کنسرت گروه مهربانی به خوانندگی حسین علیشاپور و آهنگسازی سلمان سالک و احسان عبایی در محل موسسه آوای مهربانی برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدای این نشست، حسین علیشاپور با اشاره به اینکه کنسرت در دو بخش دشتی و اصفهان برگزار می شود، گفت: سلمان سالک آهنگسازی بخش دشتی و احسان عبایی آهنگسازی اصفهان را به عهده داشته است.

    علیشاپور گفت: شاکله اصلی این کنسرت درواقع، همان شاکله کنسرت قبلی است. ما سال گذشته هم با همین ترکیب در تالار وحدت کنسرت خود را اجرا کرده بودیم. درحال حاضر هم باتوجه به همکاری های لازم و شرایط خوب حوزه هنری و همراهی مسئولان این مرکز، این کنسرت را در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهیم کرد.
    ژ
    سلمان سالک، آهنگساز گروه مهربانی نیز در ادامه گفت: ۱۰ قطعه ی سازی و آوازی در این کنسرت اجرا می شود که از این میان می توان به اولین قطعه که دیلمان دشتی است، اشاره کرد. پس از آن مقدمه یا پیش درآمد دشتی سه ضربی به اجرا درمی آید و اثر بعدی که وصل به مقدمه و یک تصنیف است، با شعری از جلال حسامی به اجرا درخواهد آمد.

    وی درادامه گفت: قطعه ای دشتی هم با ساز و آواز داریم که با شعری از حسین منزوی اجرا می شود. زندان شب یلدا(هوشنگ ابتهاج) و تصنیف درد گنگ(سایه)، که ۵ ضربی است با تکنوازی کمانچه و در آخر تصنیفی به نام دولت بیدار با شعری از شفیعی کدکنی، از دیگر قطعاتی هستند که قرار است در این کنسرت اجرا شود.

    وی ادامه داد: در بخش هایی نیز از ملودی محلی مازندرانی استفاده شده که از علایق من است.

    در ادامه نشست سالک با اشاره به اینکه گروه فوق را ۱۳ نفر تشکیل می دهند، درخصوص استفاده از آواز دشتی، گفت: در موسیقی ۷ دستگاه و ۵ آواز داریم که طبیعتا باید از یکی از این ها استفاده شود که قرعه به نام دشتی بیشتر از مابقی دستگاه ها و آواز ها افتاد. چراکه فضای روحی حاکم بر موسیقی و اهالی طوری است که آواز دشتی می طلبد.

    احسان عبایی آهنگساز دیگر این گروه نیز ضمن معرفی قطعات ساخته ی خود؛ اعلام کرد: طبق برنامه ریزی، بخش اول، رپرتوار دشتی و بخش دوم اصفهان است که چهار قطعه است. در بخش اصفهان از سه قسمت ساز و آواز استفاده کردیم که دو تصنیف یکی از شعرهای عراقی و دیگری از اشعار رهی معیری است.
    قطعه اول تحت عنوان «در آغاز» یک فضای در واقع پیش مقدمه است که از یک شعر علیرضا تبریزی شاعر معاصر استفاده شده است و بعد وارد مقدمه می شویم.

    وی ادامه داد: طبق روال همیشگی ۴ مضراب آواز و بعد دو تصنیف ساز و آواز اجرا می شود. در این کنسرت به نسبت سال گذشته، به تنظیم ها بیشتر فکر شده و سازبندی متونع تری را درنظر گرفته ایم.

    به گفته این آهنگساز، سازهایی مثل قیچک، آلتو، قیچک باس و... به گروه اضافه شده است.

    علیشاپور هم درباره استفاده از اشعار به روز و شاعران معاصر در موسیقی سنتی گفت: من در آواز به فرم خیلی معتقد نیستم و تنها دغدغه ای که دارم بیان آن چیزی است که در درونم است و قصد بیان کردنشان را دارم. به همین دلیل برایم فرقی نمی کند حرفی که می خواهم بزنم از زبان حسین منزوی باشد، از زبان نصرت رحمانی یا شاعری دیگر! به اعتقاد من آواز خوان واسطه ای است بین شاعر و مخاطب، یا آهنگساز و مخاطب و ... و ابزار تولید دستگاه صوت نیست. برای همین سراغ اشعاری می روم که به دغدغه هایم برمی گردد. در آلبوم های اخیرم شاید از اشعار عبید زاکانی هم استفاده کرده باشم که این کار را نیز کرده ام.

    وی در ادامه گفت: آلبوم مشترکی که من به آهنگسازی احسان عبایی آن را ارائه خواهم کرد و «من آن حکایت شیرین...» نام دارد با اشعاری از حسین منزوی خواهد بود و همچنین اشعاری از اقبال لاهوری و ... من سعی می کنم از کلیشه ها دوری کنم و از اینکه مثل یک سری از آهنگسازان و خوانندگان سراغ شعرای متقدم بروم یا از شعر معاصر دوری کنم؛ دوری می کنم.

    احسان عبایی هم در ادامه همین بحث یادآور شد: اگر ما بخواهیم فضای موسیقی امروز را بهبود بخشیده یا تغییر دهیم، و در راستای بهینه شدن حرکت های موسیقی حرکت کنیم، یکی از کارهایی که باید انجام بدهیم، گسترش شعر و استفاده وسیع از ادبیات است. اینکه مدام خودمان را محدود به استفاده از یک نوع ادبیات خاص کنیم و استفاده از اشعار کلیشه ای که همه آن را شنیده اند، نمی تواند تاثیری را که ما به دنبال آن هستیم روی مخاطب بگذارد.

    این آهنگساز با بیان اینکه استفاده از اشعار هرچه تنوع بیشتری داشته باشد، دست خواننده و آهنگساز را باز تر می گذارد، گفت: استفاده از تنوع در شعر، واقعا تاثیرگذار است. البته این تاثیر کوتاه مدت و سریع نیست ولی می شود آن را حس کرد. در آلبومی که آقای علیشاپور به آن اشاره کرد و قرار است به زودی وارد بازار شود، آواز را روی اشعار مرحوم منزوی گذاشتیم درصورتی که قبلا در موسیقی کمتر دیده می شد که روی اشعار وی کار شود زیرا دکلمه آن ها نیز کار سختی است چه برسد به آواز خواندن آن! چنین کاری نیاز به تمرین و تفکر دارد. فکر می کنم با استفاده از اشعار ایشان بتوانیم پیوند خوبی بین موسیقی و شعر برقرار کنیم. امیدورام که بتواند تاثیرگذار باشد.

    وی در پاسخ به اینکه تصمیم گروه برای شعر نو خوانی و نثرخوانی چیست، گفت: شعر سپید را می شود خواند حتی از نثر هم می توان استفاده کرد. کمااینکه قرار است من نثری از گلستان سعدی را به اجرا درآورم که ایده آن هنوز به مرحله اجرا درنیامده است.

    سالک که آهنگسازی بخش دشتی اجرا را به عهده دارد، درباره اینکه موسیقی ایرانی محدود نیست ولی هنرمندان آن را محدود می کنند، گفت: در بحث تلفیق شعر و موسیقی، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد بلکه برای موسیقی می توان مناسب با آن و بستری که دارد، شعری پیدا کرد و اجرا کرد.

    علیشاپور هم در پاسخ به سوال خبرنگاری منبی بر اینکه دغدغه شما پر کردن سالن است یا خیر، با صراحت اعلام کرد: وضعیت موسیقی به گونه ای است که همه ما به نوعی دغدغه پر کردن سالن موسیقی را داریم. ما باید ببینیم یک درخت را چقدر آبیاری کرده ایم، بعد انتظار میوه داشتنش را داشته باشیم. بس که در اینگونه موارد حرف زده ایم، همه به نوعی نخ نما شده اند و بحث درمورد اینگونه چیز ها بی فایده است. شرایط اینقدر سخت شده که ما نمی دانیم چه باید بکنیم.

    عبایی هم گفت: دولت برای موسیقی سرمایه گذاری نمی کند. این درحالی است که در کشوری مثل ترکیه، موسیقی سنتی یارانه دارد و مردم می توانند از موسیقی سنتی بطور رایگان بازدید کنند و دستمزد نوازنده وآهنگساز و خواننده از یارانه این بخش، تامین می شود. ولی در ایران برعکس است. موسیقی سنتی را به بهانه واگذاری سالن ها به بخش خصوصی، تنها در چند سالن مشخص می توان اجرا کرد. آن چیزهایی که نباید خصوصی می شدند، خصوصی شده اند و تضمین فروش برای تامین گروه ها وجود ندارد.

    این نوازنده و آهنگساز با اشاره به تخفیف ۶۰ درصدی حوزه هنری در واگذاری سالن به گروه مهربانی، ضمن تشکر از مسولان این مرکز، ادامه داد: ۱۲ هزار خواننده و نوازنده در ایران به ثبت رسیده اند. این ها چه باید بکنند تا تامین شوند؟ همین که به ما در اجاره سالن تخفیف داده اند؛ جای تشکر و قدردانی دارد ولی برای گروه ما ریسک است و تضمینی برای بازگشت هزینه نیست. حتی تضمینی نیست که در روز کنسرت اتفاقی نیافتد. سال گذشته کنسرت ما دقیقا مقارن شد با یکی از بازی های مهم فوتبال که در آن روز اصلا در شهر خبری نبود چه برسد به اینکه مردم بخواهند به کنسرت بروند. گرفتاری های ما، گرفتاری هایی از این دست است.

    علیشاپور نیز خاطرنشان کرد: ماچقدر ارزش و بهای هنرمندانی که برایمان افتخارآفرینی کرده اند را می دانیم؟ مثلا آقای کلهر تاکنون ۴ بار نامزد جایزه گرمی شده و این درست مثل این است که یک هنرپیشه ۴ دفعه نامزد اسکار شده باشد! اما آیا این اتفاق افتاده که یکی از مسولان یا غیرمسولان به او حتی یک تبریک بگویند؟ این نشان می دهد که ما در یک سری از مسایل که حتی هزینه بر هم نیستند، کوتاهی می کنیم و از خود ضعف نشان می دهیم. نوابغی مثل مجتبی میرزاده می میرند و هیچ اتفاقی نمی افتد. اما اگر چنین چیزی برفرض در اتریش بود، لااقل میدانی با نام او در شهر جا خوش می کرد. کرامت هنرمند رعایت نمی شود، چه باید کرد؟

    علشاپور درخصوص طیف مخاطبان گروه مهربانی و سن آن ها گفت: بیشتر کسانی که از موسیقی گروه مهربانی استقبال می کنند، جوان ها هستند و دانشجویان! معمولا این طیف بیشتر از موسیقی ما استقبال می کنند.

    در ادامه نشست، عبایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران منبی براینکه کنسرت فوق به صورت سی دی تصویری عرضه خواهد شد یا خیر، گفت: کار ها تنظیم و تمرین شده و طبیعتا حیف است که حین برگزاری کنسرت، ضبط نشود. اگر شرایطی فراهم شود که بشود آن ها را ضبط کرد حتما این کار را خواهیم کرد. اما موقعیت و شرایطی برای انتشار آن در بازار فراهم نشده است. ما دوست داریم که این اتفاق بیافتد اما بازار نشر این روز ها، اصلا بازار خوبی نیست و این فقط مختص موسیقی نیست. در هیچ حوزه ای نمی توان به بازار نشر آن خوشبین بود. متاسفانه شرکت های نشر هم همکاری های لازم را با ما نمی کنند.

    عبایی متذکر شد: از زمانی که سلایق مردم به سمت موسیقی ای رفت که صرفا جنبه مصرف دارد، موسیقی به دو قسمت تقسیم شده است. یکی موسیقی ای که صرفا با بخش شنوایی مردم سر و کار دارد و ذائقه آن ها را تحریک می کند و هیچ اتفاق دیگری نیز نمی افتد مگر مدت کوتاهی سرگرمی و دیگری موسیقی تاثیرگذار است.

    وی ادامه داد: در سبک و سیاق موسیقی ما، تبلیغ حرف اول را می زند. اما این تجارت است که پشت همه کار هاست و بعضی ها با آن کاسبی می کنند. چه کسی بهتر از جوان های مملکت برای این کسب و کار بهترند؟ چه بهتر از اینکه با خواسته های هنری امان کسب درآمد هم داشته باشیم. اما اگر فقط تجارت مدنظر باشد با شکست مواجه خواهیم شد. آن وقت باید به این فکر کنیم که با سلیقه شنیداری مردم چه کنیم و چه بلایی بر سر آن خواهد آمد؟

    وی گفت: درخصوص موسیقی ایرانی باید بیش از این ها اطلاع رسانی شود چراکه من معتقدم خیلی موسیقی ها بوده که خیلی ها باید می دیدند و ندیدند و خیلی چیز ها بوده که باید می شنیدند و نشنیده اند، چون درمورد آن ها اطلاع رسانی نشده است.

    به اعتقاد وی وقتی یک موسیقی فیلم گل می کند و مردم همه آن را زمرمه می کنند، به دلیل توجه بیش از حد مسولان و در نهایت جا انداختن آن در اذهان عمومی است.

    وی درباره این اعتقاد خود یادآور شد: اگر اذهان عمومی را از هر چیزی دور کنیم، چه بسا آن موسیقی یا هنر که ارزش هنری دارد؛ با توفیق عمومی مواجه نخواهد شد و طبیعی است که از آن استقبالی نخواهد شد.

    با این وجود علیشاپور مشکلات هنرمندان عرصه موسیقی را بسیار فرا تر دانسته و اعلام کرد: برای برگزاری همین کنسرت، سلمان سالک کلی دوندگی کرده است. من به عنوان یک خواننده، سعی کرده ام گوشه ای از کار را در بخش اطلاع رسانی بگیرم و هریک از دوستان نیز به همین منوال! از طرفی هم باید کار و تمرین کنیم. ولی باز وقتی به مسایل جدی تر می رسیم، باید حوزه ها جدی تر و گستره تر شوند و جدی تر با آن ها برخورد کرد.
    در یک نگاه، اگر طی ۱۰ روز یک شبکه راه اندازی شود و در آن کنسرت هایی که برگزار می شود، پخش شود، خواهید دید که چه اتفاقی در زمینه موسیقی می افتد. چراکه در راستای موسیقی، ما موانع زیادی داریم که هنوز خیلی از آن ها را از سر راه برنداشته ایم. برای همین شما هرچه می خواهی باش، با هر کیفیتی که می خواهی کنسرت بده، اما مشکلات اجازه نفس کشدین را به شما نخواهد داد، مطمئن باشید هرچه زحمت بکشی آنچنان که باید فایده ای دربرنخواهد داشت. دغدغه ما دغدغه فرهنگ، دایره زیاد کردن تخاطب و ایجاد شرایط مناسب است که متاسفانه مهیا نیست.

    در ادامه این نشست، سلمان سالک با بیان اینکه در بحث موسیقی پاپ، همه به سمت ستاره سازی رفته اند، متذکر شد: درحالی این اتفاق می افتد که به راحتی می شود چنین کاری کرد اما در زمینه موسیقی سنتی این کار سختی است چراکه کسی که می خواهد در این بخش، حرفی برای گفتن داشته باشد، باید سال ها زحمت بکشد و مثلا بعداز ۴۰ سال، بشود آن چیزی که به دنبالش بوده است.

    وی در ادامه از شرکت هایی که موسیقی سنتی را به حال خود رها کرده و به سمت پاپ رفته اند؛ گلایه کرده و گفت: موسیقی سنتی به حال خودش رها شده و کسی برای ان دل نمی سوزاند.

    علیشاپور هم در این باره گفت: البته شرکت هایی هستند که هنوز هم کار سنتی منتشر می کنند ولی در کنار پاپ به این کار اقدام می کنند چراکه می خواهند بحث فرهنگی بودن قضیه را هم با خود داشته باشند و مدعی کار فرهنگی شوند. من به ملی بودن این مسایل اعتقاد دارم به همین دلیل می گویم به شرکتی مثل سامسونگ چه ارتباطی دارد که بخواهد در این زمینه اسپانسر شود؟ اینگونه شرکت ها معمولا استفاده ابزاری خودشان را می کنند و از این راه برای خود درآمد دارند.

    عبایی نیز تعریف پاپ را تعریف ناکاملی دانسته و گفت: ما هنوز در تعریف از موسیقی پاپ به معنای واقعی مشکل داریم. حال این پاپ به مجاز و غیرمجاز هم که تبدیل شود قضیه قز بالا قوز می شود. هیچ وقت کسی نیامده با این دید به موسیقی نگاه کند که چه کنیم که موسیقی ایرانی هرچه بیشتر شناخته شود.

    علیشاپور هم بیان کرد: چطور است که به جایی رسیده ایم که موسیقی آهنگسازان بزرگی مثل واروژان و اسفندیار منفرد زاده در دسته موسیقی غیرمجاز جای می گیرد و موسیقی آقای ایکس که الف و ی موسیقی را نمی شناسد، در جایگاه موسیقی مجاز؟ من معتقدم موسیقی نباید مجاز و غیرمجاز داشته باشد. من می گویم موسیقی ذاتا چیزی نیست که بخواهی برایش اینگونه دسته بندی ها را قائل شوی. موسیقی پاپ خودش یک جریان است و مردم ان را خوب گوش می کنند. چرا باید جلوی آن را بگیریم؟

    علیشاپور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که تاثیر خلاقیت در ارتباط گیری با مخاطب را جویا شده بود، گفت: من با خلاقانه بودن یک اثر مشکلی ندارم اما می گویم مثلا شرکتی مثل سامسونگ چرا برای غیراستثنا ها سرمایه گذاری نمی کند و فقط با خوانندگان خاصی کار می کند؟ چون از طریق آن ها کسب درآمد می کند. همین گروه رستاک سال های سال تلاش کرد و زحمت کشید تا امروزه بتواند بهره برداری کند. اما هرکس از بیرون به قضیه نگاه می کند؛ فکر می کند رستاک ره صد ساله را یک شبه طی کرده است. این گروه مرارت های زیادی کشید. خیلی به دنبال اسپانسر بود و کلی تمرین کرد. ۵-۶ سال مدام کار کرد و زحمت کشید.
    مثلا همین بحث دعوت از کریس دیبرگ! شما شاید ندانید چه مرارت هایی برای حضور ایشان کشیده شد! اما ما بهتر می دانیم که رفع موانع در موسیقی کار چندان راحتی نیست. یا بر فرض دعوت گروه موسیقی از اندونزی که در شب کنسرت از اجرای کنسرت بازماند، چه مسایلی را با خود به همراه دارد. ما فقط یک طرف قضیه را می بینیم و توجهی به دیگر وجوه آن نداریم. گاهی از .....هایی باید بگذریم که هیچ جای قانون ثبت نشده اند. مشکل یکی دوتا نیست که بشود به راحتی آن ها را رفع کرد. ما با کوهی از مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم. کار ما باید از جایی مثل ارگان های دولتی حمایت شود که داعیه اش را دارد. باید از ملیت ایرانی و ایران حمایت شود. اما متاسفانه این کار هزینه بر است و ایران مثل کشوری همچون شوروی نیست که دولت خود را موظف بداند تا از هنر و بخصوص موسیقی مایت جدی کند.

    وی ادامه داد: موسیقی در ایران برای کسی مهم نیست. اگر هم مهم باشد برای یک سری افراد خاص اهمیت دارد و بس! ما توقع نداریم که همه مردم بیایند و موسیقی ما را گوش کنند. چراکه هر موسیقی طرفدار خودش را دارد. ما به عنوان هنرمند با یک سری انسان طرف هستیم که حامل فرهنگ های مختلف هستند و هویت ساز هستند. قاعدتا در این میان باید توفیری باشد. باید خیلی زحمت کشید تا اتفاقی که می خواهد بیافتد، بیافتد!
    شاید ما هم برای خود ضوابطی داریم. از کجا می دانید که یک گروه دچار چه مشکل هایی بوده است؟ و مثلا فلان گروه چه باج هایی داده است که ما به هیچ وجه به دادن این باج ها تن نمی دهیم. شاید واقعا ما نخواهیم این باج ها را بدهیم. خیلی شرایط باید دست به دست هم بدهند تا همه چیز برای ما مهیا شود.

    وی در پایان گفت: خیلی کار ها می شود کرد. من روی کاغذ از سال ۷۶ خواننده تلویزیون هستم. خیلی از دوستان آن موقع نبوند. من نمی گویم هر جور که من نگاه می کنم همه آنجور نگاه کنند. ولی این نگاه به فرهنگ قومی، وابسته به همه است و درعین حال وابسته به کسی نیست. من به خواننده سالاری و نوازنده سالاری و کلا سالار بودن در حوزه موسیقی اعتقادی ندارم ولی به موسیقی سالاری معتقدم.

    کنسرت گروه مهربانی کنسرت گروه مهربانی طی روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ۹۰ راس ساعت ۲۱ درتالار اندیشه حوزه هنری، خیابان حافظ ابتدای خیابان سمیه برگزار می شود.

    عوامل اجرایی گروه مهربانی متشکل از افراد زیر است:
    خواننده: حسین علیشاپور، سرپرست گروه: سلمان سالک، آهنگسازی و تنظیم: آواز بیات اصفهان احسان عبایی، آواز دشتی سلمان سالک، اعضای گروه به ترتیب حروف الفبا: فرهاد ابراهیم خانی: نی، حمیدرضا آفریده: کمانچه، امیر رحمانی: سنتور،مهدی رنگین کمان: تمبک، محمدباقر زینالی: بربط، سلمان سالک: تار، مهیار طهماسبی: قیچک باس، شیدا عبادت دوست: کمانچه، احسان عبایی: تار، شیما (گلاره) عبدالله پور: قیچک و کمانچه آلتو، فرزانه فروزش: تارباس، بامداد ملکی: دف، دایره و دوایر کوکی.
    پایان پیام

    منبع : خبر گزاری ایلنا


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۶/۲۶ در ساعت 13:10

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۲۲, 15:21
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۹/۲۹, 20:40
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۹/۲۶, 14:24
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۹/۲۲, 18:12
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۷, 00:13

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست