کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

موضوع بسته شد
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: اموزش تنظیم

  1. Ali Shafie آواتار ها
    Ali Shafie
    شماره کاربری
    38970
    کاربر تازه وارد
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    38
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی9
    0
    سپاس از شما 32 بار در 16 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض اموزش تنظیم

    آموزش تنظيم:
    هر آهنگ از چند قسمت مجزا تشکيل مي شود، مثلا يک قطعه داراي يک نت ملودي گام و… هست.
    به عنوان مثال ملودي يک قطعه را در نظر بگيريد که از يک سري نت تشکيل شده، اين نت ها به دست کسي ساخته شده و پشت سر هم قرار گرفته اند.
    به کسي که اين نت ها را ساخته آهنگساز مي گويند.
    تنظيم کننده کسي است که به کمک انواع DAW و vst و instrument (چه ساز زنده چه سينتي سايزر و هر چيز ديگري) نتي را که آهنگساز ساخته اجرا مي کند.
    پس به همين سادگي آهنگساز نت يک کار را مي سازد و تنظيم کننده آن نت را اجرا مي کند.
    در بسياري از موارد ممکن است که آهنگساز و تنظيم کننده يکي باشند.


    خطوط کار
    هر قطعه به جز نت اصلي با يک سري صدا ها و هارموني هاي ديگر همراهي مي شود مثل باس، پد، ليد و …
    به هرکدام از اين خطوط که براي کامل تر شدن يک کار، زيباتر شدن، پر شدن و احساس بخشيدن به کار وارد موزيک ما مي شوند يک خط گفته مي شود که اصولا اين خطوط به صورت خطوط آکوردد اجرا مي شوند.
    هر آکوردد از تعدادي نت تشکيل شده؛ مثلا آکورد لا مينور را در نظر بگيريد:
    لا مينور = لا دو مي
    اين سه نت تشکيل دهنده اين آکوردد هستند.
    حالا ما يک ملودي داريم و مي خواهيم خطوط ديگر آن را بنويسيم. اول بايد آکوردد هاي آن ملودي را پيدا کنيم.
    هر ملودي يا هر نتي، در گامي نوشته شده که وقتي آن گام راي يک ملودي پياده بشود به آن تناليته مي گويند.
    پس هر ملودي يک تناليته مشخص دارد که با استناد به يک سري قوانين و تجربه مي شود آن تناليته را براي يک ملودي پيدا کرد.
    ما براي نوشتن آکوردد يک ملودي نياز به تناليته آن داريم.
    براي هر گام سه آکوردد در نظر گرفته مي شود که اصطلاحاً به آن سه آکوردد، آکوردد هاي اصلي قطعه مي گويند.
    در تئوري موسيقي ما مي توانيم يک ملودي را کاملا با اين سه آکوردد، آکوردد نويسي کنيم.

    هرگاه ما گام را بر روي کاغذ بنويسيم و نت هاي اول، چهارم و پنجم آن را يکي در ميان به هم وصل کنيم، سه آکوردد اصلي آن گام را پيدا کرده ايم.
    به عنوان مثال: سه آکوردد اصلي گام لا مينور عبارتند از: لا مينور _ ر مينور _ مي مينور

    به عبارت ديگه اين سه نت که از بقيه نت هاي گام مهم تر هستند و داراي شخصيتي جدا نسبت به باقي نت ها مي باشند و تشکيل سه آکوردد اصلي يک قطعه را مي دهند.
    حال براي اين که ما بدانيم به هر قسمت از ملودي چه آکورددي (از اين سه آکوردد که ذکر شد) را نسبت دهيم، احتياج به دانستن يک سري قوانين داريم:
    براي نوشتن آکوردد براي يک ملودي احتياج داريم تا نت هاي آن را بررسي کنيم. به نت هاي آن ميزان توجه مي کنيم تا ببينيم که در آن ميزان کدام نت که بيشترين حرف را براي گفتن دارد! حال سه آکوردد اصلي تناليته را نگاه مي کنيم تا تشخيض دهيم آن نتي که پيدا کرديم در کدام يک از اين آکوردد ها وجود دارد، آن آکوردد را براي آن ميزان انتخاب مي کنيم.
    نکته: حالا ممکن است که آن نت در بيش از يکي از آکوردد ها باشد، بايد توجه کنيم که آن نت در کدام يک از آکوردد ها نقش بيشتري دارد؛ به عبارت ديگر در کدام يک از آکورددها محسوس تر است، سپس آن آکوردد را برمي گزينيم.

    بعد از اينکه ما آکوردد را براي يک قطعه نوشتيم، بايد آن را اجرا کنيم که اجراي آکوردد يکي از مهم ترين گام هاي تنظيم است. سوال اين جاست که براي اجراي آکوردد بايد چه کاري انجام دهيم؟

    نحوه استفاده از فرمول آکورد ها
    براي آکوردد ها فرمول هايي به شکل زير بيان شده است که R در اين جا به معني نت پايه هست مثلا شما مي خواهيد از نت لا يک آکوردد بسازيد پس در اين جا r شما نت لا مي شود.
    باقي اعدادي که در پشت سر r مطرح مي شوند، تعداد نيم پرده ها هستند.
    اگر بخواهيم آکوردد لا ماژور را پيدا کنيم، و قانون آکوردد هاي ماژور ساده نيز R43مي باشد، پس در ابتدا از نت لا يک چهار نيم پرده ميرايم جلو که به نت دوديز مي رسيم و سپس از نت دوديز سه نيم پرده جلو ميرايم که به نت مي مي رسيم، پس آکوردد لا ماژور اين گونه است: لا ماژور = لا دوديز مي


    فرمول ساخت برخي از آکوردد ها پر کاربرد
    ماژور سادهR43 =
    مينور سادهR34 =
    ماژور هفتمR435 =
    مينور هفتم R345 =
    Augmented = R44 (افزوده)
    Diminished = R33 (کاسته)
    پس براي اين که آکوردد را اجرا کنيم، بايستي نت هاي آن را اجرا کنيم. مثلا آکوردد لا مينور شامل نت هاي لا دو مي هست.
    مي توانيم وظيفه اجراي هر نت از آکوردد را به يک ساز داده و يا همه نت ها را چند ساز با هم اجرا کنند.

    در کل براي اجراي نت هاي آکورد بايد اين موارد زير رعايت شود:
    ?- نت ها بايد کامل اجرا شوند يعني نتي جا نماند
    ?- هر نت از هر آکوردد مي تواند چند بار هم اجرا شود (محدوديت ندارد)
    ?- هر ساز مي تواند فقط يک نت يا حتي چند نت را که حتي تکراري هم باشند اجرا کند


    گفتيم که آکوردد لا مينور از لا، دو، مي تشکيل شده، به عنوان مثال وظيفه اجراي نت لا ، به گيتار باس داده مي شود و يک بار هم نت لا را با پد اجرا مي کنيم و در ساز بعدي لا و دو را اجرا مي کنيم و در ساز بعدي همه نت هاي آکوردد را اجرا مي کنيم.
    يا آرايشي ديگر: نت لا را با باس گيتار، نت هاي لا و مي را با پد و نت هاي لا دو مي را با يک ساز ديگر اجرا مي کنيم.
    نحوه ساخت آرايش هاي مختلف
    گفتيم که براي اجراي آکورددها و نت هاي آنها ما به صدا و ساز ها مراجعه مي کنيم و وظيفه اجراي هر نت آکوردد را به يک (چند) صدا نسبت مي دهيم.
    هر آکوردد تشکيل شده از چند نت که هرکدام از اين نت ها ارزش و پرستيژ خواص خود را دارند.
    همي شود نت اول آکوردد، نت تُنيک يا پايه آن آکوردد است؛ البته به شرطي که آن آکوردد در حالت پايگي باشد.

    حالا که نت اول هر آکوردد نت تُنيک آن هست، پس بديهي است که از باقي نت ها شخصيت بيشتر و مهم تري دارد و بايد آن را دقيق اجرا کرد.
    وقتي که آکورددي در حالت پايگي قرار دارد، نت تنيک آن، همان باس آکورد هم هست، حالا که نت تنيک آکوردد، نت باس آن هم در حالت پايگي هست، پس اين نت قدرت فوق العاده اي دارد که بايد بسيار دقيق اجرا شود.
    (باس و باس گيتارها و ارزش آنها در يک قطعه موسيقي پاپ
    در موسيقي پاپ امراز مي توانيم بگوييم که مهم ترين رکن صداهاي تلفيقي آکوردد، باس ها هستند. به همين دليل امرازه تعداد خيلي زيادي صداهاي باس شامل باس گيتارها يا باس هاي سينتي سايزر ساخته شده و در اختيار ماست. مي توانيم بگوييم که مهم بودن باسها دليل تنوع بيشتر آنها نسبت به صداهاي ديگه است.
    بسياري از موزيک هاي پاپ امراز داراي خط آکوردد خلوت اما غني هستند که اين موضوع بدليل وجود همين باس هاي متنوع است. شما به راحتي مي توانيد يک قطعه خود را با دو يا سه خط آکوردد به صورت قابل قبولي پر کنيد؛ به گونه اي که گوش هر شنونده معمولي را ارضا کند.
    در اصل باس ها در چندي پيش به عنوان يکي از صداهاي زير آکوردد مورد استفاده قرار مي گرفتند و گاهي فقط وظيفه اجراي نت باس آکوردد را داشتند، اما امرازه در بسياري از قطعات مي شنويم که آهنگساز بناي اصلي کار خود را باس قرار داده و تقريبا وظيفه اجراي تمام نت هاي آکوردد را به باس محول مي کند. يک آهنگساز با اين کار هم مي تواند قطعه خودش را غني تر کرده و هم خودش را از سختي مسائل هارموني و ترکيب تعداد زيادي صدا خلاص کند.
    حتي امرازه برخي از آهنگسازان چيره دست نيز ابتدا يک تسلسل از آکورددها را با خط صداي باس ايجاد مي کنند و سپس با توجه به قوانين بداهه نوازي قطعه اي را ايجاد مي کنند (البته اين راش آهنگسازي بسيار بيشتر در سبک هاي بلوز و جز متداول است.)
    پس حالا که ارزش باس ها در موسيقي پاپ امراز تا اين حد تاثير دارد، چه بهتر که براي آنها يک سري قوانين ويژه از طرف بزرگان موسيقي ابداع شود تا هم استفاده از آنها راحت تر باشد و هم استانداردي براي آنها بوجود بيايد. اين کار صورت گرفته و امرازه براي استفاده از باس ها قوانين ويژه اي بوجود آمده و آهنگسازي که از اين قوانين تبعيت کند به راحتي مي تواند قطعه خود را پر کرده و فضاهاي مورد نيازش را ايجاد کند.
    قوانين مربوط به باس ها
    اصولا ساخت باس و باس گيتار ها بر مبناي آکوردها مي باشد. اين مبحث درباره آکورددهاي معمولي سه صدايي ماژورها و مينورها مي باشد و اين نکته حائز اهميت است که اين قوانين براي آکورددهاي سه صدايي به بالا (آکورددهاي هفتم، نهم، ديمينيشت، ساسبند و…) تفاوت دارد.
    ابتدا نت هاي آکوردد “دو ماژور” را در نظر مي گيريم. (دو مي سل) در حالت پايگي باس اين آکوردد نت دو است (تعريف: باس آکورد عبارت است از نتي از آکورد که در پايين ترين اکتاو قرار دارد يا از همه بم تر است) در حالت معکوس اول نت مي در باس قرار ميگيرد و در معکوس دوم نت سل. پس در اين جا تعريف آکوردهاي معکوس نيز نمايان مي شود، به اين صورت که آکوردهاي معکوس، آکوردهاي مشترکي هستند با باس هاي متفاوت.
    حالا فرضا در يک ميزان قطعه ما بايد آکورد دو ماژور گرفته بشود. بايد بدانيم که باس ها يکي از مهم ترين صداها براي ساخت آکورد در موسيقي پاپ هستند. و اين به خود شما بستگي دارد که کدام نت هاي آکورد را با باس اجرا کنيد. البته اين طور که از اسم باس معلوم است اصولا بايد نت باس آکورد با صداي باس نواخته بشود ولي قابل تغيير هم هست.
    فرض مي کنيم که قطعه ما در سبک ترنس بوده و مي توانيم نت هاي چنگ دوم و چهارم هر ميزان را با صداي نت دو و يک رنگ باس اجرا کنيم (که همان ريتم ترنس متداول است) و ديگر نت هاي آکورد را با رنگ هاي ديگر. دقت داشته باشيد که در اجراها مي توانيم نت آکورد را چند بار با چند رنگ اجرا کنيم. اگر خواستيم اين آکورد را در معکوس دوم اجرا کنيم مي توانيم نت سل را با رنگ باس ايجاد کنيم. (البته مي تواند در معکوس دوم همان نت دو هم در باس باشد).
    حال اگر خواستيم وزن ريتم را تغيير دهيم، مي توانيم جاي نت هاي دوم و چهارم چنگ هر ميزان، نت هاي سياه هر ضرب را مثلا با کشش %?? اجرا کنيم. البته در موسيقي هاي جديد پاپ، نت هاي اجرايي باس ها بسيار پيچيده ترند. برخي از آهنگسازان همين طور که گفتم ممکن است دو يا چند نت آکورد را با فواصل ملوديک يا هارمونيک با رنگ باس اجرا کنند؛ که اين موضوع به پر کردن قطعه کمک ويژه اي مي کند. تا اينجا بحث کوچکي از قوانين باس ها بود که فقط براي آکوردهاي سه صدايي مطرح شد و قوانين ديگه باس ها ممکن است بسيار پيچيده تر باشند.
    آکوردهاي معکوس
    باس نوازي با ساخت باس براي يک قطعه موسيقي فرق مي کند و هدف از اين پست ساخت باس براي يک قطعه است.
    گفتيم که آکورد “دو ماژور” از نت هاي ”دو، مي، سل” تشکيل شده. وقتي اين آکورد را براي يک کلاويه (پيانو، کيبورد و يا…) اجرا مي کنيم اگر به ترتيب اين نت ها را اجرا کنيم مي بينيم که بم ترين نت آکورد، نت دو مي شود.
    وقتي مي گوييم آکورد دو ماژور نت پايه ما دو هست يا مثلا مي گوييم آکورد لا مينور نت پايه لا هست.

    تعريف: هرگاه نت باس آکورد (نت باس بم ترين نت آکورد است) همان نت پايگي باشد، آکورد در حالت پايگي است.
    آکورد معکوس: هرگاه هر نتي به جز نت پايه آکورد در باس قرار بگيرد، مي گوييم آکورد به حالت معکوس اجرا شده.
    همان طور که از اين تعريف نيز معلوم مي شود آکوردهاي سه صدايي داراي دو معکوس هستند؛ معکوس اول و معکوس دوم.
    هرگاه نت دوم آکورد (سه صدايي) در باس قرار بگيرد مي گوييم آکورد در حالت معکوس اول اجرا شده و هرگاه نت سوم آکوردهاي سه صدايي در باس قرار بگيرد مي گوييم آکورد در حالت معکوس دوم قرار دارد.

    ممکن است گاهي اوقات نت باس آکوردهاي معکوس همان نت پايگي آکورد باشد:
    يک آکورد دو ماژور را در حالت معکوس اول روي يک کلاويه اجرا کنيد، حالا در يک اکتاو پايين تر (بم تر) يک نت دو را هم زمان با نت هاي آکورد بصدا در بياريد، حالا شما در حال نواختن يک آکورد در حالت معکوس اول با نت باس پايه همان آکورد هستيد!
    و اين اساس کار باس سازي براي يک قطعه است.

    کاربرد آکوردهاي معکوس
    آکوردهاي معکوس آکوردهايي با يک اسم و باس هاي متفاوت هستند. وقتي که باس آکوردهاي معکوس متفاوت است، پس نحوه اجراي آنها نيز متفاوت مي شود.
    ما با استفاده از آکوردهاي معکوس مي توانيم يک آکورد را روي يک کلاويه (پيانو و…) با پزيسيون هاي مختلف اجرا کنيم.
    با اين مقدمه يکي از کاربردهاي آکوردهاي معکوس معلوم مي شود. گاهي وقت ها تسلسل آکوردهاي بعضي قطعه ها اين قدر سريع و پيچيده است که ممکن است اجراي همه آکوردهاي اون قطعه به صورت اصلي بسيار سخت بشود.
    در اين مواقع (بخصوص نوازندگان کيبورد) از آکوردهاي معکوس استفاده مي کنند.

    به عنوان مثال: يکي از توالي هاي معروف و خوش صدا در گام “لا مينور”، تعويض آکورد لا مينور (Am) به ر مينور (Dm) است. اگر يک نوازنده کيبورد بخواهد اين آکوردها را در حالت پايگي اجرا کند بايد تغيير پزيسيون نسبتا زيادي داشته باشد. اما با استفاده از آکورد هاي معکوس مي تواند پزيسيون اين دو آکورد را به هم نزديک کند. به صورتي که وقتي آکورد “لا مينور” را گرفته، فقط کافي است انگشتاني که روي دو نت آخر آکورد قرار دارند، يک نت به جلو ببرد حالا آکورد “ر مينور” را گرفته است.
    البته لازم به ذکر که ارگ هاي الکترونيک تمام آکوردهاي معکوس را به آکورد اصلي مي شناسند و هنگام گرفتن آکورد معکوس تغييري در صدا دهي آکورد ايجاد نمي کنند. اين نکته هم قابل ذکر است که بصورت پيش فرض قسمت آکوردها براي ارگ هاي الکترونيک تا نت “فا ديز” در اکتاو دوم تعريف شده که قابل تغيير است.


    کار برد ديگري از آکوردهاي معکوس: اگر يک آکورد “لا مينور” را با معکوس هاي آن اجرا کنيد، مي بينيد که تفاوت صدايي بين اين آکورد ها وجود دارد. صدا دهي آکوردهاي معکوس با هم متفاوت است اما مي توانيم از معکوس يک آکورد بجاي خود آکورد در اکثر موارد تحت شرايطي استفاده کنيم و هيچ مشکلي در هارموني پيش نمي آيد.
    آهنگسازان چيره دست از آکوردهاي معکوس براي ايجاد فضايي بهتر استفاده مي کنند. ممکن است بخواهند فضايي ابهام انگيز را با دو آکورد ايجاد کنند به گونه اي که از آکورد اول به دوم ابهام ايجاد بشود. در اين حالت با استفاده از آکورد معکوس آکورد اول يا دوم و يا هر دو اين ابهام را پر رنگ تر مي کنند.
    پس آکورد هاي معکوس مي توانند فضاي ايجاد شده تحت آکورد هاي پايگي خود را تثبيت کنند يا حتي در شرايطي تغيير دهند


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۴ در ساعت 20:29

  2. 8 کاربر زیر از Ali Shafie برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Saman Sf آواتار ها
    Saman Sf
    شماره کاربری
    33073
    کاربر نیمه فعال
    اسفند /۱۳۹۱
    50
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی6
    156
    سپاس از شما 74 بار در 40 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام خوب بود مرسی


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۴ در ساعت 22:25

  5. Roohollah Nazari آواتار ها
    Roohollah Nazari
    شماره کاربری
    20089
    هنــرمنـد انجمن
    شهریور /۱۳۹۱
    1,379
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی610
    1,826
    سپاس از شما 1,816 بار در 949 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوست عزیز
    لطفا قوانین سایت رو مطالعه کنید .
    اینجا جای آموزش نیست و تالار مخصوص خودشو داره و باید با مدیران اون بخش هماهنگ کنید.

    موضوع بسته شد.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۴ در ساعت 23:14

  6. 2 کاربر زیر از Roohollah Nazari برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی260
    4,159
    سپاس از شما 4,151 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    انتقال داده شد به تالار تنظیم.


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۵ در ساعت 00:18

  8. کاربران زیر از شما AliRezA Nasehi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوع بسته شد

موضوعات مشابه

  1. فروش جعبه آموزش فارسی cubase 5 & nuendo4 کتاب همراه با فیلمهای آموزشی
    توسط Solo در انجمن محصولات آموزشی فروشگاه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۰۱, 18:08
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۴, 12:15
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۶/۱۱, 22:46
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۰۱, 02:51
  5. آموزش موسیقی پاپ و سنتی در شبکه آموزش
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۱, 11:21

جستجو شده ها

اموزش ساخت ریتم دانلود تصویری

اموزش تنظيم

اموزش تنظیم

آموزش تنظیم ترنس

آکورد معکوس

اموزش تغییر رنگ

آموزش تنظیم

تا این لحظه 161 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست