کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 8 نخستنخست 1 2 3 4 5 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 71

موضوع: سوال و جواب پیرامون آواز و موسیقی اصیل ایرانی.......(تاپیک ارتباط با استاد علی تولایی)

  1. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    گام سه گاه:
    در گام یا دستگاه سه گاه، درجه ی سوم آن، هم شاهد و هم فرود محسوب می گردد. این گام بی نهایت غم انگیز و حزن آور می باشد و یاد آور مصیبت ها و آلام است. البته این به این معنی نیست که قطعات شاد و دلربا در این گام وجود ندارد، چرا که با ساختن تصنیف های شاد و ساختن قطعات ضربی، با استفاده از سازهای امروزی می توان به این گام شور و حال تازه ای بخشید. گام سه گاه به گام چهارگاه خیلی نزدیک می باشد. با این تفاوت که گام سه گاه از تونیک شروع نمی شود و نت شاهد مخالف آن درجه اول آن است ولی در چهارگاه نت شاهد درجه ششم می باشد.

    گام چهارگاه:
    گام یا دستگاه چهارگاه مانند دستگاه ماهور از دو دانگ مساوی درست شده است و مانند ماهور یک گام بالارونده محسوب می شود. این گام از شور و نشاط فراوان برخوردار است و خلاقیت و ذوق ایرانیان قدیم را نشان می دهد که از این گام در بالا بردن روحیه سربازان در جنگها و مراسم های رسمی استفاده ابزاری می کرده اند. درآمد آوازهای گام چهارگاه از تونیک شروع می گردد، درجه سوم آن گوشه ی زابل، درجه چهارم آن مویه، درجه پنجم آن حصار، درجه ششم آن مخالف و درجه هشتم آن منصوری را بیان می کند. ( نوت شاهد گوشه ی مویه در گام چهارگاه درجه چهارم و در گام سه گاه درجه ششم می باشد)

    گام نوا:
    گام یا دستگاه نوا بسیار نزدیک با گام شور است و تونیک آن درجه ی چهارم شور می باشد و درجه ی ششم آن ربع پرده با گام شور اختلاف دارد. از این گام بیشتر در اجرای آوازهای عرفانی و مقامی استفاده می شود و دارای گوشه های فراوان مانند گوشه عشیران و گوشت و... می باشد.




    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۷ در ساعت 22:28

  2. 4 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    گام ماهور:
    گام یا دستگاه ماهور از نظر پایه دقیقا مانند گام ماژور می باشد و دارای دو دانگ مساوی و یک گام بالا رونده است. ولی دارای گوشه های فراوان مانند دلکش و ... می باشد که به دلیل نیاز این گوشه ها به ربع پرده فقط سازهای ایرانی قادر به اجرای آن هستند. گام ماهور بسیار شاد و جذاب و مهیج می باشد.

    گام راست پنجگاه:
    گام یا دستگاه راست پنجگاه از دو مایه راست و پنجگاه به وجود آمده و امروزه به نام راستپنجگاه موسوم است. این گام از نظر فواصل دقیقا مانند گام ماهور می باشد. با این تفاوت که دانگ اول این گام همان دانگ دوم گام ماهور است. گوشه های بسیار زیاد مانند آشوراوند، نوروز... در این گام وجود که بسیار شنیدنی هستند.

    ما می توانیم برای اجرای گامهای موسیقی از هر نت که مورد نظرمان باشد شروع نمائیم که نهایتا بر روی همان نت با یک اکتاو بالاتر ختم می شود. بنابراین در هر گام دارای هشت عدد نت اصلی خواهیم بود که به آنها درجات آن گام می گویند و نام آنها به ترتیب عبارتند از: درجه ی اول:تونیک، درجه ی دوم: روتونیک، درجه ی سوم: میانی، درجه ی جهارم: زیر نمایان، درجه ی پنجم:نمایان، درجه ی ششم: رو نمایان، درجه ی هفتم: محسوس و درجه ی هشتم: اکتاو یا هنگام.



    مثلا اگر گام ماژور از نت دو شروع شود به آن گام دو ماژور می گویند و درجات آن به صورت زیر می باشد.



    نت دو (تونیک)، نت ر (رو تونیک)، نت می (میانی)، نت فا (زیر نمایان)، نت سل (نمایان)، نت لا (رونمایان)، نت سی (محسوس) و نت دو بعدی که روی دایره ی فرضی مقابل نت دو اول قرار می گیرد را ( اکتاو یا هنگام) نام می برند که درجات اول، چهارم، پنجم و هشتم، در هر گام از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و به آنها فواصل درست، و به درجات دوم، سوم، ششم و هفتم فواصل بزرگ گفته می شود. چنانچه به هریک از فواصل درست، نیم پرده اضافه کنیم تبدیل به فاصله ی افزوده، و اگر از آنها نیم پرده کم کنیم تبدیل به فاصله ی کاسته خواهند شد. ولی اگر به هریک از فواصل بزرگ نیم پرده اضافه کنیم تبدیل به فاصله ی افزوده و اگر نیم پرده کم کنیم تبدیل فاصله ی کوچک خواهند شد.



    فاصله ی دو نت متوالی در هر گام را پرده می نامند و چنانچه این دونت به اندازه ی نیم پرده به همدیگر نزدیک شوند با علامت "دیز" یا " "بمل" نشان داده می شوند. مثلا اگر بین دو نت دو تا ر نیم پرده ایجاد کنیم، نام این نت ایجاد شده می تواند "دو دیز" و یا " ر بمل" باشد. یعنی این نت جدید نیم پرده از نت دو اصلی زیر تر و یا نیم پرده از نت ر اصلی بم تر است. در گام های ایرانی همانطوری که قبلا گفته شد تقسیمات ربع پرده ای هم وجود دارد که با علامت "سری" و " کرن" نمایش داده می شود که سری نشان دهنده ی ربع پرده زیر تر از نت اصلی و کرن نشان دهنده ربع پرده بم تر از نت اصلی می باشد. مثلا اگر "نت دو" ربع پرده زیر شود به آن "دو سری" و اگر "نت ر" ربع پرده بم شود به آن "ر کرن" گفته می شود.



    توالی دو نت مختلف مثل فا دیز تا سل را نیم پرده دیاتونیک و توالی دونت همنام مثل دو تا دو دیز را نیم پرده ی کروماتیک می نامند.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۷ در ساعت 22:29

  5. 5 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تا بدین جا بحث پیرامون مطالب تئوریک آواز بصورت مکفی برای خوانندگان آواز سنتی ایرانی ارائه شد
    از این پس مسائل مربوط به خوانندگی در چند سطح ساده متوسط پیشرفته و سخت ارائه میگردد .
    همچنان پاسخگویی به سوالات و نکات گنگ و مبهم در موسیقی ایرانی ادامه دارد


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۸ در ساعت 01:26

  7. 3 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. omid nesfi آواتار ها
    omid nesfi
    شماره کاربری
    14011
    کاربر فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    101
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1
    36
    سپاس از شما 25 بار در 21 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض سلام و ادب و احترام خدمت استاد هنرمند موسیقی اصیل ایران زمین جناب آقای تولایی و ضمن تشکر از برادر بزرگوار و هنرمند جناب آقایی نکویی به پاس اینکه بانی این آکادمی مجازی موسیقی هستند و از ین طریق مشتاقان موسیقی افتخار و امکان بهره مندی از اندوخته ها و تجارب جنابعالی دارند. قبل از هر چیز اینجانب هم مثل دیگر عزیزان از حضور شما استاد گرامی در این انجمن مفتخرم و امیدوارم بتوانم حض لازم را ببرم. واقعا اونچیزی که برای من همیشه اهمیت داشته عشق و علاقه من به خوندن بوده. طوریکه این حس از 5 سالگی در من بوده و واقعا اگر این حس و احساس نباش من هیچ گاه نمی خونم. از کودکی هم تشویق شدم تو این راه از خواندن تواشیح تا خواندن در مجالس دوستانه و دانشگاهی. ولی خوب موسیقی دریای هست که من قره ای هم نیستم. چون واقعا علمی ندارم و فرصت رفتن به کلاسی هم بدلیل فشردگی درسی برام مقدور نبوده. بهر حال همیشه تمرین میکنم و با علاقه میخونم. من به سبک پاپ- سنتی (سبک خواننده هاییی مثل :معین،امید،محمد اصفهانی،جهان،سعید پور سعید) علاقه وافر ی دارم . در عین در سنتی هم خیلی به سبک استاد بنان و اساتید شجریان علاقه دارم. اخرین نمونه کاری که تو انجمن خوانندگان کیوبیس فرستادم برای نقد، (اگر نه من فعلا در حدی نیستم بخوام کار حرفه ای بخونم،صرفا نقد) آواز یا علی در بیات اصفهان هست . خوشحال میشم شما به عنوان یک استاد با شنیدن صدای من نکات لازم رو مبذول بفرمایید . چون واقعا نمیدونم میتونم تو سنتی موفق باشم یا خیر؟ یا سمت پاپ- سنتی؟ بهر حال اگه تو این جهت کمکم کنید ممنون میشم و اینکه اگه بخوام ردیفهایی اوازی استاد کریمی رو خودم تو خنه تمرین کنم ایا موفق میشم یا حتما باید کلاس برم.
    بی نهایت سپاس


    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۸ در ساعت 11:57

  9. کاربران زیر از شما omid nesfi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid nesfi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض سلام و ادب و احترام خدمت استاد هنرمند موسیقی اصیل ایران زمین جناب آقای تولایی و ضمن تشکر از برادر بزرگوار و هنرمند جناب آقایی نکویی به پاس اینکه بانی این آکادمی مجازی موسیقی هستند و از ین طریق مشتاقان موسیقی افتخار و امکان بهره مندی از اندوخته ها و تجارب جنابعالی دارند. قبل از هر چیز اینجانب هم مثل دیگر عزیزان از حضور شما استاد گرامی در این انجمن مفتخرم و امیدوارم بتوانم حض لازم را ببرم. واقعا اونچیزی که برای من همیشه اهمیت داشته عشق و علاقه من به خوندن بوده. طوریکه این حس از 5 سالگی در من بوده و واقعا اگر این حس و احساس نباش من هیچ گاه نمی خونم. از کودکی هم تشویق شدم تو این راه از خواندن تواشیح تا خواندن در مجالس دوستانه و دانشگاهی. ولی خوب موسیقی دریای هست که من قره ای هم نیستم. چون واقعا علمی ندارم و فرصت رفتن به کلاسی هم بدلیل فشردگی درسی برام مقدور نبوده. بهر حال همیشه تمرین میکنم و با علاقه میخونم. من به سبک پاپ- سنتی (سبک خواننده هاییی مثل :معین،امید،محمد اصفهانی،جهان،سعید پور سعید) علاقه وافر ی دارم . در عین در سنتی هم خیلی به سبک استاد بنان و اساتید شجریان علاقه دارم. اخرین نمونه کاری که تو انجمن خوانندگان کیوبیس فرستادم برای نقد، (اگر نه من فعلا در حدی نیستم بخوام کار حرفه ای بخونم،صرفا نقد) آواز یا علی در بیات اصفهان هست . خوشحال میشم شما به عنوان یک استاد با شنیدن صدای من نکات لازم رو مبذول بفرمایید . چون واقعا نمیدونم میتونم تو سنتی موفق باشم یا خیر؟ یا سمت پاپ- سنتی؟ بهر حال اگه تو این جهت کمکم کنید ممنون میشم و اینکه اگه بخوام ردیفهایی اوازی استاد کریمی رو خودم تو خنه تمرین کنم ایا موفق میشم یا حتما باید کلاس برم.
    بی نهایت سپاس
    درود خدمت شما دوست عزیز وهنرمندم
    ببخشید که با تاخیر پاسخ میگویم
    اولا که احسنت بر این علاقه و پشتکار شما
    و ثانیا تشکر بابت لطفی که به بنده و جناب نکویی عزیز دارید.
    ثالثا متاسفانه بنده این نمونه ای که فرمودید رو نیافتم
    اگر لینک اون رو برام مسیج بفرمایید یا همین جا قرار دهید با کمال میل میشنوم و هر راهنمایی که در حد توان و آگاهی بنده باشه دریغ نمیکنم
    لینک آموزش آواز بنده رو در سایت دارید آیا؟
    آموزش صوتی آواز از راه دور
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A2%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C.html
    احتمالا به شما کمک میکنند این قطعات
    رابعا در مورد ردیف استاد کریمی
    در این مورد توصیه بنده این هست که شما حتما سر کلاس این ردیف رو آموزش ببینید
    چرا که ردیف آوازی بنا بر گفته های خودم در لینکهای آموزشی قابل آموزش از راه دور نیستند حتی در قالب چند سی دی ...
    اون چیزی که شما سر کلاس میتوانید از استادتون فرا بگیرید خیلی خیلی بیشتر از مطالبی هست که از اون سی دی ها یاد میگیرید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۱۰ در ساعت 13:58

  11. 4 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ابتدایی ترین نکته ای که یک خواننده باید بداند محل ایجاد صداست .
    بسیاری از ما انسانها از کودکی عادت داریم در تکلم خود با نفس . با صدای آرام . با صدایی داخل بینی و ... صحبت میکنیم .
    اگر بنا بر این باشد که آواز خوانی ما تصحیح گردد بایستی تکلم ما در ابتدا تصحیح شود .
    لذا بایستی محل خروج صدا را در هنگام صحبت کردن آواز خواندن و تمرین کردن در نظر داشته باشیم تا این مورد به اصطلاح ملکه ذهنمان گردد .
    اما واقعا محل خروج صدا کجاست ؟
    اگر قطعات آموزش آواز را شنیده باشید (که در زیر لینک تاپیک مورد نظر آن قرار دارد) صحبت از صدای مرده و زنده است
    صدای مرده :
    صدایی که تا امروز با آن صحبت میکردیم و آواز میخواندیم
    صدای زنده :
    صدای زنده یا صدای صورت صدایی است که هنگام آواز خوانی محل آنرا در جلوی صورتتان احساس میکنید
    برای متوجه شدن منظور من از جلوی صورت احساس کردن بایستی تمرینی بنام تمرین دیافراگم در قطعات دوم ؛ سوم (برای آقایان) و چهارم (برای بانوان) را انجام دهید
    از آن پس بایستی صرفا با صدای زنده آواز خوانی کنید
    و برای درک بهتر این موضوع به قطعات 5 برای آقایان و 6 برای بانوان گوش کنید

    لینک تاپیک قطعات آموزش آواز
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A2%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C.html




    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۱۱ در ساعت 19:53

  13. 2 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. omid nesfi آواتار ها
    omid nesfi
    شماره کاربری
    14011
    کاربر فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    101
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1
    36
    سپاس از شما 25 بار در 21 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام و درود خدمت استاد تولایی. می بخشید چند روزی به نت دسترسی نداشتم. خیلی ممنون از بیان و راهنمایی شیوایتان.
    یک آواز تو همون سبک مد نظر خودم با عنوان یا علی(پیشاپیش بنده رو ببخشید چون خیلی ناشیانه خوندم) مفتخر میشم راهنماییم کنید. مرسی
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۱۲ در ساعت 14:58

  15. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid nesfi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و درود خدمت استاد تولایی. می بخشید چند روزی به نت دسترسی نداشتم. خیلی ممنون از بیان و راهنمایی شیوایتان.
    یک آواز تو همون سبک مد نظر خودم با عنوان یا علی(پیشاپیش بنده رو ببخشید چون خیلی ناشیانه خوندم) مفتخر میشم راهنماییم کنید. مرسی
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر شما دوست عزیز و فرهیخته
    از نحوه خوندن شما مشخص هست که گوش آشنایی به موسیقی دارید و این ناشی از گوش سپردن بسیار به موسیقی یا فعالیتهای قبلی شماست

    اگر درمورد این ترک نظر بنده رو بخواهید باید عرض کنم:
    اگر نوازنده نی در ابتدا ریتم را رعایت میکرد و همچنین در طول مدت خواندن شما زیر صدای شما جواب آواز شما را میداد بسیار بسیار مطبوع تر و دلنشین تر بود تا اینکه به یکباره صدای نی قطع شده و آواز آغاز گردد .
    فالش شدن صدای شما روی نتها زیاد مشاهده میشد درصورتی که شاید خودتان متوجه آن نباشید که دلیل اصلی آن نرفتن کلاس آواز هست و بدلیل گوش آشنایی که دارید با اینکه کلاس آواز نرفتید خوب از پس خواندن این قطعه بر آمدید
    ادای کلمات در بعضی نقاط واضح نیست و حالت نامناسب دهان علاوه بر اینکه ادای شعر را با مشکل روبرو میکند باعث بروز فالشی و خارج شدن که در بالا اشاره کردم نیز میشود.
    و آخرین نکته اینکه اگر گام را کمی پایینتر میگرفتید فشار به شما وارد نمیشد و راحت تر میتوانستید هم کلمات را ادا کنید و هم از فالشی ها بکاهید
    گستره صدای هرکسی مشخص است اما دلیل بر این نیست که یک خواننده در یک قطعه از تمام و بالاترین حدود گستره صوتی خود استفاده کند
    شما میتوانید از جای گرم صدا که دقیقا محل شروع این قطعه است بعنوان اوج استفاده کنید
    یعنی از گامی آغاز کنید که اوج آهنگ دقیقا در محل گرم صدایتان بیافتد
    در مجموع برای شما که کلاس آوازی نرفتید خیلی خوب هست اما اگر قصد حرفه ای کار کردن دارید جا برای کار بسیار است.
    با وجود شباهت بسیار سبک ترانه شما به سبک آقای امید شما جنس صدای خوبی دارید و همچنین با وجود عدم مراجعه به کلاس تحریر های خوبی هم دارید اما با عدم رعایت یک سری نکات این پتانسیل خود را نادیده میگیرید

    پیشنهاد بنده شروع هرچه سریعتر آموختن ردیف نزد یک مربی آواز است که علاوه بر ردیف این نکات ریز را هم به شما آموزش دهد.
    در انتخاب مربی خودتان نهایت تلاش را بکنید تا بهترین را انتخاب کنید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۱۲ در ساعت 22:45

  16. 2 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    پس از درک صدای صورت بعنوان محل خروج صدا مهمترین رکن یک خواننده درک ریتم است
    پیشنهاد بنده به تمام خوانندگان در سبکهای مختلف گذراندن حد اقل یک سال دوره برای یک ساز کوبه ای (ترجیحا تنبک) است
    حداقل سطح آشنایی شما با ریتمهای ساده ترکیبی و مرکب می باشد
    باید بتوانید تعریف مشخصی از ریتمهایی نظیر
    2.4
    3.4
    4.4
    6.4
    3.8
    6.8
    7.8
    8.8
    9.8
    10.8
    11.8
    12.8
    و دیگر ریتمها با مخرج 8
    و همچنین آنها را روی ساز یا حداقل روی میز یا سطح صافی بنوازد.



    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۱۲ در ساعت 23:00

  18. 3 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  19. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مسئله دیگری که یک خواننده با آن روبروست و بسیاری از هنرجویان بنده بر این مورد تاکید دارند مسئله تنفس است .
    ضمن اینکه دعوت میکنم ابتدا قطعه شماره 5 مجموعه آموزش آواز را بشنوید
    مطالبی رو هم خدمتتون عرض میکنم .
    همانطور که در قطعه 19 گفته شده توصیه ای که به هنرجویانم انجام میدم گذاشتن علامتی روی دستشان است بدین منظور که بمحض دیدن این علامت نفس عمیقی را بکشند
    اما این نفس عمیق بایستی از دیافراگم باشد .
    اگر معنای این سخن بنده را متوجه نمیشوید قطعه شماره 5 را بشنوید
    بسیاری از ما تصور داریم که نفس کشیدن ما بواسطه ورزشکار بودن ما صحیح است و هیچ مشکلی ندارد
    درصورتی که همین ورزشکاران هنگامی که با معنای تنفس صحیح آشنا شوند متوجه میشوند که تا چه اندازه در ورزش کردن آنها نیز تاثیر گذار است
    در نفس عمیق نباید هیچ ماهیچه ارادی نظیر ماهیچه های شانه دخالتی داشته باشند .
    مشکلی که بسیاری از ما داریم همین حرکت روبه بالای شانه ها هنگام تنفس است .
    و در انتهای قطعه شماره 5 تمرین 10 ثانیه برای عزیزان قرار داده شده است که همگی نلزم به اجرای آن هستیم .

    بحث دیگر پیرو نفس گیری در بین قطعات است که برای این منظور شما را به شنیدن سه قطعه 17.18.19 دعوت میکنم

    نفس گیری بایستی در جایی باشد که مارا از ریتم خارج نکند احساس ملودی را از بین نبرد و معنای شعر را تغییر ندهد


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۱۳ در ساعت 10:53

  20. 3 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۹/۱۳, 14:50
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۱۶, 02:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۲۵, 18:00
  4. نوای موسیقی اصیل و سنتی ایرانی در گرجستان
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۶, 12:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۱۳, 01:12

جستجو شده ها

علی تولایی شیراز

علی تولایی

آموزش آواز اصیل ایرانی

علی تولایی آواز

علی تولائی

علي توللايي

دانلود آموزش آواز سنتی و چهچه زدنخواننده تولایی شیرازدانلود آهنگ های علی تولایی شیرازاصول خوانندگی علی تولاییاموزش اوازه استاد تولاییعلی تولایی آواز شیرازعلی تولایی خواننده شیرازموسیقی سنتی ایراناصول تحریر زدندانلودآموزش چهچه برای خوانندگی وآوازدانلود آموزش تحریرهای آوازی و چهچه زدنتولاییتولایی موسیقی شیرازعلي تولاييآموزش آواز سنتیسوال و جواب در موسیقی ایرانیآقایق تولایی موسیقیسوال آوازعلي تولايي،آوازعلی توللاییآوازعلی تولایی موسیقی

تا این لحظه 188 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست