کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 10 نخستنخست 1 2 3 4 5 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 93

موضوع: ســـوال و جـــوابـــــ بـــخش اهنگســــازی

  1. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,683
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3070
    5,622
    سپاس از شما 4,664 بار در 1,959 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hipp تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    کجای سایت می تونم دقیق تر بفهمم؟
    در بخش تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید ایتم هایی برای شما وجود دارد برای یادگیری عبارتنداز:
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2

    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۶/۰۵ در ساعت 10:58

  2. 2 کاربر زیر از Savan II برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,683
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3070
    5,622
    سپاس از شما 4,664 بار در 1,959 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط - neo - تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض سلام و عرض ادب خدمت اساتید محترم
    یه سوال دارم توی بعضی موزیکای رپ گنگ یه دفعه صدای خواننده شبیه غول میشه ( خیلی بم میشه) و میخواستم بدونم این کار فقط با تغییر پیچ انجام میدن یا اینکه وی اس ت خاصی داره که قشنگ در بیاد ؟! مثلا بعضا صدای خنده رو این شکلی میکنن
    ازین جهت پرسیدم چون وقتی پیچ رو تغییر میدی تمپو هم تغییر میکنه مثلا یه آهنگو بم میکنی سرعتش کم میشه
    تغییر پیچ همراه با تمپو امکان پذیر هست و همچنین بدون تغییر تمپو میشه تن صدا به سمت منفی _نازک) (مثبت_بیس(کلفت)) برد.
    پلاگین های متفاوتی وجود داره
    یکی از این پلاگین ها Gross beat هست که اموزشش هم در سایت موجود هست.
    سربلند و هنرمند باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1

    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۶/۱۲ در ساعت 16:15

  5. کاربران زیر از شما Savan II عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,683
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3070
    5,622
    سپاس از شما 4,664 بار در 1,959 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط 4292373 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و خسته نباشید


    میشه اول بری کلاس تئوری موسیقی ؟ بعد بری ساز یاد بگیری ؟
    تئوری رو همراه با یادگیری ساز یاد میگیرید
    چون در اموزش سازها اول تیوری رو یادتون میدن بعد میرید سر وقت ساز.



    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۶/۱۲ در ساعت 16:54

  7. hipp آواتار ها
    hipp
    شماره کاربری
    46184
    کاربر پیـشرفته
    مرداد /۱۳۹۲
    774
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی761
    874
    سپاس از شما 437 بار در 279 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دوستان دقیقا به چی میگن زیر صدا ؟


    او
    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ در ساعت 17:13

  8. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hipp تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوستان دقیقا به چی میگن زیر صدا ؟

    عرض ِ ادب و احترام .
    واژه ی ( زیر صدا ) از آن دست نام گذاری های اشتباهی ست که بنا به کاربرد ِ زیاد باب شده و در بیان می توان آن را
    ( غلط ِ مصطلح ) نام نهاد .
    مایل ام مبحث ِ زیر صدا را کمی گسترده توضیح دهم تا خوب آن را متوجه بشوید .

    ببینید ! زیر صدا خب طبیعتن یک تعریف ِ مشخص دارد اما کاربرد اش به قدری گسترده است که من سعی می کنم چند مورد اش را مثال بیاورم .
    ( به هر صدایی و یا هر مجموعه ای از صدا هایی که در نقش ِ همراهی کننده ی صوت ِ اصلی و پر رنگ ِ موسیقی ظاهر شوند زیر صدا گفته می شود . )

    اما آیا این تعریف نقش ِ ان را توضیح می دهد ؟ خب طبیعتن خیر !
    حالا بیایید آن را با مثال بررسی کنیم :
    در موسیقی ِ کلاسیک که حجم ِ بزرگی از ارکستر به کار می رود ما با موردی برخورد می کنیم به نام ِ ( صوت ِ رهبر )
    این صوت همیشه ملودی ( نیست ) گاهی می تواند یکی از بخش های هارمونی باشد ( در حالی که معمولن هارمونی خود اش همراهی کننده است )
    مجموعه ی اصواتی که صوت ِ رهبر را همراهی می کنند وبه نوعی باعث ِ شخصیت یافتن ِ این صوت می شوند را در این جا هم می توان ( زیر صدا ) نامید .
    زیر صدا همیشه هم زیر صدا نمی ماند گاهی نقشی پر رنگ تر و اساسی تر از خود ِ صدای اصلی دارد . ( چون نقش ِ شخصیت بخشی را دارد )

    و در موسیقی ِ امروز زیر صدا کاربردی گسترده تر پیدا کرده ، چون ساختمان ِ موسیقی ِ امروز نیز به فراخور ِ تغییر اش در گذر ِ زمان
    نیاز به ابزار های نوین در جهت ِ مدرن سازی ِ خود اش داشته است .
    برای مثال گاهی ( پَد ) که مجموعه صدا های هارمونیک ِ یک نواخت و فضا دهنده است می تواند این نقش را بر عهده بگیرد .
    گاهی وقتی یک فلوت ملودی را اجرا می کند و ارکستر آن را همراهی می کند ، تمام ِ صدا های همراهی کننده تبدیل به زیر صدا می شوند .
    این جا هم ما عنصری به نام ِ صوت ِ رهبر را حتی ممکن است به ابتدایی ترین شکل ِ ممکن اش داشته باشیم ( ولو به یک ملودی ِ ساده )
    اما زیر صدا کم تر پیش می آید که در موسیقی ِ به خصوص پاپ و سبک های الکترونیک شخصیتی پر رنگ تر از ملودی پیدا کند .
    ( در حالی که در موسیقی ِ کلاسیک این گونه نبود )

    اما اشاره ای هم به موسیقی ِ وکال یا دارای خواننده داشته باشیم .
    شاید عمومی ترین کاربرد ِ زیر صدا نیز مربوط به همین مبحث باشد .
    وقتی یک خواننده می خواند تمام ِ صدا هایی که در حاشیه ی صدای خواننده شنیده می شود را زیر صدا می نامند .
    ( به نظر تعریف و کاربرد ِ درست و دقیقی نمی آید )
    اما برداشت ِ مخاطب ِ عام نیز جز این نمی تواند باشد .
    در حالی که موسیقی ِ وکال به دلیل ِ وجود ِ عنصر ِ پر رنگی به نام ِ خواننده نیازی بیشتر و متنوع تر به این زیر صدا یا
    بخش ِ همراهی کننده دارد .
    حالا به هر شکلی که می خواهد باشد . از ساز های موسیقی گرفته تا فضا گذاری های افکتیو و یا هم سرایی توسط ِ چند خواننده ی دیگر .

    می بینیم که تعریف کوتاه است ! ( مجموعه صدا های همراهی کننده ی صوت ِ اصلی را که کم رنگ تر از آن هستند ، زیر صدا می گویند )
    اما فقط به چند مورد ِ کوتاه از نحوه ی کاربرد ِ آن اشاره شد و می توان به بی نهایت روش آن را به کار برد و این تعریف را دگرگون ساخت .

    امید که مفید واقع شود .

    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ در ساعت 20:07
    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ در ساعت 19:43

  9. 8 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. hipp آواتار ها
    hipp
    شماره کاربری
    46184
    کاربر پیـشرفته
    مرداد /۱۳۹۲
    774
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی761
    874
    سپاس از شما 437 بار در 279 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام .
    واژه ی ( زیر صدا ) از آن دست نام گذاری های اشتباهی ست که بنا به کاربرد ِ زیاد باب شده و در بیان می توان آن را
    ( غلط ِ مصطلح ) نام نهاد .
    مایل ام مبحث ِ زیر صدا را کمی گسترده توضیح دهم تا خوب آن را متوجه بشوید .

    ببینید ! زیر صدا خب طبیعتن یک تعریف ِ مشخص دارد اما کاربرد اش به قدری گسترده است که من سعی می کنم چند مورد اش را مثال بیاورم .
    ( به هر صدایی و یا هر مجموعه ای از صدا هایی که در نقش ِ همراهی کننده ی صوت ِ اصلی و پر رنگ ِ موسیقی ظاهر شوند زیر صدا گفته می شود . )

    اما آیا این تعریف نقش ِ ان را توضیح می دهد ؟ خب طبیعتن خیر !
    حالا بیایید آن را با مثال بررسی کنیم :
    در موسیقی ِ کلاسیک که حجم ِ بزرگی از ارکستر به کار می رود ما با موردی برخورد می کنیم به نام ِ ( صوت ِ رهبر )
    این صوت همیشه ملودی ( نیست ) گاهی می تواند یکی از بخش های هارمونی باشد ( در حالی که معمولن هارمونی خود اش همراهی کننده است )
    مجموعه ی اصواتی که صوت ِ رهبر را همراهی می کنند وبه نوعی باعث ِ شخصیت یافتن ِ این صوت می شوند را در این جا هم می توان ( زیر صدا ) نامید .
    زیر صدا همیشه هم زیر صدا نمی ماند گاهی نقشی پر رنگ تر و اساسی تر از خود ِ صدای اصلی دارد . ( چون نقش ِ شخصیت بخشی را دارد )

    و در موسیقی ِ امروز زیر صدا کاربردی گسترده تر پیدا کرده ، چون ساختمان ِ موسیقی ِ امروز نیز به فراخور ِ تغییر اش در گذر ِ زمان
    نیاز به ابزار های نوین در جهت ِ مدرن سازی ِ خود اش داشته است .
    برای مثال گاهی ( پَد ) که مجموعه صدا های هارمونیک ِ یک نواخت و فضا دهنده است می تواند این نقش را بر عهده بگیرد .
    گاهی وقتی یک فلوت ملودی را اجرا می کند و ارکستر آن را همراهی می کند ، تمام ِ صدا های همراهی کننده تبدیل به زیر صدا می شوند .
    این جا هم ما عنصری به نام ِ صوت ِ رهبر را حتی ممکن است به ابتدایی ترین شکل ِ ممکن اش داشته باشیم ( ولو به یک ملودی ِ ساده )
    اما زیر صدا کم تر پیش می آید که در موسیقی ِ به خصوص پاپ و سبک های الکترونیک شخصیتی پر رنگ تر از ملودی پیدا کند .
    ( در حالی که در موسیقی ِ کلاسیک این گونه نبود )

    اما اشاره ای هم به موسیقی ِ وکال یا دارای خواننده داشته باشیم .
    شاید عمومی ترین کاربرد ِ زیر صدا نیز مربوط به همین مبحث باشد .
    وقتی یک خواننده می خواند تمام ِ صدا هایی که در حاشیه ی صدای خواننده شنیده می شود را زیر صدا می نامند .
    ( به نظر تعریف و کاربرد ِ درست و دقیقی نمی آید )
    اما برداشت ِ مخاطب ِ عام نیز جز این نمی تواند باشد .
    در حالی که موسیقی ِ وکال به دلیل ِ وجود ِ عنصر ِ پر رنگی به نام ِ خواننده نیازی بیشتر و متنوع تر به این زیر صدا یا
    بخش ِ همراهی کننده دارد .
    حالا به هر شکلی که می خواهد باشد . از ساز های موسیقی گرفته تا فضا گذاری های افکتیو و یا هم سرایی توسط ِ چند خواننده ی دیگر .

    می بینیم که تعریف کوتاه است ! ( مجموعه صدا های همراهی کننده ی صوت ِ اصلی را که کم رنگ تر از آن هستند ، زیر صدا می گویند )
    اما فقط به چند مورد ِ کوتاه از نحوه ی کاربرد ِ آن اشاره شد و می توان به بی نهایت روش آن را به کار برد و این تعریف را دگرگون ساخت .

    امید که مفید واقع شود .

    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .
    تـــــــشــــکر مخصوص .

    البته . همواره آرام اما شاد نیستیم .
    آقای جعفر زاده چند تا سوال دیگه پیش اومده .
    1-صوت رهبر همون صدای اصلیه که فرمودید ؟
    2-ممکن چند صوت رهبر در یک قطعه وجود داشته باشه ؟
    3-یا صوت رهبر ملودی نباشه با وجود ملودی ؟
    4-ممکن صدایی در قسمتی صدای اصلی باشه و در قسمتی نه یا جایگزین بشه ؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    او
    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 00:05

  11. 2 کاربر زیر از hipp برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hipp تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تـــــــشــــکر مخصوص .

    البته . همواره آرام اما شاد نیستیم .
    آقای جعفر زاده چند تا سوال دیگه پیش اومده .
    1-صوت رهبر همون صدای اصلیه که فرمودید ؟
    2-ممکن چند صوت رهبر در یک قطعه وجود داشته باشه ؟
    3-یا صوت رهبر ملودی نباشه با وجود ملودی ؟
    4-ممکن صدایی در قسمتی صدای اصلی باشه و در قسمتی نه یا جایگزین بشه ؟

    عرض ِ ادب و احترامی دوباره .
    خواهش می کنم عزیز ِ دل ام .

    یک : صوت ِ رهبر همواره صوت ِ اصلی است در هر وضعیت و شکلی که باشد ما بقی ِ صدا ها نسبت به آن شکل می گیرند
    ( نام اش مشخص است . . .صوت ِ رهبر ! )
    ممکن است ضعیف شنیده شود یا کم رنگ باشد اما ( نقش ) و ( شخصیت ) اش در قطعه و ارکستر آن را مشخص می کند .

    دو : البته که ممکن است تعداد ِ زیادی وجود داشته باشد برای مثال به فوگ های باخ نگاه کنید که 5 صدایی نوشته شده است !
    ( حتی تصور اش هم شنونده را در جای خود اش میخکوب می کند چه رسد به اجرای آن در نوازنده گی . . . )
    و هم چنین قسمت ِ دوم ِ سمفونی ِ شماره ی نُه از بتهوون .
    اما دقت کنید که موسیقی وقتی بیشتر از یک ملودی و یا صوت ِ رهبر داشته باشد باید آن را بر طبق ِ قوانین کنترپوانتیک نوشت
    که کتاب ها و کلاس های آموزشی ِ زیادی برای این تکنیک ِ مهم در آهنگسازی وجود دارد .

    سه : بیش تر از ذهنیت ِ خود ات و خلاقیت و قدرت ات در فکر کردن به این موضوع خوش ام آمد تا جوابی که بنده ی حقیر به آن می دهم !!!
    بله بسیار پیش آمده که ملودی و یک عنصر ِ تماتیک در قطعه و یا بخشی از قطعه وجود داشته اما صوت ِ رهبر در بخش های دیگر مشغول به
    هنر نمایی بوده است . . . این اتفاق به خصوص در موسیقی های کلاسیک ِ غربی و ارکسترال به وقوع می پیوندد
    موومان ِ آخر سمفونی ِ شماره ی شش به نام ِ پاتتیک از چایکوفسکی ، مثال ِ خوبی برای این روند و تکنیک است . ( پارتیتور ِ اثر را مطالعه کنید )
    صوت ِ رهبر همیشه قرار نیست ملودی باشد بلکه می تواند نقش های هارمونیک و یا ریتمیک نیز داشته باشد . . .

    چهار : طبیعتن هم باید این گونه باشد . . . یعنی اگر یک صدای به شکل ِ ممتد و دائم شنیده شود هم خسته کننده خواهد بود
    و هم عنصر ِ خلاقیت ِ شنیداری را از دست می دهد . منطقی نیست که یک صدا ، یک ملودی را ( هر چه قدر هم که زیبا و جذاب باشد ) در یک قطعه
    به مدتی طولانی در اختیار ِ خود داشته باشد . . .
    نیاز به جای گزین های منطقی هم در نوع ِ ساز و جنس ِ صدا و هم در نوع ِ ایده های تماتیک . هارمونیک و ریتمیک دارد .
    صوت ِ اصلی یا صوت ِ رهبر به واسطه ی طولانی بودن اش ، صوت ِ رهبر نام نمی گیرد بلکه مجموعه ای از قوانین ِ ساختاری
    در آهنگسازی این شخصیت را به آن می بخشد .
    یک استثنا این میان وجود دارد . . .
    سبک ِ مینیمال که همواره تاکید بر تکرار و یک نواختی دارد . . . ما بقی ِ فرم ها کم یا زیاد دست ِ آخر این قوانین را رعایت می کنند . . .

    پی نوشت :
    سوالات ات خیلی خوب و خلاقانه هستند . . . همواره در حال ِ تحقیق و علم اندوزی باش عزیز ِ دل ام . . .
    شاد و آرام باش .
    ارادتمند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 00:35

  13. 5 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. hipp آواتار ها
    hipp
    شماره کاربری
    46184
    کاربر پیـشرفته
    مرداد /۱۳۹۲
    774
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی761
    874
    سپاس از شما 437 بار در 279 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سوالی از دوستان گل دارم .
    این سوال رو تو تاپیک هیپ هاپ
    عرض کردم . اما بدلیلی اگه اجازه بدید
    اینجا هم مطرح کنم .
    تو سبک رپ . اون ضربی که
    تو ریتم میخوره اول میزانه یا آخر ؟


    او
    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۱ در ساعت 15:27

  15. pilta39 آواتار ها
    pilta39
    شماره کاربری
    35658
    کاربر تازه وارد
    فروردین /۱۳۹۲
    14
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی8
    5
    سپاس از شما 7 بار در 5 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام.
    2ساعت دارم میگردم.
    1 دونه سمپل شیک(shake ) پیدا نکردم.
    بابا مردم چجوری آهنگ میسازن.
    لطفا پاس بدید اگه جایی سراغ دارید.
    سپاس!


    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۱ در ساعت 21:47

  16. m.j آواتار ها
    m.j
    شماره کاربری
    13225
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    تهران
    3,889
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4966
    2,943
    سپاس از شما 6,580 بار در 2,517 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط pilta39 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام.
    2ساعت دارم میگردم.
    1 دونه سمپل شیک(shake ) پیدا نکردم.
    بابا مردم چجوری آهنگ میسازن.
    لطفا پاس بدید اگه جایی سراغ دارید.
    سپاس!
    سلام
    اینجری اهنگ میسازن که باید تئوریموسیقی رو درک کنی تا بتونی اهنگ بسازی


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    کانال موزیک ها راک و متال https://telegram.me/DLmusicrock
    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۱ در ساعت 21:51

  17. 3 کاربر زیر از m.j برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. اهنگ سازی برای بازی (Game Audio Creating Music For Games)
    توسط m.j در انجمن انجمن عمومی سایت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۰۹, 21:49
  2. فروش درام پیشرفته آهنگسازی و بیت سازی Ocean Way Drums Gold
    توسط Solo در انجمن vst ها و سمپلهای فروشگاه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۰۱, 19:24
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۰۵, 01:21
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۷, 14:21
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۲۹, 01:30

جستجو شده ها

http:cubase.irthread26481ســـوال-و-جـــوابـــــ-بـــخش-اهنگســــازی-4.html

تا این لحظه 338 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی