کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 5 نخستنخست 1 2 3 4 5 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 44

موضوع: Ambient Song By Mehrzad Mehregan

  1. parsbot1391 آواتار ها
    parsbot1391
    شماره کاربری
    25973
    کاربر فعال
    آذر /۱۳۹۱
    QOM
    165
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی129
    241
    سپاس از شما 138 بار در 93 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام خدمت برادر گل!
    نمیدونم چه حکمتیه دوستان با این کار آرامش گرفتن...
    ولی من یاد فیلم تروی افتادم...البته تا 1:18...
    اصن نت های استرینگ که میرفت بالا انگار دارن جلو چشمام تروی رو میسوزونن!!اصن یه وضی!!
    بعد یه دفعه آهنگ عوض میشه...
    اون صدای پلاک میاد و قشنگ ذهنت میشه شبیه طوفان تهران!!
    اصن کلهم اجمعین نابود شدم با این تغییر وضعیت...!!
    مهرزاد جان ما در سطحی نیستیم که درموردت نظر بدیم برادرجان...
    ولی مثل همیشه عالی بود...فوق العاده...
    موفق تر باشی...


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    من خسته ام از این اوراد بی هدف...من ذله ام از این ایمان بی امید...
    از روزگاری که حتی خدارو هم...باید تو ماشین ضد گلوله دید...
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۰۷ در ساعت 11:54

  2. کاربران زیر از شما parsbot1391 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,339 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط parsbot1391 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام خدمت برادر گل!
    نمیدونم چه حکمتیه دوستان با این کار آرامش گرفتن...
    ولی من یاد فیلم تروی افتادم...البته تا 1:18...
    اصن نت های استرینگ که میرفت بالا انگار دارن جلو چشمام تروی رو میسوزونن!!اصن یه وضی!!
    بعد یه دفعه آهنگ عوض میشه...
    اون صدای پلاک میاد و قشنگ ذهنت میشه شبیه طوفان تهران!!
    اصن کلهم اجمعین نابود شدم با این تغییر وضعیت...!!
    مهرزاد جان ما در سطحی نیستیم که درموردت نظر بدیم برادرجان...
    ولی مثل همیشه عالی بود...فوق العاده...
    موفق تر باشی...
    درود خدمت امیر عزیزم .
    واقعا یه سورپرایز بزرگ برای منه که کارمو با کار James Horner ( آهنگساز فیلم Troy ) داری مقایسه میکنی .
    خب این آهنگساز یکی از بزرگترین آهگسازهای فیلم در تاریخ سینما هستش و خیلی خوشحال شدم از این بابت .
    اتفاقا موزیک متن تروی بعضی جاها البته اگه صحنه های سوزوندن ِ آشیل رو بخاطر تراژدیک بودنش نبینیم ، یه حس خیلی خوبی حداقل به خود من وارد میکنه .
    یه حس غم بهم منتقل میکنه و البته ملودی و هارمونی جوری هست که داره میگه " نگران نباش . این غم عمیق نیست و به زودی شادی و خوشی در انتظارته ! ."
    مخصوصا قسمت های پایانی ِ فیلم که استرینگ ها دارن ملودی ِ وکال ِ تیتراژ ِ پایانی با صدای Josh Groban رو مینوازن و آهنگساز یک واریاسیون ِ بی نظیر از اینآهنگ انجام داده .
    هم خود فیلم و هم موزیک متنش و هم آهنگ Remember با صدای جاش گروبن یه شاهکار به تمام معناست .
    ممنونم ازت


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۰۷ در ساعت 19:19

  5. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. MasoudYazdi آواتار ها
    MasoudYazdi
    شماره کاربری
    34050
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    Mashhad
    243
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی476
    457
    سپاس از شما 572 بار در 177 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    درود مهرزاد عزیز ..

    اینکه سبک های مختلف رو امتحان میکنی و در هر سبکی کار میسازی ، عالی و در خور تحسین است . به نظرم همه اهنگسازها باید اینکار رو بکنند و گوششان را به روی انواع موسیقی خوب باز کنند تا ببینند و پیدا کنند راه یونیک ساختن را.
    بسیار کار زیبایی بود خصوصا از بخش B داستان بسیار لذت بردم خصوصا خط باس در آن ..
    پیروز و برقرار باشی دوست جان .


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    دست نوشته های من برای موسیقی ارکسترال : http://Orchestral.IR
    آخرین آثار آهنگسازی من در ساندکلود : https://soundcloud.com/masoud-yazdi



    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 11:28

  7. کاربران زیر از شما MasoudYazdi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام آقا جان .

    بیا برویم همان ( 9 - 14 ) را بساز !
    این چه طرز ِ ایده پردازی ست پسر جان ؟ چرا صوت ِ رهبر در هارمونی ات به جای هدایت ِ هارمونی ، خود اش دنباله روی آن است ؟
    همان ابتدای کار در قسمت ِ آ را عرض می کنم .
    نحوه ی برجسته شدن اش نسبت به هارمونی خیلی خوب است اما نحوه ی هدایت ِ هارمونی اش یک اشتباه ِ نا بخشودنی ست .
    چون عملن نت های کشیده ای را قرار داده ای تا کمی پر رنگ تر از هارمونی ات قرار بگیرد
    فی الواقع ، هیچ ایده ای از برای اش در نظر نداشتی ( حداقل در نیمه ی اول ِ ماجرا )
    یک مشکلی بزرگ تر در نحوه ی خروج ِ هارمونی و ورود ِ دوباره آن وجود دارد
    چرا در انتهای قسمت ِ اول با Fade out خارج شده و در شروع ِ قسمت ِ دوم با یک Fade in در دو میزان ِ 4 ضربی وارد می شود ؟
    اصلن چه نیازی به این ورود و خروج بود ؟ درامز و باس که اضافه کرده ای .ملودی هم که وارد شده
    پس عملن ما مشکلی از جهت ِ تنوع نداریم .
    از این هم می گذریم . . .
    آکورد های ات عملن هیچ خلاقیت ِ هارمونیکی در خود نهفته ندارند . به هر حال امبینت است و نیازمند ِ فضا سازی های شگفت انگیز . . .
    نه یک هارمونی ِ پر رنگی که سیستم ِ شنوایی منتظر است تمام شود تا قسمت ِ ب شروع شود .
    در هارمونی ات باز نگری کن . خلاقیت ِ بیش تری را از تو منتظر ام .
    بالاخص معتقد ام باز هم هیچ ایده ای از لحاظ ِ ملودی در این کار شنیده نمی شود حتی در قسمت ِ ب .
    می پذیرم اگر بگویی ملودی را از هارمونی استخراج کرده ای اما اصلن هارمونی ِ خوبی سر ِ هم نکرده ای که بخواهی
    ایده ی خوبی هم از درون اش خارج سازی . پس ؟ باز نگری کن .
    خط ِ باس را خوب نوشته ای این که در بیش تر ِ ضرب ها به شکل ِ ضد ضرب در چنگ ِ دوم ظاهر شده خیلی خوش ایند است .
    در بی ایده بودن ِ قسمت ِ ملودی همین نشانه بس که کاملن در حصار ِ ضرب های سیاه و به ندرت تقسیم به دو چنگ اسیر مانده ای .
    این اصلن خوش آیند ِ من نسبت به ذهنیت ام از تو نیست . همان وسواس و سخت گیری ای که نسبت به باس در کار های ات داری
    نسبت به هارمونی و ایده پردازی های هارمونیک ات و استخراج ِ ملودی از آن هم داشته باش . مثلن . . .
    صدای پیانو مانندی که در کنترپوان با ملودی ِ اصلی وارد ِ ماجرا کرده ای عملن چیزی اضافه ست که مشخصن
    برای فرار از یک نواختی آن را در نظر گرفته ای . خُب چرا روند ِ اهنگ سازی ات جوری طی شده که تو به این وضع گرفتار شدی ؟
    پس یعنی بهتر است به فکر ِ تغییر باشی و با توجه به این که اساس ِ فرم ِ امبینت فضا سازی های هارمونیک است ، بهتر است اول این قسمت را بررسی کنی .
    درامز که چیز ِ خاصی ندارد . می ماند یک قسمت ِ باس که خوب هم جهت با فضا پیش رفته .
    عملن اگر قرار باشد به این کار از 10 نمره ( برای قسمت ِ آهنگ سازی و ایده پردازی ) نمره ای در نظر بگیرم با تخفیف 1 نمره ی خوبی ست
    آن هم فقط برای خط ِ باس . . .
    ( علت ِ این 3 صفحه تعریف و تمجید را متوجه نشدم . ) طبیعتن این همه آدم که اشتباه نمی کنند . پس من دارم گیر ِ سه پیچ و الکی می دهم .
    تو راحت باش برادر . . .

    شاد و آرام باش همواره
    ارادت مند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 16:47

  9. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Soobhaan آواتار ها
    Soobhaan
    شماره کاربری
    75149
    کاربر نیمه فعال
    مرداد /۱۳۹۳
    88
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی32
    59
    سپاس از شما 56 بار در 32 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام داداش کار بسیار قشنگ و شنیدنی بود

    اما میشه برامون یکم از سبک ambient بگی ؟ چون علاقه خیلی زیادی به این سبک دارم ممنون میشم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 17:05

  11. کاربران زیر از شما Soobhaan عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,339 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط roshan.j تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام آقا جان .

    بیا برویم همان ( 9 - 14 ) را بساز !
    این چه طرز ِ ایده پردازی ست پسر جان ؟ چرا صوت ِ رهبر در هارمونی ات به جای هدایت ِ هارمونی ، خود اش دنباله روی آن است ؟
    همان ابتدای کار در قسمت ِ آ را عرض می کنم .
    نحوه ی برجسته شدن اش نسبت به هارمونی خیلی خوب است اما نحوه ی هدایت ِ هارمونی اش یک اشتباه ِ نا بخشودنی ست .
    چون عملن نت های کشیده ای را قرار داده ای تا کمی پر رنگ تر از هارمونی ات قرار بگیرد
    فی الواقع ، هیچ ایده ای از برای اش در نظر نداشتی ( حداقل در نیمه ی اول ِ ماجرا )
    یک مشکلی بزرگ تر در نحوه ی خروج ِ هارمونی و ورود ِ دوباره آن وجود دارد
    چرا در انتهای قسمت ِ اول با fade out خارج شده و در شروع ِ قسمت ِ دوم با یک fade in در دو میزان ِ 4 ضربی وارد می شود ؟
    اصلن چه نیازی به این ورود و خروج بود ؟ درامز و باس که اضافه کرده ای .ملودی هم که وارد شده
    پس عملن ما مشکلی از جهت ِ تنوع نداریم .
    از این هم می گذریم . . .
    آکورد های ات عملن هیچ خلاقیت ِ هارمونیکی در خود نهفته ندارند . به هر حال امبینت است و نیازمند ِ فضا سازی های شگفت انگیز . . .
    نه یک هارمونی ِ پر رنگی که سیستم ِ شنوایی منتظر است تمام شود تا قسمت ِ ب شروع شود .
    در هارمونی ات باز نگری کن . خلاقیت ِ بیش تری را از تو منتظر ام .
    بالاخص معتقد ام باز هم هیچ ایده ای از لحاظ ِ ملودی در این کار شنیده نمی شود حتی در قسمت ِ ب .
    می پذیرم اگر بگویی ملودی را از هارمونی استخراج کرده ای اما اصلن هارمونی ِ خوبی سر ِ هم نکرده ای که بخواهی
    ایده ی خوبی هم از درون اش خارج سازی . پس ؟ باز نگری کن .
    خط ِ باس را خوب نوشته ای این که در بیش تر ِ ضرب ها به شکل ِ ضد ضرب در چنگ ِ دوم ظاهر شده خیلی خوش ایند است .
    در بی ایده بودن ِ قسمت ِ ملودی همین نشانه بس که کاملن در حصار ِ ضرب های سیاه و به ندرت تقسیم به دو چنگ اسیر مانده ای .
    این اصلن خوش آیند ِ من نسبت به ذهنیت ام از تو نیست . همان وسواس و سخت گیری ای که نسبت به باس در کار های ات داری
    نسبت به هارمونی و ایده پردازی های هارمونیک ات و استخراج ِ ملودی از آن هم داشته باش . مثلن . . .
    صدای پیانو مانندی که در کنترپوان با ملودی ِ اصلی وارد ِ ماجرا کرده ای عملن چیزی اضافه ست که مشخصن
    برای فرار از یک نواختی آن را در نظر گرفته ای . خُب چرا روند ِ اهنگ سازی ات جوری طی شده که تو به این وضع گرفتار شدی ؟
    پس یعنی بهتر است به فکر ِ تغییر باشی و با توجه به این که اساس ِ فرم ِ امبینت فضا سازی های هارمونیک است ، بهتر است اول این قسمت را بررسی کنی .
    درامز که چیز ِ خاصی ندارد . می ماند یک قسمت ِ باس که خوب هم جهت با فضا پیش رفته .
    عملن اگر قرار باشد به این کار از 10 نمره ( برای قسمت ِ آهنگ سازی و ایده پردازی ) نمره ای در نظر بگیرم با تخفیف 1 نمره ی خوبی ست
    آن هم فقط برای خط ِ باس . . .
    ( علت ِ این 3 صفحه تعریف و تمجید را متوجه نشدم . ) طبیعتن این همه آدم که اشتباه نمی کنند . پس من دارم گیر ِ سه پیچ و الکی می دهم .
    تو راحت باش برادر . . .

    شاد و آرام باش همواره
    ارادت مند ات .
    درود برادر جان !


    نخیر !
    مثل اینکه واقعا یه آر پی جی دستت گرفتی و میخوای بترکانی ما رو !
    سبک کار رو مگه بالا نزدم امبینت ؟!
    فضاسازای با پد یکی از ارکان اصلی امبینت هستش .
    پیانو الکتریک های دیلی دار هم یکی از المان های این سبک هستش .
    همچنین پلاک ها .
    نوع درام و صداهش هم مخصوص این سبک هستش .
    باور کن تو یک کار امبینت درام آکوستیک خیلی مسخره میشه !
    تو عملن به من داری میگی المان های اصلی کارتو حذف کن !
    از لحاظ تئوریک مگه ایرادی داشت این هارمونی ؟
    اینکه من ملودی رو در بخش a در دل هارمونی پیاده کردم ، کجا گفته شده این خطا محسوب میشه ؟
    فالشی مگه تو کار وجود داشت ؟!
    این موسیقی یک آن به ذهن من رسید و ذهینیت من از اون لحظه ای بود که درش قرار داشتم .
    نمیتونم که خودم رو گول بزنم و به زور چیزی رو بنویسم که فراتر از روحیه ی من در اون لحظه بوده .
    چطور جیمز هورنر حق داره همچین فرمی رو بنویسه ، اونوقت ما حق نداریم ؟!
    مال ِ اون میشه شاهکار ولی مال ما میشه پر از خطاهای هارمونیک ؟!

    نظراتت استثتاعا در این کار ، اکثرشون سلیقه ی ِ تو در موسیقی هستند .
    .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    ویرایش توسط Violinist : ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 17:47
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 17:18

  13. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود برادر جان !


    نخیر !
    مثل اینکه واقعا یه آر پی جی دستت گرفتی و میخوای بترکانی ما رو !
    سبک کار رو مگه بالا نزدم امبینت ؟!
    فضاسازای با پد یکی از ارکان اصلی امبینت هستش .
    پیانو الکتریک های دیلی دار هم یکی از المان های این سبک هستش .
    همچنین پلاک ها .
    نوع درام و صداهش هم مخصوص این سبک هستش .
    باور کن تو یک کار امبینت درام آکوستیک خیلی مسخره میشه !
    تو عملن به من داری میگی المان های اصلی کارتو حذف کن !
    از لحاظ تئوریک مگه ایرادی داشت این هارمونی ؟
    اینکه من ملودی رو در بخش a در دل هارمونی پیاده کردم ، کجا گفته شده این خطا محسوب میشه ؟
    فالشی مگه تو کار وجود داشت ؟!
    این موسیقی یک آن به ذهن من رسید و ذهینیت من از اون لحظه ای بود که درش قرار داشتم .
    نمیتونم که خودم رو گول بزنم و به زور چیزی رو بنویسم که فراتر از روحیه ی من در اون لحظه بوده .
    چطور جیمز هورنر حق داره همچین فرمی رو بنویسه ، اونوقت ما حق نداریم ؟!
    مال ِ اون میشه شاهکار ولی مال ما میشه پر از خطاهای هارمونیک ؟!

    نظراتت استثتاعا در این کار ، اکثرشون سلیقه ی ِ تو در موسیقی هستند .
    .
    !

    عرض ِ ادب و احترامی دوباره برادر !
    آرام باش برادر آرام باش ! یک نفس ِ عمیق !!!
    حالا بیا بنشینیم کمی صحبت کنیم !

    مثل اینکه واقعا یه آر پی جی دستت گرفتی و میخوای بترکانی ما رو !
    سبک کار رو مگه بالا نزدم امبینت ؟!
    فضاسازای با پد یکی از ارکان اصلی امبینت هستش .
    پیانو الکتریک های دیلی دار هم یکی از المان های این سبک هستش .
    همچنین پلاک ها .
    آقا جان مگر من گفتم امبینت نیست ؟! اتفاقن چون هست باید سخت گیری ِ بیش تری نسبت به پاپ در آن باشد !
    بی ایده با آن برخورد نکن .

    نوع درام و صداهش هم مخصوص این سبک هستش .
    باور کن تو یک کار امبینت درام آکوستیک خیلی مسخره میشه !
    تو عملن به من داری میگی المان های اصلی کارتو حذف کن !
    ای آقا جان ! من کجا گفتم درامز را آکوستیک بنویس ؟! گفتم چیز ِ خاصی ندارد ! یعنی عملن در خدمت ِ فضا سازی بوده
    و بیش تر باس درامز ِ الکترونیک بوده که طبیعتن هم باید همین باشد . اما هیچ نکته ی برجسته ای در آن وجود ندارد که بخواهیم بررسی اش کنیم .

    از لحاظ تئوریک مگه ایرادی داشت این هارمونی ؟
    اینکه من ملودی رو در بخش a در دل هارمونی پیاده کردم ، کجا گفته شده این خطا محسوب میشه ؟
    فالشی مگه تو کار وجود داشت ؟!
    پسر جان ! دقیقن کجای پست ام نوشته اکه خطا یا فالشی داشته ای ؟! دوباره بخوان ! نوشته ام خلاقیت نداشته ای !
    همان طور که نوشته ام این که ملودی از هارمونی خارج شود هیچ ایرادی ندارد ام این که خوب باشد یا نباشد محل ِ بحث است .

    این موسیقی یک آن به ذهن من رسید و ذهینیت من از اون لحظه ای بود که درش قرار داشتم .
    نمیتونم که خودم رو گول بزنم و به زور چیزی رو بنویسم که فراتر از روحیه ی من در اون لحظه بوده .
    چطور جیمز هورنر حق داره همچین فرمی رو بنویسه ، اونوقت ما حق نداریم ؟!
    مال ِ اون میشه شاهکار ولی مال ما میشه پر از خطاهای هارمونیک ؟!
    دقیقن من چه زمانی گفتم این گونه ننویس ؟! بنویس اما خوب بنویس . روی ایده ات بیش تر کار کن
    مثل ِ گل ِ کوزه گری که آن قدر روی اش کار می کنند تا یک چیز ِ خوب در بیاید .
    کسی نگفت برای ِ جیمز هورنر شاه کار اما برای تو بَد !
    اصلن مقایسه درست نیست . . .

    نظراتت استثتاعا در این کار ، اکثرشون سلیقه ی ِ تو در موسیقی هستند .
    هر چه شما امر کنید همان است آقا جان .



    نسبت به حرف های دیگران ( در این جا یعنی خود ام ! ) این چنین حساس و زود رنج نباش .
    امثال ِ من زیاد خُرده می گیرند در حالی که خود اِشان پُر از ایراد اند . . . !
    عذر خواهی ام را بپذیر .
    شاد و آرام باش همواره
    ارادت مند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    ویرایش توسط Violinist : ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 17:48
    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 17:32

  15. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,339 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترامی دوباره برادر !
    آرام باش برادر آرام باش ! یک نفس ِ عمیق !!!
    حالا بیا بنشینیم کمی صحبت کنیم !



    آقا جان مگر من گفتم امبینت نیست ؟! اتفاقن چون هست باید سخت گیری ِ بیش تری نسبت به پاپ در آن باشد !
    بی ایده با آن برخورد نکن .



    ای آقا جان ! من کجا گفتم درامز را آکوستیک بنویس ؟! گفتم چیز ِ خاصی ندارد ! یعنی عملن در خدمت ِ فضا سازی بوده
    و بیش تر باس درامز ِ الکترونیک بوده که طبیعتن هم باید همین باشد . اما هیچ نکته ی برجسته ای در آن وجود ندارد که بخواهیم بررسی اش کنیم .



    پسر جان ! دقیقن کجای پست ام نوشته اکه خطا یا فالشی داشته ای ؟! دوباره بخوان ! نوشته ام خلاقیت نداشته ای !
    همان طور که نوشته ام این که ملودی از هارمونی خارج شود هیچ ایرادی ندارد ام این که خوب باشد یا نباشد محل ِ بحث است .



    دقیقن من چه زمانی گفتم این گونه ننویس ؟! بنویس اما خوب بنویس . روی ایده ات بیش تر کار کن
    مثل ِ گل ِ کوزه گری که آن قدر روی اش کار می کنند تا یک چیز ِ خوب در بیاید .
    کسی نگفت برای ِ جیمز هورنر شاه کار اما برای تو بَد !
    اصلن مقایسه درست نیست . . .



    هر چه شما امر کنید همان است آقا جان .



    نسبت به حرف های دیگران ( در این جا یعنی خود ام ! ) این چنین حساس و زود رنج نباش .
    امثال ِ من زیاد خُرده می گیرند در حالی که خود اِشان پُر از ایراد اند . . . !
    عذر خواهی ام را بپذیر .
    شاد و آرام باش همواره
    ارادت مند ات .
    نخیر برادر جان !
    چرا عذرخواهی ؟!
    مثل دو تا مرد داریم بحث حرفه ای میکنیم دیگه .
    اتفاقا برای سایرین هم که این پست ها رو میخونن خوبه .
    شاید بدردشون خورد .
    بعضی ها رو من در سایت میبینم که به علت رفاقتی که دارن و رودرواسی ،در مورد آثار همدیگه خیلی محافظه کارانه نظر میدن و این به نفع هیچکدام نیست .
    شاید این قشر هم یاد گرفتند که در نقد یک اثر هنری باید تعارف و رفاقت و رو درواسی رو کنار گذاشت و حقیقت رو بر زبان جاری کرد ! ( نمیدونم چرا با تو حرف میزنم خودبخود زبونم گفتاری میشه ! )

    با تمامه اینها یک نکته ی مهم رو بگم بهت :
    مرد حسابی ! این اولین و تنها اثر من در این سبک هستش !
    قطعا در آثار بعدی خیلی از نواقص به مرور زمان بر اثر تجربه کسب کردن بر طرف خواهد شد .
    تو اولین قطعه ات در سبک مینیمال ، شاهکار هنری لقب گرفت ؟!

    شاد و آروم بمون !


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 18:16

  17. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. shoX آواتار ها
    shoX
    شماره کاربری
    55952
    کاربر فعال
    آبان /۱۳۹۲
    104
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی272
    119
    سپاس از شما 243 بار در 52 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    کاره خوبی از آب در اومده
    بیس بنظرم میتونست بهتر یاشه
    میکس درام مشکل داشت
    پلاکت اصلآ به د لم ننشست

    خدا قوت برادر.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 18:19

  19. کاربران زیر از شما shoX عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    نخیر برادر جان !
    چرا عذرخواهی ؟!
    مثل دو تا مرد داریم بحث حرفه ای میکنیم دیگه .
    اتفاقا برای سایرین هم که این پست ها رو میخونن خوبه .
    شاید بدردشون خورد .
    بعضی ها رو من در سایت میبینم که به علت رفاقتی که دارن و رودرواسی ،در مورد آثار همدیگه خیلی محافظه کارانه نظر میدن و این به نفع هیچکدام نیست .
    شاید این قشر هم یاد گرفتند که در نقد یک اثر هنری باید تعارف و رفاقت و رو درواسی رو کنار گذاشت و حقیقت رو بر زبان جاری کرد ! ( نمیدونم چرا با تو حرف میزنم خودبخود زبونم گفتاری میشه ! )

    با تمامه اینها یک نکته ی مهم رو بگم بهت :
    مرد حسابی ! این اولین و تنها اثر من در این سبک هستش !
    قطعا در آثار بعدی خیلی از نواقص به مرور زمان بر اثر تجربه کسب کردن بر طرف خواهد شد .
    تو اولین قطعه ات در سبک مینیمال ، شاهکار هنری لقب گرفت ؟!

    شاد و آروم بمون !

    عرضِ ادب و احترام برادر .

    من برای نوشته ام عذر خواهی نکردم ها ! گفته باشم !
    برای این که کمی باعث ِ رنجش ِ خاطر ات شدم ناراحت شدم !
    و اگر نه تُندی ِ قلم ام هم چنان پا بر جاست !!!! ))))

    از شوخی گذشته . . .

    آری برادر من با تو عجیب موافق ام . اصولن در نقد باید تعارف را کنار گذاشت . ( فلانی این جای کار ات ایراد داشت )
    و آن فلانی هم باید ظرفیت ِ نقد پذیری را داشته باشد به شرطی که نقد ِ سابق ذکر شده درست و اصولی و بر حق و واقعیت باشد نه از روی دشمنی .
    مهرزاد ! مشخص است که من همه را در این سایت و انجمن دوست دارم اما هیچ کسی برای من مثل ِ تو و صابر و علی و پیمان و محمدرضا نمی شود
    من وقتی بخواهم کار های شما را بررسی کنم . . . همه ی عشق و علاقه ام را فراموش می کنم و تُند و تیز ترین نقد ها را حواله می کنم
    چون بر خود ام بَر نمی تابم که ببینم لحظه ای شما در تکرار ِ خویشتن ِ قدیمی اِتان فرو فُتاده اید . اصلن نمی توانم . . .
    برای همین می دانم که اگر یکی به تو بزنم دو تا خواهم خورد ! اما خیالی نیست . . . ارزش اش را دارد .
    برای نقد ِ کار های دیگران اما این ادبیات ِ تُند را هرگز به کار نمی گیرم . در نهایت ِ مِهر و آرامش با ان ها سخن می گویم .
    آن ها مرا نمی شناسند طبیعتن من موظف ام مراعات ِ شرایط اِشان را کنم .
    اما تو و صابر و یکی دو نفر ِ دیگر می دانید که در پَس ِ ادبیات ِ تُند ام نسبت به شما چه دوست داشتن ِ بی نهایتی نهفته .
    خیال ام از خود ام و خود ات راحت است . نگران ِ بقیه ام که فکر نکنند ما داریم دعوا می کنیم !
    این که می گویم این کار نمره ی قبولی نمی گیرد عمیقن بر این نکته تاکید دارد که تو باید پیوسته در حال ِ پیش رفت باشی
    این تمام شد رفت . . . کار ِ بعدی مشخص می کند از کار ِ قبلی چه دریافت کرده ای .

    تو اولین قطعه ات در سبک مینیمال ، شاهکار هنری لقب گرفت ؟!
    مهرزاد ! اولین کار ام در فُرم ِ مینیمال را تقدیم کردم به فیلیپ گِلَس ( که قطعن می دانی بزرگ ِ این سبک است و بنیان گذار اش )
    او در پایین ِ پارتیتور نامه ای پر از مهربانی نوشت و به هم راه ِ پارتیتور ِ کوارتت ِ شماره ی 3 از خود اش
    به نام ِ ( Mishima ) برای ام فرستاد .
    نه ! شاه کار نبود . . . اما شب و روز از شدت ِ استرس گریه می کردم که خوب به نتیجه برسد .
    بیش از 10 سال گذشته از این کار اما هنوز هم خسته گی اش از تن ام در نرفته . هنوز هم می ترسم . . . از موسیقی نوشتن . . .


    شاد و آرام باش برادر
    خاک ِ پای تو .


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ در ساعت 19:10

  21. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. Sonata in Cm By Mehrzad Mehregan
    توسط Violinist در انجمن سورسهای برتر سایت
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۱۲/۰۵, 04:28
  2. KarKia - Slag - | Jazz Style | Offer To Mehrzad Mehregan
    توسط F-Li در انجمن پروژه های تکمیلی کاربران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۳/۲۹, 18:22
  3. Rain Song A-WS1000 Acoustic Electric Guitar With Rain Song Gig Bag
    توسط Ramin95 در انجمن eBay Musical Instruments & Gear
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۷/۲۹, 06:40
  4. ترانه امشب از mehrzad-a
    توسط Mehrzad-a در انجمن ترانه های سروده شده ی کاربران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۲۱, 17:03
  5. Remix 2013.Dubstep..Mehrzad Mehregan & DJ-M1
    توسط Savan II در انجمن آرشیو
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۲۷, 19:56

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 175 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست