کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: نکاتی خلاصه شده و کاربردی در آهنگسازی

  1. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض نکاتی خلاصه شده و کاربردی در آهنگسازی

    نکاتی ریز و کاربردی در آهنگسازی

    چیزی که باعث شد این مطلب را بنویسم جای خالی ِ مطلبی آموزشی درباره ی آهنگسازی آن هم در یک انجمن بزرگ ِ موسیقی بود . انجمنی که از هر طرف نگاه اش کنی خوب است و در جهت ِ پیشرفت ِ مخاطب اش گام بر می دارد اما نبود ِ مطلبی کوتاه ، کاربردی ، آموزشی و مهم درباره ی علم ِ آهنگسازی آن هم به شکل ِ تخصصی برای ام علامت سوال بود .
    در تاپیک های مختلف و نوشته های مختلف نیز هر از گاهی به شکل ِ جسته و گریخته این حقیر به همراه ِ دوستان ِ دیگر هر از گاهی نکاتی می نوشتیم اما مجبور بودیم کوتاه و مختصر بنویسیم . در نتیجه پراکنده و بی نظمی دامن گیر ِ مطالب می شد .
    تصمیم گرفتم بنشینم و در فرصتی مناسب با آرامش مطلبی درباره ی هر بخش ِ آهنگسازی بنویسم تا کمکی به حال ِ خود ام و دوستانی باشد که با علامت ِ سوال پیرامون ِ علم ِ آهنگسازی روبرو می شوند .
    البته همانطور که پیش تر عرض کردم بعضی از نکات را در نوشته های مختلف بدان ها اشاره کرده ام اما در اینجا کامل تر و منظم تر و با توضیح ِ بیشتر تکراراشان می کنم .

    یک قطعه ی موسیقی به شکل ِ درست و معقول از بخش های مختلفی تشکیل شده که در کنار ِ هم ساختمان ِ موسیقی و اثر را شکل می دهند . مانند ِ ملودی ، هارمونی ، ارکستراسیون و . . .
    در هر بخش یکی از آن ها را توضیح می دهم و کمی از قوانین ِ آکادمیک ِ آنها می گویم تا با رعایت ِ آنها قطعه ای غنی تر و تکنیکی تر و اثر گذار تر داشته باشیم .

    ملودی

    شکی نیست که از نظر ِ مخاطب ِ عام این بخش مهم ترین بخش و ماندگار ترین ِ ان هاست چیزی ست که او همیشه با خود اش زمزمه خواهد کرد و برای تبلیغ اش بین ِ دیگران ان را اجرا خواهد کرد . حالا چه کنیم که ملودی ِ بهتری داشته باشیم ؟
    ملودی در یک روند ِ گذرا از ذهن به دستان و یا قلم ِ ما انتقال می یابد و ما یا آن را با ساز اجرا می کنیم یا در پارتیتور می نویسیم . بسیار زیبا می شود اگر هم زمان با این انتقال کمی از قوانین و منطق ِ ملودی نویسی هم در آن به کار ببریم .
    بهتر است ملودی از درجات ِ یکم سوم و پنجم ِ گام شروع شوند و بهتر نیزمی شود اگر دوباره در همین درجه ی یکم یا پنجم تمام شوند .
    تا زمانی که در ملودی نویسی حرفه ای نشده ایم بهتر است تا جای ممکن از شروع و پایان بر روی درجه ی هفتم ِ گام خود داری کنیم .
    شکی نیست که پرش در یک ملودی به خصوص پرش های چهارم و پنجم به بالا و پایین بسیار خوشایند است و اگر زیاد تکرار نشود برای گوش های شنونده یک تنوع ِ عالی خواهد بود از آن مهم تر این است که بعد از هر پرش حتمن حرکت ِ پیوسته در ملودی داسته باشیم و چه بهتر می شود که این حرکت ِ پیوسته در جهت ِ خلاف ِ پرش باشد .
    تا جای ممکن از اجرای آکورد در ملودی به هر نوع اش به خصوص آرپژ خود داری کنید این کار ضعف ِ ما را در ملودی نوشتن نشان می دهد و صد البته تنبل بودن ِ ما را نیز !
    البته در پاساژ و گذر می توان ان هم به شکلی کم و گذرا از آن استفاده کرد اما در ساختمان ِ ملودی زیاد خوشایند نخواهد بود .
    چیزی که همه ی بزرگان بر آن تاکید می کنند در نظر گرفتن ِ یک نقطه ی اوج در ملودی است . چیزی که باعث ِ هیجان ِ شنونده و ماندگار شدن اش در تاریخ خواهد شد . نگاهی به ملودی های ماندگار ِ تاریخ نیز مبین ِ همین مطلب است .
    یک نقطه ی شروع یک نقطه ی پایان یک نقطه ی اوج و یک نقطه ی سقوط در ملودی جذابیت و تنوعی شگفت انگیز در آن ایجاد می کند .
    این نقطه ی اوج را در هر جایی از ملودی می توانید به کار بگیرید . ابتدای ملودی . میانه ی آن و انتهای ان و یا حتی در جایی که شنونده انتظار اش را ندارد .
    تا جای ممکن از اجرای سکوئنس ( تکرار ِ یک ایده به شکل ِ ملودیک و ریتمیک از یک جای دیگر ) خود داری کنید این کار ملودی را ضعیف و خلاقیت ِ شما را در بسط و گسترش ِ یک ایده محدود می کند . البته سکوئنس به خودی ِ خود بد نیست و به عنوان ِ یک رفتار ِ آهنگسازی در نظر گرفته می شود ولی هر چه کمتر باشد بهتر و اگر نباشد که خیلی خیلی بهتر !
    در ملودی نویسی به ساز ِ اجرا کننده حتمن فکر کنید ، توانایی ها و امکانات ِ ان ساز را با تاکید ِ بسیار در نظر داشته باشید . رنگ ِ صوتی یک ساز را برای اجرای ملودی حتمن در نظر بگیرید و متناسب با احساس ِ ملودی ساز را انتخاب کنید مثلن اجرای یک ملودی ِ شاد با جست و خیز های بازیگوشانه طبعن با فلوت سازگار تر است تا کنتر فاگوت !
    یا یک ملودی ِ محزون و در محدوده ی صدای طبیعی با ابوا ، کرانگله یا کلارینت منطقی تر جلوه می کند تا اجرای آن با پیکولو در منطقه ی جیغ و گوش خراش در آن بالای محدوده ی صوتی .
    از کشش و ریتم درست و منطقی استفاده کنید و اسیر ِ تکرار و کلیشه نشوید به خصوص در ریتم های سه ضربی که بسیار دیده شده از ریتم ِ یک نت ِ سفید یک نت ِ سیاه استفاده شده . که کار را کلیشه ای و خسته کننده خواهد ساخت .
    تنوع در ریتم ِ ملودی بسیار مهم است آن را دست ِ کم نگیرید و بسیار بر روی آن وسواس و دقت به خرج بدهید .

    هارمونی

    برای نویسنده ی حقیر این بخش بسیار جذاب تر از بخش های دیگر است چون دامنه ی خلاقیت و توانایی و تکنیک ِ شما به شکل ِ عجیبی نا محدود است . عملن هر کاری می توانید انجام دهید و برای اش یک دلیل ِ منطقی بیاورید و حتی با تکرار ِ بد ترین خطا ها آن را یک الگوی از پیش تعیین شده نشان بدهید تا سخت گیر ترین استادان ِ هارمونی نیز کوتاه امده باشند !
    اما ما که نمی خواهیم با معلمان لج و لجبازی راه اندازیم ، میخواهیم با استفاده از قوانین ِ هارمونی یک اثر ِ درست و با کیفیت خلق کنیم . خیلی سریع و کوتاه نکات ِ مهم را بررسی می کنیم و تمرین و تفکر اش را به خود اتان می سپارم چون هارمونی بیشتر از هر چیزی کاربردی و با گوش های شما سر و کار دارد .
    خطاها : یکم . دوم . پنجم . هفتم و اکتاو ِ موازی در دو بخش ِ مشترک و پشت ِ سر ِ هم نداشته باشید والسلام !!!
    حالا اگر می خواهید دقیق تر و جامع تر و کاربردی تر با هارمونی برخورد کنید کمی برای شما توضیح می دهم .
    خطاهای بالا نباید ایجاد شوند به جز پنجم ِ موازی آن هم به شکل ِ نیم پرده ای و یا از پنجم ِ درست به پنجم ِ کاسته که بعد از آن به آکورد سوم ِ ماژور یا مینور حل خواهد شد . دیگر هیچ رقم نمی توان خطا های بالا را انجام داد .
    ( در مراحل ِ بالا و بسیار حرفه ای در آهنگسازی عملن هر خطایی ایجاد می شود که یک آهنگساز ِ حرفه ای حتمن برای اش دلیلی منطقی خواهد داشت اما چون ما این گونه نیستیم پس بهتر است این مورد را نادیده بگیریم ! )
    اگر فاصله های پیش گفته شده در بخش های متفاوت ایجاد شوند خطا نخواهند بود مثلن اگر یک فاصله ی پنجم در آکورد ِ اول بین ِ باس و سوپرانو داشته باشیم و این فاصله ی پنجم در آکورد ِ بعدی بین ِ فواصل ِ باس و آلتو به وجود آمده باشد ایرادی ندارد چون موازی نیستند .
    در آکورد نویسی سعی کنید بخش ِ سوپرانو را تا جای ممکن پیوسته حرکت دهید تا حالتی ملودیک نیز به آکورد ببخشد . و اگر در بخش ِ باس پرش های درست و منطقی و در جهت ِ درست به کار ببرید و البته نیز کم ! قطعن تنوع ِ خوبی به هارمونی ِ شما خواهد داد .
    چیزی که مهم خواهد بود این است که در هیچ بخشی و هیچ شکلی پرش با فاصله ی بیشتر از ششم ِ کوچک مجاز نیست و نباید به کار برود . به پرش های کاسته و افزود نیز چه در هارمونی و چه در ملودی بسیار دقت کنید تا حتمن حل شوند و حتمن هم در جهت ِ درست . ( افزوده به نتِ بعد ، کاسته به نت ِ قبل )
    بخش های میانی را نادیده نگیرید آن ها خمیر مایه ی هارمونی ِ شما هستند و نقش ِ مهمی در پر کردن ِ فضا های خالی دارند .

    ارکستراسیون

    ساز ها را خوب بشناسید محدوده و توانایی های آن ها را به خوبی بررسی کنید و خارج از آن چیزی برای اش ننویسید چون حتی اگر با برنامه های کامپیوتری هم آن را اجرا کنید بسیار ضعیف و بد صدا جلوه خواهد کرد .
    هر بخش ِ یک قطعه را به یک ساز ِ مشخص که به این منظور طراحی شده بدهید تا اجرا کند . یعنی اجرای ملودی ای که در توان ِ فلوت است اگر به توبای واگنری بدهید قطعن با چشمانی از حدقه در آمده به شما نگاه خواهند کرد از شنونده گرفته تا نوازنده ی آن بخش !
    به رنگ ِ صوتی و احساس ِ ساز نیز احترام بگذارید . هر سازی شخصیت و مقامی دارد که اگر آن را درست نشناسید و در جای درست به کار نگیرید اول به خود اتان توهین کرده اید بعد به آن ساز و بعد به شنونده .
    شروع و پایان ِ یک جمله ی ملودیک یا هارمونیک را با هر ساز و گروهی که آغاز می کنید بسیار بهتر خواهد بود اگر با همان ساز و گروه تمام کنید .
    فواصل ِ کاسته و افزوده و یا به هر نوعی ناخوشایند را در همان بخشی که ایجاد شده حل کنید تا شنونده در مورد ِ دانش و توانایی ِ شما با علامت ِ سوال روبرو نشود !
    در پایان فراموش نکنید : که هستید و چه می کنید . در نوشته ی خود اتان ، خود اتان و ایرانی بودن اتان را نشان دهید دانش و مقام ِ انسانی ِ خود اتان و احترامی که برای زیبایی قائل هستید را نشان بدهید .
    دنیای موسیقی نیازی به تکرارِ بزرگان ِ موسیقی ندارد. خود اتان باشید .

    همواره شاد باشید .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۶ در ساعت 16:56

  2. 20 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    جناب روشن ، ممنون بابت اين مطلب آموزنده و كاربردي .
    ولي توجه كنين كه اين قوانين فقط براي نظام تنال تعيين شده .
    و اينكه امروزه برخلاف نظر آهنگسازان تنال، به ديسونانس ها نامطبوع و ناخوشايند گفته نميشه و اين فواصل ديگه جزيي از موزيك مدرن و امروزي شدن .


    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ در ساعت 06:54

  5. کاربران زیر از شما Violinist عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    جناب روشن ، ممنون بابت اين مطلب آموزنده و كاربردي .
    ولي توجه كنين كه اين قوانين فقط براي نظام تنال تعيين شده .
    و اينكه امروزه برخلاف نظر آهنگسازان تنال، به ديسونانس ها نامطبوع و ناخوشايند گفته نميشه و اين فواصل ديگه جزيي از موزيك مدرن و امروزي شدن .
    خواهش می کنم عزیزِ دل ام .
    البته که این مطلب در محدوده ی موسیقی ِ تنال است نه آ تنال . دقت کنید که برای مدرن و آتنال نوشتن شما در ابتدا باید
    موسیقی ِ کلاسیک و تنال را خوب بشناسید . وگرنه به بیراهه خواهید رفت نه به آتنال !
    زمانی مد شده بود که هر .. هر چه می نوشت و برای اش توجیهی نداشت آن را مدرن می نامید ( فکر کنم هنوز هم مد هست البته ! )
    اما شما برای نقض ِ یک قانون اول باید خود ِ آن قانون را خوب بشناسید و بدانید چه دارد و چه ندارد تا در کار ِ خود آن ها را نا دیده بگیرید یا
    استفاده کنید .
    در هنر نمی شود از انتهای کار شروع کرد . باید موسیقی ِ تنال را فرا گرفت تا بدانی و متوجه شوی که آتنال چرا آتنال است و چگونه می توان
    آتنال نوشت .
    سپاس از توجه ات .
    شاد باش همواره .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ در ساعت 07:08

  7. 4 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    قطعا همينطوره .
    ريشه ي تمامه موزيك هاي امروزي و مدرن برگرفته از موزيك تنال و كلاسيك بوده . اصلا اگه تنال وجود نداشت كه الان آ تنال هم وجود نداشت .
    منظور من راجب فواصل ناخوشايندي كه ذكر كردين بود .
    كه الان ديگه بهشون ناخوشايند و نامطبوع گفته نميشه .
    من كلا اين واژه ي ناخوشايند رو در موسيقي دوست ندارم !
    هر صدا و فاصله اي ميتونه در نوع خودش خوشايند و شنيدني باشه .
    اصلا همين بقول تناليست ها ناخوشايندها و نامطبوع ها هسنتد كه باعث ميشن خوشايندها و مطبوع ها اينقدر زيبا و تاثيرگذار به گوش برسند .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ در ساعت 07:36

  9. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    قطعا همينطوره .
    ريشه ي تمامه موزيك هاي امروزي و مدرن برگرفته از موزيك تنال و كلاسيك بوده . اصلا اگه تنال وجود نداشت كه الان آ تنال هم وجود نداشت .
    منظور من راجب فواصل ناخوشايندي كه ذكر كردين بود .
    كه الان ديگه بهشون ناخوشايند و نامطبوع گفته نميشه .
    من كلا اين واژه ي ناخوشايند رو در موسيقي دوست ندارم !
    هر صدا و فاصله اي ميتونه در نوع خودش خوشايند و شنيدني باشه .
    اصلا همين بقول تناليست ها ناخوشايندها و نامطبوع ها هسنتد كه باعث ميشن خوشايندها و مطبوع ها اينقدر زيبا و تاثيرگذار به گوش برسند .
    البته درست می گویی امروز یگر چنین چیزی وجود ندارد . موسیقی از ظاهر جدا شده و به درون و مفهوم ِ خود اش رسیده به طوری که اگر موسیقی ای مدرن و امروزی میشنوی نمی توانی بگویی چه رمانتیک بود ! باید بپرسی چرا ؟ چه شده که این گونه شده ؟ سوالات ِ شنونده از عام به خاص تبدیل شده و البته بسیار هم خوب است هر چند مخاطب ِ موسیقی ِ مدرن کمتر از باقی ِ فرم هاست اما حداقل اش این است که بسیار تخصصی تر به موضوع نگاه می کند .
    بله نمی شود امروزه دیگر کلماتی نظیر ِ ناخوشایند و نامطبوع به کار برد چون هر چه بنویسی شخصیت ِ خود اش را دارد و باید به شکل ِ واحد به آن نگاه کرد و نیازی به مقایسه که پدید آورنده ی خوشایندی و ناخوشایندی است ، نیست .
    موسیقی ِ امروز به نرم ترین روش ِ ممکن عظیم ترین انقلاب ِ ساختاری را در خود اش پدید آورد که دیگر نمی توان چیزی را سطحی و عام و گذرا در نظر گرفت .
    بنده هم عذر خواهی می کنم آن کلمات را به کار بردم . به هر حال کلماتی هستند که برای آموزش به کار می روند و نمی شود تغییری در آن ها ایجاد کرد !


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ در ساعت 07:45

  11. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. صحبتی کلی درباره ی آهنگساز و علمِ آهنگسازی
    توسط Roshan.J در انجمن مباحث کلی آهنگسازی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۲۶, 17:17
  2. توضیحاتی در مورد تمامی برنامه های اهنگ سازی
    توسط Mohammad Mansuri در انجمن سایر برنامه ها و ابزارها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۲۳, 12:21
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۹/۲۵, 03:00
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۱۴, 06:40
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۲۰, 16:30

جستجو شده ها

نکات آهنگسازی

تا این لحظه 103 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست