کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 6 نخستنخست 1 2 3 4 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 55

موضوع: مقاله صوتی موسیقی (از علاقمندان همه سبکها دعوت به شنیدن این مقاله میکنم)

  1. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام استاد. بخش اول رو گوش دادم با نظراتتون کاملا موافقم فقط چند اختلاف نظر جزئی با شما دارم. اینکه می فرمایید موسیقی هیپ هاپ/رپ پنجاه درصد موسیقی نیست بنده باور ندارم. هیپ هاپ ملودی داره. تاکید اصلی هیپ هاپ روی ریتم هست و تکسی که داخل خودش باید از کلمات وزن دار استفاده کنه. در تمام جوامع دنیا هیپ هاپ رو به عنوان موسیقی می شناسن و برای تمام مسابقات جهانی یه بخش رو هم به هیپ هاپ اختصاص می دن. در مورد اینکه می فرمایید باید برخورد فرهنگی می شد. متاسفانه یا خوشبختانه اونهایی که در راس هستن یه قانون کلی رو نمی دونن. " انسان ها موجودات لج بازی هستن. اگر بهشون اجبار کنی که طرف فلان چیز نرو بدتر می کنن. حتی اعوذو بالله حرف خدا رو هم گوش نمی دن. ( داستان سیب و فرود انسان از بهشت به زمین ) اونهایی که می خواستن این سبک موسیقی رو از بین ببرن بدتر اون رو گسترش دادن. من از این بابت خوشحالم چون دوس دارم موسیقی از هر سبکی در این مملکت پیشرفت کنه. ما نمی تونیم بگیم فلان سبک موسیقی بد هستش دنبالش نرید. موسیقی از همه سبکی می تونه مفید باشه . کارایی و طرفداران خودش رو داشته باشه. به نظر من هیپ هاپ گر چه نوپاست ولی پیشرفت خوب و چشمگیری رو به جهت محدودیت ها و حساسیت هایی که بهش اعمال شده داشته. شما آلبوم دوران طلایی پیشرو رو که گوش بدین به مسائل عرفانی اشاره شده. متاسفانه ما تو بحثای اجتماعی مون بحث جامعه شناسی و البته روانشناسی رو در نظر نمی گیریم. این هرم ، هرم مازلو هست.

    اینکه این هرم چه ربطی به موسیقی داره رو خدمتتون عارض می شم. موسیقی خالطور یا مطربی یا موسیقی هایی که نو پا هستن هنوز در طبقه ی اول این هرم هستن. واسه همینه شما می فرمایید موسیقی ایران در سبک رپ با بیان مفاهیم عاشقانه وارد شد ولی در غرب با اعتراض و اوج شکوفایی و ... و کم کم با تکامل خودش به سر منزل مقصود و بیان اعتراض رسید و اون رسالت خودش رسید. اینکه می فرمایید موسیقی رپ به دین هم رحم نکرد. من این رو به علت هدف گذاری اشتباه بعضی ها می دونم که از دین به خاطر حفظ منافع استفاده کردند و خیلی ها مشکلاتشون رو از دین دیدند. در واقع من این نوع از موزیک رو هم اعتراضی می دونم نه به خاطر فشار و سرکوبی رپ. یه قسمتی از صحبتتون اشاره ی به حقی به نهضت فراماسونری کردید که یه عده آدم از خدا بی خبر اومدن و همه چیز رو به فراماسونری ربط دادن و مطمئن باشید کارشون باعث پیشرفت این زمینه در ایران می شه. چرچیل می گوید : " با هر چیزی که بجنگید مقاومت خواهد کرد. " و من در تکمیل صحبت ایشون می گویم نه تنها مقاومت خواهد کرد بلکه پیشرفت خواهد کرد و توسعه خواهد یافت. باز هم تشکر می کنم استاد و الان می خوام بخش دوم رو گوش بدم. موفق باشید.
    سلام بر شما دوست عزیز و هنرمندم
    خیلی ممنونم از توجهتون البته عرض کردم که من عقیده شخصی خودم رو گفتم
    و دلیلی که براش دارم دقیقا همین تاکید بیشتر بر ریتم هست تا ملودی
    ما در موسیقی مطربی هرزه نوازی ( البته مطربی در موسیقی ایرانی به دو نوع تقسیم میشود یکی آنکه هرزه نوازی است یکی آنکه شاد نواختن و باعث ایجاد فرح شدن) سخیف ترین آثار رو با تلفیق کامل ریتم و ملودی میبینیم
    در همه سبکها یا نسبت توجه به ریتم و ملودی 50-50 است (حتی در هارد راک) یا اینکه به ملودی توجه بیشتری میشود اما اینکه در رپ توجه کثیری به ریتم میشود مشخص کننده آن هست که این سبک با تمام سبکهای موسیقیایی متفاوت هست
    ما اگر ملودی و پد آهنگ های رپ رو برداریم خواننده شعرش رو میخونه همونطور که زمانی که ملودی باشه میخونه
    پس در این سبک توجه به ملودی و بودن و نبودن ملودی در هیچ وجهی مورد نظر نیست و اهمیتی ندارد اگر چه که اگر ملودی وجود داشته باشه زیباتر هست
    اما ما در سبکهای دیگر میبینیم با حذف ملودی عملا موسیقی از بین میرود
    پس موسیقی = 50% ملودی + 50% ریتم


    صد در صد بخاطر نوپا بودن این موسیقی هست که ما آثار عاشقانه رو در ابتدا میدیدیم
    اما بنظرتون الان هم این موسیقی نوپاست؟
    چرا الان بعد از گذشت 15 سال از ورود رپ به صورت رسمی به ایران روز به روز تعداد آهنگ های عاشقانه بیشتر میشود؟
    روز به روز از اصل ماجرا فاصله میگیریم؟
    روز به روز تعداد خالتور ها و هرزه نوازان و هرزه خوانان بیشتر میشود اگر چه که من در قطعه هم گفتم قبول دارم آثار بسیار خوبی در حال انتشار هست از افرادی که کارهاشون در حدود بالایی از اجتماعی و سیاسی هست تا صرفا هرزه نوازی
    بله در قطعه هم عرض کردم که بخاطر اون برخورد به اصطلاح گازانبری شاهد حمله ور شدن به ارزشها بودیم زمانی که آهنگهای گنگ رو بشنوید میبینید که در این آهنگها خوانندگان رپ علنا بدون رو در بایستی به یکدیگه و به همکارانشون توهین میکنند با فحاشی های غیر قابل بیان ...
    خوب زمانیکه شما حرمت شخص دیگری رو زیر پا میگذارید و خیلی راحت بهش توهین میکنید و هیچ مسئولیتی متوجه شما نیست به خودتون اجازه میدید که به سایر مسائل که مورد احترام جامعه هم هست توهین کنید
    کافیه موقعیتش پیش بیاد که متاسفانه موقعیتش رو مسئولین با فشار ها بوجود آوردند

    احسنت متاسفانه مسئولین ما همونطور که در قطعه گفتم شاید هدفشون جلو گیری از خیلی مسائل بوده اما علنا به انتشار اون مسئله کمک کردند


    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ساعت 09:09

  2. 2 کاربر زیر از علی تولائی برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوباره خدمت استاد عزیز. قسمت دوم هم گوش دادم خیلی خوب بود. فقط قسمتی که فرمودین اکثر موسیقی راک زیر زمینی امروزی ما چرندیات هستش. خب من قبول دارم ولی انتقادی ندارم. چرندیات هست خب باید هم باشه چون نوپاست و همون طبقه ی اول هرم ما هستش. موسیقی های نوپا در هر جامعه ای برای مطرح شدن نیاز به یک منجی دارن. منجی موسیقی متال رو من جیمز هتفیلد می دونم. ایشون با گروهشون اومدن و یه کار خیلی بزرگ انجام دادن و اون اجرای کنسرت با ارکستر سمفونیک لندن بود که ویدیوش رو فکر می کنم همه دیدن. به نظر من همون کار ایشون باعث شد موسیقی متال از یک موسیقی گاراژی به یک موسیقی جهانی تبدیل بشه. تو ایران من سینا حجازی رو به عنوان منجی موسیقی جز و بلوز می دونم. موسیقی کانتری و داب استپ در ایران آینده گزینه هایی هستن که مردمی تر خواهند شد به اعتقاد من. موفق باشید.
    درود بر شما بزرگوار
    من نگفتم که اکثر موسیقی راک چرندیات هست
    عرض کردم که امروزه آهنگهایی خونده میشه و فقط بخاطر نواخته شدن یک گیتار برقی در پد آهنگ بخاطر عدم دانش خواننده تصور بر این دارد که آهنگ راک منتشر کرده که این افراد بخاطر عدم دانش هر چرندیاتی که دوست دارند رو منتشر میکنند و اسم راک رو روی اون میگذارند من با این مخالفم
    و گرنه کارهای آقایان کاوه یغمایی و رضا یزدانی و ... ستودنی است

    ما در موسیقی سنتی که چند هزار سال قدمت دارد هم شاهد عرضه کار های بی معنی و پوچ هستیم
    نمیشود همه چیز رو پای نوپا بودن گذاشت
    همه این موارد بعلت ناآگاهی ما است
    اگر اون خواننده ذره ای دانش نسبت به راک یا رپ داشته باشه حاضر نیست چنین آهنگ سخیفی رو منتشر کنه و اسمش رو راک یا رپ بگذاره
    در پاپ هم وضعیت به همین صورت هست


    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ساعت 09:16

  5. کاربران زیر از شما علی تولائی عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و خسته نباشید دوباره خدمت استاد عزیز. بخش آخر رو هم گوش دادم. خسته نباشید. خدا قوت. استفاده کردیم. در تکمیل صحبت شما من فقط سانسور رو عامل پسرفت موسیقی ایران نمی دونم. شک نکنید فقری که این چند سال بر مردم حاکم شد بر این مسئله تاثیر داشته. بحران اقتصادی ، کمبود اطلاعات از موسیقی ایرانی و عملکرد ضعیف منجیان هنری ایران رو من به این عوامل اضافه می کنم و عملکرد شما رو در راستای اعتلای موسیقی ایران می ستایم. آقای جلیل شهناز هم که فوت کردن. خدا بیامرزتشون. اگر بخوایم موسیقی ایرانی دچار همون بالایی نشه که سر دایناسور ها ( ! ) اومد ، باید از همین الان همه برای حفظش بکوشیم به اعتقاد من. به امید ایرانی با شکوه گذشته.
    احسنت بر شما کاملا موافقم
    ولی بنابر اسم مقاله صرفا پدیده سانسور رو مورد مطالعه قرار دادم و این صد در صد یکی از چندین عواملی است که موجبات این مسئله رو بوجود آورده
    بله این مجموعه در انتهای سال 91 آماده شد اما دقیقا روز انتشار اون مصادف شد با فوت استاد شهناز
    من در قطعه گفتم خدا ایشون رو حفظ کنه برای ما ...
    روحشون شاد


    اما در پایان تشکری جانانه دارم از شما
    بسیار بسیار خوشحالم که امید نا امید شده من داره یواش یواش زنده میشه
    چرا که من بر این باور بودم که در مملکتی هستم که بی هیچ چون و چرایی مردم همه چیزی رو که بهشون میگن میپذیرند ولی با دیدن این نظرات بسیار خوشحال شدم
    و استقبال میکنم از نقد چرا که این حق شماست که هر چیزی رو بی دلیل قبول نفرمایید
    خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و قطعات رو شنیدید
    من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم


    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ساعت 09:20

  7. کاربران زیر از شما علی تولائی عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nima Nekuei تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام مجدد خدمت دوستان و جناب تولایی عزیز.

    جناب تولایی متاسفانه مدیران ارشد و سرپرستان عزیز قادر به آپلود فایل به این حجم نیستن.البته امکان پذیر بود تا چند روز گذشته، اما متاسفانه در حال حاضر امکانش نیست.

    در ضمن با صحبتهای آقای ناصحی موافقم.
    درود بیکران بر مرد زحمت کش این سایت جناب نکویی عزیز
    بی نهایت ممنونم ای کاش امکانش بود
    من خیلی تلاش کردم که فایلها در این آپلود سنتر سایت هم آپلود بشند اما از لحاظ حجم امکانش نبود هر کدام رو جداگانه زیپ هم کردم اما اواسط آپلود قطع میشد متاسفانه


    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ساعت 09:22

  9. کاربران زیر از شما علی تولائی عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خوشحال میشم نظر دیگر دوستان رو هم بدونم


    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ساعت 14:41

  11. Ali Khorshidi آواتار ها
    Ali Khorshidi
    شماره کاربری
    21823
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    362
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی103
    1
    سپاس از شما 149 بار در 86 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام به دوستان
    دوست عزیز شما سبک رپ رو نقد میکنید من هم صحبت های شمارو....
    از اول شروع میکنم...
    هیپ هاپ یک فرهنگ یک سبک زندگی و...است که به 4 بخش dance,grafitti,dj ing,raping تقسیم میشه...به نقاشی به سبک هیپ هاپ گرافیتی.رقص به سبک هیپ هاپ بریک و.. به تلفیق صدا و کار روی صدا و کسی که این کارها رو انجام میده دی جی و اصل موضوع به موسیقی هیپ هاپ رپ گفته میشه..
    رپ رو که سیاهپوستان بخاطر اعتراض به وضع زندگی و تبعیض نژادی شروع کردند تا امروز که وارد ایران شده و به عنوان موسیقی پیشرفت زیادی داشته (حتی در سنین کم)ادامه داره... محور اصلی رپ روی شعر هستش و این قضیه به دیگر بخش ها یعنی ملودی ریتم و... هیچ آسیبی نزده و بیتی که یک رپر روی اون میخونه دارای ملودی ریتم و... است با اینکه میشه همون شعر رو بدون ملودی یا ملودی ضعیف اجرا کرد.شاید شما همونطور که گفتین چند ترکی رو که گوش دادین ملودی ضعیفی داشتن و فکر میکنین بقیه هم به این صورتند.مثل اینه که مثلا یک نفر برخی آهنگ های ساسی مانکن رو بعنوان رپ گوش میکنه و به این نتیجه میرسه که این موسیقی هدف خاصی رو دنبال نمیکنه و خواننده فقط چیزایی رو به عنوان قافیه با هم جور کرده.اگر این شخص آهنگ هایی از یاس یا شاهین نجفی یا ... رو گوش نداده باشه از رپ همون دید قبلی براش میمونه و رپ رو با اون میسنجه.(قصد من توهین به خواننده ای نیست)پس در واقع رپ صد در صد موسیقی حساب میشه...
    و موضوعی که اشاره کردین درمورد بیشتر بودن تعداد خوانندگان نسبت به شنوندگان تقریبا میشه گفت درسته..
    اما شنونده حرفه ای هم کم نیست....این حرفه یکی از رپرهاست که میگه هرکی رپ رو میشنوه دوست داره بخونه...این درسته و این قضیه خیلی میتونه به رپ ضربه بزنه اما به عقیده من کسی که بدون استعداد و توانایی و...و فقط با دلایل غیرقابل قبول بعد از چند مدت آشنایی به رپ تصمیم به خوندن میگیره بعد از مدتی دست و پا زدن خودش منصرف میشه مگر اینکه به زور پول خودش رو نگه داره اما با این وجود هم بدون استعداد نمیتونه در بین مردمی که مخاطب هستند جایی باز کنه...
    اینکه رپ ایران با موضوع عاشقانه و خارج با اعتراض شروع شده دلیلی به پایین تر بودن سطح فکر یا خلاقیت یا... ایرانی ها نیست..من وشما خبر نداریم شاید خواننده های اولیه دلیلی یا حس وحالی برای اعتراضی خوندن نداشتن یا هر دلیل دیگه...مهمتر اینه که تا به امروز هنوز هم عاشقانه مونده یا نه.. همونطور که همه شاهد هستند رپ به همه موضوعات رخنه کرده از عاشقانه تا سیاسی و.... حتی خشم هم که اشاره کردید ممکنه لازمه یک موضوع باشه. به نظر من چون با اعتراض شروع شده دلیلی وجود نداره تا با اعتراض هم بخواد روزی به پایان برسه.البته نه تا حدی که به قولی انقدر زیاده روی بشه که جایگاه خودشو از دست بده....
    ببینید این یکی از مشکلات ما ایرانی هاست که طرز صحیح برخورد با خیلی از مشکلات رو نمیدونیم...
    بالاخره هر سبک در هر جایی در طول رشد خودش با جریان هایی روبه رو میشه. توی ایران هم به این صورت بود. شاید اگه بدون مخالفت در اون دوران پیش میرفت بهتر بود شایدم این موضوع باعث پیشرفت بیشتر شد ولی نمیشه گفت این قضیه باعث شد که بعضی خوانندگان به یک مسیر منحرف شدند یا....
    هرکس در سبکی که فعالیت میکنه میتونه آزادانه عقاید خودش رو بیان کنه یا اسلام دوستانه یا کفر هرچند که این قضیه سروصدای زیادی داشت که این وضع به خاطر وضعیت موسیقی ایران بود...کسانی که سبک ها و حرف های بعضی خوانندگان براشون قابل هضم نیست مجبور به گوش کردنشون نیستند. اینکه خوانندگان اینجور موضوعات رو انتخاب کنند با مسئولیت خودشون هستش چه عواقب بدی براشون داشته باشه و چه خوب باشه.
    همه سبک ها بخصوص رپ جایگاه خودش رو در کسانی که باید وجود داشته باشه پیدا کرده و بیشتر هم میشه.الان این تفکر که رپرها و خواننده ها ..... پرست هستند در افراد کمی باقی مونده. شاید شما شاهد بودید که فروش آلبوم دوران طلایی از رضا پیشرو با چه استقبال خوبی از مردم روبه رو شد پس قضیه ..... پرستی هیچ ربطی به خریدن یا نخریدن اثرها نداره.
    همون محدودیت ها و کارهای غلط شاید مقداری تاثیر داشت اما دلیل اصلی بیشتر شدن خواننده نسبت به شنونده نیست.
    هیچ آهنگ چرندی از زیرزمین یا هر جای دیگه با استقبال روبه رو نمیشه دوست عزیز و این تفکر غلط شما رو در این مورد میرسونه.
    سخن آخر: کسانی که در ایران با این وضعیت رپ کار میکنند دلیلی بر پایداریشون بجز عشق نیست و هم بعنوان عضوی از این خانواده و هم یک فرد عادی از زحماتشون تشکر میکنم.همچنین بچه های خارج از ایران.......
    ----------------------------------------------------------------------------
    علی تولایی عزیز من بخش هایی از مقاله که به نظر خودم غلط بود رو نقد کردم و قسمت هایی از حرفات رو قبول داشتم.
    درکل ممنون که به موسیقی ایران اهمیت میدی و جایی برای بحث گذاشتی.


    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ساعت 20:15

  12. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط inkare تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام به دوستان
    دوست عزیز شما سبک رپ رو نقد میکنید من هم صحبت های شمارو....
    از اول شروع میکنم...
    هیپ هاپ یک فرهنگ یک سبک زندگی و...است که به 4 بخش dance,grafitti,dj ing,raping تقسیم میشه...به نقاشی به سبک هیپ هاپ گرافیتی.رقص به سبک هیپ هاپ بریک و.. به تلفیق صدا و کار روی صدا و کسی که این کارها رو انجام میده دی جی و اصل موضوع به موسیقی هیپ هاپ رپ گفته میشه..
    رپ رو که سیاهپوستان بخاطر اعتراض به وضع زندگی و تبعیض نژادی شروع کردند تا امروز که وارد ایران شده و به عنوان موسیقی پیشرفت زیادی داشته (حتی در سنین کم)ادامه داره... محور اصلی رپ روی شعر هستش و این قضیه به دیگر بخش ها یعنی ملودی ریتم و... هیچ آسیبی نزده و بیتی که یک رپر روی اون میخونه دارای ملودی ریتم و... است با اینکه میشه همون شعر رو بدون ملودی یا ملودی ضعیف اجرا کرد.شاید شما همونطور که گفتین چند ترکی رو که گوش دادین ملودی ضعیفی داشتن و فکر میکنین بقیه هم به این صورتند.مثل اینه که مثلا یک نفر برخی آهنگ های ساسی مانکن رو بعنوان رپ گوش میکنه و به این نتیجه میرسه که این موسیقی هدف خاصی رو دنبال نمیکنه و خواننده فقط چیزایی رو به عنوان قافیه با هم جور کرده.اگر این شخص آهنگ هایی از یاس یا شاهین نجفی یا ... رو گوش نداده باشه از رپ همون دید قبلی براش میمونه و رپ رو با اون میسنجه.(قصد من توهین به خواننده ای نیست)پس در واقع رپ صد در صد موسیقی حساب میشه...
    .
    درود بر شما .
    من سبک رپ را نقد نکردم ...
    از اسم مقاله کاملا مشخص هست که دلیل بیان شدن این سبک همچنین پاپ و راک و موسیقی ایرانی در قسمتهای بعدی چیست ...
    برای تحلیل رپ اگر چه حرف برای گفتن بسیار است اما ترجیح بنده به وارد نشدن به آن است

    در باب موسیقی بودن یا نبودن رپ در قسمت بالا صحبت کردم و دلایلم رو مبنی بر اینکه رپ از دیدگاه من موسیقی نیست رو عرض کردم
    درضمن بمنظور ارائه یک مقاله برای من که حرفه تخصصی بنده این کار هست باید پژوهش انجام بشه و روی هوا این صحبت ها انجام نشده
    یقینا من مدتها روی این مقاله کار کردم و از افراد زیادی کارهای زیادی رو شنیدم ضمن اینکه بعنوان یک موزیسین خودم را موظف به شنیدن آهنگهای بسیار از سبکهای مختلف میدانم.
    شروع به کار این مقاله از شهریور 91 بود و در نهایت در اسفند ماه 91 به ضبط رسید و در این چند ماه تخصصا بر روی این مورد متمرکز بوده و قطعات در این سبکها را شنیدم ( به وفور)
    و صد در صد برای حفظ جایگاه خودم مسلما برای حرفی که زدم دلایلی داشتم که در بالا و در پستهای قبل ذکر شده .

    نقل قول نوشته اصلی توسط inkare تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    و موضوعی که اشاره کردین درمورد بیشتر بودن تعداد خوانندگان نسبت به شنوندگان تقریبا میشه گفت درسته..
    اما شنونده حرفه ای هم کم نیست....این حرفه یکی از رپرهاست که میگه هرکی رپ رو میشنوه دوست داره بخونه...این درسته و این قضیه خیلی میتونه به رپ ضربه بزنه اما به عقیده من کسی که بدون استعداد و توانایی و...و فقط با دلایل غیرقابل قبول بعد از چند مدت آشنایی به رپ تصمیم به خوندن میگیره بعد از مدتی دست و پا زدن خودش منصرف میشه مگر اینکه به زور پول خودش رو نگه داره اما با این وجود هم بدون استعداد نمیتونه در بین مردمی که مخاطب هستند جایی باز کنه...
    اینکه رپ ایران با موضوع عاشقانه و خارج با اعتراض شروع شده دلیلی به پایین تر بودن سطح فکر یا خلاقیت یا... ایرانی ها نیست..من وشما خبر نداریم شاید خواننده های اولیه دلیلی یا حس وحالی برای اعتراضی خوندن نداشتن یا هر دلیل دیگه...مهمتر اینه که تا به امروز هنوز هم عاشقانه مونده یا نه.. همونطور که همه شاهد هستند رپ به همه موضوعات رخنه کرده از عاشقانه تا سیاسی و.... حتی خشم هم که اشاره کردید ممکنه لازمه یک موضوع باشه. به نظر من چون با اعتراض شروع شده دلیلی وجود نداره تا با اعتراض هم بخواد روزی به پایان برسه.البته نه تا حدی که به قولی انقدر زیاده روی بشه که جایگاه خودشو از دست بده....
    شما می فرمایید که رپ شنونده حرفه ای کم نداره ...
    از طرفی میفرمایید که بسیاری از شنوندگان موسیقی رپ علاقه مند به خواند آن هستند بدون آنکه از آن اطلاع و دانشی داشته باشند ...
    پس حرفه ای بودن به چیست؟
    به رپ گوش دادن؟
    خوب اگر اینطور باشه که من هم باید شنونده حرفه ای رپ باشم !
    و این امر با صحبتهای بالای شما که فرمودید بنده صرفا چهار تا آهنگ از یک خواننده خاص شنیدم در تناقض هست ...

    مسلما پیشرفتی نخواهد داشت کسی که بدون دانش و آگاهی به این عرصه قدم میگذاره اما همین ورود راحت به این عرصه و پسندیده شدن آن توسط دوستان و نزدیکان مورد بحث هست که به عقیده من ضربه زننده تر از ورود این افراد حمایت نزدیکان آنان هست که در این قطعه پیرامون آن صحبت شد.

    اینکه سوژه ای برای اعتراض وجود نداشته در واقع حرفی خلاف واقع هست
    در هر دوره ای از لحاظ جمعیت شناختی همواره جمعیتی با شرایط موجود مشکل دارند و به وضع موجود اعتراض دارند.
    رپ تا امروز صرفا عاشقانه نمانده و همونطور که در مقاله گفته شد به سایر گرایشات هم میل کرده اما امروزه شاهد ارائه آثاری پوچ و عمدتا آثار رپ عاشقانه با مضامین و اشعار پوچ و بی معنی هستیم و این را هر شنونده ای میتواند بوضوح تشخیص دهد !
    نقل قول نوشته اصلی توسط inkare تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    هرکس در سبکی که فعالیت میکنه میتونه آزادانه عقاید خودش رو بیان کنه یا اسلام دوستانه یا کفر هرچند که این قضیه سروصدای زیادی داشت که این وضع به خاطر وضعیت موسیقی ایران بود...کسانی که سبک ها و حرف های بعضی خوانندگان براشون قابل هضم نیست مجبور به گوش کردنشون نیستند. اینکه خوانندگان اینجور موضوعات رو انتخاب کنند با مسئولیت خودشون هستش چه عواقب بدی براشون داشته باشه و چه خوب باشه.
    همه سبک ها بخصوص رپ جایگاه خودش رو در کسانی که باید وجود داشته باشه پیدا کرده و بیشتر هم میشه.الان این تفکر که رپرها و خواننده ها ..... پرست هستند در افراد کمی باقی مونده. شاید شما شاهد بودید که فروش آلبوم دوران طلایی از رضا پیشرو با چه استقبال خوبی از مردم روبه رو شد پس قضیه ..... پرستی هیچ ربطی به خریدن یا نخریدن اثرها نداره.
    همون محدودیت ها و کارهای غلط شاید مقداری تاثیر داشت اما دلیل اصلی بیشتر شدن خواننده نسبت به شنونده نیست.
    .
    هدف از این مقاله بررسی تاثیر این عوامل بر موسیقی سنتی ایرانی بوده که خوب البته اگر شما هم سه قسمت رو میشنیدید یقینا به هدف من از ارائه این مطلب پی میبردید

    من هم معتقدم به اینکه موسیقی برای اعتراض هست و اون رو در قطعات گفتم اما در مورد اعتراض به مسائل دینی توهین به دین توهین به شخصیت و آبروی یک فرد یا یک عقیده ؛ من بعنوان یک فرد که به شخصیت و آبرو و مسائل دینی شخصی خودم پایبندم صحبت کردم

    جدا از اون این گونه توهین ها انبار باروت حرکت قیچی مانند اعمال فشار را آغاز کرد که در قطعات بعد گفتم این حرکت قیچی مانند چه تبعاتی برای موسیقی ایرانی داشت .

    شما مثل اینکه در ایران زندگی نمیکنید؟
    در ایران آینده افراد بر اساس همین صحبتها رقم میخورد ...
    چه انسانهای پاکی که با این تهمت ها از جامعه طرد شدند و چه بسیار موارد برعکس که با ریا در اذهان مردم محبوب شدند
    بسیاری از مردم با شنیدن این صحبتها پیرامون ..... پرست بودن این افراد اقدام به ترک گوش سپردن به این افراد گرفتند ...
    یا من اشتباه میکنم یا شما قصد دارید حرفی مخالف عقاید خود را بکل رد کنید که البته فرض بنده بر این هست که من در حال اشتباه هستم

    نقل قول نوشته اصلی توسط inkare تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    هیچ آهنگ چرندی از زیرزمین یا هر جای دیگه با استقبال روبه رو نمیشه دوست عزیز و این تفکر غلط شما رو در این مورد میرسونه.
    سخن آخر: کسانی که در ایران با این وضعیت رپ کار میکنند دلیلی بر پایداریشون بجز عشق نیست و هم بعنوان عضوی از این خانواده و هم یک فرد عادی از زحماتشون تشکر میکنم.همچنین بچه های خارج از ایران.......
    شما در بالا نام یکی از همین دسته موزیسینها رو آوردید که شاهد هستید که با چه استقبالی روبرو شدند ...
    و از این دسته موزیسینها بسیارند ...
    من هم احترام قائلم برای افرادی که در ایران در زیر زمین فعالیت دارند . البته ارج مینهم به زحمات افرادی که در همین زیر زمین آثاری منتشر میکنند که قابل شنیدن باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد . و این قدرشناسی صرفا منحصر به این عده است و نه افرادی که به اسم موزیسین آثاری سخیف را عرضه میکنند .

    از شما هم تشکر میکنم بابت نظرتون و صد البته دعوت میکنم به اینکه سخنی را بشنوید اگر آنرا قبول دارید برایش دلیل بیاورید و اگر آنرا قبول ندارید منصفانه بحث کنید و دلایل طرف مقابل را بشنوید نه اینکه یک جانبه از دیدگاه بالا به بحث وارد شوید .
    سپاس بیکران از شما دوست عزیز و هنرمند


    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ساعت 22:34

  13. R.Taheri آواتار ها
    R.Taheri
    شماره کاربری
    31310
    کاربر پیـشرفته
    بهمن /۱۳۹۱
    Qazvin
    1,261
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی890
    1,721
    سپاس از شما 1,970 بار در 781 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    از دوست عزیزم inkare و آقای تولایی نهایت سپاسو دارم...
    بحث و گفتگوتون خیلی آموزنده بود...
    متشکرم آقای تولایی عزیز بابت این همه زحماتی که میکشید و وقتی که میذارید...
    واقعا صحبت هاتون خیلی آموزندست و از اون مهمتر اینکه خیلی منطقی جواب دادین...
    موفق باشید


    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ساعت 22:42

  14. علی تولائی آواتار ها
    علی تولائی
    شماره کاربری
    19045
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۱
    ایران . شیراز
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی91
    62
    سپاس از شما 279 بار در 109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط 5230 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    از دوست عزیزم inkare و آقای تولایی نهایت سپاسو دارم...
    بحث و گفتگوتون خیلی آموزنده بود...
    متشکرم آقای تولایی عزیز بابت این همه زحماتی که میکشید و وقتی که میذارید...
    واقعا صحبت هاتون خیلی آموزندست و از اون مهمتر اینکه خیلی منطقی جواب دادین...
    موفق باشید
    خواهش میکنم جناب طاهری عزیز دوست هنرمندم


    آموزش صوتی آواز از راه دور :
    http://cubase.ir/thread24910/%D8%A2%...%AA%DB%8C.html

    مقاله صوتی " ممیزی یا سانسور ؛ خدمت یا خیانت به فرهنگ " :
    http://s4.picofile.com/file/78069438...1_Rap.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069618..._Rock.wma.html
    http://s4.picofile.com/file/78069937..._giri.wma.html
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۹ در ساعت 00:22

  15. کاربران زیر از شما علی تولائی عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Ali Khorshidi آواتار ها
    Ali Khorshidi
    شماره کاربری
    21823
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    362
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی103
    1
    سپاس از شما 149 بار در 86 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط علی تولائی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    در باب موسیقی بودن یا نبودن رپ در قسمت بالا صحبت کردم و دلایلم رو مبنی بر اینکه رپ از دیدگاه من موسیقی نیست رو عرض کردم
    درضمن بمنظور ارائه یک مقاله برای من که حرفه تخصصی بنده این کار هست باید پژوهش انجام بشه و روی هوا این صحبت ها انجام نشده
    یقینا من مدتها روی این مقاله کار کردم و از افراد زیادی کارهای زیادی رو شنیدم ضمن اینکه بعنوان یک موزیسین خودم را موظف به شنیدن آهنگهای بسیار از سبکهای مختلف میدانم.
    شروع به کار این مقاله از شهریور 91 بود و در نهایت در اسفند ماه 91 به ضبط رسید و در این چند ماه تخصصا بر روی این مورد متمرکز بوده و قطعات در این سبکها را شنیدم ( به وفور)
    و صد در صد برای حفظ جایگاه خودم مسلما برای حرفی که زدم دلایلی داشتم که در بالا و در پستهای قبل ذکر شده .
    درسته من هم دلایل رو ذکر کردم و به اونها پایبندم.....



    نقل قول نوشته اصلی توسط علی تولائی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    شما می فرمایید که رپ شنونده حرفه ای کم نداره ...
    از طرفی میفرمایید که بسیاری از شنوندگان موسیقی رپ علاقه مند به خواند آن هستند بدون آنکه از آن اطلاع و دانشی داشته باشند ...
    پس حرفه ای بودن به چیست؟
    به رپ گوش دادن؟
    خوب اگر اینطور باشه که من هم باید شنونده حرفه ای رپ باشم !
    و این امر با صحبتهای بالای شما که فرمودید بنده صرفا چهار تا آهنگ از یک خواننده خاص شنیدم در تناقض هست ...
    درسته رپ شنونده حرفه ای کم نداره و این یک قضیه جدا از اینه که شنوندگان به خوندن هم علاقه پیدا میکنند..
    یعنی یک نفر باید یا خواننده باشد یا فقط شنونده که تو کارش حرفه ای شه؟
    یک نفر شنونده حرفه ای هستش و علاقه ای به خوندن نداره
    یکی هم شنونده خوبیه هم خواننده
    بعضی ها هم آهنگ های رپ رو کم گوش میکنند چون عقیده دارن توی شعر نوشتنشون و کارشون تاثیر منفی میزاره...

    نقل قول نوشته اصلی توسط علی تولائی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اینکه سوژه ای برای اعتراض وجود نداشته در واقع حرفی خلاف واقع هست
    در هر دوره ای از لحاظ جمعیت شناختی همواره جمعیتی با شرایط موجود مشکل دارند و به وضع موجود اعتراض دارند.
    رپ تا امروز صرفا عاشقانه نمانده و همونطور که در مقاله گفته شد به سایر گرایشات هم میل کرده اما امروزه شاهد ارائه آثاری پوچ و عمدتا آثار رپ عاشقانه با مضامین و اشعار پوچ و بی معنی هستیم و این را هر شنونده ای میتواند بوضوح تشخیص دهد !
    من هم گفتم شاید یک خواننده علاقه ای به اعتراضی خوندن نداشته باشه....شاید یکی اصلا چیزی بعنوان ناهنجار توی زندگیش نمیبینه....شاید کسی از عواقب احتمالی این کار بترسه..شاید شاید شاید
    و هنوز هم میگم مهمتر اینه که چه تغییرات و پیشرفتی داشته
    به شخصه آثاری که توی سبک لاو از رپ شنیدم کمتر اشعار پوچ شنیدم البته توجه کنید که امثال آقایانی مثل اشکین یا مهدی حسینی یا امثال اینها صرفا به اسم رپ کار میکنند و بسیاری از رپرها هم با این قضیه مشکل دارند و به اصطلاح خالطور خطابشون میکنند و خیلی از دیس ترک ها هم به همین قشر خالطور داده میشه البته اگه منظورتون همین اشخاص و امثال این ها باشه...

    نقل قول نوشته اصلی توسط علی تولائی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    این گونه توهین ها انبار باروت حرکت قیچی مانند اعمال فشار را آغاز کرد که در قطعات بعد گفتم این حرکت قیچی مانند چه تبعاتی برای موسیقی ایرانی داشت .
    همونطور که گفتم مسئولیت کارها به شخص خواننده برمیگرده
    ممکنه از دید شخص دیگران و عواقب کار خودش روی دیگران مهم نباشه...ممکنه خواننده ای با رعایت حال افراد دیگه کار کنه و یا......
    این فقط به خود خواننده برمیگرده

    نقل قول نوشته اصلی توسط علی تولائی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    در ایران آینده افراد بر اساس همین صحبتها رقم میخورد ...
    چه انسانهای پاکی که با این تهمت ها از جامعه طرد شدند و چه بسیار موارد برعکس که با ریا در اذهان مردم محبوب شدند
    بسیاری از مردم با شنیدن این صحبتها پیرامون ..... پرست بودن این افراد اقدام به ترک گوش سپردن به این افراد گرفتند ...
    یا من اشتباه میکنم یا شما قصد دارید حرفی مخالف عقاید خود را بکل رد کنید که البته فرض بنده بر این هست که من در حال اشتباه هستم
    اگر کسی با این صحبت ها طرد شده عمدتا به همان دوران قبل برمیگرده. الان مردمی که این هنر را دنبال میکنند چه خواننده و چه شنونده اونقدر اطلاعات و علم دارند که با هر حرفی و مستندی تشخیص بدن که چیزی رو براحتی قبول کنند یا نه.
    طرفدار یا شنونده ای که با هر حرفی براحتی از خواننده دلسرد یا به اون امیدوار شه به نظر من نباشه بهتره.
    خیلی از خواننده ها اعلام کردند که اگر حتی به تعداد انگشت شمار شنونده و طرفدار واقعی داشته باشن باز هم به کارشون ادامه میدن.

    نقل قول نوشته اصلی توسط علی تولائی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    از شما هم تشکر میکنم بابت نظرتون و صد البته دعوت میکنم به اینکه سخنی را بشنوید اگر آنرا قبول دارید برایش دلیل بیاورید و اگر آنرا قبول ندارید منصفانه بحث کنید و دلایل طرف مقابل را بشنوید نه اینکه یک جانبه از دیدگاه بالا به بحث وارد شوید .
    سپاس بیکران از شما دوست عزیز و هنرمند
    من با دلیل و منطق حرف زدم و آماده منصفانه بحث کردن هم هستم من باشنیدن تمام حرف های شما در بخش اول این گفته هارو بیان کردم
    مرسی و دورود


    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۹ در ساعت 00:36

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۰۳, 09:40
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۲۱, 11:51
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۰۴, 14:07
  4. شناخت موسیقی دعوت به شنیدن (فهرست)
    توسط Ali_Nazari در انجمن مبانی و تئوری موسیقی(Basics & Theroy of Music)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۳, 19:54

جستجو شده ها

مقاله

مقاله صوتی

تا این لحظه 134 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست