کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
صفحه 7 از 8 نخستنخست ... 5 6 7 8 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 73

موضوع: میخواهی با موسیقی به کجاها برسی(بزرگترین هدفت)

  1. karim04 آواتار ها
    karim04
    شماره کاربری
    12870
    کاربر تازه وارد
    فروردین /۱۳۹۱
    39
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی0
    0
    سپاس از شما 14 بار در 12 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ALEX2166 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خب اینکه سختی نداره کمی تو همین سایت کیوبیس جست و جو کنی یه آلمه آموزش واسه میکس و مستر پیدا میکنی.
    میکس و مستر باید هنگام تنظیم بشه یا بعد از تنظیم کامل؟


    #61 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۳ در ساعت 18:49

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. ALEX2166 آواتار ها
    ALEX2166
    شماره کاربری
    24207
    کاربر پیـشرفته
    آبان /۱۳۹۱
    691
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی206
    1,452
    سپاس از شما 516 بار در 308 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مونده به خودت یعنی قانون نیست که باید حتما بعد از تنظیم میکس و مستر کرد.میتونی همراه با تنظیم هم کنی و بعد در آخر یه نگاهی هم بندازی ببینی خوب افتاده میکس و مستر البته اینم بگم که مستر زمانی خوب از آب در میاد که میکست خوب باشه.


    Just Electronic Style
    #62 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۳ در ساعت 18:54

  4. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی256
    4,159
    سپاس از شما 4,147 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط karim04 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اون چیزی که به نظرم شما در اون مشکل دارید Music Arrangement هست.
    نوشتن خط درام خوب و از همه مهمتر خط بیس.
    بیس یه آهنگ 80 درصد اون آهنگه!
    بیس نویسی مرحله ی بسیار مهمی هست.
    نوشتن بیس در سبک های مختلف رو یاد بگیرید.
    نوشتن پد و آرپژ.
    به نظر من مشکل شما تو تنظیم هست.


    #63 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 02:31

  5. کاربران زیر از شما AliRezA Nasehi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی256
    4,159
    سپاس از شما 4,147 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط karim04 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    میکس و مستر باید هنگام تنظیم بشه یا بعد از تنظیم کامل؟
    دو حالت داره.
    شما هم می تونید در هنگام تنظیم موسیقی اون رو میکس کنید و هم در پایان مرحله ی تنظیم.
    اما حالت بهتر اینه که شما اول تنظیم رو به پایان برسونید بعد برید سراغ میکس.


    #64 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 02:35

  7. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اون چیزی که به نظرم شما در اون مشکل دارید Music Arrangement هست.
    نوشتن خط درام خوب و از همه مهمتر خط بیس.
    بیس یه آهنگ 80 درصد اون آهنگه!
    بیس نویسی مرحله ی بسیار مهمی هست.
    نوشتن بیس در سبک های مختلف رو یاد بگیرید.
    نوشتن پد و آرپژ.
    به نظر من مشکل شما تو تنظیم هست.
    آقای ناصحی به شکل ِ افراط گونه ای ! با این سخن ِ شما که بیس نویسی مهم است موافق ام . تاکید می کنم افراط گونه !!!
    نه فقط در بیس نویسی بلکه در قرار گیری ِ ساز های بیس در ارکستر نیز این نکته صادق است .
    زمانی در درس ِ ارکستراسیون آقای نادر مشایخی به من دستور ِ چیدمان ِ ارکستری استاندارد را داد که من هم طبق ِ ان چیز هایی که در ارکستراسیون و رهبری ِ ارکستر
    یاد گرفته بودم نوازنده ها را چیدم .
    می دانیم که کنترباس در سمت ِ راست و پشت ِ نوازنده های ویلنسل و ویولا قرار می گیرند ( به شکل ِ استاندارد البته )
    آقای مشایخی گفت : روشن ! یک کاری کن ، کنترباس ها را از سمت راست و انتهای سالن به میانه ی ارکستر و انتهای سالن بیاور پشت ِ سر ِ همه و در وسط ِ ارکستر .
    نتیجه ی به دست آمده حیرت انگیز بود .صدایی که می شنیدم فراتر از چیزی بود که من در قطعه ام نوشته بودم . صدای باس از عمق و با شکلی گسترده به گوش می رسید .
    حساب کنید اگر یک خط ملودی ِ خوب برای بیس بنویسی با این نوع ِ چیدمان چه نتیجه ی حیرت انگیزی دریافت می کنی !
    هنوز که آن را در ذهن ام مرور می کنم زبان ام بند می آید از هیجان اش !!!
    بیس خیلی مهم است آقای ناصحی خیلی خیلی !!! تاکید می کنم بر سخن ِ شما . . .
    ارادتمند ام .
    همواره شاد باشید .


    #65 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 02:49

  8. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی256
    4,159
    سپاس از شما 4,147 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    آقای ناصحی به شکل ِ افراط گونه ای ! با این سخن ِ شما که بیس نویسی مهم است موافق ام . تاکید می کنم افراط گونه !!!
    نه فقط در بیس نویسی بلکه در قرار گیری ِ ساز های بیس در ارکستر نیز این نکته صادق است .
    زمانی در درس ِ ارکستراسیون آقای نادر مشایخی به من دستور ِ چیدمان ِ ارکستری استاندارد را داد که من هم طبق ِ ان چیز هایی که در ارکستراسیون و رهبری ِ ارکستر
    یاد گرفته بودم نوازنده ها را چیدم .
    می دانیم که کنترباس در سمت ِ راست و پشت ِ نوازنده های ویلنسل و ویولا قرار می گیرند ( به شکل ِ استاندارد البته )
    آقای مشمایخی گفت : روشن ! یک کاری کن ، کنترباس ها را از سمت راست و انتهای سالن به میانه ی ارکستر و انتهای سالن بیاور پشت ِ سر ِ همه و در وسط ِ ارکستر .
    نتیجه ی به دست آمده حیرت انگیز بود .صدایی که می شنیدم فراتر از چیزی بود که من در قطعه ام نوشته بودم . صدای باس از عمق و با شکلی گسترده به گوش می رسید .
    حساب کنید اگر یک خط ملودی ِ خوب برای بیس بنویسی با این نوع ِ چیدمان چه نتیجه ی حیرت انگیزی دریافت می کنی !
    هنوز که آن را در ذهن ام مرور می کنم زبان ام بند می آید از هیجان اش !!!
    بیس خیلی مهم است آقای ناصحی خیلی خیلی !!! تاکید می کنم بر سخن ِ شما . . .
    ارادتمند ام .
    همواره شاد باشید .
    باعث افتخار بنده هست که استاد عزیزی مثل شما سخن بنده رو تصدیق می کنن.
    استاد بنده همیشه صدای حاصل از ساز ها رو با صدای حنجره ی انسان قیاس می کنم! شاید این قیاس بنده کاملا اشتباه باشه.
    به نظر من کاملترین ساز حنجره ی انسان هست.
    محدوده ی صدای باس بنده رو یاده صدای باس آقایان می ندازه.
    این محدوده ی صدایی گر چه صدایی پر ابهام هست و در صورت پن کردن بین باندها ناپدید می شه اما در عین حال تاثیر گذاری بسیار زیادی داره.
    تجربه ی شخصی بنده به من نشون داده ، اگر در بین صدای آقایان نگاه کنیم آقایونی که محدوده ی صداییشون در بخش باس هست صدای بسیار تاثیر گذاری نسبت به محدوده ی تنور یا باریتون دارن.
    بیس یه آهنگ ، انگار آهنگ رو با ارتعاشی که داره واقعا بالا و پایین می بره و واقعا یه حالت صعود و فرود به آهنگ می ده.
    بنده از وقتی به راز بیس نویسی پی بردم واقعا کارهای قابل قبول تری ساختم.


    #66 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 03:10

  10. 2 کاربر زیر از AliRezA Nasehi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. majdodin آواتار ها
    majdodin
    شماره کاربری
    13376
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    شیراز
    912
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی446
    2,409
    سپاس از شما 825 بار در 455 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اون چیزی که به نظرم شما در اون مشکل دارید Music Arrangement هست.
    نوشتن خط درام خوب و از همه مهمتر خط بیس.
    بیس یه آهنگ 80 درصد اون آهنگه!
    بیس نویسی مرحله ی بسیار مهمی هست.
    نوشتن بیس در سبک های مختلف رو یاد بگیرید.
    نوشتن پد و آرپژ.
    به نظر من مشکل شما تو تنظیم هست.

    علیرضا جان شما برا کاراتون بیس رو اول کار مینویسن؟البته کار با وکال


    بنام 5 تن و خدای متعال
    #67 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 03:21

  12. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AliRezA Nasehi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    باعث افتخار بنده هست که استاد عزیزی مثل شما سخن بنده رو تصدیق می کنن.
    استاد بنده همیشه صدای حاصل از ساز ها رو با صدای حنجره ی انسان قیاس می کنم! شاید این قیاس بنده کاملا اشتباه باشه.
    به نظر من کاملترین ساز حنجره ی انسان هست.
    محدوده ی صدای باس بنده رو یاده صدای باس آقایان می ندازه.
    این محدوده ی صدایی گر چه صدایی پر ابهام هست و در صورت پن کردن بین باندها ناپدید می شه اما در عین حال تاثیر گذاری بسیار زیادی داره.
    تجربه ی شخصی بنده به من نشون داده ، اگر در بین صدای آقایان نگاه کنیم آقایونی که محدوده ی صداییشون در بخش باس هست صدای بسیار تاثیر گذاری نسبت به محدوده ی تنور یا باریتون دارن.
    بیس یه آهنگ ، انگار آهنگ رو با ارتعاشی که داره واقعا بالا و پایین می بره و واقعا یه حالت صعود و فرود به آهنگ می ده.
    بنده از وقتی به راز بیس نویسی پی بردم واقعا کارهای قابل قبول تری ساختم.
    اتفاقن مقایسه ی خیلی خوبی ست و مثال اتان هم خیلی درست است افرادی که صدای بم تری دارند تاثیر گذار تر اند .
    برای این که تاکید کنم حنجره ی انسان بسیار کامل است باید بگویم برای اجرای اپرا های واگنر عمومن خوانندگانی تربیت می شوند که
    یک اکتاو زیر تر از محدوده ی استاندارد ِ سوپرانو تازه آغاز ِ صدای ایشان است که معروف اند به سوپرانوی واگنری و از آن طرف هم
    در بخش باس صداهای باس ِ واگنری را تربیت می کنند که یک اکتاو بم تر از صدای استاندارد ِ باس تازه آغاز ِ صدای ایشان است .
    عملن دامنه و گستره ای که برای حنجره ی انسان به وجود می آید بی نظیر است .
    بله تاثیری که بیس در انتقال و عوض کردن ِ فضا دارد یک ملودی به تنهایی هیچ وقت نخواهد داشت .
    این حقیر هم در آهنگسازی بیشترین مشکل و سخت ترین قسمت ِ کار ام همیشه نوشتن ِ خط باس است
    واقعن برای ام یک چالش است !
    بیس ِ کار اگر اشتباه باشد کل ِ هارمونی ات را نابود خواهد کرد . صدای ساز ها را به هم می ریزد ملودی را کم رنگ می سازد .
    ممنون از یاد آوری شما در مورد ِ بیس و ارزش ِ آن در موسیقی .

    فقط یک چیزی . . .آقای ناصحی خاک پای شما هستم و خواهش کردم به همان روشن بسنده کنید باور کنید من این گونه راحت تر ام .
    سپاس از مهربانی ات برادر ام .


    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 03:49
    #68 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 03:24

  13. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی256
    4,159
    سپاس از شما 4,147 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط majdodin تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    علیرضا جان شما برا کاراتون بیس رو اول کار مینویسن؟البته کار با وکال
    سلام دوست عزیز.
    اول آکوردها رو پیدا می کنم و اگر آکوردها تریاد یا سه صدایی باشن ، از 4 نت تونیک ، سه و پنچ و اکتاو بیس رو می نویسم.
    حرکت بین فواصل تونیک و پنجم واقعا حس صعود رو به انسان می ده.


    #69 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 03:24

  15. AliRezA Nasehi آواتار ها
    AliRezA Nasehi
    شماره کاربری
    9856
    عضو سابق
    بهمن /۱۳۹۰
    تهران
    3,048
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی256
    4,159
    سپاس از شما 4,147 بار در 1,675 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اتفاقن مقایسه ی خیلی خوبی ست و مثال اتان هم خیلی درست است افرادی که صدای بم تری دارند تاثیر گذار تر اند .
    برای این که تاکید کنم حنجره ی انسان بسیار کامل است باید بگویم برای اجرای اپرا های واگنر عمومن خوانندگانی تربیت می شوند که
    یک اکتاو زیر از محدوده ی استاندارد ِ سوپرانو تازه آغاز ی صدای ایشان است که معروف اند به سوپرانوی واگنری و از آن طرف هم
    در بخش باس صداهای باس ِ واگنری را ترتبیت می کنند که تازه یک اکتاو بم تر از صدای استاندارد ِ باس تازه آغاز ِ صدای ایشان است .
    عملن دامنه و گستره ای که برای حنجره ی انسان به وجود می آید بی نظیر است .
    بله تاثیری که بیس در انتقال و عوض کردن ِ فضا دارد یک ملودی به تنهایی هیچ وقت نخواهد داشت .
    این حقیر هم در آهنگسازی بیشترین مشکل و سخت ترین قسمت ِ کار ام همیشه نوشتن ِ خط باس است
    واقعن برای ام یک چالش است !
    بیس ِ کار اگر اشتباه باشد کل ِ هارمونی ات را نابود خواهد کرد . صدای ساز ها را به می ریزد ملودی را کم رنگ می سازد .
    ممنون از یاد آوری شما در مورد ِ بیس و ارزش ِ آن در موسیقی .

    فقط یک چیزی . . .آقای ناصحی خاک پای شما هستم و خواهش کردم به همان روشن بسنده کنید باور کنید من این گونه راحت تر ام .
    سپاس از مهربانی ات برادر ام .
    ممنون روشن جان.
    هر طور شما مایلید.
    بنده در زمان مدیریتم هم بر این باور بودم که انجمن موسیقی باید در دست اهل موسیقی مخصوصا دوستانی که به صورت آکادمیک به موسیقی اهمیت دادن و به اون عشق ورزیدن ، باید باشه.
    از زمانی که با شما آشنا شدم ، هر زمان شما رو می بینم حقیقتا یاد بتهوون می افتم.
    زمانی که نوشته ی شما رو در مورد اون سمفونی که از روی صدای استادتون نوشتین رو خوندم ، واقعا حیرت کردم!
    ذهن بسیار خلاقی دارید.
    متاسفانه دوستان اکثر مواقع به کسانی می گن استاد که شاید این لقب واقعا شانیت این صفت رو پایین می آره.
    بنده می دونم که انتخاب یک الگوی مناسب می تونه بسیار کمک کنه به ارتقا سطح دوستان.
    در جامعه ای که ال...ای ما افرادی هستن که از موسیقی واقعا چیزی نمی دونن.
    اسم نمی برم ولی همین الان از دوستان بپرسید بهترین آهنگساز یا خواننده ی ایران کیه؟
    اسم هایی رو می گن که واقعا اختلاف سطح فاحش دارن و اسم های اصلی رو آخر می برن یا اصلا نمی برن.
    این مسئله به اعتقاد بنده به خاطر سواد کم موسیقی و انتخاب ال...ای غلط هست.
    به نظر شما ما نباید به کسی که در راه موسیقی خیلی از چیزها رو از دست داده بگیم استاد؟
    اون وقت باید به فردی که از موسیقی خیلی چیزها بدست آورده در حالی که سواد موسیقی پایینی داشته و باهاش پول ، ثروت و محبوبیت رایگان بدست آورده بگیم استاد؟
    در هر صورت خواست شما مقدم هست بر همه چیز.
    اما گفتن کلمه ی استاد نه به خاطر تملق بلکه برای الگو برداری دوستان از افرادی هست که واقعا برای موسیقی وقت گذاشتن.
    موفق باشید روشن جان.


    #70 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۴ در ساعت 03:47

  16. کاربران زیر از شما AliRezA Nasehi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۱۹, 01:30
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۸, 19:00
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۱۸, 15:13
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۱۰, 15:11
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۲, 16:22

جستجو شده ها

هارمونيزه كردن ملودي با اف ال

تا این لحظه 130 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی