کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخستنخست 1 2
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

موضوع: رکوییم ِ خاطرات ( احترام به مقام ِ ارزشمند ِ ارکستر ِ کلاسیک )

  1. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام روشن عزيز .
    احسنت .
    واقعا آفرين به اين همه نبوغ و درك .
    فقط با اينكه اركستر كلاسيك بود ولي سبك كار پاپ كلاسيك بود، درسته ؟
    اينو بخاطر اكورد فكر ميكنم مي بمل ماژوري كه در ثانيه ي 23 گرفته بودي عرض كردم .
    هنرمندانه ترين قسمت كارت هم كه از تايم 1:03 و اون مدلاسيون هاي متحير كننده شروع ميشه و ياد باخ رو در دل من زنده كرد .
    روشن ، آيا براي ادامه ي كار وارياسيون در نظر گرفتي ؟
    به نظر من با وارياسيون ميتوني هنر و نبوغت رو بيشتر به نمايان كني .

    پ: تنبلي را كنار بگذار و هرچه زودتر اين قطعه را تمام كن، تا بعد از مدت ها يك موزيك فاخر بشنويم . گذشته ها و آن خاطرات تلخ را هم فراموش كن . زيرا زندگي هنوز در جريان است و موزيك همچنان وجود دارد ، و اين يعني اميد .


    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۶ در ساعت 17:37

  2. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام روشن عزيز .
    احسنت .
    واقعا آفرين به اين همه نبوغ و درك .
    فقط با اينكه اركستر كلاسيك بود ولي سبك كار پاپ كلاسيك بود، درسته ؟
    اينو بخاطر اكورد فكر ميكنم مي بمل ماژوري كه در ثانيه ي 23 گرفته بودي عرض كردم .
    هنرمندانه ترين قسمت كارت هم كه از تايم 1:03 و اون مدلاسيون هاي متحير كننده شروع ميشه و ياد باخ رو در دل من زنده كرد .
    روشن ، آيا براي ادامه ي كار وارياسيون در نظر گرفتي ؟
    به نظر من با وارياسيون ميتوني هنر و نبوغت رو بيشتر به نمايان كني .

    پ: تنبلي را كنار بگذار و هرچه زودتر اين قطعه را تمام كن، تا بعد از مدت ها يك موزيك فاخر بشنويم . گذشته ها و آن خاطرات تلخ را هم فراموش كن . زيرا زندگي هنوز در جريان است و موزيك همچنان وجود دارد ، و اين يعني اميد .
    سپاس از مهر ات برادر . همواره لطف می داری به من .
    شاید اگر کار را کمی گسترده تر کنم و هارمونی ها را تغییر دهم ذهنیتی پاپ کلاسیک به وجود بیاید اما خیال ات راحت این کار را نمی کنم !
    یعنی در تلاش هستم که نشود چون احترامی به موسیقی ِ کلاسیک است .
    آکورد ِ می بمل ماژور در ثانیه ی 24 را خوب حدس زدی ان هم بعد از ر مینور که تشخیص اش خیلی سخت است !
    اما تمام ِ قدرت ام را به کار گرفتم تا پاپ کلاسیک نکند کار را !
    درست از همان دقیقه ی یکم ثانیه چهارم که آن مدولاسیون شروع می شود
    دو ثانیه قبل تر اش حرکت ِ ارکستر ِ زهی را شنیدی ؟! خود ام وقتی داشتم آن را می نوشتم قلب ام درد گرفت
    به خاطر ِ سقوط و صعودی که در چهار بخش ِ ارکستر اتفاق اتفاد !چون از یک طرف در قسمت ِ ضعیف ِ میزان بود
    از یک طرف هم باید آکورد ِ هفتم و نهم به کار می بردم ! تا به آنچه می خواهم برسم .
    راست می گویی به فرم ِ باروک نیز شباهت پیدا می کند به خاطر ِ چابک بودن ِ ملودی و فضای دگرگون شونده اش .
    به خصوص باخ و ویوالدی .
    چون هر چه در موسیقی به خصوص کنترپوان و هارمونی دارم از باخ دارم . و بیشترین آنالیزهای ام نیز به باخ مربوط می شود

    بله برادر حتمن به واریاسیون هم فکر کرده ام ، تم و واریاسیون و بسط و گسترش ِ ان را هم در پارتیتور نوشته ام
    اصولن وقتی میخواهی برای ارکستر ِ کلاسیک قطعه ای کلاسیک تر بنویسی باید به فرم های کلاسیک نیز توجه کنی .
    چنان که در این جور موسیقی ها تم واریاسیون اگر نباشد یعنی اصلن موسیقی ننوشته ای !
    ولی حال و حوصله ی انتقال ِ آن به کامپیوتر را ندارم !

    پ ن :
    راست می گویی تنبلی بیشتر از نا امیدی مرا از پای در آورد که ان هم امیدوار ام گذرا باشد .
    این قطعه را هم می توانم در پارتیتور تمام کنم اما انتقال اش به کامپیوتر جان ام را می گیرد !!!
    به قدری هم دوست اش دارم که حتی در خواب هم مشغول ی چیدن ِ ارکستر اش هستم !

    مهر ات به جان ام است برادر .
    همواره شاد باش .


    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۶ در ساعت 20:12

  5. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sinatak تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما. راستش روشن عزیز (البته من خیلی هم از لحاظ سنی و هم از لحاظ جایگاه کوچیکتر از اونم که شما رو با اسم کوچیک صدا کنم ولی چون خودتون انسان افتاده و خاکی هستین و اینجور خواستین...) چون با این سبک موسیقی آشنایی ندارم تغییر گامها برام نا مفهوم و مبهم بود بهتر بگم درک این نوع از موسیقی سنگین برای من خیلی سخته واسه همین فقط بهتون خسته نباشید میگم. شاد و بهروز باشید
    عرض ِ ادب برادر ام .
    لطف داری به من و پر از مهری که همین برای من زیادی هم هست چه رسد به کافی !
    خب برادر این که با این سبک آشنا نیستی و احتمالن شاید علاقه ای به آشنایی نداری دلیلی شخصی و قابل ِ احترام است .
    اما تغییر ِ گام و مدولاسیون و مد گردی در همه ی فرم ها و موسیقی ها دیده می شود
    و شما به عنوان ِ یک آهنگساز باید با ان آشنا باشید و برای فرار از یک نواختی در موسیقی ِ خود ات
    از آن استفاده کنی .
    به هر حال قدرت و تنوع و اختیاراتی بسیار زیاد به خود ات می بخشد که همه گی هم کاربردی هستند .
    مدولاسیون سخت نیست و اگر قوانین اش را رعایت کنی قطع ِ یقین نتیجه ای حیرت انگیز خواهی گرفت . مطمئن باش برادر ام .
    نترس و تمرین کن . و یا حداقل یک بار امتحان کن . از راه ِ درست اش . اگر خوش ات نیامد دیگر نزدیک اش نرو .
    این علم ِ موسیقی است سلیقه ی شخصی ِ من نیست .
    همه به آن آشنا هستند .
    شادی و سربلندی ات را خواستار ام برادر ام .
    همواره .


    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۶ در ساعت 21:00

  7. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. sinatak آواتار ها
    sinatak
    شماره کاربری
    1455
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۰
    Iran-Ramsar
    475
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی209
    903
    سپاس از شما 369 بار در 269 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    لطف شما دارین به من. به زودی چند تا از آهنگهایی که ساختم رو میذارم تا از نظرات ارزشمندتون بهره مند بشم


    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۶ در ساعت 21:45

  9. کاربران زیر از شما sinatak عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    روشن جان نميدونم چرا حس ميكنم اون آكورد مي بمل ماژور در ثانيه ي 24 فضاي كار رو پاپ كرده .
    البته الان كه دقت كردم ديدم در انتهاي قطعه اكورد مي مينور و مخصوصا فا ماژوري كه قبلش گرفته ميشه، بازم داره فضا رو به سمت پاپ ميبره .
    البته هرچي باشه ما ايراني هستيم و اين هارموني ها در خون ماست !
    در هر صورت من فقط احساسم رو بيان كردم، قطعا دانش و سواد شما بسيار بيشتر از منه و ممكنه كه من اشتباه كرده باشم .
    و اما در مورد پاتيتور نويسي براي اين كار من يه نظر صرفا شخصي دارم :
    به نظرت ارزش يه قطعه اي كه فقط بر روي خطوط حامل نوشته شده بيشتره و يا قطعه اي كه اجرا و ريكورد شده و آماده ي شنيدنه ؟!
    هدف از پارتيتور نويسي ( جداي از ماندگار شدن يه قطعه و اجرا توسط نوازندگان) اينه كه در انتها يه موزيك رو به گوش شنونده و مخاطب برسونه ، درسته ؟
    نظر من اينه كه فعلا آهنگساز و نوازنده خود شما هستين و فعلا نت هارو مستقيما از ذهنت به نرم افزار انتقال بده و بعدها سر فرصت كار پارتيتور نويسي رو انجام بده .
    البته به هيچوجه منكر پارت نويسي نميشم و اين عمل از گذشته تا الان نسل به نسل ادامه پيدا كرده و ارزش كار و سواد آهنگساز رو چندين برابر ميكنه .
    چون خيلي دوس دارم ببينم در ادامه ميخواي چيكار كني ، مخصوصا وارياسيون هايي كه قولش رو دادي .
    بي صبرانه منتظرم .
    پانويس : " راستي تشخيص درستم براي اكوردها بخاطر سلفژ هستش . بسياري فكر ميكنن كه سلفژ فقط براي خوانندگي هستش، درصورتي كه يه چيزي فراتر از اين حرفاست و لازمه ي هر آهنگساز هستش . "


    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۷ در ساعت 07:19

  11. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    روشن جان نميدونم چرا حس ميكنم اون آكورد مي بمل ماژور در ثانيه ي 24 فضاي كار رو پاپ كرده .
    البته الان كه دقت كردم ديدم در انتهاي قطعه اكورد مي مينور و مخصوصا فا ماژوري كه قبلش گرفته ميشه، بازم داره فضا رو به سمت پاپ ميبره .
    البته هرچي باشه ما ايراني هستيم و اين هارموني ها در خون ماست !
    در هر صورت من فقط احساسم رو بيان كردم، قطعا دانش و سواد شما بسيار بيشتر از منه و ممكنه كه من اشتباه كرده باشم .
    و اما در مورد پاتيتور نويسي براي اين كار من يه نظر صرفا شخصي دارم :
    به نظرت ارزش يه قطعه اي كه فقط بر روي خطوط حامل نوشته شده بيشتره و يا قطعه اي كه اجرا و ريكورد شده و آماده ي شنيدنه ؟!
    هدف از پارتيتور نويسي ( جداي از ماندگار شدن يه قطعه و اجرا توسط نوازندگان) اينه كه در انتها يه موزيك رو به گوش شنونده و مخاطب برسونه ، درسته ؟
    نظر من اينه كه فعلا آهنگساز و نوازنده خود شما هستين و فعلا نت هارو مستقيما از ذهنت به نرم افزار انتقال بده و بعدها سر فرصت كار پارتيتور نويسي رو انجام بده .
    البته به هيچوجه منكر پارت نويسي نميشم و اين عمل از گذشته تا الان نسل به نسل ادامه پيدا كرده و ارزش كار و سواد آهنگساز رو چندين برابر ميكنه .
    چون خيلي دوس دارم ببينم در ادامه ميخواي چيكار كني ، مخصوصا وارياسيون هايي كه قولش رو دادي .
    بي صبرانه منتظرم .
    پانويس : " راستي تشخيص درستم براي اكوردها بخاطر سلفژ هستش . بسياري فكر ميكنن كه سلفژ فقط براي خوانندگي هستش، درصورتي كه يه چيزي فراتر از اين حرفاست و لازمه ي هر آهنگساز هستش . "
    برادر جان به احساس ات شک نکن این به خاطر ِ تغییری ست که از یک آکورد ِ مینور به سمت ماژور با اختلاف ِ نیم پرده رخ می دهد .
    یعنی از ر مینور به می بمل ماژور ، تنیک و درجه ی پنجم هر دو آکورد فقط نیم پرده اختلاف دارند این کار زیاد اتفاق می افتد در موسیقی ِ پاپ به علت ِ تغییر ِ فضای پر رنگ اش با کمترین حرکت .
    برادر ما اگر سواد و دانش هم داشته باشیم آخر اش نیز باید شنونده باشیم تا بدانیم چه کرده ایم و چه ساخته ایم . پس فرقی با شما نداریم خیال ات راحت .
    ببین برادر چون وارد ِ حیطه ی نظر ِ شخصی شدی من هم شخصی جواب می دهم .
    خب این که قطعه ای اجرا و رکورد شده باشد خیلی خوب است . اما من چون قدرت ِ این کار را برای گرفتن ِ صدای خوب از کامپیوتر ندارم در نتیجه دل ام به پارتیتور خوش است چون جنس ِ صدا ها را آن گونه که دوست دارم در ذهن ام می شنوم و آن گونه نیز موسیقی ام را می نویسم .
    پارتیتور احساس دارد آنالوگ است مثل ِ کامپیوتر دیجیتال و بی احساس نیست . تو می توانی در پارتیتور تمامی ِ دستورات را با علامت ها و کلمات ِ مخصوص اش به نوازنده انتقال دهی . اما کدام سینت سایزری را می شناسی که دقیقن همه ی این دستورات را مو به مو و بی تفاوت اجرا کند ؟
    من اصراری به ضبط و اجرای قطعات ام ندارم بلکه تاکید ام بیشتر بر آهنگسازی است یعنی ساختن ِ یک قطعه حالا چه روی کاغذ چه در کامپیوتر .
    نکته ای دیگر این که من تا امروز صبح تقریبن این کار را تمام کردم که فقط علامت گذاری های اش مانده . و دیگر نیم توانم مستقیم از دهن ام انتقال بدم !!!! باید از پارتیتور این کار را انجام بدهم !
    اما خب درست است که وقت و انرژی زیادی می طلبد و نور ِ چشم ِ زیادی از من می گیرد آن هم با این وضع ِ افتضاح ِ چشمان ام . اما به هر حال این روشی ست که من سال هاست به آن مشغول ام . روشی اشتباه و کاملن دشمن منشانه با جسم و روح ِ خود .
    چه کنم ؟ کهنه پرست ام و عصا به دست !!!
    به زودی انتقال اش می دهم به کامپیوتر که حداقل از لحاظ ِ آهنگسازی شنیده شود حداقل .
    پ ن : برادر سلفژ را ادامه بده تا آخر ِ عمر . می دانی که من 70 درصد ِ شنوایی ام از بین رفته و عملن هیچ چیزی از فلوت ِ پیکولو / فلوت / ابوا / سنچ / مثلث / و منطقه ی صوتی بالای پیانو نمی شنوم . هر چه در ذهن دارم از سلفژ است . خدا را شکر یکی از مهم ترین استادان ِ سلفژ ام بعد از آقای پورتراب ، اقای وحید تاج بود که خود اش خواننده است . و می دانست چگونه به من آموزش بدهد تا امروز به مشکل بر نخورم . خدای اش حفظ اش کند که هنوز هم یکی از بهترین دوستان ام است . این انسان ِ شریف و دانشمند .
    سلفژ از نان ِ شب نیز ارجح تر است برای یک موسیقی دان شکی نیست .
    سپاس از مهربانی ات برادر .
    همواره شاد باش .


    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۷ در ساعت 17:46

  13. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    شاید برای من بنا به کهنه پرست بودن ! و محافظه کار بودن ام
    نوشتن ٍِ پارتیتور و سپس انتقال ِ آن به نرم افزار آهنگسازی کاری واقعن سخت
    زمان بر و مشقّت آمیز باشد .
    چنان که در این کار بعد از مدت ها توانستم 40 ثانیه ی بعدی ِ کار را هم در نرم افزار اجرا کنم .
    این 40 ثانیه را خود ام به شخصه هیچ میلی برای نوشتن اش نداشتم به قدری غمگین و دل مرده است
    که شنیدن اش برای خود ام نیز سخت است .
    با این که فضایی غمگین برای آن شکل داده ام اما نکته ی جالبی که وجود دارد این است که
    آن را در گام ِ سی ماژور نوشته ام ! دوستانی که به شکل ِ حرفه ای آهنگسازی می کنند
    می دانند که گام ِ سی ماژور انعطاف پذیری اش واقعن کم و سخت است برای نوشتن ِ ملودی .
    اما توانستم در این قسمت تاثیر ِ خوبی از آن بگیرم .
    تغییری بزرگ در ارکستراسیون وجود نیامده
    هم چنان زهی ها / فلوت ها / پیکولو / ابوآ / و سه عدد هورن به همراه ِ پیانو و تیمپانی مشغول هستند .
    تاکید می کنم دوستان اگر خواستند این کار را بشنوند به 40 ثانیه ی آخراش بسیار توجه کنند .
    و با آرامش و وضوح ِ صدای خوب به آن گوش فرا دهند چون شنیدن ِ صدای فلوت ِ پیکولو کمی سخت است .
    در زمینه ی میکس و مستر هیچ اتفاقی نیافتاده فقط جنبه ی آهنگسازی اش در نظر ام بوده .
    اگر نظری بود و ( مخالفتی ) بیشتر خوش حال می شوم
    ارادتمند .

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ در ساعت 06:02

  15. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. yusef-sh آواتار ها
    yusef-sh
    شماره کاربری
    39130
    کاربر نیمه فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    51
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی30
    1
    سپاس از شما 42 بار در 32 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عالی بود مرسی


    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ در ساعت 14:19

  17. کاربران زیر از شما yusef-sh عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۰۵, 12:20
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۶/۲۸, 09:44
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۲۷, 01:10
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۵, 19:40
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۲/۳۱, 14:44

جستجو شده ها

موزیک ترنس ام پی تری دانلود

تا این لحظه 26 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست