کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: ارزیابی شما از آموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک؟

رأی دهندگان
127. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • عالی

    110 86.61%
  • خوب

    13 10.24%
  • متوسط

    3 2.36%
  • ضعیف

    1 0.79%
+ پاسخ به موضوع
صفحه 15 از 19 نخستنخست ... 5 13 14 15 16 17 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 181

موضوع: تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

  1. azad1top آواتار ها
    azad1top
    شماره کاربری
    86648
    کاربر بسیار فعال
    آذر /۱۳۹۳
    mashhad
    228
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی77
    289
    سپاس از شما 96 بار در 81 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    کسی میتونه یه سروس اموزشی از تموم گام های مینور و ماژور بزاره ؟
    ملودی و هارمونیک هم باشه
    مرسی


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    https://telegram.me/joinchat/DlS0yUAwZ-JjBCxfeupf6Q
    لینک گروه تلگرام FL Studio
    #141 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ در ساعت 00:14

  2. کاربران زیر از شما azad1top عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. navid s آواتار ها
    navid s
    شماره کاربری
    45297
    کاربر تازه وارد
    تیر /۱۳۹۲
    36
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی28
    96
    سپاس از شما 32 بار در 14 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوستان کسی میتونه منو راهنمایی کنه چطور فایل pdf این موضوع رو داشته باشم؟؟؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #142 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ در ساعت 20:34

  5. کاربران زیر از شما navid s عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Majid-m آواتار ها
    Majid-m
    شماره کاربری
    78904
    کاربر بسیار فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    شیراز
    252
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی332
    1,158
    سپاس از شما 420 بار در 171 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط navid s تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوستان کسی میتونه منو راهنمایی کنه چطور فایل pdf این موضوع رو داشته باشم؟؟؟
    سلام توی پست 15 همین تایپیک موجوده

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ╗══════════════ ೋღ❤ღೋ ══════════════╔
    بعد از سڪوت در بیان آنچـہ قابل گفتن نیست
    هیچ چیز بـہ پاے موسیقے نمیرسد

    ╝══════════════ ೋღ❤ღೋ ══════════════╚
    Ⓗ ⓤ ⓧ ⓛ ⓔ ⓨ
    #143 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ در ساعت 23:27

  7. 2 کاربر زیر از Majid-m برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. *PEYMAN* آواتار ها
    *PEYMAN*
    شماره کاربری
    13419
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    Iran-Khozestan-Dezful
    1,611
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2295
    10,220
    سپاس از شما 3,393 بار در 1,620 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط navid s تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    مـــمــنـــون

    دوست عزیز زدن پست تشکر خلاف قوانین انجمنه .. برای تشکر از کلید تشکر و + استفاده کنید ..
    قوانین انجمن رو مطالعه بفرمایید این موضوع ذکر شده ..


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #144 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ در ساعت 16:42

  9. 6 کاربر زیر از *PEYMAN* برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen_f_206 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    قسمت اعظم آهنگسازی براساس گام های ماژور و مینور تولید میشه. البته گام های دیگه هم هستن که توی این آموزش بهشون نمی پردازیم. توی این درس با گام های ماژور آشنا میشیم و در درس بعد گام های مینور رو بررسی میکنیم.

    گام:
    به تعدادی از نت ها که با اصول خاصی پشت سر هم قرار میگیرن و تشکیل فضایی رو میدن گام میگن.

    الگوی گام ماژور براساس قانون زیر هست:

    نیم پرده <<< پرده <<< پرده <<< پرده <<< نیم پرده <<< پرده <<< پرده
    ( از سمت چپ خوانده شود).


    اسم هر گام با نام اولین نت اون گام شناخته میشه، مثلا اگه اولین نت گام ماژور، سل باشه اسم اون گام میشه سل ماژور


    گام های ماژور شامل 8 درجه هستن که در تصویر زیر، روی پیانو رول مشخص شدن
    در این تصویر میخوایم گام دو ماژور (C major) رو بسازیم، پس اولین نت گام (درجه اول گام) نت دو هست، نت های بعدی هم طبق الگوی بالا مشخص میشن:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 15


    درجه بندی گام رو از پایین به بالا مشخص میکنیم، چون میخواستیم که گام دو ماژور بسازیم پس درجه اول گام میشه نت دو

    طبق الگوی گام ماژور باید از نت اول 1 پرده بریم بالا ، پس درجه دوم گام میشه نت ر
    بعد از درجه دوم گام 1 پرده میریم بالا، درجه سوم گام که نت می هست مشخص میشه
    از درجه سوم گام نیم پرده میریم بالا، درجه چهارم گام که نت فا هست مشخص میشه
    از درجه چهارم گام 1 پرده میریم بالا، درجه پنجم گام که نت سل هست مشخص میشه

    به همین ترتیب ادامه میدیم تا درجه هشتم گام

    این 8 تا نتی که مشخص شد نت های گام دو ماژور هستن، یعنی ما اجازه داریم که در ملودی و هارمونی آهنگمون فقط از این 8 نت استفاده کنیم (همچنین همین نت هایی که در اکتاوهای دیگه قرار دارن). اگه نتی غیر از این نت ها استفاده کنیم (مثلا فا دیز که جزء نت های دو ماژور نیست) صدای بدی ایجاد میشه و در اصلاح به اون نت میگن نت فالش

    درجه بندی نت های گام از پایین به بالا شمرده میشن.

    همونطور که در تصویر بالا دیدین درجه اول و هشتم گام نت دو بود، در کل در گام ماژور نت های اول و آخر گام هم نامند.


    تصویر زیر نت های گام ر دیز ماژور (D# major) رو نشون میده

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 16


    همانطور که می بینید پرده ها و نیم پرده ها نسبت به گام دو ماژور هیچ تغییری نکردن، به عبارت دیگه گام دو ماژور 1.5 پرده به بالا شیفیت داده شد و گام ر دیز ماژور بوجود اومد.



    در شکل زیر نت های گام سل ماژور رو می بینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 17


    بقیه گام های ماژور هم به همین ترتیب طبق همین الگو بوجود میان، کافیه این الگو رو به طرف بالا یا پایین شیفت بدیم، درجه اول (نت اول) روی هر نتی قرار گرفت اون گام به نام همون نت شناخته میشه.

    درود.
    بسیار زحمت داره این سبک آموزش دوست عزیز.ممنون از شما.
    اما یک اشتباه هست درین جا .
    نت های گام ر دیز ماژور
    اینها نیستن.
    هر ساله توی کنکور یه تیپ ازین جنس سوال مطرح میشه.
    نت های درست گام ر دیز ماژور :
    ر دیز_می دیز_فا دوبل دیز_سل دیز-لا دیز_سی دیز-دو دوبل دیز_ ر دیز

    از راست به چپ.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    پیمان نژادعسگر
    #145 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ در ساعت 02:39

  11. کاربران زیر از شما peyman57 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Ties1 آواتار ها
    Ties1
    شماره کاربری
    56570
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۲
    843
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی820
    946
    سپاس از شما 997 بار در 524 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman57 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود.
    بسیار زحمت داره این سبک آموزش دوست عزیز.ممنون از شما.
    اما یک اشتباه هست درین جا .
    نت های گام ر دیز ماژور
    اینها نیستن.
    هر ساله توی کنکور یه تیپ ازین جنس سوال مطرح میشه.
    نت های درست گام ر دیز ماژور :
    ر دیز_می دیز_فا دوبل دیز_سل دیز-لا دیز_سی دیز-دو دوبل دیز_ ر دیز

    از راست به چپ.
    عرض ادب .
    با توجه به این که ایشون تئوری رو با توجه به نرم افزارهای آهنگسازی تشریح کردن و با توجه به این که تو این دست نرم افزار ها نت های دوبل دیز و دوبل بمل تعریف نشده بنابراین نمیشه به ایشون خرده گرفت ! به دلیل اینکه تئوری الکترونیک روز به روز داره فاصله ی بیشتری با تئوری کلاسیکی که تو کتاب ها میخونیم پیدا میکنه !
    البته بهتر بود که ایشون به جای عنوان کردن عبارت "نت های گام" از عبارت "فواصل گام" استفاده میکردن تا توضیحاتشون تصحیح بشه .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #146 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ در ساعت 03:00

  13. 5 کاربر زیر از Ties1 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. *PEYMAN* آواتار ها
    *PEYMAN*
    شماره کاربری
    13419
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    Iran-Khozestan-Dezful
    1,611
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2295
    10,220
    سپاس از شما 3,393 بار در 1,620 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ties1 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ادب .
    با توجه به این که ایشون تئوری رو با توجه به نرم افزارهای آهنگسازی تشریح کردن و با توجه به این که تو این دست نرم افزار ها نت های دوبل دیز و دوبل بمل تعریف نشده بنابراین نمیشه به ایشون خرده گرفت ! به دلیل اینکه تئوری الکترونیک روز به روز داره فاصله ی بیشتری با تئوری کلاسیکی که تو کتاب ها میخونیم پیدا میکنه !
    البته بهتر بود که ایشون به جای عنوان کردن عبارت "نت های گام" از عبارت "فواصل گام" استفاده میکردن تا توضیحاتشون تصحیح بشه .
    ارادتمند .

    راجع به این مساله که میگید توی اف ال نت های دوبل دیز و دوبل بمل تعریف نشده ، حرفتون کاملا درسته ولی این مشکل خداروشکر توی اف ال 12 برطرف شده و توی قسمت پیانو رول کلی نت و آکورد جدید اضافه شده ..
    *جهت اطلاع دوستان عرض کردم که اگر نمیدونن این مساله رو مطلع بشن ...


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #147 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ در ساعت 01:31

  15. 3 کاربر زیر از *PEYMAN* برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,332
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13807
    9,481
    سپاس از شما 19,272 بار در 5,375 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط *PEYMAN* تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    راجع به این مساله که میگید توی اف ال نت های دوبل دیز و دوبل بمل تعریف نشده ، حرفتون کاملا درسته ولی این مشکل خداروشکر توی اف ال 12 برطرف شده و توی قسمت پیانو رول کلی نت و آکورد جدید اضافه شده ..
    *جهت اطلاع دوستان عرض کردم که اگر نمیدونن این مساله رو مطلع بشن ...
    درود پیمان جان
    این موضوع ِ دوبل دیز و دوبل بمل یه چیز دیگه هستش و ربطی به آکورد نداره و مربوط به نت نویسی روی پارتیتور هستش
    اصلا تو برنامه ای مثل اف ال ، تو پیانو رول چیزی به اسم بمل نداریم که حالا بخواد دوبل بمل رو داشته باشه و کلیدهای سیاه همگی با دیز علامت گذاری شدن !


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan
    #148 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ در ساعت 20:47

  17. 5 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. *PEYMAN* آواتار ها
    *PEYMAN*
    شماره کاربری
    13419
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۱
    Iran-Khozestan-Dezful
    1,611
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2295
    10,220
    سپاس از شما 3,393 بار در 1,620 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود پیمان جان
    این موضوع ِ دوبل دیز و دوبل بمل یه چیز دیگه هستش و ربطی به آکورد نداره و مربوط به نت نویسی روی پارتیتور هستش
    اصلا تو برنامه ای مثل اف ال ، تو پیانو رول چیزی به اسم بمل نداریم که حالا بخواد دوبل بمل رو داشته باشه و کلیدهای سیاه همگی با دیز علامت گذاری شدن !

    سلام ..
    مهرزاد جان در مورد دوبل بمل که گفتی توی اف ال نیس درسته .. حق با شماس .. من اشتباها فک کردم با آکورد هستش ..
    فقط اون دیز های سیاه رنگ که گفتی یه جورایی میشه گفت بمل هم هستن دیگه ؟ البته میدونم که بمل و دیز فرق دارن ... بمل میشه نت قبلی از نت اصلی و دیز میشه نت بعدی ...
    البته کاری به دوبل بمل ندارم که گفتی توی پارتیتور هستش ..



    در کل جهت اطلاع دوستان هم عرض کردم که در اف ال 12 کلی آکورد و نت های جدید اضافه شده


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #149 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۸ در ساعت 04:29

  19. 3 کاربر زیر از *PEYMAN* برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,332
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13807
    9,481
    سپاس از شما 19,272 بار در 5,375 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط *PEYMAN* تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام ..
    مهرزاد جان در مورد دوبل بمل که گفتی توی اف ال نیس درسته .. حق با شماس .. من اشتباها فک کردم با آکورد هستش ..
    فقط اون دیز های سیاه رنگ که گفتی یه جورایی میشه گفت بمل هم هستن دیگه ؟ البته میدونم که بمل و دیز فرق دارن ... بمل میشه نت قبلی از نت اصلی و دیز میشه نت بعدی ...
    البته کاری به دوبل بمل ندارم که گفتی توی پارتیتور هستش ..



    در کل جهت اطلاع دوستان هم عرض کردم که در اف ال 12 کلی آکورد و نت های جدید اضافه شده
    درسته پیمان جان
    دیزها توی اف ال رو میشه بمل هم در نظر گرفت
    ولی کلا توی اف ال چیزی به اسم بمل تعریف نشده
    دیز یعنی اینکه یک نت رو نیم پرده ی کروماتیک زیر تر کنیم
    بمل یعنی اینکه یک نت رو نیم پرده ی کروماتیک بم تر کنیم

    یه سری گام در موسیقی هستش که با علامت ِ بمل نشانه گذاری میشن
    مثلا گام ره مینور ، که با یک علامت ِ بمل که در ابتدای خطوط حامل و روی نت ِ سی قرار می گیره نشانه گذاری میشه
    تو گام ره مینور بنا به دلایلی که توضیحش مفصل هستش ، باید حتمن نت سی رو بمل کنیم !
    نمیتونیم بجاش نت لا رو دیز کنیم و با خودمون بگیم که خب همون هستش دیگه و فرقی نداره !

    از این لحاظ گفتم که تو اف ال علامت ِ تغییر دهنده ی " بمل " تعریف نشده
    البته برای کسیکه که با نت و پارتیتور سر و کار نداره و فقط گوشی و حسی نت ها رو میچینه این چیزا اصلن مهم نیست


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan
    #150 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۸ در ساعت 04:49

  21. 5 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۹, 09:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵, 15:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰, 15:30
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 11:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۴, 11:42

جستجو شده ها

تئوری موسیقی الکترونیک

تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

آموزش تئوری موسیقی الکترونیک

اشنایی با درجه های گام در پیانواموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری کاربردیتئوریموسیقی الکترونیکتدوریه موسیقی الکترونیک cubase.irمفاهیم کاربردی موسیقی الکترونیکاکورد ساسپندتئوری کاربردی cubase.irدرس آکوردهای لامینور بر روی ویاوناموزش موسیقی الکترونیک در خانه تئوری کاربردی موسیقیتئوری موسيقی الكترونيكفاصله زمانی نت ها در پیانو رولدانلود کتاب الکترونیکی هارمونی آنا باتروثتوضیح آکورد ساس به صورت شکل 4شرح گامهای مینور و ماژور پیانوتوضیح کامل کسر میزان در موسیقیاکوردساس susاموزش تعوری موسیقی الکترونیکاموزش موسيقي الكترونيك site:cubase.irﺗﺌﻮﺭﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏاموزش کامل تءوری موسیقی الکترونیکhttp:cubase.irthread30377تئوری-کاربردی-موسیقی-الکترونیک.htmlاموزش تئوری کاربردی موسیقیاموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیکدانلود اموزش تعوری موسیقی الکترونیک اموزش ضرب موسیقی در رول پیانوچه اکردایی زیر هست و چه اکوردایی بمدانلود کتاب تءوری موسیقی و اصول هارمونی حمید زاهدیpdfتئوری موسیقی site:cubase.irاکوردساس 2دانلود کتاب هارمونی کاربردی آنا باترورث ترجمه ورزندهآموزش تئوری کاربردی موسیقیدانلود رایگان آموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری موزیک الکترونیکگام های موسیقی الکترونیککاربرد الکترونیک در موسیقیتوضیح درموردعلامتهای تءوری موسیقی سنتیاصول موسیقی الکترونیککاربردی موسیقیتئوری موسیقی الکترونیک انجمن کیوبیستئوری الکترونیکكاربرد كيوبيس7دومینانت در موسیقیکاربردی موسیقی الکترونیکتئوری کاربدی موسیقی الکترونیکتئوری موسیقی الکتتیوریتعوری کار بردیشناخت نت ها روی کلاویه های پیانو و فاصله ی بین آنها و شناخت اکتاودرجات آکورد مینور در گامآکورد معکوستئوري کاربردي موسيقیتوری کاربردی موسیقی الکترونیکشکل نت های موسیقیعلامت نت موسیقیتیوری کاربردی موسیقی الکترونیکتئوریه کاربردیه موسیقیه الکترونیکاموزش تیوری موسیقی الکترونیکروی درجات گام ماژور چه آکورد هایی ساخته می شود؟روی درجات گام مینور چه آکورد هایی ساخته می شود؟کلمات کاربردی تئوری موسیقیآگورد ساسپنددرجه در تئوری موسیقی ﻓﺎﺻﻠﻪ ي ﻧﺖ (e) ﺗﺎ (g) آکوردهای ساسپندسورس کسر 24 cubase.ir به این صورت هست که فاصله ی بیت نت اول و دوم 2 پرده آکورد ساس 4 به صورت شکل توضیح کاملتیوری کاربردیآموزش موسیقی الکترونیکتئورییه موسیقی الکترونیک

تا این لحظه 1560 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی