کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: ارزیابی شما از آموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک؟

رأی دهندگان
127. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • عالی

    110 86.61%
  • خوب

    13 10.24%
  • متوسط

    3 2.36%
  • ضعیف

    1 0.79%
+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 19 نخستنخست 1 2 3 4 12 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 181

موضوع: تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

  1. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس دهم: آکوردهای گام مینور

    در این درس آکوردهای گام مینور رو بررسی میکنیم.

    مانند گام ماژور روی هر درجه گام مینور نیز آکوردی قرار میگیره.

    آکوردایی که روی درجات گام مینور قرار میگیره بصورت زیر هست:

    درجه اول: مینور
    درجه دوم: کاسته
    درجه سوم: ماژور
    درجه چهارم: مینور
    درجه پنجم: مینور
    درجه ششم: ماژور
    درجه هفتم: ماژور

    اصلا نیازی به حفظ کردن این نیستید که روی هر درجه گام چه آکوردی قرار میگیره، مثل درس قبل برای گام مینور توضیح میدم


    روی هر درجه گام که بخوایم آکورد بذاریم کافیه نت پایه آکورد (نت اول) رو روی همان درجه قرار بدیم و بعد بصورت یک در میان از درجه ها بریم بالا و نت آکورد رو قرار بدیم.

    در تصویر زیر من الگوی گام مینور رو بعنوان مثال روی گام ر قرار دارم و روی درجه اول، آکورد گذاشتم.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 38

    همانطور که دیدین من میخواستم روی درجه اول آکورد بذارم، نت پایه آکورد روی درجه اول قرار دادم، نت دوم آکورد روی درجه سوم و نت سوم آکورد روی درجه پنجم. (بصورت یک در میان نت های آکورد رو قرار میدیم روی درجات گام)

    دیدید که روی درجه اول گام، آکورد مینور بوجود اومد. حال با توجه به اینکه نت پایه آکورد ر هست نام آکورد میشه ر مینور


    در تصویر زیر من روی درجه دوم گام، آکورد گذاشتم، ببینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 39

    میبینید که نت اول آکورد رو روی درجه دوم گام قرار دادم، نت دوم آکورد روی درجه چهارم گام و نت سوم آکورد روی درجه ششم گام. (بصورت یک در میان نت های آکورد رو قرار میدیم روی درجات گام)

    میبینید که روی درجه دوم گام، آکورد کاسته بوجود اومد. (می کاسته)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه سوم گام رو میبینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 40

    دیدید که روی درجه سوم گام، آکورد ماژور بوجود اومد. (فا ماژور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه چهارم گام رو میبینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 41

    دیدید که روی درجه چهارم گام، آکورد مینور بوجود اومد. (سل مینور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه پنجم گام رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 42

    دیدید که روی درجه پنجم گام، آکورد مینور بوجود اومد. (لا مینور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه ششم گام رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 43

    دیدید که روی درجه ششم گام، آکورد ماژور بوجود اومد. (لا دیز ماژور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه هفتم گام رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 44

    دیدید که روی درجه هفتم گام، آکورد ماژور بوجود اومد. (دو ماژور)


    من در این درس گام ر مینور رو مثال زدم شما میتونید روی گام های دیگه مینور هم تمرین کنید میبینید که الگوی قرار گرفتن آکوردها روی درجات گام به همین صورت هست.

    روی درجات گام مینور 3 آکورد ماژور، 3 آکورد مینور و 1 آکورد کاسته قرار گرفت. آکوردهای مینور روی درجات اول، چهارم و پنجم گام قرار گرفت که به این آکوردها، آکوردهای اصلی میگن.

    در کل آکوردهای درجات اول، چهارم و پنجم آکوردهای اصلی و بقیه آکوردها آکوردهای فرعی گام هستن.
    بعنوان مثال در گام ر مینور آکوردهای Dm, Gm, Am آکوردهای اصلی هستن که بیشتر استفاده میشن.

    به آکوردی که روی درجه اول گام ساخته میشه آکورد "تونیک"، آکورد روی درجه چهارم "ساب دومینانت" و آکورد روی درجه پنجم "دومینانت" میگن.

    میتوان تصور کرد که آکورد تونیک مهمترین آکورد و صاحب اصلی گام هست، دومین آکورد مهم دومینانت هست که حکم مدیر داره و بعد ساب دومینانت که حکم معاون مدیر داره.

    هر آهنگی با آکورد تونیک شروع میشه و با همین آکورد نیز به پایان میرسه، که در درس بعد در مورد توالی آکوردها بحث میکنیم.


    تعداد کل آرای این پست : 14
    تعداد آرای مثبت : 14
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۱ در ساعت 18:41


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. فرشاد علیزاده آواتار ها
    فرشاد علیزاده
    شماره کاربری
    23232
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    1,281
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1967
    3,494
    سپاس از شما 2,658 بار در 804 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    کسر میزان های با مخرج 4 از نوع میزان های ساده هستند که در آنها هر نت سیاه یک ضرب است. (ضرب همان بخش از موسیقی است که هر کسی خواه موسیقی بداند یا نه، ناخودآگاه سر یا دست و یا پایش با آن حرکت کرده و ضرب میگیرد یا حتی بشکن میزند). یعنی در این میزانها ما خود بخود بعد از هر یک نت سیاه یا هر 2 نت چنگ یا ... یک بار پا میزنیم و یا سر تکان میدهیم. در این میزانها 3/4 یک میزان 3 ضربی است (در هر میزان آن 3 بار پا به زمین میخورد).
    اما کسر میزان های با مخرج 8 از نوع میزان های ترکیبی هستن. یعنی درآنها هر سیاه نقطه دار(معادل 3 چنگ) یک ضرب است. پس در این میزانها ما خود بخود بعد از هر یک نت سیاه نقطه دار یا هر3نت چنگ یا ... یک بار پا میزنیم و یا سر تکان میدهیم . در این میزانها 6/8 یک میزان 2 ضربی است.. (با اینکه در شمارش ممکن است تا 6 بشمریم. معنی شمارش با ضرب فرق میکند. ضرب چیزی حقیقی است ولی شمارش تنها برای محاسبه راحتتر ضربها)


    بر این اساس برای محاسبه ابتدا می بینید که در هر ضرب یعنی جایی که ناخودآگاه پا میزنید میتوانید توالی 2 یا 4 تایی داشته باشید یا نه(یعنی بین هریکبار پا زدن شما میتوانید بصورت 1؛2؛3؛4 یا 1؛2 پشت سر هم و بدون قطع بشمارید). در اینصورت شما میزانی با مخرج 4 دارید. بعد میبینید در هر میزان چند بار پا میزنید(ابتدا و انتهای میزان بر حسب توالی و تکرار ریتم مشخص است). اگر 2 بار پا زدید 2/4 ،اگر 3 بار پا زدید 3/4 و). اگر4 بار پا زدید.4/4 است. (برای تمرین روی آهنگ هایی که کسر میزانشان را میدانید تمرین کنید)
    اما اگر دیدید که در هر ضرب یعنی جایی که ناخودآگاه پا میزنید میتوانید توالی 3 یا 6 تایی داشته باشید(یعنی بین هریکبار پا زدن شما میتوانید بصورت 1؛2؛3 بشمارید). در اینصورت شما میزانی با مخرج 8 دارید. بعد می بینید در هر میزان چند بار پا میزنید(ابتدا و انتهای میزان بر حسب توالی و تکرار ریتم مشخص است). اگر 2 بار پا زدید 6/8،اگر 3 بار پا زدید 9/8 و. اگر4 بار پا زدید.12/8 است. (باز برای تمرین روی آهنگ هایی که کسر میزانشان را میدانید تمرین کنید)


    نقل قول نوشته اصلی توسط mojtitaba تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوست عزیز خسته نباشید
    واقعا هم خسته نباشی عالی
    فوق العاده ای شما
    واقعا ازت تشکر میکنم

    فقط در رابطه با تشخیص دادن میزان یک آهنگم بشه توضیح بدی فوق العاده میشه
    مثلا چرا میگن آهنگ 24 ساعت بهرام 2/4 هستش
    اگه میشه از هرمیزان آهنگای معروفو معرفی کن و بگو چرا میگن اون میزانه


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۹ در ساعت 23:40

  4. 11 کاربر زیر از فرشاد علیزاده برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس یازدهم: آکوردهای معکوس (slash)

    گاهی اوقات برای اینجا هارمونی بهتر در آهنگ، ما یک یا چندتا از نت های آکورد رو یک اکتاو بالا یا پایین میبریم، که به این آکوردها آکوردهای معکوس میگیم.

    بعنوان مثال در تصویر زیر آکورد لا مینور (Am) رو داریم که از نت های A_C_E تشکیل شده، حالا نت E رو یک اکتاو میاریم پایین، نت های آکورد بصورت E_A_C میبینید، به این آکورد معکوس اول لامینور میگن که با Am/E نیز نمایش میدن.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 45


    حال اگر نت C نیز یک اکتاو پایین بیاریم، معکوس دوم بوجود میاد. نت های آکورد بصورت C_E_A میبینید، به این آکورد معکوس دوم لامینور میگن که با Am/C نیز نمایش میدن.

    در تصویر زیر معکوس دوم آکورد لامینور رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 46


    در تصویر زیر آکورد سل ماژور و معکوس های اول و دوم آن را میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 47


    تعداد کل آرای این پست : 12
    تعداد آرای مثبت : 12
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۳۱ در ساعت 14:28


  6. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس دوازدهم: تکرار نت های آکورد

    گاهی اوقات برای ایجاد هارمونی بهتر در آهنگ یک یا چندتا از نت های آکورد رو در اکتاو بالا یا پایین تکرار میکنیم.

    بعنوان مثال در تصویر زیر انواع آکوردهای می مینور (Em) رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 48


    با توجه به ملودی و فضای آهنگ و احساسی که میخوایم به آهنگ وارد کنیم در هر میزان یکی از این نوع آکوردها رو استفاده میکنیم.


    تعداد کل آرای این پست : 12
    تعداد آرای مثبت : 12
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۳۱ در ساعت 15:01


  7. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    از همه عزیزانی که آموزشهارو دنبال کردن تشکر میکنم، امیدوارم مفید بوده باشه
    تمام درسها به لطف دوست خوبم آقای یاسین اسدنژاد تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید پی دی اف شد و دوستان میتونن از لینکهای زیر دانلود کنن


    دانلود کتاب آموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک در نرم افزار اف ال استودیو

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید



    اگر سوالی در مورد آموزشها دارید همینجا بپرسید

    دوستان در نظر سنجی بالای صفحه هم شرکت کنید

    ممنون از همه عزیزان


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    ویرایش توسط mohsen_f_206 : ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ در ساعت 19:59
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ در ساعت 19:05


  8. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دوستان این ویدئو هم نحوه چیدن آکورد و خط بیس رو آموزش میده
    دانلودش ضرر نداره

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ در ساعت 23:14

  9. 11 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M sol تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام رفیق....ممنونم ازت تاپیک بسیار مفیدیه....من که اینا رو خودم با بد بختی یاد گرفته بودم ......بچه های تازه کار..... قدر زحمات این دوستمونو بدونید که این تاپیک دسته کم دوسال شما رو جلو میندازه.......
    فقط یه سوال دارم:
    چرا گام های مینور و ماژور تقریبا یکین....مثلا گام لا مینور همون دو ماژوره؟؟؟؟
    یا اصلا کلا بهم بگو فرقشون چیه؟؟؟؟؟
    سلام دوست عزیز
    درسته گام های ماژور و مینور نسبیشون نت های یکسان دارن ولی از روی حس و حال آهنگ میشه تشخیص داد که گام مینور هست یا ماژور
    همونطور که توی درس آکوردها توضیح دادم مهمترین آکوردهای هر گام روی درجه های اول، چهارم و پنجم تشکیل میشه که آکوردای اصلی هستن که توی آهنگ نسبت به بقیه آکوردا بیشتر استفاده میشن
    در گام های ماژور این 3 آکورد اصلی ماژور و در گام های مینور آکوردای اصلیش مینور هستن، پس طبیعتا این آکوردای اصلی حس آهنگ رو بوجود میارن که باعث میشه که بعنوان مثال گام دو ماژور و لا مینور با وجودی که نت های یکسانی دارن ولی از نظر احساس با هم تفاوت داشته باشن
    موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ در ساعت 16:19

  11. 6 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Mortal آواتار ها
    Mortal
    شماره کاربری
    14326
    مدیر بـازنشسته
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    مشهد
    3,503
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13998
    1,221
    سپاس از شما 14,341 بار در 2,795 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خسته نباشی آقا محسن عزیز.

    تو این پروژه از چند تا فایل میدی استفاده کردم.
    ب نظرتون آکورد هاش درست چیده دشه.چون من خودم یکم شک کردم.
    خوشحال میشم یه توضیح کوچولو بدید
    فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3



    Uplifting Trance Is More Than Music, Its A Way Of Life

    همه ی لینک های من
    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ در ساعت 17:59

  13. 3 کاربر زیر از Mortal برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط flsmylove2012 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خسته نباشی آقا محسن عزیز.

    تو این پروژه از چند تا فایل میدی استفاده کردم.
    ب نظرتون آکورد هاش درست چیده دشه.چون من خودم یکم شک کردم.
    خوشحال میشم یه توضیح کوچولو بدید
    سلام محمد جان
    سورستو بررسی کردم، بعضی آکوردا اشتباه بود و همچنین 2 تا از نت های ملودی هم اشتباه بود که تصحیح شد

    بفرمایید
    فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ در ساعت 21:31

  15. 6 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام
    امیدوار ام حال ِ شما خوب باشد .

    محمد ِ عزیز سورسی را برای بررسی و تصحیح قرار داده بود
    که محسن جان زحمت اش را کشیدند .
    صبر کردم تا نتیجه ی کار ِ او را ببینم تا بعد توضیحاتی را اضافه کنم به رسم ِ شاگردی . . .

    محسن جان می دانی نتیجه ی کار ِ تو چه شد ؟!
    تو از من هم محافظه کار تر هستی ! تکنیک ِ اثر را کلن از بین بردی .
    ضد ِ ضرب های هارمونیک را کاملن خنثی کردی و کار حالتی یک نواخت پیدا کرد .
    این خوب نیست برادر . نترس بگذار فضا خارج از ریتمی باشد که تو در ذهن ات پرورش داده ای و انتظار اش را داری .
    هر دوی شما خطا های پنجم و اکتاو ِ موازی در هارمونی داشته اید . که این خوب نیست باعث ِ خالی صدا دادن ِ بخش ِ هارمونی می شود .
    نکته ی بعد محسن جان برادر ، تغییری ست که در ملودی ِ محمد ایجاد کردی . . .
    در میزان ِ سوم خلاقیت ِ دیسونانس وجود داشت که تو باز هم به خاطر ِ محافظه کار بودن ات آن را تغییر دادی .
    در حالی که او از سی بمل به سل پریده بود و آکورد اش سی بمل ماژور بود
    تو از ر به لا پریده ای و آکورد ات ر مینور شده است . . .
    چرا این میزان ِ کار ِ محمد را آکورد ِ سل مینور هفت ( ملودی و هارمونی با هم ) در نظر نگرفتی ؟!
    با نت های سل / سی بمل / ر / فا
    این مگر بد بود ؟ سل که پایه هارمونی بود با پرشی تاکیدی در ملودی شنیده می شود . . .
    این مگر بد است ؟!
    برادر جان هیچ وقت ملودی و هارمونی را جدا از هم بررسی نکن . . .
    آن ها را مکمل و تکمیل کننده ی یک دیگر بدان . . .
    میزان ِ چهارم و به تناوب اش میزان ِ هشت را نگاه کن . . .
    دو آکورد اش به پشتوانه ی تغییر باس و سه بخش بالایی در جهت ِ مخالف ِ هم بسیار خوب صدا داده و
    باعث ِ از بین رفتن ِ خطای حرکت های هارمونیک ( در پیانو ) شده است .
    اما تو با تغییر اش به فا ماژور و حرکت ِ موازی و هم چهت در همه ی بخش ها باعث ِ یک نواخت شدن و خطای روند ِهارمونیک شده ای . . .

    به هر تقدیر هیچ وقت خلاقیت های هارمونیک و ملودیک یک هنرجو را از بین نبر . . .
    در آهنگسازی و هارمونی هیچ وقت شاگرد را به سمتی که خود ات می خواهی هدایت نکن
    بلکه کمک اش کن تا منظور اش را راحت تر بیان کند و کار اش نزدیک به آن چیزی بشود که در ذهن اش است .
    آن وقت تو هم بهتر می توانی مشکلات ِ کار اش را به او نشان دهی تا برطرف کند .
    سورس ِ تو ایرادی ندارد بلکه خیلی محافظه کارانه است و این خوب نیست . . . نترس . . . هر چه دوست داری بنویس .

    پی نوشت :
    محمد جان سورس ات ایرادی ندارد و هارمونی ها نیز مناسب هستند .
    به میزان ِ سوم هم شک نکن بلکه آن را آکورد ِ سل مینور هفت در نظر بگیر که از ترکیب ِ ملودی و هارمونی به دست می آید . . .
    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 11
    تعداد آرای مثبت : 11
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ در ساعت 22:59
    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ در ساعت 21:56

  17. 12 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۹, 10:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵, 16:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰, 16:30
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 12:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۴, 12:42

جستجو شده ها

تئوری موسیقی الکترونیک

تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

آموزش تئوری موسیقی الکترونیک

اشنایی با درجه های گام در پیانواموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری کاربردیتئوریموسیقی الکترونیکتدوریه موسیقی الکترونیک cubase.irمفاهیم کاربردی موسیقی الکترونیکاکورد ساسپندتئوری کاربردی cubase.irدرس آکوردهای لامینور بر روی ویاوناموزش موسیقی الکترونیک در خانه تئوری کاربردی موسیقیتئوری موسيقی الكترونيكفاصله زمانی نت ها در پیانو رولدانلود کتاب الکترونیکی هارمونی آنا باتروثتوضیح آکورد ساس به صورت شکل 4شرح گامهای مینور و ماژور پیانوتوضیح کامل کسر میزان در موسیقیاکوردساس susاموزش تعوری موسیقی الکترونیکاموزش موسيقي الكترونيك site:cubase.irﺗﺌﻮﺭﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏاموزش کامل تءوری موسیقی الکترونیکhttp:cubase.irthread30377تئوری-کاربردی-موسیقی-الکترونیک.htmlاموزش تئوری کاربردی موسیقیاموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیکدانلود اموزش تعوری موسیقی الکترونیک اموزش ضرب موسیقی در رول پیانوچه اکردایی زیر هست و چه اکوردایی بمدانلود کتاب تءوری موسیقی و اصول هارمونی حمید زاهدیpdfتئوری موسیقی site:cubase.irاکوردساس 2دانلود کتاب هارمونی کاربردی آنا باترورث ترجمه ورزندهآموزش تئوری کاربردی موسیقیدانلود رایگان آموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری موزیک الکترونیکگام های موسیقی الکترونیککاربرد الکترونیک در موسیقیتوضیح درموردعلامتهای تءوری موسیقی سنتیاصول موسیقی الکترونیککاربردی موسیقیتئوری موسیقی الکترونیک انجمن کیوبیستئوری الکترونیکكاربرد كيوبيس7دومینانت در موسیقیکاربردی موسیقی الکترونیکتئوری کاربدی موسیقی الکترونیکتئوری موسیقی الکتتیوریتعوری کار بردیشناخت نت ها روی کلاویه های پیانو و فاصله ی بین آنها و شناخت اکتاودرجات آکورد مینور در گامآکورد معکوستئوري کاربردي موسيقیتوری کاربردی موسیقی الکترونیکشکل نت های موسیقیعلامت نت موسیقیتیوری کاربردی موسیقی الکترونیکتئوریه کاربردیه موسیقیه الکترونیکاموزش تیوری موسیقی الکترونیکروی درجات گام ماژور چه آکورد هایی ساخته می شود؟روی درجات گام مینور چه آکورد هایی ساخته می شود؟کلمات کاربردی تئوری موسیقیآگورد ساسپنددرجه در تئوری موسیقی ﻓﺎﺻﻠﻪ ي ﻧﺖ (e) ﺗﺎ (g) آکوردهای ساسپندسورس کسر 24 cubase.ir به این صورت هست که فاصله ی بیت نت اول و دوم 2 پرده آکورد ساس 4 به صورت شکل توضیح کاملتیوری کاربردیآموزش موسیقی الکترونیکتئورییه موسیقی الکترونیک

تا این لحظه 1572 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست