کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: ارزیابی شما از آموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک؟

رأی دهندگان
126. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • عالی

    109 86.51%
  • خوب

    13 10.32%
  • متوسط

    3 2.38%
  • ضعیف

    1 0.79%
+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 19 نخستنخست 1 2 3 4 5 13 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 181

موضوع: تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

  1. Mortal آواتار ها
    Mortal
    شماره کاربری
    14326
    مدیر بـازنشسته
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    مشهد
    3,501
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13996
    1,221
    سپاس از شما 14,333 بار در 2,791 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مشکل اینجاس این ملودی و آکوردش میدی بودن.به هر حال ممنون.

    فقط یه سوالی که ذهنمو خیلی مشغول کرده محسن جان اسنه که تو این عکس قسمت هایی که با آبی دورشون خط کشیدم،احساس میکنم آکوردشون مشکل داره.
    چون روی نت ملودی توی هر میزان نیست.(یکم گیج شدی)
    مثلا تو میزان دوم،اولین نت ملودی روی می هستش ولی آکورد روی دو زده شده...

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2



    Uplifting Trance Is More Than Music, Its A Way Of Life

    همه ی لینک های من
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ در ساعت 22:30

  2. کاربران زیر از شما Mortal عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط flsmylove2012 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    مشکل اینجاس این ملودی و آکوردش میدی بودن.به هر حال ممنون.

    فقط یه سوالی که ذهنمو خیلی مشغول کرده محسن جان اسنه که تو این عکس قسمت هایی که با آبی دورشون خط کشیدم،احساس میکنم آکوردشون مشکل داره.
    چون روی نت ملودی توی هر میزان نیست.(یکم گیج شدی)
    مثلا تو میزان دوم،اولین نت ملودی روی می هستش ولی آکورد روی دو زده شده...

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    آکورد گذاری یه چیز سلیقه ای هست، مهم اینه که در هر میزان آکوردی بذاری که اون احساسی که مد نظرت هست رو بوجود بیاره (البته آکورد باید در چارچوب گام باشه)
    شما به 10 نفر بگید با حروف ( م ن ا س ی ) یه کلمه بسازن، هر 10 نفر کلمات متفاوتی میسازن
    شما یه ملودی به چندتا آهنگساز بدید هر کدام ممکنه آکوردایی که روی ملودی قرار دادن با بقیه متفاوت باشه، چون هر کدام احساسی متفاوت از ملودی گرفتن
    مهم اینه که سعی کنیم نت های آکورد جزء نت های ملودی باشه، مثلا توی میزان دوم آکورد لا مینور هست و نت های e رو که مشخص کردید در واقع جزئی از نت های آکورد هست (نت سوم آکورد) منتها توی 1 اکتاو بالاتر

    بازم سوالی بود در خدمتم


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ در ساعت 23:50

  5. 6 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. pouya babaei آواتار ها
    pouya babaei
    شماره کاربری
    40001
    کاربر پیـشرفته
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    889
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی718
    732
    سپاس از شما 632 بار در 406 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام محسن جان من دارم کتاب مفیدتو میخونم میخواستم ببینم من وقتی این کتابوتموم کننم چند درصد از تئوریه موسیقی یادمی گیرم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1

    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ در ساعت 23:55

  7. 2 کاربر زیر از pouya babaei برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ایران رپ تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام محسن جان من دارم کتاب مفیدتو میخونم میخواستم ببینم من وقتی این کتابوتموم کننم چند درصد از تئوریه موسیقی یادمی گیرم
    سلام دوست خوبم
    من سعی کردم مطالبی که مهمتر و یادگیریشون مشکل تره رو بیان کنم، بحث فاصله ها، گام ها و آکوردا
    خیلی مباحث دیگه وجود داره که توی کتابهای تئوری هست که من به اونا اشاره ای نکردم
    همین مباحثی که عرض کردم باز هم ادامه داره و بصورت پیشرفته تر توی کتابهای تئوری میتونید بخونید
    مهم اینجاست که الان شما بحث فاصله ها، گام ها و آکوردا رو از روی شکل و مفهومی یاد گرفتید و وقتی کتاب تئوری موسیقی رو باز میکنید ادامه مباحث رو خیلی راحت فرا میگیرید و گیج نمیشید


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    ویرایش توسط mohsen_f_206 : ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در ساعت 00:34
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در ساعت 00:07

  9. 4 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Mortal آواتار ها
    Mortal
    شماره کاربری
    14326
    مدیر بـازنشسته
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    مشهد
    3,501
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13996
    1,221
    سپاس از شما 14,333 بار در 2,791 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen_f_206 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    آکورد گذاری یه چیز سلیقه ای هست، مهم اینه که در هر میزان آکوردی بذاری که اون احساسی که مد نظرت هست رو بوجود بیاره (البته آکورد باید در چارچوب گام باشه)
    شما به 10 نفر بگید با حروف ( م ن ا س ی ) یه کلمه بسازن، هر 10 نفر کلمات متفاوتی میسازن
    شما یه ملودی به چندتا آهنگساز بدید هر کدام ممکنه آکوردایی که روی ملودی قرار دادن با بقیه متفاوت باشه، چون هر کدام احساسی متفاوت از ملودی گرفتن
    مهم اینه که سعی کنیم نت های آکورد جزء نت های ملودی باشه، مثلا توی میزان دوم آکورد لا مینور هست و نت های e رو که مشخص کردید در واقع جزئی از نت های آکورد هست (نت سوم آکورد) منتها توی 1 اکتاو بالاتر

    بازم سوالی بود در خدمتم
    پس این قوانین:
    آکوردای گام ماژور:
    درجه 1: ماژور
    درجه 2: مینور
    درجه 3: مینور
    درجه 4: ماژور
    درجه 5: ماژور
    درجه 6: مینور
    درجه 7: کاسته

    آکوردای گام مینور:
    درجه 1: مینور
    درجه 2: مینور
    درجه 3: ماژور
    درجه 4: مینور
    درجه 5: مینور
    درجه 6: ماژور
    درجه 7: ماژور

    میشه یه جاهایی زیر پا گذاشتشون؟!





    Uplifting Trance Is More Than Music, Its A Way Of Life

    همه ی لینک های من
    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در ساعت 00:14

  11. کاربران زیر از شما Mortal عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط flsmylove2012 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    پس این قوانین:
    آکوردای گام ماژور:
    درجه 1: ماژور
    درجه 2: مینور
    درجه 3: مینور
    درجه 4: ماژور
    درجه 5: ماژور
    درجه 6: مینور
    درجه 7: کاسته

    آکوردای گام مینور:
    درجه 1: مینور
    درجه 2: کاسته
    درجه 3: ماژور
    درجه 4: مینور
    درجه 5: مینور
    درجه 6: ماژور
    درجه 7: ماژور

    میشه یه جاهایی زیر پا گذاشتشون؟!
    درجه دوم گام مینور آکورد کاسته میگیره!

    در صورتی که بخوای آکوردهای ماژور یا مینور جایگزینشون کنی نمیشه تغییر بدی چون نت های آکورد فالش میشه
    ولی میشه از آکوردای 4 صدایی یا بیشتر هم استفاده کرد، در صورتی که فالش نشه
    بعنوان روی درجه اول، چهارم و پنجم گامهای ماژور و درجه های سوم، ششم و هفتم گامهای مینور میتونید آکورد 6 قرار بدید، هیچ مشکلی نیس


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در ساعت 00:28

  13. 2 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام
    امیدوار ام حال ِ شما خوب باشد .

    محمد ِ عزیز سورسی را برای بررسی و تصحیح قرار داده بود
    که محسن جان زحمت اش را کشیدند .
    صبر کردم تا نتیجه ی کار ِ او را ببینم تا بعد توضیحاتی را اضافه کنم به رسم ِ شاگردی . . .

    محسن جان می دانی نتیجه ی کار ِ تو چه شد ؟!
    تو از من هم محافظه کار تر هستی ! تکنیک ِ اثر را کلن از بین بردی .
    ضد ِ ضرب های هارمونیک را کاملن خنثی کردی و کار حالتی یک نواخت پیدا کرد .
    این خوب نیست برادر . نترس بگذار فضا خارج از ریتمی باشد که تو در ذهن ات پرورش داده ای و انتظار اش را داری .
    هر دوی شما خطا های پنجم و اکتاو ِ موازی در هارمونی داشته اید . که این خوب نیست باعث ِ خالی صدا دادن ِ بخش ِ هارمونی می شود .
    نکته ی بعد محسن جان برادر ، تغییری ست که در ملودی ِ محمد ایجاد کردی . . .
    در میزان ِ سوم خلاقیت ِ دیسونانس وجود داشت که تو باز هم به خاطر ِ محافظه کار بودن ات آن را تغییر دادی .
    در حالی که او از سی بمل به سل پریده بود و آکورد اش سی بمل ماژور بود
    تو از ر به لا پریده ای و آکورد ات ر مینور شده است . . .
    چرا این میزان ِ کار ِ محمد را آکورد ِ سل مینور هفت ( ملودی و هارمونی با هم ) در نظر نگرفتی ؟!
    با نت های سل / سی بمل / ر / فا
    این مگر بد بود ؟ سل که پایه هارمونی بود با پرشی تاکیدی در ملودی شنیده می شود . . .
    این مگر بد است ؟!
    برادر جان هیچ وقت ملودی و هارمونی را جدا از هم بررسی نکن . . .
    آن ها را مکمل و تکمیل کننده ی یک دیگر بدان . . .
    میزان ِ چهارم و به تناوب اش میزان ِ هشت را نگاه کن . . .
    دو آکورد اش به پشتوانه ی تغییر باس و سه بخش بالایی در جهت ِ مخالف ِ هم بسیار خوب صدا داده و
    باعث ِ از بین رفتن ِ خطای حرکت های هارمونیک ( در پیانو ) شده است .
    اما تو با تغییر اش به فا ماژور و حرکت ِ موازی و هم چهت در همه ی بخش ها باعث ِ یک نواخت شدن و خطای روند ِهارمونیک شده ای . . .

    به هر تقدیر هیچ وقت خلاقیت های هارمونیک و ملودیک یک هنرجو را از بین نبر . . .
    در آهنگسازی و هارمونی هیچ وقت شاگرد را به سمتی که خود ات می خواهی هدایت نکن
    بلکه کمک اش کن تا منظور اش را راحت تر بیان کند و کار اش نزدیک به آن چیزی بشود که در ذهن اش است .
    آن وقت تو هم بهتر می توانی مشکلات ِ کار اش را به او نشان دهی تا برطرف کند .
    سورس ِ تو ایرادی ندارد بلکه خیلی محافظه کارانه است و این خوب نیست . . . نترس . . . هر چه دوست داری بنویس .

    پی نوشت :
    محمد جان سورس ات ایرادی ندارد و هارمونی ها نیز مناسب هستند .
    به میزان ِ سوم هم شک نکن بلکه آن را آکورد ِ سل مینور هفت در نظر بگیر که از ترکیب ِ ملودی و هارمونی به دست می آید . . .
    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .
    ببخشید روشن جان من الان پست شمارو دیدم، چون شماره 20 بود و پست بعد رفت صفحه بعد ندیدم، عذر میخوام
    نمیدونم شاید حق با شما باشه، توی کارام خیلی جوانب احتیاط رو رعایت میکنم که میتونه خوب نباشه
    پست های شما همیشه یک کلاس آموزشی واسه ماست، ما فعلا داریم از شما یاد میگیریم و درس پس میدیم

    البته این موضوع از طرفی میشه به سلیقه هم ربط داد، من سورس محمد رو گوش کردم هارمونی به مذاقم خوش نیومد و این باعث شد که تغییرات بدم
    روشن جان شما استادید حالا که میگید خوب بوده حتما خوب بوده و ما مطیعیم
    سعی میکنم خودمو با اینجور هارمونیا بیشتر وفق بدم و از حالت محطاط بودن در بیام

    ممنون از توضیحات مفیدتون
    ما چاکریم


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در ساعت 01:10

  15. 3 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Mortal آواتار ها
    Mortal
    شماره کاربری
    14326
    مدیر بـازنشسته
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    مشهد
    3,501
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13996
    1,221
    سپاس از شما 14,333 بار در 2,791 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen_f_206 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درجه دوم گام مینور آکورد کاسته میگیره!

    در صورتی که بخوای آکوردهای ماژور یا مینور جایگزینشون کنی نمیشه تغییر بدی چون نت های آکورد فالش میشه
    ولی میشه از آکوردای 4 صدایی یا بیشتر هم استفاده کرد، در صورتی که فالش نشه
    بعنوان روی درجه اول، چهارم و پنجم گامهای ماژور و درجه های سوم، ششم و هفتم گامهای مینور میتونید آکورد 6 قرار بدید، هیچ مشکلی نیس
    خسته نباشی آقا محسن.
    از طرفی فرمودید که آکورد گذاری سلیقه ای ست.از طرفی گفتید که اگه قوانین بالا نادیده گرفته شن،نت های آکورد فالش میشن.
    من آکورد هارو ایندفعه خودم زدم،ولی با 4 صدا.از نظر خودم که فالش نیست و حس ملودی رو انتقال میده.باز شما خودت یه نگاهی بنداز بهش!

    در مورد جمله ی آخرت ی خورده بیشتر توضیح میدی؟!
    فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده





    Uplifting Trance Is More Than Music, Its A Way Of Life

    همه ی لینک های من
    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در ساعت 08:33

  17. 2 کاربر زیر از Mortal برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط flsmylove2012 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خسته نباشی آقا محسن.
    از طرفی فرمودید که آکورد گذاری سلیقه ای ست.از طرفی گفتید که اگه قوانین بالا نادیده گرفته شن،نت های آکورد فالش میشن.
    من آکورد هارو ایندفعه خودم زدم،ولی با 4 صدا.از نظر خودم که فالش نیست و حس ملودی رو انتقال میده.باز شما خودت یه نگاهی بنداز بهش!

    در مورد جمله ی آخرت ی خورده بیشتر توضیح میدی؟!
    سلامت باشی محمد جان
    درسته آکورد گذاری سلیقه ای هست ولی در چارچوب گام
    یه مثال میزنم، شما یه طرحی رو به 10 نفر میدید و بهشون میگید که فقط میتونید با رنگهای سبز، قرمز و زرد این طرح رو رنگ آمیزی کنید، هر کدام یه نقاشی متفاوتی بهتون تحویل میده

    هر گام 7 تا آکورد به شما میده و شما میتونید از این آکوردا استفاده کنید، ممکنه ترتیب یا توالی آکوردایی که شما استفاده کردید با کسی دیگه متفاوت باشه ( همون 7 تا آکورد هست ولی با ترتیبای متفاوت)
    من روی این ملودی یه ترتیب آکورد گذاشتم و شما یه ترتیب دیگه

    توی سورسی که گذاشتید همه ی آکوردا 3 صدایی هستن(به جز میزان دوم)، درسته از 4 تا نت تشکیل شدن ولی آکورد 3 صدایی هستن که یکی از نتهاشون توی اکتاو دیگه تکرار شده، حالا بررسی میکنیم

    توی میزان اول آکورد ر مینور معکوس، میزان سوم آکورد لا دیز ماژور و میزان چهارم آکورد فا ماژور
    میزان دوم آکوردی استفاده کردید که برای من ناشناخته هست، آکوردی با نت های می، فا، سل و لا دیز
    راستش من همچین آکوردی رو نمیشناسم، شاید شما اشتباه کردید توی این آکورد، توی آکوردای پیانورول اف ال هم هرچی گشتم همچین آکوردی ندیدم

    آکورداتون به جز میزان دوم و بالطبع میزان ششم درست بود، در مورد این دو میزان با احتیاط واجب میگم که اشتباست، چون آکوردی نداریم که فاصله ی بین دو نتش نیم پرده باشه (نت می و فا) شاید تازه کشف شده باشه من خبر ندارم!

    از آقای جعفر زاده میخوام در این مورد نظر بدن

    موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در ساعت 12:55

  19. 3 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط flsmylove2012 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    در مورد جمله ی آخرت ی خورده بیشتر توضیح میدی؟!
    به جز آکوردای ماژور، مینور، افزوده و کاسته آکوردای دیگه ای هم هستن که میتونیم استفاده کنیم، آکوردای 6 ، 7 ، 9 ، 11 ، 13
    هرکدام از اینها باز مشتقاتی دارن و با هم ترکیب میشن و آکوردای جدیدی میسازن
    توی پیانو رول اف ال به اون قسمتی که مشخص کردم برید انواع و اقسام آکوردا و گامهارو داره که برای یادگیری مفیده

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در ساعت 13:16

  21. 5 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۹, 10:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵, 16:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰, 16:30
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 12:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۴, 12:42

جستجو شده ها

تئوری موسیقی الکترونیک

تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

آموزش تئوری موسیقی الکترونیک

اموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری کاربردیموسیقی الکترونیکتئوریمفاهیم کاربردی موسیقی الکترونیکاکورد ساسپندتئوری کاربردی cubase.irدرس آکوردهای لامینور بر روی ویاونتئوری کاربردی موسیقیاموزش موسیقی الکترونیک در خانه تئوری موسيقی الكترونيكتدوریه موسیقی الکترونیک cubase.irاموزش تعوری موسیقی الکترونیکاکوردساس susاموزش موسيقي الكترونيك site:cubase.irتوضیح کامل کسر میزان در موسیقیﺗﺌﻮﺭﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏشرح گامهای مینور و ماژور پیانواموزش کامل تءوری موسیقی الکترونیکتیوری کاربردی موسیقی الکترونیکآکوردهای ساسپندhttp:cubase.irthread30377تئوری-کاربردی-موسیقی-الکترونیک.htmlاموزش تئوری کاربردی موسیقیاموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیکتئورییه موسیقی الکترونیکدانلود اموزش تعوری موسیقی الکترونیکدانلود کتاب الکترونیکی هارمونی آنا باتروثچه اکردایی زیر هست و چه اکوردایی بمدانلود کتاب تءوری موسیقی و اصول هارمونی حمید زاهدیpdfاکوردساس 2دانلود کتاب هارمونی کاربردی آنا باترورث ترجمه ورزندهآموزش تئوری کاربردی موسیقیتوضیح درموردعلامتهای تءوری موسیقی سنتی اموزش ضرب موسیقی در رول پیانواصول موسیقی الکترونیککاربرد الکترونیک در موسیقیگام های موسیقی الکترونیکتئوری موزیک الکترونیکدانلود رایگان آموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری موسیقی الکترونیک انجمن کیوبیسعلامت نت موسیقیشکل نت های موسیقیتوری کاربردی موسیقی الکترونیکتئوري کاربردي موسيقیآکورد معکوسدرجات آکورد مینور در گامشناخت نت ها روی کلاویه های پیانو و فاصله ی بین آنها و شناخت اکتاوکاربردی موسیقیتیوریتئوری موسیقی الکتتئوری کاربدی موسیقی الکترونیککاربردی موسیقی الکترونیکدومینانت در موسیقیكاربرد كيوبيس7تئوری الکترونیکآموزش موسیقی الکترونیکتعوری کار بردیتئوریه کاربردیه موسیقیه الکترونیکاموزش تیوری موسیقی الکترونیکروی درجات گام ماژور چه آکورد هایی ساخته می شود؟روی درجات گام مینور چه آکورد هایی ساخته می شود؟کلمات کاربردی تئوری موسیقیآگورد ساسپنددرجه در تئوری موسیقی ﻓﺎﺻﻠﻪ ي ﻧﺖ (e) ﺗﺎ (g) به این صورت هست که فاصله ی بیت نت اول و دوم 2 پرده سورس کسر 24 cubase.irتوضیح آکورد ساس به صورت شکل 4آکورد ساس 4 به صورت شکل توضیح کاملتیوری کاربردی

تا این لحظه 1548 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی