کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: ارزیابی شما از آموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک؟

رأی دهندگان
127. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • عالی

    110 86.61%
  • خوب

    13 10.24%
  • متوسط

    3 2.36%
  • ضعیف

    1 0.79%
+ پاسخ به موضوع
صفحه 8 از 19 نخستنخست ... 6 7 8 9 10 18 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 181

موضوع: تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

  1. amintbz آواتار ها
    amintbz
    شماره کاربری
    654
    کاربر تازه وارد
    خرداد /۱۳۹۰
    تبریز
    5
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    48
    سپاس از شما 4 بار در 3 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    خیلی وقت بود می خواستم از عوامل این سایت تشکر کنم,ولی خوب با توجه به قوانبن نمی شد. الان که سوالی برام پیش اومده بود گفتم فرصت و غنیمت بشمرم.
    اول از همه از کسانی تو این پیج زحمت می کشن واقعا تشکر می کنم (از مدیران و مسیولین که این سایت مفید رو راه انداختن و نظم و مرتب بودنش رو زیر نظر دارن و دوستانی که جواب سوال هارو می دن و تمام اعضا و عوامل پشت صحنه و... )
    یه تشکر ویژه و خاص هم از آقای روشن دارم که خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم. به خصوص لحن شیوا و صریحشون که باعث شد مطالب جسته و گریخته ای که از تئوری می دونستم و مدام فکرم مشغوله یه تیکه کردن این مباحث بود با خوندن مطالب و جوابای ایشون به سوالات اعضا این اتفاق بیفته.
    البته از مطالب دوستان دیگه مثل آقا محسن که این تاپیک رو راه انداختن و آموزش مفیدی ارایه دادن هم استفاده کردم.
    ببخشید اگر صحبت طولانی شد,ولی وظیفه ی خودم می دونستم رسم ادب و شاگردیرو به جا بیارم. شاید اگه تشکر کردن در این حدشم خلاف بود هیچ وقت سوالیم نمی پرسیدم...
    و اما سوالم
    تو کتاب تئوری آقای پورتراب در قسمت آکوردای نه ام نوشته : معکوس چهارم این آکورد مورد استفاده قرار نمی گیره چون نت نهمِ آکورد بایستی در باس قرار بگیرد و این عمل از نظر اصولی صحیح نیست.
    حالا می خوام بدونم اولا, آیا این معکوس واقعا هیچوقت و تحت هیچ شرایطی استفاده نمی شه؟!
    دوما, این حالت کدوم اصول رو نقض می کنه که باعث میشه این معکوس استفاده نشه؟
    سوال دیگه هم این بود که تو آکوردای نهم و یازدهم و سیزدهم که 5, 6 و 7 صدایی هستن,برا حذف صداها آیا قانونی وجود داره یا باز به حس و تجربه بر میگرده؟ (البته تو کتاب به 2 روش اشاره شده که یکی حذف سوم ها در آکورد یازدهم و سیزدهم و روش دیگه حذف پنجم و یازدهم در آکورد سیزدهم نمایان هست) ولی خوب بعضی وقتا لازم می شه بیشتر از یکی دوتا صدا حذف بشه و شخصیت آکورد هم حفظ بشه.
    البته می دونم این بحث به موسیقی الکترونیک زیاد ربط نداره,ولی چون دیدم پر بازدیده و به تئوری مربوط می شه اینجا مطرح کردم.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #71 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 12:27

  2. 2 کاربر زیر از amintbz برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amintbz تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام
    خیلی وقت بود می خواستم از عوامل این سایت تشکر کنم,ولی خوب با توجه به قوانبن نمی شد. الان که سوالی برام پیش اومده بود گفتم فرصت و غنیمت بشمرم.
    اول از همه از کسانی تو این پیج زحمت می کشن واقعا تشکر می کنم (از مدیران و مسیولین که این سایت مفید رو راه انداختن و نظم و مرتب بودنش رو زیر نظر دارن و دوستانی که جواب سوال هارو می دن و تمام اعضا و عوامل پشت صحنه و... )
    یه تشکر ویژه و خاص هم از آقای روشن دارم که خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم. به خصوص لحن شیوا و صریحشون که باعث شد مطالب جسته و گریخته ای که از تئوری می دونستم و مدام فکرم مشغوله یه تیکه کردن این مباحث بود با خوندن مطالب و جوابای ایشون به سوالات اعضا این اتفاق بیفته.
    البته از مطالب دوستان دیگه مثل آقا محسن که این تاپیک رو راه انداختن و آموزش مفیدی ارایه دادن هم استفاده کردم.
    ببخشید اگر صحبت طولانی شد,ولی وظیفه ی خودم می دونستم رسم ادب و شاگردیرو به جا بیارم. شاید اگه تشکر کردن در این حدشم خلاف بود هیچ وقت سوالیم نمی پرسیدم...
    و اما سوالم
    تو کتاب تئوری آقای پورتراب در قسمت آکوردای نه ام نوشته : معکوس چهارم این آکورد مورد استفاده قرار نمی گیره چون نت نهمِ آکورد بایستی در باس قرار بگیرد و این عمل از نظر اصولی صحیح نیست.
    حالا می خوام بدونم اولا, آیا این معکوس واقعا هیچوقت و تحت هیچ شرایطی استفاده نمی شه؟!
    دوما, این حالت کدوم اصول رو نقض می کنه که باعث میشه این معکوس استفاده نشه؟
    سوال دیگه هم این بود که تو آکوردای نهم و یازدهم و سیزدهم که 5, 6 و 7 صدایی هستن,برا حذف صداها آیا قانونی وجود داره یا باز به حس و تجربه بر میگرده؟ (البته تو کتاب به 2 روش اشاره شده که یکی حذف سوم ها در آکورد یازدهم و سیزدهم و روش دیگه حذف پنجم و یازدهم در آکورد سیزدهم نمایان هست) ولی خوب بعضی وقتا لازم می شه بیشتر از یکی دوتا صدا حذف بشه و شخصیت آکورد هم حفظ بشه.
    البته می دونم این بحث به موسیقی الکترونیک زیاد ربط نداره,ولی چون دیدم پر بازدیده و به تئوری مربوط می شه اینجا مطرح کردم.

    عرض ِ ادب و احترام عزیز ِ دل ام .
    بنده ی حقیر و سایر مدیران ِ بزرگوار ِ انجمن فقط انجام ِ وظیفه می کنیم . . .
    کار ِ دیگری نیز یاد نگرفته ایم .
    ما نیز از شما سپاس گزار ایم برای این همه مهربانی و بزرگواری اتان .
    امید که باعث ِ رضایت ِ خاطر ِ شما باشیم با انجام ِ وظیفه ی خویش .
    اما بپردازیم به سوالات اتان . . .

    تو کتاب تئوری آقای پورتراب در قسمت آکوردای نه ام نوشته : معکوس چهارم این آکورد مورد استفاده قرار نمی گیره چون نت نهمِ آکورد بایستی در باس قرار بگیرد و این عمل از نظر اصولی صحیح نیست.
    حالا می خوام بدونم اولا, آیا این معکوس واقعا هیچوقت و تحت هیچ شرایطی استفاده نمی شه؟!


    البته که استفاده می شود اما در موسیقی ِ شخصی و کاملن سلیقه ای ِ یک آهنگساز نه در موسیقی ها و تمرین های آکادمیک و آموزشی .
    از منظر ِ آکادمیک خطاهای مختلفی به آن وارد است که در درس ِ هارمونی همه ی آن به تفصیل و تفسیر بیان شده است .

    دوما, این حالت کدوم اصول رو نقض می کنه که باعث میشه این معکوس استفاده نشه؟

    مهم ترین اصل ِ موسیقی یعنی زیبایی را . . .
    که یکی از شرایط ِ این زیبایی ، وضوح و شفافیت ِ صدا ها و هم چنین فشرده گی ِ کم تر ِ نت ها در بخش ِ باس است آن هم به شکل ِ دیسونانس یا نا خوش آیند .
    اجازه بده برای ات یک مثال بزنم . . .
    آکرود ِ دو ماژور 9 را در نظر بگیر که از نت های دو / می / سل / سی / ر / تشکیل شده است .
    اگر ما بخواهیم فاصله ی نهم ِ آکورد یعنی نت ِ ر را در باس قرار بدهیم چه چیزی خواهیم داشت ؟
    ر نسبت به می : فاصله ی دوم و نا خوش آیند
    ر نسبت به سل : فاصله ی چهارم و خوش آیند / ناخوش آیند ِ مشترک
    ر نسبت به سی : فاصله ی شش ام و خوش آیند
    ر نسبت به دو : فاصله ی هفت ام و نا خوش آیند .
    عملن در یک آکورد ِ پنج صدایی ، چهار صدای اش نا خوش آیند بودند !
    می دانید برای حلِ این دیسونانس ما چه قدر خطاهای هارمونیک خواهیم داشت ؟!
    اصلن همان بهتر که استفاده نشود ! چون منجر به کلی حرکات ِ کاسته و افزوده و دوم و پنجم و هفتم و اکتاو ِ موازی می شود . . .
    پس منطقی نیست . . . سری که درد نمی کند دستمال نمی بندند !

    سوال دیگه هم این بود که تو آکوردای نهم و یازدهم و سیزدهم که 5, 6 و 7 صدایی هستن,برا حذف صداها آیا قانونی وجود داره یا باز به حس و تجربه بر میگرده؟ (البته تو کتاب به 2 روش اشاره شده که یکی حذف سوم ها در آکورد یازدهم و سیزدهم و روش دیگه حذف پنجم و یازدهم در آکورد سیزدهم نمایان هست) ولی خوب بعضی وقتا لازم می شه بیشتر از یکی دوتا صدا حذف بشه و شخصیت آکورد هم حفظ بشه.


    خب مشخص است که یک قانونی وجود دارد . . . آن هم حذف ِ صدا هایی که در ( شخصیت ِ آکورد ) یا تاثیر گذار نیستند یا اولویت ِ مهم بودن اشان ضعیف تر است .
    مثلن مظلوم ترین عضو ِ این روند درجه ی پنجم ِ آکورد است که تا نتی قرار است اضافه شود آن را حذف می کنند !
    به ندرت پیش می آید درجه ی سوم ِ آکورد را حذف کنند چون مشخص کننده ی ماژور یا مینور بودن ِ آکورد است و هم چنین اگر آکورد نمایان باشد
    درجه ی سوم ، محسوس ِ گام است که باید بر روی تنیک حل شود . . .در نتیجه خیلی احتمال ِ حذف اش کم است . . . خیلی . . .

    دقت کنید که وقتی می گوییم مثلن در یک آکورد سیزده فواصل 9 و یا 11 حذف می شوند ؛ در واقع منظور از حذف بیشتر ( تاخیر ) است .
    یعنی هم زمان شنیده نمی شود اما در روند و ادامه ی کار حضور ِ خود اش را اعلام می کند . ( تاکید می کنم : معمولن این گونه است )
    ببینید ! در موسیقی ِ شخصی ِ خود اتان شما هر کاری که دل اتان بخواهد می توانید انجام دهید .
    ( اگر علوم ِ آهنگسازی را نیز فرا گرفته باشید ، برای هر خطایی نیز می توانید یک دلیل و عذر ِ موجه بیاورید )
    پس اگر مجبور شدید در یک آکورد ِ مثلن 7 صدایی حتی 4 صدا را حذف کنید باز نگران نشوید . . .اما برای اش دلیل بیاورید و توضیح بدهید .
    هم چنین اگر اصرار به استفاده از این گونه آکورد ها دارید حتمن تکنیک ِ تاخیر و حل را فرا بگیربد که در کتاب های هارمونی به خوبی آموزش داده شده است .

    همواره شاد و آرام باش .
    ارادتمند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 17:11
    #72 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 16:31

  5. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. amintbz آواتار ها
    amintbz
    شماره کاربری
    654
    کاربر تازه وارد
    خرداد /۱۳۹۰
    تبریز
    5
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    48
    سپاس از شما 4 بار در 3 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    بازم ممنون از جواب جامعتون.
    بله خوب موافقم که نباید سوم حذف بشه,ولی نمی دونم چرا تو کتاب این کارو کرده.

    به گفته ی خودتون بعد از تموم کردن تیوری پور تراب (و البته تمام آموزش های سایت) الان کتاب هارمونی کاربردی رو شروع کردم. البته تو این راه از استاد پیانوم هم کمک می گیرم,ولی بعضی وقتا خیلی سطح بالا جواب میده,منم روم نمی شه بگم نفهمیدم برا همین فک کنم باز مزاحمتون میشم
    تصاویر کوچک فایل پیوست تصاویر کوچک فایل پیوست dsc00022.jpg   dsc00023.jpg  


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #73 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 17:17

  7. کاربران زیر از شما amintbz عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amintbz تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بازم ممنون از جواب جامعتون.
    بله خوب موافقم که نباید سوم حذف بشه,ولی نمی دونم چرا تو کتاب این کارو کرده.

    به گفته ی خودتون بعد از تموم کردن تیوری پور تراب (و البته تمام آموزش های سایت) الان کتاب هارمونی کاربردی رو شروع کردم. البته تو این راه از استاد پیانوم هم کمک می گیرم,ولی بعضی وقتا خیلی سطح بالا جواب میده,منم روم نمی شه بگم نفهمیدم

    عرض ِ ادب و احترامی دوباره .

    کتاب ِ هارمونی ِ کاربردی نوشته ی آقای روشن روان ؟ کتاب ِ بسیار عظیمی ست سه جلد کم نیست به هر حال . . .
    اما در رابطه با دو عکسی که قرار دادی . زحمت کشیدی عزیز ِ دل ام . می توانستم مستقیم به کتاب نگاه کنم اما زحت ام را کم کردی
    سپاس از لطف ات .
    در این باره برای ات توضیح می دهم
    ببین ! گفته است مثلن آکورد ِ درجه ی دوم ِ گام ِ ماژور که مینور است که در مثال ر مینور هفت است .
    اگر روی درجه ی پنجم ِ گام قرار بگیرد ، تشکیل ِ آکورد ِ 11 می دهد و شش صدایی ست و فاصله ی سوم اش حذف است .
    این جا باید توضیح بدهم :
    دقت کن گفته : آکورد ِ فرضن ر مینور هفت به فاصله ی پنجم بر روی درجه نمایان یعنی نت ِ سل قرار بگیرد . . .
    نگفته : آکورد ِ ر مینور بر روی آکورد ِ سل ماژور . . . .
    در این جا تو باید نت ِ سل را نت ِ پدال ِ هارمونی در نظر بگیری نه نتی که همه ی درجات را بر روی آن سوار کنی .
    آقای پورتراب این فرض را در نظر گرفته که شما بعد از مطالعه ی این مبحث ِ مهم به سراغ ِ هارمونی می روید
    در نتیجه دیگر توضیحی در مورد ِ نت ِ پدال نداده است . چون هم طولانی می شد هم وارد ِ درس ِ هارمونی می شد که جای آن در تئوری نیست .
    در مورد ِ مثال های دیگر نیز همین مطلب صدق می کند . . .

    هماوره شاد و آرام باش .
    ارادتمند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #74 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 17:30

  9. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. amintbz آواتار ها
    amintbz
    شماره کاربری
    654
    کاربر تازه وارد
    خرداد /۱۳۹۰
    تبریز
    5
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    48
    سپاس از شما 4 بار در 3 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مرسی متوجه شدم کاش حد اقل اسم آکوردشو می نوشت,چون اکثر مثالای کتاب رو دو ماژور یا لا مینوره منم اینو دو ماژور می گرفتم.
    ولی تو اون یکی مثالا اینطوری نیستا, نت سوم تنیک (نت می در گام دو ماژور) رو حذف کرده...
    نه آ قا اونو حالا حالاها زوده بخونم, هارمونی کاربردی آنا باتروث البته بعلاوه ی اصول هارمونی (هوموفونی - پلیفونی) حمید زاهدی.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ویرایش توسط amintbz : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 17:59
    #75 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 17:40

  11. کاربران زیر از شما amintbz عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Mahyaar آواتار ها
    Mahyaar
    شماره کاربری
    41056
    کاربر فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    152
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی144
    552
    سپاس از شما 118 بار در 73 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    درود بر شما
    راستش من هنوز آموزش ها رو نخوندم ولی یه نگاهی انداختم هویدا بود تلاش فراوانی کردی برای اینکار
    ای کاش همه ی هنرمندها مانند شما به آموزش میپرداختند
    به راستی سپاس گزارم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #76 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ در ساعت 20:46

  13. psad73 آواتار ها
    psad73
    شماره کاربری
    51380
    کاربر پیـشرفته
    شهریور /۱۳۹۲
    560
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1204
    2,299
    سپاس از شما 991 بار در 314 پست
    Follows
    0
    Following
    3

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mahyaar تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر شما
    راستش من هنوز آموزش ها رو نخوندم ولی یه نگاهی انداختم هویدا بود تلاش فراوانی کردی برای اینکار
    ای کاش همه ی هنرمندها مانند شما به آموزش میپرداختند
    به راستی سپاس گزارم
    سلام میتونید نسخه ی pdf رو از پست شصت دانلود کنید وراحت مطالعه کنید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #77 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ در ساعت 20:53

  14. کاربران زیر از شما psad73 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. Ali Khorshidi آواتار ها
    Ali Khorshidi
    شماره کاربری
    21823
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    362
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی103
    1
    سپاس از شما 149 بار در 86 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خسته نباشید و ممنون از آموزش ها

    من آموزش هارو مطالعه کردم و اونارو فهمیدم فقط چیزی که برام گنگ هستش اینه که توی یک آهنگ( بیت ) چه قسمت هاییش به این آموزش ها مربوط میشه؟همینطور نحوه کنار هم قرار گرفتن این عناصر( متلا آکورد و ملودی اصلی یا زیر ملودی و...) چطور هست؟؟


    #78 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ در ساعت 00:13

  16. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mahyaar تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر شما
    راستش من هنوز آموزش ها رو نخوندم ولی یه نگاهی انداختم هویدا بود تلاش فراوانی کردی برای اینکار
    ای کاش همه ی هنرمندها مانند شما به آموزش میپرداختند
    به راستی سپاس گزارم
    سلام دوست عزیز
    ممنون از نظرتون، لطف دارید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #79 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ در ساعت 01:40

  17. کاربران زیر از شما mohsen_f_206 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط inkare تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خسته نباشید و ممنون از آموزش ها

    من آموزش هارو مطالعه کردم و اونارو فهمیدم فقط چیزی که برام گنگ هستش اینه که توی یک آهنگ( بیت ) چه قسمت هاییش به این آموزش ها مربوط میشه؟همینطور نحوه کنار هم قرار گرفتن این عناصر( متلا آکورد و ملودی اصلی یا زیر ملودی و...) چطور هست؟؟
    سلام دوست گرامی
    کلا همه قسمتهای موسیقی بر اساس همین تئوری موسیقی ساخته میشه
    استفاده از آکوردها بستگی به فضای کار و سلیقه آهنگساز داره
    موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #80 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ در ساعت 01:43

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۹, 10:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵, 16:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰, 16:30
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 12:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۴, 12:42

جستجو شده ها

تئوری موسیقی الکترونیک

تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

آموزش تئوری موسیقی الکترونیک

اشنایی با درجه های گام در پیانواموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری کاربردیتئوریموسیقی الکترونیکتدوریه موسیقی الکترونیک cubase.irمفاهیم کاربردی موسیقی الکترونیکاکورد ساسپندتئوری کاربردی cubase.irدرس آکوردهای لامینور بر روی ویاوناموزش موسیقی الکترونیک در خانه تئوری کاربردی موسیقیتئوری موسيقی الكترونيكفاصله زمانی نت ها در پیانو رولدانلود کتاب الکترونیکی هارمونی آنا باتروثتوضیح آکورد ساس به صورت شکل 4شرح گامهای مینور و ماژور پیانوتوضیح کامل کسر میزان در موسیقیاکوردساس susاموزش تعوری موسیقی الکترونیکاموزش موسيقي الكترونيك site:cubase.irﺗﺌﻮﺭﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏاموزش کامل تءوری موسیقی الکترونیکhttp:cubase.irthread30377تئوری-کاربردی-موسیقی-الکترونیک.htmlاموزش تئوری کاربردی موسیقیاموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیکدانلود اموزش تعوری موسیقی الکترونیک اموزش ضرب موسیقی در رول پیانوچه اکردایی زیر هست و چه اکوردایی بمدانلود کتاب تءوری موسیقی و اصول هارمونی حمید زاهدیpdfتئوری موسیقی site:cubase.irاکوردساس 2دانلود کتاب هارمونی کاربردی آنا باترورث ترجمه ورزندهآموزش تئوری کاربردی موسیقیدانلود رایگان آموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری موزیک الکترونیکگام های موسیقی الکترونیککاربرد الکترونیک در موسیقیتوضیح درموردعلامتهای تءوری موسیقی سنتیاصول موسیقی الکترونیککاربردی موسیقیتئوری موسیقی الکترونیک انجمن کیوبیستئوری الکترونیکكاربرد كيوبيس7دومینانت در موسیقیکاربردی موسیقی الکترونیکتئوری کاربدی موسیقی الکترونیکتئوری موسیقی الکتتیوریتعوری کار بردیشناخت نت ها روی کلاویه های پیانو و فاصله ی بین آنها و شناخت اکتاودرجات آکورد مینور در گامآکورد معکوستئوري کاربردي موسيقیتوری کاربردی موسیقی الکترونیکشکل نت های موسیقیعلامت نت موسیقیتیوری کاربردی موسیقی الکترونیکتئوریه کاربردیه موسیقیه الکترونیکاموزش تیوری موسیقی الکترونیکروی درجات گام ماژور چه آکورد هایی ساخته می شود؟روی درجات گام مینور چه آکورد هایی ساخته می شود؟کلمات کاربردی تئوری موسیقیآگورد ساسپنددرجه در تئوری موسیقی ﻓﺎﺻﻠﻪ ي ﻧﺖ (e) ﺗﺎ (g) آکوردهای ساسپندسورس کسر 24 cubase.ir به این صورت هست که فاصله ی بیت نت اول و دوم 2 پرده آکورد ساس 4 به صورت شکل توضیح کاملتیوری کاربردیآموزش موسیقی الکترونیکتئورییه موسیقی الکترونیک

تا این لحظه 1570 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست