کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: ارزیابی شما از آموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک؟

رأی دهندگان
126. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • عالی

    109 86.51%
  • خوب

    13 10.32%
  • متوسط

    3 2.38%
  • ضعیف

    1 0.79%
+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 19 1 2 3 11 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 181

موضوع: تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

  1. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    Post تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

    با عرض سلام خدمت دوستان عزیز
    توی این آموزش قصد دارم که تئوری موسیقی رو به صورت متفاوت با اون چیزی که هست آموزش بدم. خیلی از دوستانی که تازه موسیقی رو شروع میکنن در یادگیری تئوری موسیقی دچار مشکل میشن و با توجه به اینکه موسیقی در درون نرم افزار تولید میشه من در این آموزش قصد دارم که تئوری رو در درون خود نرم افزار (FL Studio) آموزش بدم. در این آموزش سعیم بر این است که تئوری رو از صفر شروع کنم و آموزشها کاملا ساده و روان همراه با شکل باشه که دوستان متوجه موضوع بشن.

    دوستان عزیز لطف کنید توی این تاپیک هیچگونه پستی نذارید تا مطالب آموزشی جامعیت و یکپارچگی خودشو حفظ کنه، ممنون


    تعداد کل آرای این پست : 40
    تعداد آرای مثبت : 40
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ در ساعت 19:37


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس اول: شناخت نت ها روی کلاویه های پیانو و فاصله ی بین آنها و شناخت اکتاو

    ما توی موسیقی 12 تا نت داریم که 7 تای آنها اصلی که با رنگ سفید و 5 تا نت فرعی که با رنگ مشکی توی تصویر زیر نشان داده است

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 1

    هر کدام از این نتها اسم خاصی دارن که از سمت چپ به راست نامگذاری میشه که در شکل زیر نشان داده شده است:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 2

    نام فارسی نت ها با رنگ قهوه ای و نام استاندارد نت ها که درون نرم افزارها هم با همین نام شناخته میشن با رنگ مشکی مشخص شده است.
    هرچه از سمت راست به چپ حرکت کنیم صدا بم تر و هرچه از چپ به راست حرکت کنیم صدا زیرتر میشود. پس در تصویر شماره 2 بم ترین صدا متعلق به نت C و زیرترین صدا متعلق به نت B است.

    فاصله:
    اختلاف زیر و بمی بین دو نت را فاصله آن دو نت میگویند. در اینجا واحد فاصله، پرده هست.

    در پیانو فاصله ی بین دو کلاویه متوالی نیم پرده است،
    بعنوان مثال در تصویر 2 فاصله ی بین نت دو (C) و نت دو دیز (C#) نیم پرده هست، و همچنین فاصله ی بین نت های دو دیز تا ر/ ر تا ر دیز/ ر دیز تا می/ می تا فا/ فا تا فا دیز/ فا دیز تا سل/ سل تا سل دیز/ سل دیز تا لا/ لا تا لا دیز/ لا دیز تا سی نیم پرده هست.

    خب حالا فاصله ی بین نت های دو (C) تا ر (D) چقدر هست؟
    این فاصله از 2 تا نیم پرده تشکیل شده (نیم پرده بین دو تا دو دیز/ نیم پرده بین دو دیز تا ر) پس فاصله ی بین نت های دو تا ر 1 پرده هست.

    بعنوان مثال:
    مثلا فاصله ی نت می (E) تا نت سل (G) 1.5 پرده هست.
    فاصله ی نت فا (F) تا نت لا (A) 2 پرده هست.
    فاصله ی نت ر دیز (D#) تا نت سل دیز (G#) 2.5 پرده هست.
    فاصله ی نت فا (F) تا نت سی (B) 3 پرده هست.

    همانطور که در تصویر 2 دیدین کلاویه های مشکی پیانو دارای 2 اسم هستن،
    بعنوان مثال کلاویه مشکی که بین نت های دو (C) و ر (D) قرار داره هم با اسم دو دیز (C#) و هم با اسم ر بمل (Db) شناخته میشه.
    علامت دیز (#) اگر جلوی نام هر نتی بیاد اون نت نیم پرده زیرتر و همچنین اگر علامت بمل (b) جلوی هر نتی بیاد اون نت نیم پرده بم تر میشه.

    اکتاو:
    تصویر شماره 2 یک اکتاو از پیانو رو نشون میده. اگه بعد از نت سی (B) دوباره نت دو (C) و بقیه نت ها رو پشت سر هم تکرار کنیم اکتاوهای بعدی تشکیل میشن. در تصویر زیر اکتاوها رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 3

    همونطور که در تصویر میبینید در پیانو رول جلوی نام هر نت شماره ای درج شده که شماره اکتاو اون نت هست.
    بعنوان مثال نت G5 یعنی نت سل متعلق به اکتاو پنجم

    در هر اکتاو 12 نیم پرده یا 6 پرده وجود داره.
    فاصله ی هر نت تا نت هم نام خودش در اکتاو بعد 12 نیم پرده(6 پرده) هست، بعنوان مثال فاصله ی نت F5 تا نت F6 12 نیم پرده (6 پرده) هست.

    منتظر درسهای بعدی باشید...


    تعداد کل آرای این پست : 21
    تعداد آرای مثبت : 21
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ در ساعت 19:45


  4. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    Post درس دوم: آشنایی با تقسیمات زمان در موسیقی

    هر اثر موسیقی از نظر زمانی به واحدهای مساوی کوچکتری تقسیم میشه که از کوچک به بزرگ باهاشون آشنا میشیم: ضرب و میزان

    1- ضرب یا بیت (beat):
    کوچکترین واحد تقسیم بندی مساوی موسیقی بهش ضرب میگن. وقتی ما یه قطعه ی موسیقی رو گوش میدیم و با آن دست میزنیم دست های ما در فواصل زمانی یکسان به هم میخورن. لحظه ای که دستامون به هم میخوره دقیقا برابره با ضرب های اون قطعه هست. دیرند یا کشش زمانی هر ضرب برابر است با فاصله زمانی که ما دو بار متوالی دست میزنیم.

    2- میزان یا بار (bar):
    یکی دیگر از تقسیمات مساوی زمان در موسیقی میزان نام داره. هر میزان از چند ضرب تشکیل میشه.

    در شکل زیر ضرب ها و میزان ها در پیانو رول اف ال برای کسر میزان 4/4 نشان داده شده است. ضرب ها با رنگ زرد و میزان ها با رنگ قرمز مشخص شده

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 4

    کسر میزان:
    کسر میزان 4/4 یعنی اینکه در هر میزان 4 ضرب داریم که ارزش زمانی هر ضرب 1/4 میزان است. در واقع عدد صورت تعداد ضرب در هر میزان و عدد مخرج کشش ضرب ها رو نشون میده.
    بعنوان مثال در کسر میزان 6/8 در هر میزان 6 ضرب داریم که ارزش هر ضرب 1/8 میزان است.


    تعداد کل آرای این پست : 25
    تعداد آرای مثبت : 25
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ در ساعت 21:14


  5. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس سوم: نام نت ها و ارزش زمانی آن ها

    نت ها همیشه به یک اندازه کشیده نمیشن، بعضی طولانی و بعضی کوتاه هستن
    به تصویر زیر دقت کنید کشش نت ها در پیانو رول اف ال رو نشون میده:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 5

    همونطور که میبینید ارزش زمانی نت گرد به اندازه 1 میزان یا 4 ضرب در کسر میزان 4/4 هست.

    نت گرد= 1 میزان یا 4 ضرب
    نت سفید= نصف نت گرد یا نصف میزان یا 2 ضرب
    نت سیاه= 1/4 نت گرد یا 1/4 میزان یا 1 ضرب
    نت چنگ= 1/8 نت گرد یا 1/8 میزان یا نصف ضرب
    نت دولا چنگ= 1/16 نت گرد یا 1/16 میزان یا 1/4 ضرب
    نت سه لا چنگ= 1/32 نت گرد یا 1/32 میزان یا 1/8 ضرب
    نت چهارلا چنگ= 1/64 نت گرد یا 1/64 میزان یا 1/16 ضرب

    (کسایی که برای کوتاه کردن نت ها دچار مشکل میشن میتونند از ابزار Snap to grid رنج تغییرات رو عوض کنن).

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 6

    حال با یه جمع و تفریق ساده میتوان فهمید چه مقدار نت میتوان در هر میزان قرار داد.


    در تصویر زیر 2 نت سیاه و یک نت سفید داریم:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 7

    حالا ارزش زمانی نت ها رو با هم جمع میکنیم:
    1/4 + 1/4 + 1/2 = 4/4


    در تصویر زیر 8 نت چنگ داریم:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 8

    8 * 1/8 = 4/4


    میتوان هزاران مثال دیگر هم آورد.

    همیشه نباید میزان کاملا از نت پر شود، میتوان سکوت هم قرار داد.


    در تصویر زیر 2 نت دولا چنگ، 1 نت چنگ و 1 نت سیاه داریم:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 9

    2 * 1/16 + 1/8 + 1/4 = 2/4


    تعداد کل آرای این پست : 26
    تعداد آرای مثبت : 26
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ در ساعت 22:35


  6. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس چهارم: آشنایی با انواع ضرب ها و کسر میزان ها

    نرم افزار اف ال بطور پیش فرض روی ضرب 4/4 هست که میتونید اون عددی که توی تصویر زیر مشخص شده رو تغییر بدید تا کسر میزان های دیگه رو بسازید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 10


    حال با انواع ضرب ها در نرم افزار آشنا میشیم:

    ضرب 4/4 :

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 11


    ضرب 2/4 :

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 12


    ضرب 3/4 :

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 13


    ضرب 6/8 :

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 14


    تعداد کل آرای این پست : 23
    تعداد آرای مثبت : 23
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۸ در ساعت 03:12


  7. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس پنجم: آشنایی با گام های ماژور

    قسمت اعظم آهنگسازی براساس گام های ماژور و مینور تولید میشه. البته گام های دیگه هم هستن که توی این آموزش بهشون نمی پردازیم. توی این درس با گام های ماژور آشنا میشیم و در درس بعد گام های مینور رو بررسی میکنیم.

    گام:
    به تعدادی از نت ها که با اصول خاصی پشت سر هم قرار میگیرن و تشکیل فضایی رو میدن گام میگن.

    الگوی گام ماژور براساس قانون زیر هست:

    نیم پرده <<< پرده <<< پرده <<< پرده <<< نیم پرده <<< پرده <<< پرده
    ( از سمت چپ خوانده شود).


    اسم هر گام با نام اولین نت اون گام شناخته میشه، مثلا اگه اولین نت گام ماژور، سل باشه اسم اون گام میشه سل ماژور


    گام های ماژور شامل 8 درجه هستن که در تصویر زیر، روی پیانو رول مشخص شدن
    در این تصویر میخوایم گام دو ماژور (C major) رو بسازیم، پس اولین نت گام (درجه اول گام) نت دو هست، نت های بعدی هم طبق الگوی بالا مشخص میشن:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 15


    درجه بندی گام رو از پایین به بالا مشخص میکنیم، چون میخواستیم که گام دو ماژور بسازیم پس درجه اول گام میشه نت دو

    طبق الگوی گام ماژور باید از نت اول 1 پرده بریم بالا ، پس درجه دوم گام میشه نت ر
    بعد از درجه دوم گام 1 پرده میریم بالا، درجه سوم گام که نت می هست مشخص میشه
    از درجه سوم گام نیم پرده میریم بالا، درجه چهارم گام که نت فا هست مشخص میشه
    از درجه چهارم گام 1 پرده میریم بالا، درجه پنجم گام که نت سل هست مشخص میشه

    به همین ترتیب ادامه میدیم تا درجه هشتم گام

    این 8 تا نتی که مشخص شد نت های گام دو ماژور هستن، یعنی ما اجازه داریم که در ملودی و هارمونی آهنگمون فقط از این 8 نت استفاده کنیم (همچنین همین نت هایی که در اکتاوهای دیگه قرار دارن). اگه نتی غیر از این نت ها استفاده کنیم (مثلا فا دیز که جزء نت های دو ماژور نیست) صدای بدی ایجاد میشه و در اصلاح به اون نت میگن نت فالش

    درجه بندی نت های گام از پایین به بالا شمرده میشن.

    همونطور که در تصویر بالا دیدین درجه اول و هشتم گام نت دو بود، در کل در گام ماژور نت های اول و آخر گام هم نامند.


    تصویر زیر نت های گام ر دیز ماژور (D# major) رو نشون میده

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 16


    همانطور که می بینید پرده ها و نیم پرده ها نسبت به گام دو ماژور هیچ تغییری نکردن، به عبارت دیگه گام دو ماژور 1.5 پرده به بالا شیفیت داده شد و گام ر دیز ماژور بوجود اومد.



    در شکل زیر نت های گام سل ماژور رو می بینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 17


    بقیه گام های ماژور هم به همین ترتیب طبق همین الگو بوجود میان، کافیه این الگو رو به طرف بالا یا پایین شیفت بدیم، درجه اول (نت اول) روی هر نتی قرار گرفت اون گام به نام همون نت شناخته میشه.


    تعداد کل آرای این پست : 22
    تعداد آرای مثبت : 22
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۸ در ساعت 14:10


  8. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس ششم: آشنایی با گام های مینور

    گام های مینور هم مثل گام های ماژور دارای یه الگو هستن که طبق این الگو درجه ها مشخص میشن.

    الگوی گام مینور براساس قانون زیر هست:
    پرده <<< پرده <<< نیم پرده <<< پرده <<< پرده <<< نیم پرده <<< پرده


    اسم هر گام با نام اولین نت اون گام شناخته میشه، مثلا اگه اولین نت گام مینور، فا باشه اسم اون گام میشه فا مینور

    گام های مینور نیز مانند گام های ماژور شامل 8 درجه هستن که در تصویر زیر، روی پیانو رول مشخص شدن
    در این تصویر میخوایم گام لا مینور (A minor) رو بسازیم، پس اولین نت گام (درجه اول گام) نت لا هست، نت های بعدی هم طبق الگوی بالا مشخص میشن:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 18


    مثل گام های ماژور درجه بندی گام های مینور نیز از پایین به بالا مشخص میکنیم.

    چون میخواستیم که گام لا مینور بسازیم پس درجه اول گام میشه نت لا


    طبق الگوی گام مینور باید از نت اول 1 پرده بریم بالا ، پس درجه دوم گام میشه نت سی
    بعد از درجه دوم گام نیم پرده میریم بالا، درجه سوم گام که نت دو هست مشخص میشه
    از درجه سوم گام 1 پرده میریم بالا، درجه چهارم گام که نت ر هست مشخص میشه
    از درجه چهارم گام 1 پرده میریم بالا، درجه پنجم گام که نت می هست مشخص میشه

    به همین ترتیب ادامه میدیم تا درجه هشتم گام

    این 8 تا نتی که مشخص شد نت های گام لا مینور هستن، یعنی ما اجازه داریم که در ملودی و هارمونی آهنگمون فقط از این 8 نت استفاده کنیم (همچنین همین نت هایی که در اکتاوهای دیگه قرار دارن). اگه نتی غیر از این نت ها استفاده کنیم (مثلا فا دیز که جزء نت های لا مینور نیست) صدای بدی ایجاد میشه و در اصلاح به اون نت میگن نت فالش

    درجه بندی نت های گام از پایین به بالا شمرده میشن.

    همونطور که در تصویر بالا دیدین درجه اول و هشتم گام نت لا بود، در کل در گام های مینور نیز مانند گام های ماژور نت های اول و آخر گام هم نامند.

    تصویر زیر نت های گام دو دیز مینور (C# minor) رو نشون میده

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 19


    همانطور که می بینید پرده ها و نیم پرده ها نسبت به گام لا مینور هیچ تغییری نکردن، به عبارت دیگه گام لا مینور 2 پرده به بالا شیفیت داده شد و گام دو دیز مینور بوجود اومد.


    در تصویر زیر نت های گام فا مینور رو می بینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 20


    بقیه گام های مینور هم به همین ترتیب طبق همین الگو بوجود میان، کافیه این الگو رو به طرف بالا یا پایین شیفت بدیم، درجه اول (نت اول) روی هر نتی قرار گرفت اون گام به نام همون نت شناخته میشه.


    این گام مینوری که تا الان بحث کردیم و یاد گرفتیم بهش گام مینور طبیعی هم میگن. دو نمونه دیگه گام مینور هم داریم به نام های گام مینور هارمونیک و گام مینور ملودیک که الگوی این گام ها به شرح زیر است:

    1- الگوی گام مینور هارمونیک:
    نیم پرده <<< یک و نیم پرده <<< نیم پرده <<< پرده <<< پرده <<< نیم پرده <<< پرده

    تفاوت گام های مینور طبیعی و مینور هارمونیک در درجه هفتم گام هست، یعنی اگه ما درجه هفتم گام مینور طبیعی رو نیم پرده ببریم بالاتر گام مینور هارمونیک ساخته میشه.

    2- الگوی گام مینور ملودیک:
    نیم پرده <<< پرده <<< پرده <<< پرده <<< پرده <<< نیم پرده <<< پرده

    تفاوت گام های مینور طبیعی و مینور ملودیک در درجه های ششم و هفتم هست، یعنی اگه ما درجه های ششم و هفتم گام مینور طبیعی رو نیم پرده ببریم بالاتر گام مینور ملودیک ساخته میشه.

    همچنین تفاوت گام های مینور هارمونیک و ملودیک در درجه ششم هست، یعنی اگه درجه ششم گام مینور هارمونیک رو نیم پرده ببریم بالاتر گام مینور ملودیک ساخته میشه.


    در تصویر زیر 3 گام مینور طبیعی، هارمونیک و ملودیک رو در گام لا (A) در کنار هم میبینیم:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 21


    معمولا از گام های ماژور برای ساخت آهنگ های شاد و از گام های مینور برای ساخت آهنگ های غمگین استفاده میشه.


    اگه دقت کرده باشین گام های دو ماژور و لا مینور تنها گام هایی بودن که فقط از کلاویه های سفید پیانو ساخته میشن، یعنی در ساختارشون از نت های دیز یا بمل دار استفاده نمیشه.


    و اما نکته آخری که در این درس باید بدونین رابطه ی بین گام های ماژور و مینور هست.

    یعنی چی؟
    یعنی اینکه هر گام مینور از درجه ششم گام ماژور ساخته میشه.

    بعنوان مثال گام لا مینور از درجه ششم گام دو ماژور بوجود میاد.
    گام سی مینور از درجه ششم گام ر ماژور بوجود میاد.
    گام دو دیز مینور از درجه ششم گام می ماژور بوجود میاد.
    گام سل مینور از درجه ششم گام لا دیز ماژور بوجود میاد.


    در زیر رابطه هارو بطور کامل می بینید:
    لامینور و دو ماژور
    لا دیز مینور و دو دیز ماژور
    سی مینور و ر ماژور
    دو مینور و ر دیز ماژور
    دو دیز مینور و می ماژور
    ر مینور و فا ماژور
    ر دیز مینور و فا دیز ماژور
    می مینور و سل ماژور
    فا مینور و سل دیز ماژور
    فا دیز مینور و لا ماژور
    سل مینور و لا دیز ماژور
    سل دیز مینور و سی ماژور



    امیدوارم تا اینجای کار آموزش ها موثر بوده باشه و استفاده کافی رو برده باشین. در درس های بعد در مورد ساختار آکوردها بحث خواهیم کرد.


    تعداد کل آرای این پست : 32
    تعداد آرای مثبت : 32
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۸ در ساعت 17:01


  9. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس هفتم: شناخت آکوردها (آکوردهای 3 صدایی – بخش اول)

    قبل از شروع درس این نکته رو عرض کنم که خیلی خوشحالم این آموزشها مورد توجه دوستان قرار گرفته و ممنونم از اینهمه لطف و محبتتون، این باعث میشه که امیدوارانه ادامه درس ها رو پیش بریم.
    و یه تشکر ویژه هم از مدیران زحمتکش سایت دارم که لطف کردن این تاپیک رو مهم کردن که دوستان راحت تر بتونن از آموزش ها استفاده کنن.


    خب بپردازیم به ادامه درس:

    آکورد (Chord) :
    آکورد آمیزه ای از سه یا چند نت هست که همزمان نواخته میشن.


    آکوردها انواع گوناگونی دارند:
    1- آکوردهای سه صدایی (از 3 نت تشکیل میشن)
    2- آکوردهای چهار صدایی (از 4 نت تشکیل میشن)
    3- آکوردهای پنج صدایی (از 5 نت تشکیل میشن)
    و . . .


    در میان آکوردها، آکوردهای 3 صدایی دارای بیشترین کاربرد هستن.

    آکوردهای 3 صدایی دارای انواع گوناگونی هستن که در زیر میبینید:
    1- ماژور (major)
    2- مینور (minor)
    3- کاسته (diminished)
    4- افزوده (augment)
    5- ساس 4 (sus 4)
    6- ساس 2 (sus 2)


    1- آکوردهای ماژور:
    الگوی ساخت آکوردهای ماژور به این صورت هست که فاصله ی بیت نت اول و دوم 2 پرده و فاصله ی بیت نت دوم و سوم 1.5 پرده


    اسم آکورد از نت اول آکورد گرفته میشه،
    بعنوان مثال در تصویر زیر شکل یک آکورد ماژور رو می بینید، چون نت اول آکورد روی نت دو قرار گرفته پس اسم آکورد میشه دو ماژور

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 22


    در تصویر زیر تمام آکوردهای ماژور رو می بینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 23



    2- آکوردهای مینور:
    الگوی ساخت آکوردهای مینور به این صورت هست که فاصله ی بیت نت اول و دوم 1.5 پرده و فاصله ی بیت نت دوم و سوم 2 پرده


    اسم آکورد از نت اول آکورد گرفته میشه،
    بعنوان مثال در تصویر زیر شکل یک آکورد مینور رو می بینید، چون نت اول آکورد روی نت فا قرار گرفته پس اسم آکورد میشه فا مینور

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 24


    برای نامگذاری آکوردهای مینور معمولا از حرف m کوچک لاتین استفاده میشه، تا از آکوردهای ماژور متمایز بشه. ( m نشانه ی مینور بودن آکورد)
    بعنوان مثال آکورد دو ماژور رو با C و آکورد دو مینور با Cm نشان میدهیم.


    در تصویر زیر تمام آکوردهای مینور رو می بینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 25


    در تصویر زیر تفاوت آکوردهای مینور و ماژور به وضوح قابل مشاهده هست، تفاوت نیم پرده ای در نت دوم آکورد دارن.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 26


    همین اختلاف نیم پرده ای باعث میشه که حس دو آکورد متفاوت بشه.
    آکوردهای ماژور حس شادی و امید و آکوردهای مینور حس ناراحتی و غم رو تولید میکنن.


    در درس بعد در مورد آکوردهای افزوده، کاسته و ساس بحث میکنیم.


    تعداد کل آرای این پست : 22
    تعداد آرای مثبت : 22
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۱۹ در ساعت 17:01


  10. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس هشتم: شناخت آکوردها (آکوردهای 3 صدایی – بخش دوم)

    3- آکوردهای کاسته (diminished) :
    الگوی ساخت آکوردهای کاسته به این صورت هست که فاصله ی بین نت اول و دوم 1.5 پرده (فاصله سوم کوچک) و فاصله ی بین نت دوم و سوم نیز 1.5 پرده (فاصله سوم کوچک)

    اسم آکورد از نت اول آکورد گرفته میشه.

    در تصویر زیر شکل یک آکورد کاسته رو میبینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 27

    اگه نت سوم آکورد مینور رو نیم پرده پایین بیاریم آکورد کاسته بوجود میاد.



    4- آکورد افزوده (augment):
    الگوی ساخت آکوردهای افزوده به این صورت هست که فاصله ی بین نت اول و دوم 2 پرده (فاصله سوم بزرگ) و فاصله ی بین نت دوم و سوم نیز 2 پرده (فاصله سوم بزرگ)

    اسم آکورد از نت اول آکورد گرفته میشه.

    در تصویر زیر شکل یک آکورد افزوده رو میبینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 28

    اگه نت سوم آکورد ماژور رو نیم پرده بالا ببریم آکورد افزوده بوجود میاد.



    و اما میرسیم به آکوردهای معلق یا ساسپند (suspended) :

    5- آکورد ساس 4 (sus4):
    الگوی ساخت آکوردهای ساس 4 به این صورت هست که فاصله ی بین نت اول و دوم 2.5 پرده و فاصله ی بین نت دوم و سوم 1 پرده

    اسم آکورد از نت اول آکورد گرفته میشه.

    در تصویر زیر شکل یک آکورد ساس 4 رو میبینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 29

    اگه نت دوم آکورد ماژور رو نیم پرده بالا ببریم آکورد ساس 4 بوجود میاد.



    5- آکورد ساس 2 (sus2):
    الگوی ساخت آکوردهای ساس 2 به این صورت هست که فاصله ی بین نت اول و دوم 1 پرده و فاصله ی بین نت دوم و سوم 2.5 پرده

    اسم آکورد از نت اول آکورد گرفته میشه.

    در تصویر زیر شکل یک آکورد ساس 2 رو میبینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 30

    اگه نت دوم آکورد مینور رو نیم پرده پایین بیاریم آکورد ساس 2 بوجود میاد.



    در درس بعد در مورد نحوه قرار گرفتن آکوردها روی درجات گام بحث میکنیم.


    تعداد کل آرای این پست : 20
    تعداد آرای مثبت : 20
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۱ در ساعت 00:48


  11. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1945
    2,242
    سپاس از شما 3,115 بار در 1,109 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درس نهم: آکوردهای گام ماژور

    در این درس به آکوردهای گام ماژور می پردازیم

    با درجات گام در درس های پیشین آشنا شدیم، روی هر درجه از گام یه آکورد قرار میگیره.

    آکوردایی که روی درجات گام ماژور قرار میگیره بصورت زیر هست:

    درجه اول: ماژور
    درجه دوم: مینور
    درجه سوم: مینور
    درجه چهارم: ماژور
    درجه پنجم: ماژور
    درجه ششم: مینور
    درجه هفتم: کاسته


    اصلا نیازی به حفظ کردن این نیستید که روی هر درجه گام چه آکوردی قرار میگیره، با این روشی که الان میگم خیلی راحت آکوردا رو قرار میدین.

    روی هر درجه گام که بخوایم آکورد بذاریم کافیه نت پایه آکورد (نت اول) رو روی همان درجه قرار بدیم و بعد بصورت یک در میان از درجه ها بریم بالا و نت آکورد رو قرار بدیم.

    در تصویر زیر من الگوی گام ماژور رو بعنوان مثال روی گام سل قرار دارم و روی درجه اول، آکورد گذاشتم.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 31

    همانطور که دیدین من میخواستم روی درجه اول آکورد بذارم، نت پایه آکورد روی درجه اول قرار دادم، نت دوم آکورد روی درجه سوم و نت سوم آکورد روی درجه پنجم. (بصورت یک در میان نت های آکورد رو قرار میدیم روی درجات گام)

    دیدید که روی درجه اول گام، آکورد ماژور بوجود اومد. حال با توجه به اینکه نت پایه آکورد سل هست نام آکورد میشه سل ماژور


    در تصویر زیر من روی درجه دوم گام، آکورد گذاشتم، ببینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 32

    میبینید که نت اول آکورد رو روی درجه دوم گام قرار دادم، نت دوم آکورد روی درجه چهارم گام و نت سوم آکورد روی درجه ششم گام. (بصورت یک در میان نت های آکورد رو قرار میدیم روی درجات گام)

    میبینید که روی درجه دوم گام، آکورد مینور بوجود اومد. (لا مینور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه سوم گام رو میبینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 33

    دیدید که روی درجه سوم گام، آکورد مینور بوجود اومد. (سی مینور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه چهارم گام رو میبینید:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 34

    دیدید که روی درجه چهارم گام، آکورد ماژور بوجود اومد. (دو ماژور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه پنجم گام رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 35

    دیدید که روی درجه پنجم گام، آکورد ماژور بوجود اومد. (ر ماژور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه ششم گام رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 36

    دیدید که روی درجه ششم گام، آکورد مینور بوجود اومد. (می مینور)


    در تصویر زیر آکورد روی درجه هفتم گام رو میبینید.

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    تصویر شماره 37

    دیدید که روی درجه هفتم گام، آکورد کاسته بوجود اومد. (فا دیز کاسته)


    من در این درس گام سل ماژور رو مثال زدم شما میتونید روی گام های دیگه ماژور هم تمرین کنید میبینید که الگوی قرار گرفتن آکوردها روی درجات گام به همین صورت هست.

    روی درجات گام ماژور 3 آکورد ماژور، 3 آکورد مینور و 1 آکورد کاسته قرار گرفت. آکوردهای ماژور روی درجات اول، چهارم و پنجم گام قرار گرفت که به این آکوردها، آکوردهای اصلی میگن.

    در کل آکوردهای درجات اول، چهارم و پنجم آکوردهای اصلی و بقیه آکوردها آکوردهای فرعی گام هستن.
    بعنوان مثال در گام سل ماژور آکوردهای G, C, D آکوردهای اصلی هستن که بیشتر استفاده میشن.

    به آکوردی که روی درجه اول گام ساخته میشه آکورد "تونیک"، آکورد روی درجه چهارم "ساب دومینانت" و آکورد روی درجه پنجم "دومینانت" میگن.

    میتوان تصور کرد که آکورد تونیک مهمترین آکورد و صاحب اصلی گام هست، دومین آکورد مهم دومینانت هست که حکم مدیر داره و بعد ساب دومینانت که حکم معاون مدیر داره.

    هر آهنگی با آکورد تونیک شروع میشه و با همین آکورد نیز به پایان میرسه، که در بحث توالی آکوردها در موردش بحث میکنیم.


    در درس بعد به آکوردها روی درجات گام مینور میپردازیم.


    تعداد کل آرای این پست : 26
    تعداد آرای مثبت : 26
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۱ در ساعت 16:26


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۹, 10:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵, 16:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰, 16:30
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 12:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۴, 12:42

جستجو شده ها

تئوری موسیقی الکترونیک

تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

آموزش تئوری موسیقی الکترونیک

اموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری کاربردیموسیقی الکترونیکتئوریمفاهیم کاربردی موسیقی الکترونیکاکورد ساسپندتئوری کاربردی cubase.irدرس آکوردهای لامینور بر روی ویاونتئوری کاربردی موسیقیاموزش موسیقی الکترونیک در خانه تئوری موسيقی الكترونيكتدوریه موسیقی الکترونیک cubase.irاموزش تعوری موسیقی الکترونیکاکوردساس susاموزش موسيقي الكترونيك site:cubase.irتوضیح کامل کسر میزان در موسیقیﺗﺌﻮﺭﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏشرح گامهای مینور و ماژور پیانواموزش کامل تءوری موسیقی الکترونیکتیوری کاربردی موسیقی الکترونیکآکوردهای ساسپندhttp:cubase.irthread30377تئوری-کاربردی-موسیقی-الکترونیک.htmlاموزش تئوری کاربردی موسیقیاموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیکتئورییه موسیقی الکترونیکدانلود اموزش تعوری موسیقی الکترونیکدانلود کتاب الکترونیکی هارمونی آنا باتروثچه اکردایی زیر هست و چه اکوردایی بمدانلود کتاب تءوری موسیقی و اصول هارمونی حمید زاهدیpdfاکوردساس 2دانلود کتاب هارمونی کاربردی آنا باترورث ترجمه ورزندهآموزش تئوری کاربردی موسیقیتوضیح درموردعلامتهای تءوری موسیقی سنتی اموزش ضرب موسیقی در رول پیانواصول موسیقی الکترونیککاربرد الکترونیک در موسیقیگام های موسیقی الکترونیکتئوری موزیک الکترونیکدانلود رایگان آموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوری موسیقی الکترونیک انجمن کیوبیسعلامت نت موسیقیشکل نت های موسیقیتوری کاربردی موسیقی الکترونیکتئوري کاربردي موسيقیآکورد معکوسدرجات آکورد مینور در گامشناخت نت ها روی کلاویه های پیانو و فاصله ی بین آنها و شناخت اکتاوکاربردی موسیقیتیوریتئوری موسیقی الکتتئوری کاربدی موسیقی الکترونیککاربردی موسیقی الکترونیکدومینانت در موسیقیكاربرد كيوبيس7تئوری الکترونیکآموزش موسیقی الکترونیکتعوری کار بردیتئوریه کاربردیه موسیقیه الکترونیکاموزش تیوری موسیقی الکترونیکروی درجات گام ماژور چه آکورد هایی ساخته می شود؟روی درجات گام مینور چه آکورد هایی ساخته می شود؟کلمات کاربردی تئوری موسیقیآگورد ساسپنددرجه در تئوری موسیقی ﻓﺎﺻﻠﻪ ي ﻧﺖ (e) ﺗﺎ (g) به این صورت هست که فاصله ی بیت نت اول و دوم 2 پرده سورس کسر 24 cubase.irتوضیح آکورد ساس به صورت شکل 4آکورد ساس 4 به صورت شکل توضیح کاملتیوری کاربردی

تا این لحظه 1547 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی