کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: مرثیه برای قربانیان ِ هیمالیا . ( روشن)

  1. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض مرثیه برای قربانیان ِ هیمالیا . ( روشن)

    عرض ِ ادب و احترام .
    این چند روزه مهم ترین خبری که سخت مرا غمگین ساخت
    خبر ِ گم شدن ِ کوهنوردان ِ ایرانی بود که به همیالیا رفته بودند
    ولی باز نگشتند . . . .
    خیلی دل ام را شکست خیلی . . .
    مشغول ِ نوشتن ِ مرثیه و بزرگ داشتی برای آنان هستم . . .
    روایت گونه است و تعریف کننده ی داستانی بس غریب و دردناک است
    که سه دقیقه است ( چون سه نفر بودند )
    از دی شب تا الان یک دقیقه اش را نوشته ام و با نرم افزار اجرا کرده ام .
    خدا کند نفسی بماند آن را به اتمام برسانم . . . ادای دین است به آن شهیدان ِ کوهستان . . . .

    ساز ها :
    فلوت
    ابوآ
    هورن
    پیانو
    ارکستر ِ کامل ِ زهی
    ( ویولن یک / ویولن دو / ویولا / ویلنسل / کنترباس )
    نرم افزار های استفاده شده نیز فیلارمونیک و آکوستیک پیانو و
    ای جی سی گیتار ( ساخته ی صابر ندیمی ِ عزیز و سایت ِ کیوبیس ) هستند .

    فرم : کلاسیک / مینیمال / رکوییم .
    استفاده از بای تنالیته و آکورد های هفتم و نهم در کنار ِ آکورد های مینور
    باعث شده فضای غربت و غم نیز واضح تر ایجاد شود .
    خب همه می دانند که جان ام برای ابوآ می رود همیشه نقش ِ پر رنگی در کار های ام دارد
    هورن نیز برای نشان دادن ِ عظمت ِ کار و هدف ِ آن ها وارد می شود .
    فلوت صدای پدر و مادری ست که به آن فرزندان افتخار می کنند اما گریان اند . . .
    میلی به توضیح ِ بیشتر ندارم .
    ارادتمند .

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید



    ویرایش توسط MakLOs : ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 23:15
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 13:15

  2. 8 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Nimaxtep آواتار ها
    Nimaxtep
    شماره کاربری
    26446
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    تهران
    1,675
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2778
    2,980
    سپاس از شما 5,707 بار در 1,563 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تایید شد.موفق باشید جناب روشن عزیز


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 15:10

  5. 2 کاربر زیر از Nimaxtep برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. MUSICAL آواتار ها
    MUSICAL
    شماره کاربری
    45663
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    پاریس ایران
    173
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی136
    358
    سپاس از شما 137 بار در 88 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام عرض میکنم خدمت شما و تشکر میکنم از جنابعالی بابت این کار خوب و خداپسندانه.
    کارتون خیلی خوبی بود یه حزن عجیبی تو کار بود.امیدوارم که همیشه موفق باشید.


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 15:32

  7. کاربران زیر از شما MUSICAL عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. pe32_64 آواتار ها
    pe32_64
    شماره کاربری
    19671
    مدیر بـازنشسته
    مرداد /۱۳۹۱
    تهران
    2,656
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3142
    10,196
    سپاس از شما 4,688 بار در 2,269 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    بسیار زیبا و هنرمندانه . ممنون از اینکه 3 دقیقه هستش!


    نمی گم با تو واسم، گریه دیگه گریه نبود
    با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 15:54

  9. کاربران زیر از شما pe32_64 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. motrebe_del آواتار ها
    motrebe_del
    شماره کاربری
    12672
    کاربر بسیار فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    220
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی193
    36
    سپاس از شما 195 بار در 103 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام به روشن عزیز
    کاری بسیار زیبا و با مفهوم بود.من هم بسیار ناراحت هستم از این واقعه. این اولین باری نیست که کوهنوردان دلیر ما جون خودشون رو تو پهنای سرد کوه ها از دست میدند....
    به هرحال
    مرثیه بسیار زیبایی بود.آدم رو خراب و خسته میکنه....
    سازها بسیار به جا بودند البته تا انجایی که من درک میکنم.تا نیمه ی ملودی ارکستر تکرار میشه اما ابوآ ملودی جدایی داره حتی با اینکه آکورد هم عوض میشه اما ارکستر هنوز هم ملودی خودش رو می نوازه اینو تو پاپ کلاسیک های قدیم بیشتر میشه مشاهده کرد{نسلی که ازموسیقی که از نظر من سوخته...}بسیار می پسندم
    فقط روشن عزیز اگر امکانش هست درباره ی بای تنالیته و این نوع نوشتن اگه امکانش هست میتونی توزیح مختصری بدی واسه من؟
    مرسی دوست عزیز


    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 16:28

  11. کاربران زیر از شما motrebe_del عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط motrebe_del تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام به روشن عزیز
    کاری بسیار زیبا و با مفهوم بود.من هم بسیار ناراحت هستم از این واقعه. این اولین باری نیست که کوهنوردان دلیر ما جون خودشون رو تو پهنای سرد کوه ها از دست میدند....
    به هرحال
    مرثیه بسیار زیبایی بود.آدم رو خراب و خسته میکنه....
    سازها بسیار به جا بودند البته تا انجایی که من درک میکنم.تا نیمه ی ملودی ارکستر تکرار میشه اما ابوآ ملودی جدایی داره حتی با اینکه آکورد هم عوض میشه اما ارکستر هنوز هم ملودی خودش رو می نوازه اینو تو پاپ کلاسیک های قدیم بیشتر میشه مشاهده کرد{نسلی که ازموسیقی که از نظر من سوخته...}بسیار می پسندم
    فقط روشن عزیز اگر امکانش هست درباره ی بای تنالیته و این نوع نوشتن اگه امکانش هست میتونی توزیح مختصری بدی واسه من؟
    مرسی دوست عزیز
    عرض ِ ادب و احترام برادر جان .
    سپاس از لطف ات که این را تحمل کردی و پسندیدی .
    بله این حوادث زیاد رخ می دهد و چون در جوانی کوهنوردی در برنامه ام بود می دانم چه اتفاقی افتاده .

    بله دقیقن ِ ملودی و ایده ی اصلی را که ارکستر ِ زهی یعنی ویولن ِ یک تکرار می کند در واقع اساس و پایه ی کل ِ کار است و
    همه چیز در اطراف ِ آن اتفاق می افتد .
    بله برادر جان من در این موسیقی 20 آکورد در شکل های مینور و ماژور و هفتم و نهم عوض کردم اما ایده ی اصلی در جای خود اش بود .
    و پشت ِ سر ِ هم توسط ِ ویولن یک تکرار می شد . . .
    اما در مورد ِ بای تنالیته . . .
    فرض کن ما یک پیانو داریم که طبیعتن یک نوازنده با دو دست دو خط ِ متفاوت را که بر روی پارتیتور نوشته شده است را اجرا می کند
    به شکل ِ نرمال هم یکی روی کلید ِ سل است و دیگری روی کلید ِ فا . . .
    معمولن گام نیز در هر دوی این ها ثابت است . . . مثلن سونات ِ شماره یک از بتهوون در دو مینور . . .
    این یعنی هر دو خط ِ حامل در آن موسیقی با سر کلید ِ دو مینور نوشته شده اند.
    اما در موسیقی ِ مدرن و پست رمانتیک گاهی این دو خط یکی نیستند . درست است که یک ساز است مثلن فقط پیانو .
    اما یک دست برای مثال دو دیز مینور اجرا می کند اما دست ِ دیگر لا بمل ماژور . . .
    این نوع ِ کار را بای تنالیته می گویند .یعنی استفاده ی هم زمان از دو تنالیته در یک قطعه . . .
    که بسته به ارکستر این تنالیته ها می توانند بیشتر شوند یا کمتر که به همان تعداد نیز نام گذاری می شوند .
    اما بای تنالیته نتیجه ی بهتری دارد بنا به دلایل ِ فنی و تکنیکی در آهنگسازی .
    مثلن در این قطعه ملودی ِ ارکستر سی بمل ماژور است ولی هارمونی از سل مینور می رود
    تا می بمل ماژور و ر مینور و فا مینور و دو مینور و سی بمل مینور و فا مینور و
    آکورد های هفتم و نهم ِ این هارا نیز اجرا می کند و گام های مختلف البته .
    اما فلوت ابوآ هورن و ویولن یک در ارکستر همه گی در گامی دیگر مشغول هستند .
    این بای تنالیته اگر درست استفاده شود . . .خیلی غریب و مه آلود و گم گشته در موسیقی ِ خالص صدا می دهد .
    به این جنس ِ صدا در این کار نیاز داشتم . . . .
    این هم توضیحات اش . . .امید وار ام مفید باشد . . .
    مرا ببخش که نمی توانم زیاد توضیح بدهم . . . ناراحت ام خب . . .
    همواره شاد و آرام باش . ارادتمند ات .


    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 16:46

  13. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. SHAYAN67 آواتار ها
    SHAYAN67
    شماره کاربری
    27928
    کاربر بسیار فعال
    دی /۱۳۹۱
    217
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی144
    168
    سپاس از شما 207 بار در 134 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    استاد بسیار زیبا بود.کوهی از حزن در آن نهفته بود.


    A coward dies a thousand deaths
    A soldier dies but once
    Shakespeare
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 17:21

  15. کاربران زیر از شما SHAYAN67 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. motrebe_del آواتار ها
    motrebe_del
    شماره کاربری
    12672
    کاربر بسیار فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    220
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی193
    36
    سپاس از شما 195 بار در 103 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام برادر جان .
    سپاس از لطف ات که این را تحمل کردی و پسندیدی .
    بله این حوادث زیاد رخ می دهد و چون در جوانی کوهنوردی در برنامه ام بود می دانم چه اتفاقی افتاده .

    بله دقیقن ِ ملودی و ایده ی اصلی را که ارکستر ِ زهی یعنی ویولن ِ یک تکرار می کند در واقع اساس و پایه ی کل ِ کار است و
    همه چیز در اطراف ِ آن اتفاق می افتد .
    بله برادر جان من در این موسیقی 20 آکورد در شکل های مینور و ماژور و هفتم و نهم عوض کردم اما ایده ی اصلی در جای خود اش بود .
    و پشت ِ سر ِ هم توسط ِ ویولن یک تکرار می شد . . .
    اما در مورد ِ بای تنالیته . . .
    فرض کن ما یک پیانو داریم که طبیعتن یک نوازنده با دو دست دو خط ِ متفاوت را که بر روی پارتیتور نوشته شده است را اجرا می کند
    به شکل ِ نرمال هم یکی روی کلید ِ سل است و دیگری روی کلید ِ فا . . .
    معمولن گام نیز در هر دوی این ها ثابت است . . . مثلن سونات ِ شماره یک از بتهوون در دو مینور . . .
    این یعنی هر دو خط ِ حامل در آن موسیقی با سر کلید ِ دو مینور نوشته شده اند.
    اما در موسیقی ِ مدرن و پست رمانتیک گاهی این دو خط یکی نیستند . درست است که یک ساز است مثلن فقط پیانو .
    اما یک دست برای مثال دو دیز مینور اجرا می کند اما دست ِ دیگر لا بمل ماژور . . .
    این نوع ِ کار را بای تنالیته می گویند .یعنی استفاده ی هم زمان از دو تنالیته در یک قطعه . . .
    که بسته به ارکستر این تنالیته ها می توانند بیشتر شوند یا کمتر که به همان تعداد نیز نام گذاری می شوند .
    اما بای تنالیته نتیجه ی بهتری دارد بنا به دلایل ِ فنی و تکنیکی در آهنگسازی .
    مثلن در این قطعه ملودی ِ ارکستر سی بمل ماژور است ولی هارمونی از سل مینور می رود
    تا می بمل ماژور و ر مینور و فا مینور و دو مینور و سی بمل مینور و فا مینور و
    آکورد های هفتم و نهم ِ این هارا نیز اجرا می کند و گام های مختلف البته .
    اما فلوت ابوآ هورن و ویولن یک در ارکستر همه گی در گامی دیگر مشغول هستند .
    این بای تنالیته اگر درست استفاده شود . . .خیلی غریب و مه آلود و گم گشته در موسیقی ِ خالص صدا می دهد .
    به این جنس ِ صدا در این کار نیاز داشتم . . . .
    این هم توضیحات اش . . .امید وار ام مفید باشد . . .
    مرا ببخش که نمی توانم زیاد توضیح بدهم . . . ناراحت ام خب . . .
    همواره شاد و آرام باش . ارادتمند ات .
    بسیار تعریف جالب و قانع کننده ای بود.
    خیلی عالی بود.بازم ممنونم


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 17:29

  17. کاربران زیر از شما motrebe_del عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. Hamid Gheibollahi آواتار ها
    Hamid Gheibollahi
    شماره کاربری
    20197
    کاربر اخراجی
    شهریور /۱۳۹۱
    521
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی207
    445
    سپاس از شما 397 بار در 262 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام برادر جان .
    سپاس از لطف ات که این را تحمل کردی و پسندیدی .
    بله این حوادث زیاد رخ می دهد و چون در جوانی کوهنوردی در برنامه ام بود می دانم چه اتفاقی افتاده .

    بله دقیقن ِ ملودی و ایده ی اصلی را که ارکستر ِ زهی یعنی ویولن ِ یک تکرار می کند در واقع اساس و پایه ی کل ِ کار است و
    همه چیز در اطراف ِ آن اتفاق می افتد .
    بله برادر جان من در این موسیقی 20 آکورد در شکل های مینور و ماژور و هفتم و نهم عوض کردم اما ایده ی اصلی در جای خود اش بود .
    و پشت ِ سر ِ هم توسط ِ ویولن یک تکرار می شد . . .
    اما در مورد ِ بای تنالیته . . .
    فرض کن ما یک پیانو داریم که طبیعتن یک نوازنده با دو دست دو خط ِ متفاوت را که بر روی پارتیتور نوشته شده است را اجرا می کند
    به شکل ِ نرمال هم یکی روی کلید ِ سل است و دیگری روی کلید ِ فا . . .
    معمولن گام نیز در هر دوی این ها ثابت است . . . مثلن سونات ِ شماره یک از بتهوون در دو مینور . . .
    این یعنی هر دو خط ِ حامل در آن موسیقی با سر کلید ِ دو مینور نوشته شده اند.
    اما در موسیقی ِ مدرن و پست رمانتیک گاهی این دو خط یکی نیستند . درست است که یک ساز است مثلن فقط پیانو .
    اما یک دست برای مثال دو دیز مینور اجرا می کند اما دست ِ دیگر لا بمل ماژور . . .
    این نوع ِ کار را بای تنالیته می گویند .یعنی استفاده ی هم زمان از دو تنالیته در یک قطعه . . .
    که بسته به ارکستر این تنالیته ها می توانند بیشتر شوند یا کمتر که به همان تعداد نیز نام گذاری می شوند .
    اما بای تنالیته نتیجه ی بهتری دارد بنا به دلایل ِ فنی و تکنیکی در آهنگسازی .
    مثلن در این قطعه ملودی ِ ارکستر سی بمل ماژور است ولی هارمونی از سل مینور می رود
    تا می بمل ماژور و ر مینور و فا مینور و دو مینور و سی بمل مینور و فا مینور و
    آکورد های هفتم و نهم ِ این هارا نیز اجرا می کند و گام های مختلف البته .
    اما فلوت ابوآ هورن و ویولن یک در ارکستر همه گی در گامی دیگر مشغول هستند .
    این بای تنالیته اگر درست استفاده شود . . .خیلی غریب و مه آلود و گم گشته در موسیقی ِ خالص صدا می دهد .
    به این جنس ِ صدا در این کار نیاز داشتم . . . .
    این هم توضیحات اش . . .امید وار ام مفید باشد . . .
    مرا ببخش که نمی توانم زیاد توضیح بدهم . . . ناراحت ام خب . . .
    همواره شاد و آرام باش . ارادتمند ات .
    روشن عزیز یکم توضیحت واسم عجیبه!!یک آهنگ و تنالیته های مختلف!!این کار باعث تداخل نمیشه!!البته هنوز کارو دانلود نکردم!!خیلی بای تنالیته واسم جالب بود!


    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 17:41

  19. کاربران زیر از شما Hamid Gheibollahi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. Hamid Gheibollahi آواتار ها
    Hamid Gheibollahi
    شماره کاربری
    20197
    کاربر اخراجی
    شهریور /۱۳۹۱
    521
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی207
    445
    سپاس از شما 397 بار در 262 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    کارو شنیدم!!دقیقا یک کار ارکسترال که انتظار داشتم بشنومو شنیدم!!من خیلی به سازهای زهی و کششی علاقه دارم روح و رنگ خاصی میده به کار!!مرسی


    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ در ساعت 17:48

  21. کاربران زیر از شما Hamid Gheibollahi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 33 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست