کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1 2 3 4 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35

موضوع: ترانه بی دغدغه/سروده/m-d

  1. vahidnajafy آواتار ها
    vahidnajafy
    شماره کاربری
    24521
    کاربر بسیار فعال
    آبان /۱۳۹۱
    267
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی286
    0
    سپاس از شما 452 بار در 209 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط m-d تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام...منتظر نظرات هستم...این ترانه اختصاصی سایت کیوبیس هست و در سایت دیگری قرار نگرفته و نخواهد گرفت....

    وقتي که ميگفتم برو هي زيرلب هي باخودم
    باور نميکردم چقدر لبريز اين خواهش شدم
    وقتي که ميگفتم برو دلشوره رفتن نبود
    اين ترس ازدست دادنت هر ثانيه با من نبود
    باور نميکردم بري بي دغدغه بي واهمه
    از من عبور کردنت تلخ عجيبه مبهمه
    تنها نميزارم بري حالا که فهميدم چرا
    وقتي که ميميرم نرو بي هم نفس بي هم صدا
    ديوارو بشکن توو خودت پرواز باورکن فقط
    بازم مدارا ميکنم چيزي نميپرسم ازت
    بازم مدارا ميکنم وقتي به خونه رو زدم
    بازم تورو ميبخشمت دريا به دنيا اومدم
    با اينکه تنها تر شدي درداتو حاشا ميکني
    دائم تموم فکرتو درگير رويا ميکني


    پ ن:برای هرگونه استفاده از این ترانه من رو درجریان بذراید...ممنون
    پ ن2:روزاتون بی دغدغه و آروم!
    نقل قول نوشته اصلی توسط justmk تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوست گلم... ترانه ی خوبی بود حس خوبی داشت این قسمت خیلی خوب بود: وقتي که ميگفتم برو دلشوره رفتن نبود
    اين ترس ازدست دادنت هر ثانيه با من نبود

    واین قسمت بی قافیه:
    ديوارو بشکن توو خودت پرواز باورکن فقط
    بازم مدارا ميکنم چيزي نميپرسم ازت

    سربلندباشی
    نقل قول نوشته اصلی توسط m-d تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بی قافیه نیست دوسته خوبم فقط و ازت با هم همقافیه هستن...یک واج و یک هجای آوایی...
    نقل قول نوشته اصلی توسط justmk تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    نه هم قافیه نیستن نوشتاری که نیستن فقط اوایی هستند البته بنظرمن که یک مورد درترانه مشکلی نداره ولی تکرارش قابل
    گذشت نیست که شماهم یک مورداستفاده کردین موفق باشین
    نقل قول نوشته اصلی توسط m-d تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ببینید ترانه با شعر متفاوته....درسته از قواعد شعر پیروی میکنی ولی فضاش باز تره و همواره معنی رو مقدم تر میشماره .....من یک بیت از ترانه سرای معروف آقای بمانی مثال میزنم که قاعده ی قافیه شون به همین صورت:
    اینکه هنوزم هر دو اینجاییم اینکه نمیریم از رفاقت نیست

    تنها دلیل این وفاداری چیزی به جز ترس از خیانت نیست
    نقل قول نوشته اصلی توسط parsbot1391 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام...
    واقعا لذت بردم خسته نباشی...
    این 2بیت از نظر من شاهکار بود:
    ديوارو بشکن توو خودت پرواز باورکن فقط
    بازم مدارا ميکنم چيزي نميپرسم ازت
    بازم مدارا ميکنم وقتي به خونه رو زدم
    بازم تورو ميبخشمت دريا به دنيا اومدم
    موفق باشی..
    سلام دوستان عزیز... قافیه بیت مورد نظر مشکلی نداره و بارها می تونید از قوافی به این... استفاده کنید . قافیه ی شنیداری در ترانه مشکلی ایجاد نمیکنه چرا که مخرج ها مشترکند . در قافیه دیداری اما مشکل به وجود می آد . البته این اینکه این مورد رو اشاره فرمودید نشان توجه شما داره نسبت به اثر که ستودنی ست . در گذشته ما قوائدی داشتیم که به طور مثال جزو اشکاات وزنی به حساب نمیومده و اکنون هست . در آثار بزرگانی چون مولوی ما با عدم قافیه روبرو هستیم در اثرشون . و اینکه عدم حضور قایه رو با استفاده از ردیفی بلند جبران کرده و یا رند کبیر حافظ برگ هم گاهی ز اصول قافیه تخطی کرده بدون اینکه برای مخاطب ناخوشآیند باشه . ازت و وفقط قافیه هستند اما به نظر می رسه قید (فقط ) که قافیه استفاده شده به خاطر قافیه بعد از خودش ساخته شده که محل اشکال هست . ضمنا در مصرع (تنها نميزارم بري حالا که فهميدم چرا) فعل مشخص شده اشکال تایپی داره که امیدوارم در آثار بعدی شما مشاهده نشه . منیذارم نوشتار محاوره ایه فعل نمیگذارم هست . در مصرع (بازم تورو ميبخشمت دريا به دنيا اومدم) باید توجه کنی که چه چیزی رو به چه چیزی تشبیه میکنی . در تشبیه وجه شبهی باید بین مشبه و مشبه به باشه . یک وجه شبهی که اونها رو در ذهن ما تداعی کنه . در این مصرع : من تو را می بخشم چون من مانند دریا به دنیا آمدم ... من ( مجاز کل به جز هست شما من رو جای دل گذاشتی ) دل مشبه و دریا مشبه به و بخشیدن (صرف نظر از معنای کتابی اون که هدیه دادن و کرامت هست) وجه شبه هست . وجه شبه بخشیدن از مشبه به که دریا باشه دور هست و تداعی گر این معنا نیست و در اثر عاشقانه هم دریا برای غرق شدن در مثلا چشمان معشوق استفاده میشه و یا آبی بودن و وسعت . شما پیش زمینه ای از ترکیب مثلا دل دریایی درذهنتون بوده و خواستید این رو تداعی کنید که به دلیل دور افتادن کلمات از هم به این مهم دست پیدا نکردید ... سپاس از تحمل پرحرفی های من ... موفق باشی .. .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    شهر در خواب است و من بدجور سردردم
    کاشکــی می شد به آغوش تو بر گردم . . .

    آموزش عناصر شعری به صورت ابتدایی در قسمت آموزش
    http://vahid-najafy.blogfa.com
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۸ در ساعت 12:46

  2. 3 کاربر زیر از vahidnajafy برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. m-d آواتار ها
    m-d
    شماره کاربری
    27643
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    366
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی167
    339
    سپاس از شما 246 بار در 185 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط vahidnajafy تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوستان عزیز... قافیه بیت مورد نظر مشکلی نداره و بارها می تونید از قوافی به این... استفاده کنید . قافیه ی شنیداری در ترانه مشکلی ایجاد نمیکنه چرا که مخرج ها مشترکند . در قافیه دیداری اما مشکل به وجود می آد . البته این اینکه این مورد رو اشاره فرمودید نشان توجه شما داره نسبت به اثر که ستودنی ست . در گذشته ما قوائدی داشتیم که به طور مثال جزو اشکاات وزنی به حساب نمیومده و اکنون هست . در آثار بزرگانی چون مولوی ما با عدم قافیه روبرو هستیم در اثرشون . و اینکه عدم حضور قایه رو با استفاده از ردیفی بلند جبران کرده و یا رند کبیر حافظ برگ هم گاهی ز اصول قافیه تخطی کرده بدون اینکه برای مخاطب ناخوشآیند باشه . ازت و وفقط قافیه هستند اما به نظر می رسه قید (فقط ) که قافیه استفاده شده به خاطر قافیه بعد از خودش ساخته شده که محل اشکال هست . ضمنا در مصرع (تنها نميزارم بري حالا که فهميدم چرا) فعل مشخص شده اشکال تایپی داره که امیدوارم در آثار بعدی شما مشاهده نشه . منیذارم نوشتار محاوره ایه فعل نمیگذارم هست . در مصرع (بازم تورو ميبخشمت دريا به دنيا اومدم) باید توجه کنی که چه چیزی رو به چه چیزی تشبیه میکنی . در تشبیه وجه شبهی باید بین مشبه و مشبه به باشه . یک وجه شبهی که اونها رو در ذهن ما تداعی کنه . در این مصرع : من تو را می بخشم چون من مانند دریا به دنیا آمدم ... من ( مجاز کل به جز هست شما من رو جای دل گذاشتی ) دل مشبه و دریا مشبه به و بخشیدن (صرف نظر از معنای کتابی اون که هدیه دادن و کرامت هست) وجه شبه هست . وجه شبه بخشیدن از مشبه به که دریا باشه دور هست و تداعی گر این معنا نیست و در اثر عاشقانه هم دریا برای غرق شدن در مثلا چشمان معشوق استفاده میشه و یا آبی بودن و وسعت . شما پیش زمینه ای از ترکیب مثلا دل دریایی درذهنتون بوده و خواستید این رو تداعی کنید که به دلیل دور افتادن کلمات از هم به این مهم دست پیدا نکردید ... سپاس از تحمل پرحرفی های من ... موفق باشی .. .
    سپاس آقای نجفی....یاد معلم ادبیاتم افتادم دلم گرفت....من رشته ام تجربی ایشون خیلی چیزا بهم یاد دادن خارج از کلاس که باعث شدن این علاقه من به ادبیات جهت بگیره...


    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۸ در ساعت 13:25

  5. DJ_YA30N آواتار ها
    DJ_YA30N
    شماره کاربری
    27336
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    آذربایجان شرقی ، تبریز
    2,399
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3713
    7,354
    سپاس از شما 3,996 بار در 1,817 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    آفرین خیلی قشنگ بود
    خسته نباشی
    ولی یه نکته بگم همیشه تو قافیه هایی که به فعل انجام ختم میشه همیشه تضاد استفاده کن
    مثلا: میکنم <> نمیکنم
    بود <> نبود
    این قسمت هم خیلی خوب بود
    شعر پر احساسی داشتی
    بازم مدارا ميکنم چيزي نميپرسم ازت
    بازم مدارا ميکنم وقتي به خونه رو زدم
    تو این قسمت هم منظور از اینکه دریا به دنیا اومدم رو نفهمیدم
    بازم تورو ميبخشمت دريا به دنيا اومدم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1


    یه روز هممون میریم. فقط کافیه چشماتو ببندی و باز کنی


    نحوه گذاشتن پلیر آنلاین

    نکات مهم در گذاشتن سورس ها


    دوستان لطفا پروژه ها و سورس های خود را در http://upload.cubase.ir آپلود کنید وگرنه پروژه های شما تایید نخواهد شد

    هرکسی از ظن خود شد یار من / از درون من نجست اسرار من

    My Names : YASIN - Deejay YA30N - YA30N - Y@30N - Yas Sin - YACN - YASIN REMIX

    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ در ساعت 16:22

  6. کاربران زیر از شما DJ_YA30N عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند

    m-d

  7. Lalaei Aseman آواتار ها
    Lalaei Aseman
    شماره کاربری
    43494
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۲
    152
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی137
    180
    سپاس از شما 111 بار در 81 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوست عزيز ممنون از دعوتت...
    ترانه شما زيبا بود ولي در انتخاب واژه ها بيشتر دقت كن تا ترانت مفهوم بهتري پيدا كنه
    دركل خوب بود موفق باشيد...


    اگر تمام شب براي از دست دادن خورشيد گريه کني
    لذت ديدن ستاره ها را هم از دست خواهي داد


    ☆☆☆☆☆
    لالایی آسمان
    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ در ساعت 18:52

  8. کاربران زیر از شما Lalaei Aseman عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند

    m-d

  9. ahmadbf آواتار ها
    ahmadbf
    شماره کاربری
    16913
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    بجنورد
    946
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی332
    1,359
    سپاس از شما 554 بار در 419 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوست خوب ترانتون بسیار قشنگ بود واقعا فضا سازیھا و بازی با کلمات خوبی استفادہ کردہ بودین


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ‏****
    شـرمــنـده کــه بــی تـــو نــفـس میــکــشم هنــوز
    احــمــد

    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۹ در ساعت 22:03

  10. کاربران زیر از شما ahmadbf عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند

    m-d

  11. matco آواتار ها
    matco
    شماره کاربری
    51550
    کاربر اخراجی
    مهر /۱۳۹۲
    وب ستان
    185
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی353
    381
    سپاس از شما 289 بار در 132 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    منم با نقد دوستان موافق بودم ولی همین که خودتون رو ملزم به رعایت وزن کردید قابل ستایشه اما کارتون نیاز به نقد داره تا از ایرادات مطلع بشی پس بجای کلنجار نقد ها رو بپذیر و در کارای بعدیت رعایت کن تا رشد کنی . اگه دوست داشته باشی منم یه نقد کنم ؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ در ساعت 06:50

  12. کاربران زیر از شما matco عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند

    m-d

  13. matco آواتار ها
    matco
    شماره کاربری
    51550
    کاربر اخراجی
    مهر /۱۳۹۲
    وب ستان
    185
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی353
    381
    سپاس از شما 289 بار در 132 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    کلیات :

    ـ جای تقدیر داره که شاعر از وزن مستفعلن استفاده کرده ، درسته اینوزن هم پر کار برده ولی از خیلی اوزان رایج کم کار برد تره . همین که به وزنهایمتفاوت رو بیاریم ایده هامون هم تغییر میکنن و این باعث تفاوت کار میشه
    ـ خب این یه ترانه ای کهاتفاق رخ داده ( رفتن معشوق ) و شاعر از حال فعلی خودش میگه ، نمیگم محور عمودیرعایت نشده ولی نتیجه گیری هم نشده به نظر من نتیجه گیری مهمترین قسمته که باعثمیشه ترانه تو ذهن مخاطب جا خشک کنه که تو این ترانه شرایط یه نتیجه گیری محکم رونمی بینیم یعنی قافل گیری در محتوا یا کلمات یا استفاده از آرایه ای ادبی یا اتفاقدر روایت ...
    ـ ترانه رو خوب شروع کردی ولی در ادامه بی حوصله گی باعث شده ترانه رو وابدی
    ـ آرایههای ادبی خیلی کم داری

    جزئیات :

    بیت اول
    وقتي که ميگفتم برو هي زيرلب هي باخودم.......... باور نميکردم چقدر لبريز اينخواهش شدم


    ـ تبریک که موضوع رو از همون اول بیان کردی در برخی از کارا موضوع تا آخر کار مشخصنمیشه
    ـ تکرار هی رو نمی پسندم میشدبه عنوان یه کشف برای اسرار کردن در مصرع دوم اوورد
    ـ وقتی که میگفتم برو در بیتدوم تکرار شده این ایراد نیست ولی بهتره نباشه مگر برای تاکید

    پیشنهاد من :
    اسرار میکردم برو لبریز این خواهش شدم ..........وقتی که بودی با خودت وقتی نبودیبا خودم
    ..........................................
    بیت دوم
    وقتي که ميگفتم برو دلشوره رفتن نبود.......... اين ترس ازدست دادنت هر ثانيهبا من نبود

    ـ هرچی بتونی از کلمات تکراری استفاده نکنی بهتره و مترادف شون استفادهبشه مگر برای ایجاد شگفتی اون هم با فاصله ی چند بیتی وقتی برو در بیت اول استفاده شده در بیت دومبهتره استفاده نشه
    ـ وقتی ترس از داد توضیح داده نشده بهتره از معرفه این استفاده نشه و بهتوضیحش بپردازیم در این صورته که ترانه جزاب تر میشه
    ـ بنظرم نیم مصرع بیت سوم رو بیار دوم این جوری از کلمه وقتی کمتراستفاده میشه

    پیشنهاد من :
    باور نمی کردم بری دلشوره ی رفتن نبود .........یا ترس از دس دادنت هر ثانیه با من نبود
    .............................................
    بیت سوم
    باور نميکردم بري بي دغدغه بي واهمه ...........از من عبور کردنت تلخ عجيبه مبهمه

    ـ بنظرم شوق استفاده کردن کلمات قشنگ در این بیت شما رو از اون ور بومانداخته
    ـ واهمه با مبهمه قافیه نمی شود ولی با کلمه ی همه میشه این ایراد رورفع کرو در ضمن از تکنیک کل به جزء و جزء به کل هم استفاده میشه تا طراوت بیشتریبه این بیت ببخشه

    پشنهاد من:

    گفتی همه دنیامی و بی تو همه چی مبهمه........... گفتی شعاری نیستی و اما گذشتی ازهمه
    ...........................................
    تنها نميزارم بري حالا که فهميدم چرا وقتي که ميميرم نرو بي هم نفسبي هم صدا
    ديوارو بشکن توو خودت پرواز باورکن فقط بازم مدارا ميکنم چيزي نميپرسم ازت
    بازم مدارا ميکنم وقتي به خونه رو زدم بازم تورو ميبخشمت دريا به دنيااومدم
    با اينکه تنها تر شدي درداتو حاشا ميکني دائم تموم فکرتو درگير رويا ميکني

    ـ از اینجا به بعد رشته کلامرو از دست دادی و هدفت رو گم کردی و فقط خواستی شعر رو یه جوری به پایان برسونیالبته این اجبار باعث شده از ایده های قشنگی استفاده کنی مثله قافیه کردن "ازت و فقط " یا تعبیر من دریا بدنیا اومدم که درسهل انگاری و کم حوصله گی نابود شدند
    ـ چون از ایده ی بیت یکی مونده به آخر ت خوشم اومد خودم بیت چهارم رومینویسم و الباقیش رو با دوبیت جدید تموم کن به طوری که با یه نتیجه گیری مناسب توذهن مخاطب حکاکی شه
    ........................................
    بیت چهارم
    بازم مدارا ميکنم وقتي به خونه رو زدم .............بازم تورو ميبخشمت دريا به دنيااومدم

    ـ دریا به دنیا اوومدم فوق العاده بود عالی عالی ...
    ـ از عناصر تصویر دریا استفاده میکنم تا عمق فاجعه رو نشون بدم
    ـ میشه از موج ایهام گرفت در دو معنی موج و فرد موجی
    ـ از ترکیب سازی استفاده میکنم برای امنیت خونه و میگم ساحل خونه
    ـ از اشتراک شوری آب دریا و اشک استفاده میکنم تا گریه های بی انتهارو نشون بدم
    ـ شدم میتونه بعنوان یه قافیه ی میان بیتی بحساب بیاد تا گوش مخاطبخسته نشه
    ـ شور از وزن بیرونه ولی به کلیت کار میشه ازش چشم پوشی کرد

    پیشنهاد من:

    دیوونه و موجی شدم به ساحلخونه زدم .............فهمیدم از اشکای شور دریا بدنیا اوومدم
    .................................................. ...

    نتیجه کار :
    اسرار میکردم برو لبریز این خواهش شدم.......... وقتی که بودی با خودت وقتی نبودیبا خودم
    باور نمی کردم بری دلشوره ی رفتن نبود.......... یا ترس از دس دادنت هر ثانیه با من نبود
    گفتی همه دنیامی و بی تو همه چی مبهمه ..........گفتی شعاری نیستی و اما گذشتی از همه
    دیوونه و موجی شدم به ساحل خونه زدم.......... فهمیدم از اشکای شور دریا بدنیا اوومدم

    توصیه :
    ـ دو بیت بیشتر ادامه نده
    ـ بی دغدغه رو استفاده کن هم خوبه هم اسم شعرته ولی به خودت نسبت بدهکه دیگه خیالیت نیست از رفتنش به عبارتی بی دغدغه شدی
    ـ درمورد تیجه گیری و شاخصه هاش تحقیق کن بعد این دو بیت پایانی روبگو

    ایام به کام
    matco


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ویرایش توسط matco : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ در ساعت 13:43
    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ در ساعت 13:09

  14. 2 کاربر زیر از matco برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. m-d آواتار ها
    m-d
    شماره کاربری
    27643
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    366
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی167
    339
    سپاس از شما 246 بار در 185 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دوستان ديگر هم اشاره كردن فكر كنم خودشونم ديگه متقاعد شده باشند...بعضي اوقات بعضي دوستان خوب نقد كردن رو زياد بهش توجه نميكنن...در هرصورت واسه همتون آرزوي موفقيت دارم


    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ در ساعت 12:00

  16. Mohsen Roosta آواتار ها
    Mohsen Roosta
    شماره کاربری
    15609
    کاربر اخراجی
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    521
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1594
    2,301
    سپاس از شما 1,333 بار در 330 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام خیلی عالی بود من که دوسش داشتم از لحاظ تخصصی نمیتونم نظر بدم ولی خیلی روان بود ، احساس خیلی خوب بود قافیه ها هم همینطور .آرزوی موفقیت بیشتر


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۲۲ در ساعت 19:01

  17. کاربران زیر از شما Mohsen Roosta عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند

    m-d

  18. m-d آواتار ها
    m-d
    شماره کاربری
    27643
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    366
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی167
    339
    سپاس از شما 246 بار در 185 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط djmohsenroosta تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام خیلی عالی بود من که دوسش داشتم از لحاظ تخصصی نمیتونم نظر بدم ولی خیلی روان بود ، احساس خیلی خوب بود قافیه ها هم همینطور .آرزوی موفقیت بیشتر
    اوصولا در این انجمن نظر آهنگسازای محترم واسم مهم تره...دوست دارم بدونم واقعا معیار های سنجش ترانه از نظرشون چیه...و....


    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۲۲ در ساعت 19:06

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 103 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست