کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 3 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: کمپرس چیست ؟ مفاهیم تخصصی کمپرس کردن

  1. Rahman A.Z آواتار ها
    Rahman A.Z
    شماره کاربری
    71271
    کاربر بسیار فعال
    خرداد /۱۳۹۳
    جنگل آسفالت :|
    229
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی238
    252
    سپاس از شما 251 بار در 110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض کمپرس چیست ؟ مفاهیم تخصصی کمپرس کردن

    حالا اصلا کمپرسور چه کار میکنه؟!؟ کمپرسرور یک پروسسر دینامیکیه که روی دامنه صدا تاثیر

    خودشو میزاره و اگه به زبون خیلی ساده و روون بخوایم بگیم با کمپرسور میشه صداهای بلند

    رو پایین تر آورد و صداهای ضعیف رو تقویت کرد که این تضعیف و تقویت کردن تناسب ها و

    قواعدی داره که در ادامه میگم.

    یکی از جاهایی که کمپرسور حضورش احساس میشه, تقویت کردن صدای به شرطی که صدا

    های قوی تقویت نشن فقط صداهای ضعیف تقویت بشه( و یا بلعکس) که این کار باعث یک

    دست شدن صدا میشه ! حالا بریم سراغ نحوه عملکرد کمپرسور:

    کمپرسور هم مثل همه پرسسور های دیگه با مقدار دهی به کنترل هاش وارد عمل میشه

    که این کنترل ها به این صورته:

    1.Threshold: (ترشهولد) آستانه یا سر حد کمپرسوره که مهم ترین کنترله.با ترشهولد میشه

    تائین کرد که وقتی صدا به x دسیبل رسید کمپرسور وارد عمل بشه و کارشو شروع کنه

    2.Ratio: رتیو یک مقدار منطقی هست که با ترشهولد رابطه مستقیم داره و تناسبیه برای

    کاهش صدا در کمپرسور

    3.Attack: سرعت کم کردن صدا یا در واقع سرعت اجرای Ratio به حساب میاد.

    4.Release: ریلیز رو هم میشه سرعت خارج شدن و برگشتن کمپرسور به حالت معمولیه

    حالا یک مثال کوچولو:

    شما یک سیگنال صدا دارین (16دسیبل), ما ترشهولد رو روی 10دسیبل تنظیم میکنیم

    (که اختلافش یعنی 6 رو مد نظر داشته باشین) , حالا ratio رو روی 2:1 تنظیم کردیم

    که به معنای 2/1 (یک دوم) 6 که میشه 3 وارد عمل میشه و با توجه به سرعتی که برای

    attack مشخص کردیم دامنه صدا رو در اون قسمتی که صدا 16 دسیبل بود 3 دسیبل کاهش

    دادیم و به 13 رسوندیم و سپس با سرعتی که برای release مشخص کردیم این پروسس به

    صورت شیب به حالت اول برمیگرده!

    کمپرسور ها دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری هستن که در نوع سخت افزاری یک سری

    امکانات جزیی بیشتری وجود داره اما اساس کار هر دو یکی هست.

    لطفا فقط به خوندن این مطلب اکتفا نکنین و حتما compressor رو(نرم افزار یا سخت افزار)

    تجربه کنین تا بهتر درکش کنین. دو تا از کمپرسور های معروف نرم افزاری میشه به c1 و

    sslcomp اشاره کزد.

    ratio در کمپرسور (مخصوصا نوع سخت افزاری) از یک اصول و تناسب های خاصی پیروی میکنند که از قبل

    روی کمپرسور ها درج شده.که به این شرحه:

    2:1 و 5:1 و 10:1 و نسبت های دیگه...

    حالا مفهموم این تناسب به این صورته که به طور مثال دسیبل 20 هست و ترشهلد 10

    با ratio 2:1 اختلاف بین دسیبل و ترشهلد تقسیم بر 2 میشه! (5)

    یا 5:1 Ratio اختلاف بین دسیبل و ترشهلد تقسیم بر 5 میشه! (2)

    (منبع :پرشین موزیک)


    تعداد کل آرای این پست : 13
    تعداد آرای مثبت : 13
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۳ در ساعت 22:39


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. mda آواتار ها
    mda
    شماره کاربری
    44449
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    زیر زمین
    166
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی142
    179
    سپاس از شما 141 بار در 85 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rahman A.Z تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    حالا اصلا کمپرسور چه کار میکنه؟!

    (منبع :پرشین موزیک)

    اگه میشه راجع به gain هم توضیح بدهید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    بحث فرهنگیه!!!!!!
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۳ در ساعت 23:21

  4. 2 کاربر زیر از mda برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. Rahman A.Z آواتار ها
    Rahman A.Z
    شماره کاربری
    71271
    کاربر بسیار فعال
    خرداد /۱۳۹۳
    جنگل آسفالت :|
    229
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی238
    252
    سپاس از شما 251 بار در 110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mda تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اگه میشه راجع به gain هم توضیح بدهید
    متاسفانه همه جا گشتم ، حتی توسایتای خارجی
    از بعضیاهم پرسیدم ولی تاحالا هیچ جوابی نگرفتم
    خودمم در به در دنبال اینم که بدونم گین چیه


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۳ در ساعت 23:54

  6. کاربران زیر از شما Rahman A.Z عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5051
    4,807
    سپاس از شما 9,088 بار در 3,765 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    کمپرسور یک "ضخیم کننده Thickener " است که از دینامیک آواها می.کاهد و به همین دلیل همچنین از حجم (Volume) آن.ها. کمپرسورها تاثیر ظریفی روی صداها می.گذارند، اما می.توانند صداها را در میکس در جای درست خود قرار دهند.




    بوسیله پارامتر Makeup Gain یا پارامتر Output یا Volume می توان، حجم صدا را پس از عملیات کمپرسیون به جای اول خود و یا حتی بالاتر از آن برد.

    آستانه یا Threshold: پارامتری است که نشان.گر پایین.ترین حدی است که کمپرسور از آن حد به بعد شروع به کار می.کند و ارزش آن با معیار dB یا دسیبل و بصورت منفی negative نشان داده می.شود. و هرچه این مقدار منقی بیشتر باشد، Level در صدا پایین تر است.

    مثال: -12dB خیلی صدای کم حجم.تری از -1dB را نشان می.دهد.

    رِیشیو یا Ratio: مهم.ترین پارامتر در کمپرسور به حساب می.آید. این پارامتر در واقع مشخص می.کند که تا چه حد از Output Level، پس از آنکه سیگنال از آستانه گذر می.کند، باید کاسته شود. هرچه مقدار رِیشیو بیشتر باشد، کمپرسیون بیشتری روی آواها اعمال می.شود. وقتی مقدار ratio روی حالت 1:1 تنظیم شود، سیگنال کمپرس نمی.شود، و هر چه مقدار آن بالاتر رود (مثلا 8:1)، سیگنال بیشتر کمپرس می.شود.







    رِیشیویِ بی.نهایت، کمپرسور را به لیمیتر (Limiter) تبدیل می.کند. یعنی در لیمیتر، اگر سیگنال از آستانه گذر کند، "به کلی" از بین می رود (cut) ، در حالی که سیگنالی که از آستانه در کمپرسور گذر می.کند، تعدیل می.شود. پس این تنها تفاوت کمپرسور با لیمیتر است.



    Attack: همان طور که از عنوان این پارامتر بر می.آید، Attack Time مدت زمانی را نشان می.دهد، که به سیگنال پس از عبور از آستانه "حمله" می.شود، تا بلندیِ صدای آن سیگنال تعدیل شود. اگر زمان Attack طولانی باشد، ترانزینت های مصنوعی را به وضوح قابل شنیدن باقی می.گذارد.

    Release: زمانی را نشان می.دهد که سیگنال لازم دارد تا پس از گذر از آستانه و کمپرس شدن، به حالت اول خود بازگردد. این پارامتر بخصوص در نگهداشتنِ pumping sound در حداقل، بسیار تاثیرگذار است.

    RMS/Peak: کمپرسیون RMS، در مسترینگ Mastering برای رساندن Level صدا به بالاترین حد ممکن و در میکس بیشتر برای ساز.های غیر.کوبه.ای و صدای خواننده (Vocals) استفاده می شود، در حالی که کمپرسیون Peak همان.طور که از اسمش پیداست، تنها به "top-end"ها می.پردازد و تاثیر خیلی کمتری در بلندی صدا دارد. اما در میکس، این نوع کمپرسور اغلب برای کمپرسیون ساز.هایی با کاراکتر کوبه.ای percussive مورد استفاده قرار می..گیرد.

    کمپرسور در حالت RMS نسبت به کمپرسور در حالت Peak آهسته.تر واکنش (response) نشان می.دهد.





    لیمیتر (Limiter): در واقع لیمیتر، با توجه به توضیحات بالا، کمپرسوری است، بدون پارامترِ رِیشیو.



    لیمیتر Oxford از کمپانی Sonnox



    گِیت (Gate): گِیت در واقع عملکردی خلاف کمپرسور دارد. یعنی تمامی سیگنال.های "پایینِ" آستانه را، از بین می.برد. مثلا برای از بین بردن صداهای اضافی (Noise) در حین ضبط گیتار الکتریک، معمولا از گِیت استفاده می.شود.



    دقت کنید که در استفاده از کمپرسور در مسترینگ باید بسیار احتیاط کرد و محافظه کار بود. چرا که همانطور که در بالا اشاره کردم، کمپرسور از دینامیک موسیقی در مسترینگ می.کاهد (البته منظور downward compression است). و این معمولا بر خلاف طبیعت موسیقی است. موسیقی به فراز و فرود نیاز دارد، چه ملودی.های موسیقی و چه سیگنال.هایش، پس از "کمپرس کردنِ بیش از اندازه" بپرهیزید.

    مهم نیست که Level موسیقی را در مسترینگ چقدر بالا می برید. مهم این است، که موسیقی حالت غیر طبیعی به خود نگیرد.







    چند نکته:

    Attack طولانی به اسنیر (snare)، تام ها (Toms) و هر ساز کوبه ای، وضوح بیشتری می.بخشد.

    Attack کوتاه ممکن است ترانزینت.های یک صدا را از بین ببرد و صدا را غیر طبیعی جلوه دهد. مثلا اگر از Attack کوتاه و نیز Release کوتاه را برای کمپرس کردن صدای گیتار باس استفاده کنید، Sustain را از صدای این ساز گرفته اید و ممکن است صدایی مصنوعی از آن بگوش برسد.

    از آنجایی که مولفه.یِ Release تاثیر زیادی روی ریتمِ صدا می.گذارد، باید آن را با ضرب آهنگ (tempo) موسیقی هماهنگ کرد.

    Release کوتاه می تواند به افزایش حضور نت.های گم شده در میکس کمک کند.



    ***



    کمپرسور چندباند (Multiband Compressor)

    این کمپرسورها مانند یک اکوالایزر دارای ..... هستند (Bandpass Filter) و برای اینکه بتوان هر باند فرکانس را جداگانه و به طور مستقل کمپرس کرد، طیف فرکانس.ها را به سه تا ده قسمت (یا گاهی بیشتر) تقسیم می.کنند (مشابه اکوالایزر گرافیکی).







    آستانه (Threshold) را در قسمت باس می.توان با باس.درام و آستانه.یِ قسمت میانی (mid range) را با اسنیر (Snare) هماهنگ کرد. با این کار می.توانیم در صورت نیاز کمپرسور شدیدتری را اعمال کنیم.

    این نوع کمپرسور معمولا در مسترینگ بکاربرده شده و استفاده از آن در میکس توصیه نمی.شود، تا شاید شانسی برای اصلاحات مورد نیاز در مسترینگ باقی بماند.

    البته گاهی برای کمپرس کردن گیتار باسِ ضبط شده یا صدای خواننده و یا حتی صدای سازهای کوبه.ایِ ضبط شده از کمپرسورهای چند باند استفاده می.شود که این کار در بسیاری از مواقع به تقویت عملکرد این صداها در میکس کمک می.کند.

    البته اگر نیاز به پرداختن به طیف فرکانس.ها در میکس نباشد، می توان از یک ماکسیمایزر (Maximizer) نیز به جای کمپرسورِ چندباند استفاده کرد. چرا که بکار بردن کمپرسورهای چندباند به تنظیمات بسیار ظریف و دقیقی نیاز دارد، که تنها با کسبِ تجربه.یِ کافی در این زمینه می.توان به تنظیمات صحیح رسید.

    بکارگیری صحیح کمپرسورها

    - همانطور که برای ضبط هر ساز یا صدایی میکروفن بخصوصی وجود دارد، در هر موقعیتی باید کمپرسوری مناسب را انتخاب کرد. کمپرس کردن با یک کمپرسور مناسب می.تواند صداها را بهتر قابل فهم کنم.

    - اگر از اکوالایزر برای تضعیف فرکانس.ها استفاده می.کنید، آن را قبل از کمپرسور نصب کنید. کمپرسور بیشتر روی فرکانس.های دست.کاری شده توسط اکوالایزر تاثیر می.گذارد، تا فرکانس.های دست نخورده. اما در مواقعی نیز ممکن است مجبور شویم، قبل ازدست.کاری فرکانس ها توسط اکوالایزر، سیگنال را یک بار کمپرس کرده، و پس از دست.کاری آن.ها، آن را بار دیگر کمپرس کنیم.

    - سیگنال.ها را بیش از حد کمپرس نکنید (Over Compression). کمپرسیون بیش از حد می.تواند دینامیک صدا را از بین ببرد، که در این صورت صدایی بی.جان را خواهیم شنید. هرچند گاهی کمپرسیون شدید برای پردازش بعضی از صداها استفاده می.شود تا صدایی جدید تولید شود که در میکس به آن نیاز داریم.

    - کمپرسیون شدید می.تواند فرکانس.های پایین (LF) را از خواب بیدار کند. اما این کار روی بقیه.یِ صداها در میکس که در این محدوده.یِ فرکانسی حضور دارند، تاثیر می.گذارد.

    - پارامتر Attack را بایستی بر حسب سبک موسیقی و نوع ساز تنظیم کرد. برای یک ویولُن که در حالت لِگاتو نواخته می..شود، باید Attack بسیار طولانی.تری از ویولنی که در حالت استاکاتو نواخته می.شود، در نظر گرفت.

    - زمانِ Release را طوری تنظیم کنید که با ضرب آهنگ موسیقی هماهنگ باشد. هرچه ضرب آهنگ موسیقی تندتر باشد، زمانِ Release باید کوتاه.تر شود. اگر زمانِ آن بیش از حد طولانی باشد، زمانی که نُتِ بعدی نواخته می شود، نت قبلی هنوز کاملا سکوت نکرده است و در نتیجه صدای نتِ قبلی روی صدای نت بعدی تاثیر می.گذارد، و این معمولا چیزی نیست که ما در پیِ آن هستیم.

    - زمانِ طولانی برای Release می.تواند صدای یک ساز را نرم.تر کند.

    - بدون کمپرس کردن سیگنال هم می.توانید به وسیله.یِ یک لیمیتر سیگنال را تحت کنترل خود در آورید. بدین ترتیب که با پیدا کردنِ بلندترین سیگنال، آستانه.یِ صحیح را پیدا کرده و در صورت امکان رِیشیو (ratio) بسیار بالا (مثلا 10:1) را انتخاب کنید. با این کار بدون کمپرس کردنِ سیگنال می.توانید از عبور آن از آستانه.یِ تعیین شده جلوگیری کنید. حالت ایده.آل این است که نشانگرِ Gain Reduction در لیمیتر هر لحظه حرکت نکند، چرا که حرکت آن معنی.ای جز کمپرس شدنِ سیگنال ندارد.



    اکسپندر (Expander)

    اکسپندر تقریبا عملکردی خلاف کمپرسور را دارد و معمولا برای بازگردادندنِ آن..چه که کمپرس شده به حالت اولیه.یِ خود استفاده می.شود (Compander).



    عملکردِ اکسپندر با رِیشیوهای مختلف



    کتاب Mixing Audio Concepts, Practices and Tools از Roey Izhaki





    گاهی هم از اکسپندر به عنوان جایگزینی نرم.تر برای گِیت یاد می.شود.







    اکسپندرهای Upward



    بوسیله.یِ کمپرسور و گیت می.توان صدای سیگنال.های با Level بالا را تشدید کرد. اکسپندرهای Upward هم برای همین منظور طراحی شده.اند، و در ضمن ابزار ایده.آل برای تاکید روی Attack طبیعی و ترانزینت.ها و بازسازیِ دینامیکِ از دست رفته و جان بخشیدن به سیگنال.ها هستند.





    وقتی صحبت از Upward Expansion می.شود، ما دیگر چیزی به نام کاهشِ gain نداریم. پارامترِ Attack تعیین کننده.یِ سرعت افزایشِ gain است و در اکثر موارد Attack کوتاه به معنیِ تاکید روی Attack طبیعیِ سیگنال است.

    تاثیرِ Attack و Release در اکسپنشنِ Upward: هرچه Attack کوتاه.تر باشد، سیگنالِ بالای آستانه سریع.تر تقویت (boost) می.شود. از Release طولانی می.توان برای تاکید روی Decay طبیعی استفاده کرد.



    کتاب Mixing Audio Concepts, Practices and Tools از Roey Izhaki





    بابک گلستانی


    تعداد کل آرای این پست : 8
    تعداد آرای مثبت : 8
    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ در ساعت 00:29

  8. 13 کاربر زیر از Reza Dehghan برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. بهروز آرام آواتار ها
    بهروز آرام
    شماره کاربری
    6026
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۰
    543
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی348
    275
    سپاس از شما 416 بار در 222 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    gain =طبق اموزش هایی که من در کلاس یا کتاب ها خوندم به شدت صدایی گفته میشه که از کمپرسور(البته در کمپرسور)خارج میشه و اگر پلاگینی بعد از کمپرسور قرار بدیم..هر مقدار که gain داریم به پلاگین بعدی وارد میشه


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 1
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ در ساعت 00:30

  10. 3 کاربر زیر از بهروز آرام برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5051
    4,807
    سپاس از شما 9,088 بار در 3,765 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    Gain:در اکثر کامپرسورها پارامتري وجود داره که براي بلندي کلي صداي سيگنال تا سطح پيک(Max Dainamic) مورد استفاده قرار ميگيره ..
    این یه تعریف کلی هستش


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ در ساعت 00:32

  12. 7 کاربر زیر از Reza Dehghan برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. aboozar68 آواتار ها
    aboozar68
    شماره کاربری
    21364
    کاربر پیـشرفته
    شهریور /۱۳۹۱
    الشتر
    482
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی406
    786
    سپاس از شما 575 بار در 268 پست
    Follows
    0
    Following
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza Dehghan تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    Gain:در اکثر کامپرسورها پارامتري وجود داره که براي بلندي کلي صداي سيگنال تا سطح پيک(Max Dainamic) مورد استفاده قرار ميگيره ..
    این یه تعریف کلی هستش
    با سلام
    وقتی ما تو مسترینگ گیت می کنم هدفمون چیه؟
    مثلا وقتی اونو از -128 به -64 میبریم چیه؟
    چون من تو چنتا فیلم که دیدم اون شخص سعی می کرد آستانه پایینو گیت کنه
    آستانه ی بالا رو کمپرس
    بعد واسه کوبندگی ببیشتر
    باید قسمت لوفرکونسیو حتما کمپرس و به جاش گین بدیم ؟
    با تشکر از آقای دهقان


    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ در ساعت 03:24

  14. 2 کاربر زیر از aboozar68 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. malek2020 آواتار ها
    malek2020
    شماره کاربری
    77331
    کاربر نیمه فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    87
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی15
    93
    سپاس از شما 32 بار در 25 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دوست عزیز مطالبتون خیلی جامع بود میخواستم بدونم این کتابی معرفی کردین ترجمه فارسی هم داره ؟


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۹/۲۸ در ساعت 20:09

  16. 2 کاربر زیر از malek2020 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. music2014 آواتار ها
    music2014
    شماره کاربری
    80057
    کاربر تازه وارد
    مهر /۱۳۹۳
    9
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی0
    10
    سپاس از شما 3 بار در 2 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دوستان عزیز مقادیر مشخصی برای ترشهولد و.ریشو و اتک و ریلیز در کمپرسور وجود دارد؟ لطفا از دادن جواب کلی مانند بستگی دارد و غیره خودداری فرمایید!
    اگر اعداد مشخص و استانداردی وجود دارد لطفا به بنده بگید.
    مرسی


    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ در ساعت 08:33

  18. 2 کاربر زیر از music2014 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  19. Owais.S آواتار ها
    Owais.S
    شماره کاربری
    55844
    مدیر انجمن
    آبان /۱۳۹۲
    1,392
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2385
    2,430
    سپاس از شما 3,568 بار در 1,287 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط music2014 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوستان عزیز مقادیر مشخصی برای ترشهولد و.ریشو و اتک و ریلیز در کمپرسور وجود دارد؟ لطفا از دادن جواب کلی مانند بستگی دارد و غیره خودداری فرمایید!
    اگر اعداد مشخص و استانداردی وجود دارد لطفا به بنده بگید.
    مرسی
    سلام.خب دوست عزیز وقتی واقعا بستگی به صدا داره.حتی برای یک خواننده در شرایط مختلف پارامترها تغییر میکنن چه برسه به صداهای مختلف.
    شما فعلا با این عکس برید جلو اما این خیلی کلیه و پیشنهاد میکنم با تمرین خودتون بهترین تنظیمات رو پیدا کنید.موفق باشید.


    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    قبول سفارش:ملودی.تنظیم.میکس و مسترینگ.

    Instagarmwais_sadati
    Telegramwaissadati
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ در ساعت 13:08

  20. 7 کاربر زیر از Owais.S برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. تحلیلی در سبک ِ رپ ( با توضیحات ِ تخصصی ) ( روشن )
    توسط Roshan.J در انجمن نقد و بررسی ِ آثار ِ ماندگار ِ ایران و جهان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۳۰, 17:59
  2. آموزش کامل ، ساده و تخصصی میکس
    توسط Manager در انجمن مــیـــکس(Audio Mix)
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۰۸, 17:18
  3. نشست تخصصی کیهان کلهر در آمریکا برگزار شد
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۰۴, 14:12
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۰۹, 19:49
  5. کارگاه تخصصی سرود و همخوانی برگزار می شود
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۰۵, 14:11

جستجو شده ها

کمپرس چیست

کمپرس یعنی چه

کمپرس کردن یعنی چه

کمپرس یعنی چیکمپرس کردنکمپرس گلاب یعنی چهکمپرس کردن یعنی چه؟کمپرس یعنی چه؟کمپرس کردن چیستکمپرس گلاب چیستکمپرس چیست؟کمپرسی چیستمنظور از کمپرس چیستکمپرس گلابکمپرس کردن یعنی چیکمپرس کردن به چه معناستکمپرس کردن گلاب گمپرس به چه معتاستکمپرس گلاب چگونه است معنی کمپرسکمپرس کردن روی صورت یعنی چیروش کمپرس گلابکمپرس کردن چیست؟كمپرس چيستکمپرس چیهکمپرس به چه معناست معنی کمپرس چیستمعنی کمپرس چیهکمپرس یعنی چی؟کمپرکس کردن گلاب روي صورت چگونه است؟کمپرس یعنی چه ؟کمپرس کردن کیست به چه معنیستکمپرس کردن به چه معنی استکمپرس کردن یعنی جه ؟روش کمپرس کردن گلابگلال کهریرز یعنی چهکمپرس به چه معنا ستhttp:cubase.irthread320673کمپرس-چیست-؟-مفاهیم-تخصصی-کمپرس-کردن.htmlکمپرس کردن چیهکمپرس گلاب چیست؟کمپرس صورت یعنی چی؟منظور از کمپرس کردن چیستکمپرس ویدیو به چه معناستکمپرس گلاب روی صورتکمپرس کردن یعنی چکار كمبرس كلاب جيه؟طریقه کمپرس کردن گلاب روی صورتطرز کمپرس کردن گلاب روی صورتنحوه کمپرکس کردن گلابمعنیه کلمه اتک در کمپرسور معنی کمپرس پزشکی چیستکمپرس گلتبکمپرسگلاب چگونه استکمپرس ب چه معناستكمپرس چیستمعنی کلمه کمپرسکمپرس کردن زینککپمریسی چیستکمپرس گلاب به چه طریقهمنظور از کمپرسکمپرس صورت بعنی چه کمپرس به چه معناسکمپرس بعنىکمپرس کردن يعني چهکمپرس درست کردن یعنی چهکمپرس چی هستکمپرس صورت چیستمعنیه کمپرس کردنه در مسترینگکمپرس کردن چگونه استدکمپرس کردن به چ معناستکمپرس در موزیک یعنی چیکمپريسکردنصورتكمبرس جيستکمپرس ینعی چهمعنی کمپرس کردن صورت چیستکمپرس شود یعنی چه؟كميرس كردن يعني جهکمبرس کردن جيستکمپرس کردن یعنی چه.؟کمپرس کردن یعنی چی؟کمپرس کردن گلاب روی صورت به چه معناستکمپرس کردن گلاب یعنی چه؟کمپرس کردن گلاب یعنی چه كمبرس يعني جهکلمه کمپرس چیستکمپرسی.چیستکمپرس کردن گلاب به صورت یعنی چیکمپرس کردن گلاب چیست؟gain در کمپرسور گزینه گین دکمپرس یعنی چهکمپرسی چیست؟؟؟ratio در کمپرس چیست؟کمپرس کردن روی صورت یعنی چه site:cubase.ir کمپرس کردن ب چ معناست؟کمپرس کردن برای وارژن یعنی چی

تا این لحظه 318 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی