کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

موضوع بسته شد
صفحه 1 از 4 1 2 3 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

موضوع: تحلیلی در سبک ِ رپ ( با توضیحات ِ تخصصی ) ( روشن )

  1. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض تحلیلی در سبک ِ رپ ( با توضیحات ِ تخصصی ) ( روشن )

    عرض ِ ادب و احترام .
    چندی پیش یکی از دوستان به بنده ی حقیر دستور داد که اگر می توانم
    سورس یا موزیکی در سبک ِ رپ هم داشته باشم .
    ( که هر دو می دانستیم بنده در آن تخصصی ندارم )
    در این چند روز سخت مشغول ِ تحقیق بودم چون هم خود ام به آن علاقه داشتم
    هم تشویق ِ دوست امان بدان منجر شد که سخت کوش شوم و مشتاق ِ یک کار ِ توضیحی ( نه موسیقی ِ کامل )
    بدین منظور هم سورس را قرار می دهم و هم فایل ِ صوتی اش را .
    ( و طبیعتن می دانم که بعد ها آن را در بسیاری جا ها خواهم شنید ! )
    باید توضیحاتی نیز درباره ی نرم افزار های مورد ِ استفاده بدهم .
    تا دوستانی که می خواهند آن را اجرا کنند بدانند که چه چیز هایی نیاز است .
    نرم افزار های :
    آکوستیک پیانو به عنوان ِ پیانو
    اتمسفر به عنوان ِ پد و فضا سازی ِ تک بعدی .
    فیلارمونیک به عنوان ِ همراهی ارکسترال ( زهی ) و فضا سازی ِ چند بعدی
    بروم استیک باس با عنوان ِ گیتار باس ( آکوستیک )
    نکسـِـز ( نکسوز ) به عنوان ِ درامز .

    در نتیجه اگر این نرم افزار ها را در سیستم ندارید
    برای اجرا با مشکل رو به رو خواهید شد .

    اما بپردازیم به توضیحاتی پیرامون ِ این سورس و سبک ِ رپ . . .
    ( تا آن جا که بتوانم کلمات را ساده به کار می برم اگر معادلی درست و پارسی برای اشان باشد )

    این که سبک ِ رپ چگونه به وجود آمد و چه طور شد که به این جا رسید چندان در این مقال نمی گنجد وصف اش .
    ما با ساختمان و علم ِ آن کار داریم . .
    قطعن دوستان می دانند که بنده ی حقیر با توجه به پشتوانه ای که برای اش تلاش کرده ام ،
    حرفی نابخردانه نخواهم زد . و در این تاپیک به هیچ روی نظر ِ شخصی ام را نخواهم گفت
    بلکه به ( نقد و بررسی ) ِ این فرم می پردازیم . . .
    ( لازم به ذکر است که ما در مورد ِ موسیقی ِ رپ ِ درست و اصولی صحبت می کنیم که توسط ِ استادان ِ این فرم که اکثرن هالیوودی هستند صحبت می کنیم )

    آیا سبک ِ رپ ( دری وری ) است ؟! قطعن خیر !
    آیا بی محتوا ست ؟! البته که خیر !
    آیا بی ساختمان و بی فرم است ؟! این هم خیر !
    آیا بدون ِ ریشه های منطقی ست ؟!
    این دیگر چه سوالی ست ؟! البته که خیر !
    پس مشکل کجا ست ؟ چرا این همه با آن مخالفت می شود ؟

    خب داستان را کمی گسترده تر می کنیم تا پرده در افتد و آن چه نهان بود به توضیح عیان گردد .

    سبک ِ رپ به علت ِ نو گرا بودن و ساختار شکن بودن اش بیشتر مورد ِ نقد و کینه توزی ِ
    اشخاصی ست که در آن تخصص ندارند و به شکلی دگماتیسم ، چشم ِ دیدن اش را ندارند .
    این موسیقی به شکل ِ عجیبی ملودیک / ریتمیک / هارمونیک / تماتیک و از لحاظ ِ ساختمانی قدرتمند است .
    سال هاست که موسیقی ِ مارشال ماترز را می شنوم در احوالات اش بسیار تحقیق می کنم .
    موسیقی های او مثال ِ خوبی برای خلاقیت و فدرت ِ عملی در یک کار هستند .
    در موسیقی ِ رپ شما می توانید هر ایده ای را بیان کنید
    می توانید روند های مختلف ِ هارمونیک و ملودیک را یا بی وقفه تکرار کنید یا
    با سرعتی غیر ِ قابل ِ درک آن را تغییر دهید . . .
    می توانید با یک سکوت ساختمان ِ ارکستر را تغییر دهید و یا روند ِ ریتمیک را تغییر دهید .
    اکثر ِ ایراداتی که به آن وارد می شود نیز بر پایه ی همین انعطاف پذیر بودن اش است .
    گاهی می بینیم که برای مثال یکی از ملودی های باخ را برای کار ِ رپ تنظیم می کنند و
    جوابی حیرت انگیز هم دریافت می کنند .
    در سبک ِ رپ شما باید قدرت ِ فضا سازی های هارمونیک ِ غیره منتظره داشته باشید .
    به هیچ روی نباید روند های ملودیک و هارمونیک و ریتمیک ِ شما در میزان محدود شود .
    کنتراست های تماتیک به قدری غیر ِ منتظره هستند که گاهی شنونده اصلن آن را متوجه نمی شود !
    بگذارید برای این که داستان ِ خلاقیت های غیر ِ قابل ِ درک ِ این فرم را توضیح دهم
    مثالی از شعر ِ ایران بیاورم . . .
    زمانی که شعر ِ نو توسط ِ نیما پایه گذاری شد چه بلایی بر سر اش آوردند ؟
    خدای اش او را رحمت کند که توانست به این جماعت بگوید آقا جان . . .
    می خواهی احساس ات را بیان کنی ؟ خب نیازی به آن همه فرم های قدیمی و تاریخی نیست .
    حتمن که نباید برای وصف ِ رخ ِ یار غزل گفت !
    مولانا جلال الدین رومی با آن عظمت اش گفت : این مفتعلن مفتعلن مفتعلن نیز کشت مرا !!!
    الان می توانید تاثیر و حضور شعر ِ نو را در هنر ِ شعر ِ ایران درک کنید .
    آیا کم رنگ است ؟ آیا رفته رفته نابود شد ؟
    داستان ِ موسیقی ِ رپ نیز این چنین است . . .
    با این تفاوت که موسیقی ِ رپ به علت ِ انعطاف پذیر بودن اش توانست سایر ِ سبک ها را هم در خود اش هضم کند .
    ( یکی ) از مهم ترین قوانین ِ فرم ِ رپ بی قانونی ست ! آیا این مصداق ِ هرج و مرج و آنارشیسم است ؟!
    البته که خیر و نیاز به توضیح دارد نیز ،
    بی قانونی از جهت فراغ ِ بال برای نوشتن ِ هر آن چه در ذهن و احساس ِ شماست .
    هیچ محدودیتی نباید برای موسیقی باشد و در بین ِ سبک های مردمی فقط موسیقی رپ توانسته تا حدودی به آن دست پیدا کند .
    ( حتی راک هم با آن عظمت اش گاهی سر اش در گریبان است و نیم نگاهی به موسیقی ِ کلاسیک و قوانین ِ آن دارد )

    در موسیقی رپ تا زمانی که با خواننده و متنی که می خواهید اجرا کنید هم کار نباشید هیچ محدودیتی وجود ندارد
    در واقع هم آهنگ سازی های ساختمانی و فرمال زمانی صورت می گیرد که پای متن و خواننده در میان باشد .
    که بیشتر بر هم آهنگی های ریتم / آوایی و موسیقی تاکید دارد .
    ( ما در این مقال فقط با موسیقی ِ رپ کار داریم نه متن و خواننده ی آن در نتیجه به آن قسمت رجوع نمی کنیم . )
    وقتی توضیحات و نوشته های آهنگ سازان ِ هالیوودی در این فرم را می خواندم و
    آن ها را با آهنگسازان ِ ایرانی مقایسه می کردم می دیدم چه تفاوت های عجیبی با هم دارند .
    داستان ِ همان یک کلاغ و چهل کلاغ است !
    برای مثال آن ها می گویند محدودیتی در میزان بندی های زوج و فرد نیست .
    اما اگر زوج باشد منطقی تر است و فرد باشد خلاقانه تر پیش خواهد رفت .
    اما در ایران بعضی از آهنگ سازان ِ این فرم که ( گاهن یک رابطه ی کاری در جهت ِ بررسی ِ آثار اشان داریم )
    می گویند باید زوج باشد اگر فرد بود با یک پاساژ دوباره زوج اش می کنیم !!!
    خب این گونه می شود که موسیقی ِ رپ در ایران به بی راهه و زیر زمین می رود !
    چون هر کسی برای خود اش قانونی وضع کرده و پیروانی نیز به دنبال اش .
    ما با این هم کاری نداریم بلکه علت ِ بی ساختمان ِ بودن ِ این نوع موسیقی در ایران را بیان کردیم .
    برگردیم به موضوع . . .
    شما باید در موسیقی ِ رپ قدرت ِ ملودیکی داشته باشید که گاهن چند دقیقه تکرار می شود
    ملودی ایکه نباید خسته کننده باشد پس خلاقیت ِ زیادی می خواهد .
    تضاد های ریتمیک و آ ریتمیک حرف ِ اول را در این سبک می زنند .
    فراموش نکنید که این سبک اصلی دارد به این توضیح : در بی نظمی ، نظمی عظیم تر وجود دارد . اگر نمی توانی درک اش کنی وارد نشو !
    پس از همین اول حجت را بر مخاطبان اش تمام کرده است !
    شما باید با دو مبحث ِ دیسونانس و کنسونانس به شکل ِ عمیقی آشنا باشید .
    چون همیشه این فضا ها به شکل ِ هارمونیک خلق نمی شوند .
    بلکه کل ِ ساختمان ِ قطعه را در بر می گیرند .
    شما باید به فرم نیز پای بند باشید . دقت کنید که پای بندی به فرم محدودیت نیست
    بلکه صحبت و مشخص بودن ِ روند ِ قطعه ی شما ست .
    فرم های دو بخشی و سه بخشی در این نوع موسیقی بسیار زیاد است .
    پس باور کنیم که برای رپ نوشتن و ساختن نیز باید علم و دانش داشته باشیم
    و صرفن به چیدن ِ چهار نت در اف ال استودیو اکتفا نکنیم . . .

    اما در این سورس بنده ی حقیر چه کرده ام ؟
    فرم ِ قطعه A / B / A " است .
    در یک دقیقه ی ابتدایی شما یک فضای مینیمال را می شنوید که با تکرار های تماتیک در گام ِ
    فا ماژور مقدمه و پیش زمینه ای برای یک کنتراست ِ ساختمانی ست .
    ارکستر در فا ماژور تمی را تکرار می کند که ریتمی منظم وارد می شود
    ناگهان سکوت می کند ارکستر به آکورد ِ نُه ام ِ فا مینور می رود
    یعنی فا / لا بمل / دو / می بمل / سل
    بعد به آکورد ِ نُه ام ِ لا بمل ماژور می رود .
    یعنی لا بمل / دو / می بمل / سل حدف شده / سی بمل
    و با این پاساژ ِ ارکسترال به قسمت ِ اصلی ِ قطعه وارد می شود که یک ایده ی ملودیک و هارمونیک اجرا می شود
    توسط ِ پیانو که برای اجرای آن باید بسیار قدرتمند باشید از لحاظ ِ انگشت گذاری های پیانویی و قدرت ِ بیان ِ آن در گذر ِ زمان که به شدت ِ از نظر ِ ریتمیک در هم می ریزد
    و صادقانه اعتراف می کنم خود ام هم با آن مشکل برخورد ام !
    در اجرای بخش ِ پیانو همراه با بخش های دیگر ، این ( چند ریتمی ) بودن را به وضوح خواهید شنید .
    به کنتراست های ریتمیک ِ درامز نیز دقت کنید در سبک ِ رپ ، درامز و گیتار باس بسیار مهم هستند .
    به هیچ روی نباید در هیچ روندی افراط و تفریط کرد .
    با بررسی ِ سورس و برخوردی جدی با آن نکات ِ بسیاری خواهید دید .
    از لحاظ ِ ریتم / ملودی / هارمونی / فضا سازی .

    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده


    تعداد کل آرای این پست : 11
    تعداد آرای مثبت : 10
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 10:29


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. silente آواتار ها
    silente
    شماره کاربری
    17476
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    593
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی118
    505
    سپاس از شما 707 بار در 332 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تشکر می کنم از جناب روشن بابت وقتی که صرف کردند و زحمتی که کشیده اند
    خواهشا در صورت امکان پلاگین ها را با مشابه آن جایگزین کنید که همه دوستان بتوانند بهره لازم را ببرند
    ممنون


    مهم نیست چقدر امکانات در اختیار دارید
    اگر ندانید چگونه از آنها استفاده کنید هرگز کافی نخواهد بود
    *****
    مبادا فراموش کنم
    از کجا آمده ام; در کجا قرار دارم و به کجا می روم

    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 12:29

  4. کاربران زیر از شما silente عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. pe32_64 آواتار ها
    pe32_64
    شماره کاربری
    19671
    مدیر بـازنشسته
    مرداد /۱۳۹۱
    تهران
    2,656
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3142
    10,196
    سپاس از شما 4,688 بار در 2,269 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    درود بر جناب جعفر زاده گرانقدر
    خداییش این مطالب رو در مورد این سبک نمی دونستم و خیلی از موزیک قشنگش و این توضیحات کامل و ارزشمندتون بهره بردم.
    تشکر فراوان


    نمی گم با تو واسم، گریه دیگه گریه نبود
    با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 12:34

  6. کاربران زیر از شما pe32_64 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. moji20 آواتار ها
    moji20
    شماره کاربری
    8704
    کاربر پیـشرفته
    دی /۱۳۹۰
    1,308
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4247
    1,203
    سپاس از شما 4,302 بار در 1,151 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام مرسی از توضیحات کاملتون . با این علمی که شما در موسیقی دارید آدم جرأت انتقاد نداره ولی به نظرم جنس درام کارتون مناسب این سبک نبود .


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 14:27

  8. کاربران زیر از شما moji20 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. azetr آواتار ها
    azetr
    شماره کاربری
    7753
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۰
    IR
    643
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی163
    111
    سپاس از شما 445 بار در 293 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    موفق باشید اقای روشن

    جالب بود

    چیدمان اشفته ی درام ! زیبایی کارو 2چندان کرده بود







    MortezaKeighobadi@
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 14:54

  10. کاربران زیر از شما azetr عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام روشن عزیز
    کار زیبایی بود، برای درام میتونستید از سمپل های دیگه استفاده میکردید، چون حس کردم به این سبک نمیخوره
    موفق و موید باشی


    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 15:16

  12. 2 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. korgpa3xpro آواتار ها
    korgpa3xpro
    شماره کاربری
    27074
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    bokan
    594
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی420
    423
    سپاس از شما 986 بار در 358 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    باعرض سلام خدمت شما جناب جعفر زاده عزیز امیدوارم خسته نباشید واقعا کار زیبایی بود
    اول از همه اینکه من کسی نیستم که به شما دستور بدم و دوم اینکه واقعا تشکر میکنم که به این زودی به درخواستم پاسخ دادید چون واقعا خودم انتظار یکی دو هفته رو داشتم که باز این هم برمیگرده به حسن نیت شما که دوست دارید به همه کمک کنید
    اما در مورد آهنگ معلوم بود که واقعا یه ادم تئوری دان این رو نوشته بود من کسی نیستم که به کار های شما انتقاد کنم چون در برابر علم موسیقایی شما واقعا یه فنچ زیاد تر نیستم اما دوست دارم که به عنوان یه برادر این پیشنهادات رو گوش کنید
    اول از همه بگم من عامیانه نقد و بررسیش میکنم
    در مورد سبک کار بگم که به ژانر دیس لاو بیشتر شبیه بود که واقعا زیبا بودن اما غربی بودن آهنگ همچنان حس میشد
    فضا سازی و روح دادن به کار بسیار زیبا بود اما از اونجا که این آهنگ برای خوندن روش درست نشده بود تغییرات زیادی میکرد( همونطور که خودتون فرمودید)هم از نظر ملودی هم از نظر ریتم اما نکته بعد که دوستمون فرمودن جنس درام کار بود که کمتر به این کار میخورد.
    باز هم معذرت میخوام که اینگونه بی ادبانه در مورد کار شما نظر دادم
    امیدوارم شاد و خرم باشی


    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 15:43

  14. کاربران زیر از شما korgpa3xpro عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. korgpa3xpro آواتار ها
    korgpa3xpro
    شماره کاربری
    27074
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    bokan
    594
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی420
    423
    سپاس از شما 986 بار در 358 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    باعرض سلام خدمت شما جناب جعفر زاده عزیز امیدوارم خسته نباشید واقعا کار زیبایی بود
    اول از همه اینکه من کسی نیستم که به شما دستور بدم و دوم اینکه واقعا تشکر میکنم که به این زودی به درخواستم پاسخ دادید چون واقعا خودم انتظار یکی دو هفته رو داشتم که باز این هم برمیگرده به حسن نیت شما که دوست دارید به همه کمک کنید
    اما در مورد آهنگ معلوم بود که واقعا یه ادم تئوری دان این رو نوشته بود من کسی نیستم که به کار های شما انتقاد کنم چون در برابر علم موسیقایی شما واقعا یه فنچ زیاد تر نیستم اما دوست دارم که به عنوان یه برادر این پیشنهادات رو گوش کنید
    اول از همه بگم من عامیانه نقد و بررسیش میکنم
    در مورد سبک کار بگم که به ژانر دیس لاو بیشتر شبیه بود که واقعا زیبا بودن اما غربی بودن آهنگ همچنان حس میشد
    فضا سازی و روح دادن به کار بسیار زیبا بود اما از اونجا که این آهنگ برای خوندن روش درست نشده بود تغییرات زیادی میکرد( همونطور که خودتون فرمودید)هم از نظر ملودی هم از نظر ریتم اما نکته بعد که دوستمون فرمودن جنس درام کار بود که کمتر به این کار میخورد.
    باز هم معذرت میخوام که اینگونه بی ادبانه در مورد کار شما نظر دادم
    امیدوارم شاد و خرم باشی


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 15:44

  16. کاربران زیر از شما korgpa3xpro عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. M sol آواتار ها
    M sol
    شماره کاربری
    40349
    کاربر اخراجی
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    102
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی34
    3
    سپاس از شما 56 بار در 34 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    چیزایی جالبی تو این نوشتتون بود....خوشحالم که بالاخره یکی که هیچ آشنایی با این سبک نداره تونست به درستی درکش کنه.....
    با این جمله حال کردم : در بی نظمی ، نظمی عظیم تر وجود دارد . اگر نمی توانی درک اش کنی وارد نشو !


    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 15:44

  18. کاربران زیر از شما M sol عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  19. Saeid Baran آواتار ها
    Saeid Baran
    شماره کاربری
    40673
    مدیر بـازنشسته
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    IraN
    1,050
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2663
    5,456
    سپاس از شما 3,048 بار در 1,099 پست
    Follows
    0
    Following
    1

    پیش فرض

    مرسی آقای روشن بسیار جالب بود / موفق باشید.









    *Alone God* ◄ B A R A N ► *Only God*
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ در ساعت 16:10

  20. کاربران زیر از شما Saeid Baran عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوع بسته شد
صفحه 1 از 4 1 2 3 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. آموزش کامل ، ساده و تخصصی میکس
    توسط Manager در انجمن مــیـــکس(Audio Mix)
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۰۸, 17:18
  2. کارگاه تخصصی سرود و همخوانی برگزار می شود
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۰۵, 14:11
  3. اعضای شورای تخصصی موسیقی پاپ معرفی شدند
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۰, 13:50

جستجو شده ها

حصین

سبک hip hop

توضيحاتي در مورد سبك ديس لاو

تحلیل سبک دیس لاو رپ

توضیح کامل سبک رپ

توضيحات سبك رپ

توضیحات کامل سبک های رپ

تا این لحظه 495 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست