کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: امتیاز شما به این پروژه؟

رأی دهندگان
8. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • a

    5 62.50%
  • b

    2 25.00%
  • c

    1 12.50%
+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: رپ تلفیقی گنگ (علی سیدی)

  1. korgpa3xpro آواتار ها
    korgpa3xpro
    شماره کاربری
    27074
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    bokan
    594
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی420
    422
    سپاس از شما 986 بار در 358 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض رپ تلفیقی گنگ (علی سیدی)

    Daw: FLstudio , Others
    Vsti: -
    Vst: -
    آهنگساز و تنظیم کننده: علی سیدی
    خواننده ( پروژه های با کلام ): -
    شاعر و ترانه سرا ( پروژه های با کلام ): -
    سبک پروژه: هیپ هاپ>رپ> گنگ
    دوستان واساتید محترم این آهنگ رو برای یکی از مشتری ها تنظیم کردم که امیدوارم با انتقادات خودتون به بهتر شدن کار کمک کنید

    اول از همه میخوام وی اس تی های استفاده شده رو نام ببرم
    برای سنتور از بانک RA تحت کنتاکت استفاده کردم که طبق بررسی های اساتید بهترین در این ضمینست برای ویولن هم همینطور از یکی از بانک های کنتاکت به اسم Garritan Stradivari Solo Violin استفاده کردم و برای صدای باغلاما از ولکو باغلاما استفاده کردم و ریتم 2/4 ایرانی رو هم از لوپ هایی که از سایت خودمون دانلود کردم استفاده کردم
    اما برای ساز های الکترونیکی از وی اس تی های اف ال + purity+ hyper sonic+ korg m1 le استفاده کردم

    برای میکس و مستر کار هم از پلاگینهای اف ال + izotop ozon+ میکسر های وی اس تی ها استفاده شده

    اما در مورد ملودی بگم که سنتور و ویولن وبراس گامشون می ماژور هست
    و گام باغلاما لا ماژوره یه نکته رو که لازم میدونم بگم اینه که بین سنتور و باغلاما با ملودی سنتور یه پاسوناژ میره که اولین نتش سل دیزهست و آخرین نتش به دو دیز ختم میشه از اونور خود باغلاما هم با دو دیز شروع میشه وبا سل دیز خاتمه پیدا میکنه که به نظرم ابتکاری هست واسه من تازه کار . برای ریتم کار هم از ریتم های ایرانی + ریتم گنگ استفاده کردم (البته این روش رو از پروژه جناب روشن یاد گرفتم) که یه جورایی بی نظمی ایجاد میکنه که همونم قشنگی کار رو دو چنان میکنه
    مثل اینکه زیاد نوشتم ولی به بزرگی خودتون ببخشید چون فکر کردم که لازم باشه


    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۰ در ساعت 04:34

  2. 9 کاربر زیر از korgpa3xpro برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. التفات آواتار ها
    التفات
    شماره کاربری
    43518
    کاربر بسیار فعال
    خرداد /۱۳۹۲
    225
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی107
    237
    سپاس از شما 151 بار در 111 پست
    Follows
    0
    Following
    3

    پیش فرض

    خوب بود دوست من موفق باشی.a


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ در ساعت 15:50

  5. کاربران زیر از شما التفات عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. DJRima آواتار ها
    DJRima
    شماره کاربری
    46803
    کاربر تازه وارد
    مرداد /۱۳۹۲
    14
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1
    12
    سپاس از شما 10 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خیلی لذت بردم . بسیار عالی

    ای کاش از پدی که اول آهنگ استفاده کردی تو ورس 2 ازش استفاده کنی . به نظرم بهتر میشه . البته بازم بستگی به تکست و استایل خواننده داره این یه نکته
    نکته بعدی هم این که یه فکری به حال اوترو آهنگ بکن و وقتی یه دفه ای تموم میشه جذابیت آهنگت زیر سوال میره
    در کل خیلی خوب بود
    a میدم .
    اگه دوست داشتی آهنگ منم گوش کن و نظر بده . به سبک ترنس هست . البته اولین ترنسم .
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    امیدوارم موفق باشی
    ریما


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ در ساعت 16:14

  7. کاربران زیر از شما DJRima عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Nimaxtep آواتار ها
    Nimaxtep
    شماره کاربری
    26446
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    تهران
    1,675
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2776
    2,980
    سپاس از شما 5,703 بار در 1,563 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام علی عزیز.
    ممنونم از دعوتت.برادر ما خودمون هنوز شاگردیم.

    کار خوبی بود.کیک بیس رو دوست داشتم ولی یه مقدار الان زیادی وایده. جمع ترش کنی بهتره.
    صدای سنتور هم به نظرم مناسب این کار نیست عوض بشه بهتره.
    همینطور صدایی که شبیه revers هست هم خیلی بالاس, هم اینکه برداشته شه بهتره.
    البته اینها سلیقه شخصیه من و نظرمه.
    خسته نباشید میگم بهت برادر عزیز. موفق باشی


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ در ساعت 16:59

  9. کاربران زیر از شما Nimaxtep عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,683
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3070
    5,622
    سپاس از شما 4,664 بار در 1,959 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    بسیار زیبا.
    من تو سبک رپ تخصص انچنانی مثا بزرگواری مثل شما ندارم.
    اما پیزهایی که به نظر من تغییر پیدا کنند عالی تر میشه کارتون رو ذکر می کنم:
    Fx که چپ . راست میشه یه کم صداش بالاست بیاری پایین حوب میشه
    محدوده سازی کنید بهتر میشه
    واید خوب بود
    کیک زیاد معلوم نیود.به عبارتی یکم خفه هست.کیکتون سر جای خودش نمی کوبه.
    سعی کنید کیک و بیس در یک محدوده و فضا قرار نگیره
    در کل خسته نباشی
    سربلند و موفق باشید



    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ در ساعت 17:47

  11. 2 کاربر زیر از Savan II برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. bestbeat آواتار ها
    bestbeat
    شماره کاربری
    46144
    کاربر اخراجی
    مرداد /۱۳۹۲
    204
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی84
    119
    سپاس از شما 142 بار در 53 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام اول از همه بهت خسته نباشی میگم یه سری نکته هارو میگم که نظر شخصی منه امیدوارم به کارت کمک کنه

    اینترو بیس و پد کمی با هم همخونی نداشتن و نت های بیس سر جاشون نبود

    رو مستر کار کنید ، کیک و یکم تیزش کنید و صداشو بیشتر کنید

    فضا سازی رو کمی شلوغ تر کنید با صدا های الکتریکی


    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ در ساعت 19:21

  13. کاربران زیر از شما bestbeat عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط korgpa3xpro تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    اما در مورد ملودی بگم که سنتور و ویولن وبراس گامشون می ماژور هست
    و گام باغلاما لا ماژوره یه نکته رو که لازم میدونم بگم اینه که بین سنتور و باغلاما با ملودی سنتور یه پاسوناژ میره که اولین نتش سل دیزهست و آخرین نتش به دو دیز ختم میشه از اونور خود باغلاما هم با دو دیز شروع میشه وبا سل دیز خاتمه پیدا میکنه که به نظرم ابتکاری هست واسه من تازه کار . برای ریتم کار هم از ریتم های ایرانی + ریتم گنگ استفاده کردم (البته این روش رو از پروژه جناب روشن یاد گرفتم) که یه جورایی بی نظمی ایجاد میکنه که همونم قشنگی کار رو دو چنان میکنه
    مثل اینکه زیاد نوشتم ولی به بزرگی خودتون ببخشید چون فکر کردم که لازم باشه


    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    عرض ِ ادب و احترام .

    خب در مورد ِ میکس و مستر توضیحات ِ دوستان گویاست و بنده اجازه ی صحبت ندارم .
    در رابطه با این قسمتی که در کادر ِ اشاره قرار داده ام باید نکاتی را ذکر کنم . . .
    وقتی صحبت از حضور ِ دو گام ِ متفاوت در یک قطعه می شود یعنی ما می خواهیم فضایی را به شکل ِ بای تنالیته ایجاد کنیم .
    این بای تنالیته یک تعریف ِ مشخص دارد که مشخصه اش حضور ِ هم زمان ِ درجات ِ اصلی ِ این گام ها است .
    یعنی می ماژور باید درجات ِ اول / سوم پنج ام و هفت ام را در خود داشته باشد
    لا ماژور نیز به هم چنین . یعنی ما باید ر دیز برای می ماژور و سل دیز در لا ماژور داشته باشیم .
    ( به عنوان ِ درجات ِ هفت ام ِ این دو گام )
    که عملن چنین چیزی وجود ندارد که اگر داشته قطعه کلن یک دیسونانس ِ ساختمانی بود
    در حالی که کاملن کنسوسنانس و به دور از هر تنشی است .
    پس نمی توان چندان آن را بای تنالیته دانست بلکه مد گردی بدانیم بهتر است . یعنی گاهی در
    لا ماژور است گاهی هم در می ماژور .

    ببین این نکته که گام می ماژور است و تو در آن زمان از نت های دو دیز و سل دیز استفاده کرده ای
    چیز ِ عجیبی برای ات نباشد چون نا خود آگاه به مینور ِ هم علامت با می ماژور یعنی دو دیز مینور
    مد گردی کرده ای که نت های تنیک و پنجم اش همان دو دیز و سل دیز هستند .
    پس تعجب نکن از این اتفاق چون ذهن ِ اهنگساز بعد از مدتی از فضای ماژور خسته می شود و به سمت ِ مینور می رود .
    به هر تقدیر در کار و سبک ِ خود اش خوب است و نمی شود ایراد ِ نا هنجار و تاثیر گذاری از آن گرفت .
    افرین عزیز ِ دل ام . خسته نباشید.
    همواره شاد و آرام باش.
    ارادتمدن ات .


    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۲ در ساعت 07:12

  15. کاربران زیر از شما Roshan.J عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. R.Taheri آواتار ها
    R.Taheri
    شماره کاربری
    31310
    کاربر پیـشرفته
    بهمن /۱۳۹۱
    Qazvin
    1,258
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی883
    1,718
    سپاس از شما 1,967 بار در 779 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام داداش علی گلم...
    ممنون از دعوتت...
    باید عرض کنم که:
    خیلی خوشم اومد...
    از فضاسازی خیلی خوشم اومد...
    سنتور عالی بود...
    تلفیق عالی صورت گفته...
    منو یاد آهنگ کمک از هیچکس و یاس میندازه...
    اما:
    صدای استرینگ زیاد مناسب نیست (مصنوعی جلوه میده)...
    بعضی از صداهاهم نیاز به اکولایزر داره...
    ولی به نظرم موزیک کامل و بی نقصی هستش...با یه وکال خوب ؛ میره واسه تیم ملی
    نمره ی من A
    موفق باشی داداشی گلم


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۲ در ساعت 10:02

  17. korgpa3xpro آواتار ها
    korgpa3xpro
    شماره کاربری
    27074
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    bokan
    594
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی420
    422
    سپاس از شما 986 بار در 358 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خوب بود دوست من موفق باشی.a

    ممنون امیر حسین جان خوشحالم که خوشت اومد
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    خیلی لذت بردم . بسیار عالی

    ای کاش از پدی که اول آهنگ استفاده کردی تو ورس 2 ازش استفاده کنی . به نظرم بهتر میشه . البته بازم بستگی به تکست و استایل خواننده داره این یه نکته
    نکته بعدی هم این که یه فکری به حال اوترو آهنگ بکن و وقتی یه دفه ای تموم میشه جذابیت آهنگت زیر سوال میره
    در کل خیلی خوب بود
    a میدم .
    اگه دوست داشتی آهنگ منم گوش کن و نظر بده . به سبک ترنس هست . البته اولین ترنسم .
    آهنگ بی کلام ترنس با نام (I love TranCe)

    امیدوارم موفق باشی
    ریما


    امیر جان ممنون که گوش دادی و همچنین ممنون از نظراتت راستش به نکته خوبی اشاره کردی راس میگی من همیشه تو اوترو های کار هام مشکل دارم اگه بتونم و عمری باقی بمونه یه ملودی سنتور 15-16 ثانیه ای میذارم تا یه جورایی تکنوازی بشه ولی باید یکم در مورد تکنیک هاش مطالعه کنم
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام علی عزیز.
    ممنونم از دعوتت.برادر ما خودمون هنوز شاگردیم.

    کار خوبی بود.کیک بیس رو دوست داشتم ولی یه مقدار الان زیادی وایده. جمع ترش کنی بهتره.
    صدای سنتور هم به نظرم مناسب این کار نیست عوض بشه بهتره.
    همینطور صدایی که شبیه revers هست هم خیلی بالاس, هم اینکه برداشته شه بهتره.
    البته اینها سلیقه شخصیه من و نظرمه.
    خسته نباشید میگم بهت برادر عزیز. موفق باشی

    ممنون جناب نکویی عزیز که تحمل کردید در مورد مستر و واید بودن صدا به دلیل جنس صدای خواننده و فضای کار مجبور بودم اینطور بشه
    صدای سنتور رو با چند تا ساز دیگه عوض کردم ولی متاسفانه اون کیفیت و حس رو نداشت و همچنین چون کار تلفیقی ایرانی بود مجبور بودم که یکی یا دو تا ساز ایرانی استفاده کنم که به نظرم سنتور وباغلاما بهترینشون بود
    صدای رورز هم درست میگید خیلی زیاد بود و باید یه فکری به حالش بکنم ممنون که تذکر دادی
    سلیقه شما برای من قابل احترامه و قابل ستایش ممنون
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام
    بسیار زیبا.
    من تو سبک رپ تخصص انچنانی مثا بزرگواری مثل شما ندارم.
    اما پیزهایی که به نظر من تغییر پیدا کنند عالی تر میشه کارتون رو ذکر می کنم:
    Fx که چپ . راست میشه یه کم صداش بالاست بیاری پایین حوب میشه
    محدوده سازی کنید بهتر میشه
    واید خوب بود
    کیک زیاد معلوم نیود.به عبارتی یکم خفه هست.کیکتون سر جای خودش نمی کوبه.
    سعی کنید کیک و بیس در یک محدوده و فضا قرار نگیره
    در کل خسته نباشی
    سربلند و موفق باشید


    ممنون جناب خاکیان عزیز که کار رو تحمل کردید
    ممنون که تذکر در مورد اف ایکس دادید
    در مورد بیس هم ممنون حتما یه خط بیس دیگه براش مینویسم
    باز هم ممنون که نظر دادید
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام اول از همه بهت خسته نباشی میگم یه سری نکته هارو میگم که نظر شخصی منه امیدوارم به کارت کمک کنه

    اینترو بیس و پد کمی با هم همخونی نداشتن و نت های بیس سر جاشون نبود

    رو مستر کار کنید ، کیک و یکم تیزش کنید و صداشو بیشتر کنید

    فضا سازی رو کمی شلوغ تر کنید با صدا های الکتریکی

    ممنون دوست من برادر گلم که تحمل فرمودی
    راستش خط بیس و پد رو خودم با هم گذاشتم که در حین نا همخوان بودن یه زیبایی خاصی به کار میده
    در مورد کیک چشم حتما به روی چشم در مورد فضا سازی چون کار تلفیقی هست زیاد نمیتونم صدا های اجنبی رو وارد کنم
    باز هم ممنون که نظر دادی داش گلم
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    عرض ِ ادب و احترام .

    خب در مورد ِ میکس و مستر توضیحات ِ دوستان گویاست و بنده اجازه ی صحبت ندارم .
    در رابطه با این قسمتی که در کادر ِ اشاره قرار داده ام باید نکاتی را ذکر کنم . . .
    وقتی صحبت از حضور ِ دو گام ِ متفاوت در یک قطعه می شود یعنی ما می خواهیم فضایی را به شکل ِ بای تنالیته ایجاد کنیم .
    این بای تنالیته یک تعریف ِ مشخص دارد که مشخصه اش حضور ِ هم زمان ِ درجات ِ اصلی ِ این گام ها است .
    یعنی می ماژور باید درجات ِ اول / سوم پنج ام و هفت ام را در خود داشته باشد
    لا ماژور نیز به هم چنین . یعنی ما باید ر دیز برای می ماژور و سل دیز در لا ماژور داشته باشیم .
    ( به عنوان ِ درجات ِ هفت ام ِ این دو گام )
    که عملن چنین چیزی وجود ندارد که اگر داشته قطعه کلن یک دیسونانس ِ ساختمانی بود
    در حالی که کاملن کنسوسنانس و به دور از هر تنشی است .
    پس نمی توان چندان آن را بای تنالیته دانست بلکه مد گردی بدانیم بهتر است . یعنی گاهی در
    لا ماژور است گاهی هم در می ماژور .

    ببین این نکته که گام می ماژور است و تو در آن زمان از نت های دو دیز و سل دیز استفاده کرده ای
    چیز ِ عجیبی برای ات نباشد چون نا خود آگاه به مینور ِ هم علامت با می ماژور یعنی دو دیز مینور
    مد گردی کرده ای که نت های تنیک و پنجم اش همان دو دیز و سل دیز هستند .
    پس تعجب نکن از این اتفاق چون ذهن ِ اهنگساز بعد از مدتی از فضای ماژور خسته می شود و به سمت ِ مینور می رود .
    به هر تقدیر در کار و سبک ِ خود اش خوب است و نمی شود ایراد ِ نا هنجار و تاثیر گذاری از آن گرفت .
    افرین عزیز ِ دل ام . خسته نباشید.
    همواره شاد و آرام باش.
    ارادتمدن ات .

    ممنون جناب روشن عزیز از توضیحات ارزشمندتون
    در مورد چیز هایی که عرض کردید من فقط خواستم یه تنوعی در قسمت ذکر شده ایجاد بشه (قسمت کروس) من خودم تئو ری رو تقریبا کامل بلدم اما آنقدر روان نشدم که فوری هر قطعه ای رو که دوست داشتم بنویسم بلکه یه ساعت میشینم اول گام انتخاب میکنم بعد ملودی رو مینویسم بعد کتاب باز میکنم آکورد هاش رو قرار میدم ووووووووو... ولی باز هم امیدوارم که بهتر بشم با کمک شما و سایت پر بارمون
    ممنون و تشکر که تحمل فرمودید
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام داداش علی گلم...
    ممنون از دعوتت...
    باید عرض کنم که:
    خیلی خوشم اومد...
    از فضاسازی خیلی خوشم اومد...
    سنتور عالی بود...
    تلفیق عالی صورت گفته...
    منو یاد آهنگ کمک از هیچکس و یاس میندازه...
    اما:
    صدای استرینگ زیاد مناسب نیست (مصنوعی جلوه میده)...
    بعضی از صداهاهم نیاز به اکولایزر داره...
    ولی به نظرم موزیک کامل و بی نقصی هستش...با یه وکال خوب ؛ میره واسه تیم ملی
    نمره ی من A
    موفق باشی داداشی گلم

    ممنون که تحمل کردی برادر گلم آقا رضای عزیز در مورد میکس کار حتما دوباره کار میکنم روش اون استرینگ که فرمودید ویولن هست ولی بازم به روی چشم میگردم ببینم چه صدای بهتری پیدا میکنم
    باز هم ممنون که نظر دادی


    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ در ساعت 00:44

  18. 2 کاربر زیر از korgpa3xpro برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  19. korgpa3xpro آواتار ها
    korgpa3xpro
    شماره کاربری
    27074
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    bokan
    594
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی420
    422
    سپاس از شما 986 بار در 358 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خوب بود دوست من موفق باشی.a

    ممنون امیر حسین جان خوشحالم که خوشت اومد
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    خیلی لذت بردم . بسیار عالی

    ای کاش از پدی که اول آهنگ استفاده کردی تو ورس 2 ازش استفاده کنی . به نظرم بهتر میشه . البته بازم بستگی به تکست و استایل خواننده داره این یه نکته
    نکته بعدی هم این که یه فکری به حال اوترو آهنگ بکن و وقتی یه دفه ای تموم میشه جذابیت آهنگت زیر سوال میره
    در کل خیلی خوب بود
    a میدم .
    اگه دوست داشتی آهنگ منم گوش کن و نظر بده . به سبک ترنس هست . البته اولین ترنسم .
    آهنگ بی کلام ترنس با نام (I love TranCe)

    امیدوارم موفق باشی
    ریما


    امیر جان ممنون که گوش دادی و همچنین ممنون از نظراتت راستش به نکته خوبی اشاره کردی راس میگی من همیشه تو اوترو های کار هام مشکل دارم اگه بتونم و عمری باقی بمونه یه ملودی سنتور 15-16 ثانیه ای میذارم تا یه جورایی تکنوازی بشه ولی باید یکم در مورد تکنیک هاش مطالعه کنم
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام علی عزیز.
    ممنونم از دعوتت.برادر ما خودمون هنوز شاگردیم.

    کار خوبی بود.کیک بیس رو دوست داشتم ولی یه مقدار الان زیادی وایده. جمع ترش کنی بهتره.
    صدای سنتور هم به نظرم مناسب این کار نیست عوض بشه بهتره.
    همینطور صدایی که شبیه revers هست هم خیلی بالاس, هم اینکه برداشته شه بهتره.
    البته اینها سلیقه شخصیه من و نظرمه.
    خسته نباشید میگم بهت برادر عزیز. موفق باشی

    ممنون جناب نکویی عزیز که تحمل کردید در مورد مستر و واید بودن صدا به دلیل جنس صدای خواننده و فضای کار مجبور بودم اینطور بشه
    صدای سنتور رو با چند تا ساز دیگه عوض کردم ولی متاسفانه اون کیفیت و حس رو نداشت و همچنین چون کار تلفیقی ایرانی بود مجبور بودم که یکی یا دو تا ساز ایرانی استفاده کنم که به نظرم سنتور وباغلاما بهترینشون بود
    صدای رورز هم درست میگید خیلی زیاد بود و باید یه فکری به حالش بکنم ممنون که تذکر دادی
    سلیقه شما برای من قابل احترامه و قابل ستایش ممنون
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام
    بسیار زیبا.
    من تو سبک رپ تخصص انچنانی مثا بزرگواری مثل شما ندارم.
    اما پیزهایی که به نظر من تغییر پیدا کنند عالی تر میشه کارتون رو ذکر می کنم:
    Fx که چپ . راست میشه یه کم صداش بالاست بیاری پایین حوب میشه
    محدوده سازی کنید بهتر میشه
    واید خوب بود
    کیک زیاد معلوم نیود.به عبارتی یکم خفه هست.کیکتون سر جای خودش نمی کوبه.
    سعی کنید کیک و بیس در یک محدوده و فضا قرار نگیره
    در کل خسته نباشی
    سربلند و موفق باشید


    ممنون جناب خاکیان عزیز که کار رو تحمل کردید
    ممنون که تذکر در مورد اف ایکس دادید
    در مورد بیس هم ممنون حتما یه خط بیس دیگه براش مینویسم
    باز هم ممنون که نظر دادید
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام اول از همه بهت خسته نباشی میگم یه سری نکته هارو میگم که نظر شخصی منه امیدوارم به کارت کمک کنه

    اینترو بیس و پد کمی با هم همخونی نداشتن و نت های بیس سر جاشون نبود

    رو مستر کار کنید ، کیک و یکم تیزش کنید و صداشو بیشتر کنید

    فضا سازی رو کمی شلوغ تر کنید با صدا های الکتریکی

    ممنون دوست من برادر گلم که تحمل فرمودی
    راستش خط بیس و پد رو خودم با هم گذاشتم که در حین نا همخوان بودن یه زیبایی خاصی به کار میده
    در مورد کیک چشم حتما به روی چشم در مورد فضا سازی چون کار تلفیقی هست زیاد نمیتونم صدا های اجنبی رو وارد کنم
    باز هم ممنون که نظر دادی داش گلم
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    عرض ِ ادب و احترام .

    خب در مورد ِ میکس و مستر توضیحات ِ دوستان گویاست و بنده اجازه ی صحبت ندارم .
    در رابطه با این قسمتی که در کادر ِ اشاره قرار داده ام باید نکاتی را ذکر کنم . . .
    وقتی صحبت از حضور ِ دو گام ِ متفاوت در یک قطعه می شود یعنی ما می خواهیم فضایی را به شکل ِ بای تنالیته ایجاد کنیم .
    این بای تنالیته یک تعریف ِ مشخص دارد که مشخصه اش حضور ِ هم زمان ِ درجات ِ اصلی ِ این گام ها است .
    یعنی می ماژور باید درجات ِ اول / سوم پنج ام و هفت ام را در خود داشته باشد
    لا ماژور نیز به هم چنین . یعنی ما باید ر دیز برای می ماژور و سل دیز در لا ماژور داشته باشیم .
    ( به عنوان ِ درجات ِ هفت ام ِ این دو گام )
    که عملن چنین چیزی وجود ندارد که اگر داشته قطعه کلن یک دیسونانس ِ ساختمانی بود
    در حالی که کاملن کنسوسنانس و به دور از هر تنشی است .
    پس نمی توان چندان آن را بای تنالیته دانست بلکه مد گردی بدانیم بهتر است . یعنی گاهی در
    لا ماژور است گاهی هم در می ماژور .

    ببین این نکته که گام می ماژور است و تو در آن زمان از نت های دو دیز و سل دیز استفاده کرده ای
    چیز ِ عجیبی برای ات نباشد چون نا خود آگاه به مینور ِ هم علامت با می ماژور یعنی دو دیز مینور
    مد گردی کرده ای که نت های تنیک و پنجم اش همان دو دیز و سل دیز هستند .
    پس تعجب نکن از این اتفاق چون ذهن ِ اهنگساز بعد از مدتی از فضای ماژور خسته می شود و به سمت ِ مینور می رود .
    به هر تقدیر در کار و سبک ِ خود اش خوب است و نمی شود ایراد ِ نا هنجار و تاثیر گذاری از آن گرفت .
    افرین عزیز ِ دل ام . خسته نباشید.
    همواره شاد و آرام باش.
    ارادتمدن ات .

    ممنون جناب روشن عزیز از توضیحات ارزشمندتون
    در مورد چیز هایی که عرض کردید من فقط خواستم یه تنوعی در قسمت ذکر شده ایجاد بشه (قسمت کروس) من خودم تئو ری رو تقریبا کامل بلدم اما آنقدر روان نشدم که فوری هر قطعه ای رو که دوست داشتم بنویسم بلکه یه ساعت میشینم اول گام انتخاب میکنم بعد ملودی رو مینویسم بعد کتاب باز میکنم آکورد هاش رو قرار میدم ووووووووو... ولی باز هم امیدوارم که بهتر بشم با کمک شما و سایت پر بارمون
    ممنون و تشکر که تحمل فرمودید
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام داداش علی گلم...
    ممنون از دعوتت...
    باید عرض کنم که:
    خیلی خوشم اومد...
    از فضاسازی خیلی خوشم اومد...
    سنتور عالی بود...
    تلفیق عالی صورت گفته...
    منو یاد آهنگ کمک از هیچکس و یاس میندازه...
    اما:
    صدای استرینگ زیاد مناسب نیست (مصنوعی جلوه میده)...
    بعضی از صداهاهم نیاز به اکولایزر داره...
    ولی به نظرم موزیک کامل و بی نقصی هستش...با یه وکال خوب ؛ میره واسه تیم ملی
    نمره ی من A
    موفق باشی داداشی گلم

    ممنون که تحمل کردی برادر گلم آقا رضای عزیز در مورد میکس کار حتما دوباره کار میکنم روش اون استرینگ که فرمودید ویولن هست ولی بازم به روی چشم میگردم ببینم چه صدای بهتری پیدا میکنم
    باز هم ممنون که نظر دادی


    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ در ساعت 00:44

موضوعات مشابه

  1. بسیار شنیدنی و خاطره انگیز از سیاوش قمیشی توسط سیرو
    توسط سیرو در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۱۵, 02:41
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۱۳, 00:59
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۱۱, 14:00
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۷/۲۶, 00:40
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۲۸, 13:50

جستجو شده ها

دانلود وی اس تی باقلاما

گنگ

تکست رایگان گنگ رپ site:cubase.ir

تا این لحظه 94 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی