کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: سوال در مورد کلیات کنترپوآن

  1. ramone آواتار ها
    ramone
    شماره کاربری
    6806
    کاربر پیـشرفته
    آبان /۱۳۹۰
    461
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی206
    505
    سپاس از شما 484 بار در 230 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض سوال در مورد کلیات کنترپوآن

    داشتم توی نت سرچ میکردم در مورد کنترپوآن ولی گفتم اینجا مطرح کنم بهتر باشه
    کمی در مورد کنترپوآن توضیح بدید ، کنترپوآن بیشتر تو حیطه موسیقی کلاسیک مطرح میشه یا خیر در پاپ و سنتی هم هست


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    زمانی که مردم نادان برای اثبات خدایانشان همدیگر را تکه پاره می کردند من با چهار سیم و یک تکه چوب اصوات خدا را روی کاغذ می نگاشتم(آنتونیو ویوالدی)
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ در ساعت 16:06

  2. 3 کاربر زیر از ramone برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام .
    امیدوار ام حال اتان خوب باشد .

    خب کمی در مورد ِ کنترپوان توضیح می دهیم ! امیدوار ام شما هم حوصله ی خواندن داشته باشید !

    اصولن کنترپوان یعنی علم ِ نوشتن ِ دو یا چند خط ِ ملودی ِ هم زمان به دور از هر گونه خطا های مشخص شده .
    این خطا ها و یا بهتر بگوییم قوانین ، همه ی مواردی که در هارمونی وجود دارد را شامل می شود
    به اضافه ی مواردی دیگر که ذکر خواهد شد .
    کنترپوان بر دو گونه است
    کنترپوان ِ مدال یا کلیسایی
    کنترپوان تنال

    در کنترپوان ِ مدال مصالح ِ اصلی ِ شما در واقع همان گام های کلیسایی ِ مشهور هستند .
    مانند :
    یونین / دورین / فریژین / لیدین / میکسولیدین / آئولین / ( بعید است که لوکرین را وارد کنند چون آن را .....ی می دانند )
    اما به هر حال باید ذکر کرد که لوکرین هم بخشی از گام های کلیسایی ست .
    سخت گیری ها و رعایت ِ قوانین در کنترپوان بسیار بیشتر و سنگین تر و دست ِ آهنگساز بسیار بسته تر از کنترپوان ِ تنال است .
    فراموش نکنید که در قرون ِ وسطا اگر آهنگسازی قوانین ِ کنترپوان را اشتباه به کار می برد او را در کلیسا گردن می زدند .
    ( در آن دوره موسیقی مانند ِ بیشتر موضوعات ِ دیگر تحت ِ سلطه و فرمان ِ کلیسا بود )
    برای نوشتن ِ کنترپوان ِ مدال شما باید گام های کلیسایی را فرا بگیرید و با توجه به روند های ملودیک ِ این گام ها
    اقداماتی در جهت ِ نوشتن ِ خط های ملودی ِ بیشتر داشته باشید .
    دقت کنید که گام به گام این قوانین فرق خواهد کرد . برای مثال یونین مانند ِ گام ِ ماژور است .
    آئولین نیز مانند ِ گام مینور . اما قریژین مانند ِ هیچ گامی نیست ! روند ِ حل نیز از بالا به پایین است نه از پایین به بالا !
    درجه ی دومینانت اش هم به جای پنج ام ، شش ام است !
    یا اگر نت های شما آکورد های ماژور و مینور به شکل ِ معکوس ِ دوم آکورد را تشکیل بدهند ، خطا هستند
    یا اگر آکورد کاسته به شکل پایه گی باشد نیز خطا ست .
    قوانین ِ کنترپوان ِ مدال رفته رفته آن قدر زیاد می شوند که حتی نمی شود آن ها را به ترتیب توضیح داد !
    بلکه به مرور و در هنگام ِ فرا گیری این درس با آن رو به رو خواهید شد .
    از لحاظ ِ زمانی طولانی ترین درسی که بنده ی حقیر برای یاد گیری اش زمان صرف کردم همین درس بوده است
    حتی بیشتر از ارکستراسیون و رهبری ِ ارکستر مرا درگیر ِ خود اش ساخت .
    ( نه به خاطر ِ سخت بودن اش ، چون اصلن سخت نیست ، بلکه آن قدر پر مطلب و پر از نکات ِ آموزشی ست که
    جان از تن ِ شما و نور از دیده گان ِ شما می رباید )
    خب این ها را بسیار باید دقت کرد و از هر گونه سهل انگاری خود داری کرد .
    (( شاید مانند ِ قرون ِ وسطا شما را اعدام نکنند اما آبروی شما در خطر است ! کسی که سمت ِ کنترپوان ِ مدال می رود
    با پشتوانه ای از علم و دانش ِ گسترده خواهد رفت و اگر اشتباهی رخ دهد همه ی آن زیر ِ سوال می رود ! ))


    اما کنترپوان ِ تنال خب راحت تر و سخت گیری های کم تری برای اش وجود دارد و دست ِ شما باز تر است
    ( با این که فقط با گام های ماژور و مینور سر و کار دارید اما همین که از محیط ِ کلیسا دور می شوید خود اش خیلی است !!! )
    هم چنان قوانین ِ هارمونی در این بخش نیز حکم رانی می کنند به اضافه ی بسیاری موارد ِ دیگر از کنترپوان ِ مدال و اضافه شدن ِ
    قوانینی بر پایه ی کنترپوان ِ تنال !
    دقت کنید که این قوانین شاید در ابتدا دست و بال ِ شما را ببندند اما در گذر ِ زمان خواهید دید که چه قدر به کمک ِ شما خواهند آمد
    تا یک موسیقی و ملودی ِ درست و زیبا بنویسید .
    از کنترپوان چه مدال و چه تنال نترسید . شیرین ترین درس های موسیقی هستند بس که پر از جذابیت های ذاتی هستند .

    برای یاد گیری ِ کنترپوان ِ مدال می توانید به کتاب های آقای علیرضا مشایخی و مارسل دوپره
    که به همین نام ِ کنترپوانِ مدال هستند مراجعه کنید .
    و برای یاد گیری ِ کنتپوان ِ تنال نیز می توانید به کتاب های آقای علیرضا مشایخی و والتر پیستون ( که بسیار مهم هستند )
    و همین طور کتابی دیگر نوشته ی اچ سی ال استاکز ترجمه ی آقای پورتراب ( که بسیار کم حجم و کوچک است مراجعه کنید .
    ( البته کتاب های بسیاری وجود دارد اما همان ها را هم اگر بخوانید کافی و گویاست . )


    شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 10
    تعداد آرای مثبت : 10
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ در ساعت 02:54

  5. 19 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,701
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3085
    5,656
    سپاس از شما 4,691 بار در 1,974 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    اگر بخواهیم می توانیم کنترپوان را یک نمایش مهارت به شمار آوریم و در حقیقت هم همین طور است .
    اما شاید بهتر باشد که آنرا یک هنر بدانیم . این کلمه به گوش مناسب تر می آید و این نام گذاری واقعی تر و دقیق تر است .
    هنر ساختن خطهای ملودی برای بخش های آلتو ، تنور و باس به زیبائی ملودی بخش سوپرانو .
    پس آیا منظور این است که کنترپوان و هارمونی دو هنر مشخص هستند ؟
    بهتر است به این سوال اینطور پاسخ داده شود که هارمونی نتیجه تجربیاتی است که از کنترپوان به دست آمده و شاید به همین دلیل است که کنترپوان نسبت به هارمونی بسیار مطبوع تر است و راه صحیح تر این است که شاگرد در آموختن یکی از این دو حتما دنبال فرا گرفتن دیگری برود . زیرا شاگرد وقتی می تواند درک عمیقی از هارمونی داشته باشد که چندی با کنترپوان سرو کار داشته باشد . حتی بعضی از استادان را عقیده بر این است که بحث کنترپوان اول آموخته شوند ، در حالیکه در کنترپوان ، نظر بیشتر بر خطهای ملودی می باشد که حتی المقدور روان ، نرم و در ترکیبشان با یکدیگر دارای تاثیر هارمونی باشند .
    قواعد کنترپوان
    1- فاصله همصدا جز در میزان اول به کار نرود .
    2- حرکت کروماتیک به کار نرود .
    3- هیچ یک از وصلهایی که منجر به تریتون شوند مجاز نیست .
    4- بیش از سه فاصله سوم یا ششم پی در پی به کار نرود .
    5- آوردن دو فاصله همصدا و دو اکتاو و دو پنجم پی در پی خطا است . همصدا و اکتاو استقلال بخش ها را از بین می برند و پنجم های پی در پی خالی صدا می دهند .
    6- پرش فاصله ششم بزرگ و یا هفتم کوچک یا بزرگ ، خطاست و همچنین پرش فاصله چهارم کاسته و افزوده نیز خطاست ، اما درباره پنجم های کاسته فقط یک راه مجاز موجود است ، پرش کنیم و یک نت خلاف جهت پرش اضافه کنیم .
    7- پرشهای متمایل به یک جهت که منجر به فاصله هفتم و یا نهم می شود خطا است ، البته بین این دو پرشهای فاصله نهم دارای نتیجه نامطبوع تری است .

    سربلند و هنرمند باشید


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5

    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ در ساعت 03:03

  7. 11 کاربر زیر از Savan II برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Yo3fM آواتار ها
    Yo3fM
    قهرمان پرتـاب گربـه قهرمان پرتاب به سوی مدرسه
    شماره کاربری
    99488
    کاربر پیـشرفته
    اردیبهشت /۱۳۹۴
    Tehran
    1,040
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی900
    2,966
    سپاس از شما 1,375 بار در 626 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Savan II تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    Roman]3- [/FONT]هیچ یک از وصلهایی که منجر به تریتون شوند مجاز نیست . [/SIZE][/FONT]
    [/SIZE]
    سلام. این مورد رو میشه توضیحی بدید. من مثالش هم توی کتاب کنترپوان به زبان ساده دیدم ولی هرچی روش فکرکردم چیزی متوجه نشدم.
    مثلا نمونه در گام دو ماژور نوشته (فا-دو "فاصله پنجم") به (سل-سی"فاصله سوم")
    یا (می-سی"پنجم") به (فا-لا"سوم")
    اینا مشکلشون کجاست که خطا محسوب میشن؟!
    من چیزی که دیدم تریتونی هست که بین نت پایینی در آکورد اول و نت بالایی در آکورد دوم بوجود اومده. خب اگه جوابش این باشه چه ربطی به هم دارن؟ اینا در بخش های مختلف دو آکورد هستن که.


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ در ساعت 01:17

  9. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrshadm تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام. این مورد رو میشه توضیحی بدید. من مثالش هم توی کتاب کنترپوان به زبان ساده دیدم ولی هرچی روش فکرکردم چیزی متوجه نشدم.
    مثلا نمونه در گام دو ماژور نوشته (فا-دو "فاصله پنجم") به (سل-سی"فاصله سوم")
    یا (می-سی"پنجم") به (فا-لا"سوم")
    اینا مشکلشون کجاست که خطا محسوب میشن؟!
    من چیزی که دیدم تریتونی هست که بین نت پایینی در آکورد اول و نت بالایی در آکورد دوم بوجود اومده. خب اگه جوابش این باشه چه ربطی به هم دارن؟ اینا در بخش های مختلف دو آکورد هستن که.

    درود.
    دقیقا همین هست که فرمودید.
    4+
    (چهارم افزوده) در دو بخش مختلف.
    بزرگان در قدیم گفته اند که خطاست
    ما هم به عنوان شاگرد
    پذیرفتیم که خطاست.

    احتمالا چون این فاصله به راحتی بیرون میزنه و صداش به گوش میرسه.!
    مثل ِ خطا های دیگه.



    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    پیمان نژادعسگر
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ در ساعت 18:29

  10. کاربران زیر از شما peyman57 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. Yo3fM آواتار ها
    Yo3fM
    قهرمان پرتـاب گربـه قهرمان پرتاب به سوی مدرسه
    شماره کاربری
    99488
    کاربر پیـشرفته
    اردیبهشت /۱۳۹۴
    Tehran
    1,040
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی900
    2,966
    سپاس از شما 1,375 بار در 626 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman57 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود.
    دقیقا همین هست که فرمودید.
    4+
    (چهارم افزوده) در دو بخش مختلف.
    بزرگان در قدیم گفته اند که خطاست
    ما هم به عنوان شاگرد
    پذیرفتیم که خطاست.

    احتمالا چون این فاصله به راحتی بیرون میزنه و صداش به گوش میرسه.!
    مثل ِ خطا های دیگه.

    سلام. ممنونم. من خیلی از این موارد شک و تردیدی برام پیش میاد که خودم روش فکرمیکنم جوابو پیدا میکنم ولی خب برای اطمینان میخوام پاسخی بگیرم. و بالاخره بعد از چند ماه یه پاسخ گرفتم.
    میخواستم بدونم در این تصویر که مربوط به کنترپوان دو بخشی نوع دوم هست.
    متن با تصویر همخوانی نداره! و متضاد همدیگه ست.
    بنظرم مسلما گفته ی متن درسته و نمونه ها جابجا شدن. میخواستم نظر شما رو بدونم برای اطمینان. مرسی
    تصاویر کوچک فایل پیوست تصاویر کوچک فایل پیوست photo_2016-01-05_14-04-35.jpg  


    برای موفقیت، فقط "تلاش" کافی نیست! "فداکاری" هم لازمه.

    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ در ساعت 15:15

  12. Last fight آواتار ها
    Last fight
    شماره کاربری
    77170
    کاربر بسیار فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    315
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی60
    52
    سپاس از شما 86 بار در 60 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام.ی سوال داشتم.تو تمام قسمت ها کانتوس فیرموس رو نت گرد در نظر گرفته.اومدیم و ملودیه من پر از نت سیاه و چنگ و سکوت بود.اونوقت کنتراپون رو چطوری باید واسش بنویسم؟


    اخرین هدف...
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ در ساعت 16:08

  13. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrshadm تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام. ممنونم. من خیلی از این موارد شک و تردیدی برام پیش میاد که خودم روش فکرمیکنم جوابو پیدا میکنم ولی خب برای اطمینان میخوام پاسخی بگیرم. و بالاخره بعد از چند ماه یه پاسخ گرفتم.
    میخواستم بدونم در این تصویر که مربوط به کنترپوان دو بخشی نوع دوم هست.
    متن با تصویر همخوانی نداره! و متضاد همدیگه ست.
    بنظرم مسلما گفته ی متن درسته و نمونه ها جابجا شدن. میخواستم نظر شما رو بدونم برای اطمینان. مرسی

    درود
    دوست محترم و هنرمندم.
    بیشتر از شما چیزی ندارم که بخوام به اطلاعاتِ شما اضافه کنم.
    همین که کم نکنم از شما
    راضی هستم

    کتابِ کنتر پوان به زبانِ ساده
    علاوه بر این اشکالِ شاید چاپی که
    38 و 39
    جا به جا شده واژه ی مجاز و ممنوع

    یک اشکال اساسی بهش وارده که
    این کتاب در مورد چه کنترپوانی داره صحبت میکنه
    مدال یا تنال؟!!!!!!!

    پس به هیچ وجه موردِ استناد نمیتونه باشه این کتاب.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    پیمان نژادعسگر
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ در ساعت 20:54

  14. 2 کاربر زیر از peyman57 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Last fight تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام.ی سوال داشتم.تو تمام قسمت ها کانتوس فیرموس رو نت گرد در نظر گرفته.اومدیم و ملودیه من پر از نت سیاه و چنگ و سکوت بود.اونوقت کنتراپون رو چطوری باید واسش بنویسم؟

    درود
    توی کتابِ فوق الذکر بله
    به کتب دیگه مراجعه کنید
    مثلِ
    کنترپوان مدال قرن شانزدهم
    ترجمه ی آقای کامکار


    پیمان نژادعسگر
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ در ساعت 20:58

  16. کاربران زیر از شما peyman57 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. Yo3fM آواتار ها
    Yo3fM
    قهرمان پرتـاب گربـه قهرمان پرتاب به سوی مدرسه
    شماره کاربری
    99488
    کاربر پیـشرفته
    اردیبهشت /۱۳۹۴
    Tehran
    1,040
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی900
    2,966
    سپاس از شما 1,375 بار در 626 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman57 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود
    دوست محترم و هنرمندم.
    بیشتر از شما چیزی ندارم که بخوام به اطلاعاتِ شما اضافه کنم.
    همین که کم نکنم از شما
    راضی هستم

    کتابِ کنتر پوان به زبانِ ساده
    علاوه بر این اشکالِ شاید چاپی که
    38 و 39
    جا به جا شده واژه ی مجاز و ممنوع

    یک اشکال اساسی بهش وارده که
    این کتاب در مورد چه کنترپوانی داره صحبت میکنه
    مدال یا تنال؟!!!!!!!

    پس به هیچ وجه موردِ استناد نمیتونه باشه این کتاب.
    خیلی لطف کردید پس همین کتابی که به این دوستمون معرفی کردید در این زمینه مناسب هست؟
    ما توی دانشگاه استادای متفاوت کتابهای هارمونی متفاوتی رو باهامون کار کردن و من یه مقدار گیج شدم و هنوز نمیتونم بصورت خیلی کاربردی و مناسب استفاده کنم ازشون. میخوام خودم یه روند رو پیش بگیرم و برم.
    بنظرتون، باید اول کاملا به هارمونی پرداخت بعد به کنترپوان یا بالعکس یا هر دوی اینها در کنار هم موازی؟
    در حال حاضر کتابای متفاوتی هم از هارمونی دارم. هماهنگی اشتور. هارمونی والتر پیستون(که بصورت جزوه ای که در دانشگاه نوشتم دارمش). عناصر موسیقی رلف تیورک. هارمونی کاربردی کرساکف. آهنگسازی به شیوه ی کلاسیک علیرضا مشایخی و همینطور کتاب آهنگسازی به شیوه ی باخ آقای مشایخی که کنترپوان تنال هست.
    چه کتابی هم از هارمونی و هم از کنترپوان کاربردی تره برای موسیقی امروزه؟
    لطفتون پایدار باد


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    برای موفقیت، فقط "تلاش" کافی نیست! "فداکاری" هم لازمه.

    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ در ساعت 23:40

  18. 2 کاربر زیر از Yo3fM برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. سورس با ملودی آرام Light از محمد قدم پور
    توسط Mohammad_gh4105 در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۱۱, 03:54
  2. سورس شاد از محمد قدم پور
    توسط Mohammad_gh4105 در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۰۶, 11:25
  3. سورس آهنگ ترنس Slow از محمد قدم پور
    توسط Mohammad_gh4105 در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۲۶, 00:31
  4. علیرضا افتخاری: جوانان در پی پورشه سوار شدن بروند!
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۰۷, 10:40
  5. سورس فوق العاده شاد از محمد قدم پور
    توسط Mohammad_gh4105 در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۱۹, 14:27

جستجو شده ها

کنترپوان مدال

کنتر پوان تنال و مدال

درس کنترپوان

دانلود کتاب کنتراپون

کنترپوان

قوانین کنترپوان دوصدایی مدال رابطه ی دیسونانس ها

ملودی در کنترپوان مدال

تفاوت مدال و تنال

درباره درس كنترپوان

تفاوت کنترپوان و هارمونی

فرق کنترپوان تنال و مدال

گام لکرین

دلیل حذف گام لکرین از گامهای کلیسایی

قواعد کنترپوان

قوانین کنترپوان

در باره کنترپوان

تفاوت کنترپوان مدال با کنترپوان تنال

تا این لحظه 362 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست