کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

موضوع: قطعه "Tragic Midnight " / كاري از مهرزاد مهرگان

  1. starl3oy آواتار ها
    starl3oy
    شماره کاربری
    21881
    کاربر بسیار فعال
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    303
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی202
    5
    سپاس از شما 417 بار در 191 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام مهرزاد جان
    خیلی زیبا بود بعد از 1 ماه که نبودم کار زیبایی شنیدم
    ممنونم بابت سورس و زحمتی که کشیدی
    امیدوارم خوش و خرم باشی
    یا علی


    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ در ساعت 16:49

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. pouya babaei آواتار ها
    pouya babaei
    شماره کاربری
    40001
    کاربر پیـشرفته
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    889
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی718
    733
    سپاس از شما 632 بار در 406 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    واقعا زیبا بود



    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ در ساعت 17:03

  4. frost1 آواتار ها
    frost1
    شماره کاربری
    31465
    کاربر بسیار فعال
    بهمن /۱۳۹۱
    شیراز
    292
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی441
    501
    سپاس از شما 562 بار در 131 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    واقعا عالی بود.لذت بردم کارتون حرف نداره


    frost
    نمونه کار


    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ در ساعت 20:01

  5. mamali9 آواتار ها
    mamali9
    شماره کاربری
    8047
    کاربر بسیار فعال
    آذر /۱۳۹۰
    iran - chalus
    244
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی8
    0
    سپاس از شما 74 بار در 47 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مهرزاد جان مثله همیشه با کارات احساسات آدم و قلقلک می دی. کارت چند تا نکته داره. یکی بیس. واقعاً چیدمان بیس هاتو دوست دارم. خودش یه نت نویسیه. یکیش درامت که انگار یکی نشسته و داره می زنه. یکی دیگه هم احساسی که تو ملودی آدمو درگیر خودش می کنه. کلاً حرف نداری. تو که انقدر خوش سلیقه ای کار بیشتر بذار که هم من هم دوستان لذت ببریم. من که به شخصه عاشقتم. به امید کار های بعدیت. موفق باشی.


    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ در ساعت 03:23

  6. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام مهرزاد جان
    بسیار زیبا بود، ملودی فوق العاده بود


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ در ساعت 03:50

  7. korgpa3xpro آواتار ها
    korgpa3xpro
    شماره کاربری
    27074
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۱
    bokan
    594
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی420
    423
    سپاس از شما 986 بار در 358 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خسته نباشی جناب مهرگان عزیز واقعا دستت طلا خیلی زیبا و پر احساس


    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ در ساعت 04:10

  8. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام برادر جان .
    امیدوار ام حال ات خوب باشد مانند ِ همیشه .
    خب انتظار نداشته باش من تعریف کنم و قربان صدقه ات بروم می دانی که اعصاب اش را ندارم !

    آقا جان من گفتم ملودی را سکوئنسی و تکراری به کار نبرید . چرا الان دو میزان دو میزان این کار را انجام داده اید ؟
    و نکته ی جالب اش آن جاست که هر دو میزان در خود اشان یعنی میزان به میزان هم سکوئنس ِ معکوس به جواب هستند !
    مهرزاد ؟!
    آکورد های ات چرا همه اش ماژور و مینور است ؟ پس آکورد های هفت ام و نُه ام و یازده ام ِ ( وحتی ِ بیش تر ِ ) این قطعه کجاست ؟!
    چرا این چنین می ترسی از دیسونانس نوشتن ؟!
    ببین در ضرب ِ چهار ام ِ میزان ِ اول در حالی که آکورد ر مینور است تو نت ِ می بمل را نوشته ای .
    این اختلاف ِ نیم پرده ای بین ِ ملودی و هارمونی را مگر نگفته بودیم که اشتباه است ؟!
    اگر ر مینور را آکورد ِ نُه ام گرفته بودی این مشکل پیش نمی آمد ! همین است دیگر همین است !
    حرف گوش نمی دهید که !
    چرا این همه پنج ِ موازی در هارمونی وجود دارد ؟! اصلاح کن آقا جان . . . اصلاح کن . . .
    این چه حرکت ِ اشتباه و نا خوش آیندی بود که در میزان ِ شش ام برای گیتار باس نوشته ای ؟
    این افراط در وظایف ِ باس است . . .
    و همین طور ضرب ِ چهار ام از میزان هفت ام . . . این افراط و زیاده روی است برادر . . .
    از من می خواهی دل خور شوی مهم نیست ولی اجازه نمی دهم با این کارهایی که برای ات حکم ِ زنگ ِ تفریح را دارند
    این گونه دانش ِ عظیم ِ خود ات را در آهنگسازی زیر ِ سوال ببری . . .
    قطعه را اصلاح کن بگذار من آرام بشوم .
    سپاس از لطف ات برادر .
    همواره شاد و آرام باش .
    خاک ِ پای تو .


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ در ساعت 04:18

  9. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام برادر جان .
    امیدوار ام حال ات خوب باشد مانند ِ همیشه .
    خب انتظار نداشته باش من تعریف کنم و قربان صدقه ات بروم می دانی که اعصاب اش را ندارم !

    آقا جان من گفتم ملودی را سکوئنسی و تکراری به کار نبرید . چرا الان دو میزان دو میزان این کار را انجام داده اید ؟
    و نکته ی جالب اش آن جاست که هر دو میزان در خود اشان یعنی میزان به میزان هم سکوئنس ِ معکوس به جواب هستند !
    مهرزاد ؟!
    آکورد های ات چرا همه اش ماژور و مینور است ؟ پس آکورد های هفت ام و نُه ام و یازده ام ِ ( وحتی ِ بیش تر ِ ) این قطعه کجاست ؟!
    چرا این چنین می ترسی از دیسونانس نوشتن ؟!
    ببین در ضرب ِ چهار ام ِ میزان ِ اول در حالی که آکورد ر مینور است تو نت ِ می بمل را نوشته ای .
    این اختلاف ِ نیم پرده ای بین ِ ملودی و هارمونی را مگر نگفته بودیم که اشتباه است ؟!
    اگر ر مینور را آکورد ِ نُه ام گرفته بودی این مشکل پیش نمی آمد ! همین است دیگر همین است !
    حرف گوش نمی دهید که !
    چرا این همه پنج ِ موازی در هارمونی وجود دارد ؟! اصلاح کن آقا جان . . . اصلاح کن . . .
    این چه حرکت ِ اشتباه و نا خوش آیندی بود که در میزان ِ شش ام برای گیتار باس نوشته ای ؟
    این افراط در وظایف ِ باس است . . .
    و همین طور ضرب ِ چهار ام از میزان هفت ام . . . این افراط و زیاده روی است برادر . . .
    از من می خواهی دل خور شوی مهم نیست ولی اجازه نمی دهم با این کارهایی که برای ات حکم ِ زنگ ِ تفریح را دارند
    این گونه دانش ِ عظیم ِ خود ات را در آهنگسازی زیر ِ سوال ببری . . .
    قطعه را اصلاح کن بگذار من آرام بشوم .
    سپاس از لطف ات برادر .
    همواره شاد و آرام باش .
    خاک ِ پای تو .
    ممنونم روشن جان بابت تحليل موشكفانه ات .
    علت اينكارها و قصورم را بعدا برايت توضيح خواهم داد .
    قول ميدهم كه با با دلايلم قانغت كنم
    دوستت دارم برادر دلسوزم .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ در ساعت 05:10

  11. 3 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    آقا جان من گفتم ملودی را سکوئنسی و تکراری به کار نبرید
    سلام روشن جان
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    من هنوز دلیل این حرفتون رو نفهمیدم که چرا توی ملودی نباید سکوئنس و تکرار به کار برد
    الان همه آهنگها توی ملودیشون تکرار وجود داره و همین تکرار باعث زیباییشون میشه
    اگه بخوایم ملودی رو تکرار نکنیم باید واسه هر آهنگ 4 یا 5 تا ملودی متفاوت بنویسیم که خیلی جالب در نمیاد
    موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ در ساعت 12:09

  13. کاربران زیر از شما mohsen_f_206 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen_f_206 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام روشن جان
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    من هنوز دلیل این حرفتون رو نفهمیدم که چرا توی ملودی نباید سکوئنس و تکرار به کار برد
    الان همه آهنگها توی ملودیشون تکرار وجود داره و همین تکرار باعث زیباییشون میشه
    اگه بخوایم ملودی رو تکرار نکنیم باید واسه هر آهنگ 4 یا 5 تا ملودی متفاوت بنویسیم که خیلی جالب در نمیاد
    موفق باشی
    عرض ِ ادب و احترام .
    خوب ام . امیدوار ام شما هم خوب باشید .

    دقت کنید در چند مورد . . .
    سکوئنس و تکرار بخشی از موسیقی است و باید باشد .
    اما ما در کاربرد اش افراط می کنیم و درست به کار نمی بریم .
    در یک ملودی که دو میزان است و همان دو میزان هم در خود اشان تکرار هستند
    پس شخصیت ِ ملودی کجاست دقیقن ؟
    ملودی باید یک جمله ی منطقی و با رعایت ِ قوانین ِ ملودی نویسی باشد تا بشود آن را ملودی دانست .
    شما برای این که بتوانید سکوئنس به کار ببرید و تکرار بنویسید خب حداقل باید چهار یا هشت میزان ملودی نوشته باشید که آن را تکرار کنید .
    در غیر ِ این صورت شما ( ملودی را تکرار نمی کنید ) بلکه یک ( ایده یا تم ) را در اختیار دارید .
    ایده و تم نیز به هیچ روی ملودی نام نمی گیرند .

    این که الان همه در ملودی اشان تکرار به کار می برند نمی تواند دلیل ِ منطقی برای انجام ِ یک کار باشد .
    تعداد ِ اشخاص ِ انجام دهنده ی یک فعل ِ اشتباه نمی تواند باعث ِ درست شدن ِ آن فعل ِ اشتباه باشد .

    تکرار ِ ( ملودی های گسترده و یا جمله های بلند ِ ملودیک ) اصلن ایرادی ندارد و باید هم باشد
    اما یک ملودی دو میزانی چیزی در وجود اش ندارد که بخواهد تکرار شود این بی حوصله بودن ِ آهنگساز را نشان می دهد .
    برای یک قطعه ی موسیقی که چند دقیقه است قطعن شما ملودی ِ چند میزانی می نویسید نه یک ملودی ِ دو میزانی .
    پس می توانید آن را تکرار کنید . (( که البته اگر ملودی کوتاه باشد تکرار اش منطقی نیست . مگر این که موسیقی ِ مینیمال باشد ))
    در مرحله ی بعد نگاه کنید به این نکته که علم و تکنیک ِ واریاسیون نیز برای فرار از تکرار ایجاد شده است .
    شما یک ایده ی ملودیک دارید ، آن را در ابتدای قطعه معرفی می کنید یک بار هم تکرار اش می کنید که تثبیت شود
    بعد از آن با کمک ِ علم ِ واریاسیون تا دل اتان بخواهد می توانید در آن ملودی تغییر ایجاد کنید .
    با این که ملودی ِ اول ِ شما تکرار نمی شود اما به علت ِ تشابه ِ ساختمانی با ملودی ِ اول مدام آن را به خاطر می آورد .
    می توانی به دو واریاسیون ِ بزرگ از دو آهنگساز ِ بزرگ مراجعه کنی :
    اولی واریاسیون های دیابلی اثر ِ بتهوون و دومی واریاسیون های انیگما اثر ِ ادوارد الگار .
    این دو می توانند به تو نشان بدهند که چه طور یک ایده را بدون ِ تکراری کپی مانند ، مدام در گوش ِ شنونده تکرار کنی .

    پس نتیجه این شد که
    در یک جمله ی هشت یا شانزده میزانی اگر یک یا دو مورد سکوئنس باشد اصلن بد نیست .
    این جمله ی هشت یا شانزده میزانی خود اش ( جمله ی ملودیک است ) وتکرار ِ جمله ی ملودیک ( سکوئنس ) محسوب نمی شود .
    برای سکوئنس ِ ایده و تم می توانی بخش ِ ملودی ِ همین اثر ِ آقای مهرزاد مهرگان را بررسی کنی که هر میزان به شکل های مختلف
    ایجاد سکوئنس کرده است .
    در یک موسیقی ِ کامل و تکمیل شده ، تکرار ِ جمله ی ملودیک باید باشد آن هم در جهت ِ تثبیت ِ موسیقی .
    اما دقت کن که جمله ی ملودیکی که تکرار می شود با ایده ی تماتیکی که سکوئنس می شود زمین تا آسمان فرق دارد .

    امیدوار ام توانسته باشم با کلمات منظور ام را انتقال داده باشم .
    اگر متوجه نشدی ایراد از من و کلماتی ست که من به کار بردم . ببخش مرا برادر جان .
    همواره شاد و آرام باش .
    ارادتمند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ در ساعت 12:34

  15. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. """ راهنمایی در رابطه با طبیعی ترین وی اس تی انواع پیانو """"
    توسط q111111 در انجمن درخواستها و مشکلات VSTi
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۷/۰۷, 15:32
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۰۲, 17:01
  3. دکلمه ی بسیار زیبای "بانو" از "کیکاووس یاکیده" + قسمتی از بیوگرافی
    توسط oaj در انجمن دکلمه ی شاعران و ترانه سرایان ایران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۴/۰۸, 03:57
  4. شعر "نقطه شروع"از "معینی کرمانشاهی" با دکلمه "نیما نکویی"
    توسط Nimaxtep در انجمن بخش دکلمه های کاربران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۲۱, 14:36
  5. پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۱۱, 05:50

جستجو شده ها

مهرزاد مهرگان

مهرزاد مرگان

سورسهای مهرگان

دیسونانس

مهرزاد مهرگان cubase.ir

تا این لحظه 151 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست