کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: قطعه ای ارکسترال برای دفاع مقدس ( ارکسترال )

  1. javadvjj آواتار ها
    javadvjj
    شماره کاربری
    10798
    کاربر تازه وارد
    بهمن /۱۳۹۰
    تبریز
    27
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی19
    1
    سپاس از شما 16 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض قطعه ای ارکسترال برای دفاع مقدس ( ارکسترال )

    دوستان بر اساس یک تعهد قطعه ای رو ساختم برای دفاع مقدس
    تقدیم می کنم به تمام شهدای هشت سال دفاع مقدس
    ارکستراسیون قطعه رو زیاد نپیچوندم می تونستم ارکستراسیون شلوغی داشته باشم ولی با این تنظیم بیشتر ارتباط برقرار کردم.
    کار دارای پارتیتور هست یعنی نتش نوشتم و سپس تو کیوبیس باسمپل ها و وی اس تی ها خروجی گرفتم.
    نام قطعه نجواهای بهشتی است.با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس هستیم موضوعیت هم داره.
    در آخر شما رو به خدا میسپارم و منتظره نظراته سازندتون هستم.

    لینک دانلود:
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۱ در ساعت 21:12

  2. 5 کاربر زیر از javadvjj برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Solo آواتار ها
    Solo
    شماره کاربری
    5
    مدیر بـازنشسته
    فروردین /۱۳۹۰
    2,537
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4020
    2,502
    سپاس از شما 8,642 بار در 2,127 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تاپیک رو از حذفیات برگردوندم به خاطر دفاع مقدس
    لطفن در پروژه های خود قوانین رو حتمن رعایت کنید تا مدیران حذف نکنند
    به دلیل عدم رعایت موارد به بخش تمرینی منتقل شد


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    انسانها 10 دسته اند : آنها که مدیریت سرور میدانند و آنهاییکه که نمیدانند !
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 00:28

  5. 2 کاربر زیر از Solo برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام . . .
    خب بنا به وظیفه ام در زمینه ی آهنگسازی و هم چنین تخصص ام در موسیقی ِ ارکسترال موظف ام از شما درخواست کنم
    که پارتیتور ِ اثر را هم قرار بدهید . به شکل ِ کلی نرم افزار هیچ وقت نمی تواند تمام و کمال یک موسیقی ِ ارکسترال را
    با تمام ِ ریزه کاری های اش اجرا کند . . .( دستورات ِ بیانی و آرتیکولاسیون ها بالاخص )
    به هر تقدیر چیزی که من شنیدم یک تنظیم ِ ناخوشایند بر روی یک ملودی ِ خوب بود که با ارکستراسیون و تکرار های بی مورد و
    تنظیم ِ اشتباه به کلی از بین رفت .
    نمی شود نظر ِ قطعی داد شاید ایراد از نرم افزار بوده است . برای همین حتمن پارتیتور را هم قرار بدهید تا از روی آن برای شما نقد اش کنم . . .
    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .
    پی نوشت ِ یک :
    از ایجاد ِ افکت ها و آلودگی های صوتی در موسیقی ِ کلاسیک و ارکسترال جددن ( جدّا" ) پرهیز کنید .
    شاید هدف ِ شما طبیعی تر جلوه دادن ِ کار باشد اما در حقیقت آن را از اصل به دور و به حاشیه وارد کرده اید .
    پی نوشت ِ دوم :
    صرف ِ استفاده از پیانو و گروه ِ کر و یک ساز ِ آرشه ای و یک ساز ِ کوبه ای نمی تواند دلیل ِ تامه بر ارکسترال نامیدن ِ یک موسیقی باشد .
    پی نوشت ِ سوم :
    دلیل ِ تکرار ِ سکوئنسی ِ چهار باره ی ملودی توسط ِ بخش های مختلف و یک نواختی ِ هارمونی گذاری های پیانو را متوجه نمی شوم .
    دقت کنید که وقتی می خواهید هارمونی را به شکل ِ آرپژ اجرا کنید همیشه مقداری تداخل ِ صوتی باید بین ِ نت ها باشد تا هارمونی مکانیکی و بی روح صدا ندهد .
    این اتفاق با گرفتن ِ پدال ( به شکل ها و اجرا های مختلف ) در پیانو رخ می دهد.
    (( البته تاکید می کنم که گرفتن ِ پدال در آرپژ امری مربوط به زیبایی شناسی ِ خاص ِ موسیقی ست و ممکن است آهنگساز این لطافت و نرمی در هارمونی را نخواهد ))
    به هر تقدیر دیدن ِ پارتیتور اش مرا بیشتر خوشحال خواهد ساخت . . .
    دگر باره . . .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 08:13

  7. 5 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. javadvjj آواتار ها
    javadvjj
    شماره کاربری
    10798
    کاربر تازه وارد
    بهمن /۱۳۹۰
    تبریز
    27
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی19
    1
    سپاس از شما 16 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    از دوستان بابات نظراتشون ممنونم
    خب بنا به وظیفه ام در زمینه ی آهنگسازی و هم چنین تخصص ام در موسیقی ِ ارکسترال موظف ام از شما درخواست کنم
    که پارتیتور ِ اثر را هم قرار بدهید . به شکل ِ کلی نرم افزار هیچ وقت نمی تواند تمام و کمال یک موسیقی ِ ارکسترال را
    با تمام ِ ریزه کاری های اش اجرا کند . . .( دستورات ِ بیانی و آرتیکولاسیون ها بالاخص )
    کاملا موافقم این را بگذارید به حساب نبود امکانات که اگر بخواهم توضیح دهم از حوصله بحث خارج می شویم

    ------------------------------------------------------------------
    به هر تقدیر چیزی که من شنیدم یک تنظیم ِ ناخوشایند بر روی یک ملودی ِ خوب بود که با ارکستراسیون و تکرار های بی مورد و
    تنظیم ِ اشتباه به کلی از بین رفت .
    من این قسمت را نقد می کنم و کمی با نظر شما مخالفم.
    تکرار خواستگاهش در ملودیست که اینگونه می پسندد قراموش نکنید که این ملودی از روی یک نوحه ی دفاع مقدس است.ما تکرار ملودی را در بسیاری از قطعات می شنویم مثل

    قطعاتی از استاد انتظامی که در یکی از آنها ملودی شاید بالای 20 بار تکرار شود و هر بار به گونه ای با ارکستراسونی جدیدی ملودی را می نوازد.یکبار گیتار سولو .
    یک بار گروه کر
    یک بار گروه زهی
    یک بار پیانو
    و ........

    ارکسراسیون را هم در پست توضیح دادم چندین ارکستراسیون برای این کار در نظر گرفتم که یکی از آنها تنظیمی برای یک ارکستر متوسط بود .
    گروه ویالون اول و دوم
    ویالون سل
    ویالون آلتو
    کنتراباس
    ملودی در بخشی توسط ترومپت و ترومبون نوراخته می شد.
    گروه کر هم در میانه های قطعه ملودی را دنبال می کرد و لی با صدایی باس تر
    پیانو
    و...
    این ارکستراسیون بیشتر فضایی حماسی گونه داشت که من دنبال چنین حسی نبودم و بیشتر دنبال فضایی رومنس بودم.
    در کل منظوره شما را از ارکستراسیون اشتباه درک نمی کنم.( بیشتر توضیح بدید )

    --------------------------------------------------------
    از ایجاد ِ افکت ها و آلودگی های صوتی در موسیقی ِ کلاسیک و ارکسترال جددن ( جدّا" ) پرهیز کنید .
    شاید هدف ِ شما طبیعی تر جلوه دادن ِ کار باشد اما در حقیقت آن را از اصل به دور و به حاشیه وارد کرده اید .
    آنجور که من از این نوشته ملتفت شدم منظور شما همان زیر صدای جبهه می باشد اگر اشتباه نکنم.اگر اینگونه است چهار فصل ویوالدی مالامال از این زیر صداهاست.البته فلسفه دارد این کار در ویوالدی که خارج از حوصله ی بحث است.
    --------------------------------------------------------------------
    صرف ِ استفاده از پیانو و گروه ِ کر و یک ساز ِ آرشه ای و یک ساز ِ کوبه ای نمی تواند دلیل ِ تامه بر ارکسترال نامیدن ِ یک موسیقی باشد .
    چه سبکی است سبکش را شما بگویید ولی از روش رد گزینه هم برویم به ارکسترال خواهیم رسید.
    راک نیست
    ترنس نیست
    هاوس نیست
    جاز نیست
    کلاسیک نیست
    عصر نو نیست
    پاپ نیست
    نمی دانم دیگر به چه سبکی می رسیم.شما سبکه قطعه را بگویید.؟؟؟؟؟؟
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    دلیل ِ تکرار ِ سکوئنسی ِ چهار باره ی ملودی توسط ِ بخش های مختلف و یک نواختی ِ هارمونی گذاری های پیانو را متوجه نمی شوم .
    ملودی سه بار تکرار شده و هر سه بار با سازآرایی جدید.
    یک نواختی ِ هارمونی گذاری های پیانو را متوجه نمی شوم . منم منظورتون رو از این جمله متوجه نشدم
    ----------------------------------------------
    دقت کنید که وقتی می خواهید هارمونی را به شکل ِ آرپژ اجرا کنید همیشه مقداری تداخل ِ صوتی باید بین ِ نت ها باشد تا هارمونی مکانیکی و بی روح صدا ندهد .
    حق با شماست و کاملا درسته ولی این کار رو وی اس تی ها اجرا کردن .
    -------------------------------------------------------
    من دوست دارم موسیقی را برای مردم بنویسم نه برای افراد خاص یا صرفا برای اهالی موسیقی.ملاک ایجاد ارتباط با مخاطب است.من گلوم جان را بسیار می پسندم در این مورد. تا الان هم کسی را ندیده ام که این ملودی را دوست نداشته باشد و در او اثر نگذارد در آن هم آرپژ تکرار می شود آرپژ بسیار ساده دارد به طوری که در بیشتر قطعه گیتار دست باز نواخته می شود.
    در آن هم ملودی تکرار می شود 3 بار
    بار اول گیتار بار دوم ویالون و بار سوم باز گیتار
    ولی میبینیم این قطعه در حوزه گیتار کلاسیک از شرق تا چین می رود و از غرب تا آمریکا پای می گذارد.ملاک سختی و راحتی نیست یا تکنیکال بودن یا نبودن ملاک روشن کردن روح پاک آدمیست در این مرداب حقیقت گریز و روشن کردن حس زیبایی شناختی انسانهاست.
    ---------------------------------------------------------
    من قطعاته دیگری هم نوشته ام قطعه ای با عنوانه ایرانه قهرمان برای ارکستری بزرگ برای 100+ نوازنده و مالا مال از هارمونی
    یا کاپریس شماره اولم برای کوارتت زهی در سل ماژور که حالتی کاملا ورتوزئیک دارد و در جشنواره موسیقی هم آنرا به چلنج کشیده ام.
    ولی در کل من کاری را می پسندم که ارتباط برقرار کند حتی اگر آن را یک گیتار به صورت سولو بنوازد

    من نظرم را گفتم در مورد نقد یکی از دوستان.

    ------------------------------------------------------------------
    وی اس تی های استفاده شده همان هالیون کیوبیس می باشد و نرم افزار برلین کر ( برای گروه کر )

    شاد و پایند و مانا باشید


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 17:13

  9. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط javadvjj تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    از دوستان بابات نظراتشون ممنونم

    کاملا موافقم این را بگذارید به حساب نبود امکانات که اگر بخواهم توضیح دهم از حوصله بحث خارج می شویم

    ------------------------------------------------------------------

    من این قسمت را نقد می کنم و کمی با نظر شما مخالفم.
    تکرار خواستگاهش در ملودیست که اینگونه می پسندد قراموش نکنید که این ملودی از روی یک نوحه ی دفاع مقدس است.ما تکرار ملودی را در بسیاری از قطعات می شنویم مثل

    قطعاتی از استاد انتظامی که در یکی از آنها ملودی شاید بالای 20 بار تکرار شود و هر بار به گونه ای با ارکستراسونی جدیدی ملودی را می نوازد.یکبار گیتار سولو .
    یک بار گروه کر
    یک بار گروه زهی
    یک بار پیانو
    و ........

    ارکسراسیون را هم در پست توضیح دادم چندین ارکستراسیون برای این کار در نظر گرفتم که یکی از آنها تنظیمی برای یک ارکستر متوسط بود .
    گروه ویالون اول و دوم
    ویالون سل
    ویالون آلتو
    کنتراباس
    ملودی در بخشی توسط ترومپت و ترومبون نوراخته می شد.
    گروه کر هم در میانه های قطعه ملودی را دنبال می کرد و لی با صدایی باس تر
    پیانو
    و...
    این ارکستراسیون بیشتر فضایی حماسی گونه داشت که من دنبال چنین حسی نبودم و بیشتر دنبال فضایی رومنس بودم.
    در کل منظوره شما را از ارکستراسیون اشتباه درک نمی کنم.( بیشتر توضیح بدید )

    --------------------------------------------------------

    آنجور که من از این نوشته ملتفت شدم منظور شما همان زیر صدای جبهه می باشد اگر اشتباه نکنم.اگر اینگونه است چهار فصل ویوالدی مالامال از این زیر صداهاست.البته فلسفه دارد این کار در ویوالدی که خارج از حوصله ی بحث است.
    --------------------------------------------------------------------

    چه سبکی است سبکش را شما بگویید ولی از روش رد گزینه هم برویم به ارکسترال خواهیم رسید.
    راک نیست
    ترنس نیست
    هاوس نیست
    جاز نیست
    کلاسیک نیست
    عصر نو نیست
    پاپ نیست
    نمی دانم دیگر به چه سبکی می رسیم.شما سبکه قطعه را بگویید.؟؟؟؟؟؟
    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    ملودی سه بار تکرار شده و هر سه بار با سازآرایی جدید.
    یک نواختی ِ هارمونی گذاری های پیانو را متوجه نمی شوم . منم منظورتون رو از این جمله متوجه نشدم
    ----------------------------------------------

    حق با شماست و کاملا درسته ولی این کار رو وی اس تی ها اجرا کردن .
    -------------------------------------------------------
    من دوست دارم موسیقی را برای مردم بنویسم نه برای افراد خاص یا صرفا برای اهالی موسیقی.ملاک ایجاد ارتباط با مخاطب است.من گلوم جان را بسیار می پسندم در این مورد. تا الان هم کسی را ندیده ام که این ملودی را دوست نداشته باشد و در او اثر نگذارد در آن هم آرپژ تکرار می شود آرپژ بسیار ساده دارد به طوری که در بیشتر قطعه گیتار دست باز نواخته می شود.
    در آن هم ملودی تکرار می شود 3 بار
    بار اول گیتار بار دوم ویالون و بار سوم باز گیتار
    ولی میبینیم این قطعه در حوزه گیتار کلاسیک از شرق تا چین می رود و از غرب تا آمریکا پای می گذارد.ملاک سختی و راحتی نیست یا تکنیکال بودن یا نبودن ملاک روشن کردن روح پاک آدمیست در این مرداب حقیقت گریز و روشن کردن حس زیبایی شناختی انسانهاست.
    ---------------------------------------------------------
    من قطعاته دیگری هم نوشته ام قطعه ای با عنوانه ایرانه قهرمان برای ارکستری بزرگ برای 100+ نوازنده و مالا مال از هارمونی
    یا کاپریس شماره اولم برای کوارتت زهی در سل ماژور که حالتی کاملا ورتوزئیک دارد و در جشنواره موسیقی هم آنرا به چلنج کشیده ام.
    ولی در کل من کاری را می پسندم که ارتباط برقرار کند حتی اگر آن را یک گیتار به صورت سولو بنوازد

    من نظرم را گفتم در مورد نقد یکی از دوستان.

    ------------------------------------------------------------------
    وی اس تی های استفاده شده همان هالیون کیوبیس می باشد و نرم افزار برلین کر ( برای گروه کر )

    شاد و پایند و مانا باشید

    عرض ِ ادب و احترام .
    سپاس از پاسخ .
    در قدم ِ اول ما هنوز پارتیتور را رویت نکرده ایم تا بخواهیم در مورد ِ بقیه ی موارد صحبت کنیم .
    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .

    پی نوشت ِ اول :
    آقای انتظامی موسیقی ِ فیلم می نویسند که لازمه اش تکرار است ( به شکل های مختلف )
    اما این کار موسیقی ِ فیلم نبود .
    ( یک تصویر پردازی ِ صوتی ) از یک واقعه و اتفاق بود .
    ملودی یک بار شنیده می شود و دو بار توسط ِ گروه کر و یک بار هم با ساز ِ آرشه ای اجرا می شود که می شود چهار بار .
    نیازی به توضیح پیرامون ِ ارکستراسیون نیست چون خود اتان جواب اش را قبل از سوال اتان دادید .
    در رابطه با افکت ها نیز منظور ام مشخص بود و مثالی که از چهار فصل زدید زیاد مناسب نبود چون صدا هایی که توسط ِ
    ساز ایجاد می شوند برای ترسیم ِ یک حالت و فضای خاص ، قابل ِ مقایسه با صدا های ضبط شده ی شلیک ِ اسلحه و توپ و تانک نیست .
    ملودی چهار بار تکرار شده و هر چهار بار نیز هارمونی های ِ پیانو ثابت مانده اند . خلاقیت ِ هارمونیک هم به نظر بد نیست .
    فرض یک بار دو ماژور را اجرا کردید خب یک بار هم دو ماژور هفت را اجرا کنید . ( مثال )
    باقی ِ موارد هم که نظرات ِ شخصی ِ خود اتان است و نیازی به کش دادن ِ ماجرا نیست .

    پی نوشت ِ دوم :
    تحمل ِ نقد را داشتن بد نیست به خصوص وقتی آن را می خواهید .

    پی نوشت ِ سوم :
    هم چنان پارتیتور . . .

    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 17:49

  10. کاربران زیر از شما Roshan.J عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. javadvjj آواتار ها
    javadvjj
    شماره کاربری
    10798
    کاربر تازه وارد
    بهمن /۱۳۹۰
    تبریز
    27
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی19
    1
    سپاس از شما 16 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    با عرض سلام


    در رابطه با افکت ها نیز منظور ام مشخص بود و مثالی که از چهار فصل زدید زیاد مناسب نبود چون صدا هایی که توسط ِ

    ساز ایجاد می شوند برای ترسیم ِ یک حالت و فضای خاص ، قابل ِ مقایسه با صدا های ضبط شده ی شلیک ِ اسلحه و توپ و تانک نیست .


    نه منظورم ایجاد فضا با ساز ها نبود

    من اجرای این قطعه را :

    گروه زهی سنت مارتین

    جولیا فیشر

    و ...

    می دیدم که زیر صدای فصل را گذاشته اند زمستان

    بهار و آواز گنجشکان برای قطعه بهار بعد که علت را جویا شدم دیدم کار کاملا فلسفه دارد و صرفا برای زیبا یی نیست.


    فرض یک بار دو ماژور را اجرا کردید خب یک بار هم دو ماژور هفت را اجرا کنید
    من گفتم برای مخاطبه عمومی نوشتم گوش غیر موسیقایی رند بازی های موسیقایی را نمی پسندد و این امر فلسفه پیدایش سبک پاپ است




    تحمل ِ نقد را داشتن بد نیست به خصوص وقتی آن را می خواهید .
    عزیز دارم و هر آنچه آموختم از نقد سازنده بود.من می گویم دنیا تاریکه تاریک نیست اگر بگردیم کورسوی فانوسها را هم میبینیم.و طالب نقد سازنده ام.

    ملودی یک بار شنیده می شود و دو بار توسط ِ گروه کر و یک بار هم با ساز ِ آرشه ای اجرا می شود که می شود چهار بار .
    حق با شماست تکراره گروه کر از خاطرم رفت معذرت می خواهم



    سبک کار را مشخص نکردید؟


    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 18:06

  12. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترامی دوباره .
    فلسفه ی پیدایش ِ موسیقی ِ پاپ برای ام جالب بود .
    سبک ِ کار را هم بعد از دیدن ِ پارتیتور مشخص خواهیم کرد .
    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 18:36

  13. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. javadvjj آواتار ها
    javadvjj
    شماره کاربری
    10798
    کاربر تازه وارد
    بهمن /۱۳۹۰
    تبریز
    27
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی19
    1
    سپاس از شما 16 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترامی دوباره .

    پارتیتور رو نمی تونم قرار بدم.

    تعیین سبک ربطی به پارتیتور ندارد.

    یکی از فلسفه های پیدایشه سبکه پاپ رو گفتم در دوره ای که مردم عادی درک کلاسیک و فرم های اون براشون دشوار بود این همه علت نیست خوشحالم که براتون جالب بود.
    از نظر من سبک ارکستراله شما گفتید نیست منم میگم در این صورت چه سبکی است خوشحال می شم بشنوم.
    حالا اختیار با خودتونه که بگید یا نه.


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 18:54

  15. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترامی دوباره . . .
    الان که داشتم گفتگوی فی ما بین را دوباره می خواندم متوجه شدم که لحن ام کاملن خود خواهانه و مغرورانه است .
    و از موضع ِ بالا ( که نیستم ) صحبت می کنم . این کمی نابخردانه و احمقانه است و قابل ِ بخشش نیست .
    ( حتی اگر منظور و هدف ام این نباشد که قطعن نیست ) اما موظف ام به عذر خواهی و هم چنین امید به بخشش ِ شما .
    به هر تقدیر من جان ام برای ( کلاسیک کاران ) می رود و بسیار دوست اشان دارم چون عمیق هستند به مطلب .
    به هر تقدیر عذرخواهی می کنم به خاطر ِ رفتار های نا خوش آیند ام .
    همواره شاد و آرام باش .
    ارادتمند .
    پی نوشت :
    هم چنان در انتظار ِ پارتیتور هستم ولی .
    فرض کنید من ناشنوا هستم و فقط از روی پارتیتور می توانم بخوانم .
    با دیدن ِ پارتیتور می توان پی به ارکستراسیون و ( بخش نویسی ) اتان برد
    در نتیجه سبک نیز مشخص می شود .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 18:57

  16. 5 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. javadvjj آواتار ها
    javadvjj
    شماره کاربری
    10798
    کاربر تازه وارد
    بهمن /۱۳۹۰
    تبریز
    27
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی19
    1
    سپاس از شما 16 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    با عرضه سلام
    من هرگز از نظراته شما دلگیر نشدم و نیستم و از توجه شما بسیار متشکرم.من هرگز نخواستم روبروی شما قرار بگیرم من می گویم نقد یعنی دیدن نقاط مثبت و منفیه کار کنار هم می باشد. و ارائه نظرات شخصی برای بهبود اثر
    هر کار به موازات تقاط ظعف ،نقاط مثبتی هم دارد حداقله این نقطه مثبت زحمتی میباشد که طرف مقابل کشیده.


    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ در ساعت 19:07

  18. 4 کاربر زیر از javadvjj برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۲۸, 12:50
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۰/۱۳, 12:40
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۰۲, 18:00
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۲۶, 13:51
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۳۰, 11:54

جستجو شده ها

ریورب دادن به پیانو

دانلود صدای توپ و تانک جبهه

تا این لحظه 40 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست