کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: صدا های گم شده در دو مینور برای ارکستر ( روشن ) ( مجید فتاحی )

  1. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض صدا های گم شده در دو مینور برای ارکستر ( روشن ) ( مجید فتاحی )

    عرض ِ ادب و احترام .
    در ابتدا به جهت ِ رعایت ِ قوانین مشخصات ِ کار را عرض می کنم .
    تمامی ِ صدا ها توسط ِ فیلارمونیک ایجاد شده است .
    از افکت ها فقط ریورب و دیلی برای حجم بخشیدن استفاده شده است .
    نرم افزار ِ میزبان نیز اف ال استودیو بوده است .
    گام نیز دو مینور است و کسر ِ میزان نیز سه / چهار اُم .

    بپردازیم به حواشی ِ کار . . .
    جمعی دوستانه را در نظر بگیرید که هر کدام از آن ها یک ملودی در ذات ِ خود اشان دارند .
    بنده نیز که سَر ام درد می کند برای نوشتن ِ این گونه موسیقی ها . . . !
    مشغول ِ خلق ِ اثر بودم که با یکی از حاضران آقای مجید ِ فتاحی ( پیش تر در گروه ِ Frosted Leaves ) معرفی گشته بودند
    صحبت اش پیش آمد . قرار بر هم کاری شد و او خواست که قسمت ِ مربوط به خود اش را بنویسد .
    و این قطعه ی کامل نشده ما حصل ِ هم کاری ِ ما با هم است .
    ساز ها نیز :
    ابوآ
    پیانو
    ویولن یک و دو
    ویولا
    ویلنسل
    کنترباس

    که به تصور ام ترکیب ِ جالبی از آب در آمده است .
    در شروع مقدمه ی پیانو برای معرفی ِ فضا شنیده می شود با ترمولو های ریز ِ ویولن در می بمل .
    ارکستر ِ زهی وارد می شود و ملودی به حالتی شناور ایجاد ِ فضای دیسونانس می کند و سریع حل می شود .
    ( آکورد دو مینور همراه با نت ِ فا دیز ! )
    همه ی بخش ها به سکوت می روند ( به غیر از ویولن یک با اجرای ترمولوی ضعیف ِ می بمل )
    و پیانو به اجرای قسمتی سولو می پردازد که در نوع ِ خود اش
    با حرکات ِ کروماتیک اش بسیار جلب ِ توجه می کند و مقدمه ای برای ورود ِ بعدی ِ ارکستر ِ می شود
    با گذر از پیانو و ورود ِ دوباره ی ارکستر با اجرای ملودی توسط ِ ابوآ است
    که تکنیک ِ آهنگسازی ِ آقای مجید فتاحی و هم چنین قدرت ِ او در ملودی نویسی و هارمونی گذاری به خوبی مشخص می شود .
    و بعد از پایان ِ این قسمت ارکستر دوباره به روال ِ سابق اش باز می گردد . . .
    تفاوت در تکنیک ِ بنده ی حقیر و آقای مجید ِ فتاحی به خوبی در این اثر مشخص است .

    جدای این موارد ، این اثر به خوبی نشان می دهد که دیگر افراط و تفریط را کنار گذاشته ام و
    از کم ترین ارکستر بیشترین استفاده را دارم .
    مشخص است که به همان فرمی که در دوران ِ دانشگاه تلاش برای ایجاد اش داشته ام
    موسیقی را نوشته ام یعنی فرم ِ Evolution یا تکامل
    که مخلوطی از
    باروک / روکوکو / کلاسیک / رمانتیک و مدرن است .
    مایل ام نظر ِ شما را به صفحات ِ هفت و هشت ِ این پارتیتور که مربوط به تک نوازی ِ پیانو است جلب کنم . . .
    کروماتیک های دوست داشتنی ِ پیانو . . . !!!








    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .

    پی نوشت :
    امید که فرصت بشود و این کار را به اتمام برسانیم .
    تصاویر کوچک فایل پیوست تصاویر کوچک فایل پیوست 7.jpg   8.jpg  


    تعداد کل آرای این پست : 9
    تعداد آرای مثبت : 9
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 00:17

  2. 8 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام . . .
    سپاس از سرپرست ِ مهربان و بزرگوار برادر ام نیما نکویی ِ عزیز . . .
    و هم چنین عذرخواهی برای زحمتی که به او دادم . . .
    امید که همواره شاد و آرام باشد .
    ارادتمند اش . . .


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 03:14

  5. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. pe32_64 آواتار ها
    pe32_64
    شماره کاربری
    19671
    مدیر بـازنشسته
    مرداد /۱۳۹۱
    تهران
    2,656
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3142
    10,197
    سپاس از شما 4,688 بار در 2,269 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    آقا من که عاشق این کارای ارکسترالم و اصلا سیر نمیشم .
    همیشه انتظارش رو میکشم...
    و اینکه از اون دوستتون هم تشکر ویژه کنید.
    شاد و سلامت باشید.
    ------------------
    نکته:من بدجور عاشق این جور بی حد و مرز نوشتن تون(که ازش به نام "افراط و تفریط " یاد میکنید) هستم.
    هرچند خودتون هم تو این سه پست ازش به نارضایتی نوشتید ،اما من حس میکنم که بیشتر به دلیل رعایت یکسری مسائل و وجود شرایطی خاص این کار رو کردید و قلبا راضی نیستید .بلکه دلتون اون طور حجم صدای بسیار زیاد ساز بندی و اون رفتار های جسورانه و قدرتمند در نت نویسی(کلفتی طی کردن - عذر می خوام کلمه ی بهتری پیدا نکردم!) تو کار موزیک را میپسنده! (من که خیلی دوست دارم).به رخ کشیدن قدرت خیلی جالبه برام.
    نکته:اگه امکانش هست بیشتر از سازهای بادی و پرکاشنهای ارکستر استفاده کنید.
    ----------
    دوستدار شما پیمان


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ویرایش توسط pe32_64 : ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 13:03
    نمی گم با تو واسم، گریه دیگه گریه نبود
    با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 12:36

  7. کاربران زیر از شما pe32_64 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. laminor آواتار ها
    laminor
    شماره کاربری
    16283
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    1,382
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1261
    2,222
    سپاس از شما 2,197 بار در 1,072 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    روشن جان خسته نباشی.در مورد موسیقی باروک و روکوکو شناختی ندارم...با این حال نظرم را درباره پارتهای جداگانه موزیک مینویسم...به هر حال جسارت بنده ببخشید چون نظرم را بدون هیچ افراطی بیان میکنم...

    شروع بسیار خوبی داره...
    ثانیه 11: انقدر جزعیات همین چند ثانیه استرینگ زیاد هست که چندین خط میشه و توضیحش سخت) شروع استرینگ خوب بود اما استرینگ فقط در قسمتهایی مفهوم خاصی میرسونه ایجاد دیسونانسها واقعا خوب بود اما در قسمتی که استرینگ خاتمه پیدا کرد و در عین ناباوری دوباره ادامه دادید...ایده خوبی بود...! فاصله بین پایان و شروع دوباره در حد ثانیه بود! شاید استرینگ نیازی به این همه بازی نداشت...! کلا با استرینگ کار مشکل دارم!
    بنده کمترین ببخش تنها نظرمو گفتم...همونطور که گفتم در مورد موسیقی باروک وروکوکو اطلاع خاصی ندارم...
    پیانو و ابوا واقعا زیبا نواخته شده... و اتمام موزیک هم زیبا بود...
    سپاس


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ﺩﻭﺭﻩ ﺩﻭﺭﻩ ﻯ ﮔﺮﮒ ﻫﺎﺳﺖ ...! | ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ... | ﻣﯽ پندارﻧﺪ ﺩﺷﻤﻨﯽ .! | ﮔﺮﮒ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ... ﺧﻴﺎﻟﺸﺎﻥ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺷﺎﻧﯽ ...! | ﻣﺎ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﮔﺮﮒ ﻧﺒﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺩﻫيم ...
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 16:15

  9. کاربران زیر از شما laminor عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط pe32_64 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    آقا من که عاشق این کارای ارکسترالم و اصلا سیر نمیشم .
    همیشه انتظارش رو میکشم...
    و اینکه از اون دوستتون هم تشکر ویژه کنید.
    شاد و سلامت باشید.
    ------------------
    نکته:من بدجور عاشق این جور بی حد و مرز نوشتن تون(که ازش به نام "افراط و تفریط " یاد میکنید) هستم.
    هرچند خودتون هم تو این سه پست ازش به نارضایتی نوشتید ،اما من حس میکنم که بیشتر به دلیل رعایت یکسری مسائل و وجود شرایطی خاص این کار رو کردید و قلبا راضی نیستید .بلکه دلتون اون طور حجم صدای بسیار زیاد ساز بندی و اون رفتار های جسورانه و قدرتمند در نت نویسی(کلفتی طی کردن - عذر می خوام کلمه ی بهتری پیدا نکردم!) تو کار موزیک را میپسنده! (من که خیلی دوست دارم).به رخ کشیدن قدرت خیلی جالبه برام.
    نکته:اگه امکانش هست بیشتر از سازهای بادی و پرکاشنهای ارکستر استفاده کنید.
    ----------
    دوستدار شما پیمان

    عرض ِ ادب و احترام پیمان ِ عزیز ام .
    سپاس از لطف و مهربانی ات .
    مراتب ِ قدردانی ِ بنده ی حقیر و دوست ِ بزرگوار ام را بپذیر برادر جان .
    در جواب ِ نکته ات باید عرض کنم حق با شما ست . نا راضی ام از این گونه رفتار های آهنگسازی که در جوانی
    از بنده ی حقیر سر می زد و دیگر خبری از آن ها نیست خوش بختانه . . .
    حجم ِ ارکستر همیشه نمی تواند تضمین کننده ی حجم ِ صدا باشد . . .
    استفاده ی درست و نحوه ی قرار گیری ِ بخش های مختلف ِ صوتی و همین طور ایده ای که برای آن بخش
    در نظر گرفته می شود نیز دخیل هستند در میزان ِ آن صدا ( و صد البته عواملی هم چون ساز ِ خوب و نوازنده و محیط و آکوستیک نیز دخیل )
    اما آهنگ ساز همواره باید همه ی عوامل را در نظر بگیرد و بر اساس ِ آن موسیقی بنویسد .
    چیزی که در گذشته انجام نمی دادم ولی حالا مدت هاست که به اصول پای بند ام . . .
    نکته ی خوبی را فرمودید برادر جان ، حتمن نیم نگاهی به ساز های بادی برنجی و کوبه ای ها خواهم داشت
    صادقانه اعتراف می کنم که به ذهن ام نرسید چون ایده ی مشخصی نیز برای اش نداشتم .
    اما سپاس گزار ام از تو حتمن آن را در نظر خواهم داشت .
    همواره شاد و آرام باش .
    ارادتمند ات .


    نقل قول نوشته اصلی توسط laminor تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    روشن جان خسته نباشی.در مورد موسیقی باروک و روکوکو شناختی ندارم...با این حال نظرم را درباره پارتهای جداگانه موزیک مینویسم...به هر حال جسارت بنده ببخشید چون نظرم را بدون هیچ افراطی بیان میکنم...

    شروع بسیار خوبی داره...
    ثانیه 11: انقدر جزعیات همین چند ثانیه استرینگ زیاد هست که چندین خط میشه و توضیحش سخت) شروع استرینگ خوب بود اما استرینگ فقط در قسمتهایی مفهوم خاصی میرسونه ایجاد دیسونانسها واقعا خوب بود اما در قسمتی که استرینگ خاتمه پیدا کرد و در عین ناباوری دوباره ادامه دادید...ایده خوبی بود...! فاصله بین پایان و شروع دوباره در حد ثانیه بود! شاید استرینگ نیازی به این همه بازی نداشت...! کلا با استرینگ کار مشکل دارم!
    بنده کمترین ببخش تنها نظرمو گفتم...همونطور که گفتم در مورد موسیقی باروک وروکوکو اطلاع خاصی ندارم...
    پیانو و ابوا واقعا زیبا نواخته شده... و اتمام موزیک هم زیبا بود...
    سپاس

    عرض ِ ادب و احترام برادر جان .
    سپاس از لطف و مهربانی ات . . . خوش حال ام که آن را شنیدی .
    عجب تفسیری ارائه دادید برادر جان ! خوش آیند بود بسیار . . .

    بیا کمی موضوع را بررسی کنیم . . .

    ساز های زهی نیازی به آن همه بازی نداشتند . . . باور ات می شود اصلن هیچ بازی ای در کار نبود ؟
    شناور بودن ِ ملودی را از امپرسیونیسم یا مبهم گرایی و پنهان سازی ِ بیان ِ ایده ها به عاریت گرفته بودم !
    به نظر ات چه دلیلی دارد هم زمان با می بمل و لا بمل فا دیز بشنوی ؟ جز تاکید ِ حل شدن بر روی نت ِ سل .
    ( لا بمل به سل و فا دیز نیز به سل گرایش دارند ) خب می بمل هم به ر هم زمان با آن نت های سی بمل و به فراخور ِ حرکت ِ کروماتیک اش
    سی بکار نیز شنیده می شود که یعنی آکورد ِ نمایان ِ دو مینور . . . پس باید حل بشود بر روی دو مینور . . .
    این برخوردی ِ کلاسیک به یک روند ِ هارمونیک در موسیقی است .
    و طبیعتن این برخورد نیز با استرینگ ها ( زهی ها ) و پیانو شنیده می شود تا تکمیل کننده ی ( بیان ) ِ هارمونیک ِ آهنگساز از ایده ای که
    در ذهن دارد باشد . به تصور ام دگر گونی های شناور ِ ملودی با هارمونی های مبهم و تکرار شونده ی پیانو تو را سر در گم ساخته
    و صوت ِ رهبر را در میانه ی کار از دست دادی .
    چندی پیش دوستی در مورد ِ صوت ِ رهبر سوالات ِ جالبی پرسید که در تاپیک ِ سوالات ِ مربوط به آهنگسازی موجود است .
    این دقیقن نمونه ی همان نوع برخورد با صوت ِ رهبر است .
    ان همه ملودی و هارمونی و ساز بندی فقط پیرامون ِ تاکید ِ دو نت ِ لا بمل و فا دیز می چرخند که در پیانو شنیده می شوند !
    فقط دو نت ِ ریتمیک که به شکل ِ پدال ِ ریتمیک یکی در میان نیز نت ِ دو شنیده می شود .
    ملودی به آن گسترده گی و هارمونی به شناوری در عین ِ پر رنگ بودن و محور بودن در واقع حاشیه ی همان دو نت هستند .
    اما ابوآ خب داستان اش متفاوت است . . . وارد ِ منطقه ی رمانتیک می شویم . که بیانی عاطفی تر و فارغ و فارق از هر گونه
    برخورد های شیطنت آمیز با هارمونی نویسی و ملودی نویسی را می طلبد . . .
    نیاز به بیان ِ شدید و هیجان آمیز ِ احساس وجود دارد تا یکی از خصوصیات رمانتیک در آن به چشم بیاید ( شنیده شود )
    به هر تقدیر نباید کتمان کنیم که همین دگر گونی های فرمال در قطعه ، به خودی ِ خود شنونده را نیز سر در گم می کند
    و این انتقادی به جاست که شما به اثر داشتید . . .
    پیش نهادی دارم برادر . . . برای آشنایی با این پیچیده گی های ساختاری در موسیقی ِ کلاسیک به کار های ارکسترال از
    آهنگسازان ِ غربی بسیار گوش فرا ده تا ( رفتار های آهنگسازی ) ِ نیازمند ِ این نوع موسیقی را بهتر و عمیق تر لمس کنی .

    تاج ِ سر ما هستی برادر جان و نظرات و انتقاد های ات چراغ ِ راه ِ ماست . . .
    ما نیز نیازمند اش .
    همواره شاد و آرام باش.
    خاک ِ پای شما .


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 22:38

  11. 2 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Entekhab آواتار ها
    Entekhab
    شماره کاربری
    52287
    کاربر تازه وارد
    مهر /۱۳۹۲
    5
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2
    1
    سپاس از شما 1 بار در 1 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    بسیار کار آمد . مرسی ازتون


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 22:54

  13. کاربران زیر از شما Entekhab عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Entekhab تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بسیار کار آمد . مرسی ازتون

    عرض ِ ادب و احترام .
    سپاس از لطف و مهربانی ِ شما .
    بسی جای خوش حالی برای بنده ی حقیر است که در بدو ِ ورود ِ شما به انجمن و هم چنین اولین پست ِ شما در این محیط بزرگ
    تشکر از بنده ی حقیر است . امید به جبران ِ لطف ِ شما داریم .
    پیش نهاد می کنم برای دست رسی ِ بهتر و هم چنین آشنایی با این محیط ِ بزرگ از تاپیک ِ قوانین ِ انجمن که مدیریت ِ محترم ِ سایت
    آن را در قسمت ِ ورودی ِ انجمن ِ قرار داده اند باز دید فرمایید
    یا از لینک ِ زیر نیز به آن صفحه هدایت خواهید شد :
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    طبیعتن باعث ِ آرامش و راحتی ِ خود اتان نیز خواهد بود از جهت ِ کمک به آشنا شدن با محیط و قوانین .
    دگر باره نیز قدر دان هستیم .
    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ در ساعت 23:03

  15. کاربران زیر از شما Roshan.J عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. ahmadbf آواتار ها
    ahmadbf
    شماره کاربری
    16913
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    بجنورد
    946
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی332
    1,359
    سپاس از شما 554 بار در 419 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام روشن جان من در حدی نیستم کہ بخوام نقد کنم و تخصصم ھم خیلی زیاد نیست در مورد کارت میتونم بگم از نظر ملودی سازی بسیار بسیار عالی بود ھمچنین سوپرایزھا و غافل گیریھای جالب و ھیجان آوری درون کار بہ چشم میخورد و در پایان تشکر بابت این کار بسیار عالی


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ‏****
    شـرمــنـده کــه بــی تـــو نــفـس میــکــشم هنــوز
    احــمــد

    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۱۴ در ساعت 02:52

  17. کاربران زیر از شما ahmadbf عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۲۸, 12:50
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۰/۱۳, 12:40
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۰۲, 18:00
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۳۰, 11:54
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۲/۳۱, 22:02

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 33 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست