کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: آمیخته شدن ساز ها در تنظیم

  1. ali* آواتار ها
    ali*
    شماره کاربری
    64398
    کاربر اخراجی
    اسفند /۱۳۹۲
    77
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی22
    165
    سپاس از شما 38 بار در 27 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض آمیخته شدن ساز ها در تنظیم

    سلام به دوستان کیوبیسی عزیز...
    خیلی وقته این سوال توی مغزمه از قدیم...
    چطوری میشه ساز هایی که تو آهنگ استفاده شده رو باهم ترکیب کنیم؟؟؟یعنی یه حالت مسترینگ...جوری که ساز ها با هم مچ بشن...البته بدون وکال...ممنون میشم کمکم کنین...شاید این سوال خیلی ها باشه.


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ در ساعت 00:45

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. DanialB آواتار ها
    DanialB
    شماره کاربری
    32199
    کاربر فعال
    اسفند /۱۳۹۱
    tehran
    137
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی210
    89
    سپاس از شما 289 بار در 69 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali* تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام به دوستان کیوبیسی عزیز...
    خیلی وقته این سوال توی مغزمه از قدیم...
    چطوری میشه ساز هایی که تو آهنگ استفاده شده رو باهم ترکیب کنیم؟؟؟یعنی یه حالت مسترینگ...جوری که ساز ها با هم مچ بشن...البته بدون وکال...ممنون میشم کمکم کنین...شاید این سوال خیلی ها باشه.
    دوست عزیز سوال شما کاملا اشتباه هستش اینکه سازها باهم آمیخته شند و فضا داشته باشند هیچ ربطی به مسترینگ نداره این کار برمیگرده به پروسه میکس و تنظیم که باید با افکت های ریورب و ... چیزی که مد نضرتون هستش رو ایجاد کنین


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ در ساعت 01:24

  4. Ties1 آواتار ها
    Ties1
    شماره کاربری
    56570
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۲
    840
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی816
    939
    سپاس از شما 993 بار در 522 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali* تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام به دوستان کیوبیسی عزیز...
    خیلی وقته این سوال توی مغزمه از قدیم...
    چطوری میشه ساز هایی که تو آهنگ استفاده شده رو باهم ترکیب کنیم؟؟؟یعنی یه حالت مسترینگ...جوری که ساز ها با هم مچ بشن...البته بدون وکال...ممنون میشم کمکم کنین...شاید این سوال خیلی ها باشه.
    سلام .
    دوست عزیز سوالتون خیلی کلیه ولی با این حال نکاتی رو در این باره تا جایی که ذهنم یاری کنه میگم .
    این مقوله هم به میکس موزیک و هم به نحوه ی تنظیم و ساز بندی ارتباط پیدا میکنه .
    تو مرحله ی تنظیم اول از همه شما باید ساز های درست رو برای موزیکتون انتخاب کنید یعنی سازهایی که با هم جور در بیان و به محیط موزیکتون بخوره بنابراین اول باید یه فضای کلی از موزیک و سازهایی که میخواید استفاده کنید تو ذهنتون داشته باشید (قبل از شروع تنظیم) . مثلا گیتار اور درایو با هارپ فضای متناقضی رو به وجود میاره یا مثلا تو یه موزیک سبک متال نباید به تنهایی ار پرکاشن به جای درام استفاده کنید و . . .
    البته موزیک محدودیتی نداره اما باید برای استفاده از هر سازی تو موزیکتون تبحر کافی رو داشته باشید و تکنیک های ساز مورد نظر رو تا حدودی بشناسید تا ساز هایی که استفاده میکنید بی ربط به نظر نیان .
    یه نکته ای که خیلی مهمه اینه که از ساز ها و صداهای با کیفیت استفاده کنید چون یک صدای نامناسب و بی کیفیت تاثیر مخربی رو بقیه ی صداها داره و این حسو پیدا میکنید که صداها با هم مچ نیستن و این به دلیل اختلاف سطح کیفی سمپل هاست .
    اگر همه ی این موارد به درستی انجام بشه و شما یک تنظیم خوب در دست داشته باشید یک مرحله ی سرنوشت ساز دیگه پیش رو دارید و اون میکس موزیکه .
    تو مرحله ی میکس عملیات مختلفی روی صداها انجام میشه که اگه هر کدوم اصولی پیش نره باعث میشه موزیکتون غیر طبیعی و از هم کسیخته به نظر بیاد . وقتی میکس موزیک درست و اصولی باشه یعنی همه ی ساز و صداها در جای درست هستن و در بهترین حالت شنیده میشن . همین کلمه ی ترکیب صداها که تو سوالتون مطرح کردید اشاره به مرحله ی میکس داره بنابراین فکر کنم خودتون ارتباطشو فهمیدین !
    از مراحل اولیه ی میکس تنظیم ولوم لاین های صداست . اگر یه صدا بیش از حد بالا باشه اصطلاحا جدا از موزیک به نظر میاد و از طرفی باعث میشه که صدای موزیک به سختی شنیده بشه و اگه یه صدا بیش از حد استاندارد کم باشه در جریان موزیک محو میشه .
    ولوم بعضی از صداها که از حد نرمال فاصله ی زیادی دارن (بالا یا پایین) رو میشه با کمپرس کردن درست کرد .
    کمپرس کمک بسیار زیادی به مچ شدن صدا با موزیک میکنه اما استفاده ی زیاد از کمپرسورها هم میتونه موزیک رو خراب کنه و تخریب ناشی از اون باعث میشه موزیک گنگ و کمی گرفته شنیده بشه !
    از مراحل مهم و کلیدی میکس مرحله ی اکولایزره که باعث میشه صدا به بهترین حالت ممکن برسه و کاملا شفاف شنیده بشه و شما میتونید فرکانس های اضافی رو حذف و فرکانس های مهم و ضروری هر صدا رو تقویت کنید اما اکولایزر هم مانند مرحله ی قبل بسیار حساسه و باید با حساسیت زیاد انجام بشه .
    از مراحل مهم دیگه توجه به تداخل فرکانس ها و کنترل اون هاست . تداخل فرکانسی وقتی بوجود میاد که چند ساز یا صدا در یک محدوده ی صوتی (یا در یک اکتاو) نواخته بشن . اما این مشکل رو چطور میشه برطرف کرد ؟
    راه ها ی مختلفی وجود داره مثل پن کردن صداهایی که در یک محدوده هستن در دو سمت مخالف . یا انتقال نت های یک صدا یه محدوده یا یک اکتاو دیگه . جدا از این موضوع وقتی چند ساز یا صدا تو یک محدوده نواخته بشن این طور به نظر میرسه که همه دارن یه چیزو میزنن که این زیاد جالب نیست و به شنونده هم حس خوبی رو القا نمیکنه .

    برای بررسی دقیق این موضوع پلاگین هایی هم وجود داره که مخصوص همین کاره .
    نکات ذکر شده از مهم ترین موارد برای رفع مشکل شماست اما ممکنه موارد دیگه ای هم باشه که فراموش کرده باشم با این حال به همین بسنده میکنم .
    امیدوارم مفید واقع شده باشه . اگه سوالی هم بود بنده در خدمتم .
    موفق باشید .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ویرایش توسط Ties1 : ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ در ساعت 02:15
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ در ساعت 01:56

  5. کاربران زیر از شما Ties1 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. ali* آواتار ها
    ali*
    شماره کاربری
    64398
    کاربر اخراجی
    اسفند /۱۳۹۲
    77
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی22
    165
    سپاس از شما 38 بار در 27 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط danial.babi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست عزیز سوال شما کاملا اشتباه هستش اینکه سازها باهم آمیخته شند و فضا داشته باشند هیچ ربطی به مسترینگ نداره این کار برمیگرده به پروسه میکس و تنظیم که باید با افکت های ریورب و ... چیزی که مد نضرتون هستش رو ایجاد کنین
    میشه یه کم بیشتر توضیح بدین که چیکار کنم؟؟؟؟چی کار کنم که ساز ها به هم آمیخته بشن؟؟؟


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ در ساعت 01:57

  7. ali* آواتار ها
    ali*
    شماره کاربری
    64398
    کاربر اخراجی
    اسفند /۱۳۹۲
    77
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی22
    165
    سپاس از شما 38 بار در 27 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط danial.babi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست عزیز سوال شما کاملا اشتباه هستش اینکه سازها باهم آمیخته شند و فضا داشته باشند هیچ ربطی به مسترینگ نداره این کار برمیگرده به پروسه میکس و تنظیم که باید با افکت های ریورب و ... چیزی که مد نضرتون هستش رو ایجاد کنین
    میشه یه کم بیشتر توضیح بدین که چیکار کنم؟؟؟؟چی کار کنم که ساز ها به هم آمیخته بشن؟؟؟


    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ در ساعت 01:57

  8. ali* آواتار ها
    ali*
    شماره کاربری
    64398
    کاربر اخراجی
    اسفند /۱۳۹۲
    77
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی22
    165
    سپاس از شما 38 بار در 27 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ties1 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام .
    دوست عزیز سوالتون خیلی کلیه ولی نکاتی رو در این باره تا جایی که ذهنم یاری کنه میگم .
    این مقوله هم به میکس موزیک و هم به نحوه ی تنظیم و ساز بندی ارتباط پیدا میکنه .
    تو مرحله ی تنظیم اول از همه شما باید ساز های درست رو برای موزیکتون انتخاب کنید یعنی سازهایی که با هم جور در بیان و به محیط موزیکتون بخوره بنابراین اول باید یه فضای کلی از موزیک و سازهایی که میخواید استفاده کنید تو ذهنتون داشته باشید (قبل از شروع تنظیم) . مثلا گیتار اور درایو با هارپ فضای متناقضی رو به وجود میاره یا مثلا تو یه موزیک سبک متال نباید به تنهایی ار پرکاشن به جای درام استفاده کنید و . . .
    البته موزیک محدودیتی نداره اما باید برای استفاده از هر سازی تو موزیکتون تبحر کافی رو داشته باشید و تکنیک های ساز مورد نظر رو تا حدودی بشناسید تا ساز هایی که استفاده میکنید بی ربط به نظر نیان .
    یه نکته ای که خیلی مهمه اینه که از ساز ها و صداهای با کیفیت استفاده کنید چون یک صدای نامناسب و بی کیفیت تاثیر مخربی رو بقیه ی صداها داره و این حسو پیدا میکنید که صداها با هم مچ نیستن و این به دلیل اختلاف سطح کیفی سمپل هاست .
    اگر همه ی این موارد به درستی انجام بشه و شما یک تنظیم خوب در دست داشته باشید یک مرحله ی سرنوشت ساز دیگه پیش رو دارید و اون میکس موزیکه .
    تو مرحله ی میکس عملیات مختلفی روی صداها انجام میشه که اگه هر کدوم اصولی پیش نره باعث میشه موزیکتون غیر طبیعی و از هم کسیخته به نظر بیاد .
    از مراحل اولیه ی میکس تنظیم ولوم لاین های صداست . اگر یه صدا بیش از حد بالا باشه جدا از موزیک به نظر میاد و از طرفی باعث میشه که صدای موزیک به سختی شنیده بشه و اگه یه صدا بیش از حد استاندارد کم باشه در جریان موزیک محو میشه .
    ولوم بعضی از صداها که از حد نرمال فاصله ی زیادی دارن (بالا یا پایین) رو میشه با کمپرس کردن درست کرد .
    کمپرس کمک بسیار زیادی به مچ شدن صدا با موزیک میکنه اما استفاده ی زیاد از کمپرسورها هم میتونه موزیک رو خراب کنه و تخریب ناشی از اون باعث میشه موزیک ... شنیده بشه !
    از مراحل مهم و کلیدی میکس مرحله ی اکولایزره که باعث میشه صدا به بهترین حالت ممکن برسه و کاملا شفاف شنیده بشه و شما میتونید فرکانس های اضافی رو حذف و فرکانس های مهم و ضروری هر صدا رو تقویت کنید اما اکولایزر هم مانند مرحله ی قبل بسیار حساسه و باید با حساسیت زیاد انجام بشه .
    از مراحل مهم دیگه توجه به تداخل فرکانس ها و کنترل اون هاست . تداخل فرکانسی وقتی بوجود میاد که چند ساز یا صدا در یک محدوده ی صوتی (یا در یک اکتاو) نواخته بشن . اما این مشکل رو چطور میشه برطرف کرد ؟
    راه ها ی مختلفی وجود داره مثل پن کردن صداهایی که در یک محدوده هستن در دو سمت مخالف . یا انتقال نت های یک صدا یه محدوده یا یک اکتاو دیگه . جدا از این موضوع وقتی چند ساز یا صدا تو یک محدوده نواخته بشن این طور به نظر میرسه که همه دارن یه چیزو میزنن که این زیاد جالب نیست و به شنونده هم حس خوبی رو القا نمیکنه .

    برای بررسی دقیق این موضوع پلاگین هایی هم وجود داره که مخصوص همین کاره .
    نکات ذکر شده از مهم ترین موارد برای رفع مشکل شماست اما ممکنه موارد دیگه ای هم باشه که فراموش کرده باشم با این حال به همین بسنده میکنم .
    امدوارم مفید واقع شده باشه . اگه سوالی هم بود بنده در خدمتم .
    موفق باشید .
    واقعا از شما دوست بزرگوار ممنونم...
    تنظیمات پنینگ و حجم ولوم رو تقریبا بلدم...اگه یه توضیح مختصری راجع به کمپرس و اینکه چطوری کار میکنه بدین ممنون میشم....
    (((یه کمپرسور خوب و کامل رو هم اگه ممکنه معرفی کنین...)))


    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ در ساعت 02:09

  9. Ties1 آواتار ها
    Ties1
    شماره کاربری
    56570
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۲
    840
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی816
    939
    سپاس از شما 993 بار در 522 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali* تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    واقعا از شما دوست بزرگوار ممنونم...
    تنظیمات پنینگ و حجم ولوم رو تقریبا بلدم...اگه یه توضیح مختصری راجع به کمپرس و اینکه چطوری کار میکنه بدین ممنون میشم....
    (((یه کمپرسور خوب و کامل رو هم اگه ممکنه معرفی کنین...)))
    کمپرس از مراحلیه که با توجه به نیاز موزیک و صلاح دید کسی که میکس میکنه مورد استفاده قرار میگیره (یعنی در واقع اختیاریه) .
    کار کمپرسور اینه که فرکانس های خیلی پایین رو تقویت و فرکانس هایی که از حد تعریف شده بالاترن رو تضعیف یا کمپرس کنه .
    خب حالا این کارا رو چطور انجام میده ؟
    هر کمپرسور ابزارهایی رو در اختیار داره که به وسیله ی اونها این کار رو میکنه .
    برای تقویت فرکانس های پایین از Gain استفاده میشه که افزایش اون مساوی با تقویت فرکانس لاین مورد نظره اما یه سوالی مطرحه و اون اینه که با وجود ولوم چرا باید از Gain برای افزایش سطح صدا استفاده کرد ؟
    بعضی از صداها به خودی خود از نظر ساختاری سطح صدای خیلی کمی دارن که حتی با افزایش ولوم هم به سطح دلخواه نمیرسن که اینجا میشه از این ابزار استفاده کرد .
    خب در مواردی هم باید از خاصیت تضعیف کنندگی کمپرسور استفاده کرد . بر خلاف مورد قبل گاهی پیش میاد که ولوم یک لاین در حد معقول و مناسب قرار داره اما روی یک نت خاصی یا تو لحظاتی از آهنگ به شکل فاحشی افزایش پیدا میکنه و از حد معقول عبور میکنه یا در مواردی به دلیل ساختاری ممکنه علی رقم کم کردن زیاد ولوم باز هم صدای لاین مورد نظر از حد مجاز بیشتر بشه این جا باید با استفاده از ابزار کمپرسور صدا رو تضعیف کنیم .
    این ابزار شامل : Threshold و Ratio میشه .
    Threshold : آستانه ی شروع به کار کمپرسوره یعنی شما میتونید تعیین کنید که مثلا Threshold روی -4 دسی بل باشه با این کار وقتی صدا از -4 دسی بل عبور کنه کمپرسور فعال میشه و صدا رو کمپرس میکنه .
    Ratio : این ابزار در واقع ضریب کمپرسه یعنی مشخص میکنه که صدای غیر مجاز چند برابر تضعیف بشه و اعدادش به شکل 1:1 , 1:3 , 1:7.5 و . . . هست مثلا 1:1.5 یعنی هر 1 دسی بل صدایی که از حد Threshold عبور کنه به میزان 1.5 برابر تضعیف میشه .
    آپشن های دیگه ای مثل Attack , Release و Type وجود داره که از اسمشون مشخصه که چه کاری میکنن .
    Attack آستانه ی شروع کار کمپرسور رو بعد از عبور از حد تعیین شده تعیین میکنه .
    Release زمان ادامه پیدا کردن عمل کمپرس پس از زمانی که فرکانس به حد مجاز برگشت رو تعیین میکنه .
    ابزار Type کاربرد کمتری داره و کمتر بهش توجه میکنه اما بسیار مهمه . این ابزار به زبان شروع شیب انجام کمپرسه یعنی شما تعیین میکنید که عمل کمپرس با شیب ملایم انجاک بشه یا شیب تند .
    این ابزار ها مهم ترین ابزار یک کمپرسوره که برای انجام کمپرس باید با مفهوم اونها کاملا آشنایی داشته باشید .
    انواع دیگه ای از کمپرسور ها هم وجود داره مثل Multiband Compressor و Limiter .
    Multiband Compressor ها در بیشتر مواقع برای مسترینگ موزیک استفاده میشن به دلیل این که تو این نوع کمپرسور شما میتونید محدوده های مختلف موزیک (Low , Mid , High) رو به صورت جدا و به تفکبک به میزان لازم کمپرس کنید بنابراین میتونید با دلیل و کنترل بیشتری کمپرس کنید .
    Limiter ها قوی ترین نوع کمپرسورها هستن در واقع Limiter ها نوعی کمپرسور با Ratio بالاتر از 1:20 هستن که هر نوع صدایی رو با هر شدتی میتونن کمپرس و کنترل کنن و وقتی از اون استفاده میکنیم که کمپرسور معمولی زورش به میزان صدای غیر مجاز نرسه و با وجود انجام کمپرس صدا باز هم از حد خودش تجاوز کنه !
    تا به اینجا توضیح کاملی در رابطه با کمپرسور ها بود ولی قبل از استفاده دقت کنید که اصلا نیازی هست که از کمپرسور استفاده کنید یا نه چون همو قدر که میتونه مفید باشه میتونه مخرب هم باشه .
    کمپرسورهای مختلفی وجود داره که همشون یه کار میکنن اما بعضی هاشون دقیق ترن و کارکردن باهاشون راحت تره .
    کمپرسور های شرکت Wave فوق العادن و همین طور پلاگین کمپرسور شرکت Fabfilter که جز بهترین هاست و همین طور شرکت iZotope که در زمینه ی مسترینگ یه پکیج کامله . این محصولاتی که گفتم عالین و در زمینه ی پلاگین های میکس و مستر حرف اول رو میزنن و بنده هم از همین ها استفاده میکنم .
    در نهایت باید ببینید که با کدوم راحت ترید . خود FL هم کمپرسور خوب و خوش دستی داره نهایتا انتخاب با خودتونه .
    اگر میتونید هزینه کنید و مشکلی در این باب ندارید کمپرسور سخت افزاری بهترین گزینه ست ولی کمی هزینه ش بالاست .
    امیدوارم مشکلتون حل شده باشه .
    موفق باشید .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ در ساعت 03:14

  10. 5 کاربر زیر از Ties1 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 43 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی