کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 4 از 4 نخستنخست ... 2 3 4
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 37 , از مجموع 37

موضوع: ورژن 2 دوری از MakLOs

  1. javadbehshti آواتار ها
    javadbehshti
    شماره کاربری
    6311
    کاربر تازه وارد
    آبان /۱۳۹۰
    29
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4
    51
    سپاس از شما 6 بار در 6 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    کارت بازم بیسته داداشم دلم تنگ شده برات داداشی


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #31 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ در ساعت 15:54

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. DJ CHAM آواتار ها
    DJ CHAM
    شماره کاربری
    29590
    کاربر فعال
    بهمن /۱۳۹۱
    کردستان - اشنویه
    151
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی64
    20
    سپاس از شما 193 بار در 62 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلاو کاک صابیر
    دست خوش زور ته واوه


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    IN THE NAME OF GOD
    #32 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ در ساعت 18:54

  4. MakLOs آواتار ها
    MakLOs
    شماره کاربری
    335
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    اروميه - كردســتان
    7,345
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5214
    6,525
    سپاس از شما 11,527 بار در 4,380 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط farhadhakan تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عالی بود صابر عزیز؛ فک کنم دیگه وقتش باشه سازهای زنده رو هم بیاری تو موزیکات
    نقل قول نوشته اصلی توسط javadbehshti تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    کارت بازم بیسته داداشم دلم تنگ شده برات داداشی
    نقل قول نوشته اصلی توسط DJ CHAM تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلاو کاک صابیر
    دست خوش زور ته واوه
    ممنون از دوستان
    تشکر
    لینک جدید اصلاح شد


    iP شما همواره رصد میشود :


    شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر،
    شخصیت من چیزیه که من هستم،
    اما برخورد من بستگی داره به اینکه :
    " تو " کی باشی ...
    عضويت در گروه ويژه
    Vip



    #33 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ در ساعت 00:34

  5. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِادب و احترام برادر . . .

    خُب چهار صفحه دوستان برای ات بَه بَه و چَه چَه کرده اند خوش به حال ات شده برادر !
    بیا که می خواهم این خوشی های لحظه ای را نابود کنم !

    اول نظر ات را به چند عکس از زمانی که داشتم موسیقی ات را می شنیدم جلب می کنم
    ( مانند ِ دوست ِ عزیزی که چند صفحه ی قبل عکسی از وضعیت ِ موسیقی ات گذاشته بود ! )
    نمی دانم چرا کمی به سمت ِ چپ گرایش اش بیش تر است . به مهرزاد هم در مورد ِ کار اش گفتم اما به نظر ام آمد
    که حتمن من اشتباه کرده ام . برای همین از این یکی عکس گرفته ام .
    علت ِ اصلی اش قطعن صدای پیانو ست که فرکانس ِ اصلی و بالای آن در سمت ِ چپ و فرکانس ِ دامنه اش که ضعیف تر است در سمت ِ راست شنیده می شود .




    این ها به شکل ِ تصادفی گرفته شدند .
    قطعن من نمی خواهم از میکس و پَن ایراد بگیرم اصلن ...
    صحبت ِ من چیزی دیگر است که دقیقن به ملودی نویسی و سازبندی مربوط می شود .
    ببین !
    وقتی ایده ای نداری برای پیانو ، خُب چیزی هم ننویس ! الان از اول تا نرسیده به انتهای قطعه
    ( که قطعن در مورد ِ انتهای آن هم صحبتی خواهم داشت ! )
    پُر از اضافه گویی ها و متلک پرانی های پیانو ست .
    می گویم متلک پرانی چون دقیقن مزاحم ِ شنیدن ِ خیلی از صدا هاست .
    مثلن بعداز کُراس ِ اول از دقیقه ی دوم به بعد منظور ام است ، که ملودی را سازی با صدای کشیده و سینت سایزری اجرا می کند
    ( که واقعن واقعن واقعن عااااالی ست ) اما متوجه نمی شوم چرا پیانو اول و ضرب ِ آخر ِ هر میزان باید یک چیزی اجرا کند ؟
    باور کن تمام ِ زیبایی های آن را از بین بُرده . اصراری به بودن اش نکن
    به خصوص وقتی ( ایده و تِم ِ مشخصی نداری )
    صوت ِ رهبر و ملودی ِ تو چیز ِ دیگری ست اما این پیانو مزاحم ِ کار شده .
    اگر خیلی برای ات مهم است که باشد پس آن قدر شدت ِ اش را پایین بیاور که به عنوان ِ
    ( صوت ِ پس زمینه ) قرار بگیرد نه ( صوت ِ رهبر ) .
    فراموش نکن . . . آهنگ ساز ِ خوب کسی ست که درست و اندازه بنویسد نه زیاد و اضافه .
    خیلی از جا ها نُت های ( حتی نمی گویم تم و ایده یا ملودی ، چون نیستند ) پیانو ، بهتر است یا حذف شوند یا کم رنگ شوند .
    (به خصوص وقتی آواز هست پیانو را کم رنگ کن بیش تر از این )

    در مورد ِ ابتدای کار ات تا قبل از ورود ِ وُکال . . .

    بیش از 20 میزان روی یک فضا می مانی بعد 4 میزان بعد هم ورود ی ورود ِ وُکال .
    تازه با این ورود ما با تنوع و طراوت ( نه شادابی البته ، تاکید ام بر تازه گی ست )
    رو به رو می شویم . چرا ؟
    چون ایده ای برای ملودی نداری و ذهن ات ( با شناختی که از کار های قبلی ات دارم و گفته ام )
    مینیمال و یک نواخت پسند است . این برای کار های مینیمال اصلن بد نیست وعالی ست
    اما این کار پاپ یا الکترو پاپ است به نوعی . پس خلاقیت ات در ایده پردازی چه شد ؟ کجا رفت دقیقن ؟

    می بینی چه قدر در مورد ِ تم و ملودی و مشخصن صدای پیانو نوشتم ؟
    فقط یک علت دارد . . . با زیاده گویی اش آن هم به شکل ِ نا مفید ، تاثیر ِ منفی روی کار گذاشته .
    در خیلی از بخش های ابتدایی فضای ملودی خالی ست .
    شنونده معلق می ماند . شاید این رهایی یک یا نصف ِ یک میزان خوب باشد
    اما دو میزان و خُرده ای زیاده روی ست .
    اندازه نگاه دار که اندازه نکو ست .
    آن یک نواختی ِ هارمونیک هم در ابتدای کار مطلوب نیست .
    تو یقین بدان که شنونده آرزو می کند این قسمت هر چه زود ترتمام شود تا به بخشی برسد که
    می خوانی و پر از تنوع های هارمونیک است .
    ( نظر ِ شخصی ام مهم نیست ، به عنوان ِ حاشیه عرض می کنم . خود ام دوست دارم که کار از وُکال شروع شود )
    این از ابتدای کار .

    انتهای کار اما .
    هیچ ارتباطی بین ِ حرکت ِ تکنیکی و داب استپی که انجام دادی ، با ماهیت ِ کاری که از ابتدا
    شنیدم پیدا نمی کنم !
    یعنی چه ؟
    یعنی آن نیز اضافه تر از موسیقی ست . نه اول اش بوده نه میانه اش و نه حتی مقدمه ای برای اش چیده شده
    و از این ها بگذریم . . .حتی ادامه نیز پیدا نکرده
    خُب عملن یک چیز ِ اضافه ای ست که مشخص است تو بر اساس ِ ( سلیقه ات )
    ( حال کرده ای ) که باشد و به کسی هم مربوط نیست !
    خُب عارض ام که این گونه نیست ! کُلن فرم را نابود کردی ! پس فکری به حال اش بکن .
    این هم از انتهای کار .

    کلی بخواهم بنگرم اش . . .
    هارمونی نویسی ِ اول ِ قطعه یک نواخت است
    پیانو زیاده از حد حرف می زند ! و نا مفید صد البته !
    ملودی نویسی ات در میانه ی کار عااااااااالی ست ! ( برای صدای سینت سایزری )
    خیلی خوش حال ام که محدوده ی صوتی ِحنجره ات را پیدا کرده ای و به آن احترام گذاشته ای .
    خیلی ها را می بینم که زور می زنند و فشار می آورند که دو نُت بیش تر بخوانند
    اما فقط موفق شده اند کار را خراب کنند و مخاطب را بی زار از این ( حرکت ِ زور زورکی !)
    معتقد ام به امثال ِ تو که در جای درست ِ خویش می مانند باید احترام گذاشت .
    صابر ! خواننده گی به بالا و پایین رفتن های وحشتناک و تکنیکی نیست
    به شناخت ِ محدوده ی درست ِ صوتی و احترام به آن است .
    خوش حال ام برای ات . ( از این جهت )
    نحوه ی بیان و هم چنین ملودی ِ کلمه ی ( غریبه ) واقعن زیبا و دلبرانه ست
    واقعن دلبرانه ست . . . تاکید می کنم روی این کلمه . . .
    سکوت های ریتمیک ات و نحوه ی ورود و خروج ِ این بخش خیلی خوب و درست است .

    خُب جایی مانده که نشنیده باشم و در جهت ِ نابود کردن اش نکوشیده باشم ؟!
    اگر مانده بگو !

    ببخش که نمی توانم 4 صفحه از تو تعریف کنم .
    رسالت ام شنا کردن جهت ِ مخالف ِ آب و بقیه است .

    شاد و آرام باش همواره
    خاک ِ پای تو ...


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 4
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ در ساعت 02:50
    #34 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ در ساعت 02:23

  6. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. MakLOs آواتار ها
    MakLOs
    شماره کاربری
    335
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    اروميه - كردســتان
    7,345
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5214
    6,525
    سپاس از شما 11,527 بار در 4,380 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِادب و احترام برادر . . .

    خُب چهار صفحه دوستان برای ات بَه بَه و چَه چَه کرده اند خوش به حال ات شده برادر !
    بیا که می خواهم این خوشی های لحظه ای را نابود کنم !

    اول نظر ات را به چند عکس از زمانی که داشتم موسیقی ات را می شنیدم جلب می کنم
    ( مانند ِ دوست ِ عزیزی که چند صفحه ی قبل عکسی از وضعیت ِ موسیقی ات گذاشته بود ! )
    نمی دانم چرا کمی به سمت ِ چپ گرایش اش بیش تر است . به مهرزاد هم در مورد ِ کار اش گفتم اما به نظر ام آمد
    که حتمن من اشتباه کرده ام . برای همین از این یکی عکس گرفته ام .
    علت ِ اصلی اش قطعن صدای پیانو ست که فرکانس ِ اصلی و بالای آن در سمت ِ چپ و فرکانس ِ دامنه اش که ضعیف تر است در سمت ِ راست شنیده می شود .




    این ها به شکل ِ تصادفی گرفته شدند .
    قطعن من نمی خواهم از میکس و پَن ایراد بگیرم اصلن ...
    صحبت ِ من چیزی دیگر است که دقیقن به ملودی نویسی و سازبندی مربوط می شود .
    ببین !
    وقتی ایده ای نداری برای پیانو ، خُب چیزی هم ننویس ! الان از اول تا نرسیده به انتهای قطعه
    ( که قطعن در مورد ِ انتهای آن هم صحبتی خواهم داشت ! )
    پُر از اضافه گویی ها و متلک پرانی های پیانو ست .
    می گویم متلک پرانی چون دقیقن مزاحم ِ شنیدن ِ خیلی از صدا هاست .
    مثلن بعداز کُراس ِ اول از دقیقه ی دوم به بعد منظور ام است ، که ملودی را سازی با صدای کشیده و سینت سایزری اجرا می کند
    ( که واقعن واقعن واقعن عااااالی ست ) اما متوجه نمی شوم چرا پیانو اول و ضرب ِ آخر ِ هر میزان باید یک چیزی اجرا کند ؟
    باور کن تمام ِ زیبایی های آن را از بین بُرده . اصراری به بودن اش نکن
    به خصوص وقتی ( ایده و تِم ِ مشخصی نداری )
    صوت ِ رهبر و ملودی ِ تو چیز ِ دیگری ست اما این پیانو مزاحم ِ کار شده .
    اگر خیلی برای ات مهم است که باشد پس آن قدر شدت ِ اش را پایین بیاور که به عنوان ِ
    ( صوت ِ پس زمینه ) قرار بگیرد نه ( صوت ِ رهبر ) .
    فراموش نکن . . . آهنگ ساز ِ خوب کسی ست که درست و اندازه بنویسد نه زیاد و اضافه .
    خیلی از جا ها نُت های ( حتی نمی گویم تم و ایده یا ملودی ، چون نیستند ) پیانو ، بهتر است یا حذف شوند یا کم رنگ شوند .
    (به خصوص وقتی آواز هست پیانو را کم رنگ کن بیش تر از این )

    در مورد ِ ابتدای کار ات تا قبل از ورود ِ وُکال . . .

    بیش از 20 میزان روی یک فضا می مانی بعد 4 میزان بعد هم ورود ی ورود ِ وُکال .
    تازه با این ورود ما با تنوع و طراوت ( نه شادابی البته ، تاکید ام بر تازه گی ست )
    رو به رو می شویم . چرا ؟
    چون ایده ای برای ملودی نداری و ذهن ات ( با شناختی که از کار های قبلی ات دارم و گفته ام )
    مینیمال و یک نواخت پسند است . این برای کار های مینیمال اصلن بد نیست وعالی ست
    اما این کار پاپ یا الکترو پاپ است به نوعی . پس خلاقیت ات در ایده پردازی چه شد ؟ کجا رفت دقیقن ؟

    می بینی چه قدر در مورد ِ تم و ملودی و مشخصن صدای پیانو نوشتم ؟
    فقط یک علت دارد . . . با زیاده گویی اش آن هم به شکل ِ نا مفید ، تاثیر ِ منفی روی کار گذاشته .
    در خیلی از بخش های ابتدایی فضای ملودی خالی ست .
    شنونده معلق می ماند . شاید این رهایی یک یا نصف ِ یک میزان خوب باشد
    اما دو میزان و خُرده ای زیاده روی ست .
    اندازه نگاه دار که اندازه نکو ست .
    آن یک نواختی ِ هارمونیک هم در ابتدای کار مطلوب نیست .
    تو یقین بدان که شنونده آرزو می کند این قسمت هر چه زود ترتمام شود تا به بخشی برسد که
    می خوانی و پر از تنوع های هارمونیک است .
    ( نظر ِ شخصی ام مهم نیست ، به عنوان ِ حاشیه عرض می کنم . خود ام دوست دارم که کار از وُکال شروع شود )
    این از ابتدای کار .

    انتهای کار اما .
    هیچ ارتباطی بین ِ حرکت ِ تکنیکی و داب استپی که انجام دادی ، با ماهیت ِ کاری که از ابتدا
    شنیدم پیدا نمی کنم !
    یعنی چه ؟
    یعنی آن نیز اضافه تر از موسیقی ست . نه اول اش بوده نه میانه اش و نه حتی مقدمه ای برای اش چیده شده
    و از این ها بگذریم . . .حتی ادامه نیز پیدا نکرده
    خُب عملن یک چیز ِ اضافه ای ست که مشخص است تو بر اساس ِ ( سلیقه ات )
    ( حال کرده ای ) که باشد و به کسی هم مربوط نیست !
    خُب عارض ام که این گونه نیست ! کُلن فرم را نابود کردی ! پس فکری به حال اش بکن .
    این هم از انتهای کار .

    کلی بخواهم بنگرم اش . . .
    هارمونی نویسی ِ اول ِ قطعه یک نواخت است
    پیانو زیاده از حد حرف می زند ! و نا مفید صد البته !
    ملودی نویسی ات در میانه ی کار عااااااااالی ست ! ( برای صدای سینت سایزری )
    خیلی خوش حال ام که محدوده ی صوتی ِحنجره ات را پیدا کرده ای و به آن احترام گذاشته ای .
    خیلی ها را می بینم که زور می زنند و فشار می آورند که دو نُت بیش تر بخوانند
    اما فقط موفق شده اند کار را خراب کنند و مخاطب را بی زار از این ( حرکت ِ زور زورکی !)
    معتقد ام به امثال ِ تو که در جای درست ِ خویش می مانند باید احترام گذاشت .
    صابر ! خواننده گی به بالا و پایین رفتن های وحشتناک و تکنیکی نیست
    به شناخت ِ محدوده ی درست ِ صوتی و احترام به آن است .
    خوش حال ام برای ات . ( از این جهت )
    نحوه ی بیان و هم چنین ملودی ِ کلمه ی ( غریبه ) واقعن زیبا و دلبرانه ست
    واقعن دلبرانه ست . . . تاکید می کنم روی این کلمه . . .
    سکوت های ریتمیک ات و نحوه ی ورود و خروج ِ این بخش خیلی خوب و درست است .

    خُب جایی مانده که نشنیده باشم و در جهت ِ نابود کردن اش نکوشیده باشم ؟!
    اگر مانده بگو !

    ببخش که نمی توانم 4 صفحه از تو تعریف کنم .
    رسالت ام شنا کردن جهت ِ مخالف ِ آب و بقیه است .

    شاد و آرام باش همواره
    خاک ِ پای تو ...
    انتقاد همین هست واقعا دلیل مدرک بجا
    ممنون روشن عزیز مشخصه خیلی به کار اهمیت دادید که اینگونه نقد کردید
    تشکر


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    iP شما همواره رصد میشود :


    شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر،
    شخصیت من چیزیه که من هستم،
    اما برخورد من بستگی داره به اینکه :
    " تو " کی باشی ...
    عضويت در گروه ويژه
    Vip



    #35 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ در ساعت 22:34

  8. 2 کاربر زیر از MakLOs برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. SeTayeShhiphop آواتار ها
    SeTayeShhiphop
    شماره کاربری
    94600
    کاربر تازه وارد
    اسفند /۱۳۹۳
    تـــــــهران.اراک
    3
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی27
    25
    سپاس از شما 29 بار در 8 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خوبه


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    The Official Fan Page setayesh

    Text. Hip hop . Parkour .Zumba
    #36 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۰ در ساعت 00:38

  10. کاربران زیر از شما SeTayeShhiphop عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. fovad آواتار ها
    fovad
    شماره کاربری
    16320
    همیار سایت
    خرداد /۱۳۹۱
    کردستان اغ
    137
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی138
    79
    سپاس از شما 134 بار در 72 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام ورژن اولش بی نقص عالی بود خسته نباشی صابر جان . در مورد انتقاد این دوست عزیزم که زحمت کشیدن تومار نوشتن . من اصلا نفهمیدم انتقاد در چه موردی چه چیزی بالانس صدا یا فضا ... یکم منطقی و علمی با دقت انتقاد کنیم بهتره . اینهایی که شما فرمودید اگر علمی موسیقی کار کرده باشید نقص نیست سلیقه سبک اهنگ حتی تو هیج منبع یا مرجع نگفته شده بالانس صدا باید هر و ساید 0 باشه ..


    #37 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ در ساعت 06:43

+ پاسخ به موضوع
صفحه 4 از 4 نخستنخست ... 2 3 4

موضوعات مشابه

  1. آهنگ 6.8 maklos
    توسط MakLOs در انجمن پروژه های تمرینی و ناتمام کاربران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۰/۱۵, 23:37
  2. دنس 3 كـُردي MaklOs
    توسط MakLOs در انجمن پروژه های تمرینی و ناتمام کاربران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۰۲, 16:46
  3. دلكندن 2 Maklos
    توسط MakLOs در انجمن پروژه های تمرینی و ناتمام کاربران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۴/۰۱, 01:03
  4. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۰۸, 02:59
  5. 01 تمريني از MakLOs
    توسط MakLOs در انجمن پروژه های تمرینی و ناتمام کاربران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۱۵, 21:01

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 186 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی