کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: جزینی به تعاریف کلاسیک از نوشتن وفادار مانده است

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض جزینی به تعاریف کلاسیک از نوشتن وفادار مانده است

    به گزارش خبرنگار مهر، تازه ترین مجموعه داستان محمدجواد جزینی با عنوان کسی برای قاطر مرده گریه نمی کند با حضور پوریا فلاح، ابراهیم مهدی زاده و محمدحسینی، عصر چهارشنبه 27 مهردرکتابفروشی روشن نقد شد.
    در ابتدای این نشست، محمد حسینی با اشاره به اینکه ساختار کلی داستان های جزینی درست و سالم است، گفت: این روزها با انبوهی از کتاب های داستانی روبروییم که به هیچ عنوان نمی توانیم آنها را داستان بدانیم و وقتی هم به نویسنده و ناشر آن راجع به آن خرده می گیریم، می گویند این تلقی ما از داستان است و کتاب جزینی در این میان به نظر من یکی از سالم ترین آثار است.
    وی در ادامه با اشاره به داستان های جنگی جزینی گفت: نگاه جزینی به دفاع مقدس دراین اثر نگاهی سالم است که قضاوت نمی کند. در این اثر ما سختی ها و خشونت های محیط جنگ را در کنار آدم هایی که به تاسی از آن محیط تن به خشونت می دهند، می بینیم و این حقیقت گرایی نویسنده موجب تحسین است.
    به گفته حسینی، داستان های این مجموعه جدای از موضوع خود همگی دارای طرح مشخص هستند و یک پیرنگ داستانی معین را دنبال می کنند و در حقیقت داستان های این مجموعه را می توان با تعاریف کلاسیک از داستان نویسی کاملا منطبق دانست.
    این منتقد در ادامه با اشاره به نثر جزینی در داستان های این مجموعه افزود: نثر جزینی به تمامی معنا ابزاری برای شخصیت پردازی توسط اوست. دراین نثر زبان در کنار کلام ابزاری است که به ما کمک می کند تا در فضای داستان قدم برداریم و خواننده نیز در این فضا به درنگ و تکاملی و حتی تعامل با نویسنده در پردازش سوژه دست پیدا می کند.
    حسینی در ادامه اظهار داشت: در دو دهه قبل از این بلایی که بر سر شعر آمد این بود که مردم ما رفته رفته اعتمادشان را به شعر از دست دادند. علت این موضوع هم انتشار بی رویه مجموعه اشعاری بود که شعر شاعران کم مایه در آن بسیار دیده می شد. این موضوع به نظر من این سال ها در حوزه داستان در حال اتفاق است و باید برای آن چاره ای اندیشید.
    برخی مفاهیم هنوز در ذهنیت داستانی جزینی ته نشین نشده
    در ادامه این نشست ابراهیم مهدی زاده، نویسنده و منتقد، داستان های جزینی در این مجموعه را داستان هایی رئال در سطح فهم متوسط عنوان کرد و گفت: جزینی در آثارش قصد فریب ندارد و به قراری که با مخاطبش می گذارد، وفادار است.
    وی ادامه داد: با دیدن این مجموعه یاد کتاب دهکده پرملال امین فقیری افتادم؛ البته بدون اینکه سنخیتی میان این دو وجود داشته باشد. از سوی دیگر نوعی ادبیات انسان مدارانه را نیز می توان در نثر جزینی دید که او را به سمت نوعی جانبداری از برخی شخصیت ها سوق داده است. البته جزینی به طور کل ناظر بی طرفی است، اما به هر دو سوی شخصیت هایش کشش دارد.
    وی همچنین با اشاره به داستان های جنگی این مجموعه افزود: به نظر من این داستان ها می توانست یک مجموعه داستان پیوسته باشد که عمق پیدا کند و ارتباط جنگ با طبقات اجتماعی مختلف را نشان دهد. از سوی دیگر، جزینی در روایت خود ازجنگ ریسک نمی کند وازعادت معمول خود بهره می برد. این نوع نگاه البته جسورانه است، اما نویسنده می توانست از فرم و تکنیک در این راه بهره های تازه تری نیز ببرد.
    به گفته نویسنده کتاب سفر خاک جزینی جهان تکنیک و فرم را می شناسد، اما اندکی کم حوصله است و به سادگی از کنار برخی مفاهیم گذشته است. کاش می گذاشت برخی از این مفاهیم در ذهنش به اصطلاح ته نشین شود تا او به سمت واکاوی آن حرکت کند.
    جایی که جزینی محکم تر سیلی زده، موفق تر بوده است
    پوریا فلاح نیز سومین منتقد این نشست بود که در ابتدا با اشاره به نوع نگاه به شخصیت زن در این مجموعه گفت: شخصیت زن در داستان های جزینی عمدتا تحت تظلم است. البته نوع نگاه جزینی به زن در این مجموعه نگاهی حقیقی است، اما این نگاه حقیقی را به طور معمول نمی توان دوست داشت.
    وی ادامه داد: جزینی آنجایی که خود را از ساختار کلاسیک داستان نویسی رها کرده، توانسته تاثیر بهتری بر مخاطب بگذارد و به اصطلاح، سیلی محکم تری بر گوش او بزند. در واقع دور شدن او از ساختار درام قدرت بیشتری به او می دهد.
    وی همچنین به موضوع تنوع در داستان های جزینی اشاره کرد و گفت: در این اثر از هر زاویه دید می توان روایتی را یافت. در واقع، نثری را در آن می توان دید که از قیدها رها شده است و بدون حشو، داستان هایی ساده و روان را ارائه می کند.منبع : خبر گزاری مهر


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۸/۰۷ در ساعت 12:41

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. در صدا و سیما تعاملی بین ترانه سرا و آهنگساز وجود ندارد
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۸, 18:40
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۰۴, 22:10
  3. تعامل بین جشنواره شعر و موسیقی فجر ایده خوبی است
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۲۰, 13:41
  4. اولویت های کاری ما تعامل بین شعر و موسیقی است
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۱۶, 15:22
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۷, 00:13

جستجو شده ها

زاویه دید در کتاب دهکده پرملال

تعاریف کلاسیک

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست