کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

موضوع: توضیحات کمپرس و مقادیر از زبان بابک گلستانی

  1. Ali Khorshidi آواتار ها
    Ali Khorshidi
    شماره کاربری
    21823
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    362
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی103
    1
    سپاس از شما 149 بار در 86 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ties1 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام .
    Release در واقع میزان زمانیه که طول میکشه تا کمپرس به پایان برسه .

    بله ممنون

    سوال دیگه این هست که برای وکال وقتی از کمپرس استفاده میکنیم این کمپرس قسمت هایی رو که خواننده آروم و با ولوم کمتری اجرا میکنه رو تقویت میکنه؟؟؟


    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ در ساعت 19:02

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. pe32_64 آواتار ها
    pe32_64
    شماره کاربری
    19671
    مدیر بـازنشسته
    مرداد /۱۳۹۱
    تهران
    2,656
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3142
    10,197
    سپاس از شما 4,688 بار در 2,269 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Khorshidi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بله ممنون

    سوال دیگه این هست که برای وکال وقتی از کمپرس استفاده میکنیم این کمپرس قسمت هایی رو که خواننده آروم و با ولوم کمتری اجرا میکنه رو تقویت میکنه؟؟؟
    و هم اینکه قسمت هایی رو که خواننده بلند و با ولوم بیشتری اجرا میکنه رو تضعیف میکنه.


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    نمی گم با تو واسم، گریه دیگه گریه نبود
    با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ در ساعت 19:08

  4. کاربران زیر از شما pe32_64 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. Ali Khorshidi آواتار ها
    Ali Khorshidi
    شماره کاربری
    21823
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    362
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی103
    1
    سپاس از شما 149 بار در 86 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط pe32_64 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    و هم اینکه قسمت هایی رو که خواننده بلند و با ولوم بیشتری اجرا میکنه رو تضعیف میکنه.
    ممکنه خواننده اون طرز بیان رو بخاطر حس و هارمونی بیشتر اونطور اجرا کرده باشه


    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ در ساعت 19:19

  6. pe32_64 آواتار ها
    pe32_64
    شماره کاربری
    19671
    مدیر بـازنشسته
    مرداد /۱۳۹۱
    تهران
    2,656
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3142
    10,197
    سپاس از شما 4,688 بار در 2,269 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Khorshidi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ممکنه خواننده اون طرز بیان رو بخاطر حس و هارمونی بیشتر اونطور اجرا کرده باشه
    خوب کمپرسور که خودش، خودش رو تنظیم نمی کنه که ! شما به عنوان کسی که کار رو میکس میکنه یکی از وظایفت همینه دیگه .
    باید جوری کمپروسر رو تنظیم کنی که این دینامیک (حس) رو از بین نبره .
    یا حتی از ابزارهای مناسب دیگه ای مثل Automation(مثلا صدا رو با اتومیشن کم و زیاد کنی) استفاده کنی.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    نمی گم با تو واسم، گریه دیگه گریه نبود
    با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ در ساعت 19:30

  7. Ali Khorshidi آواتار ها
    Ali Khorshidi
    شماره کاربری
    21823
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    362
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی103
    1
    سپاس از شما 149 بار در 86 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ties1 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام .
    Release در واقع میزان زمانیه که طول میکشه تا کمپرس به پایان برسه .
    مرسی دوست عزیز

    خوندم که ریلیز باید با تمپو هماهنگ باشه. ایم به این منظوره که ریلیز رو اندازه و مساوی تمپو مقدار دهی کنیم؟؟؟؟


    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ در ساعت 20:25

  8. Reza Dehghan آواتار ها
    Reza Dehghan
    شماره کاربری
    9877
    مدیر بـازنشسته
    بهمن /۱۳۹۰
    طـــهران
    4,742
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5053
    4,807
    سپاس از شما 9,093 بار در 3,766 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Khorshidi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    مرسی دوست عزیز

    خوندم که ریلیز باید با تمپو هماهنگ باشه. ایم به این منظوره که ریلیز رو اندازه و مساوی تمپو مقدار دهی کنیم؟؟؟؟
    هم میشه گفت بله هم نه !!!
    مثلا توی دیلی یه مقداری هست که با تمپو یکی میشه و تعداد نتی رو که باید ریپیت بشه رو میشه مشخص کرد این یعنی ست کردن با موزیک که کار رو بهتر و خوشگل تر بکنه .
    و این مورد هم از این موضوع جدا نیست


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    حتی وقتی خیلی دوری ....
    من کنارتم همیشه ...
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ در ساعت 20:27

  9. 2 کاربر زیر از Reza Dehghan برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Ties1 آواتار ها
    Ties1
    شماره کاربری
    56570
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۲
    843
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی820
    946
    سپاس از شما 997 بار در 524 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Khorshidi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ممکنه خواننده اون طرز بیان رو بخاطر حس و هارمونی بیشتر اونطور اجرا کرده باشه
    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Khorshidi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    مرسی دوست عزیز

    خوندم که ریلیز باید با تمپو هماهنگ باشه. ایم به این منظوره که ریلیز رو اندازه و مساوی تمپو مقدار دهی کنیم؟؟؟؟
    سلام دوست عزیز .
    گفتنی ها رو اساتید عزیز گفتن . این که کمپرس وکال چه مسیری رو طی کنه , کی شروع بشه و کی خاتمه پیدا کنه یا اصلا چه مقدار و با چه شیبی کمپرس کنه همش بستگی به تنظیم پارامترهای کمپرسور توسط شما داره .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۱ در ساعت 01:10

  11. Ali Khorshidi آواتار ها
    Ali Khorshidi
    شماره کاربری
    21823
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    362
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی103
    1
    سپاس از شما 149 بار در 86 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza Dehghan تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بله دقیقا همینطوره
    یه سری اعداد و ارقام به صورت حدودی مشخص هست ولی نمیشه گفت حتما این درسته نه !!!
    کلیه این اعداد و ارقام و مقادیر توی Attack یا Release و مقادیر آیتم های دیگه اول اینکه بر اساس تجربه و عادت گوش حساب میشه و هم اینکه بر اساس سبک کار

    مثلا
    اصطلاحاتی که همیشه ازش یاد میشه

    چهار اصطلاح متداول:
    1 – Attack: معمولا به شروع کار قسمت مورد نظر گفته میشه.
    2 – Decay: مدت زمانیس که شما نت مورد نظر رو نگه داشتید
    3 – Sustain: مقداریست که تعیین میکند Decay تا چه اندازه تغییر کند. مثلا در سه ثانیه، ولوم از 80 به 50 برسه و یا به 60 برسه یا حتی صعود کنه، مثلا از 80 به 90 بره.
    4 – Release: در لغت به معنای آزاد سازیه. یعنی زمانی که شما نت مورد نظر رو رها میکنید.

    خب با همه این تفاسیر و تعاریف کسی که میکس رو میزنه میدونه چیکار کنه چون تعاریف رو میدونه وظایف رو میدونه ولی برای اینکه حس کنه باید کار کنه باید تمرین کنه
    بخاطر همین هست مانیتورینگ تاثیر خیلی خوبی رو توی شنود داره و جنس اون صدایی که میخواییم روش میکس انجام بگیره . شاید سمپلی که ما داریم بی کیفیت هست
    برای مثال Kick
    تو حالت عادی وقتی ولوم رو بالا میبریم Distort میشه و درکنارش Hum رو هم به شدت میزنه
    ولی میشه با یه کنترل Hum وحذف فرکانس و کمپرس و اکوالایز خوب جواب خوبی رو گرفت .

    یا علی
    ممنون که وقت میزارید و به سوالات من پاسخ میدین

    من درحال استفاده از نویزگیر برای وکال بودم که باز به پارامتر های attack و Release برخوردم.
    فکر میکنم اساس کار اساس کار این پارامتر ها در پلاگین های متفاوت یکی هست.

    طبق تعریف های شما و تعاریفی که در یکی از کتاب های آقای داریوش فرسایی موجوده چند سوال پیش اومد که بطور عامیانه میپرسم و ممنون میشم جواب من رو عامیانه بدید :

    من به این چند تعریف از رسیدم و شما درست رو برای من و دوستان مشخص کنید.

    attack : مثلا اگر روی 30 میلی ثانیه تنظیم باشد ، 30 میلی ثانیه صبر میکند بعد به سیگنال عبور کرده از آستانه حمله میکند یا در 30 ثانیه حمله کرده و تا مقدار تعیین شده آستانه ، سیگنال را کاهش میدهد؟؟؟؟

    ریلیز یعنی مدت زمانی که طول میکشه تا سیگنال ها به صفر برسند و کاهش پیدا بکنند ؟؟؟ یعنی ریلیز کم سیگنال را به سرعت کاهش میدهد ؟؟؟
    این کاهش ، به صفر رسیدن سیگنال ، یا به کاهش رسیدن در سطح آستانه ختم میشه ؟؟؟؟

    ریلیز 30 میلی ثانیه ، 30 میلی ثانیه طول میکشه تا نویز گیری اون سیگنال تموم بشه ؟؟؟؟؟

    مرسی و کلی ممنون


    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۱ در ساعت 20:24

  12. WW Hardwell آواتار ها
    WW Hardwell
    شماره کاربری
    102108
    کاربر نیمه فعال
    تیر /۱۳۹۴
    78
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی21
    361
    سپاس از شما 40 بار در 32 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza Dehghan تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    استفاده از مسترینگِ
    M/S در سکوئنسر:

    1. یک سیگنال استریو را وارد سکوئنسر (
    cubase, wavelab, Nuendo, Sonar و ...) کنید، طوری که سیگنال استریو به دو کانال مجزای مونو تبدیل شود (به این معنی که کانال های چپ و راست هر کدام در یک کانال مونوی جداگانه قرار گیرند). دقت کنید که هر دو کانال مونو اکنون باید دقیقا زیر هم قرار گیرند، بدون اختلاف فاز.

    2. اکنون یک
    Mixdown از پروژه در سکوئنسرانجام دهید که به وسیله یِ آن سیگنالی مونو از ترکیب کانال های چپ و راست به دست آید: L+R=M

    3. حال فاز یکی از همان دو کانال مونو که در مرحله 1 ایجاد شدند را 180 درجه معکوس کنید.

    4. مجددا یک
    Mixdown از پروژه در سکوئنسرانجام دهید تا با این روش به سیگنال کناری دست پیدا کنید : L-R=S

    4. حال آن سیگنال مونو که پس از
    Mixdown در مرحله یِ 2 به وجود آمد را وارد پروژه کنید و در کنار سیگنال دیگری که در مرحله یِ 4 به دست آمد قرار دهید و همه ِ کانال ها دیگر را از پروژه حذف کنید.

    5. اکنون سیگنال
    S که در مرحله یِ 4 به دست آمد را duplicate کنید.

    6. هر کدام از دو کانال به وجود آمده از
    S را به طرفی Pan کنید (یکی کاملا به سمت چپ، و دیگری کاملا به سمت راست).

    7. فاز کانال
    S که در سمت راست پنینگ واقع شده است را 180 درجه معکوس کنید.

    8. اکنون شما یک سیگنال میانیِ مونو یا همان
    M و 2 سیگنال کناری یا S از میکس را در اختیار دارید. سیگنال های کناری را به یک Group در سکوئنسر روت (Rout) کنید و حال دستکاری هر کدام از سیگنال های میانی و کناری را برای شروع مسترینگ آغاز کنید.

    موفق باشید.
    داداش یه توضیحی از این قسمت میدی
    من هیچی نفهمیدم
    واینکه این کار واسه چیه


    .................................................. ......................
    ........................
    .................................................. ............................
    ............................. .....................
    .......................
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ در ساعت 22:36

  13. N.Producer آواتار ها
    N.Producer
    شماره کاربری
    1226
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۰
    1,163
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی564
    2,323
    سپاس از شما 1,981 بار در 772 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط WW Hardwell تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    داداش یه توضیحی از این قسمت میدی
    من هیچی نفهمیدم
    واینکه این کار واسه چیه
    روش ساخت سیگنال کناری یا ساید و میانی یا مید رو توضیح دادند
    البته الان در تمامی پلاگین هایی که در مسترینگ استفاده میشه قابلیت و حالت مید و ساید وجود داره و نیاز نیست شما این مراحل را طی کنید
    موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ در ساعت 00:40

  14. 3 کاربر زیر از N.Producer برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. کاریکاتوری جالب از استاد «محمدرضا شجریان»
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۵/۱۴, 12:40
  2. سورس اف ال استدیو.آکورداش قابل توجه هستش/احمد کریمی
    توسط Ahmad-Karimi در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۳۰, 18:53
  3. کتاب «آثار استاد روح.الله خالقی برای سنتور» منتشر شد
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۰۸, 10:50
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۷/۰۶, 12:51
  5. تور کنسرت «یانی» تابستان در آمریکای شمالی آغاز می شود
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۲/۱۱, 22:40

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 423 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست