کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: ناصر رحیمی: حاضریم به رایگان برای ارکستر سمفونیک ساز بزنیم ولی اجازه توهین به نوازنده را نمی.دهیم

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض ناصر رحیمی: حاضریم به رایگان برای ارکستر سمفونیک ساز بزنیم ولی اجازه توهین به نوازنده را نمی.دهیم

    موسیقی ما - روز چهارشنبه 27 اسفندماه جمعی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در اعتراض به اوضاع نامساعد و نوع برخوردهای «علی رهبری»، رهبر این ارکستر، نامه.ای را خطاب به معاون وزیر ارشاد امضا و ارسال کردند. گلایه اصلی نوازنده.ها هم نسبت به عدم رعایت شأن آنها توسط رهبر ارکستر بوده که طی 18 جلسه و در 9 روز تمرین با این موضوع مواجه بوده.اند.
    .
    با تمامی این تفاسیر، آیین بازگشایی ارکستر سمفونیک تهران روز دوشنبه 25 اسفندماه برگزار می.شود. مراسم باشکوهی به میزبانی تالار وحدت تهران که در آن اعضای ارکستر، سمفونی نهم بتهوون را در حضور مقامات ارشد وزارت ارشاد و چهره.های مطرح سیاسی و دیپلمات.های خارجی و هنرمندان سرشناس اجرا می.کنند. اجرایی که در گزارش.های تصویری و ویدئویی آن هیچ نشانی از حاشیه وجود ندارد و این اتفاق در رسانه.های دنیا هم انعکاس داشت.
    .
    اما شواهد نشان می.دهد که این ظاهر ماجرا بوده و تنش.های موجود بین نوازنده.ها و «علی رهبری» به قهر برخی از آنها از ارکستر و تمرین منجر می.شود. مشاجرات لفظی «رهبری» با اعضای گروه در مواردی هم باعث می.شود که او عذر بعضی از نوازنده.ها را بخواهد. همچنین به اذعان چند تن از نوازندگان، «علی رهبری» به دفعات آنها را تهدید کرده که از کشور ترکیه برای ارکستر سمفونیک نوازنده می.آورد.
    .
    دومین انتقاد نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران بحث دستمزد آنها بوده که در تجمع روز چهارشنبه عنوان شد. ظاهراً به دلیل قول.های «علی رهبری» و تمایل نوازنده.ها برای فعالیت مجدد ارکستر، با آنها قراردادی به ثبت نمی.رسد. نهایتاً هم دستمزد بسیار پایینی برای 18 جلسه تمرین و دو شب اجرای آنها در نظر می.گیرند. همین اتفاقات و حواشی باعث شد تا تعدادی از نوازندگان ارکستر با «موسیقی ما» تماس گرفته و خواستار درج اظهارات.شان شوند. پس از اینکه برخی از آنها تمایلی به مطرح شدن نام.شان در این زمینه نداشتند، «ناصر رحیمی» نوازنده قدیمی فلوت و پرکاشن و از چهره.های باسابقه ارکستر سمفونیک به نمایندگی از نوازندگان، ماجرای اعتراضات راشرح داد. ***

    .
    * هر وقت از قرارداد صحبت کردیم، به ما دلگرمی الکی دادند
    طی حدود سه سال گذشته، ارکستر سمفونیک تعطیل بود. من همیشه می.گفتم که در رأس این هرم کسی را نداریم که بتواند برنامه.ها را پیش ببرد و همراه نوازنده.ها باشد. خودم همیشه از آقای «علی رهبری» نام می.بردم و می.گفتم که گزینه بسیار خوبی برای رهبری ارکستر هستند. ایشان قبل از انقلاب سه سال مدیر هنرستان موسیقی و مدیر بنده هم بودند. همیشه ایشان را پیشنهاد می.دادیم که وظیفه رهبری را بر عهده بگیرند. پس از مدتی مطلع شدیم که مقامات ارشد کشور و رئیس.جمهور خواهان فعالیت مجدد ارکستر سمفونیک هستند. در یک جلسه با حضور آقایان «هوشنگ کامکار»، «ارسلان کامکار»، آقای «مجلسی» و «نادر مرتضی.پور»، آقای رهبری گفتند که دنبال کار بچه.ها هستند.
    ایشان اعلام کردند که آمده.اند همه.چیز را درست کنند و بمانند. بچه.ها از وضعیت قرارداد و دستمزد صحبت کردند، ولی آقای رهبری گفتند که بدانید وضعیت از آنچه که بوده، بهتر خواهد شد. هر زمان که از قرارداد صحبت کردیم، ایشان به نوعی به ما دلگرمی الکی می.دادند و اعلام می.کردند که نمی.خواهیم حق شما .... شود. قول.های زیادی دادند و گفتند که روزی چهار ساعت (یعنی دو جلسه) در روز تمرین خواهیم داشت.
    .
    .
    * از همان روز اول متلک.پرانی.ها آغاز شد
    زمانی که کار را شروع کردیم، بچه.ها دوست داشتند که از ایشان نکاتی را هم یاد بگیرند. زمانی که یک مربی وارد تیم فوتبال می.شود، از همان روز اول توقع ندارد که همه بازیکنان با همدیگر هماهنگی داشته باشند. زیرا باید تاکتیک.ها و تکنیک.ها هماهنگ شود. بچه.ها با جان و دل آمدند و کار کردند ولی از روز اول متلک.پرانی.ها آغاز شد. اغلب این نوازنده.ها جوان هستند و سه سال ارکستر تعطیل بوده و تجربه کمی دارند. من ایشان را دوست داشتم و چند بار متذکر شدیم که این جوان.ها باید کار کنند و ساز بزنند تا هماهنگ.تر شوند. گفتم که اگر یک مقدار با بچه.ها یکدل.تر باشید بهتر است.
    هر روز که آقای رهبری سر تمرین می.آمدند، به بچه.ها حرف بد می.زدند و کلماتی را بیان می.کردند و من از بازگو کردن آنها شرم دارم. حتی ما به آقای «ارسلان کامکار» (که ارکستر مایستر هستند) این موضوع را منتقل کردیم که این طرز برخورد با ما درست نیست و ایشان به گونه.ای رفتار می.کنند که انگار ما بدبخت هستیم و باید بر سر ما بزنند! ارسلان کامکار این موضوع را تأیید و منتقل کرد، اما باز هم نتیجه.ای نداشت.»
    .* انگار ایشان آمده بودند که بچه.ها را تخریب و تحقیر کنند
    به عنوان مثال با آقای «امیرحسین محمدیان» (نوازنده فاگوت) بحث و مشکل بی.دلیل داشت. انگار ایشان آمده بودند که بچه.ها را تخریب و تحقیر کنند. می.گفتند که نوازنده.های بادی خوب نیستند و نوازنده.های زهی خوب هستند یا نوازندگان زهی دردسر کمتری دارند. با همین بد و خوب گفتن.ها، در شرف تخریب رابطه بچه.ها بودند. روز به روز این شرایط بدتر شد. کار به جایی رسید که به آقای محمدیان گفتند که دیگر نباید سر تمرین حاضر شود. قضیه هم از این قرار بوده که رهبر ارکستر به ایشان نکته.ای را متذکر می.شود و آقای محمدیان هم می.گوید که من همین کار را انجام می.دهم. در ادامه هم سایر نوازنده.های فاگوت گفتند که ما به تمرین نمی.آییم. اما «علی رهبری» می.گوید که شما فقط باید ساکت باشید و من اینجا فقط حرف می.زنم. یک نکته جالب این است که بچه.ها شاهد هستند، ایشان در زمان تمرین از آقای «فون.کارایان» ایراد می.گرفت! بچه.ها و چهره.های جوان آمده بودند تا نکاتی را یاد بگیرند. حرف من این است که اگر شما آمده.اید ارکستر را درست کنید، نباید کسی را تخریب کنید.
    .

    * همه با استرس و بی.انگیزگی ساز می.زدیم
    پس از صحبت.های نوازندگان فاگوت و آقای کامکار قرار شد که آنها مجدداً در محل تمرین حاضر شوند. پس از بازگشت آنها مجدداً صحبت.های کنایه.آمیز آغاز شد، نظیر اینکه به شما نمی.شود انتقاد کرد و با یک صحبت قهر می.کنید و... این در حالی است که انتقاد با رفتار بد و صحبت.های بی.ادبانه تفاوت دارد. بچه.ها از همان روز اول نسبت به ایشان بدبینی پیدا کردند و من که خودم دوست داشتم ایشان انتخاب شوند با بی.انگیزگی کار را دنبال می.کردم. در این 9 روز از چهره.های قدیمی و باتجربه تا جوان.ها که تجربه کمتری دارند، همگی با استرس ساز می.زدیم. به دلیل اینکه اصلاً روحیه خوبی به بچه.ها نمی.دادند و به جای دلگرمی فقط دل آنها خالی می.شد. مدام هم از یک گروه تعریف و گروه دیگری را تخریب می.کردند. زمانی هم که می.خواستند نکته.ای را بیان کنند، با لحن کنایه.آمیزی می.گفتند که اگر به شما برنمی.خورد، فلان کار را انجام دهید.
    .
    .
    * بهانه.های بی.دلیل می.گرفتند
    من چهل سال است که نوازنده هستم و متوجه می.شوم که چه کسی انتقاد می.کند و چه کسی ایراد می.گیرد. ایشان هم بهانه.های بی دلیل می.گرفتند و نوازنده.های سازهای بادی را بدترین افراد قلمداد می.کردند. هنگام تمرین آخر و در چند مورد، نفرات دیگر در نواختن اشتباه داشتند، اما آقای رهبری اسم فلوت را می.آوردند. من هم نمی.داستم چه بگویم زیرا دیگران اشتباه می.کردند و از من ایراد بی.دلیل می.گرفتند. بچه.های دیگر هم متوجه این موضوع شدند و من هم با ناراحتی ساز خودم را جمع کردم و قصد خروج داشتم. آقای «فرشید حفظی.فر» گفتند که الان زمان مناسبی نیست و بعداً تصمیم درستی می.گیریم. شاگرد من هم که در ارکستر حضور داشت خواست که آنجا را ترک نکنم.
    ساز خودم را باز نکردم و همان.جا نشستم و آقای رهبری گفت که نوازنده فلوت مریض است؟ چه مشکلی دارد؟ من هم گفتم مشکل شما هستید که باید معلم همه باشید و به دیگران درس بدهید. اما با بی.ادبی به همه توهین می.کنید. آقای «حسن فراهانی» هم گفت که به من چپ.چپ نگاه می.کند و نمی.توانم ساز بزنم. این در حالی است که فرزند آقای فراهانی پانزده روز است که در بیمارستان بستری شده ولی فقط برای حمایت و کمک به ارکستر از همه.چیز گذشتند و در تمرینات حاضر شدند. جالب است که من شنیده.ام ارکستر «آنکارا» هم با ایشان درگیر شده.اند و به آنتالیا رفته.اند و با ارکستر متشکل از نوازنده.های شانزده و هفده ساله تمرین می.کنند.
    .
    .
    * چه کسی گفته که نوازنده.ها باندبازی دارند؟
    پس از آن همه وعده.های خوب این آقا، امروز متوجه شدیم که بابت 18 جلسه تمرین و 2 شب کنسرتِ سخت مبلغ یک.میلیون و صدهزار تومان برای سرگروه.ها و 950هزار تومان هم برای نفرات دوم در نظر گرفته.اند. این یعنی یک.چهارمِ دستمزدی که باید تعلق می.گرفت. به ما هم گفتند که دستمزد ما بیش از این مقدار است. در نامه.ای که برای آقای «مرادخانی» نوشتیم، به این مسائل مالی هم اشاره کردیم ولی نکته مهم.تر در مورد حواشی موجود بود. البته پیامکی هم برای ما آمد که مابقی دستمزد نوازنده.ها که سی درصد است، پس از تعطیلات و در فروردین.ماه پرداخت می.شود. مسأله ما در درجه اول پول نیست و مشکلات دیگر که به آنها اشاره کردم باعث شده که ما گلایه داشته باشیم.
    ما حاضریم که به رایگان برای ارکستر سمفونیک ساز بزنیم ولی اجازه توهین به نوازنده را نمی.دهیم. هیچ رهبر ارکستری در هیچ.جای دنیا حق ندارد به نوازنده توهین کند و برخورد ناشایست داشته باشد. اکنون هم گفته.اند که نمی.خواهم هیچ.کدام از این بچه.ها بیایند و در اینجا باندبازی داریم. چه کسی گفته که نوازنده.ها باندبازی دارند؟ من یا آقای حفظی.فر یا افراد دیگر که هرکدام بیش از 15 یا 20 سال سابقه نوازندگی داریم، فقط برای حمایت و کمک حاضر شدیم.
    .

    * علی رهبری می.گفت می.روم از خارج نوازنده می.آورم
    آقای رهبری در تمرینات می.گفت که می.روم از خارج نوازنده می.آورم، ولی مگر می.شود که ارکستر سمفونیک تهران را با نوازنده.های خارجی ساخت؟ مگر همین بچه.ها چه مشکلی دارند؟ اگر شما ادعای رهبری و سازندگی دارید، با همین بچه.ها کار را پیش ببرید. آقای «رضا عالمی» از چهره.های بازنشسته ارکستر سمفونیک است که ویولن می.نوازد. ایشان می.گوید که دستمزد من آن زمان حدود دو هزار تومان بود ولی پس از روی کار آمدن «فرهاد مشکات»، حقوق من شش هزار تومان شد. آقای فرهاد مشکات نوازنده ایرانی را به جای نوازنده خارجی می.نشاند تا از بچه.های خودمان استفاده کند زیرا لیاقت دارند. اما در مورد «علی رهبری» دقیقاٌ خلاف این موارد بود و رفتار دوگانه داشتند. به ما وعده می.دادند و می.گفتند که خیال.تان راحت باشد و بعد گفتند که حرف نزنید.
    .
    .
    * آینده همه.چیز را درباره علی رهبری ثابت خواهد کرد
    ما نامه.ای را برای آقای مرادخانی نوشته.ایم که در دبیرخانه ثبت شده و شماره نامه آن هم موجود است. بیست سال است که به عنوان فلوت اول ساز زده.ام و ادعایی ندارم زیرا به اعتقاد من نوازنده باید با کارش حقانیت خود را ثابت کند. خدا کمک کرد و به گونه.ای ساز زدم که توانستم آبروی خودم را حفظ کنم. رهبرانی که تاکنون با آنها فعالیت داشته.ام هم از کار من راضی بوده.اند. ولی آقای علی رهبری انتقادپذیر نیست. ایشان به ما می.گویند که انتقادپذیر نیستید ولی انتقاد با توهین و تمسخر نوازنده تفاوت دارد. انتقاد با ایجاد تفرقه بین نوازنده.ها و تعریف از یک گروه و تخریب گروه دیگر تفاوت دارد. در شب آخر آنقدر به «عماد نکویی» فشار آمد که او هنگام تشویق حضار، رفت و نتوانست جلوی خود را بگیرد. ایشان آمده که ارکستر را درست کند؟ من که بعید می.دانم. این نکته را از قول من بنویسید که آقای رهبری! ای کاش می.توانستی حداقل به اندازه ناخن کوچک فرهاد مشکات باشی و راه او را ادامه دهی. من از هیچ.چیز ترس ندارم و همیشه هم خدا را پیش روی خودم داشته.ام و هیچ.گاه در کارم کم.فروشی نکرده.ام. آینده همه.چیز را درباره علی رهبری نشان خواهد داد.



    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ در ساعت 15:30

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. کسی هستش که بتونه در مورد میکس و مستر به من کمک کنه؟
    توسط rapgod در انجمن سوالات و درخواست ها
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۱/۲۴, 16:54
  2. عکسهای دیدنی از جشن تولد 80 سالگی استاد «گلپا»
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۱/۱۲, 23:30
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۲۹, 09:20
  4. فروش گیتار الکتریک استراتوکاستر MusicLab RealStrat
    توسط Solo در انجمن vst ها و سمپلهای فروشگاه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۰۱, 15:11
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۲۲, 15:21

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 3 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست