کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27

موضوع: "شب سرد تنهایی" با صدای استاد محمد امیدوار تهرانی و آهنگسازی مسعود یزدی برای ارکستر مدرن

  1. MasoudYazdi آواتار ها
    MasoudYazdi
    شماره کاربری
    34050
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    Mashhad
    243
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی476
    457
    سپاس از شما 572 بار در 177 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود به مسعود عزیزم .
    آفرین !
    از لحاظ تنظیم و مدیریت کردن ِ اینهمه ساز که هم صداشون خوب به گوش برسه و هم شخصیت داشته باشن خیلی خوب عمل کردی .
    چند نکته ای که به ذهن ِ ناقصم رسید رو میگم خدمتت :
    اون امضای هارمونیک رو که تو همه کارات شنیدم ، دوس داشتم حداقل در این کار که باکلام هم هست نشنوم ! ( در این کار، گرفتن ِ آکورد سی ماژور و فرود بر روی می ماژور )
    یعنی در یک گام مینور از درجه ی دوم ِ گام یه آکورد ماژور بسازیم ( رو تونیک )
    این تکنیک ِ هارمونی نویسی در یکی دو تا کار هیچ ایرادی نداره و خیلی هم قشنگ هستش و خودم خیلی دوست دارم .
    اما فکر میکنم تو همه کارهات این نوع هارمونی رو شنیدم .
    مخصوصا اینکه در دهه ی طلایی پنجاه به کرات از این نوع هارمونی نویسی در آثار خوانندگان بزرگ استفاده شده و توقع میره که بعد از چهل سال هارمونی های تازه تری رو بشنویم .
    در مورد ملودی ، نمیدونم شاید این فقط سلیقه ی من باشه ، ولی احساس میکنم اون حسی که باید و شاید در اون حدی که در پست اول اشاره کردی منتقل نشد .
    نمیگما ملودی بدیه و یا ضعیفه .
    اصلا منظورم این نیست .
    اما به وجد هم نمیاره شنونده رو ( من رو )
    پارت ِ انتهایی ِ ملودی ِ وکال ، نمیدونم چرا منو یاد قطعه ی " باغ خاکستر " با صدای نیما مسحیا انداخت با ترانه ی استاد ایرج جنتی عطایی .
    آهنگسازی این قطعه بر عهده علی موثقی هستش ( همون کسیکه که هشت تا از کارای مرحوم واروژان رو برای حامی تنظیم مجدد کرده بود )

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    نمیدونم شاید من اشتباه میکنم !
    از @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید و @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید عزیز هم میخوام بیان و راهنمایی کنن و اگر من اشتباه میکنم یا درست میگم بگن به من .

    یخورده با حرف روشن در مورد شباهت صدای استاد به ابی موافقم .
    مخصوصا در تایم 2:21 کلمه تنهایی و نوع ِ بیانش بی شباهت به ابی نیست .
    با اطمینان میگم که ایشون کارای ابی رو زیاد اجرا کردن تو خلوت خودشون و یا در جمع های دوستانه .
    البته این ضعف در خوانندگی نیست و من جسارتی نمیکنم و صداشون نقات قوت بسیاری داره .

    اینها چیز هایی بود که فعلا به ذهنم رسید .
    اگه باز هم چیزی به ذهنم رسید جتمن عرض میکنم خدمتت .
    موفق باشی دوست بسیار عزیزم .
    درود مهرزاد جان
    سپاس و تشکر از لطفت دوست خوب . سپاس از اینکه کار رو شنیدی و نظرت رو کامل بهم گفتی . والا اینکار یکم قدیمیه برای همین اون فرمول هارمونیکی که گفتی (اکورد ششم ناپولیتن و .. ) توش هست البته یک کار دیگه هم هست که از این فضا دارم و بعدش تموم :d . شخصا اصلا علاقه ای به تکراری شدن فضا ندارم و به تازگی از فرمول های هارمونیک جدیدی استفاده میکنم اما اکورد ششم ناپولیتن یکی از اکوردهای اصلی التراسیونی هستش که در خیلی از کارهای کلاسیک حتی مثل کارهای ویوالدی و ... هم وجود داره و من به این دلیل ازش استفاده میکنم که حس هارمونی رو مثل vofv به بالا میکشه و از یکنواختی جلوگیری میکنه اما کاری که میکردم این بود که ملودی رو هم روی نت التراسیونی اکورد میبردم و این باعث میشه کاملا فضا ایرانیزه بشه و احساس قدیمی داشته باشه هرچند که این هم تقریبا حرف نادرستیه چرا که همه چیز بستگی به حس اهنگساز داره . بارها در پارتیتورهای مختلف دیدم که از همین التراسیون به شکلی استفاده شده که کاملا حس متفاوتی داره .

    راجع به ملودی هم باید بگم کاملا حق با شماست . استفاده از پاراللیسم به شما قابلیت ایجاد یک هارمونی غنی رو میده اما به مراتب قدرت ملودی نویسی رو ازت میگیره هرچند که کلا در برخی جاها هم بی حوصله بودم و صادقانه اعتراف میکنم که ملودی میتونست بهتر باشه .

    راجع به صدای استاد هم من حس ابی رو از صداشون نمیگیرم حقیقتا شاید به خاطر این باشه که اصلا به صدای ابی علاقه ای ندارم و این صدا بیشتر منو به یاد صداهای حجیم و قوی اپرا می اندازه.

    در کل این اثر اول با کلام بود . سعی می کنم در کارهای بعدی تجربه های این کار رو اضافه کنم.در حقیقت اگر روزی از کاری که ساخته شد اگر راضی بودیم ، اون روز روز مرگ موسیقی ما خواهد بود .

    با هم سپاس از نقد ارزنده ات .
    پیروز و سربلند باشید .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    دست نوشته های من برای موسیقی ارکسترال : http://Orchestral.IR
    آخرین آثار آهنگسازی من در ساندکلود : https://soundcloud.com/masoud-yazdi



    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ در ساعت 13:25

  2. کاربران زیر از شما MasoudYazdi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. MasoudYazdi آواتار ها
    MasoudYazdi
    شماره کاربری
    34050
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    Mashhad
    243
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی476
    457
    سپاس از شما 572 بار در 177 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saram تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خوب بود گفتنی ها رو دوستان گفتند.محمد عزیز از سال ها پیش یادمه همیشه اهنگهاشو پارتیتور نویسی میکرد و گامش رو هم مشخص میکرد..ایا این اهنگ هم پارتیتور نویسی شده؟در چه گامی هستش؟
    درود ..
    بله اهنگ کاملا پارتیتورنویسی شده اما یه جاهایی رو بداهه بهش اضافه کردیم و اهنگ در گام لامینور هستش ..


    دست نوشته های من برای موسیقی ارکسترال : http://Orchestral.IR
    آخرین آثار آهنگسازی من در ساندکلود : https://soundcloud.com/masoud-yazdi



    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ در ساعت 13:30

  5. کاربران زیر از شما MasoudYazdi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. MasoudYazdi آواتار ها
    MasoudYazdi
    شماره کاربری
    34050
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    Mashhad
    243
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی476
    457
    سپاس از شما 572 بار در 177 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MasoudYazdi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود مهرزاد جان
    سپاس و تشکر از لطفت دوست خوب . سپاس از اینکه کار رو شنیدی و نظرت رو کامل بهم گفتی . والا اینکار یکم قدیمیه برای همین اون فرمول هارمونیکی که گفتی (اکورد ششم ناپولیتن و .. ) توش هست البته یک کار دیگه هم هست که از این فضا دارم و بعدش تموم :d . شخصا اصلا علاقه ای به تکراری شدن فضا ندارم و به تازگی از فرمول های هارمونیک جدیدی استفاده میکنم اما اکورد ششم ناپولیتن یکی از اکوردهای اصلی التراسیونی هستش که در خیلی از کارهای کلاسیک حتی مثل کارهای ویوالدی و ... هم وجود داره و من به این دلیل ازش استفاده میکنم که حس هارمونی رو مثل vofv به بالا میکشه و از یکنواختی جلوگیری میکنه اما کاری که میکردم این بود که ملودی رو هم روی نت التراسیونی اکورد میبردم و این باعث میشه کاملا فضا ایرانیزه بشه و احساس قدیمی داشته باشه هرچند که این هم تقریبا حرف نادرستیه چرا که همه چیز بستگی به حس اهنگساز داره . بارها در پارتیتورهای مختلف دیدم که از همین التراسیون به شکلی استفاده شده که کاملا حس متفاوتی داره .

    راجع به ملودی هم باید بگم کاملا حق با شماست . استفاده از پاراللیسم به شما قابلیت ایجاد یک هارمونی غنی رو میده اما به مراتب قدرت ملودی نویسی رو ازت میگیره هرچند که کلا در برخی جاها هم بی حوصله بودم و صادقانه اعتراف میکنم که ملودی میتونست بهتر باشه .

    راجع به صدای استاد هم من حس ابی رو از صداشون نمیگیرم حقیقتا شاید به خاطر این باشه که اصلا به صدای ابی علاقه ای ندارم و این صدا بیشتر منو به یاد صداهای حجیم و قوی اپرا می اندازه.

    در کل این اثر اول با کلام بود . سعی می کنم در کارهای بعدی تجربه های این کار رو اضافه کنم.در حقیقت اگر روزی از کاری که ساخته شد اگر راضی بودیم ، اون روز روز مرگ موسیقی ما خواهد بود .

    با هم سپاس از نقد ارزنده ات .
    پیروز و سربلند باشید .
    پی نوشت : تصحیح می کنم (ویرایش نداره فروم؟) ... فکر کردم منظور شما اکورد Bb Major در لامینور هستش که میشه ششم ناپولیتن ..

    اون اکورد خود vof v هستش که اره خیلی ازش استفاده کردم و اون هم دقیقا مشخصات ششم ناپولی رو داره و فضای مورد علاقمه ..

    سپاس مجددا و سپاس از استاد امیدوار که این نکته رو بهم تذکر دادند .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    دست نوشته های من برای موسیقی ارکسترال : http://Orchestral.IR
    آخرین آثار آهنگسازی من در ساندکلود : https://soundcloud.com/masoud-yazdi



    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ در ساعت 15:25

  7. کاربران زیر از شما MasoudYazdi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MasoudYazdi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    پی نوشت : تصحیح می کنم (ویرایش نداره فروم؟) ... فکر کردم منظور شما اکورد Bb Major در لامینور هستش که میشه ششم ناپولیتن ..

    اون اکورد خود vof v هستش که اره خیلی ازش استفاده کردم و اون هم دقیقا مشخصات ششم ناپولی رو داره و فضای مورد علاقمه ..

    سپاس مجددا و سپاس از استاد امیدوار که این نکته رو بهم تذکر دادند .
    درود مجدد برادر .
    منظور من سی ماژور در گام لامینور بود .

    ویرایش فقط یک ساعت بعد از ارسال پست برای کاربران ِ غیر مدیر وجود داره !


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ در ساعت 16:17

  9. کاربران زیر از شما Violinist عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Mahan SBD آواتار ها
    Mahan SBD
    شماره کاربری
    71525
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۳
    Tehran
    1,772
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3475
    5,599
    سپاس از شما 5,079 بار در 1,771 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    درود به حناب یزدی هنرمند و عزیز؛
    کار واقعا زیبایی شده؛ بدون اغراق میگم واقعا زیباست. انتخاب ساز ها و رنگ کلی موزیک حداقل بنده رو با خودش همراه کرد. تنها دو نکته رو عرض میکنم به عنوان نقد؛ هر دو مربوط میشه به گیتار باس. اولی اون اسلاید ـی که برای لانچ موزیک استفاده کردید و دوست نداشتم (نظر شخصی) و دومی هم همونطور که Roshan.J عزیز گفتن، گیتار در بعضی فواصل زیاد جالب نیست حضورش یا حداقل اونقدر خود نماییش.
    در مورد اجرای خواننده عزیز و محترم هم دو تا نقد دارم (ببخشید زیاد شد و من ـه مبتدی نباید از شما اساتید و هنرمندان عزیز ایراد بگیرم
    خواننده در ادای حروفی که با حرکت کسره ( ـِ ) همراه هست، حالتی مثل ادای حرف ع در زبان عربی به خودشون میگیرن که در بعضی جاها برای رسوندن حس بیشتر خوبه اما تکرار مکرر اون زیاد جالب نیست به نظر بنده. و نکته دوم هم تکنیک ویبره در کلمه تنهایی (آخر موزیک) یه کم حالت تصنعی داره (به نظر شخصی بنده)

    و در مورد میکس با توجه به اینکه استایل کلی کار یه کم قدیمیه اما میکس رو میتونستند آقای امیدوار از ایده های نو و مدرن تری استفاده کنند برای پویا تر کردن و حس آمیزی بیشتر کار؛ هرچند که همینطوری هم ایرادی به بحث کلی کار نیست.

    ببخشید زیاده گویی کردم در محضر اساتید.
    موفق و بهروز باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    موسیقی را ساده و آنلاین بیاموز !
    آموزش های تصویری و رایگان تئوری موسیقی ، صدابرداری ، میکس و مسترینگ و نرم افزار ، در :


    داینامیک موزیک همیشه مهمتر از لودنس اونه ؛ یادمون باشه...

    *************


    رمز تمامی فایل هایی که توسط بنده آپلود شده "cubase.ir" با حروف کوچک میباشد .

    راه های ارتباطی:
    پیام خصوصی
    Instagram
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۶ در ساعت 02:47

  11. 2 کاربر زیر از Mahan SBD برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. MasoudYazdi آواتار ها
    MasoudYazdi
    شماره کاربری
    34050
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    Mashhad
    243
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی476
    457
    سپاس از شما 572 بار در 177 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mahan SBD تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود به حناب یزدی هنرمند و عزیز؛
    کار واقعا زیبایی شده؛ بدون اغراق میگم واقعا زیباست. انتخاب ساز ها و رنگ کلی موزیک حداقل بنده رو با خودش همراه کرد. تنها دو نکته رو عرض میکنم به عنوان نقد؛ هر دو مربوط میشه به گیتار باس. اولی اون اسلاید ـی که برای لانچ موزیک استفاده کردید و دوست نداشتم (نظر شخصی) و دومی هم همونطور که Roshan.J عزیز گفتن، گیتار در بعضی فواصل زیاد جالب نیست حضورش یا حداقل اونقدر خود نماییش.
    در مورد اجرای خواننده عزیز و محترم هم دو تا نقد دارم (ببخشید زیاد شد و من ـه مبتدی نباید از شما اساتید و هنرمندان عزیز ایراد بگیرم
    خواننده در ادای حروفی که با حرکت کسره ( ـِ ) همراه هست، حالتی مثل ادای حرف ع در زبان عربی به خودشون میگیرن که در بعضی جاها برای رسوندن حس بیشتر خوبه اما تکرار مکرر اون زیاد جالب نیست به نظر بنده. و نکته دوم هم تکنیک ویبره در کلمه تنهایی (آخر موزیک) یه کم حالت تصنعی داره (به نظر شخصی بنده)

    و در مورد میکس با توجه به اینکه استایل کلی کار یه کم قدیمیه اما میکس رو میتونستند آقای امیدوار از ایده های نو و مدرن تری استفاده کنند برای پویا تر کردن و حس آمیزی بیشتر کار؛ هرچند که همینطوری هم ایرادی به بحث کلی کار نیست.

    ببخشید زیاده گویی کردم در محضر اساتید.
    موفق و بهروز باشید
    درود بر شما ماهان گرامی ، سپاس بیکران از محبت و مهربانی شما دوست جان
    به هر حال کار اول کلام دار بنده است و برخی بی تجربگی های احساسی طبیعیست . چرا که یاد گرفته ام فقط با موسیقی حرف بزنم و ساخت کلام برایم کمی سخت تر بوده است .

    در مورد خواننده هم البته که بنده حق حرف زدن و اجازه این کار را هم به خودم نمی دهم چرا که ایشان استاد بنده هستند ، اما استایل و ژست ادای کلمات در هر خواننده به نظرم چیزیست که مربوط و منحصر به ان خواننده است .
    درباره ویبراسیون هم باید کمی با شما مخالفت کنم چرا که صدای زنده و ویبراسیون های زنده ایشان را شنیده ام . ویبراسیون های جناب امیدوار بسیار دقیق و مرتب هستند شاید شنیدن ویبراسیون های بد و کج و رد دار باعث شده که گوش ما به انها عادت کنند اما این ویبراسیون دقیقا همان چیزیست که در خوانندگان بزرگ دنیا نظیر پاواراتی نیز دیده میشود .

    سپاس از شما
    پیروز و موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    دست نوشته های من برای موسیقی ارکسترال : http://Orchestral.IR
    آخرین آثار آهنگسازی من در ساندکلود : https://soundcloud.com/masoud-yazdi



    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۶ در ساعت 12:24

  13. کاربران زیر از شما MasoudYazdi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    درود بر مسعود عزیز و دوستان خوب.

    ممنونم از نظرات شما عزیزان در مورد کار "شب سرد تنهایی"

    نکاتی که دوستان عزیز فرمودند بهویژه در بخش خوانندگی (صدای بنده) برایم بسیار آموزند بود و البته چند نکته نیز به ذهنم رسید که در پست های بعدی خدمت دوستان خوب عرض خواهم کرد.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ در ساعت 13:56

  15. کاربران زیر از شما alone_composer عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mahan SBD تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خواننده در ادای حروفی که با حرکت کسره ( ـِ ) همراه هست، حالتی مثل ادای حرف ع در زبان عربی به خودشون میگیرن که در بعضی جاها برای رسوندن حس بیشتر خوبه اما تکرار مکرر اون زیاد جالب نیست به نظر بنده. و نکته دوم هم تکنیک ویبره در کلمه تنهایی (آخر موزیک) یه کم حالت تصنعی داره (به نظر شخصی بنده)
    درود بر شما دوست عزیزم.

    ممنون از نقدهای خوب شما.

    در مورد ادای حرف ا که گاها شبیه به ادای "ع" می شود کاملا حق با شماست و باید آن را اصلاح کنم. اما در مورد ویبراتو، نوع ویبراتو در موسیقی کلاسیک و هنگامی که از ضربه ی ماهیچه ی دیافراگم استفاده می شود (و نه از حنجره) عموما درشت، با سرعت کم و پر رنگ تر به گوش می رسد و نوع ویبره در آخر این موزیک نیز چنین است.

    با تشکر از شما و انتقاد خوبتان.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ در ساعت 14:00

  17. کاربران زیر از شما alone_composer عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed_kh تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    فقط جسارتا" باید عرض کنم که صدای ایشان باریتون محض محسوب میشود
    برای تنور باید حداقل تا نت سی اکتاو سوم پیانو به طور طبیعی و نه فالستو اجرا گردد
    درود بر شما دوست عزیزم و ممنون از نظر خوب شما.

    دوست عزیزم نوع و تنوع صدا به ویژه در صدای مردان آنقدر زیاد است که خیلی اوقات حتی در دسته بندی های رایج و عمومی به سختی می توان الگویی مشابه یافت. به عنوان نمونه در مورد صدای خود بنده حجم مفید و قابل استفاده در دو محدوده ی دور از هم قرار گرفته و محدوده ای که در درست در وسط این دو هست، برای صدای من مناسب نیست و خوش صدا به گوش نمی رسد. بنابراین همیشه محدوده ی صوتی مفید در وسط و میانه قرار نمی گیرد و ممکن است در بین دو محدوده ی مفید یک محدوده ی غیر مفید وجود داشته باشد. در مورد سازها نیز چنین است و هر سازی در محدوده ی خاصی دارای کاراکتری ویژه است مثلا صدای فلوت در محدوده ی بم صدای ... و با سونوریته ی پایین و در محدوده ی میانی صدایی رویایی و عاشقانه و در محدوده ی نت های بالا صدایی است زیر و جیغ مانند.

    نوع صدای من در نت ها ی بالا (تا نت دو) با نوع صدای من در محدوده ی میانی و نت های بم متفاوت است (به دلیل همان مطلبی که در بالا عرض کردم) در واقع بنده نت های اوج را ابدا به شکل فالستو نمی خوانم بلکه حجم کامل تارهای صوتی در حنجره به کار گرفته می شود با صدای سر طبیعتا می توان نت هایی بسیار بسیار بالاتر و زیر تر را نیز اجرا کرد.

    با تشکر از توجه شما دوست بزرگوار.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ در ساعت 14:08

  19. کاربران زیر از شما alone_composer عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    مخصوصا در تایم 2:21 کلمه تنهایی و نوع ِ بیانش بی شباهت به ابی نیست .
    درود دوست هنرمند و عزیز.

    درست در دقیقه ای که فرمودید، از تکنیک "شکست صدا" استفاده شده است و این تکنیک (که حتی در اپرا نیز استفاده می شود) متاسفانه در صدای ابی به طرز زیادی مورد استفاده قرار می گیرد برای همین طوری شده است که هر شخصی از این تکنیک بهره می برد اینطور گمان می رود که دارد شبیه ابی می خواند.

    با تشکر از توجه شما دوست بزرگوار.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ در ساعت 14:11

  21. کاربران زیر از شما alone_composer عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 75
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۳/۲۵, 13:15
  2. اموزش جامع نرم افزار اهنگسازی قدرتمند"استادیو وان" Studio One " محصول Groove3
    توسط soheil6 در انجمن آموزشهای سایر برنامه ها (Others Daw)
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۳/۱۹, 06:22
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۴/۲۹, 21:51
  4. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۲۸, 00:59
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۶/۱۲, 17:40

جستجو شده ها

آکورد ششم ناپولی

ششم ناپولیتن

محمد امیدوار تهرانی

علی امیدوار تهرانی پیانو

ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ ﺷﺐ ﺳﺮﺩ

اکورد ناپولیتن

امیدوار طهرانی

تا این لحظه 100 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست