کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 3 نخستنخست 1 2 3
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27

موضوع: "شب سرد تنهایی" با صدای استاد محمد امیدوار تهرانی و آهنگسازی مسعود یزدی برای ارکستر مدرن

  1. artinviolin آواتار ها
    artinviolin
    شماره کاربری
    78187
    کاربر پیـشرفته
    شهریور /۱۳۹۳
    1,110
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی460
    1,018
    سپاس از شما 649 بار در 407 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alone_composer تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود دوست هنرمند و عزیز.

    درست در دقیقه ای که فرمودید، از تکنیک "شکست صدا" استفاده شده است و این تکنیک (که حتی در اپرا نیز استفاده می شود) متاسفانه در صدای ابی به طرز زیادی مورد استفاده قرار می گیرد برای همین طوری شده است که هر شخصی از این تکنیک بهره می برد اینطور گمان می رود که دارد شبیه ابی می خواند.

    با تشکر از توجه شما دوست بزرگوار.
    سلام کار قوی و زیبایی شده...
    منم نظر شخصیمو میگم اگر جسارتی نباشه البته.. چون متاسفانه یا خوشبختانه دیدم ک شما واس نظر همه دوستان جوابی داشتید و تقریبا هیچ کدوم از انتقادات و قبول نکردید..
    به نظر من تنظیم قویه ولی اهنگسازی و تنظیم منو سریع یاد کارهای شاهکار انداخت...
    خواننده هم به نظرمن به وضوح ادا دراوردن توی صداش دیده میشه کاری ندارم ک شبیه به کسی هست یا ن... ولی صدای خودشو راحت اجرا نمیکنه و ادا در میاره...ببخشید اگر کلمه بهتری واسش پیدا نکردم.
    مجموعا خوب بود.
    موفق باشید


    ویرایش توسط artinviolin : ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ در ساعت 16:08
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ در ساعت 15:26

  2. کاربران زیر از شما artinviolin عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    65
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی165
    93
    سپاس از شما 224 بار در 53 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط artinviolin تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام کار قوی و زیبایی شده...
    منم نظر شخصیمو میگم اگر جسارتی نباشه البته.. چون متاسفانه یا خوشبختانه دیدم ک شما واس نظر همه دوستان جوابی داشتید و تقریبا هیچ کدوم از انتقادات و قبول نکردید..
    به نظر من تنظیم قویه ولی اهنگسازی و تنظیم منو سریع یاد کارهای شاهکار انداخت...
    خواننده هم به نظرمن به وضوح ادا دراوردن توی صداش دیده میشه کاری ندارم ک شبیه به کسی هست یا ن... ولی صدای خودشو راحت اجرا نمیکنه و ادا در میاره...ببخشید اگر کلمه بهتری واسش پیدا نکردم.
    مجموعا خوب بود.
    موفق باشید
    درود بر شما هم وطن عزیز و هنرمندم و بی نهایت ممنون از بابت نظرتان.

    ببخشید احساس می کنم مقداری سوء تفاهم شده و لازم می دانم تا کمی توضیح بدهم (در مورد بخش به بخش نوشته ی شما):

    فرموده اید که "متاسفانه" یا "خوشبختانه" بنده هیچ کدام از انتقادات دوستان عزیز را قبول نکرده ام و برای هر کدام پاسخی داشتم. ببینید دوست عزیزم، اینکه انسان همه ی نقدها را "قبول کند" الزاما نشانه ی "نقد پذیری" نیست. ممکن است که مثلا اگر شما کاری ارائه می کنید و من نقدش می کنم، شما برای انتقاد من پاسخی منطقی داشته باشید. آیا اگر پاسخ خود را در یک فضای دوستانه بگویید این نشان از انتقاد ناپذیری شماست؟ و من باید به شما کنایه بزنم: "متاسفانه" یا "خوشبختانه" شما جواب نقد را داده اید؟ به نظر بنده ی حقیر، فلسفه ی یک فاروم و انجمن گفتگو نظیر اینجا در همین رد و بدل شدن اطلاعات و بحث با دوستان است. از طرف دیگر بنده هم نقد دوستان را پذیرفته ام (بر خلاف گفته ی شما) لطفا رجوع کنید به پست شماره ی 18 همین تاپیک. دوستی در مورد نوع تلفظ حرف "ا" انتقادی را مطرح کرده بودند و بنده نیز نوشتم که حق با ایشان است.

    نکته ی دیگر این که بنده آهنگساز و تنظیم کننده ی این اثر نیستم. من صرفا خواننده ی اثر هستم و آهنگسازی و تنظیم بر عهده ی هنرجو و دوست عزیزم جناب آقای مسعود یزدی عزیز است. در مورد آهنگسازی و تنظیم ایشان باید پاسخ بدهند ولی در مورد خوانندگی که شما لطف فرموده بودید و نظر خوبتان را برایم نگاشتید جسارتا عرض می کنم، من چنین نمی اندیشم (ممکن است دیدگاهم اشتباه باشد و اصراری بر درست بودن آند ندارم). من چنین نمی اندیشم چون اگر بخواهیم صرفا به حس شخصی بسنده کنیم، آنگاه صدای بزرگمردی مانند فرهاد مهراد نیز که حروف را با تشدید و تاکید فراوان ادا می کند، می شود نوعی ادا درآوردن. البته این احساس من است و ممکن است غلط باشد، اما احساس می کنم گاهی اوقات باید بعضی از نکات را به پای سبک و سیاق شخصی یک خواننده ی خاص گذاشت. برخی خوانندگان همانند فرهاد و فریدون فروغی حروف را با تاکید و تشدید ادا می کنند و برخی دیگر راحت و آسوده و نرم، و این به معنای تقلید نیست.

    با تشکر از شما و سپاس مجدد از نظر خوبتان.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ویرایش توسط alone_composer : ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ در ساعت 23:48
    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ در ساعت 23:19

  5. artinviolin آواتار ها
    artinviolin
    شماره کاربری
    78187
    کاربر پیـشرفته
    شهریور /۱۳۹۳
    1,110
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی460
    1,018
    سپاس از شما 649 بار در 407 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alone_composer تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر شما هم وطن عزیز و هنرمندم و بی نهایت ممنون از بابت نظرتان.

    ببخشید احساس می کنم مقداری سوء تفاهم شده و لازم می دانم تا کمی توضیح بدهم (در مورد بخش به بخش نوشته ی شما):

    فرموده اید که "متاسفانه" یا "خوشبختانه" بنده هیچ کدام از انتقادات دوستان عزیز را قبول نکرده ام و برای هر کدام پاسخی داشتم. ببینید دوست عزیزم، اینکه انسان همه ی نقدها را "قبول کند" الزاما نشانه ی "نقد پذیری" نیست. ممکن است که مثلا اگر شما کاری ارائه می کنید و من نقدش می کنم، شما برای انتقاد من پاسخی منطقی داشته باشید. آیا اگر پاسخ خود را در یک فضای دوستانه بگویید این نشان از انتقاد ناپذیری شماست؟ و من باید به شما کنایه بزنم: "متاسفانه" یا "خوشبختانه" شما جواب نقد را داده اید؟ به نظر بنده ی حقیر، فلسفه ی یک فاروم و انجمن گفتگو نظیر اینجا در همین رد و بدل شدن اطلاعات و بحث با دوستان است. از طرف دیگر بنده هم نقد دوستان را پذیرفته ام (بر خلاف گفته ی شما) لطفا رجوع کنید به پست شماره ی 18 همین تاپیک. دوستی در مورد نوع تلفظ حرف "ا" انتقادی را مطرح کرده بودند و بنده نیز نوشتم که حق با ایشان است.

    نکته ی دیگر این که بنده آهنگساز و تنظیم کننده ی این اثر نیستم. من صرفا خواننده ی اثر هستم و آهنگسازی و تنظیم بر عهده ی هنرجو و دوست عزیزم جناب آقای مسعود یزدی عزیز است. در مورد آهنگسازی و تنظیم ایشان باید پاسخ بدهند ولی در مورد خوانندگی که شما لطف فرموده بودید و نظر خوبتان را برایم نگاشتید جسارتا عرض می کنم، من چنین نمی اندیشم (ممکن است دیدگاهم اشتباه باشد و اصراری بر درست بودن آند ندارم). من چنین نمی اندیشم چون اگر بخواهیم صرفا به حس شخصی بسنده کنیم، آنگاه صدای بزرگمردی مانند فرهاد مهراد نیز که حروف را با تشدید و تاکید فراوان ادا می کند، می شود نوعی ادا درآوردن. البته این احساس من است و ممکن است غلط باشد، اما احساس می کنم گاهی اوقات باید بعضی از نکات را به پای سبک و سیاق شخصی یک خواننده ی خاص گذاشت. برخی خوانندگان همانند فرهاد و فریدون فروغی حروف را با تاکید و تشدید ادا می کنند و برخی دیگر راحت و آسوده و نرم، و این به معنای تقلید نیست.

    با تشکر از شما و سپاس مجدد از نظر خوبتان.
    ببخشید متاسفانه بخاطرسرعت بنده در خوندن پستها اشتباها شمارو مورد خطاب قرار دادم در صورتی ک هدفم صاحب تایپیک بود..
    اما در مورد خوندن بازم بنده میگم ک اگر سعی کنید حروف و راحت تر ادا کنید مطمئنا همچین حسی بوحود نمیاد.. شما فرهاد و فریدون و مثال زدید در صورتی ک من با صدای این عزیزان همچین حسی پیدا نمیکنم..ولی در مورد شما قضیه فرق داره... دلیلشم خیلی واضحه چون صدای اونها این ریختی بود..
    مطمئنا اگر من یا شخصی دیگه هم سعی کنه اونجوری یا شبیه به کسی دیگه بخونه همبن حس در شنونده ایجاد میشه.. به نظرم حس ادا دراوردن( ببخشید نمیتونم کلمه دیگه ای واسش پیدا کنم ک منظورمو برسونه) در طول اهنگ حتی اگر در یک کلمه هم ایجاد بشه کل اثر رو زیر سوال میبره..
    بازم پوزش.. دوست دارم کمکی کرده باشم تا ایشالا کار بعدیتون زییباتر بشه..
    موفق و موئید باشید


    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ در ساعت 02:24

  6. کاربران زیر از شما artinviolin عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    65
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی165
    93
    سپاس از شما 224 بار در 53 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط artinviolin تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ببخشید متاسفانه بخاطرسرعت بنده در خوندن پستها اشتباها شمارو مورد خطاب قرار دادم در صورتی ک هدفم صاحب تایپیک بود..
    اما در مورد خوندن بازم بنده میگم ک اگر سعی کنید حروف و راحت تر ادا کنید مطمئنا همچین حسی بوحود نمیاد.. شما فرهاد و فریدون و مثال زدید در صورتی ک من با صدای این عزیزان همچین حسی پیدا نمیکنم..ولی در مورد شما قضیه فرق داره... دلیلشم خیلی واضحه چون صدای اونها این ریختی بود..
    مطمئنا اگر من یا شخصی دیگه هم سعی کنه اونجوری یا شبیه به کسی دیگه بخونه همبن حس در شنونده ایجاد میشه.. به نظرم حس ادا دراوردن( ببخشید نمیتونم کلمه دیگه ای واسش پیدا کنم ک منظورمو برسونه) در طول اهنگ حتی اگر در یک کلمه هم ایجاد بشه کل اثر رو زیر سوال میبره..
    بازم پوزش.. دوست دارم کمکی کرده باشم تا ایشالا کار بعدیتون زییباتر بشه..
    موفق و موئید باشید
    سلام دوباره بر شما دوست عزیز و ممنون به دلیل نظر خوبتان.

    ببینید قضیه درست در همین مساله است شما از صدای فریدون و فرهاد احساس تغییر و به قول خودتان ادا در آوردن نمی کنید اما مثلا من نوعی چنین احساسی دارم. می بینید چقدر تفاوت در نظرات شخصی و سلیقه ی افراد وجود دارد؟ مثلا به عقیده ی من چگونه ممکن است که شخصی در بیان عادی و روزمره واژه های "گنجشکک اشی مشی" را با حرف تشدید بر روی گنجششک و اشی و مشی تلفظ کند؟ من احساس می کنم این عزیزان نیز در مورد به کار گیری واژه ها و مشدد ادا کردن آنها دچار نوعی غلو و اغراق و زیاده روی هستند. فکر می کنم گوش مخاطب به مرور به صدا و بیان و حتی لهجه عادت می کند. یعنی بعد از مدتی شکست های بی حساب صدای ابی عادی می شود تشدید های فریدون و فرهاد عادی می شود بم بودن بیش از حد صدای برخی خوانندگان عادی می شود و حتی خش و گرفتگی صدا عادی تلقی می شود. به خوبی یادم هست بار اولی که صدای مرحوم ناصر عبداللهی را شنیدم با خودم گفتم این خواننده چرا صدایش این طوری است؟ چرا حروف آ را شبیه به O تلفظ می کند؟ "یکی از همین روزا روی شب پا می ذارم" چرا پا می ذارم را می گوید: pO miz... اما بعد از مدتی به این نوع تلفظ عجیب عادت کردم و دیگر به نظرم عجیب نمی آمد! این عادی شدن ها ناشی از عادت کردن گوش ماست. به این معنی که بعد از شنیدن مکرر صدای یک خواننده در رسانه، گوش به صدای او عادت می کند همان گونه که اگر یک ساعت در اتاق شما مدام تیک تاک کند بعد از مدتی صدای آن را نمی شنوید.

    نکته ی دیگر این که ما باید هر سبکی از موسیقی را متناسب را همان ژانر بررسی کنیم. مثلا وقتی به اپرا گوش می دهیم، ویبره های بسیار تند و درشت خواننده دیگر به نظر ما غیر عادی نمی رسند. به عنوان نمونه ای دیگر اگر شما موسیقی سنتی و آواز سنتی ایرانی "مثلا شجریان" را برای یک خارجی یا اروپایی بگذارید ممکن است متحیر و متعجب شود که: این تحریر های موسیقی ایرانی چرا به این صورت ادا می شوند؟ در نگاه یک اروپایی تحریر های موسیقی ایرانی شبیه صدای قهقهه و خنده ممکن است به گوش برسد! ولی برای ما چنین احساسی به وجود نمی آید (چرا؟) چون به آن عادت کرده ایم. در صداسازی هم همیشه می گوییم که صدا باید متناسب با کاراکتر و نوع اثر طراحی و ساخته شود یک اثر تلخ یک اثر حماسی یک اثر عاشقانه و... هر یک دارای پارامترهای متفاوتی در اجرا هستند و نمی توان برای تمامی آثار یک الگوریتم را مطرح کرد. دست خط اجرایی خوانندگان نیز به همین دلیل متفاوت است.

    اما در مورد صدای بنده دوست عزیزم من مدت هاست که آواز و صدا سازی تدریس می کنم و دوستانی که از نزدیک بنده را می شناسند می دانند که صدای "عادی حرف زدن من" از دوران کودکی تا کنون به همین شکل بوده. من در حرف زدن عادی نیز کلمات را محکم و با تاکید ادا می کنم. یعنی این طور نیست که فقط در موقع خواندن چنین اتفاقی رخ دهد. این نوع بیان عادی بنده است. از دوران پیش دبستانی بیش از بیست و پنج سال پیش همیشه کارهای حماسی که نیاز به صدای قوی و محکم را داشت در سرود و آواز به من می سپردند! فارغ از اینکه حتی خودم به شخصه از این موضوع خوشم بیاید یا نه لحن و کاراکتر صدای من چنین بوده است! طبیعتا طرفداران موسیقی های حماسی بیشتر چنین کاراکتری را می پسندند و می پذیرند. و خب نمی توان خواننده ای بود که همه یا حتی 70 درصد مردم صدای او را دوست داشته باشند. خیلی ها حتی از من درخواست می کنند که باز هم حماسی تر و با تاکید بیشتر بخوانم! الان کدام نظر و سلیقه را باید پذیرفت؟ (حماسی تر یا معمولی تر؟) وقتی در دنیایی زندگی می کنیم که نظرات تا این حد متفاوت، رنگارنگ و گوناگون هستند. به نظر شخصی بنده (که ممکن است اشتباه باشد) انتقادهایی از این جنس اگر چه بسیار بسیار محترم و عزیز هستند اما قابل پیاده سازی عملی چندان نیستند چرا که نظرات متفاوت و بعضا حتی متناقض وجود دارند. اما چرا اگر انتقادی به نوع خود صدا، و مسائلی نظیر تکنیک های خواندن صحیح ویبره ها تحریر ها و صدا سازی وجود دارد خب دو دوتا چهارتاست و اگر اشتباهی باشد به راحتی قابل بررسی و تصحیح است. مثلا اگر انتقادی باشد مبنی بر این که ویبره های صدا منظم نیستند و شکل اصطلاحا سینوسی و دقیق ندارند خب این را می توان بررسی کرد، اندازه گیری کرد، آموزش دید و بر طرف کرد و به همین ترتیب موارد دیگر ...

    به هر روی از شما ممنونم بابت انتقادتان و امیدوارم از پاسخ های بنده ناراحت نشده باشید به هر حال ما در یک محیط بحث و تبادل نظر متقابل قرار داریم و قرار نیست همه ی سلایق و نظرات همانند هم باشد.

    بی نهایت سپاس از شما دوست هنر مند و عزیز.


    ویرایش توسط alone_composer : ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ در ساعت 10:22
    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ در ساعت 10:00

  8. 2 کاربر زیر از alone_composer برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. Yo3fM آواتار ها
    Yo3fM
    شماره کاربری
    99488
    همیار سایت
    اردیبهشت /۱۳۹۴
    Tehran
    876
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی684
    2,759
    سپاس از شما 1,026 بار در 507 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alone_composer تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوباره بر شما دوست عزیز و ممنون به دلیل نظر خوبتان.
    به هر روی از شما ممنونم بابت انتقادتان و امیدوارم از پاسخ های بنده ناراحت نشده باشید به هر حال ما در یک محیط بحث و تبادل نظر متقابل قرار داریم و قرار نیست همه ی سلایق و نظرات همانند هم باشد.

    بی نهایت سپاس از شما دوست هنرمند و عزیز.
    نقل قول نوشته اصلی توسط MasoudYazdi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود مهربانان
    "شب سرد تنهایی" یکی از غمگین ترین قطعاتی است که نوشته ام و در ان از پاراللیسیم مینور و آلتراسیون های فراوان و دیسونانس های اکسپرسیونیستی بی پروا استفاده فراوان کرده ام و سعی کرده ام سیاه ترین احساس درونم یعنی ترس از مرگ و تنهایی را نشان دهم
    نقد و نظر را هم به عهده شما عزیزان میگذارم و امیدوارم اشکالات و ایرادات که همه مربوط به بنده می باشد بر من ببخشایید .
    سپاس و بدرود

    خواننده : محمد امیدوار تهرانی
    آهنگساز : مسعود یزدی
    میکس و مسترینگ : محمد امیدوار تهرانی
    درود
    شما و آقای امیدوار(کار دیگه ی ایشون هم به نام "راه شب" شنیدم)، خیلی هنرمندانه و خلاقانه و البته با تفکر وحساسیت کار میکنید و همونطور که مطلع شدم برای یه تِراک خیلی خیلی زمان میذارید و این نشان از اصالت آثار شماست.
    بنظرمن، اینکه بعضی دوستان (هم برای این کار شما و هم برای "راه ِ شب" ِ آقای امیدوار) گفتن چند جاش شبیه به آهنگ دیگه ای هست یا این کار منو یاد آهنگ دیگه ای انداخت و ...
    انتقادی غیرمنصفانه ست!
    به هر حال، هر روزه در دنیا داره اینهمه آهنگ ساخته میشه و پخش میشه بالاخره ممکنه ناخواسته چهارتا نُت شبیه به یه کار دیگه بشه!
    گرچه حتی خواسته و دانسته هم استفاده بشه نقص محسوب نمیشه.
    مثل این می مونه شاعری بیاد شعری از خودش ارائه بده و ما بگیم کلمه های "آغاز و ...ران" شبیه به یه تیکه از شاهنامه فردوسی شده!!
    (از آغاز باید که دانی دُرُست، سرِ مایه ی ...ران از نخست، که یزدان ز ناچیز چیز آفرید، بدان تا توانایی آرد پدید"شاهنامه فردوسی")
    *درضمن، الان بعضی از خواننده های بین المللی هم هستند توی آلبومشون آهنگ کاور قرار میدن. این اصلا نمیتونه عیب و ایرادی باشه.

    آقا مسعود یزدی و آقای محمد امیدوار عزیز، من به آثارتان ایمان دارم. امثال شما نعمتی بزرگ برای موسیقی سرزمینمون هستند که متاسفانه در این سرزمین، گوشی برای شنیدن کارهای خوب وجود ندارد...

    موفق باشید و عاشقانه به خلق آثار با ارزشتان ادامه دهید.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    به قُله فکر کن، دامنه واسه آدمای کوچیکه
    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ در ساعت 18:33

  10. 2 کاربر زیر از Yo3fM برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. MasoudYazdi آواتار ها
    MasoudYazdi
    شماره کاربری
    34050
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    Mashhad
    237
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی464
    421
    سپاس از شما 565 بار در 173 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrshadm تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود
    شما و آقای امیدوار(کار دیگه ی ایشون هم به نام "راه شب" شنیدم)، خیلی هنرمندانه و خلاقانه و البته با تفکر وحساسیت کار میکنید و همونطور که مطلع شدم برای یه تِراک خیلی خیلی زمان میذارید و این نشان از اصالت آثار شماست.
    بنظرمن، اینکه بعضی دوستان (هم برای این کار شما و هم برای "راه ِ شب" ِ آقای امیدوار) گفتن چند جاش شبیه به آهنگ دیگه ای هست یا این کار منو یاد آهنگ دیگه ای انداخت و ...
    انتقادی غیرمنصفانه ست!
    به هر حال، هر روزه در دنیا داره اینهمه آهنگ ساخته میشه و پخش میشه بالاخره ممکنه ناخواسته چهارتا نُت شبیه به یه کار دیگه بشه!
    گرچه حتی خواسته و دانسته هم استفاده بشه نقص محسوب نمیشه.
    مثل این می مونه شاعری بیاد شعری از خودش ارائه بده و ما بگیم کلمه های "آغاز و ...ران" شبیه به یه تیکه از شاهنامه فردوسی شده!!
    (از آغاز باید که دانی دُرُست، سرِ مایه ی ...ران از نخست، که یزدان ز ناچیز چیز آفرید، بدان تا توانایی آرد پدید"شاهنامه فردوسی")
    *درضمن، الان بعضی از خواننده های بین المللی هم هستند توی آلبومشون آهنگ کاور قرار میدن. این اصلا نمیتونه عیب و ایرادی باشه.

    آقا مسعود یزدی و آقای محمد امیدوار عزیز، من به آثارتان ایمان دارم. امثال شما نعمتی بزرگ برای موسیقی سرزمینمون هستند که متاسفانه در این سرزمین، گوشی برای شنیدن کارهای خوب وجود ندارد...

    موفق باشید و عاشقانه به خلق آثار با ارزشتان ادامه دهید.
    درود ..
    از لطف شما سپاسگذارم و با شما نیز موافقم .
    مسئله شباهت نه تنها در موسیقی بلکه در همه چیز در دنیا وجود دارد و دنبال شباهت گشتن در کارها مقابل کاری بس عبث است . چرا که می توان هرچیزی را به دیگری ربط داد .

    حضور افراد محترمی چون شما و مهرزاد و سایر دوستان در این انجمن باعث دلگرمیست .
    برایتان ارزوی موفقیت دارم ..
    پیروز باشید ..


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    دست نوشته های من برای موسیقی ارکسترال : http://Orchestral.IR
    آخرین آثار آهنگسازی من در ساندکلود : https://soundcloud.com/masoud-yazdi



    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ در ساعت 19:14

  12. 2 کاربر زیر از MasoudYazdi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. MasoudYazdi آواتار ها
    MasoudYazdi
    شماره کاربری
    34050
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    Mashhad
    237
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی464
    421
    سپاس از شما 565 بار در 173 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط artinviolin تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ببخشید متاسفانه بخاطرسرعت بنده در خوندن پستها اشتباها شمارو مورد خطاب قرار دادم در صورتی ک هدفم صاحب تایپیک بود..
    اما در مورد خوندن بازم بنده میگم ک اگر سعی کنید حروف و راحت تر ادا کنید مطمئنا همچین حسی بوحود نمیاد.. شما فرهاد و فریدون و مثال زدید در صورتی ک من با صدای این عزیزان همچین حسی پیدا نمیکنم..ولی در مورد شما قضیه فرق داره... دلیلشم خیلی واضحه چون صدای اونها این ریختی بود..
    مطمئنا اگر من یا شخصی دیگه هم سعی کنه اونجوری یا شبیه به کسی دیگه بخونه همبن حس در شنونده ایجاد میشه.. به نظرم حس ادا دراوردن( ببخشید نمیتونم کلمه دیگه ای واسش پیدا کنم ک منظورمو برسونه) در طول اهنگ حتی اگر در یک کلمه هم ایجاد بشه کل اثر رو زیر سوال میبره..
    بازم پوزش.. دوست دارم کمکی کرده باشم تا ایشالا کار بعدیتون زییباتر بشه..
    موفق و موئید باشید
    درود ..
    ترجیحا سعی می کنم از اینگونه بحث ها خودداری کنم اما ...
    اولا سپاس از نظر گرمت ،
    اما ببینید دوست گرامی ، من نمی دانم تجربه شما در کار با صدای خواننده چقدر است اما از سخنانتان پیداست که این امر زیاد نیست ..
    شخصا سالهاست که عاشقانه فرهاد و فریدون را دوست دارم اما هیچگاه از اینکه دیگران می گویند در صدایشان "اغراق " وجود دارد ، ناراحت نشده ام . چراکه حرف صحیحیست و مسئله احساس من به خواننده با چیزی که واقعیت دارد فرق می کند .
    یک هنرمند حرفه موسیقی باید بتواند بین احساس و تکنیک فرق قائل شود .
    یکی از علاقمندی های فرهاد "تشدید " گذاشتن روی کلمات است و همین باعث می شود اکثر کلمات را با قدرت بیان کند .

    درباره صدای استاد امیدوار هم همیشه گفته ام باز هم می گویم ، باید این صدا را از نزدیک بشنوید . مشکل اینجاست که این روزها انقدر در صداها دستکاری می شود و همه به قول خودشان می خواهند سبک جدید بیاورند که وقتی یکی واقعا صدایش خاص است ، دیگران باور نمی کنند .
    به هر حال ، اگر روزی گذارتان به مشهد افتاد ، خوشحال می شوم تا شرح حقیقت را به چشم ببینید ..

    پیروز و موفق باشید .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    دست نوشته های من برای موسیقی ارکسترال : http://Orchestral.IR
    آخرین آثار آهنگسازی من در ساندکلود : https://soundcloud.com/masoud-yazdi



    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ در ساعت 22:59

  14. 3 کاربر زیر از MasoudYazdi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 75
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۳/۲۵, 13:15
  2. اموزش جامع نرم افزار اهنگسازی قدرتمند"استادیو وان" Studio One " محصول Groove3
    توسط soheil6 در انجمن آموزشهای سایر برنامه ها (Others Daw)
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۳/۱۹, 06:22
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۴/۲۹, 21:51
  4. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۲۸, 00:59
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۶/۱۲, 17:40

جستجو شده ها

آکورد ششم ناپولی

ششم ناپولیتن

محمد امیدوار تهرانی

علی امیدوار تهرانی پیانو

ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ ﺷﺐ ﺳﺮﺩ

اکورد ناپولیتن

امیدوار طهرانی

تا این لحظه 98 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی